cpg1251 ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
21 травня 2012 року № 2а-5749/12/2670
Суддя Окружного адміністративного суду міста Києва Винокуров К.С. розглянув у скороченому провадженні адміністративну справу
За позовом Заступника прокурора Київської області в інтересах держави в особі
Територіального управління Державної комісії з цінних паперів та
фондового ринку в місті Києві та Київській області
до Акціонерного товариства відкритого типу «Матеріал-Прогрес»
про стягнення заборгованості в розмірі 85 000 грн.
ОБСТАВИНИ СПРАВИ :
Заступник прокурора Київської області в інтересах держави в особі Територіального управління Державної комісії цінних паперів та фондового ринку в місті Києві та Київській області (надалі -ТУ ДКЦПФР, позивач) звернувся до суду з позовною заявою про стягнення з Акціонерного товариства відкритого типу «Матеріал-Прогрес»(надалі АТВТ «Матеріал-Прогрес», відповідача) штрафних санкцій у розмірі 85000 грн.
Ухвалою суду від 27.04.2012 року відкрито скорочене провадження у адміністративній справі, встановлено строк подання заперечення проти позову для відповідача до 21 травня 2012 року.
Відповідач у визначений судом строк заперечення на позовну заяву не надав, заяву про визнання позову також суду не надіслав. Відповідачу була надіслана ухвала про відкриття скороченого провадження за юридичною адресою.
У зв'язку з неподанням відповідачем відзиву на позов, справа вирішується у порядку передбаченому статтею 183-2 Кодексу адміністративного судочинства.
Дослідивши матеріали справи, оцінивши повідомлені позивачем обставини, адміністративний суд, -
ВСТАНОВИВ:
Згідно з Акту про правопорушення на ринку цінних паперів від 08.09.2011 року № 1367-КУ вбачається, що АТВТ «Матеріал-Прогрес» порушив вимоги ст. 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок»та п.1 глави 7 розділу V «Положення про розкриття інформації емітентам цінних паперів»затвердженого Рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 19.12.2006 р. № 1591 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 05.02.207 р. за № 97/13364 (з змінами та доповненнями) (далі - Положення), а саме -неопублікування регулярної річної інформації за 2007, 2008, 2009 роки в офіційному друкованому виданні.
Відповідно до ст. 40 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" - регулярна інформація про емітента - річна та квартальна звітна інформація про результати фінансово-господарської діяльності емітента, яка подається Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку (в тому числі в електронному вигляді). Строки, порядок та форми подання регулярної інформації про емітента (річної та квартальної) встановлюються Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку.
Відповідно до п.1 глави 7 розділу 5 Положення, розкриття річної інформації здійснюється у такі строки:
Розміщення в загальнодоступній інформаційній базі даних Комісії - у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним;
опублікування у офіційному друкованому виданні -у строк не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним;
подання до Комісії -не пізніше 1 червня року, наступного за звітним.
Закон України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" визначає правові засади здійснення державного регулювання ринку цінних паперів та державного контролю за випуском і обігом цінних паперів та їх похідних в Україні.
Відповідно до ст. 5 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" державне регулювання ринку цінних паперів здійснює Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку. Інші державні органи здійснюють контроль за діяльністю учасників ринку цінних паперів у межах своїх повноважень, визначених чинним законодавством.
Відповідно до п. 14 ст. 8 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" одним із основних повноважень Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку є накладання адміністративних стягнень, штрафних та інших санкцій за порушення чинного законодавства на юридичних осіб та їх співробітників, аж до анулювання ліцензій на здійснення професійної діяльності на ринку цінних паперів.
Статтею 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" передбачено, що Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку застосовує до юридичних осіб фінансові санкції за невиконання або несвоєчасне виконання рішень Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку або розпоряджень, постанов або рішень уповноважених осіб Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо усунення порушень законодавства на ринку цінних паперів - у розмірі від тисячі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
АТВТ «Матеріал-Прогрес»розпорядження № 211-КУ від 17.03.2011 р. відповідача не виконало, у зв'язку з чим відповідно до ст. 11 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні»відповідачем було винесено розпорядження № 683-КУ від 15.09.2011 р. про усунення порушень законодавства про цінні папери та постанову № 1326-КУ від 15.09.2011 р. про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів у вигляді штрафу на АТВТ «Матеріал-Прогрес»у розмірі 5000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить 8 500 грн.
На момент звернення до суду зазначена сума штрафу товариством не сплачена.
Згідно ст. 11 Закону України "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" у разі несплати штрафу протягом 15 днів примусове стягнення штрафів здійснюється на підставі відповідного рішення суду за позовом Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Беручи до уваги те, що суму штрафних (фінансових) санкцій до Державного бюджету у розмірі 8 500 грн. Відповідач у встановлені законодавством строки не сплатив; наявність у нього вказаної заборгованості підтверджується наявними у матеріалах справи документами, доказів погашення Відповідачем зазначеної заборгованості станом на день розгляду цього спору не надано, суд приходить до висновку про обґрунтованість позовних вимог та вважає їх такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Статтею 183-2 КАС України встановлено, що суд може розглядати в порядку скороченого провадження адміністративні справи щодо вимог про стягнення грошових сум, які ґрунтуються на рішеннях суб'єкта владних повноважень, щодо яких завершився встановлений цим Кодексом строк оскарження.
Доказів, які б спростовували доводи позивача, відповідач суду не надав.
Зважаючи на всі викладені обставини в їх сукупності, суд дійшов висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та підлягають задоволенню.
Керуючись ст.ст. 71, 86, 94, ст. 105, 158-163, 183-2 КАС України, адміністративний суд, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Позов задовольнити.
2.Стягнути з Акціонерного товариства відкритого типу «Матеріал-Прогрес»(03141, м.Київ, вул. Крижанівського, 3, код ЄДРПОУ 21636216) до Державного бюджету України штраф у розмірі 8500 грн. (вісім тисяч п'ятсот грн. 00 копійок).
Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України. Постанова може бути оскаржена до апеляційного суду в порядку та в строки, встановлені ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя К.С. Винокуров
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 21.05.2012 |
Оприлюднено | 01.06.2012 |
Номер документу | 24340146 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Винокуров К.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні