Постанова
від 29.05.2012 по справі 20/5005/17692/2011
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29.05.2012 року Справа № 20/5005/17692/2011

Дніпропетровський апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Євстигнеєва О.С.- доповідача,

суддів: Лотоцької Л.О., Бахмат Р.М.

при секретарі: Шевченко Ю.В.

за участю представників:

позивача:ОСОБА_1- предст., дов.№31 від 17.01.2012 року

відповідача: ОСОБА_2- предст., дов.№4/8-110 від 06.03.2012 року

третіх осіб: 1. ОСОБА_3- предст., дов. від 02.03.2012 року

2. Не явився

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу концерну радіомовлення, радіозв'язку та телебачення в особі Дніпропетровської філії (м. Дніпропетровськ) на рішення господарського суду Дніпропетровської області від 13.03.2012р. у справі №20/5005/17692/2011

за позовом: концерну радіомовлення, радіозв'язку та телебачення в особі Дніпропетровської філії (м. Дніпропетровськ)

до: Дніпропетровської міської ради (м. Дніпропетровськ)

треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: 1. Товариство з обмеженою відповідальністю «НВКФ ІНБУДТЕХ»(м. Дніпропетровськ)

2. Управління Держкомзему у м. Дніпропетровську (м. Дніпропетровськ)

про : визнання недійсним рішення

ВСТАНОВИВ:

Рішенням господарського суду Дніпропетровської області від 13 березня 2012 року по справі №20/5005/17692/2011 (суддя Пархоменко Н.В.) було відмовлено в позові концерну радіомовлення, радіозв'язку та телебачення в особі Дніпропетровської філії (м. Дніпропетровськ) до Дніпропетровської міської ради (м. Дніпропетровськ) за участю третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача: товариства з обмеженою відповідальністю «НВКФ ІНБУДТЕХ»(м. Дніпропетровськ) і Управління Держкомзему у м. Дніпропетровську (м. Дніпропетровськ) про визнання недійсним рішення Дніпропетровської міської ради №146/50 від 07.10.2009 року «Про передачу земельної ділянки по проспекту Гагаріна у районі буд. №101 (Жовтневий район) в оренду ТОВ «НВКФ ІНБУДТЕХ», код ЄДРПОУ 33611235, для улаштування додаткової території для благоустрою (без розміщення об'єктів капітального будівництва)».

Не погоджуючись з рішенням суду, концерн радіомовлення, радіозв'язку та телебачення в особі Дніпропетровської філії (м. Дніпропетровськ) -позивач, подав апеляційну скаргу, у якій просить скасувати рішення господарського суду Дніпропетровської області від 13.03.2012 року по справі №20/5005/17692/2011 повністю та прийняти нове рішення, яким задовольнити позовні вимоги у повному обсязі. Скаржник вважає, що судом допущене неповне з'ясування обставин, а рішення суду не відповідає обставинам справи та має місце неправильне застосування судом норм матеріального права. Скаржник зазначає, що на земельній ділянці, яка розташована по пр. Гагаріна, 103 знаходяться телевізійна вежа ат інші об'єкти нерухомого майна Дніпропетровської філії концерну РРТ. Концерн має в постійному користуванні земельну ділянку площею 1,5511 га, за яку сплачується земельний податок. Майно концерну є державною власністю і належить концерну на праві повного господарського відання. Уповноваженим органом управління є Міністерство транспорту та зв'язку України. Третя особа-2: ТОВ «НВКФ ІНБУДТЕХ»не зверталося до Міністерства транспорту та зв'язку України і Концерну з проханням погодити вилучення земельної ділянки, яка має код ДЗК 1210100000:03:178:0051. Дніпропетровська філія не давала нотаріально засвідченої згоди на її вилучення. Посилання суду на наявність листів-згод від державного підприємства Дніпропетровського обласного радіотелевізійного передавального центру не може розглядатися як доказ, адже це підприємство не має права самостійно розпоряджатися державним майном (земельною ділянкою). За ч.2 ст.83 ЗК України у комунальній власності перебувають усі землі в межах населених пунктів, крім земель приватної та державної власності і ці землі в силу ч.3 ст.83 ЗК не можуть передаватися у комунальну власність. Зазначені обставини не знайшли свого відображення в судовому рішенні, що призвело до прийняття неправомірного рішення по справі.

Відповідач -Дніпропетровська міська рада (м. Дніпропетровськ) -у відзиві на апеляційну скаргу і представник у судовому засіданні пояснила, що відповідно до рішення від 07.10.2009 року №146/50 спірна земельна ділянка була вилучена у Дніпропетровського обласного радіотелевізійного передавального центру на підставі листа від 03.10.2006 року №365 та передана у користування третій особі на 10 років. Третьою особою було виконано всі вимоги чинного земельного законодавства при отриманні даної земельної ділянки в оренду. Позивач був обізнаний з намірами третьої особи і не заперечував проти отримання нею земельної ділянки. Відповідач також зазначив, що у нього відсутні документи, які б підтверджували, що спірна земельна ділянка перебуває у державній власності. За таких обставин відповідач вважає судове рішення законним і обґрунтованим та просить відмовити в задоволенні апеляційної скарги.

Третя особа-1 -товариство з обмеженою відповідальністю «НВКФ ІНБУДТЕХ»(м. Дніпропетровськ) -у відзиві на апеляційну скаргу і представник третьої особи-1 у судовому засіданні пояснив, що ні Концерн РРТ, ні Міністерство транспорту та зв'язку України не мали у користування спірну земельну ділянку, тому вони не можуть бути визнані законними користувачами земельної ділянки. Таким користувачем було державне підприємство «Дніпропетровський обласний радіотелевізійний передавальний центр», якому і був виданий відповідний Державний акт на право постійного користування земельною ділянкою. Цей акт не може підтверджувати право користування зазначеною в ньому земельною ділянкою іншою юридичною особою. Статут передавального центру не містив будь-яких обмежень щодо прийняття рішень директором підприємства про надання згоди на вилучення або відмови від подальшого користування земельною ділянкою. За таких обставин міська рада обґрунтовано при прийнятті рішення керувалася листами ДП «ДОРТПЦ»від 17.03.2006 року №171 і від 03.10.2006 року №645. Крім того, позивач весь час оформлення за третьою особою права на земельну ділянку сприяв у цьому оформленні. Щодо нотаріального оформлення письмової згоди землекористувача на вилучення земельної ділянки, то станом на час направлення листів не було встановлено законодавчих вимог щодо форми такого погодження, а норми ст.151 ЗК України діють з 16.10.2009 року. Третя особа також зазначає, що спірна земельна ділянка є вільною від забудови, що підтверджується матеріалами справи, у тому числі актом №4/13-1009 від 16.10.2009 року.

Третя особа-2 -Управління Держкомзему у м. Дніпропетровську (м. Дніпропетровськ) -відзив на апеляційну скаргу не надала, представник третьої особи-2 жодного разу у судове засідання не явився. Беручи до уваги, що неявка представника третьої особи-2 не перешкоджає вирішенню спору, справа переглядалася без участі представника третьої особи-2 за наявними у справі матеріалами.

У судовому засіданні була оголошена вступна та резолютивна частина постанови Дніпропетровського апеляційного господарського суду.

Вислухавши представників сторін і третьої особи-1, переглянувши матеріали справи, Дніпропетровський апеляційний господарський суд встановив, що 19.03.1998 року виконавчим комітетом Дніпропетровської міської ради було прийнято рішення №506 «Про надання земельних ділянок по пр. Гагаріна, 103 у постійне користування державному підприємству Дніпропетровському обласному радіотелевізійному передавальному центру, код 01188767, по фактичному розміщенню середньохвильової радіостанції та житлової забудови», згідно якого Дніпропетровському обласному радіотелевізійному передавальному центру, правонаступником якого згідно наказу Міністерства транспорту та зв'язку України від 20.07.2006р. №751 є Концерн радіомовлення, радіозв'язку та телебачення (Концерн РРТ) в особі Дніпропетровської філії, надано у постійне користування з видачею Державного акта земельні ділянки по пр. Гагаріна, 103:

- площею 49024 кв.м. для обслуговування середньохвильової радіостанції по її фактичному розміщенню, за рахунок земель громадської забудови (землі зв'язку),

- площею 15388 кв.м. для обслуговування житлової забудови по її фактичному розміщенню, за рахунок земель громадської забудови (землі житлової забудови).

На підставі зазначеного рішення Державному підприємству Дніпропетровський обласний радіотелевізійний передавальний центр 01.04.1998 року був виданий Державний акт серії ЯЯ №046952 на право постійного користування земельною ділянкою площею 1,5388га. та 1,6593га., розташованими по пр. Гагаріна, 103 у м. Дніпропетровську з цільовим призначенням земельної ділянки -обслуговування середньохвильової радіостанції та житлової забудови.

Дніпропетровська міська рада 23.05.2007 року прийняла рішення №116/15 «Про передачу земельної ділянки по пр. Гагаріна в районі будинку №101 (Жовтневий район) в оренду товариству з обмеженою відповідальністю "НВКФ Інбудтех", код ЄДРПОУ 33611235, для проектування та будівництва житлового комплексу». Зазначеним рішенням (п. 1) вилучена земельна ділянка, площею 1,1257 га у Державного підприємства Дніпропетровського обласного радіотелевізійного передавального центру, яка знаходиться у постійному користуванні на підставі Державного акта на право постійного користування від 01.04.98 ДПД69 № 000731 та зарахувати її до земель міста.

Цим же рішенням (п.3) був затверджений проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 1,3716 га (кадастровий номер 1210100000:03:178:0047) і передачі її ТОВ «НВКФ Інбудтех»в оренду строком на п'ять років для проектування та будівництва житлового комплексу по пр. Гагаріна в районі будинку №101, код цільового використання землі (УКЦВЗ) 1.9 (житлова забудова), у тому числі… площею 1,1257 га за рахунок земель, раніше переданих Державному підприємству Дніпропетровський обласний радіотелевізійний передавальний центр.

Внесені зміни також в п.1 до рішення виконавчого комітету міської ради від 19.03.98р. №506 «Про надання земельних ділянок по пр. Гагаріна, 103 у постійне користування Державному підприємству Дніпропетровському обласному радіотелевізійному передавальному центру, по фактичному розміщенню середньохвильової радіостанції та житлової забудови»та до Державного акта на право постійного користування від 01.04.98 ДПД69 № 000731 в частині площі землекористування (п. 10 рішення), визначивши площу землекористування як:

- 1,5511 га, присвоївши земельній ділянці кадастровий номер 1210100000:03:178:0051;

- 0,2959 га, присвоївши земельній ділянці кадастровий номер 1210100000:03:178:0048;

- 0,1172 га, присвоївши земельній ділянці кадастровий номер 1210100000:03:178:0049;

- 0,0012 га, присвоївши земельній ділянці кадастровий номер 1210100000:03:178:0050.

На підставі рішень Дніпропетровської міської ради №506 від 19.03.1998 року та №116/15 від 23.05.07 року Державному підприємству Дніпропетровський обласний радіотелевізійний передавальний центр 14.09.2007 року були видані чотири Державних акта на право постійного користування земельними ділянками, площею 1,5511 га; 0,2959 га; 0,1172 га; 0,0012 га; за адресою пр. Гагаріна,103, м. Дніпропетровськ для обслуговування середньохвильової радіостанції та житлової забудови.

07.10.2009 року Дніпропетровською міською радою було прийнято оспорюване рішення №146/50 «Про передачу земельної ділянки по пр. Гагаріна в районі буд. №101 (Жовтневий район) в оренду ТОВ "НВКФ ІНБУДТЕХ", код ЄДРПОУ 33611235, для улаштування додаткової території для благоустрою (без розміщення об'єктів капітального будівництва)»згідно якого Дніпропетровська міська рада вилучила у Державного підприємства Дніпропетровський обласний радіотелевізійний передавальний центр, код ЄДРПОУ 01188767, правонаступником якого є Концерн радіомовлення, радіозв'язку та телебачення, код ЄДРПОУ 01190043, земельну ділянку площею 0,8833 га по пр. Гагаріна, 103 , що знаходиться у його постійному користуванні відповідно до Державного акта на право постійного користування землею від 14.09.07р. № 030710400047 і зарахувала її до земель міста (п.1).

Цим же рішенням був затверджений проект землеустрою щодо відведення зазначеної земельної ділянки і земельна ділянка площею 0,8833 га (кадастровий номер 1210100000:03:178:0061) передана в оренду строком на 10 років ТОВ «НВКФ ІНБУДТЕХ»для улаштування додаткової території для благоустрою (без розміщення об'єктів капітального будівництва) по пр. Гагаріна у районі будинку №101 (п.2). Зазначена земельна ділянка за основним призначенням була віднесена до категорії земель -«Землі житлової та громадської забудови»(п.3).

Як вбачається із матеріалів справи і як правомірно встановлено місцевим господарським судом при розгляді справи, згідно Статуту Державного підприємства Дніпропетровського обласного радіотелевізійного передавального центру 1995 року (з урахуванням змін 17.04.2001 року) державне підприємство «Дніпропетровський обласний радіотелевізійний передавальний центр» входить до складу Концерну радіомовлення, радіозв'язку та телебачення і згідно пунктів 3.1, 3.5 статуту останнє є юридичною особою, якій і були надані в постійне користування зазначені вище земельні ділянки.

20.07.2006 року Міністерство транспорту та зв'язку України видало наказ № 751 «Про реорганізацію підприємств, що входять до складу Концерну радіомовлення, радіозв'язку та телебачення», яким передбачено реорганізація підприємств в тому числі і Дніпропетровського обласного радіотелевізійного передавального центру. Положення про Дніпропетровську філію Концерну радіомовлення, радіозв'язку та телебачення було затверджено наказом Концерну 08.02.2007 року.

Державним підприємством «Дніпропетровський обласний радіотелевізійний передавальний центр»було направлено два листа на ім'я міського голови м. Дніпропетровська та директора ТОВ "НВКФ ІНБУДТЕХ", а саме:

- лист №171 від 17.03.2006 року, в якому зазначено, що адміністрація ДОРТПЦ не заперечує проти безоплатної передачі та безоплатного прийняття ТОВ "НВКФ ІНБУДТЕХ" земельної ділянки площею 9000 кв.м. з розташованими на ній, інженерними мережами, які знаходяться на балансі підприємства при наявності рішення виконкому;

- лист №645 від 03.10.2006 року, в якому зазначено, що адміністрація ДОРТПЦ не заперечує проти безоплатної передачі та безоплатного прийняття ТОВ "НВКФ ІНБУДТЕХ" земельної ділянки площею 15388 кв. м. з розташованими на ній житловим фондом, інженерними мережами, які знаходяться на балансі підприємства при наявності рішення виконкому.

Перелічені листи мають посилання на згоду Концерну РРТ про передачу житлового фонду відповідно встановленого порядку від 04.10.2004 року та посилання на Рішення міськвиконкому №36/4 від 06.11.02р. відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.09.98р. про надання дозволу на прийняття житлового фонду та гуртожитку в комунальну власність територіальної громади міста.

Як правильно встановлено судом лист-згода №645 від 03.10.2006 року був застосований при прийнятті рішення №116/15 від 23.05.2007 року про що зазначено в рішенні, яке не оспорюються і не було оспорене позивачем, а лист-згода №171 від 17.03.2006 року була надана юридичною особою - Державним підприємством «Дніпропетровським обласним радіотелевізійним передавальним центром»з посиланням на ті самі обставини.

Зазначені обставини, на думку місцевого господарського суду, свідчать про належність і правомірність надання дозволу про вилучення земельних ділянок.

Дніпропетровський апеляційний господарський суд погоджується з такою точкою зору суду, а також вважає слушними доводи третьої особи-1, викладені у відзиву на апеляційну скаргу, щодо того, що ні Концерн РРТ, ні Міністерство транспорту та зв'язку України не мали у користування спірну земельну ділянку, тому вони не могли бути і не можуть бути визнані законними користувачами земельної ділянки. Таким користувачем було державне підприємство «Дніпропетровський обласний радіотелевізійний передавальний центр», якому був виданий відповідний Державний акт на право постійного користування земельною ділянкою, і яке надало відповідні згоди на вилучення земельних ділянок із його постійного користування. При цьому, слід враховувати, що статут підприємства, яке надавало згоду, не містив будь-яких обмежень щодо прийняття рішень директором підприємство про надання згоди на вилучення або відмови від подальшого користування земельною ділянкою. Наявність у позивача тільки права оперативного управління майном (яке має статус державного майна) не впливає на порядок надання дозволу на вилучення земельної ділянки, оскільки земельна ділянка не входила до складу державного майна (зазначені документи на вимогу Дніпропетровського апеляційного господарського суду ні позивачем, ні відповідачем надані не були).

За таких обставин місцевий господарський суд правомірно відмовив у задоволенні позовних вимог.

Суд також абсолютно обґрунтовано врахував і зазначив в рішенні суду, що всі дії позивача, які були вчинені в період оформлення за третьою особою-1 права користування земельною ділянкою, свідчать не тільки про обізнаність позивача про майбутнє вилучення у нього земельної ділянки, а й про зацікавленість останнього щодо такого вилучення. Про це свідчать підписи відповідних осіб на різного роду документах, у тому числі і Акті №134957 встановлення та узгодження зовнішніх меж земельної ділянки в натурі ТОВ НВКФ ІНБУДТЕХ від 13.08.2007 року.

Відповідно п. 2 Роз'яснення Вищого арбітражного суду від 26.01.2000 року № 02-5/35 „Про деякі питання практики вирішення спорів, пов'язаних з визнанням недійсними актів державних чи інших органів" підставами для визнання акта недійсним є невідповідність його вимогам чинного законодавства та/або визначеній законом компетенції органу, який видав цей акт. Обов'язковою умовою визнання акта недійсним є також порушення у зв'язку з прийняттям відповідного акта прав та охоронюваних законом інтересів підприємства чи організації - позивача у справі. Якщо за результатами розгляду справи факту такого порушення не встановлено, у господарського суду немає правових підстав для задоволення позову. Недодержання вимог правових норм, які регулюють порядок прийняття акта, у тому числі стосовно його форми, строків прийняття тощо, може бути підставою для визнання такого акта недійсним лише у тому разі, коли відповідне порушення спричинило прийняття неправильного акта. Якщо ж акт в цілому узгоджується з вимогами чинного законодавства і прийнятий відповідно до обставин, що склалися, тобто є вірним по суті, то окремі порушення встановленої процедури прийняття акта не можуть бути підставою для визнання його недійсним, якщо інше не передбачено законодавством.

Згідно ч. ч. 1, 2, 5 ст. 116 Земельного кодексу України (в редакції станом на 07.10.2009р.) громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом, або за результатами аукціону.

Набуття права на землю громадянами та юридичними особами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування.

Надання у користування земельної ділянки, що перебуває у власності або у користуванні, провадиться лише після вилучення (викупу) її в порядку, передбаченому цим Кодексом.

Згідно частин 1-4 ст. 123 Земельного кодексу України (в редакції станом на 07.10.2009р.) надання земельних ділянок державної або комунальної власності у користування здійснюється на підставі рішень органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування. Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі: зміни цільового призначення земельних ділянок; надання в користування земельних ділянок, межі яких не встановлені в натурі (на місцевості).

Надання у користування земельної ділянки, межі якої встановлені в натурі (на місцевості), без зміни її цільового призначення, здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою щодо складання документа, що посвідчує право користування земельною ділянкою.

Особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом її відведення, звертається з клопотанням про вибір місця розташування земельної ділянки до відповідної сільської, селищної, міської, районної, обласної ради, Кабінету Міністрів України, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевої державної адміністрації.

До клопотання додаються матеріали, передбачені частиною п'ятою статті 151 цього Кодексу.

Вибір місця розташування земельної ділянки та надання дозволу і вимог на розроблення проекту її відведення здійснюються у порядку, встановленому статтею 151 цього Кодексу.

Відповідно ст. 151 Земельного кодексу України (в редакції станом на 07.10.2009р.) особи, зацікавлені у вилученні (викупі), виборі земельних ділянок, зобов'язані погодити з власниками землі і землекористувачами та органами державної влади або органами місцевого самоврядування, згідно з їх повноваженнями, розміри земельних ділянок, передбачені для вилучення (викупу), умови їх вилучення (викупу), а також розміри земельної ділянки, передбачені для її передачі (надання), умови її передачі (надання) з урахуванням комплексного розвитку території, який би забезпечував нормальне функціонування на цій ділянці і прилеглих територіях усіх об'єктів та умови проживання населення і охорону довкілля.

Вибір місця розташування земельних ділянок здійснюють відповідні сільські, селищні, міські, районні, обласні ради, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, Кабінет Міністрів України відповідно до їх повноважень щодо вилучення та передачі (надання) цих ділянок.

Особи, зацікавлені у вилученні (викупі) земельних ділянок, звертаються із заявою (клопотанням) про вибір місця розташування земельних ділянок до відповідної сільської, селищної, міської, районної, обласної ради, Кабінету Міністрів України, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевої державної адміністрації. Клопотання щодо вибору місця розташування земельних ділянок за рахунок земель, вилучення (викуп) яких провадиться Кабінетом Міністрів України та Верховною Радою Автономної Республіки Крим, подаються відповідно до Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.

До заяви (клопотання) додаються: а) обґрунтування необхідності вилучення (викупу) та/або відведення земельної ділянки; б) позначене на відповідному графічному матеріалі бажане місце розташування земельної ділянки з її орієнтовними розмірами; в) засвідчена нотаріально письмова згода землекористувача (землевласника) на вилучення (викуп) земельної ділянки (її частини) із зазначенням розмірів передбаченої для вилучення (викупу) земельної ділянки та умов її вилучення (викупу); г) копія установчих документів для юридичних осіб, а для громадянина - копія документа, що посвідчує особу.

Статтею 141 Земельного кодексу України (в редакції станом на 07.10.2009р.) визначені підстави припинення права користування земельною ділянкою, а саме вони є наступні: а) добровільна відмова від права користування земельною ділянкою; б) вилучення земельної ділянки у випадках, передбачених цим Кодексом; в) припинення діяльності релігійних організацій, державних чи комунальних підприємств, установ та організацій; г) використання земельної ділянки способами, які суперечать екологічним вимогам; ґ) використання земельної ділянки не за цільовим призначенням;

Згідно ч. ч. 3, 4 ст. 142 Земельного кодексу України (в редакції станом на 07.10.2009р.) припинення права постійного користування земельною ділянкою у разі добровільної відмови землекористувача здійснюється за його заявою до власника земельної ділянки. Власник земельної ділянки на підставі заяви землекористувача приймає рішення про припинення права користування земельною ділянкою, про що повідомляє органи державної реєстрації.

При вилученні земельної ділянки та наданні цієї земельної ділянки третій особі зазначені норми права порушені не були. З огляду на викладене, міська рада діяла відповідно до наданих повноважень та в межах норм Земельного Кодексу України.

За таких обставин рішення місцевого господарського суду прийнято відповідно до норм чинного законодавства і скасуванню не підлягає, а доводи апеляційної скарги не є такими, що можуть бути підставою для скасування прийнятого судом рішення.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 103-105 ГПК України, Дніпропетровський апеляційний господарський суд

П О С Т А Н О В И В:

Апеляційну скаргу концерну радіомовлення, радіозв'язку та телебачення в особі Дніпропетровської філії (м. Дніпропетровськ) залишити без задоволення.

Рішення господарського суду Дніпропетровської області від 13 березня 2012 року по справі №20/5005/17692/2011 залишити без зміни.

(постанова виготовлена в повному обсязі 01.06.2012 року)

Головуючий О.С.Євстигнеєв

Судді: Л.О.Лотоцька

Р.М. Бахмат

СудДніпропетровський апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення29.05.2012
Оприлюднено05.06.2012
Номер документу24391068
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —20/5005/17692/2011

Постанова від 21.08.2012

Господарське

Вищий господарський суд України

Коробенко Г.П.

Ухвала від 30.07.2012

Господарське

Вищий господарський суд України

Коробенко Г.П.

Постанова від 29.05.2012

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Євстигнеєв Олександр Сергійович

Ухвала від 30.03.2012

Господарське

Дніпропетровський апеляційний господарський суд

Євстигнеєв Олександр Сергійович

Рішення від 16.03.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Пархоменко Наталія Володимирівна

Ухвала від 16.02.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Пархоменко Наталія Володимирівна

Ухвала від 01.03.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Пархоменко Наталія Володимирівна

Ухвала від 16.02.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Пархоменко Наталія Володимирівна

Ухвала від 24.01.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Пархоменко Наталія Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні