Постанова
від 22.05.2012 по справі 2а/0570/3337/2012
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

22 травня 2012 р. Справа № 2а/0570/3337/2012

Приміщення суду за адресою: 83052, м.Донецьк, вул. 50-ої Гвардійської дивізії, 17

час прийняття постанови: 16:50

Донецький окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Абдукадирової К.Е.

при секретарі Окрибелашвілі В.О.

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за позовом: Відділення Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та профзахворювань України в м. Дебальцеве Донецької області

до відповідача: Державної фінансової інспекції в Донецькій області

про визнання протиправними та скасування пунктів 1, 2 вимоги Єнакіївського міжрайонного контрольно-ревізійного відділу від 15.12.2011 року № 21-12/2632 про вжиття заходів за результатами перевірки, -

за участю представників сторін:

від позивача - ОСОБА_1 - за дов. від 04.01.2012 року,

від відповідача - ОСОБА_2 - за дов. від 12.01.2012 року № 05-13-11-17/258,

В С Т А Н О В И В:

Відділення Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та профзахворювань України в м. Дебальцеве Донецької області (далі - Відділення Фонду в м. Дебальцеве, Фонд соціального страхування, позивач) звернувся до Донецького окружного адміністративного суду з позовною заявою до Державної фінансової інспекції в Донецькій області (далі - ДФІ в Донецькій області, відповідач) про визнання протиправними та скасування пунктів 1, 2 вимоги Єнакіївського міжрайонного контрольно-ревізійного відділу (далі - Єнакіївський МКРВ) від 15.12.2011 року № 21-12/2632 про вжиття заходів за результатами перевірки.

Позивачем надані уточнення в яких просить суд скасувати пункти 1,2 вимоги Єнакіївського міжрайонного контрольно-ревізійного відділу в Донецькій області №21-12/2632 від 15.12.2011 року в частині вжиття заходів за результатами акту ревізії 25.11.2011 року № 29 про зобов'язання Відділення Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та профзахворювань України в м. Дебальцеве Донецької області вжити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом: повернення на рахунок установи 0,43 тис. грн. - відшкодування у разі самостійного придбання потерпілими лікарських засобів та виробів медичного призначення за цінами,більшими, ніж ціни даних виробів в аптечних закладах, з якими укладені договори на постачання; повернення на рахунок установи 0,49 тис. грн. виплачених потерпілому на постійний сторонній догляд, на побутове обслуговування під час перебування інваліда на лікуванні у Відділковій лікарні ст. Дебальцеве ДП «Донецька залізниця» при відсутності визначення лікарсько-консультативною комісією лікарні необхідності в індивідуальному посту для даного хворого та при фактичній відсутності такого посту.

В обґрунтування позивач зазначає, що кошти відшкодовані фізичним особам згідно з вимогами Положення про забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації потерпілих внаслідок нещасного випадку та професійного захворювання від 25.03.2008 року та Положення про забезпечення необхідними видами догляду інвалідів внаслідок нещасного випадку та професійного захворювання від 25.10.2005 року, крім того, ці витрати підтверджені відповідними документами. У зв'язку з зазначеним позивач просить скасувати п.п.1, 2 вимоги від 15.12.2011 року № 21-12/2632.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав у повному обсязі, надав пояснення, аналогічні викладеним в позові, просив задовольнити позов.

Відповідач позовні вимоги не визнав, в матеріалах справи наявні заперечення на позов у яких зазначено про безпідставність заявлених позовних вимог. Заперечення обґрунтовані тим, що в ході співставлення цін, які вказані у чеках та накладних щодо самостійного придбання фізичними особами медикаментів і медичних виробів та цін в аптечних закладах (постачальників), з якими позивачем укладені договори, ДФІ в Донецькій області встановлені випадки відшкодування таких медикаментів та медичних виробів за цінами більшими, чим у постачальників. Також відповідач зазначає, що в порушення п.2.7 Положення про забезпечення необхідними видами догляду інвалідів внаслідок нещасного випадку та професійного захворювання від 25.10.2005 року позивачем відшкодовано фізичній особі - інваліду ОСОБА_3 витрати на постійній сторонній догляд та побутове обслуговування, що не відповідає предмету договорів, укладеними між позивачем та Відділковою лікарнею станції Дебальцеве ДП «Донецька залізниця», де проходив лікування ОСОБА_3 Таким чином, відповідач вважає вимогу від 15.12.2011 року № 21-12/2632 обґрунтованою, а тому просив відмовити позивачу у задоволенні позовних вимог.

Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши пояснення представників позивача та відповідача, з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Позивач - Відділення Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та профзахворювань України в м. Дебальцеве Донецької області утворено відповідно до Закону України 23 вересня 1999 року № 1105-XIV «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності», є робочим органом виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України. Відповідно до ч.5 ст. 18 цього Закону Відділення Фонду в м. Дебальцеве є юридичною особою, має самостійний кошторис, печатку. Ідентифікаційний код 25967884, місцезнаходження - 84700, Донецька область, м. Дебальцеве, вул. Радянська, буд.28.

Відповідач - Державна фінансова інспекція в Донецькій області діє на підставі Положення, затвердженого 07.12.2011 року та зареєстрованого державним реєстратором виконавчого комітету Донецької міської ради Донецької області 29.12.2011 року за №12661450000040455.

З матеріалів справи судом встановлено, що в період з 31.10.2011 року по 18.11.2011 року Єнакієвським міжрайонним контрольно-ревізійним відділом в Донецькій області на підставі направлень від 31.10.2011 року № 257 та № 258 проведено планову документальну ревізію цільового та законного використання коштів Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Відділенні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м. Дебальцеве Донецької області за період з 01.07.2010 року по 30.09.2011 року, про що складений акт від 25.11.2011 року № 29 (далі - акт ревізії від 25.11.2011 року).

Зі змісту акту ревізії від 25.11.2011 року вбачається, що в ході перевірки питання щодо видатків на забезпечення Відділенням Фонду в м. Дебальцеве лікування постраждалих осіб ревізорами встановлено наступне.

Під час перебування інваліда І групи ОСОБА_3 на лікуванні у Відділковій лікарні станції Дебальцеве ДП «Донецька залізниця» в період з 16.05.2011 року по 06.06.2011 року в порушення п. 2.7 Положення про забезпечення необхідними видами догляду інвалідів внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, затвердженого постановою правління Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійного захворювання від 25.10.2005 року № 66 (чинний на момент встановлення спірних відносин, далі за текстом - Положення від 25.10.2005 року № 66), Відділенням Фонду в м. Дебальцеве виплачено ОСОБА_3 кошти у загальній сумі 492,39 грн. (у тому числі: на постійний сторонній догляд - у розмірі 348,39 грн., на побутове обслуговування - у розмірі 144,00 грн.).

Так, зазначеною нормою передбачено, що Робочі органи виконавчої дирекції Фонду проводять фінансування витрат інваліду на постійний сторонній догляд під час лікування у лікувально-профілактичних закладах, якщо лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу пацієнту визначено необхідність в індивідуальному посту (цілодобово чи з визначеним часом пост молодшого медичного персоналу, який не передбачено штатними нормативами для відділення чи палати відповідного лікувально-профілактичного закладу).

При цьому, як зазначає відповідач, договорами від 05.01.2010 року № 03-10 та від 26.09.2010 року № 10-10, укладеними між Відділенням Фонду в м. Дебальцеве та Відділковою лікарнею станції Дебальцеве ДП «Донецька залізниця» не визначені, зокрема, умови перебування потерпілих на лікуванні, надання чи не надання ним необхідного догляду.

Крім того, як встановлено спірною ревізією, Відділенням Фонду в м. Дебальцеве здійснені витрати потерпілому у завищених розмірах на загальну суму 438,28 грн. (у тому числі: червні-вересні 2010 року у розмірі 402,40 грн., квітні 2011 року - у розмірі 35,88 грн.), чим порушено п. 8 Положення про організацію лікування, медичної реабілітації та забезпечення потерпілих внаслідок нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання лікарськими засобами та виробами медичного призначення, затвердженого постановою Правління Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України від 09.06.2010 року № 18 (далі - Положення від 09.06.2010 року № 18).

З пояснень представників відповідача судом встановлено, що кошти у розмірі 438,28 грн. визначені ДФІ в Донецькій області як зайво відшкодована сума інваліду І групи ОСОБА_3 у зв'язку з придбанням ним за готівку медикаментів та грудо-поперекового корсету.

Так, зі змісту акту ревізії від 25.11.2011 року вбачається, що зазначене порушення встановлено шляхом співставлення цін, зазначених в чеках та накладних щодо самостійного придбання медикаментів та виробів медичного призначення, з цінами постачальника, з яким установою (Відділенням Фонду в м. Дебальцеве) укладено договір, наданими на запит, з даними платіжних документів, регістрів бухгалтерського обліку.

Внаслідок наведених порушень, Єнакієвським міжрайонним контрольно-ревізійним відділом в Донецькій області складена Вимога від 15.12.2011 року № 21-13/2632 «Про вжиття заходів за результатами ревізії», за пунктами 1 та 2 якої Відділення Фонду в м. Дебальцеве зобов'язане вжити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом: повернення на рахунок Фонду 0,43 тис. грн. - відшкодування у разі самостійного придбання потерпілими лікарських засобів та виробів медичного призначення за цінами,більшими, ніж ціни даних виробів в аптечних закладах, з якими укладені договори на постачання; повернення на рахунок Фонду 0,49 тис. грн. виплачених потерпілому на постійний сторонній догляд, на побутове обслуговування під час перебування інваліда на лікуванні у Відділковій лікарні ст. Дебальцеве ДП «Донецька залізниця» при відсутності визначення лікарсько-консультативною комісією лікарні необхідності в індивідуальному посту для даного хворого та при фактичній відсутності такого посту.

Актом ревізії від 25.11.2011 року встановлені й інші порушення, але які не є спірними у даній адміністративній справі, тому судом не розглядаються.

З матеріалів справи та пояснень позивача встановлено, що 21.09.2010 року до Відділення Фонду в м. Дебальцеве звернувся ОСОБА_3 (ОСОБА_3, місце проживання: АДРЕСА_1) з проханням про відшкодування йому витрат, пов'язаних з придбанням за власні кошти лікарських засобів та виробів медичного призначення.

Підставою для оплати потерпілому витрат на медичну допомогу, проведення медичної, професійної та соціальної реабілітації, а також страхових виплат є акт розслідування нещасного випадку за формою Н-5, акт про нещасний випадок, пов'язаний з виробництвом за формою Н-1 або акт розслідування професійного захворювання (отруєння) за формою П-4.

Так, ОСОБА_3 25.08.2010 року отримав травму на виробництві, що підтверджено актом № 1 (форма Н-1) про нещасний випадок, що пов'язаний з виробництвом, затверджений начальником Дебальцевського будівельно-монтажного експлуатаційного управління від 30.09.2010 року. В період з 25.08.2010 року по 10.09.2010 року потерпілий проходив лікування в обласній травматологічній лікарні, де йому на підставі рішення ЛКК (лікувальна консультаційна комісія) від 31.08.2010 року № 568 родичами придбано у приватного підприємця ОСОБА_4 корсет, фіксуючий грудо-поперековий відділ хребта. Відповідно до товарного чеку від 13.09.2010 року вартість цього корсету становить 625,00 грн.

Відповідно до ст. 15 Закону України від 23.09.1999 року № 1105-XIV «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності» (далі - Закон від 23.09.1999 року № 1105-XIV) страхування від нещасного випадку здійснює Фонд соціального страхування від нещасних випадків - некомерційна самоврядна організація, що діє на підставі статуту, який затверджується її правлінням.

У разі настання страхового випадку Фонд соціального страхування від нещасних випадків зобов'язаний у встановленому законодавством порядку, зокрема: вжити всіх необхідних заходів для підтримання, підвищення та відновлення працездатності потерпілого (п. 6 ст. 21 Закону від 23.09.1999 року № 1105-XIV).

Згідно з приписами ст. 34 Закону від 23.09.1999 року № 1105-XIV медична допомога, що надається потерпілому, фінансується робочими органами виконавчої дирекції Фонду лише за ту медичну допомогу, яка є прямим наслідком травми на виробництві або професійного захворювання, що визначається рішенням МСЕК (медико-соціальна експертна комісія) або в разі, якщо потерпілому не встановлено стійкої втрати працездатності, лікарсько-консультативною комісією (ЛКК).

Якщо внаслідок нещасного випадку або професійного захворювання потерпілий тимчасово втратив працездатність, Фонд соціального страхування від нещасних випадків фінансує всі витрати на його лікування.

Витрати на ліки, лікування, протезування (крім протезів з дорогоцінних металів), придбання санаторно-курортних путівок, предметів догляду за потерпілим визначаються на підставі виданих лікарями рецептів, санаторно-курортних карток, довідок або рахунків про їх вартість.

З аналізу цієї норми, слідує що відшкодування потерпілому витрат на медичну допомогу здійснюється не тільки при наявності рішення МСЕК, але й у разі рішення ЛКК.

Як пояснив у судовому засіданні представник позивача, на час перебування в обласній травматологічній лікарні ОСОБА_3 висновку МСЕК щодо втрати працездатності не мав і на обліку у відділені ще не знаходився.

Згідно з заключенням ЛКК (протокол засідання від 31.08.2010 року № 568) визначено, що ОСОБА_3 необхідна корекція лікування, а саме: виготовлення корсету, що фіксує грудо-поперековий відділ хребта.

Отже, керуючись наведеними нормами та згідно з наданими документами (заява ОСОБА_3, протокол засідання ЛКК від 31.08.2010 року № 568, товарний чек від 13.09.2010 року на придбання корсету у розмірі 625,00 грн., довідки лікарні від 09.09.2010 року щодо придбання ОСОБА_3 за власний рахунок медикаментів, чеків на придбання медикаментів, тощо) суд вважає, що Відділення Фонду в м. Дебальцеве на правових підставах відшкодовано ОСОБА_3 витрати на придбання за власний рахунок медикаментів та корсету.

З огляду на таке, суд дійшов висновку про задоволення позовних вимог в частині скасування вимоги Єнакієвського МКРВ від 15.12.2011 року № 21-12/2632 щодо усунення виявлених порушень шляхом: повернення на рахунок Фонду 0,43 тис. грн. - відшкодування у разі самостійного придбання потерпілими лікарських засобів та виробів медичного призначення за цінами,більшими, ніж ціни даних виробів в аптечних закладах, з якими укладені договори на постачання.

Спірною перевіркою також встановлено, що Відділенням Фонду в м. Дебальцеве неправомірно відшкодовано ОСОБА_3 витрати на постійний сторонній догляд та побутове обслуговування під час його перебування на лікуванні у Відділковій лікарні станції Дебальцеве ДП «Донецька залізниця» в період з 16.05.2011 року по 06.06.2011 року. При цьому, відповідач посилається на п. 2.7 Положення від 25.10.2005 року № 66, яким передбачено, що робочі органи виконавчої дирекції Фонду проводять фінансування витрат інваліду на постійний сторонній догляд під час лікування у лікувально-профілактичних закладах, якщо лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу пацієнту визначено необхідність в індивідуальному посту цілодобово чи з визначеним часом пост молодшого медичного персоналу, який не передбачено штатними нормативами для відділення чи палати відповідного лікувально-профілактичного закладу).

Крім того, ревізорами направлений запит від 04.11.2011 року № 21-13/2401 до Відділковій лікарні станції Дебальцеве ДП «Донецька залізниця» з проханням повідомити про факт визначення інваліду ОСОБА_3 лікарсько-консультативною комісією необхідність в індивідуальному посту (цілодобово чи з визначеним часом пост молодшого медичного персоналу, який не передбачено штатними нормативами для відділення чи палати в лікарні) та чи працював такий пост. З відповіді головного лікаря Відділковій лікарні слідує, що ОСОБА_3 в період з 16.05.2011 року по 06.062011 року перебував на стаціонарному лікуванні в терапевтичному відділенні на неврологічному ліжку та в організації індивідуальному посту для цілодобового спостереження за ОСОБА_3 не передбачалось, тому що індивідуальний пост молодшого медичного персоналу для догляду за тяжкохворими не передбачено штатним розписом.

Також при проведені відповідачем зустрічної перевірки у зазначеній лікарні стосовно якості розрахунків з Відділенням Фонду в м. Дебальцеве встановлено, що Відділкова лікарня має 25 неврологічних ліжок (на одному з яких лікувався ОСОБА_3) та згідно з нормативами штатної чисельності має в штаті 8,25 штатних одиниць молодших медсестер по догляду з утворенням 1 посту на 30 ліжок, крім того в штаті лікарні ще 6 штатних одиниць молодших медичних сестер з обслуговування - буфетниця, банщиця, прибиральниці, тощо.

З пояснення представника позивача відшкодування ОСОБА_3 витрат на постійний сторонній догляд та побутове обслуговування проведено на законних підставах, оскільки угодою від 26.09.2011 року № 10-10, укладеної з Відділковою лікарнею, не передбачено такі послуги.

Порядок забезпечення інвалідів необхідними видами догляду встановлений у розділі 2 Положення від 25.10.2005 року № 66. Приписами зазначеного розділу передбачено, що підставою для забезпечення інвалідів необхідними видами догляду є рішення МСЕК. Робочі органи виконавчої дирекції Фонду фінансують витрати потерпілим на спеціальний медичний, постійний сторонній догляди, побутове обслуговування. Фінансування витрат інвалідам на необхідні види догляду здійснюється безпосередньо за прямими наслідками травми або професійного захворювання (п. 2.1 Розділу 2 Положення від 25.10.2005 року № 66). На підставі рішення МСЕК за заявою інваліда відділення виконавчої дирекції Фонду приймають постанову про фінансування витрат на необхідні види догляду потерпілому (п. 2.3 Розділу 2). Якщо за висновком МСЕК встановлено, що інвалід потребує кількох видів допомоги, фінансування витрат проводиться за кожним видом (п. 2.5 Розділу 2).

Водночас пп. 2) п. 2.6 Розділу 2 Положення від 25.10.2005 року № 66 визначено, що робочі органи виконавчої дирекції Фонду не проводять фінансування витрат на постійний сторонній догляд та побутове обслуговування інваліду під час лікування у лікувально-профілактичних закладах, якщо фінансування цих витрат передбачено в умовах укладених угод з лікувально-профілактичними закладами і вони входять до загальної суми витрат при лікуванні.

Судом встановлено, що Відділенням Фонду в м. Дебальцеве (Замовник) укладено з дочірнім підприємством «Аптека № 64» товариства з обмеженою відповідальністю «Сігма Рент» (Постачальник) та державним закладом «Відділкова лікарня станції Дебальцеве ДП «Донецька залізниця» договори від 05.01.2010 року № 03-10 та від 26.09.2010 року № 10-10. За умовами цього договору сторонами визначені спільні дії по забезпеченню потерпілих на виробництві, на яких розповсюджується дія Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності», лікарськими засобами та виробами медичного призначення при лікуванні потерпілих на виробництві за «Стандартами медичних технологій лікувально-діагностичного процесу стаціонарної допомоги» згідно наказу Міністерства охорони здоров'я України від 27.07.1998 року № 226. Строк дії цього договору № 03-10 з 05.01.2010 року до 31.12.2010 року, строк дії договору № 10-10 з 26.08.2010 року до 31.12.2010 року. За ознайомленням із зазначеними договорами вбачається, що сторонами не передбачена умова щодо забезпечення потерпілих на виробництві постійного стороннього догляду та побутового обслуговування.

Позивачем до матеріалів справи надана Постанова Відділення Фонду в м. Дебальцеве від 31.03.2011 року № 514/853/853/27 «Про призначення фінансування витрат на медичну та соціальну допомогу потерпілому (щомісячно), у якій зазначено, що згідно висновку МСЕК від 14 грудня 2010 року серія ДОН - 04 № 067903 потерпілому ОСОБА_3 встановлена стійка втрата професійної працездатності 80 % та 1 група інвалідності, з повторним оглядом 13 грудня 2012 року. За висновком МСЕК потерпілий потребує: стаціонарного лікування у ЛПЗ (лікувально-профілактичному закладі), санаторно-курортного лікування лікарських засобів та виробів медичного, медикаментозного призначення, постійного стороннього догляду, побутового обслуговування, придбання спеціальних засобів пересування. На підставі зазначеного позивачем призначено на користь ОСОБА_3 фінансування витрат на медичну та соціальну допомогу, а саме: витрати на постійний сторонній догляд (вид виплати 183, КЕКВ 1344.12) у розмірі 480,00 грн. щомісячно; витрати на побутове обслуговування (вид виплати 184, КЕКВ 1344.13) у розмірі 240,00 грн. щомісячно. Всього - 720,00 грн. щомісячно.

З матеріалів справи судом встановлено, що Відділенням Фонду в м. Дебальцеве перераховано на рахунок ОСОБА_3 720,00 грн. у квітні 2011 року (платіжне доручення від 16.05.2011 року № 3653) та у травні 2011 року (платіжне доручення від 09.06.2011 року № 3737.

Проаналізувавши наведені норми та вивчивши документи, що надані позивачем до матеріалів справи, суд погоджується з діями Відділення Фонду в м. Дебальцеве щодо відшкодування інваліду І групи ОСОБА_3 витрат на постійний сторонній догляд та витрат на побутове обслуговування на законних підставах, а тому позовні вимоги в частині скасування спірної вимоги відповідача в цієї частині підлягають задоволенню.

Відповідно до положень ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

За приписами ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод від 04.11.1950 року № ETS N 005 кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, який вирішить спір щодо його прав та обов'язків цивільного характеру.

Положеннями ч. 3 ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України визначено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Доказів, які б спростували доводи позивача, відповідач суду не надав, а отже позов підлягає задоволенню у спосіб захисту права, визначений позивачем.

Керуючись статтями 2-15, 17-18, 33-35, 41-42, 47-51, 56-59, 69-71, 79, 86, 87, 94, 99, 104-107, 110-111, 121, 122-143, 151-154, 158, 162, 163, 167, 185-186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

Позов Відділення Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та профзахворювань України в м. Дебальцеве Донецької області до Державної фінансової інспекції в Донецькій області про скасування пунктів 1, 2 вимоги Єнакіївського міжрайонного контрольно-ревізійного відділу від 15.12.2011 року № 21-12/2632 в частині вжиття заходів за результатами акту ревізії 25.11.2011 року № 29 про зобов'язання Відділення Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та профзахворювань України в м. Дебальцеве Донецької області вжити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом: повернення на рахунок установи 0,43 тис. грн. - відшкодування у разі самостійного придбання потерпілими лікарських засобів та виробів медичного призначення за цінами,більшими, ніж ціни даних виробів в аптечних закладах, з якими укладені договори на постачання; повернення на рахунок установи 0,49 тис. грн. виплачених потерпілому на постійний сторонній догляд, на побутове обслуговування під час перебування інваліда на лікуванні у Відділковій лікарні ст. Дебальцеве ДП «Донецька залізниця» при відсутності визначення лікарсько-консультативною комісією лікарні необхідності в індивідуальному посту для даного хворого та при фактичній відсутності такого посту - задовольнити повністю.

Скасувати пункти 1, 2 вимоги Єнакіївського міжрайонного контрольно-ревізійного відділу від 15.12.2011 року № 21-12/2632 в частині вжиття заходів за результатами акту ревізії 25.11.2011 року № 29 про зобов'язання Відділення Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та профзахворювань України в м. Дебальцеве Донецької області вжити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом: повернення на рахунок установи 0,43 тис. грн. - відшкодування у разі самостійного придбання потерпілими лікарських засобів та виробів медичного призначення за цінами,більшими, ніж ціни даних виробів в аптечних закладах, з якими укладені договори на постачання; повернення на рахунок установи 0,49 тис. грн. виплачених потерпілому на постійний сторонній догляд, на побутове обслуговування під час перебування інваліда на лікуванні у Відділковій лікарні ст. Дебальцеве ДП «Донецька залізниця» при відсутності визначення лікарсько-консультативною комісією лікарні необхідності в індивідуальному посту для даного хворого та при фактичній відсутності такого посту.

Вступна та резолютивна частини постанови прийняті у нарадчій кімнаті та проголошені у судовому засіданні 22 травня 2012 року. Постанова у повному обсязі складена 25 травня 2012 року.

У разі подання апеляційної скарги, постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили постановою за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі відкладення складання постанови у повному обсязі, апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною 4 статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя Абдукадирова К.Е.

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.05.2012
Оприлюднено06.06.2012
Номер документу24435675
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/0570/3337/2012

Ухвала від 02.08.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 06.07.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Т.Г.

Ухвала від 31.08.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Т.Г.

Ухвала від 02.08.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Т.Г.

Ухвала від 17.05.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Абдукадирова К.Е.

Постанова від 22.05.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Абдукадирова К.Е.

Ухвала від 24.04.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Абдукадирова К.Е.

Ухвала від 20.03.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Абдукадирова К.Е.

Ухвала від 17.04.2012

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Абдукадирова К.Е.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні