Ухвала
від 29.03.2012 по справі 2а-12299/11/2670
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа: № 2а-12299/11/2670 Головуючий у 1-й інстанції: Блажівська Н.Є.

Суддя-доповідач: Лічевецький І.О.

У Х В А Л А

Іменем України

"29" березня 2012 р. м. Київ

Київський апеляційний адміністративний суд в складі: головуючого -судді Лічевецького І.О., суддів -Грищенко Т.М., Аліменка В.О., при секретарі -Луцак А.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні за апеляційною скаргою ОСОБА_2 на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 24 листопада 2011 р. адміністративну справу за позовом ОСОБА_2 до державного реєстратора Шевченківської районної у м. Києві державної адміністрації Сіроштан Галини Олександрівни, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6 про скасування реєстраційної дії,

ВСТАНОВИВ

ОСОБА_2 звернувся до суду з позовом про скасування реєстраційної дії «Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання поділу або перетворення», вчиненої стосовно акціонерного товариства закритого типу «Акціонерна науково-промислова компанія з конверсії»(надалі за текстом -«Акціонерне Товариство»).

На обґрунтування позовних вимог позивач зазначав, що 28 грудня 2010 р. акціонерами Акціонерного товариства прийнято рішення про його реорганізацію шляхом перетворення у товариство з обмеженою відповідальністю, про що внесено відповідний запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців. По закінченню строку для пред'явлення вимог кредиторів державному реєстратору Шевченківської районної у м. Києві державної адміністрації подано документи на проведення державної реєстрації припинення Товариства та державної реєстрації товариства з обмеженою відповідальністю. Відповідач повернув для доопрацювання документи щодо проведення державної реєстрації ТОВ та вніс запис до ЄДРПОУ про проведення державної реєстрації припинення Акціонерного товариства. На думку позивача такі дії державного реєстратора суперечать положенням Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців»від 15 травня 2003 року № 755-IV (надалі за текстом -«Закон № 755-IV»).

Постановою Окружного адміністративного суду м. Києва від 24 листопада 2011 р. в задоволенні позову відмовлено.

В апеляційній скарзі позивач, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи, просить скасувати вказане судове і прийняти нову постанову про задоволення позову.

Перевіривши повноту встановлення окружним адміністративним судом фактичних обставин справи та правильність застосування ним норм матеріального і процесуального права, Київський апеляційний адміністративний суд дійшов наступного.

Судом першої інстанції встановлено, що 17 березня 2011 року ОСОБА_7 подав державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення», юридична особа Акціонерне товариство закритого типу «Акціонерна науково-промислова компанія з конверсії»наступні документи: реєстраційна картка на проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації); свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи; статут; нотаріально засвідчена копія передавального акту; документ, що засвідчує повноваження уповноваженої особи.

На підставі цих документів державним реєстратором до ЄДРПОУ внесено запис № 10741120007003342 від 17 березня 2011 року про проведення державної реєстрації припинення Акціонерного товариства закритого типу «Акціонерна науково-промислова компанія з конверсії»у зв'язку з його реорганізацією.

Відповідно до частини 2 статті 4 Закону № 755-IV порядок проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців включає, зокрема: перевірку комплектності документів, які подаються державному реєстратору, та повноти відомостей, що вказані в реєстраційній картці; перевірку документів, які подаються державному реєстратору, на відсутність підстав для відмови у проведенні державної реєстрації; внесення відомостей про юридичну особу або фізичну особу - підприємця до Єдиного державного реєстру; оформлення і видачу свідоцтва про державну реєстрацію та виписки з Єдиного державного реєстру (тут та далі в редакції що була чинною на момент виникнення спірних правовідносин).

Згідно частини 1 статті 37 Закону № 755-IV для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення голова комісії з припинення або уповноважена ним особа після закінчення процедури припинення, яка передбачена законом, але не раніше двох місяців з дати публікації повідомлення у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації, повинні подати особисто (надіслати рекомендованим листом з описом вкладення) державному реєстратору такі документи: заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення; свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи; оригінал установчих документів; нотаріально посвідчену копію передавального акта, якщо припинення здійснюється в результаті злиття, приєднання або перетворення, або нотаріально посвідчену копію розподільчого балансу, якщо припинення здійснюється в результаті поділу; довідку архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; документ про узгодження плану реорганізації з органом державної податкової служби (за наявності податкового боргу); довідку відповідного органу державної податкової служби про відсутність заборгованості по податках, зборах (обов'язкових платежах); довідку відповідного органу Пенсійного фонду України про відсутність заборгованості.

Відповідно до частини 3 статті 37 Закону № 755-IV у разі державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті перетворення документи, які передбачені абзацами шостим - десятим частини першої цієї статті, державному реєстратору не подаються.

Відповідно до частини 4 статті 37 Закону № 755-IV передавальний акт або розподільчий баланс повинен бути затверджений засновниками (учасниками) юридичної особи або органом, який прийняв рішення про припинення юридичної особи. Справжність підписів голови та членів комісії з припинення юридичної особи на передавальному акті або розподільчому балансі повинні бути нотаріально засвідчені.

Статтею 27 Закону № 755-IV визначено, що підставами для відмови у проведенні державної реєстрації юридичної особи є: невідповідність відомостей, які вказані в реєстраційній картці на проведення державної реєстрації юридичної особи, відомостям, які зазначені в документах, що подані для проведення державної реєстрації юридичної особи; невідповідність установчих документів вимогам частини третьої статті 8 цього Закону; порушення порядку створення юридичної особи, який встановлено законом, зокрема: наявність обмежень на зайняття відповідних посад, встановлених законом щодо осіб, які зазначені як посадові особи органу управління юридичної особи; невідповідність відомостей про засновників (учасників) юридичної особи відомостям щодо них, які містяться в Єдиному державному реєстрі; наявність обмежень щодо вчинення засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженою ними особою юридичних дій, які встановлені абзацом четвертим частини другої статті 35 цього Закону; наявність в Єдиному державному реєстрі найменування, яке тотожне найменуванню юридичної особи, яка має намір зареєструватися; використання у найменуванні юридичної особи приватного права повного чи скороченого найменування органу державної влади або органу місцевого самоврядування, або похідних від цих найменувань, або історичного державного найменування, перелік яких встановлюється Кабінетом Міністрів України; встановлена іншими законами заборона використання у найменуванні юридичної особи певних термінів, абревіатур, похідних термінів. Відмова у проведенні державної реєстрації юридичної особи з інших підстав не допускається.

Приймаючи до уваги, що представником Акціонерного Товариства були подані всі необхідні документи для проведення реєстраційної дії, а також зважаючи на відсутність підстав для відмови у її проведенні, слід погодитись з висновком суду попередньої інстанції про правомірність дій відповідача.

Доводи апеляційної скарги зазначених вище висновків суду попередньої інстанції не спростовують і не дають підстав для висновку, що місцевим судом при розгляді справи неправильно застосовано норми матеріального права, які регулюють спірні правовідносини, чи порушено норми процесуального права, а посилання скаржника на те, що державний реєстратор відмовив у проведенні державної реєстрації товариства з обмеженою відповідальністю «Акціонерна науково-промислова компанія з конверсії»є помилковим.

Зазначені реєстраційні дії не є тотожними і правомірність відмови у внесенні запису про реєстрацію товариства з обмеженою не є предметом спору у даній справі.

За правилами ст. 200 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись статтями 160, 198, 200, 205 КАС України, суд,

УХВАЛИВ

Апеляційну скаргу ОСОБА_2 залишити без задоволення, а постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 24 листопада 2011 р. - без змін.

Ухвала набирає законної сили з моменту прийняття, проте може бути оскаржена в касаційному порядку шляхом подачі в 20-ти денний строк з дня складення ухвали в повному обсязі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України, з подачею документу про сплату судового збору, а також копій касаційної скарги відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі, та копій оскаржуваних рішень судів першої та апеляційної інстанцій.

Головуючий суддя Лічевецький І.О.

Судді: Грищенко Т.М.

Аліменко В.О.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.03.2012
Оприлюднено01.06.2012
Номер документу24354562
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-12299/11/2670

Ухвала від 30.08.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 29.08.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Блажівська Н.Є.

Ухвала від 29.03.2012

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Лічевецький І.О.

Постанова від 24.11.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Блажівська Н.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні