Ухвала
від 05.06.2012 по справі 2а-3507/10/0370
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 червня 2012 р. Справа № 7029/11

Колегія суддів Львівського апеляційного адміністративного суду в складі:

головуючого судді: Улицького В.З.

суддів: Гулида Р.М., Каралюса В.М.

за участю секретаря судового засідання: Міхно І.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні м. Львові апеляційну скаргу ТзОВ «СБЕ Україна Волинь» на постанову Волинського окружного адміністративного суду від 21.01.2011 року у справі за позовом ТзОВ «СБЕ Україна Волинь» до Володимир-Волинської ОДПІ, Головного управління Державного казначейства України у Волинській області про скасування податкового повідомлення-рішення,-

встановила:

У грудні 2010 року ТзОВ «СБЕ Україна Волинь» звернулося з позовом до Володимир-Волинської ОДПІ, Головного управління Державного казначейства України у Волинській області про скасування податкового повідомлення-рішення.

Позивач зазначав, що Володимир-Волинською ОДПІ на підставі акту перевірки №842/23-35374092 про результати позапланової виїзної перевірки ТзОВ «СБЕ Україна Волинь» з питань достовірності нарахування суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість на рахунковий рахунок платника у банку за червень 2010 року, яка виникла за рахунок від'ємного значення в період з 01.10.2009 року по 31.05.2010 року винесла податкові повідомлення-рішення від 20.09.2010 року №0000162301/0/10363 (форми В1), №000162301/0/10364 (форми В2) якими зменшено суму бюджетного відшкодування з податку на додану вартість у сумі 117 982 грн. та вищезазначену суму зараховано у зменшення податкових зобов'язань з ПДВ наступних податкових періодів.

Вважаючи прийняті податкові повідомлення-рішення незаконними, позивач звернувся до суду та просив визнати їх нечинними.

Постановою Волинського окружного адміністративного суду від 21.01.2011 року у задоволенні адміністративного позову відмовлено.

Постанову суду оскаржив позивач. Вважає, що оскаржувана постанова прийнята з помилковим застосуванням норм матеріального та процесуального права та підлягає скасуванню з підстав викладених у апеляційній скарзі. Просить скасувати оскаржувану постанову та прийняти нову, якою позов задоволити у повному обсязі.

Заслухавши доповідача, перевіривши матеріали справи, колегія суддів приходить до переконання, що апеляційна скарга задоволенню підлягає з наступних підстав.

Судом встановлено, що 12.08.2010 року ТзОВ «СБЕ Україна Волинь» подало у Володимир-Волинську ОДПІ податкову декларацію з податку на додану вартість за червень 2010 року, у рядку 25 якої заявлено до бюджетного відшкодування 157960 грн.

У період з 14.09.2010 року по 20.09.2010 року Володимир-Волинською ОДПІ проведено позапланову виїзну перевірку ТзОВ «СБЕ Україна Волинь» з питань достовірності нарахування суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість на рахунок платника у банку за червень 2010 року, яка виникла за рахунок від'ємного значення в період з 01.10.2009 року по 31.05.2010 року, за результатами якої складено акт від 20.09.2010року№ 842/23-35374092.

Актом перевірки встановлено, що в суму 157960 грн., яка була заявлена до бюджетного відшкодування за червень 2010 року ввійшли 117982 грн., фактично сплачених ТзОВ «СБЕ Україна Волинь» у попередніх податкових періодах постачальникам, в тому числі за жовтень 2009 року на суму 74646 грн., за листопад 2009 року на суму 423 грн., за грудень 2009 року на суму 31 грн., за січень 2010 року на суму 48 грн., за лютий 2010 року на суму 168 грн., за березень 2010 року на суму 108 грн., за квітень 2010 року на суму 42558 грн., а також 39978 грн. за травень 2010 року. Володимир-Волинська ОДНІ вважає, що позивачем порушено вимоги абзацу «а» п. п. 7.7.2, п. п. 7.7.3, п. п. 7.7.4, п. п. 7.7.7 п. 7.7 ст. 7 Закону України «Про податок на додану вартість».

На підставі акту перевірки від 20.09.2010 року № 842/23-35374092 Володимир-Волинською ОДПІ винесено податкові повідомлення-рішення від 20.09.2010 року № 0000162301/0/10363 про зменшення суми бюджетного відшкодування за червень 2010 року в розмірі 117982 грн. і № 0000202301/0/10364 про збільшення суми бюджетного відшкодування за листопад-грудень 2009 року, січень-травень 2010 року в розмірі 117982 грн.

Пунктом 7.7 статті 7 Закону України «Про податок на додану вартість» встановлено порядок визначення суми податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або відшкодуванню з Державного бюджету України (бюджетному відшкодуванню), та строки проведення розрахунків.

Згідно п. п. 7.7.1 п. 7.7 ст. 7 Закону України «Про податок на додану вартість» сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов'язання звітного податкового періоду та сумою податкового кредиту такого звітного податкового періоду.

При позитивному значенні суми, розрахованої згідно з підпунктом 7.7.1 цього пункту, така сума підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету у строки, встановлені законом для відповідного податкового періоду.

При від'ємному значенні суми, розрахованої згідно з підпунктом 7.7.1 цього пункту, така сума враховується у зменшення суми податкового боргу з цього податку, що виник за попередні податкові періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до закону), а при його відсутності - зараховується до складу податкового кредиту наступного податкового періоду.

Абзацом «а» п, п. 7.7.2 п. 7.7 ст. 7 Закону України «Про податок на додану вартість» встановлено: якщо у наступному податковому періоді сума, розрахована згідно з підпунктом 7.7.1 цього пункту, має від'ємне значення, то бюджетному відшкодуванню підлягає частина такого від'ємного значення, яка дорівнює сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів (послуг) у попередніх податкових періодах постачальникам таких товарів (послуг).

Суд першої інстанції повинен був врахувати, що право на бюджетне відшкодування є в першу чергу правом платника податків, яким він може скористатися протягом меж визначених законом. Суб»єкт владних повноважень не навів норму закону, згідно якої б платник податків не мав права на бюджетне відшкодування в наступному звітному періоді.

За таких підстав постановлене рішення залишатися в силі не може та підлягає скасуванню.

Керуючись ст. ст. 160 ч. 3, 195, 196, 198, 202, 205, 207, 254 КАС України, колегія суддів -

постановила:

Апеляційну скаргу ТзОВ «СБЕ Україна Волинь» задоволити. Постанову Волинського окружного адміністративного суду від 21.01.2011 року у справі №2а-3507/10/0370 - скасувати та прийняти нову постанову,якою позов задоволити.Визнати нечинними податкові повідомлення рішення Володимир-Волинської ОДПІ №0000162301/10363,№0000162301/0/10364 від 20.09.2010 року. Стягнути з Державного бюджету України через Головне управління державного казначейства Локачинського району та перерахувати на користь ТОВ «СБЕ Україна Волинь», код ЄДРПОУ 35374092 /розрахунковий рахунок №26007301090651 в ПАТ «Банк Форум» МФО 32948/ суму бюджетного відшкодування в сумі 157960 грн.

На постанову протягом двадцяти днів з моменту набрання нею законної сили може бути подана касаційна скарга безпосередньо до суду касаційної інстанції.

Головуючий: В. Улицький

Судді: Р. Гулид

В. Каралюс

Повний текст постанови виготовлено та підписано 07.06.2012 року

СудЛьвівський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.06.2012
Оприлюднено12.06.2012
Номер документу24547884
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3507/10/0370

Постанова від 21.01.2011

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Андрусенко Оксана Орестівна

Ухвала від 14.09.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Ланченко Л.В.

Ухвала від 11.09.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Ланченко Л.В.

Ухвала від 05.06.2012

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Улицький В.З.

Ухвала від 28.12.2010

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Андрусенко Оксана Орестівна

Ухвала від 27.12.2010

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Андрусенко Оксана Орестівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні