КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Справа: № 2а-5150/11/1070 Головуючий у 1-й інстанції: Лисенко В.І.
Суддя-доповідач: Мацедонська В.Е.
У Х В А Л А
Іменем України
"03" квітня 2012 р. м. Київ
Київський апеляційний адміністративний суд у складі:
головуючого -судді Мацедонської В.Е.,
суддів Грищенко Т.М., Лічевецького І.О.,
при секретарі Гринчуку В.О.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в м.Києві справу за апеляційною скаргою Сквирської міжрайонної Державної податкової інспекції в Київській області на постанову Київського окружного адміністративного суду від 30 листопада 2011 року у справі за адміністративним позовом Сквирської міжрайонної Державної податкової інспекції в Київській області до товариства з обмеженою відповідальністю «Еко-Енергія», третя особа - державний реєстратор Сквирської районної державної адміністрації Київської області про визнання протиправним рішення та зобов'язання вчинити певні дії,-
в с т а н о в и в:
Постановою Київського окружного адміністративного суду від 30 листопада 2011 року у задоволенні адміністративного позову Сквирської міжрайонної Державної податкової інспекції в Київській області до товариства з обмеженою відповідальністю «Еко-Енергія», третя особа - державний реєстратор Сквирської районної державної адміністрації Київської області про визнання протиправним рішення та зобов'язання вчинити певні дії відмовлено.
Не погоджуючись з прийнятим рішенням, позивач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати постанову суду першої інстанції з мотивів порушення норм матеріального права та прийняти нове рішення, яким задовольнити позовні вимоги. Свої вимоги апелянт обґрунтовує тим, що зміни до установчих документів та реєстраційна картка, що подавалися державному реєстратору Вінницької міської ради, містили неправдиві відомості стосовно місцезнаходження відповідача, оскільки ТОВ «Еко-Енергія»фактично юридичної адреси не змінювало, а відомості про таку зміну внесені до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, тому зазначене позбавляє органи податкової служби можливості здійснювати контроль за господарською діяльністю такого платника.
Заслухавши суддю-доповідача, пояснення представника апелянта, перевіривши матеріали справи, доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга задоволенню не підлягає, виходячи з наступного:
Судом першої інстанції встановлено, що 23 березня 2011 року учасником ТОВ «Еко-Енергія»прийнято рішення про зміну адреси товариства, що підтверджується копією протоколу зборів учасників ТОВ «Еко-Енергія»від 23 березня 2011 року №2.
Уповноваженою особою ТОВ «Еко-Енергія»25 березня 2011 року державному реєстратору виконавчого комітету Вінницької міської ради подано документи для проведення реєстраційної дії щодо внесення змін до відомостей про юридичну особу, що не пов'язані із змінами в установчих документах, а також для проведення реєстраційної дії щодо державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, які стосувалися зміни місцезнаходження юридичної особи.
Державним реєстратором виконавчого комітету Вінницької міської ради 25 березня 2011 року вчинено запис державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи за №11741050001008453 і запис про реєстрацію внесення змін до відомостей про юридичну особу -ТОВ «Еко-Енергія», що не пов'язані зі змінами в установчих документах за №11741070002008453 та зазначено місцезнаходження юридичної особи: 09044, Київська обл., Сквирський район, с.Оріховець, вул.Гагаріна, 28.
29 березня 2011 року відповідача знято з обліку у виконавчому комітеті Вінницької міської ради.
01 квітня 2011 року ТОВ «Еко-Енергія»взято на облік Сквирською районною державною адміністрацією Київської області у зв'язку зі зміною місцезнаходження.
У результаті проведення співробітниками податкової міліції перевірки відповідності відомостей, зазначених в реєстраційній картці, фактичному місцезнаходженню ТОВ «Еко-Енергія», оформлена довідка про встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків від 12 травня 2011 року №516/7/29-010, в якій зазначено, що місцезнаходження платника податків не встановлено.
31 травня 2011 року працівниками ГВПМ Білоцерківської ОДПІ у порядку здійснення заходів щодо встановлення фактичного місцезнаходження платника податків здійснено виїзд за юридичною адресою відповідача: Київська область, Сквирський район, с.Оріховець, вул.Гагаріна, 28, в результаті якого встановлено відсутність відповідача за зазначеною адресою, що підтверджується актом від 31 травня 2011 року.
Державному реєстратору Сквирської районної державної адміністрації Київської області направлено повідомлення від 12 липня 2011 року №708/9/29-001 про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням.
Згідно довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 26 жовтня 2011 року, державним реєстратором Сквирської районної державної адміністрації Київської області 25 серпня 2011 року внесено запис про внесення інформації щодо відсутності юридичної особи -ТОВ «Еко-Енергія»за вказаною адресою.
Суд першої інстанції, відмовляючи у задоволенні позовних вимог, прийшов до висновку, що позивачем не зазначено підстав для скасування державної реєстрації змін до установчих документів ТОВ «Еко-Енергія», визначених ст.31 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців».
Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції з огляду на наступне:
Згідно ч.1 ст.17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців»відомості про юридичну особу або фізичну особу-підприємця включаються до Єдиного державного реєстру шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно із законодавством України.
Відповідно до ч.2 ст.17 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців»в Єдиному державному реєстрі містяться, зокрема, відомості про місцезнаходження юридичної особи. При цьому, згідно з ч.5 цієї ж статті в Єдиному державному реєстрі містяться також відомості, зокрема, про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням, про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.
У відповідності до ч.1 ст.19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців»у разі, якщо зміна відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, не пов'язана із змінами, що вносяться до установчих документів юридичної особи, або не підлягає державній реєстрації, особа, уповноважена діяти від імені юридичної особи (виконавчого органу), подає (надсилає рекомендованим листом з описом вкладення) державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи юридичної особи заповнену реєстраційну картку про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі.
Відповідно до ч.9 цієї статті державний реєстратор за відсутності підстав для залишення без розгляду документів про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, зобов'язаний внести не пізніше наступного робочого дня з дати їх надходження запис про внесення змін і в той самий день подати відповідним органам статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України, інформацію з реєстраційної картки про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, із зазначенням номера та дати внесення відповідного запису.
Статтею 14 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців»передбачено, що передача реєстраційних справ здійснюється, зокрема, в разі зміни місцезнаходження юридичної особи, якщо нове місцезнаходження юридичної особи розташоване на території іншої адміністративно-територіальної одиниці. Передача реєстраційної справи в такому випадку здійснюється на підставі державної реєстрації відповідних змін до установчих документів юридичної особи. За таких обставин, державний реєстратор протягом десяти робочих днів з дати державної реєстрації зміни місцезнаходження юридичної особи, зобов'язаний передати за описом реєстраційну справу державному реєстратору за новим місцезнаходженням юридичної особи. Державний реєстратор, який отримав реєстраційну справу, зобов'язаний протягом десяти робочих днів з дати її прийому повідомити поштовим відправленням юридичну особу про зміну місцезнаходження реєстраційної справи та внести до Єдиного державного реєстру запис про зміну місцезнаходження реєстраційної справи.
Статтею 31 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців»передбачені підстави для скасування державної реєстрації змін до установчих документів, а саме: постановлення судового рішення щодо скасування рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу про внесення змін до установчих документів юридичної особи, або про визнання повністю або частково недійсними змін до установчих документів юридичної особи. У день набрання законної сили судовим рішенням суд надсилає його державному реєстратору для внесення запису про судове рішення щодо скасування державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи.
За таких обставин, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що здійснюючи державну реєстрацію змін до установчих документів юридичної особи, державний реєстратор діяв на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені чинним законодавством, натомість, позивачем не наведено підстав, передбачених ст.31 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», для скасування державної реєстрації змін до установчих документів ТОВ «Еко-Енергія», доказів на підтвердження наявності цього суду не надано, а тому відсутні підстави для задоволення позовних вимог щодо скасування запису про державну реєстрацію змін до установчих документів відповідача, запису про державну реєстрацію внесення змін до відомостей про ТОВ «Еко-Енергія»та зобов'язання державного реєстратора внести запис про судове рішення щодо скасування державної реєстрації змін до установчих документів та внесення змін до відомостей про юридичну особу ТОВ «Еко-Енергія», що не пов'язані зі змінами в установчих документах, та зняти його з обліку.
На підставі вищенаведеного, приймаючи до уваги, що судом першої інстанції правильно встановлено обставини справи, судове рішення ухвалено з додержанням норм матеріального та процесуального права, висновки суду першої інстанції доводами апелянта не спростовані, колегія суддів приходить до висновку про відсутність підстав для зміни або скасування постанови суду.
Керуючись ст.ст.195, 196, 198, 200, 205, 206, 212, 254 КАС України, суд,-
у х в а л и в:
Апеляційну скаргу Сквирської міжрайонної Державної податкової інспекції в Київській області -залишити без задоволення.
Постанову Київського окружного адміністративного суду від 30 листопада 2011 року -залишити без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів з дня її складення в повному обсязі шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.
Головуючий суддя Мацедонська В.Е.
Судді: Грищенко Т.М.
Лічевецький І.О.
Суд | Київський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.04.2012 |
Оприлюднено | 01.06.2012 |
Номер документу | 24345944 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Київський апеляційний адміністративний суд
Мацедонська В.Е.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні