Ухвала
від 14.09.2015 по справі 2а-3507/10/0370
ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

14 вересня 2015 року м. Київ К/9991/42854/12

Вищий адміністративний суд України в складі колегії суддів:

головуючого Ланченко Л.В.

суддів Пилипчук Н.Г.

Цвіркуна Ю.І.

розглянувши у попередньому судовому засіданні касаційну скаргу

Володимир - Волинської об'єднаної державної податкової інспекції Волинської області Державної податкової служби

на постанову Львівського апеляційного адміністративного суду від 05.06.2012

у справі № 2а -3507/10/0370 (№7029/11)

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «СБЕ Україна Волинь»

до 1. Володимир - Волинської об'єднаної державної податкової інспекції

2. Головного управління державного казначейства України у Волинській області

про визнання нечинними податкових повідомлень -рішень та стягнення бюджетного відшкодування, -

ВСТАНОВИВ:

Постановою Волинського окружного адміністративного суду від 21.01.2011 у задоволенні позову відмовлено.

Постановою Львівського апеляційного адміністративного суду від 05.06.2012 постанову Волинського окружного адміністративного суду від 21.01.2011 скасовано, прийнято нове рішення, яким позовні вимоги ТОВ «СБЕ Україна Волинь» задоволено. Визнано нечинними податкові повідомлення-рішення Володимир-Волинської ОДПІ від 20.09.2010 №0000162301/10363, №0000162301/0/10364.

У справі відкрито касаційне провадження за касаційною скаргою відповідача, у якій ставиться питання про скасування рішення суду апеляційної інстанції із залишенням в силі рішення суду першої інстанції, у зв'язку з порушенням судом апеляційної інстанції норм матеріального та процесуального права.

Перевіривши під час попереднього судового засідання повноту встановлення обставин справи та правильність їх юридичної оцінки в судових рішеннях в межах доводів касаційної скарги, колегія суддів дійшла висновку, що касаційна скарга не підлягає задоволенню, виходячи з такого.

Відповідачем проведено позапланову виїзну перевірку позивача з питань достовірності нарахування суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість на рахунок платника у банку за червень 2010 року, яка виникла за рахунок від'ємного значення в період з 01.10.2009 по 31.05.2010, за результатами якої складено акт від 20.09.2010 № 842/23-35374092.

За висновками акта перевірки позивачем порушено вимоги абзацу «а» п. п. 7.7.2, п.п.7.7.3, п. п. 7.7.4, п. п. 7.7.7 п. 7.7 ст. 7 Закону України «Про податок на додану вартість».

Актом перевірки встановлено, що у суму 157960,00 грн., яка була заявлена до бюджетного відшкодування за червень 2010 року увійшли 117982,00 грн., фактично сплачених позивачем у попередніх податкових періодах постачальникам, в т.ч. за жовтень 2009 року на суму 74646,00 грн., за листопад 2009 року на суму 423,00 грн., за грудень 2009 року на суму 31,00 грн., за січень 2010 року на суму 48,00 грн., за лютий 2010 року на суму 168,00 грн., за березень 2010 року на суму 108,00 грн., за квітень 2010 року на суму 42558,00 грн., а також 39978,00 грн. за травень 2010 року.

На підставі акта перевірки, відповідачем прийнято податкове повідомлення-рішення від 20.09.2010 №0000162301/0/10363 про зменшення суми бюджетного відшкодування за червень 2010 року в розмірі 117982,00 грн. і №0000202301/0/10364 про збільшення суми бюджетного відшкодування за листопад-грудень 2009 року, січень-травень 2010 року в розмірі 117982,00 грн.

Відповідно до п.7.7 ст. 7 Закону України «Про податок на додану вартість» встановлено порядок визначення суми податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або відшкодуванню з Державного бюджету України (бюджетному відшкодуванню), та строки проведення розрахунків.

Згідно п. п. 7.7.1 п. 7.7 ст. 7 Закону України «Про податок на додану вартість» сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов'язання звітного податкового періоду та сумою податкового кредиту такого звітного податкового періоду.

При позитивному значенні суми, розрахованої згідно з пп. 7.7.1 цього пункту, така сума підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету у строки, встановлені законом для відповідного податкового періоду.

При від'ємному значенні суми, розрахованої згідно з підпунктом 7.7.1 цього пункту, така сума враховується у зменшення суми податкового боргу з цього податку, що виник за попередні податкові періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до закону), а при його відсутності - зараховується до складу податкового кредиту наступного податкового періоду.

Абзацом «а» пп. 7.7.2 п. 7.7 ст. 7 Закону України «Про податок на додану вартість» встановлено: якщо у наступному податковому періоді сума, розрахована згідно з пп.7.7.1 цього пункту, має від'ємне значення, то бюджетному відшкодуванню підлягає частина такого від'ємного значення, яка дорівнює сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів (послуг) у попередніх податкових періодах постачальникам таких товарів (послуг).

Спеціальним Законом з питань оподаткування, який встановлює порядок погашення зобов'язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов'язкових платежів), є Закон України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами». Строки давності визначені ст.15 цього Закону, а саме пп.15.3.1 п.15.3 передбачено, що заяви на повернення надміру сплачених податків, зборів (обов'язкових платежів) або на їх відшкодування у випадках, передбачених податковими законами, можуть бути подані не пізніше 1095 дня, наступного за днем здійснення такої переплати або отримання права на таке відшкодування. Виходячи з аналізу зазначених норм, для повернення надміру сплаченого податку на додану вартість (бюджетного відшкодування) встановлений термін 1095 днів.

З огляду на викладене, судова колегія вважає, що суд апеляційної інстанції, виконавши всі вимоги процесуального законодавства, всебічно перевіривши обставини справи, вирішив справу у відповідності з нормами матеріального права та постановив обґрунтоване рішення, що повно відображає обставини, які мають значення для справи. Висновки суду про встановлені обставини і правові наслідки є вичерпними, відповідають дійсності і підтверджуються доказами, дослідженими у судовому засіданні, а тому підстав для його скасування, з мотивів викладених в касаційній скарзі, не вбачається.

Керуючись ст. ст. 220-1, 223, 224, 230 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

УХВАЛИВ:

Касаційну скаргу Володимир - Волинської об'єднаної державної податкової інспекції Волинської області Державної податкової служби залишити без задоволення, а постанову Львівського апеляційного адміністративного суду від 05.06.2012 - без змін.

Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копії особам, які беруть участь у справі. Заява про перегляд судового рішення в адміністративній справі може бути подана з підстав, в порядку та у строки встановлені ст.ст.236-239№ КАС України безпосередньо до Верховного Суду України.

Головуючий Л.В.Ланченко

Судді Н.Г.Пилипчук

Ю.І.Цвіркун

СудВищий адміністративний суд України
Дата ухвалення рішення14.09.2015
Оприлюднено24.09.2015
Номер документу50930035
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3507/10/0370

Постанова від 21.01.2011

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Андрусенко Оксана Орестівна

Ухвала від 14.09.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Ланченко Л.В.

Ухвала від 11.09.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Ланченко Л.В.

Ухвала від 05.06.2012

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Улицький В.З.

Ухвала від 28.12.2010

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Андрусенко Оксана Орестівна

Ухвала від 27.12.2010

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Андрусенко Оксана Орестівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні