Ухвала
від 29.05.2012 по справі 2а/1270/2718/2012
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

10.1

Ухвала

29 травня 2012 року Справа № 2а/1270/2718/2012

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого-судді: Гончарової І.А.,

за участю секретаря: Літвінової К.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву Сьомого воєнізованого гірничорятувального загону про відстрочення виконання постанови Луганського окружного адміністративного суду від 03.05.2012 року по адміністративній справі за позовом Управління Пенсійного фонду України в м.Краснодоні та Краснодонському районі Луганської області до Сьомого воєнізованого гірничорятувального загону про стягнення заборгованості по відшкодуванню фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій в сумі 321786 грн. 15 коп.,

в с т а н о в и в:

18 травня 2012 року Сьомий воєнізований гірничорятувальний загін звернувся до суду із заявою про відстрочення виконання постанови суду від 03.05.2012 року, в якій послався на таке. Сьомий воєнізований гірничорятувальний загін є підприємством державної форми власності, джерелом фінансування є Державний бюджет України. Відповідно до ст.33 Закону України «Про аварійно-рятівні служби» Сьомий воєнізований гірничорятувальний загін є професійним підрозділом Державної воєнізованої гірничорятувальної служби у вугільній промисловості України, утримується за рахунок Державного бюджету України. У відповідності до п.1 ст.23 Бюджетного кодексу України підприємство зобов'язано здійснювати платежі лише за наявності відповідного призначення. У відповідності до плану використання бюджетних коштів на 2012 рік, на погашення витрат на виплату і доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, виділено для погашення поточних платежів УПФУ м.Краснодона та Краснодонського району Луганської області суму 1140114,00 грн., а саме: у листопаді - 340 114,00 грн.; у грудні - 800 000,00 грн. Станом на 01.05.2012 року Сьомий воєнізований гірничорятувальний загін профінансовано в повному обсязі, однак залучати виділені кошти на інші цілі не має можливості. Бюджетні платежі можливо здійснювати лише відповідно до затвердженого бюджетного розпису згідно виділених асигнувань, що є незалежними від Сьомого воєнізованого гірничорятувального загону обставинами, які ускладнюють в теперішній час проведення відшкодування витрат УПФУ на виплату і доставку пільгових пенсій. Вся сума заборгованості в розмірі 321786,15 грн. негайно буде перерахована на розрахунковий рахунок УПФУ в листопаді 2012 року при умові виділення з Державного бюджету України та у відповідності з затвердженим Планом використання бюджетних коштів на 2012 рік. Враховуючи наведене, а також економічний стан заявника, просив відстрочити сплату боргу згідно постанови Луганського окружного адміністративного суду від 03.05.2012 року у сумі 321786 грн. 15 коп.

У судовому засіданні представник заявника уточнив позовні вимоги, просив відстрочити сплату боргу, стягнутого з відповідача згідно постанови Луганського окружного адміністративного суду від 03.05.2012 року у сумі 321786 грн. 15 коп. строком до 31 грудня 2012 року.

Представник відповідача у судове засідання не з'явився, надав заяву, в якій просив розглянути заяву у його відсутність.

Суд, вислухавши думку представника заявника, дослідивши матеріали справи, вважає, що у задоволенні заяви слід відмовити за необґрунтованістю.

У судовому засіданні встановлено, що постановою Луганського окружного адміністративного суду по справі № 2а/1270/2718/2012 стягнуто з Сьомого воєнізованого гірничорятувального загону на користь Управління Пенсійного фонду України в м.Краснодоні та Краснодонському районі Луганської області заборгованість по сплаті витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за Списком №1 у розмірі 321608 грн. 31 коп. та Списком №2 - 177 грн. 84 коп., всього в сумі 321786 грн. 15 коп.

Відповідно до ст.263 Кодексу адміністративного судочинства за наявності обставин, що ускладнюють виконання судового рішення (відсутність коштів на рахунку, відсутність присудженого майна в натурі, стихійне лихо тощо), державний виконавець може звернутися до адміністративного суду першої інстанції, незалежно від того, суд якої інстанції видав виконавчий лист, що видав виконавчий лист, із поданням, а особа, яка бере участь у справі, та сторона виконавчого провадження - із заявою про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення. Питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення може бути розглянуто також за ініціативою суду.

З вищезазначеного випливає, що з заявою про розстрочення виконання судового рішення може звернутися лише сторона виконавчого провадження.

Законом України від 21 квітня 1999 року № 606-ХІV «Про виконавче провадження» визначено умови і порядок виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), що відповідно до закону підлягають примусовому виконанню у разі невиконання їх у добровільному порядку.

Згідно статті 1 зазначеного вище Закону виконавче провадження, як завершальна стадія судового провадження та примусове виконання рішень інших органів (посадових осіб) - це сукупність дій органів і посадових осіб, визначених у цьому Законі, що спрямовані на примусове виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), які провадяться на підставах, в межах повноважень та у спосіб, визначених цим Законом, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону та інших законів, а також рішеннями, що відповідно до цього Закону підлягають примусовому виконанню.

Частиною 1 статті 17 Закону України від 21 квітня 1999 року № 606-ХІV «Про виконавче провадження» визначено, що примусове виконання рішень здійснюється державною виконавчою службою на підставі виконавчих документів, визначених цим Законом. Відповідно до цього Закону підлягають виконанню державною виконавчою службою, зокрема, виконавчі листи, що видаються судами.

Відповідно до статті 8 Закону України від 21 квітня 1999 року № 606-ХІV «Про виконавче провадження» сторонами у виконавчому провадженні є стягувач і боржник. Стягувачем є фізична або юридична особа, на користь чи в інтересах якої видано виконавчий документ. Боржником є фізична або юридична особа, визначена виконавчим документом.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом у судовому засіданні, виконавчий лист у справі № 2а/1270/2718/2012 за адміністративним позовом Управління Пенсійного фонду України в м.Краснодоні та Краснодонському районі Луганської області до Сьомого воєнізованого гірничорятувального загону про стягнення заборгованості по відшкодуванню фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій в сумі 321786 грн. 15 коп., позивачу не видавався та до органів державної виконавчої служби на примусове виконання позивачем не пред'являвся, що, в свою чергу, свідчить про передчасність звернення відповідача із заявою про відстрочення виконання судового рішення і виключає розгляд питання про відстрочення виконання судового рішення.

За таких обставин, у задоволенні заяви Сьомого воєнізованого гірничорятувального загону про відстрочення виконання постанови Луганського окружного адміністративного суду від 03.05.2012 року слід відмовити.

Керуючись статтями 158, 160, 165, 263 Кодексу адміністративного судочинства України,

УХВАЛИВ:

Відмовити у задоволенні заяви Сьомого воєнізованого гірничорятувального загону про відстрочення виконання постанови Луганського окружного адміністративного суду від 03.05.2012 року по адміністративній справі № 2а/1270/2718/2012 за позовом Управління Пенсійного фонду України в м.Краснодоні та Краснодонському районі Луганської області до Сьомого воєнізованого гірничорятувального загону про стягнення заборгованості по відшкодуванню фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій в сумі 321786 грн. 15 коп.,

Ухвала може бути оскаржена особою, яка подала позовну заяву, в апеляційному порядку шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги на ухвалу суду протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Ухвалу, яку було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

СуддяІ.А. Гончарова

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.05.2012
Оприлюднено14.06.2012
Номер документу24575257
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/1270/2718/2012

Ухвала від 31.10.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.А. Гончарова

Ухвала від 29.05.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.А. Гончарова

Постанова від 03.05.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.А. Гончарова

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні