11/233
36000, м. Полтава, вул.Зигіна, 1, тел. (0532) 610-421, факс (05322) 2-18-60, E-mail inbox@pl.arbitr.gov.ua
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
19.08.2008 Справа №11/233
м. Полтава
за позовом Кременчуцької об'єднаної державної податкової інспекції
до Селянського фермерського господарства "Лора"
про припинення державної реєстрації
Суддя Тимощенко О.М.
Секретар судового засідання: Плешивцев В.О.
Представники:
від позивача: Недосіка М.М.
від відповідача: не з'явився
СУТЬ СПОРУ: Розглядається позов про припинення державної реєстрації юридичної особи –Селянського фермерського господарства "Лора".
Відповідач повідомлявся судом належним чином про час і місце проведення судового засідання ( ухвали направлялись на адресу, за якою відповідач зареєстрований), однак поштове відправлення повернулося до суду без вручення адресату.
Дослідивши і оцінивши матеріали справи, заслухавши представника позивача, суд встановив:
Селянське фермерське господарство "Лора", код ЄДРПОУ 21061187, зареєстроване рішенням виконкому Кременчуцької районної ради від 26.11.1993р., видане свідоцтво про державну реєстрацію від 02.03.1995р.
Засновником Відповідача є Мороз Павло Давидович.
Підприємства в Україні, як самостійний суб'єкт господарювання, здійснюють свою діяльність відповідно до вимог ст.ст.62-71 Господарського кодексу України.
Згідно зі статтею 62 ГК України підприємство - самостійний суб'єкт господарювання, створений компетентним органом державної влади або органом місцевого самоврядування, або іншими суб'єктами для задоволення суспільних та особистих потреб шляхом систематичного здійснення виробничої, науково-дослідної, торговельної, іншої господарської діяльності в порядку, передбаченому цим Кодексом та іншими законами.
Підприємства можуть створюватись як для здійснення підприємництва, так і для некомерційної господарської діяльності.
Підприємство, якщо законом не встановлено інше, діє на основі статуту.
Підприємство є юридичною особою, має відокремлене майно, самостійний баланс, рахунки в установах банків, печатку із своїм найменуванням та ідентифікаційним кодом.
Підприємство не має у своєму складі інших юридичних осіб.
Статтею 71 Господарського Кодексу України визначено, що облік і звітність підприємства здійснюється ними відповідно до вимог ст.19 Господарського Кодексу України та інших нормативно - правових актів. А саме, п.8 ст.19 Господарського Кодексу України встановлює обов'язок суб'єкта господарювання надавати дані щодо своєї господарської діяльності.
Такими даними, зокрема, є бухгалтерські звіти та податкові декларації, пов'язані з нарахуванням та сплатою податків, які надаються податковому органу відповідно до ст.9 Закону України “Про систему оподаткування” в порядку та строки, встановлені чинним законодавством.
Відповідно до пунктів 1,2 статті 9 Закону України "Про систему оподаткування", платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані вести бухгалтерський облік, складати звітність про фінансово-господарську діяльність і забезпечувати її зберігання у терміни, встановлені законами а також подавати до державних податкових органів та інших державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язкових платежів).
Відповідно до підпункту 8.6 пункту 8 Інструкції про порядок обліку платників податків, затвердженої наказом Державної податкової адміністрації України від 19.02.98 року №80, якщо платник податків не має заборгованості перед бюджетом, та в разі не подання протягом одного року в органи державної податкової служби податкових декларацій, документів бухгалтерської звітності, керівник державної податкової служби приймає рішення про звернення до господарського суду із заявою про скасування державної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності.
Як свідчать надані позивачем докази податкова звітність не подавалась відповідачем у податкові органи з вересня 2006 року, тобто більше року.
Згідно довідки позивача заборгованість перед бюджетом у відповідача відсутня.
Згідно акту обстеження місцезнаходження підприємства, Відповідач за фактичною адресою не знаходиться.
Згідно наданих Позивачем доказів, Відповідач не звертався з заявою щодо припинення юридичної особи та про зміну місцезнаходження.
Засновник Відповідача на листи-виклики до ОДПІ не з'являвся.
Відповідно до Закону України "Про державну податкову службу в Україні" органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право звертатися у передбачених законом випадках до судових органів із заявою (позовною заявою) про скасування державної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності.
Відповідно до статті 51 Господарського кодексу України підприємницька діяльність припиняється на підставі рішення суду у випадках, передбачених цим кодексом та іншими законами.
Відповідно до п. 4 ч. 2 статті 46 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців” від 15 травня 2003 року № 755-IV підставою для прийняття судового рішення про припинення юридичної особи, що не пов'язано з її банкрутством, є неподання протягом року органам державної податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.
На підставі матеріалів справи та керуючись ст.ст.94 (п.4), 160-163, підп.3 п.3 та п.6 розділу VІІ “Перехідні положення” КАС України, суд,-
П О С Т А Н О В И В :
1. Позов задовольнити повністю.
2. Припинити підприємницьку діяльність Селянського фермерського господарства "Лора" (код 21061187, с.Омельник, Кременчуцький район, Полтавська область, р/р відсутні).
3. У день набрання постановою законної сили направити її копію державному реєстратору за місцезнаходженням суб'єкта підприємницької діяльності.
4. Органу управління юридичної особи та голові комісії з припинення юридичної особи вчинити дії відповідно до статті 105 ЦК України та п.п.1-5 ст.36 Закону України „Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців” для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду.
Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Заява про апеляційне оскарження постанови подається протягом десяти днів з дня її проголошення. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
СУДДЯ Тимощенко О.М.
Суд | Господарський суд Полтавської області |
Дата ухвалення рішення | 19.08.2008 |
Оприлюднено | 04.12.2008 |
Номер документу | 2429463 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні