Постанова
від 22.05.2012 по справі 2а-2365/12/2670
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

22 травня 2012 року письмове провадення № 2а-2365/12/2670

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Арсірія Р.О. розглянувши адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Аутсорсингова компанія "Фарм Рост" до Державної податкової інспекції у Святошинському районі м.Києва про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення від 17.01.2012р. №00042360

Позивач звернувся до суду з позовом про скасування прийнятого відповідачем податкового повідомлення-рішення від 17.01.2012 р. № 00042360.

Позовні вимоги мотивовані тим, що на думку позивача, відповідачем у порушення норм податкового законодавства України було прийняте протиправне податкове повідомлення-рішення, яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість, що призвело до порушення його прав та законних інтересів.

Відповідач проти задоволення позову заперечував, вважаючи своє рішення законним та обґрунтованим, прийнятим за результатами перевірки позивача, просив суд відмовити в задоволенні позовних вимог.

24.04.2012 р. відповідач в судове засідання не з'явився, хоча й був належним чином повідомлений про дату, час та місце судового розгляду.

Відповідно до ч.6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо немає перешкод для розгляду справи в судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомленні про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

Враховуючи зазначене, суд ухвалив розглядати справу у порядку письмового провадження.

За результатами розгляду документів і матеріалів поданих позивачем, Окружний адміністративний суд м. Києва, встановив:

Товариство з обмеженою відповідальністю "Аутсорсингова компанія "Фарм Рост" зареєстроване Святошинською районною у місті Києві державною адміністрацією 04.04.2006 р. і є платником податків (код ЄДРПОУ 34295392).

Державною податковою інспекцією у Святошинському районі м. Києва була проведена документальна позапланова виїзна перевірка позивача з питань дотримання вимог податкового законодавства по податку на додану вартість по взаємовідносинах з ТОВ "Снайпер медіа" за період з 01.04.2011 р. по 30.09.2011 р.

В ході перевірки відповідачем було встановлено, що взаємовідносини позивача з контрагентом ТОВ "Снайпер медіа" ґрунтувалися на договорах про надання послуг: від 26.04.2011 р. № 26-04/2, від 27.04.2011 р. № 27-04/3, від 04.05.2011 р. № 04-5/1, від 04.05.2011 р. № 04-5/6, від 20.06.2011 р. № 20-06/2, від 01.08.2011 р. № 01-08/2, від 01.09.2011 р. № 01-09/1. Згідно умов зазначених договорів позивач, як замовник, доручає, а контрагент ТОВ "Снайпер медіа", як виконавець, приймає на себе обов'язки надавати: послуги по організації та проведенню заходів позивача, як замовника, на території України; послуги по підбору персоналу для позивача, як замовника, на території України; послуги по проведенню інформаційних заходів позивача, як замовника, у період з 01.09.2011 р. по 31.12.2011 р. на території України; дослідницькі, аналітичні та маркетингові послуги на території України, а останній, в свою чергу, зобов'язується оплатити вартість наданих послуг на умовах, визначених договорами.

На підтвердження виконання умов зазначених договорів, а також сплати податку на додану вартість у складі ціни за надані послуги ТОВ "Снайпер медіа" були видані позивачу наступні первинні документи: акти з здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 05.05.2011 р. на суму 186 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -31 000,00 грн.), від 12.05.2011 р. на суму 60 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -10 000,00 грн.), від 12.05.2011 р. на суму 123 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -20 500,00 грн.), від 05.05.2011 р. на суму 167 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -27 833,33 грн.), від 18.05.2011 р. на суму 39 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -6 500,00 грн.), від 23.05.2011 р. на суму 31 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -5 166,67 грн.), від 26.05.2011 р. на суму 87 100,00 грн. (в т.ч. ПДВ -14 516,67 грн.), від 30.05.2011 р. на суму 79 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -13 166,67 грн.), від 03.06.2011 р. на суму 70 600,00 грн. (в т.ч. ПДВ -11 766,67 грн.), від 08.06.2011 р. на суму 142 500,00 грн. (в т.ч. ПДВ -23 750,00 грн.), від 08.06.2011 р. на суму 125 500,00 грн. (в т.ч. ПДВ -20 916,67 грн.), від 08.06.2011 р. на суму 162 400,00 грн. (в т.ч. ПДВ -27 066,67 грн.), від 08.06.2011 р. на суму 192 600,00 грн. (в т.ч. ПДВ -32 100,00 грн.), від 30.06.2011 р. на суму 64 083,00 грн. (в т.ч. ПДВ -10 680,50 грн.), від 29.07.2011 р. на суму 18 347,00 грн. (в т.ч. ПДВ -3 057,83 грн.), від 29.07.2011 р. на суму 93 500,00 грн. (в т.ч. ПДВ -15 583,33 грн.), від 31.08.2011 р. на суму 145 900,00 грн. (в т.ч. ПДВ -24 316,67 грн.), від 30.09.2011 р. на суму 263 750,00 грн. (в т.ч. ПДВ -43 958,34 грн.), від 29.04.2011 р. на суму 151 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -25 166,67 грн.), від 29.04.2011 р. на суму 148 400,00 грн. (в т.ч. ПДВ -24 733,33 грн.), від 29.04.2011 р. на суму 222 600,00 грн. (в т.ч. ПДВ -37 100,00 грн.), від 29.04.2011 р. на суму 214 700,00 грн. (в т.ч. ПДВ -35 783,33 грн.), від 29.04.2011 р. на суму 185 300,00 грн. (в т.ч. ПДВ -30 883,33 грн.), від 29.04.2011 р. на суму 167 020,00 грн. (в т.ч. ПДВ -27 836,67 грн.), від 20.05.2011 р. на суму 178 800,00 грн. (в т.ч. ПДВ -29 800,00 грн.), від 31.05.2011 р. на суму 171 200,00 грн. (в т.ч. ПДВ -28 533,33 грн.), від 31.05.2011 р. на суму 142 800,00 грн. (в т.ч. ПДВ -23 800,00 грн.), від 31.05.2011 р. на суму 54 600,00 грн. (в т.ч. ПДВ -9 100,00 грн.), від 31.05.2011 р. на суму 83 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -13 833,33 грн.), від 31.05.2011 р. на суму 63 180,00 грн. (в т.ч. ПДВ -10 530,00 грн.), від 31.05.2011 р. на суму 78 400,00 грн. (в т.ч. ПДВ -13 066,67 грн.), від 31.05.2011 р. на суму 137 200,00 грн. (в т.ч. ПДВ -22 866,67 грн.), від 31.05.2011 р. на суму 186 600,00 грн. (в т.ч. ПДВ -31 100,00 грн.), від 30.06.2011 р. на суму 257 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -42 833,33 грн.), від 30.06.2011 р. на суму 241 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -40 166,67 грн.), від 30.06.2011 р. на суму 147 600,00 грн. (в т.ч. ПДВ -24 600,00 грн.), від 30.06.2011 р. на суму 163 400,00 грн. (в т.ч. ПДВ -27 233,33 грн.), від 29.07.2011 р. на суму 100 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -16 666,67 грн.), від 29.07.2011 р. на суму 120 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -20 000,00 грн.), від 29.07.2011 р. на суму 180 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -30 000,00 грн.), від 29.07.2011 р. на суму 400 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -66 666,67 грн.), від 30.08.2011 р. на суму 180 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -30 000,00 грн.), від 31.08.2011 р. на суму 210 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -35 000,00 грн.), від 31.08.2011 р. на суму 230 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -38 333,33 грн.), від 31.08.2011 р. на суму 180 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -30 000,00 грн.), від 28.09.2011 р. на суму 158 900,00 грн. (в т.ч. ПДВ -26 483,33 грн.), від 30.09.2011 р. на суму 151 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -25 166,67 грн.), від 30.09.2011 р. на суму 144 600,00 грн. (в т.ч. ПДВ -24 100,00 грн.), від 30.09.2011 р. на суму 217 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -36 166,67 грн.), від 30.09.2011 р. на суму 235 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -36 166,67 грн.), від 16.05.2011 р. на суму 63 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -10 500,00 грн.), від 07.06.2011 р. на суму 59 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -9 833,33 грн.), від 09.06.2011 р. на суму 198 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -33 000,00 грн.), від 30.06.2011 р. на суму 71 460,00 грн. (в т.ч. ПДВ -11 910,00 грн.), від 29.07.2011 р. на суму 149 900,00 грн. (в т.ч. ПДВ -24 983,33 грн.), від 29.07.2011 р. на суму 79 920,00 грн. (в т.ч. ПДВ -13 320,00 грн.), від 31.08.2011 р. на суму 54 570,00 грн. (в т.ч. ПДВ -9 095,00 грн.), від 10.08.2011 р. на суму 15 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -2 500,00 грн.), від 15.08.2011 р. на суму 50 500,00 грн. (в т.ч. ПДВ -8 416,67 грн.), від 30.09.2011 р. на суму 53 500,00 грн. (в т.ч. ПДВ -8 916,67 грн.), від 30.09.2011 р. на суму 86 180,00 грн. (в т.ч. ПДВ -14 363,34 грн.), від 31.05.2011 р. на суму 178 600,00 грн. (в т.ч. ПДВ -29 766,67 грн.), від 31.05.2011 р. на суму 134 800,00 грн. (в т.ч. ПДВ -22 466,67 грн.), від 31.05.2011 р. на суму 165 200,00 грн. (в т.ч. ПДВ -27 533,33 грн.), від 07.06.2011 р. на суму 68 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -11 333,33 грн.), від 08.06.2011 р. на суму 118 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -19 666,67 грн.), від 14.06.2011 р. на суму 84 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -14 000,00 грн.), від 29.07.2011 р. на суму 112 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -18 666,67 грн.), від 29.07.2011 р. на суму 16 800,00 грн. (в т.ч. ПДВ -2 800,00 грн.), від 09.08.2011 р. на суму 272 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -45 333,33 грн.), від 31.08.2011 р. на суму 160 700,00 грн. (в т.ч. ПДВ -26 783,33 грн.), від 31.08.2011 р. на суму 19 700,00 грн. (в т.ч. ПДВ -3 283,33 грн.), від 08.09.2011 р. на суму 131 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -21 833,33 грн.), від 20.09.2011 р. на суму 68 800,00 грн. (в т.ч. ПДВ -11 466,67 грн.), від 29.09.2011 р. на суму 21 200,00 грн. (в т.ч. ПДВ -3 533,33 грн.), від 30.09.2011 р. на суму 160 700,00 грн. (в т.ч. ПДВ -26 783,33 грн.), від 31.08.2011 р. на суму 66 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -11 000,00 грн.), від 12.09.2011 р. на суму 104 400,00 грн. (в т.ч. ПДВ -17 400,00 грн.), від 30.06.2011 р. на суму 45 917,00 грн. (в т.ч. ПДВ -7 652,83 грн.), від 30.09.2011 р. на суму 23 280,00 грн. (в т.ч. ПДВ -3 880,00 грн.), від 30.09.2011 р. на суму 23 200,00 грн. (в т.ч. ПДВ -3 866,67 грн.), від 20.09.2011 р. на суму 3 816,00 грн. (в т.ч. ПДВ -636,00 грн.), від 30.09.2011 р. на суму 4 400,00 грн. (в т.ч. ПДВ -733,33 грн.), від 30.09.2011 р. на суму 83 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -13 833,33 грн.); податкові накладні від 05.05.2011 р. № 501 на суму 186 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -31 000,00 грн.), від 12.05.2011 р. № 1202 на суму 60 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -10 000,00 грн.), від 12.05.2011 р. № 1201 на суму 123 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -20 500,00 грн.), від 05.05.2011 р. № 502 на суму 167 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -27 833,33 грн.), від 18.05.2011 р. № 1801 на суму 39 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -6 500,00 грн.), від 23.05.2011 р. № 2301 на суму 31 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -5 166,67 грн.), від 26.05.2011 р. № 2601 на суму 87 100,00 грн. (в т.ч. ПДВ -14 516,67 грн.), від 30.05.2011 р. № 3001 на суму 79 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -13 166,67 грн.), від 03.06.2011 р. № 303 на суму 70 600,00 грн. (в т.ч. ПДВ -11 766,67 грн.), від 08.06.2011 р. № 804 на суму 142 500,00 грн. (в т.ч. ПДВ -23 750,00 грн.), від 08.06.2011 р. № 805 на суму 125 500,00 грн. (в т.ч. ПДВ -20 916,67 грн.), від 08.06.2011 р. № 806 на суму 162 400,00 грн. (в т.ч. ПДВ -27 066,67 грн.), від 08.06.2011 р. № 807 на суму 192 600,00 грн. (в т.ч. ПДВ -32 100,00 грн.), від 30.06.2011 р. 3008 на суму 64 083,00 грн. (в т.ч. ПДВ -10 680,50 грн.), від 29.07.2011 р. № 2916 на суму 18 347,00 грн. (в т.ч. ПДВ -3 057,83 грн.), від 29.07.2011 р. № 2703 на суму 50 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -8 333,33 грн.), від 28.07.2011 р. № 2801 на суму 43 500,00 грн. (в т.ч. ПДВ -7 250,00 грн.), від 31.08.2011 р. № 3108 на суму 49 600,00 грн. (в т.ч. ПДВ -8 266,67 грн.), від 31.08.2011 р. № 3122 на суму 96 300,00 грн. (в т.ч. ПДВ -16 050,00 грн.), від 16.09.2011 р. № 1612 на суму 34 680,00 грн. (в т.ч. ПДВ -5 780,00 грн.), від 15.09.2011 р. № 1501 на суму 21 500,00 грн. (в т.ч. ПДВ - 3 583,33 грн.), від 08.09.2011 р. № 808 на суму 49 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -8 166,67 грн.), від 28.09.2011 р. № 2805 на суму 41 770,00 грн. (в т.ч. ПДВ -6 961,67 грн.), від 29.09.2011 р. № 2902 на суму 116 800,00 грн. (в т.ч. ПДВ -19 466,67 грн.), від 29.04.2011 р. № 2906 на суму 151 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -25 166,67 грн.), від 29.04.2011 р. № 2905 на суму 148 400,00 грн. (в т.ч. ПДВ -24 733,33 грн.), від 29.04.2011 р. № 2901 на суму 222 600,00 грн. (в т.ч. ПДВ -37 100,00 грн.), від 29.04.2011 р. № 2902 на суму 214 700,00 грн. (в т.ч. ПДВ - 35 783,33 грн.), від 29.04.2011 р. № 2903 на суму 185 300,00 грн. (в т.ч. ПДВ -30 883,33 грн.), від 29.04.2011 р. № 2904 на суму 167 020,00 грн. (в т.ч. ПДВ -27 836,67 грн.), від 20.05.2011 р. № 2001 на суму 178 800,00 грн. (в т.ч. ПДВ -29 800,00 грн.), від 31.05.2011 р. № 3105 на суму 171 200,00 грн. (в т.ч. ПДВ -28 533,33 грн.), від 31.05.2011 р. № 3106 на суму 142 800,00 грн. (в т.ч. ПДВ -23 800,00 грн.), від 31.05.2011 р. № 3116 на суму 54 600,00 грн. (в т.ч. ПДВ -9 100,00 грн.), від 31.05.2011 р. № 3115 на суму 83 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -13 833,33 грн.), від 31.05.2011 р. № 3118 на суму 63 180,00 грн. (в т.ч. ПДВ -10 530,00 грн.), від 31.05.2011 р. № 3117 на суму 78 400,00 грн. (в т.ч. ПДВ -13 066,67 грн.), від 31.05.2011 р. № 3103 на суму 137 200,00 грн. (в т.ч. ПДВ -22 866,67 грн.), від 31.05.2011 р. № 3104 на суму 186 600,00 грн. (в т.ч. ПДВ -31 100,00 грн.), від 30.06.2011 р. № 3001 на суму 257 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -42 833,33 грн.), від 30.06.2011 р. № 3002 на суму 241 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -40 166,67 грн.), від 30.06.2011 р. № 3005 на суму 147 600,00 грн. (в т.ч. ПДВ -24 600,00 грн.), від 30.06.2011 р. № 3003 на суму 163 400,00 грн. (в т.ч. ПДВ -27 233,33 грн.), від 29.07.2011 р. № 2908 на суму 100 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -16 666,67 грн.), від 29.07.2011 р.№ 2907 на суму 120 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -20 000,00 грн.), від 29.07.2011 р. № 2906 на суму 180 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -30 000,00 грн.), від 27.07.2011 р. № 2701 на суму 211 500,00 грн. (в т.ч. ПДВ -35 250,00 грн.), від 27.07.2011 р. № 2702 на суму 188 500,00 грн. (в т.ч. ПДВ -31 416,67 грн.), від 30.08.2011 р. № 3001 на суму 180 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -30 000,00 грн.), від 31.08.2011 р. № 3119 на суму 210 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -35 000,00 грн.), від 31.08.2011 р. № 3120 на суму 230 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -38 333,33 грн.), від 31.08.2011 р. № 3118 на суму 180 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -30 000,00 грн.), від 28.09.2011 р. № 2807 на суму 158 900,00 грн. (в т.ч. ПДВ -26 483,33 грн.), від 30.09.2011 р. № 3012 на суму 151 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -25 166,67 грн.), від 30.09.2011 р. № 3011 на суму 144 600,00 грн. (в т.ч. ПДВ -24 100,00 грн.), від 30.09.2011 р. № 3014 на суму 217 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -36 166,67 грн.), від 30.09.2011 р. № 3029 на суму 235 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -36 166,67 грн.), від 16.05.2011 р. № 1602 на суму 63 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -10 500,00 грн.), від 07.06.2011 р. № 702 на суму 59 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -9 833,33 грн.), від 09.06.2011 р. № 907 на суму 198 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -33 000,00 грн.), від 30.06.2011 р. № 3011 на суму 71 460,00 грн. (в т.ч. ПДВ -11 910,00 грн.), від 20.07.2011 р. № 2002 на суму 70 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -11 666,67 грн.), від 12.07.2011 р. № 1210 на суму 45 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -7 500,00 грн.), від 07.07.2011 р. № 706 на суму 34 900,00 грн. (в т.ч. ПДВ -5 816,67 грн.), від 29.07.2011 р. № 2915 на суму 15 673,00 грн. (в т.ч. ПДВ -2 612,17 грн.), від 29.07.2011 р. № 2910 на суму 79 920,00 грн. (в т.ч. ПДВ -13 320,00 грн.), від 31.08.2011 р. № 3124 на суму 54 570,00 грн. (в т.ч. ПДВ -9 095,00 грн.), від 10.08.2011 р. № 1004 на суму 15 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -2 500,00 грн.), від 15.08.2011 р. № 1503 на суму 50 500,00 грн. (в т.ч. ПДВ -8 416,67 грн.), від 30.09.2011 р. № 3019 на суму 53 500,00 грн. (в т.ч. ПДВ -8 916,67 грн.), від 13.09.2011 р. № 1301 на суму 18 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -3 000,00 грн.), від 14.09.2011 р. № 1402 на суму 19 800,00 грн. (в т.ч. ПДВ -3 300,00 грн.), від 20.09.2011 р.№ 2012 на суму 32 500,00 грн. (в т.ч. ПДВ -5 416,67 грн.), від 28.09.2011 р. № 2804 на суму 15 880,00 грн. (в т.ч. ПДВ -2 646,67 грн.), від 31.05.2011 р. № 3108 на суму 178 600,00 грн. (в т.ч. ПДВ -29 766,67 грн.), від 31.05.2011 р. № 3113 на суму 134 800,00 грн. (в т.ч. ПДВ -22 466,67 грн.), від 31.05.2011 р. № 3114 на суму 165 200,00 грн. (в т.ч. ПДВ -27 533,33 грн.), від 07.06.2011 р. № 701 на суму 68 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -11 333,33 грн.), від 08.06.2011 р. № 803 на суму 118 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -19 666,67 грн.), від 14.06.2011 р. № 1401 на суму 84 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -14 000,00 грн.), від 07.07.2011 р. № 705 на суму 37 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -6 166,67 грн.), від 08.07.2011 р. № 801 на суму 75 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -12 500,00 грн.), від 29.07.2011 р. № 2905 на суму 16 800,00 грн. (в т.ч. ПДВ -2 800,00 грн.), від 09.08.2011 р. № 901 на суму 272 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -45 333,33 грн.), від 31.08.2011 р. № 3107 на суму 160 700,00 грн. (в т.ч. ПДВ -26 783,33 грн.), від 31.08.2011 р. № 3123 на суму 19 700,00 грн. (в т.ч. ПДВ -3 283,33 грн.), від 08.09.2011 р. № 807 на суму 131 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -21 833,33 грн.), від 20.09.2011 р. № 2011 на суму 68 800,00 грн. (в т.ч. ПДВ -11 466,67 грн.), від 29.09.2011 р. № 2901 на суму 21 200,00 грн. (в т.ч. ПДВ -3 533,33 грн.), від 30.09.2011 р. № 3005 на суму 160 700,00 грн. (в т.ч. ПДВ -26 783,33 грн.), від 31.08.2011 р. № 3109 на суму 66 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -11 000,00 грн.), від 12.09.2011 р. № 1201 на суму 104 400,00 грн. (в т.ч. ПДВ -17 400,00 грн.), від 30.06.2011 р. № 3007 на суму 45 917,00 грн. (в т.ч. ПДВ -7 652,83 грн.), від 30.09.2011 р. № 3018 на суму 23 280,00 грн. (в т.ч. ПДВ -3 880,00 грн.), від 30.09.2011 р. № 3004 на суму 23 200,00 грн. (в т.ч. ПДВ -3 866,67 грн.), від 20.09.2011 р. № 2013 на суму 3 816,00 грн. (в т.ч. ПДВ -636,00 грн.), від 30.09.2011 р. № 3013 на суму 4 400,00 грн. (в т.ч. ПДВ -733,33 грн.), від 30.09.2011 р. № 3015 на суму 83 000,00 грн. (в т.ч. ПДВ -13 833,33 грн.). На думку позивача, зазначені документи, як це передбачено податковим законодавством, є документами, що дають йому право на податковий кредит.

В той же час, враховуючи дані акту ДПІ у Голосіївському районі м. Києва від 22.09.2011 р. № 1080/3/23-40-37033120 про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ "Снайпер медіа", яким встановлено, що суб'єкт фактично не знаходиться за адресою місцезнаходження, зазначеною в реєстраційних документах, у нього відсутні основні фонди, кваліфіковані трудові ресурси, транспортні засоби, виробничі потужності для здійснення будь-якого виду діяльності, відповідач дійшов висновку, що вбачається проведення транзитних фінансових потоків, спрямованих на здійснення операцій надання податкової вигоди переважно з контрагентами, які не виконують свої податкові зобов'язання, зокрема, у випадках, коли операції здійснюються через посередників з метою штучного формування валових витрат та податкового кредиту, не мають реального товарного характеру, отже угоди з таким контрагентом мають ознаки нікчемності.

Крім того, відповідач надав висновок спеціаліста сектору техніко-криміналістичного забезпечення роботи Святошинського РУ майора міліції Бондаренко Я.В. від 09.09.2011 р. № 1524, яким встановлено, що на досліджених документах ТОВ "Снайпер медіа" підписи від імені директора товариства гр. ОСОБА_2 вчинено не гр. ОСОБА_2, а іншою особою.

Зазначене дало відповідачу підставі вважати, що діяльність ТОВ "Снайпер медіа" має ознаки фіктивності, а підписані від його імені первинні документи не мають юридичної сили та доказовості, а також не можуть бути сприйняті як первинні бухгалтерські документи в розумінні Закону України "Про бухгалтерській облік та фінансову звітність в Україні", тобто як документи, які підтверджують фактичне придбання позивачем послуг у контрагента та дають йому право на податковий кредит. Отже, формування позивачем податкового кредиту з податку на додану вартість по господарських операціях з зазначеним контрагентом є неправомірним.

За результатами перевірки відповідачем складено акт від 29.12.2011 р. № 392/23-60/34295392, яким зафіксовані виявлені під час перевірки порушення позивачем норм податкового законодавства України з податку на додану вартість та цивільного законодавства України, а саме: ст.ст. 203, 215, 216, 228, 236 Цивільного кодексу України; пп.14.1.181. п.14.1.ст.14, п.198.2., п.198.3. ст.198, п.200.1. ст.200 Податкового кодексу України, в результаті чого завищено суму податкового кредиту з податку на додану вартість та занижено податкове зобов'язання з податку на додану вартість на загальну суму 1 810 983,00 грн., в т.ч.: за квітень 2011 року на 181 503,00 грн., за травень 2011 року на 401 580,00 грн., за червень 2011 року на 403 677,00 грн., за липень 2011 року на 214 357,00 грн., за серпень 2011 року на 264 062,00 грн., за вересень 2011 року на 345 804,00 грн.

На підставі акта перевірки від 29.12.2011 р. № 392/23-60/34295392, відповідачем було прийняте податкове повідомлення-рішення форми "Р" від 17.01.2012 р. № 00042360, яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість на 1 810 983,00 грн. і застосовані штрафні (фінансові) санкції в розмірі 412 112,50 грн.

Право адміністративного оскарження рішень податкового органу, передбачене ст. 56 Податкового кодексу України, позивачем використане не було.

Оцінюючи подані сторонами докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді всіх обставин справи в їх сукупності, суд дійшов висновку про помилковість позиції відповідача та обґрунтованість позовних вимог виходячи з наступного.

Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

За вимогами цивільного законодавства існує презумпція правомірності правочину (ст. 204 ЦК України). Якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним (оскаржуваний правочин). До оскаржуваних правочинів належить зокрема фіктивний правочин, який вчинено без наміру створення правових наслідків, які обумовлювалися цим правочином. Фіктивний правочин визнається судом недійсним (ст. 234 ЦК України).

Відповідно до статті 228 ЦК України правочин вважається таким, що порушує публічний порядок, якщо він був спрямований на порушення конституційних прав і свобод людини і громадянина, знищення, пошкодження майна фізичної або юридичної особи, держави, Автономної Республіки Крим, територіальної громади, незаконне заволодіння ним. Правочин, який порушує публічний порядок, є нікчемним.

У складі цивільного правопорушення, передбаченого ст. 228 ЦК України міститься обов'язкова ознака -специфічна мета -порушення конституційних прав і свобод людини і громадянина, знищення, пошкодження майна фізичної або юридичної особи, держави, Автономної Республіки Крим, територіальної громади, незаконне заволодіння ним. Наявність мети, включеної до складу правопорушення підлягає обов'язковому доведенню.

Мета юридичної особи має бути доведена через мету відповідного керівника -фізичної особи, яка на момент укладання угоди виконувала представницькі функції за статутом (положенням) або за довіреністю. Слід зазначити, що наявність мети зазначеної в диспозиції ст. 228 ЦК України у фізичної особи тягне кримінальну відповідальність за відповідними статтями кримінального кодексу України за скоєний злочин, замах на злочин або готування до злочину. Такі обставши можуть бути доведені лише обвинувальним вироком.

Статтею 207 Господарського кодексу України передбачено, що господарське зобов'язання, що не відповідає вимогам закону, або вчинено з метою, яка завідомо суперечить інтересам держави і суспільства, або укладено учасниками господарських відносин з порушенням хоча б одним з них господарської компетенції (спеціальної правосуб'єктності), може бути на вимогу однієї із сторін, або відповідного органу державної влади визнано судом недійсним повністю або в частині. Недійсною може бути визнано також нікчемну умову господарського зобов'язання, яка самостійно або в поєднанні з іншими умовами зобов'язання порушує права та законні інтереси другої сторони або третіх осіб. Нікчемними визнаються, зокрема, такі умови типових договорів і договорів приєднання, що: виключають або обмежують відповідальність виробника продукції, виконавця робіт (послуг) або взагалі не покладають на зобов'язану сторону певних обов'язків; допускають односторонню відмову від зобов'язання з боку виконавця або односторонню зміну виконавцем його умов; вимагають від одержувача товару (послуги) сплати непропорційно великого розміру санкцій у разі відмови його від договору і не встановлюють аналогічної санкції для виконавця.

Таким чином, необхідними умовами для визнання угоди недійсною є її укладання з метою, що завідомо суперечною інтересам держави і суспільства та наявність умислу хоча б у однієї із сторін щодо настання відповідних наслідків.

Відповідачем не надано суду жодних доказів, які б підтверджували те, що укладення договорів, на підставі яких виникли взаємовідносини між позивачем та контрагентом, не відповідали дійсним намірам сторін щодо набуття цивільних прав та обов'язків, отже, доводи відповідача щодо нікчемності правочинів, укладених між позивачем та контрагентом, судом до уваги не приймаються.

Крім того, чинним законодавством України, відповідач не наділений повноваженнями щодо визнання правочинів нікчемними (недійсними) із застосуванням відповідних наслідків їх нікчемності (недійсності).

Згідно пп.14.1.181. п.14.1.ст.14 Податкового кодексу України (далі-Кодекс), податковий кредит - це сума, на яку платник податку на додану вартість має право зменшити податкове зобов'язання звітного періоду.

Відповідно до п.198.1, п.198.3. ст.198 Кодексу, податковий кредит звітного періоду складається із сум податків, сплачених (нарахованих) платником податку у звітному періоді у зв'язку з придбанням товарів (робіт і послуг), вартість яких відноситься до складу витрат виробництва (обігу). Право на нарахування податкового кредит виникає незалежно від того, чи такі товари (послуги) та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною (п.198.2. ст.198 Кодексу).

Згідно п.198.6. ст.198 Податкового кодексу України, не підлягають включенню до складу податкового кредиту суми сплаченого (нарахованого) податку у зв'язку з придбанням товарів (послуг), не підтверджені податковими накладними чи митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з п.201.11 ст.201 Кодексу). У разі коли на момент перевірки платника податку органом державної податкової служби суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим підпунктом документами, платник податку несе відповідальність у вигляді фінансових санкцій, установлених законодавством, нарахованих на суму податкового кредиту, не підтверджену зазначеними цим підпунктом документами.

Відповідно до п.201.10. ст.201 Кодексу, податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Законом України "Про бухгалтерський обік та фінансову звітність в Україні" передбачено, що підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій.

Таким чином, для підтвердження включення до складу податкового кредиту сум сплаченого податку на додану вартість у складі ціни за надані послуги, необхідні первинні документи (податкові накладні, акти здачі-прийняття робіт (надання послуг) тощо), оформлені відповідно до вимог Закону України "Про бухгалтерській облік та фінансову звітність в Україні".

Відповідно до ст.1 зазначеного закону, первинний документ -це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.

Згідно ст.9 Закону України "Про бухгалтерській облік та фінансову звітність в Україні", підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Згідно п.2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 р. № 88, первинні документи (на паперових і машинозчитуваних носіях інформації) для надання їм юридичної сили і доказовості повинні мати такі обов'язкові реквізити: назва підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), код форми, дата і місце складання, зміст господарської операції та її вимірники (у натуральному і вартісному виразі), посади, прізвища і підписи осіб, відповідальних за дозвіл та здійснення господарської операції і складання первинного документа.

Пунктом 5 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від 30.05.1997 р. № 165, визначено, що податкова накладна вважається недійсною у разі її заповнення особою, яка не зареєстрована як платник податку в податковому органі і якій не присвоєно індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість.

Відповідно до п.6 зазначеного Порядку, податкова накладна дає право покупцю, зареєстрованому як платник податку, на включення до податкового кредиту витрати по сплаті податку на додану вартість.

Таким чином, враховуючи викладені законодавчі норми та обставини справи, суд дійшов висновку, що взаємовідносини позивача з контрагентом, який на момент здійснення господарських операцій був належним чином зареєстрований як платники податку на додану вартість, оформлені договорами, які не були визнані в судовому порядку недійсними, а також підтверджені виданими ним актами здачі-прийняття робіт (надання послуг) та податковими накладними, отже позивачем були виконані передбачені законодавством вимоги для підтвердження права на отримання податкового кредиту.

Слід звернути увагу, що доводи відповідача, сформовані на підставі висновку спеціаліста сектору техніко-криміналістичного забезпечення роботи Святошинського РУ майора міліції ОСОБА_1 від 09.09.2011 р. № 1524 щодо невідповідності підпису керівника ТОВ "Снайпер медіа" на реєстраційних та інших документах, сприймаються судом критично, оскільки почеркознавча експертиза судом не призначалась, а також проводилася не по відношенню до позивача.

Згідно вимог Порядку оформлення результатів документальних перевірок з питань дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, затвердженого Наказом Державної податкової адміністрації України від 22.12.2010 р. № 984, факти виявлених порушень податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, викладаються в акті документальної перевірки чітко, об'єктивно та в повній мірі, із посиланням на первинні або інші документи, які зафіксовані в бухгалтерському та податковому обліку, що підтверджують наявність зазначених фактів. В акті перевірки не допускається відображення необґрунтованих даних, а також суб'єктивних припущень перевіряючими, які не мають підтверджених доказів, та різного роду висновків щодо дій посадових осіб суб'єкта господарювання.

Крім того, суд звертає увагу на положення інформаційного листа Вищого адміністративного суду України від 20.07.2010 р. № 1112/11/13-10 щодо принципу персональної податкової відповідальності в спорах про податок на додану вартість та принципу добросовісності платника податків, якими визначено, що сама по собі несплата податку продавцем (серед іншого й внаслідок ухилення від сплати) у разі фактичного здійснення господарської операції не впливає на формування податкового кредиту покупцем та суму бюджетного відшкодування. Відповідальна за сплату податку на додану вартість особа, що формує дані податкового обліку з цього податку, а не контрагент такої особи.

Якщо дії платника податку свідчать про його добросовісність, а вчинені ним господарські операції реальні та відповідають дійсному економічному змісту, для підтвердження права на податковий кредит та /або бюджетне відшкодування достатньо наявності належним чином оформлених документів, зокрема, податкових накладних. Не будуть підставою для відмови у праві на податковий кредит та бюджетне відшкодування з податку на додану вартість порушення податкової дисципліни з боку його контрагентів, припинення чи анулювання статусу платника податку на додану вартість, припинення юридичної особи.

За таких обставин, Окружний адміністративний суд міста Києва за правилами, встановленими ст.86 Кодексу адміністративного судочинства України, перевіривши наявні у справі докази, вважає заявлені позовні вимоги обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню в повному обсязі.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 Кодексу адміністративного судочинства України суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого вирішує справи відповідно до Конституції України та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України. Суд застосовує інші нормативно-правові акти, прийняті відповідним органом на підставі, у межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ч. 1, 2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідач по справі, як суб'єкт владних повноважень, не виконав покладеного на нього обов'язку щодо доказування правомірності прийнятого ним оскаржуваного податкового повідомлення-рішення.

Відповідно до ч.1 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 69-71, 94, 160-165, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

ПОСТАНОВИВ:

Позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Аутсорсингова компанія "Фарм Рост" задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у Святошинському районі м. Києва від 17.01.2012 р. № 00042360.

Судові витрати в сумі 2 146,00 грн. присудити на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Аутсорсингова компанія "Фарм Рост" за рахунок Державного бюджету України.

Покласти на відповідний підрозділ Держаної казначейської служби України виконання постанови суду в частині стягнення судових витрат за рахунок бюджетних асигнувань Державної податкової інспекції у Святошинському районі м. Києва.

Постанова набирає законної сили в порядку передбаченому ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства та може бути оскаржена в апеляційному порядку повністю або частково за правилами, встановленими ст. ст. 185-187 КАС України, шляхом подання через суд першої інстанції апеляційної скарги.

Суддя Р.О. Арсірій

Дата ухвалення рішення22.05.2012
Оприлюднено15.06.2012
Номер документу24608747
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2365/12/2670

Ухвала від 07.03.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Арсірій Р.О.

Ухвала від 05.12.2012

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Приходько І.В.

Ухвала від 22.11.2012

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Приходько І.В.

Ухвала від 18.07.2012

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Старова Н.Е.

Постанова від 22.05.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Арсірій Р.О.

Ухвала від 07.03.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Арсірій Р.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні