Постанова
від 21.05.2012 по справі 2а-0770/719/12
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Cправа № 2a-0770/719/12

Ряд стат. звіту № 8.2.1

Код - 12

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

21 травня 2012 року м. Ужгород

Закарпатський окружний адміністративний суд під головуванням судді Плеханова З.Б. за участю секретаря судового засідання Федорової Г.Ф. та сторін, які беруть участь у справі:

позивача : Приватне підприємство "Л.В.М" , представник - Лозан М.М.;

відповідача : Державна податкова інспекція у Тячівському районі Закарпатської області , представник - Євчинець Р.М. ;

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Приватного підприємства "Л.В.М" до Державної податкова інспекція у Тячівському районі Закарпатської області про визнання протиправними дій .

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до статті 160 частини 3 КАС України 21 травня 2012 року було проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Повний текст постанови складено 25 травня 2012 року.

Позивач -Приватне підприємство "Л.В.М" звернулося до суду із адміністративним позовом до Державної податкова інспекція у Тячівському районі Закарпатської області про визнання протиправними дій .

Позовні вимоги мотивовані тим, що за результатами перевірки складено акт від 13.02.2012 року № 94-232/32165097, "Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки ПП "Л.В.М." з питань фінансово-господарських відносин із ТОВ "Транс-Нафта 2009" за період з 01.07.2011 року по 31.07.2011 року, з 01.09.2011 року по 30.11.2011 року, в якому зроблено висновки про наявність господарській діяльності ПП "Л.В.М." порушень. Позивач не погоджується з правомірністю призначення перевірки та зробленими за її наслідками висновками, оскільки наказ ДПІ у Тячівському районі від 31.01.2012 року № 80 виданий з порушенням вимог п.п.78.1.1 п.78.1 ст.78. Податкового кодексу України . Так, згідно вказаної норми, підставою для позапланової перевірки є виявлення за результатами перевірок інших платників податків фактів, що свідчать про можливі порушення суб'єктом господарювання податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, але тільки за умови, що платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов'язковий письмовий запит податкового органу протягом 10 робочих днів із дня отримання запиту.

У запиті від 13.12.2011 року № 2726/23-10 не вказана підстава для надсилання ПП «Л.В.М.»запиту за наслідками перевірок інших платників податків або отримання податкової інформації виявлено факти, що свідчать про можливі порушення платником податків податкового, валютного та іншого законодавства. Тому вимога Державної податкової інспекції у Тячівському районі про десятиденний термін надання на нього відповіді суперечить ст. 73 ПКУ та Постанови КМ України від 27 грудня 2010 р. N 1245 «Про затвердження Порядку періодичного подання інформації органам державної податкової служби та отримання інформації зазначеними органами за письмовим запитом». Окрім зазначеного листа, в акті наявні посилання, ще на три письмові запити, підстава для яких також була необхідність проведення звірки, і не повинна була бути підставою для проведення перевірки. Позивач вважає, що наказ ДПІ у Тячівському районі від 31.01.2012 року № 80 прийнятий з порушенням пп. 78.1.1 п. 78.1. ст.78 ПКУ, тому висновки викладені в акті від 13.02.2012 року № 94-232/32165097, підлягають скасуванню, як незаконні і такі, що порушують право позивача на податковий кредиту Додатково оскаржує позивач також викладені в Акті висновки про порушення платником податків законодавства і по суті, як такі, що ґрунтуються на припущенні посадової особи відповідача про нікчемність правочинів платника податків, які не спричинили настання реальних наслідків і є його суб'єктивною думкою, не підкріпленою реальними доказами. їх хибність підтверджується документальними документами, по яких проводилася перевірка.

Висновки про нікчемність правочинів укладених між постачальником ТОВ «Транс-Нафта 2009»та ПП «Л.В.М.»(код 32165097) та покупцем ДП «Івано-Франківський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України»зроблені безпідставно, з ігноруванням наданих первинних документів, і зроблені на підставі надуманих приводів. ПП «Л.В.М.»правомірно задекларував суму податкового кредиту за операціями з ТОВ «Транс-Нафта 2009».Крім того, позивач не є кінцевим споживачем нафтопродуктів, які були придбані у ТОВ «Транс - Нафта 2009»і вони у подальшому реалізовані ДП «Івано-Франківський облавтодор»ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України». Факти реалізації нафтопродуктів підтверджені первинними документами накладними, товарно-транспортними накладними, актами прийому-передачі) та відображені в регістрах бухгалтерського обліку. Окрім цього, станом на 12.03.2012 року ПП «Л.В.М.»не отримало податкове рішення повідомлення, за результатами перевірки. Відповідач своїми протиправними діями, безпідставно видавши наказ ДПІ у Тячівському районі від 31.01.2012 року № 80 та направлення від 31.01.2012 року № 68 '23 на виконання якого була проведена перевірка та складено акт 13.02.2012 року № 94-232/32165097 з хибними висновкам про порушення норм Податкового кодексу України по завищенню податкового кредиту на суму 571162. 00 грн. та податкових зобов'язань на суму 571162, 00 грн. порушив права та законні інтереси ПП «Л.В.М.»по формуванню податкового кредиту та податкових зобов'язань, яке вимушено звернутися з даним адміністративним позовом по їх захист.

В судовому засіданні 21 травня 2012 року представник позивача підтримав позовні вимоги з мотивів, викладених у позовній заяві.

Відповідач у судовому засіданні позов не визнав та подав заперечення в яких зазначає , що працівниками ДПІ у Тячівському районі за результатами проведення документальної позапланової невиїзної перевірки ПП «Л.В.М.»з питань фінансово-господарських відносин із ТОВ «Транс Нафта-2009»за період з 01.07.2011 року по 31.07.2011 року, з 01.09.2011 року по 30.11.2011 року складено акт перевірки від 13.02.2012р. №94-232/32165097, в якому викладені висновки та факти щодо встановлених порушень. Дана перевірка ПП «Л.В.М.»від 13.02.2012 р. проведена на підставі норми пп. 78.1.1 п.78.1 ст.78 ПК України, згідно якої перевірка проводиться, якщо за наслідками перевірок інших платників податків або отримання податкової інформації виявлено факти, що свідчать про можливі порушення платником податків податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов'язковий письмовий запит органу державної податкової служби протягом 10 робочих днів з дня отримання запиту. В результаті проведеного аналізу поданої декларації з податку на додану вартість ПП «Л.В.М.», «Автоматизованого співставлення розшифровок податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів»встановлено наявність розбіжностей по завищенню податкового кредиту з контрагентом ТОВ «Транс Нафта 2009».

Так, 13.12.2011р. ДПІ у Тячівському районі направлено ПП«Л.В.М»письмовий запит №2726/23-10 про надання інспекції у термін, визначений пп.78.1.1 п.78.1 ст.78 ПК України, завірених копій документів, що підтверджують факт взаєморозрахунків з контрагентами-постачальниками та контрагентами-покупцями за період з 01.10.11р. по 31.10.11р. Проте, платник податків не надав пояснення та їх документальні підтвердження на письмовий запит податкової інспекції.

А отже, ДПІ у Тячівському районі за наявності обставин, визначених пп.78.1.1 п.78.1 ст.78 ПК України, правомірно видала наказ від 31.01.2012р. №80 «Про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки». Відповідач зазначає, що між ПП «Л.В.М.»та ТОВ «Транс Нафта-2009»укладено договір на поставку нафтопродуктів за № Т37-11 від 05.07.2011року. Відповідно до умов укладеного договору Постачальник (ТОВ «Транс Нафта 2009») зобов'язується передати в строк, що обумовлений договором, а Покупець (ПП «Л.В.М.») прийняти та оплатити за умовами викладеними в договорі) нафтопродукти, які вказані в додатках до договору на кожну окрему поставку Товару. Товар поставляється партіями відповідно до додатку до договору. На поставлені товари суб'єктом господарювання виписані податкові накладні за період з липня 2011 року по листопад 2011 року. У ПП «Л.В.М.»договору на транспортування пального вказаного у податкових накладних відсутні. Рядом нормативних документів, що регулюють виробництво та обіг нафтопродуктів, передбачено норми, які є обов'язковими для дотримання суб'єктами, що проводять діяльність у цій галузі. Облік руху нафтопродуктів на підприємствах, ведеться за оперативно-бухгалтерським (сальдовим) методом, за якого облік товарів у натурі (за кількістю, вагою, мірою) здійснюється безпосередньо матеріально відповідальними особами, а бухгалтерія підприємства веде їх кількісно-грошовий облік. Проведеною перевіркою не виявлено, а ПП «ЛВМ»не надано документів, які складені у відповідності до форми №5-НП, №6-НП. З прибуттям нафтопродуктів до вантажоодержувача в автоцистерні перевіряється наявність і цілісність пломб, технічний стан автоцистерни, відповідність об'єму і густини нафтопродукту в автоцистерні об'єму і густині, зазначеним у товарно-транспортній накладній на відпуск нафтопродуктів (нафти) за формою N 1-ТТН (нафтопродукт) (далі ТТН), відповідність найменування, марки і виду (залежно від масової частки сірки) нафтопродукту, зазначених у ТТН і паспорті якості на відвантажений нафтопродукт. Відповідність густини нафтопродукту під час відвантаження та приймання визначається після її приведення до температури 20°С відповідно до ГОСТ 3900. В ході проведення перевірки даних реєстрів складського обліку, передбачених Інструкцією №81 не виявлено та для перевірки не надано. Для перевірки не надано документи від ТОВ «Транс - Нафта 2009», в яких зазначались би показники густини, температурного режиму та на підставі яких ПП «ЛВМ»може проводити оприбуткування по регістрах бухгалтерського обліку, а також контролювати його фактичну кількість. Регістри первинного бухгалтерського обліку (видаткові накладні), виписані ТОВ «Транс -Нафта 2009», в яких зафіксовано марка, вага, вартість та загальна сума паливно-мастильних матеріалів по даних первинного складського обліку не відображено. Крім того, проведеною перевіркою не виявлено, а ПП «ЛВМ»не надано документів, які складені у відповідності до форми №11-НК. Також встановлено не дотримання позивачем вимог п. З ст. 9 Закону №996-ХІУта пп. 1.2 п.1, пп. 2.1 та пп. 2.4 п. 2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України №88 від 24.05.95 р., стосовно того, що інформація щодо взаємовідносин ПП «ЛВМ»з ТОВ «Транс - Нафта 2009», що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, не систематизовано на рахунках бухгалтерського обліку в регістрах синтетичного та аналітичного обліку шляхом їх подвійного запису. Не забезпечена тотожність відповідних рахунків, реєстрів та форм аналітичного та синтетичного обліку. Отже, підприємством порушено Наказ Міністерства транспорту України від 14 жовтня 1997 року N 363 (із змінами та доповненнями) та ст. 11 правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, а саме відсутні документи що підтверджують факт придбання ПММ. Крім цього, первинні документи підлягають обов'язковій перевірці працівниками, які ведуть бухгалтерський облік, за формою і змістом, тобто перевіряється наявність у документі обов'язкових реквізитів та відповідність господарської операції чинному законодавству, логічна ув'язка окремих показників. З огляду на вищенаведені норми, первинні документи повинні бути складені у відповідності до вимог діючого законодавства для підтвердження факту підприємницької та іншої діяльності, що впливають на стан майна, капіталу, зобов'язань і фінансових результатів. Таким чином, ПП «Л.В.М.»порушено п.185.1. ст.185, п.187.1 ст.187, п.188.1 ст.І88 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. №2755-УІ. За вищенаведених обставин дії посадових осіб ДПІ у Тячівському районі по проведенню документальної позапланової невиїзної перевірки ПП «Л.В.М.»за результатами якої складено акт перевірки від 13.02.2012р. №94-232/32165097 і яка проведена на підставі наказу від 31.01.2012 року №80 є правомірними, а викладені висновки відповідають вимогам вищезазначених нормативних документів.

Заслухавши сторони, дослідивши матеріали справи, суд приходить до наступного.

Відповідно до Довідки з Єдиного державну реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців та Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи Приватне підприємство "Л.В.М" зареєстровано Тячівською РДА 14.11.2002 року 90500 Закарпатська область, м.Тячів, вул.Ракоці, будинок, 8, ідент. код 32165097 ( а.с.23-34).

Згідно до Свідоцтва №10551355 про реєстрацію платника податку на додану вартість, приватне підприємство "Л.В.М" зареєстровано за індивідуальним податковим номером 321650907135 (а.с.26).

Згідно довідки від 21.11.2002 року за №61882 про взяття на облік платника податків відповідач знаходиться на обліку у ДПІ в Тячівському районі, як платник податків з 21.11.2002 р. за 31651 (а.с.27).

На підставі наказу ДПІ у Тячівському районі від 31.01.2012 року № 80, направлення від 31.01.2012 року № 68/23 проведено документальну позапланову невиїзну перевірку ПП «Л.В.М.»за результатами якої складено акт від 13.02.2012 року № 94-232/32165097, "Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки ПП "Л.В.М." з питань фінансово-господарських відносин із ТОВ "Транс-Нафта 2009" за період з 01.07.2011 року по 31.07.2011 року, з 01.09.2011 року по 30.11.2011 року, в якому зроблено висновки про наявність господарській діяльності ПП "Л.В.М." порушень:

-п.185.1. ст.185, п.187.1 ст.187, п. 188.1 ст. 188 Податкового кодексу України від . 12.2010 р. №2755-VI, платником завищено обсяг операцій з постачання товарів робіт, послуг), що призвело до завищення податкових зобов'язань на загальну суму 571162 грн. в т.ч. за липень 2011р. на суму 103 241 грн., за вересень 2011р. на суму 147 097 грн., за |жовтень 2011 р. на суму 128 082 грн., за листопад 2011 р. 192 742 грн. ПДВ 763054 грн.;

-п.198.1. п.198.3, п, 198.6 ст.198 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. №2755 платником завищено обсяг операцій з придбання товарів (робіт, послуг), що призвело до завищення податкового кредиту на загальну суму 571162 грн., в т.ч. за липень 2011р. на суму 10241 грн., за вересень 2011р. на суму 147 097 грн., за жовтень 2011 р. на суму 128 082 грн., листопад 2011р. 192 742 грн. ПДВ 763054 грн.;

ч.1, ч.5 ст.203, ст.215, ч.1 ст.216. Цивільного кодексу України від 16.01.2003р. №435- з змінами та доповненнями в частині нікчемності право чинів укладених між постачальником «Транс-Нафта 2009»та ПП «Л.В.М.»та покупцем ДП «Івано-Франківський облавтодор»ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України»( а.с.30-49).

Судом встановлено, що ПП "Л.В.М." укладено договір на поставку нафтопродуктів з ТОВ "Транс Нафта 20092 за № Т37-11 від 05.07.2011. Відповідно до умов укладеного договору Постачальник (ТОВ «Транс Нафта 2009») зобов'язується передати в строк, що обумовлений договором, а Покупець (ПП «Л.В.М.») прийняти та оплатити за умовами викладеними в договорі) нафтопродукти, які вказані в додатках до договору на кожну окрему поставку Товару. Товар поставляється партіями відповідно до додатку до договору. Відповідно до пункту 2.5, наведеного вище договору, Покупець приймає Товар по кількості та якості відповідно до умов Інструкції «Про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України»затвердженої наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України. Міністерства транспорту та зв'язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 20.05.2008 N 281/171/578/155 р. ( а.с. 50-53).

Покупцем придбаної від ТОВ "Транс Нафта 2009" продукції був ДП "Івано- Франківський облавтодор" ВАТ ДАК " Автомобільні дороги України. Між ними був укладений договір поставки від 18 жовтня 2008 року, в якому постачальник ( ПП «Л.В.М.») зобов'язується поставити, а покупець (ДП "Івано- Франківський облавтодор" ВАТ ДАК " Автомобільні дороги України) прийняти та оплатити вартість паливно -мастильних матеріалів у відповідності до умов даного договору( а.с.54-56).

На поставлені товари суб'єктом господарювання -постачальником були надані податкові накладні за 2011 рік, видаткові накладні, товарно- транспортні накладні, акти приймання -передач, розрахунки -фактур (а.с.57-155). Проаналізувавши їх суд приходить до висновку, що ПП "Л.В.М" фактично проведено оформлення документів на придбання та реалізацію паливно -мастильних матеріалів від ТОВ "Транс нафта 2009" , які в дійсності ними не реалізовувалися, а лише полягали в документальному оформленні первинних документів

В ході перевірки не підтверджено наявність здійснення фактичних поставок товарів (послуг) між ТОВ «Транс Нафта 2009» та ДП «Івано-Франківський облавтодор»ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України», як такі ,що здійснені без мети настання реальних наслідків. Крім того, між ТОВ «Транс Нафта 2009»не підтверджуються стосовно врахування реального часу здійснення операції, місцезнаходження майна, наявності трудових ресурсів, виробничо-складських приміщень та іншого майна, які економічно необхідні для виконання такого постачання або здійснення діяльності, що свідчить про відсутність необхідних умов для результатів відповідної господарської, економічної діяльності, технічного персоналу, виробничих активів, складських приміщень і транспортних засобів. В зв'язку з цим посадові особи між ТОВ «Транс-Нафта 2009», ПП «ЛВМ»не могли фактично здійснювати господарські операції з урахуванням часу, оперативності проведення операцій, місцезнаходження майна, віддаленості контрагентів один від одного.

Враховуючи те, що у ТОВ «Транс Нафта 2009» відсутні необхідні умови для здійснення господарських операцій, операції здійснені з ПП "Л.В.М." не є господарською діяльністю підприємства, в розумінні пп. 14.1.36 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-УІ (із змінами та доповненнями): господарська діяльність - діяльність особи, що пов'язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацію товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.)

Відповідно до пп. 5.1.1 Інструкції «Про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України»№281 приймання нафти і нафтопродуктів за кількістю здійснюється відповідно до вимог цієї Інструкції та договорів постачання, купівлі - продажу тощо.

Результати комісійного приймання нафти або нафтопродуктів оформлюються актом приймання нафти або нафтопродуктів за кількістю за формою N 5-НП, який складається одразу після приймання вантажу та затверджується керівництвом підприємства не пізніше наступного дня після його складання. Акт приймання нафти або нафтопродуктів за кількістю за формою N 5-НП є підставою для оприбутковування нафти і нафтопродуктів у складському обліку та відображення на відповідних рахунках бухгалтерського обліку в підзвіт матеріально відповідальних осіб.

Уся кількість нафти або нафтопродуктів, що надійшла на підприємство в залізничних цистернах, зазначається в журналі обліку надходження нафти і нафтопродуктів за формою N 6-НП, сторінки якого шнуруються, нумеруються і скріплюються печаткою та підписом керівника підприємства. Записи в журналі робляться на підставі відвантажувальних документів і актів приймання нафти або нафтопродуктів за кількістю за формою N 5-НП.

Відповідно до п. 6.1 Інструкції №281 облік нафтопродуктів на підприємствах по забезпеченню нафтопродуктами ведеться із записом у журналі вимірювань нафтопродуктів у резервуарах за формою №7-НП у кожному резервуарі окремо з відображенням усіх операцій, що провадяться кожною зміною.

Проведеною перевіркою не виявлено, а ПП " Л.В.М." не надано документи, що складені у відповідності до вимог Інструкції № 281: документи форми №5 -НП, № 6-НП, № 11- НК та даних реєстрів складського обліку.

Крім того, згідно видаткової накладної, виданої ТОВ «Транс Нафта 2009»зазначено кількісні показники нафтопродуктів в тоннах. Для перевірки не надано документи від ТОВ «Транс Нафта 2009». в яких зазначались би показники густини, температурного режиму та на підставі яких ІIIІ «ЛВМ»може проводити оприбуткування по регістрах бухгалтерського обліку, а також контролювати його фактичну кількість. Регістри первинного бухгалтерського обліку (видаткові накладні), виписані ТОВ «Транс Нафта 2009», в яких зафіксовано марка, вага, вартість та загальна сума паливно-мастильних матеріалів по даних первинного складського обліку не відображено.

Таким чином, для надання юридичної сили і доказовості, первинні документи пеовинні бути складені відповідно до вимог чинного законодавства .

Відповідно до п.185.1. ст.185 ПК України об'єктом оподаткування є операції платників податку з: а) постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з передачі права власності на об'єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об'єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю; б) постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу; в) ввезення товарів (супутніх послуг) на митну територію України в митному режимі імпорту або реімпорту (далі - імпорт); г) вивезення товарів (супутніх послуг) у митному режимі експорту або реекспорту (далі - експорт); ґ) з метою оподаткування цим податком до експорту також прирівнюється постачання товарів (супутніх послуг), які перебувають у вільному обігу на території України, до митного режиму магазину безмитної торгівлі, митного складу або спеціальної митної зони, створених згідно з положеннями глав 35 - 37 Митного кодексу України; д) з метою оподаткування цим податком до імпорту також прирівнюється постачання товарів (супутніх послуг) з-під митного режиму магазину безмитної торгівлі, митного складу або спеціальної митної зони, створених згідно з положеннями глав 35 - 37 Митного кодексу України, для їх подальшого вільного обігу на території України; е) постачання послуг з міжнародних перевезень пасажирів і багажу та вантажів залізничним, автомобільним, морським і річковим та авіаційним транспортом.

Відповідно до п.188.1 ст.188 ПК України база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної (контрактної) вартості, але не нижче звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб'єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів), а також збору на обов'язкове державне пенсійне страхування на вартість послуг стільникового рухомого зв'язку). До складу договірної (контрактної) вартості включаються будь-які суми коштів, вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податку безпосередньо покупцем або через будь-яку третю особу у зв'язку з компенсацією вартості товарів/послуг.

Відповідно до п.198.1 ст.198 ПК України право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з:а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг; б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв'язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності);в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу.

Відповідно до ч. 2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. Відповідачем доведено правомірність свої дій та спростовано доводи позивача щодо його протиправності.

У відповідності до ч.3.ст. 2 КАСУ у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією (254к/96-ВР ) та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Встановивши обставини у справі, перевіривши їх дослідженими в судовому засіданні доказами, суд приходить до висновку, що позовні вимоги задоволенню не підлягають, оскільки в судовому засіданні не доведено протиправності дій відповідача.

На підставі вищенаведеного, керуючись ст.ст. 160-163 КАС України суд, -

ПОСТАНОВИВ:

В позові Приватного підприємства "Л.В.М" до Державної податкової інспекції у Тячівському районі Закарпатської області про визнання протиправними дій - відмовити.

Постанова суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня отримання копії постанови в повному обсязі через Закарпатський окружний адміністративний суд з одночасним надсиланням її копії до суду апеляційної інстанції.

Суддя Плеханова З.Б.

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.05.2012
Оприлюднено01.06.2012
Номер документу24336996
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-0770/719/12

Ухвала від 23.06.2017

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Рейті С.І.

Ухвала від 16.03.2017

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Рейті С.І.

Ухвала від 08.08.2016

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Скраль Т.В.

Ухвала від 27.03.2012

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Плеханова З.Б.

Ухвала від 14.03.2012

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Плеханова З.Б.

Ухвала від 27.03.2012

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Плеханова З.Б.

Постанова від 21.05.2012

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Плеханова З.Б.

Ухвала від 27.03.2012

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Плеханова З.Б.

Ухвала від 14.03.2012

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Плеханова З.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні