ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
01032, м. Київ, вул. Комінтерну, 16 тел. 235-24-26
ПОСТАНОВА
про визнання боржника банкрутом
"17" січня 2012 р. Справа № Б8/178-10
Господарський суд Київської області в складі судді Скутельника П.Ф. , при секретарі Каплі А.В. розглянувши у відкритому судовому засіданні справу
про банкрутство,
розпорядник майна Боржника: арбітражний керуючий Дорошенко Я.В., який діє на підставі ліцензії Державного департаменту з питань банкрутства серії НОМЕР_4, видана 13 квітня 2007 року та ухвали господарського суд Київської області від 22 лютого 2011 року у справі №Б8/178-10;
учасники провадження у справі про банкрутство:
ОСОБА_3, 08500, АДРЕСА_1;
ОСОБА_4, 08500, АДРЕСА_3,
за участю представників учасників провадження:
від Кредитора: не з'явився;
від Боржника: не з'явився;
від ОСОБА_3: не з'явився;
від ОСОБА_4: не з'явився;
розпорядник майна Боржника: арбітражний керуючий Дорошенко Я.В., який діє на підставі ліцензії Державного департаменту з питань банкрутства серії НОМЕР_4, видана 13 квітня 2007 року та ухвали господарського суд Київської області від 22 лютого 2011 року у справі №Б8/178-10, -
ВСТАНОВИВ:
В провадженні господарського суду Київської області перебуває справа за заявою Фастівської об'єднаної державної податкової інспекції Київської області (ідентифікаційний код юридичної особи: 20619977, місцезнаходження: 08500, Київська область, м. Фастів, вул. Кірова, буд. 28) (надалі за текстом: «Кредитор» ) №3337/8/10-39 від 22 листопада 2010 року про банкрутство боржника -приватного підприємства «Укрресурси»(ідентифікаційний код юридичної особи: 32177322, місцезнаходження: 08500, АДРЕСА_1) (надалі за текстом : «Боржник» ) з підстав, передбачених ст. ст. 6, 7, 11, 12, 22 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (надалі за текстом «Закон про банкрутство») та з підстав, передбачених ч. 2 ст. 1, абз. 3 ч. 1 ст. 2, ст. ст. 22, 64 Господарського процесуального кодексу України, ст. 67 Конституції України, у зв'язку з наявністю у Боржника перед Кредитором непогашеної заборгованості у розмірі 1 696 391,50 грн., порушена ухвалою господарського суду Київської області від 26 листопада 2010 року, якою призначено розгляд справи у підготовчому засіданні на 13 грудня 2010 року; зобов'язано учасників провадження надати суду документальні докази у справі; введено процедуру розпорядження майном Боржника та призначено розпорядником майна Боржника арбітражного керуючого Борисова О.Ю. (ліцензія Державного департаменту з питань банкрутства серії НОМЕР_3, ідентифікаційний номер: НОМЕР_1); залучено до участі у справі засновників/учасників Боржника громадян ОСОБА_3 та ОСОБА_4; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів відповідно до ст. 12 Закону про банкрутство.
Ухвалою господарського суду Київської області від 13 грудня 2010 року в зв'язку із неявкою учасників провадження у судове засідання та неподанням витребуваних ухвалою господарського суду Київської області від 26 листопада 2010 року доказів у справі, відповідно до ч. 1 ст. 77 Господарського процесуального кодексу України, відкладено розгляд справи на 22 грудня 2010 року.
Ухвалою господарського суду Київської області від 22 грудня 2010 року визнано безспірні грошові вимоги Кредитора; зобов'язано Кредитора подати до офіційного друкованого органу Верховної Ради України «Голос України»чи Кабінету Міністрів України «Урядовий кур'єр»оголошення про порушення судом справи про банкрутство Боржника, про що надати суду відповідні докази, примірник газети після публікації подати до господарського суду; призначено справу до розгляду в попередньому засіданні на 15 березня 2011 року; вирішено інші процедурні питання у справі.
Ухвалою господарського суду Київської області від 22 лютого 2011 року припинено повноваження розпорядника майна Боржника -арбітражного керуючого Борисова О.Ю у справі №Б8/178-10; призначено розпорядником майна Боржника у справі №Б8/178-10 -арбітражного керуючого Дорошенка Я.В. (ліцензія на право провадження діяльності арбітражного керуючого серії НОМЕР_5, видана Державним департаментом з питань банкрутства 13 квітня 2007 року; ідентифікаційний номер: НОМЕР_2); зобов'язано Кредитора подати до офіційного друкованого органу Верховної Ради України «Голос України»чи Кабінету Міністрів України «Урядовий кур'єр»оголошення про порушення судом справи про банкрутство боржника, про що надати суду відповідні докази, примірник газети після публікації подати до господарського суду; продовжено строки, встановлені абз. 2-4 ч. 1 п. 11 ст. 11 про банкрутство на три місяці, а строк передбачений абз. 5 ч. 1 п. 11 ст. 11 Закону про банкрутство на один місяць; зобов'язано розпорядника майна Боржника разом з посадовими особами Боржника розглянути заяви кредиторів про грошові вимоги та повідомити їх про дату попереднього засідання суду; до 10 травня 2011 року подати до суду попередній реєстр грошових вимог кредиторів; вжити заходи щодо виконання розпорядником майна передбачених Законом його обов'язків; провести аналіз фінансового стану боржника, з'ясувати позиції власника майна боржника щодо його участі у відновленні платоспроможності боржника; надати господарському суду звіт про свою діяльність, відомості про господарське, фінансово-економічне становище боржника, а також документи що їх підтверджують; разом з керівником Боржника з'ясувати позицію (плани) власника майна Боржника щодо його участі у відновленні платоспроможності Боржника; повідомити письмово господарський суд про наслідки розгляду конкурсних вимог кредиторів, які виникли до дня порушення провадження у справі про банкрутство з зазначенням, які з них визнані боржником повністю чи частково, які з них відхилені з обґрунтуванням підстав їх відхилення, які з вимог забезпечені заставою, надати інші дані щодо розгляду заяв кредиторів; призначено справу до розгляду в попередньому засіданні на 31 травня 2011 року; вирішено інші процедурні питання у справі.
Ухвалою господарського суду Київської області від 31 травня 2011 року відмовлено розпоряднику майна Боржника -арбітражному керуючому Дорошенку Я.В. в задоволенні клопотання №253 від 31 травня 2011 року про затвердження реєстру вимог кредиторів; задоволено клопотання розпорядника майна Боржника -арбітражного керуючого Дорошенка Я.В. б/н від 26 травня 2011 року про продовження строків; продовжено строки, встановлені абз. 2 -4 п. 11 ст. 11 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»на один місяць від вже продовжених строків та строк, встановлений абз. 5 п. 11 ст. 11 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»на три місяці від вже продовжених строків; зобов'язано розпорядника майна разом з посадовими особами Боржника розглянути заяви кредиторів про грошові вимоги та повідомити їх про результати розгляду заяв; до 28 червня 2011 року подати до суду попередній реєстр грошових вимог кредиторів; призначено справу до розгляду в попередньому засіданні на 18 липня 2011 року; вирішено інші процедурні питання у справі.
Ухвалою господарського суду Київської області від 18 липня 2011 року задоволено клопотання розпорядника майна Боржника -арбітражного керуючого Дорошенка Я.В. №524 від 18 липня 2011 року про відсторонення керівника Боржника, або інших осіб, які виконують обов'язки керівника Боржника від виконання обов'язків директора приватного підприємства «Укрресурси»та покладення виконання його обов'язків на розпорядника майна Боржника -арбітражного керуючого Дорошенка Я.В.; відсторонено керівника Боржника, або інших осіб, які виконують обов'язки керівника Боржника від посади директора (виконання ними обов'язків директора) Боржника; покладено виконання обов'язків директора/керівника Боржника на розпорядника майна Боржника -арбітражного керуючого Дорошенка Я.В.
Ухвалою господарського суду Київської області від 18 липня 2011 року продовжено строки, встановлені п. 11 ст. 11 Закону про банкрутство від вже продовжених на 3 місяці; призначено справу до розгляду в попередньому засіданні на 21 жовтня 2011 року.
Ухвалою господарського суду Київської області від 21 жовтня 2011 року затверджено реєстр вимог кредиторів Боржника, до якого включено вимоги єдиного кредитора -Фастівської ОДПІ; встановлено, що конкурсні вимоги всіх кредиторів, що заявлені до Боржника після 06 травня 2011 року, або не заявлені взагалі по даній справі, відповідно до ч. 2 ст. 14 Закону про банкрутство -не розглядаються і вважаються погашеними; зобов'язано розпорядника майна Боржника організувати проведення загальних зборів кредиторів приватного підприємства «Укрресурси»; призначено на 17 січня 2012 року засідання суду, на якому буде винесено ухвалу про санацію боржника, чи про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, чи припинення провадження у справі про банкрутство.
17 січня 2012 року у судове засідання з'явився розпорядник майна Боржника та надав свої пояснення у справі; розпорядником майна Боржника надано клопотання №875/2 від 31 жовтня 2011 року про долучення документів із долученими: копією протоколу №1 Загальних зборів кредиторів приватного підприємства «Укрресурси»від 31 жовтня 2011 року; копією повідомлення про збори кредиторів № 848 від 24 жовтня 2011 року, адресованого Фастівській ОДПІ з відміткою про отримання 24 жовтня 2011 року. Також розпорядником майна Боржника в судовому засіданні подано клопотання №889/1 від 11 листопада про перехід до процедури ліквідації із долученими копіями: довіреності № 5623/10/10-032 від 20 жовтня 2011 року Фастівської об'єднаної державної податкової інспекції в Київській області; копією реєстру вимог кредиторів (станом на 21 вересня 2011 року); журналу реєстрації учасників загальних зборів кредиторів Боржника від 31 жовтня 2011 року; протоколу №2 зборів комітету кредиторів Боржника від 11 листопада 2011 року; повідомлення №875/1 від 31 жовтня 2011 року, адресованого Фастівській ОДПІ з відміткою про отримання 31 жовтня 2011 року; звіту розпорядника майна Боржника б/н від 07 листопада 2011 року з відміткою про отримання 07 листопада 2011 року Кредитором; листа-попередження №30 від 18 березня 2011 року, адресованого Боржнику; запиту, адресованого керівнику Боржника із доказами направлення: копією фіскального чеку №8559 від 23 березня 2011 року та повідомлення про вручення поштового відправлення (форма 119) Р 082020008409 5 з відміткою про отримання уповноваженою особою 25 березня 2011 року; листа-пропозиції №256 від 02 червня 2011 року, адресованого керівнику Боржника, повідомлення №255 від 02 червня 2011 року, адресованого керівнику ОСОБА_4 з доказами направлення: копіями фіскального чеку № 5684 від 02 червня 2011 року УДППЗ «Укрпошта», КМД, Київ-33 та повідомлення про вручення поштового відправлення (форма 119) Р 01033 0982948 8, з відміткою про отримання уповноваженою особою 04 червня 2011 року; повідомлення №730 від 21 вересня 2011 року про порушення провадження у справі про банкрутство Боржника та введення процедури розпорядження майном, адресованого інспекції державного технічного нагляду ЦА; повідомлення №727 від 21 вересня 2011 року про порушення провадження у справі про банкрутство Боржника та введення процедури розпорядження майном, адресованого Фастівському БТІ; повідомлення №728 від 21 вересня 2011 року про порушення провадження у справі про банкрутство Боржника та введення процедури розпорядження майном, адресованого Фастівському районному відділу земельних ресурсів; повідомлення №729 від 21 вересня 2011 року про порушення провадження у справі про банкрутство Боржника та введення процедури розпорядження майном, адресованого Фастівському РЕВ ДАІ; повідомлення №733 від 21 вересня 2011 року про порушення провадження у справі про банкрутство Боржника та введення процедури розпорядження майном, адресованого Фастівському міськрайонному центру зайнятості; повідомлення №732 від 21 вересня 2011 року про порушення провадження у справі та введення процедури розпорядження майном, адресованого УПФ України у Фастівському районі Київської області; повідомлення №734 про порушення провадження у справі про банкрутство Боржника та введення процедури розпорядження майном, адресованого ФСС від НВВ та ПЗ Фастівського району; повідомлення №735 від 21 вересня 2011 року про порушення провадження у справі про банкрутство Боржника та введення процедури розпорядження майном, адресованого ФСС з ТВП Фастівського району; повідомлення №731 про порушення провадження у справі про банкрутство Боржника та введення процедури розпорядження майном, адресованого Фастівській міській раді; звіт б/н від 07 листопада 2011 року про оплату послуг та відшкодування витрат розпорядника майна з відміткою про отримання 07 листопада 2011 року; списку №36 рекомендованих відправлень Рекомендованих листів (форма 103) та фіскального чеку №4234 від 22 вересня 2011 року УДППЗ «Укрпошта», КМД, Київ-33; списку №37 рекомендованих відправлень Рекомендованих листів (форма 103) та фіскального чеку №4235 від 22 вересня 2011 року УДППЗ «Укрпошта», КМД, Київ-33; рахунку-фактури №597 від 01 квітня 2011 року; акту №ГУ-08001 здачі-прийняття робіт (надання послуг); фіскального чеку №5684 від 02 червня 2011 року УДППЗ «Укрпошта», КМД, Київ-33 та повідомлення про вручення поштового відправлення (форма 119) Р 01033 0982948 8, адресованого керівнику Боржника із відміткою про вручення уповноваженій особі 04 червня 2011 року; фіскального чеку №8763 від 19 березня 2011 року УДППЗ «Укрпошта», КМД, Київ-105 та повідомлення про вручення поштового відправлення (форма 119) Р 02105 0303829 8, адресованого керівнику Боржника із відміткою про вручення уповноваженій особі 22 березня 2011 року; копією довідки Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Фастівському районі Київської області № 04-1049 від 28 вересня 2011 року; копією довідки Управління Держкомзему у Фастівському районі Київської області № 4319 від 30 вересня 2011 року; копією довідки Фастівського міськрайонного центру зайнятості № 1829/08-11 від 11 жовтня 2011 року; копією довідки Державної авіаційної служби України (Державіаслужби України) № 1.19-04416 від 25 жовтня 2011 року; копією довідки Державної інспекції сільського господарства України № 33-9-11/1272 від 27 жовтня 2011 року; копією довідки Фастівської районної виконавчої дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності № 595-01-13 від 29 вересня 2011 року; копією довідки № 719 про відсутність заборгованості за страхувальником Фастівської районної виконавчої дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності; копією довідки Інспекції головного державного реєстратора флоту № 2/9.1-2844/5323 від 31 жовтня 2011 року; та долученою заявою арбітражного керуючого Дорошенка Я.В. про участь у справі про банкрутство із доданою копією ліцензії на право провадження діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) Державного департаменту з питань банкрутства, виданого 13 квітня 2007 року.
В судовому засіданні 17 січня 2012 року розпорядник майна Боржника Дорошенко Я.В. підтримав своє клопотання про перехід до процедури ліквідації та надав пояснення, що як він вже доповів на зборах комітету кредиторів Боржника, жодні первинні документи бухгалтерського обліку за результатами неодноразового звернення, що підтверджено документально, до керівництва та бухгалтера Боржника, йому надано не було; ним було вжито низку заходів по встановленню майна Боржника, проте майна належного Боржнику виявлено не було, всі докази низки вжитих ним заходів такого роду долучено до матеріалів справи, та виходячи з матеріалів справи, розпорядник майна вважає доцільним ліквідацію Боржника та перспектив, можливостей для відновлення платоспроможності останнього він не вбачає. Кредитор підтримав клопотання заявлене розпорядником майна стосовно переходу до процедури ліквідації Боржника та призначення ліквідатором Дорошенка Я.В.
Провадження у справі №Б8/178-11 знаходиться на стадії прийняття рішення про санацію Боржника, чи про визнання Боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури, чи припинення провадження у справі про банкрутство, передбаченій абз. 6 п. 11 ст. 11 Закону про банкрутство.
Публікація оголошення про порушення справи про банкрутство Боржника здійснена в газеті «Голос України»№62 (5062) від 06 квітня 2011 року, що підтверджено примірником газети «Голос України» №62 (5062) від 06 квітня 2011 року, яка долучена до клопотання розпорядника майна Боржника б/№ від 11 квітня 2011 року (вх. №5009 від 12 квітня 2011 року) про долучення доказів.
Детально дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення розпорядника майна Боржника, судом встановлено наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону про банкрутство, провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.
Частиною 2 ст. 4? Господарського процесуального кодексу України встановлено, що господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».
Заслухавши пояснення розпорядника майна, дослідивши детально матеріали справи, суд дійшов наступних висновків.
В своєму клопотанні №875/2 від 31 жовтня 2011 року про долучення документів розпорядник майна Боржника повідомляє, що 31 жовтня 2011 року відбулися загальні збори кредиторів Боржника на яких було обрано комітет кредиторів Боржника у складі Фастівської ОДПІ Київської області.
У клопотанні №889/1 від 11 листопада 2011 року про перехід до процедури ліквідації, розпорядник майна Боржника повідомляє, що 11 листопада 2011 року відбулись збори комітету кредиторів Боржника; на зборах комітету кредиторів боржника розпорядник майна Боржника звітував перед комітетом кредиторів про виконану роботу; розпорядник майна Боржника доповів, що з метою виявлення майна Боржника ним було надіслано запити до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про те чи володіє Боржник цінними паперами інших підприємств; до БТІ м. Фастова з метою виявлення нерухомого майна Боржника, до Головного управління земельних ресурсів Фастівського району направлено запити про наявність у Боржника земельних ділянок у власності, користуванні, оренді; до Пенсійного фонду у м. Фастові, до Головного міжрегіонального управління статистики у м. Києві держкомстату направлено запити про те, чи є Боржник засновником інших підприємств, до Управління ДАІ МВС України в м. Фастові з метою отримання інформації про транспортні засоби. Розпорядник майна Боржника зазначив, що керівництвом Боржника не було виконано вимог Закону про банкрутство в частині надання документів первинного бухгалтерського обліку для аналізу фінансово-господарської діяльності Боржника, а також для проведення аналізу щодо можливого фіктивного банкрутства або доведення до банкрутства; на зборах комітету кредиторів Боржника розпорядник майна Боржника висловив свої пропозиції в зв'язку з відсутністю майна Боржника про доцільність переходу в ліквідаційну процедуру; комітетом кредиторів Боржника було затверджено звіт розпорядника майна Боржника -арбітражного керуючого Дорошенка Я.В.; прийнято рішення про перехід до процедури ліквідації у справі №Б8/178-10 про банкрутство Боржника та обрання ліквідатором Боржника арбітражного керуючого Дорошенка Я.В. (ліцензія державного департаменту з питань банкрутства серії НОМЕР_5 від 13 квітня 2007 року); комітетом кредиторів Боржника було уповноважено розпорядника майна Боржника -арбітражного керуючого Дорошенка Я.В. звернутись до господарського суду з клопотанням про перехід до процедури ліквідації у справі № Б8/178-10 про банкрутство Боржника та про призначення ліквідатором Боржника арбітражного керуючого Дорошенка Я.В. Так, у клопотанні №889/1 від 11 листопада 2011 року про перехід до процедури ліквідації розпорядник майна Боржника просить: 1) затвердити перехід в процедуру ліквідації у справі №Б8/178-10 про банкрутство Боржника; 2) ліквідатором Боржника призначити арбітражного керуючого Дорошенка Я.В (ліцензія державного департаменту з питань банкрутства серії НОМЕР_5 від 13 квітня 2007 року).
Дослідивши матеріали справи, суд дійшов наступних висновків.
Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону про банкрутство, протягом десяти днів після винесення ухвали за результатами попереднього засідання господарського суду розпорядник майна повідомляє кредиторів згідно з реєстром вимог кредиторів та уповноважену особу акціонерів або учасників товариства з обмеженою чи додатковою відповідальністю про місце і час проведення зборів кредиторів та організовує їх проведення. Учасниками зборів кредиторів з правом вирішального голосу є кредитори, вимоги яких включені до реєстру вимог кредиторів. У зборах можуть брати участь представник працівників боржника, уповноважена особа акціонерів або учасників товариства з обмеженою чи додатковою відповідальністю, арбітражний керуючий з правом дорадчого голосу.
Згідно ч. ч. 2, 4 ст. 16 Закону про банкрутство, збори кредиторів вважаються повноважними незалежно від кількості голосів кредиторів, які беруть участь у зборах, якщо всіх кредиторів було письмово повідомлено про час і місце проведення зборів відповідно до частини першої цієї статті. Кількість голосів кредиторів визначається відповідно до частини четвертої цієї статті. Кредитори, у тому числі і органи державної податкової служби, інші державні органи, які здійснюють контроль за правильністю та своєчасністю справляння єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, податків і зборів (обов'язкових платежів), мають на зборах кредиторів кількість голосів, пропорційну сумі вимог кредиторів, включених до реєстру вимог кредиторів, кратній тисячі гривень.
Відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 16 Закону про банкрутство, збори кредиторів скликаються арбітражним керуючим за його ініціативою або ініціативою комітету кредиторів чи інших кредиторів, сума вимог яких складає не менше однієї третини всіх вимог, включених до реєстру вимог кредиторів, або за ініціативою однієї третини кількості голосів кредиторів.
Судом встановлено, що розпорядником майна Боржника -арбітражним керуючим Дорошенком Я.В. повідомлено всіх кредиторів Боржника про дату та місце проведення зборів комітету кредиторів Боржника, що підтверджено копією повідомлення про збори комітету кредиторів №848 від 24 жовтня 2011 року, адресованого Фастівській ОДПІ Київської області із відміткою про отримання 24 жовтня 2011 року, копія якого долучена до клопотання розпорядника майна Боржника №875/2 від 31 жовтня 2011 року про долучення доказів. Судом також встановлено, що Загальні збори кредиторів Боржника були проведені 31 жовтня 2011 року; у зборах кредиторів Боржника приймали участь усі кредитори, вимоги яких включені до реєстру вимог кредиторів Боржника, який затверджено ухвалою господарського суду Київської області від 21 жовтня 2011 року у даній справі, а саме: Фастівська об'єднана державна податкова інспекція Київської області, а також розпорядник майна Боржника -арбітражний керуючий Дорошенко Я.В. (з правом дорадчого голосу), що підтверджено протоколом №1 Загальних зборів кредиторів Боржника від 31 жовтня 2011 року, що долучений розпорядником майна Боржника до клопотання №875/2 від 31 жовтня 2011 року про долучення документів. На підставі наведеного судом встановлено, що збори кредиторів Боржника були повноважними, кількість голосів Кредитора, визначено з дотриманням вимог ч. 4 ст. 16 Закону про банкрутство, а саме 1 696 голосів, що дорівнюють 100% голосів кредиторів Боржника; збори кредиторів Боржника скликані належним суб'єктом, а саме: розпорядником майна Боржника -арбітражним керуючим Дорошенком Я.В., що підтверджено повідомленням №848 від 24 жовтня 2011 року розпорядника майна Боржника, врученого Кредитору, про що наявний відповідний підпис представника Кредитора на повідомленні.
Згідно до абз. 3 ч. 3 ст. 16, ч. 5 ст. 16 Закону про банкрутство, збори кредиторів проводяться за місцезнаходженням боржника. До компетенції зборів кредиторів належить прийняття рішення про: вибори членів комітету кредиторів; визначення кількісного складу комітету кредиторів, визначення його повноважень, дострокове припинення повноважень комітету кредиторів або окремих його членів; інші питання, передбачені цим Законом.
Відповідно до протоколу №1 Загальних зборів кредиторів Боржника від 31 жовтня 2011 року на них був присутній єдиний кредитор Боржника -Фастівська об'єднана державна податкова інспекція Київської області та розпорядник майна Боржника -арбітражний керуючий Дорошенко Я.В. (з правом дорадчого голосу). Порядок денний включав наступні питання: 1) обрання голови та секретаря зборів; 2) формування комітету кредиторів. Згідно протоколу №1 Загальних зборів кредиторів Боржника від 31 жовтня 2011 року прийнято рішення обрати головою загальних зборів кредиторів розпорядника майна Боржника Дорошенка Я.В., а секретарем зборів -представника Фастівської об'єднаної державної податкової інспекції Київської області. Щодо другого питання порядку денного, прийнято рішення затвердити кількісний склад комітету кредиторів в кількості -1 (одного) кредитора; обрати єдиним членом комітету кредиторів -Фастівську об'єднану державну податкову інспекцію Київської області; визначити повноваження комітету кредиторів згідно п. 8 ст. 16 Закону про банкрутство.
Дослідивши повідомлення №848 від 24 жовтня 2011 року про збори кредиторів, адресоване Кредитору, протокол №1 Загальних зборів кредиторів Боржника від 31 жовтня 2011 року, судом встановлено, що загальні збори кредиторів Боржника було проведено відповідно до вимог абз. 3 ч. 3, ч. 5 ст. 16 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" -за місцезнаходженням Боржника; рішення прийняті загальними зборами кредиторів Боржника, входять до компетенції зборів кредиторів, визначеної Законом про банкрутство.
Таким чином, проведення Загальних зборів кредиторів Боржника, утворення комітету кредиторів Боржника у кількісному складі 1 кредитора, а саме: Фастівської ОДПІ Київської області, яка була обрана Загальними зборами кредиторів, що підтверджується протоколом Загальних зборів кредиторів Боржника №1 від 31 жовтня 2011 року є такими, що не суперечать чинному законодавству.
Розглядаючи клопотання №889/1 від 11 листопада 2011 року про перехід до процедури ліквідації суд дійшов наступних висновків. Від розпорядника майна Боржника надійшло клопотання №889/1 від 11 листопада 2011 року про перехід до процедури ліквідації, в якому він повідомляє суд про те, що ним було прозвітовано перед комітетом кредиторів про виконану ним роботу, в тому числі, вказує на направлення ним низки запитів до державних органів з метою встановлення майна Боржника з метою задоволення вимог кредитора Боржника, та вказує на те, що комітетом кредиторів Боржника було затверджено звіт розпорядника майна Боржника -арбітражного керуючого Дорошенка Я.В.; також повідомляє суд про те, що керівництвом Боржника не було передано розпоряднику майна витребовуваних останнім документів первинного бухгалтерського обліку Боржника, а також останній висловив позицію про доцільність переходу в ліквідаційну процедуру; розпорядник майна повідомляє що комітетом кредиторів прийнято рішення про перехід до процедури ліквідації у справі №Б8/178-10 про банкрутство Боржника та обрання ліквідатором Боржника арбітражного керуючого Дорошенка Я.В. (ліцензія Державного департаменту з питань банкрутства серії НОМЕР_5 від 13 квітня 2007 року). Також, у вказаному клопотанні розпорядник майна Боржника повідомив, що комітетом кредиторів Боржника було уповноважено розпорядника майна Боржника звернутись до господарського суду з клопотанням про перехід до процедури ліквідації у справі №Б8/178-10 про банкрутство Боржника та призначення ліквідатором Боржника арбітражного керуючого Дорошенка Я.В. (ліцензія Державного департаменту з питань банкрутства серії НОМЕР_5 від 13 квітня 2007 року).
У клопотанні №889/1 від 11 листопада 2011 року розпорядник майна Боржника просить: затвердити перехід у процедуру ліквідації у справі №Б8/178-10 про банкрутство Боржника; ліквідатором Боржника призначити арбітражного керуючого Дорошенка Я.В. (ліцензія Державного департаменту з питань банкрутства серії НОМЕР_5 від 13 квітня 2007 року).
Розглянувши клопотання розпорядника майна Боржника №889/1 від 11 листопада 2011 року про перехід до процедури ліквідації, заслухавши пояснення розпорядника майна Боржника, детально дослідивши всі обставини справи у їх сукупності, судом встановлено наступне.
В судовому засіданні розпорядник майна Боржника підтримав своє клопотання та надав пояснення згідно яких ним було вжито низку заходів для встановлення майна Боржника, проте майна за результатами направлених запитів, не виявилось, докази чого надано суду (запити та відповіді на них); в свою чергу розпорядник майна неодноразово звертався як до керівника Боржника, так і до бухгалтера з проханням надати йому документи первинного бухгалтерського обліку Боржника, проте останні вимог розпорядника майна не виконали, документів не передали, що підтверджено документами, долученими розпорядником майна до матеріалів справи. Виходячи з наявних матеріалів, після вжиття низки заходів, розпорядник майна дійшов висновку про те, що відсутність первинних документів бухгалтерського обліку унеможливлює повноцінний фінансовий аналіз фінансово-господарського стану Боржника, а виходячи з наявних документів отриманих в результаті вжитих розпорядником майна заходів, він вважає доцільним перехід до ліквідації Боржника та перспектив, шляхів відновлення платоспроможності Боржника не вбачає, майно для задоволення вимог Кредитора не виявлено.
Відповідно до абз. 1 п. 3.1.3. Рекомендацій Президії Вищого господарського Суду «Про деякі питання практики застосування Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»України від 04 червня 2004 року №04-5/1193 (надалі за текстом «Рекомендації»), при проведенні процедур банкрутства інтереси всіх кредиторів у справі представляють збори кредиторів або обраний ними комітет кредиторів.
Відповідно до ч. ч. 8, 9 ст. 16 Закону про банкрутство, до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення про: вибори голови комітету; скликання зборів кредиторів; підготовку та укладення мирової угоди; внесення пропозицій господарському суду щодо продовження або скорочення строку процедур розпорядження майном боржника чи санації боржника; звернення до господарського суду з клопотанням про відкриття процедури санації, визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури , припинення повноважень арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) та про призначення нового арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) , надання згоди на укладення арбітражним керуючим значних угод боржника чи угод боржника, щодо яких є заінтересованість; інші питання передбачені цим Законом. Рішення зборів (комітету) кредиторів вважається прийнятим більшістю голосів кредиторів, якщо за нього проголосували присутні на зборах (комітеті) кредитори, кількість голосів яких визначається відповідно до частини четвертої цієї статті.
Абзацом 1 п. 63 Постанови Пленуму Верхового Суду України «Про судову практику в справах про банкрутство»від 18 грудня 2009 року №15 (надалі за текстом «Постанова № 15») визначено, що комітет кредиторів наділений правом подавати до господарського суду клопотання про призначення керуючого санацією та ліквідатора , а також про прийняття рішення про погодження кандидатури керуючого санацією.
Згідно п. 9.4. Рекомендацій, рішення зборів кредиторів чи комітету кредиторів є способом волевиявлення кредиторів і не може визнаватися господарським судом недійсним, оскільки за своєю правовою природою не є актом юридичної особи, державного чи іншого органу. У прийнятті судових актів у справі про банкрутство суд повинен давати оцінку таким рішенням відповідно до вимог ст. 43 ГПК України та брати їх до уваги, якщо вони не суперечать чинному законодавству.
Відповідно до ч. 1 ст. 22 Закону про банкрутство, у випадках, передбачених цим Законом, господарський суд приймає постанову про визнання боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру.
В п. 85 Постанови №15 вказано, що згідно з ч. 1 ст. 22 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», господарський суд приймає постанову про визнання боржника банкрутом та відкриває ліквідаційну процедуру у випадках, передбачених Законом . До таких випадків належать: 1) клопотання комітету кредиторів про введення процедури ліквідації у процедурі розпорядження майном боржника (частина восьма статті 16 Закону); 2) виявлена неможливість досягнення мети процедури санації після її введення судом (частина шоста статті 18, частина дванадцята статті 19, частини п'ята, шоста і одинадцята статті 21 Закону); 3) банкрутство громадян-підприємців (статті 47 - 49 Закону); 4) настання обставин, передбачених частиною восьмою статті 50 Закону, у справах про банкрутство фермерського господарства; 5) застосування судом процедури банкрутства до боржника, що ліквідується власником (стаття 51 Закону); 6) банкрутство відсутнього боржника (стаття 52 Закону).
Згідно ч. 4 ст. 205 Господарського кодексу України, у разі неспроможності суб'єкта господарювання через недостатність його майна задовольнити вимоги кредиторів він може бути оголошений за рішенням суду банкрутом. Умови, порядок та наслідки оголошення суб'єктів господарювання банкрутами встановлюються цим Кодексом та іншими законами. Ліквідація суб'єкта господарювання - банкрута є підставою припинення зобов'язань за його участі.
Відповідно до ч. 3 ст. 110 Цивільного кодексу України, якщо вартість майна юридичної особи є недостатньою для задоволення вимог кредиторів, юридична особа здійснює всі необхідні дії, встановлені законом про відновлення платоспроможності або визнання банкрутом.
Відповідно до протоколу №2 зборів комітету кредиторів Боржника від 11 листопада 2011 року, на зборах комітету кредиторів Боржника, на яких був присутній єдиний кредитор Боржника, було прийнято рішення, в тому числі: обрано головою зборів комітету кредиторів розпорядника майна Боржника -арбітражного керуючого Дорошенка Я.В., а секретарем зборів -представника Фастівської об'єднаної державної податкової інспекції Київської області; обрано головою комітету кредиторів Фастівську об'єднану державну податкову інспекцію Київської області; затверджено звіт розпорядника майна Боржника -арбітражного керуючого Дорошенка Я.В.; затверджено та встановлено розмір оплати послуг арбітражного керуючого відповідно до чинного законодавства, а саме у розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожен місяць провадження у справі; встановлено розмір відшкодування витрат арбітражного керуючого в розмірі 500,00 (п'ятсот гривень 00 коп.) грн. щомісячно, за умови надання документів, що підтверджують дані витрати; уповноважено розпорядника майна Боржника -арбітражного керуючого Дорошенка Я.В. звернутися до господарського суду Київської області з клопотанням про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури та погоджено кандидатуру ліквідатора -арбітражного керуючого Дорошенка Я.В. у справі про банкрутство Боржника та вирішено клопотати перед судом про його призначення.
Детально дослідивши матеріали справи, зокрема клопотання розпорядника майна Боржника № 889/1 від 11 листопада 2011 року з долученими до нього документами, суд дійшов висновку про те, що збори кредиторів Боржника та комітет кредиторів Боржника було проведено з дотриманням вимог ст. 16 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»; повідомлення кредиторів Боржника про місце і час проведення зборів кредиторів та організація їх проведення здійснено належним суб'єктом -розпорядником майна Боржника; учасниками зборів кредиторів з правом вирішального голосу були кредитори, вимоги яких включені до реєстру вимог кредиторів, а саме Фастівська об'єднана державна податкова інспекція Київської області, вимоги якої визнані господарським судом Київської області та включені до реєстру вимог кредиторів Боржника, затвердженого ухвалою господарського суду Київської області від 21 жовтня 2011 року та який є головою комітету кредиторів Боржника; збори кредиторів були повноважними так як був присутній єдиний кредитор, вимоги якого включені до реєстру вимог кредиторів Боржника; прийняті рішення комітету кредиторів входять до компетенції комітету кредиторів Боржника.
Дослідивши матеріали справи, судом встановлено, що клопотання про визнання Боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури здійснено належним суб'єктом -розпорядником майна Боржника -арбітражним керуючим Дорошенком Я.В., якого уповноважено на такі дії комітетом кредиторів Боржника, що підтверджено протоколом №2 зборів комітету кредиторів Боржника від 11 листопада 2011 року, який долучено до клопотання розпорядника майна Боржника №889/1 від 11 листопада 2011 року про перехід до процедури ліквідації.
В ході перевірки відомостей на які посилається розпорядник майна у клопотанні про перехід до ліквідації Боржника, судом встановлено наступне.
Розпорядником майна Боржника -арбітражним керуючим Дорошенком Я.В. подано до суду звіт б/№ від 07 листопада 2011 року розпорядника майна Боржника та звіт б/н від 07 листопада 2011 року про оплату послуг та відшкодування витрат розпорядника майна Боржника що розглянуті та затверджені зборами комітету кредиторів Боржника 11 листопада 2011 року, що підтверджено протоколом №2 зборів комітету кредиторів Боржника від 11 листопада 2011 року, який долучено розпорядником майна Боржника до клопотання №889/1 від 11 листопада 2011 року про перехід до процедури ліквідації.
Дослідивши звіт розпорядника майна Боржника б/№ від 07 листопада 2011 року, заслухавши пояснення розпорядника майна Боржника надані в судовому засіданні 17 січня 2012 року, судом встановлено, що з метою встановлення майнового стану Боржника розпорядником майна Боржника направлено запити : до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку про те чи володіє Боржник цінними паперами інших підприємств; до БТІ м. Фастова з метою виявлення нерухомого майна Боржника; до Головного управління земельних ресурсів Фастівського району стосовно наявності у Боржника земельних ділянок у власності, користуванні, оренді; до Пенсійного Фонду у м. Фастові; до Головного міжрегіонального управління статистики у м. Києві; держкомстату про те чи є Боржник засновником інших підприємств; до управління ДАІ МВС України в м. Фастові з метою отримання інформації про транспортні засоби.
На направлені розпорядником майна Боржника запити і листи надійшли наступні відповіді : від Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Фастівському районі Київської області надійшла довідка № 04-1049 від 28 вересня 2011 року, в якій повідомлено, що Боржник звітність до Фонду за 2010 рік не подавав, тому інформацією про чисельність найманих працівників та розмір їх заробітної плати Фонд не володіє; заборгованість по страхових внесках відсутня.
В довідці Управління Держкомзему у Фастівському районі Київської області № 4319 від 30 вересня 2011 року повідомлено, що відповідно до книг записів реєстрації державних актів на право власності на землю, державних актів на право постійного користування, договорів оренди землі, які зберігаються в Управлінні, у Боржника відсутні земельні ділянки на території Фастівського району.
Фастівським міськрайонний центром зайнятості в довідці № 1829/08-11 від 11 жовтня 2011 року повідомлено, що станом на 01 жовтня 2011 року за Боржником заборгованості перед Фондом загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття не рахується; останній звіт, поданий до Фастівського МРЦЗ 15 жовтня 2011 року за 9 місяців 2010 року; згідно розрахункової відомості про нарахування і перерахування страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття за 9 місяців 2010 року штатних працівників за Боржником не рахується та заборгованості з виплати заробітної плати не має.
В довідці Державної авіаційної служби України № 1.19-04416 від 25 жовтня 2011 року повідомлено, що в державному реєстрі цивільних повітряних суден України на Боржника повітряних суден не зареєстровано.
Державною інспекцією сільського господарства України в довідці № 33-9-11/1272 від 27 жовтня 2011 року повідомлено, що згідно з уніфікованою автоматизованою електронно-обліковою системою станом на 17 жовтня 2011 року протягом 2009-2011 років за Боржником трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожньо-будівельні і меліоративні машини, сільськогосподарська техніка та інші механізми не реєструвались.
В довідці Фастівської районної виконавчої дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності № 595-01-13 від 29 вересня 2011 року повідомлено, що згідно останнього звіту по формі Ф4-ФССзТВП за 2006 рік заборгованість Боржника як за Фондом, так і за страхувальником відсутня.
Інспекцією головного державного реєстратора флоту в довідці № 2/9.1-2844/5323 від 31 жовтня 2011 року повідомлено, що записи щодо суден, власником або судновласником яких є Боржник, - в Державному судновому реєстрі України та в Судновій книзі України, що ведеться по м. Києву, відсутні.
Інших відповідей на направлені запити, розпорядником майна суду не надано. Суд бере до уваги, що строки розгляду справи на стадії розпорядження майном Боржника вже продовжувались, однак станом на поточну дату від розпорядника майна не надійшли інші відповіді на всі направлені ним запити.
Відповідно до ч. 2 ст. 82 Господарського процесуального кодексу України, рішення приймається господарським судом за результатами оцінки доказів, поданих сторонами та іншими учасниками господарського процесу, а також доказів, які були витребувані господарським судом, у нарадчій кімнаті.
Таким чином, розглядаючи клопотання розпорядника майна, суд виходить з наявних матеріалів справи.
Поряд з наведеним, розпорядником майна надано докази вжиття заходів з метою отримання від керівництва Боржника документи первинного бухгалтерського обліку Боржника, зокрема докази звернення до керівника Боржника з проханням надати документи первинного бухгалтерського обліку. Так, як вказує розпорядник майна, з метою проведення аналізу фінансової, господарської та інвестиційної діяльності Боржника, його положення на товарних та інших ринках, розпорядник майна Боржника звертався до Боржника з проханням надати документи первинного бухгалтерського обліку та звітності, що підтверджено наявними в матеріалах справи копіями: повідомлення № 225 від 02 червня 2011 року, листа-пропозиції № 256 від 02 червня 2011 року направлення яких підтверджено чеком УДДПЗ «Укрпошта», Київ 33 № 5684 від 02 червня 2011 року, повідомлення про вручення поштового відправлення Р 01033 0982948 8, адресованого керівнику Боржника з відміткою про отримання уповноваженою особою 04 червня 2011 року; запиту № 55 від 23 березня 2011 року з доказами направлення: копіями фіскального чеку № 8559 від 23 березня 2011 року та повідомлення про вручення поштового відправлення (форма 119) Р 08202 0008409 5, адресованого керівнику Боржника з відміткою про вручення 25 березня 2011 року.
В судовому засіданні 17 січня 2012 року розпорядником майна Боржника повідомлено, що розрахунків з Кредитором Боржника не було здійснено; при здійсненні вище перелічених заходів по виявленню майна Боржника, направленню запитів та отриманні відповідей на них, розпорядник майна Боржника дійшов висновку про те, що згідно наявних даних у Боржника відсутнє будь-яке майно, грошові кошти, - за рахунок яких можливе задоволення вимог Кредитора та він не бачить можливості для відновлення платоспроможності Боржника.
Крім вищевикладеного суд бере до увагу наступне. Відповідно до п. 3 Методичних рекомендацій щодо виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та ознак дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства, затверджених Наказом Міністерства економіки України від 19 січня 2006 року №14 у редакції наказу Міністерства економіки України від 26 жовтня 2010 року №1361, - «Аналіз наявності (відсутності) ознак дій з приховування чи доведення до банкрутства або фіктивного банкрутства підприємства та визначення ознак втрати або відновлення платоспроможності», - ч. 3 п. п 3. 3. - ознаками стійкої фінансової неспроможності можуть уважатися: збитковість діяльності протягом двох років; відхилення показників ліквідності від граничного значення; зупинення платежів, що триває понад три місяці, за наявності боргових зобов'язань, строки платежів за якими настали; наявність значної (понад триста мінімальних розмірів заробітної плати) суми непогашених боргових зобов'язань, строки платежів за якими настали більше як три місяці тому; наявність значної суми непогашених боргових зобов'язань, визнаних юридичною особою - боржником або підтверджені виконавчими документами; наявність у підприємства значної суми непогашених штрафів, пені, неустойки, визнаних у судовому порядку, за невиконання умов договорів та недотримання вимог законодавства; наявність заяви про порушення провадження у справі про банкрутство даної юридичної особи, прийнятої до розгляду господарським судом, або провадження у справі про банкрутство цієї юридичної особи».
Дослідивши матеріали справи, звіт розпорядника майна Боржника б/н від 07 листопада 2011 року та заслухавши пояснення розпорядника майна Боржника, суд приходить до висновків про те, що у Боржника наявні ознаки стійкої фінансової неплатоспроможності, зокрема, наявність значної (понад триста мінімальних розмірів заробітної плати) суми непогашених боргових зобов'язань, строки платежів за якими настали більше як три місяці тому; наявність значної суми непогашених боргових зобов'язань, підтвердженої виконавчими документами; наявність заяви про порушення провадження у справі про банкрутство даної юридичної особи, прийнятої до розгляду господарським судом, або провадження у справі про банкрутство цієї юридичної особи; Боржник неспроможний виконати свої грошові зобов'язання перед Кредитором, а задовольнити визнані судом вимоги Кредитора можливо не інакше як через застосування ліквідаційної процедури. Врахувавши клопотання розпорядника майна Боржника, уповноваженого комітетом кредиторів Боржника, звіт розпорядника майна Боржника, суд вважає доцільним визнати Боржника банкрутом і відкрити ліквідаційну процедуру. Судом встановлено, що Боржник станом на поточну дату не погасив вимоги ініціюючого кредитора та неспроможний виконати свої грошові зобов'язання перед Кредитором; задовольнити визнані судом вимоги Кредитора можливо не інакше як через застосування ліквідаційної процедури. Також судом встановлено, що до суду надійшло клопотання комітету кредиторів про введення процедури ліквідації, яке відповідає вимогам Закону про банкрутство, судом перевірено правомірність скликання, проведення загальних зборів кредиторів, утворення комітету кредиторів та прийняття ним рішення про введення процедури ліквідації Боржника та призначення ліквідатора Боржника; вжиті заходи по встановленню майна Боржника. Зазначені обставини вказують на нездатність Боржника своєчасно та в повному обсязі задовольнити вимоги Кредитора, його неплатоспроможність та дають підстави для застосування відносно Боржника відповідних заходів та процедур в порядку, встановленому Законом про банкрутство, за результатом чого суд вважає доцільним припинити процедуру розпорядження майна Боржником, визнати Боржника банкрутом і відкрити ліквідаційну процедуру.
Згідно абз. 1 ч. 1 ст. 3?, абз. 1 ч. 2 ст. 3? Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»встановлено, що арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором ) може бути призначено фізичну особу - суб'єкта підприємницької діяльності, яка має вищу юридичну або економічну освіту, володіє спеціальними знаннями та не є зацікавленою особою щодо боржника і кредиторів. Якщо інше не передбачено цим Законом, арбітражні керуючі діють на підставі ліцензії арбітражного керуючого, виданої уповноваженим органом у порядку, встановленому законом.
Відповідно до абз. 6 п. 8 ст. 16 Закону про банкрутство, до компетенції комітету кредиторів належить прийняття рішення про: призначення нового арбітражного керуючого (ліквідатора).
Згідно п. 63 Постанови №15, комітет кредиторів наділений правом подавати до господарського суду клопотання про призначення керуючого санацією та ліквідатора, а також про прийняття рішення про погодження кандидатури керуючого санацією. Комітет кредиторів має право прийняти рішення про звернення до господарського суду з клопотанням про припинення повноважень арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) та про призначення нового арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора).
Згідно ст. 3? Закону про банкрутство встановлено, що арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором ) може бути призначено фізичну особу - суб'єкта підприємницької діяльності, яка має вищу юридичну або економічну освіту, володіє спеціальними знаннями та не є зацікавленою особою щодо боржника і кредиторів. При цьому, якщо інше не передбачено цим Законом, арбітражні керуючі діють на підставі ліцензії арбітражного керуючого, виданої уповноваженим органом у порядку, встановленому законом.
Відповідно до абз. 2 п. 11.3 Рекомендацій, згідно з частиною 1 статті 24 Закону у постанові про визнання боржника банкрутом господарський суд зазначає про відкриття ліквідаційної процедури, призначає ліквідатора. При призначенні ліквідатора суду слід враховувати ті ж обставини, що й при призначенні розпорядника майна.
Відповідно до ч. 3 ст. 3? Закону про банкрутство, арбітражними керуючими не можуть бути призначені: особи, які згідно з цим Законом вважаються заінтересованими; особи, які здійснювали раніше управління цим боржником - юридичною особою, за винятком випадків, коли з дня усунення цієї особи від управління зазначеним боржником минуло не менше трьох років, якщо інше не встановлено цим Законом; особи, яким заборонено здійснювати цей вид підприємницької діяльності або займати керівні посади; особи, які мають судимість за вчинення корисливих злочинів. До призначення арбітражним керуючим особа має подати до господарського суду заяву, в якій зазначається, що вона не належить до жодної категорії вищезазначених осіб.
Як зазначено, комітетом кредиторів Боржника прийнято рішення про призначення ліквідатором Боржника кандидатуру арбітражного керуючого Дорошенка Я.В. та про уповноваження останнього клопотати перед судом про призначення його ліквідатором у справі про банкрутство Боржника. В своїй заяві б/н, б/дати, що долучена до клопотання №889/1 від 11 листопада 2011 року, арбітражний керуючий Дорошенко Ярослав Валерійович повідомляє, що мешкає за адресою: АДРЕСА_2; ліцензія на право провадження діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) серія НОМЕР_5, видана Державним департаментом з питань банкрутство 13 квітня 2007 року; та просить призначити його арбітражним керуючим (розпорядником майна, ліквідатором , керуючим санацією) у справі про банкрутство №Б8/178-10 ПП «Укрресурси»(код ЄДРПОУ 32177322). Також у своїй заяві Дорошенко Я.В. повідомляє, що за час провадження діяльності арбітражного керуючого порушень термінів визначених ухвалами господарських судів, і порушень законодавства та ліцензійних умов провадження діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) не допускав; судимості за вчинення корисливих злочинів, заборони суду здійснювати діяльність арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) або займати керівні посади не має; управління боржником раніше не здійснював; не є заінтересованою особою стосовно боржника та кредиторів відповідно до Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом». До своєї заяви арі бражним керуючим додано копію ліцензії Державного департаменту з питань банкрутства серії НОМЕР_5, видана 13 квітня 2007 року.
Дослідивши матеріали справи, заяву арбітражного керуючого Дорошенка Я.В. щодо призначення його ліквідатором у справі про банкрутство Боржника та врахувавши клопотання розпорядника майна Боржника, уповноваженого комітетом кредиторів Боржника, суд дійшов висновку про те, що арбітражний керуючий Дорошенко Я.В. відповідає вимогам, встановленим законодавством до особи ліквідатора у справі про банкрутство, а тому може бути призначений ліквідатором у справі про банкрутство Боржника.
Жодних інших заяв, клопотань щодо призначення інших кандидатур ліквідатором Боржника до суду не надходило.
Таким чином, дослідивши матеріали справи суд вирішив призначити арбітражного керуючого Дорошенка Я.В. ліквідатором Боржника -приватного підприємства «Укрресурси»у справі №Б8/178-10, який виконував обов'язки розпорядника майна Боржника у справі.
В абз. 2 п. 87 Постанови №15 передбачено, що за змістом цієї норми припинення повноважень органів управління банкрута та звільнення керівника відбувається у процедурі ліквідації, якщо її було введено одразу після завершення процедури розпорядження майном. Керівник боржника звільняється з роботи у зв'язку з банкрутством підприємства на підставі пункту 1 частини першої статті 40 Кодексу законів про працю України.
Згідно абз. 1, 5 п. 67 Постанови №15, процедура розпорядження майном боржника, якщо інше не передбачено Законом, вводиться одночасно з порушенням провадження у справі про банкрутство і триває до моменту винесення судом ухвали про проведення санації боржника чи затвердження мирової угоди або прийняття постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури або припинення провадження у справі з інших підстав, передбачених статтею 40 Закону; повноваження розпорядника майна припиняються з дня затвердження судом мирової угоди чи призначення керуючого санацією або ліквідатора, якщо інше не передбачено Законом.
Відповідно до абз. 7 п. 1 ст. 23 Закону про банкрутство, з дня прийняття господарським судом постанови про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури: скасовується арешт, накладений на майно боржника, визнаного банкрутом, чи інші обмеження щодо розпорядження майном такого боржника. Накладення нових арештів або інших обмежень щодо розпорядження майном банкрута не допускається.
При порушенні провадження в даній справі було введено мораторій на задоволення вимог кредиторів. В силу мораторію припиняється дія будь -яких заходів, спрямованих на забезпечення виконання грошових зобов'язань та зобов'язань щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), а тому суд звільняє активи боржника від податкової застави.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 3?, 16, 22, 23 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», ст.ст. 4?, 43, 82 Господарського процесуального кодексу України, Постановою Пленуму Верховного Суду України «Про судову практику в справах про банкрутство»від 18 грудня 2009 року №15, Рекомендаціями Президії Вищого господарського Суду України «Про деякі питання практики застосування Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»від 04 червня 2004 року №05-5/1193, Методичними рекомендаціями щодо виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та ознак дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства, затверджених Наказом Міністерства економіки України від 19 січня 2006 року №14 у редакції наказу Міністерства економіки України від 26 жовтня 2010 року № 1361, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
1. Визнати проведення Загальних зборів кредиторів Боржника, утворення комітету кредиторів Боржника у кількісному складі одного кредитора, а саме: Фастівської ОДПІ Київської області (20619977, місцезнаходження: 08500, Київська область, м. Фастів, вул. Кірова, буд. 28), обрання Фастівської ОДПІ головою комітету кредиторів Боржника, що підтверджено протоколом Загальних зборів кредиторів Боржника № 1 від 31 жовтня 2011 року, протоколом зборів комітету кредиторів № 2 від 11 листопада 2011 року такими, що не суперечать чинному законодавству.
2. Клопотання розпорядника майна Боржника -арбітражного керуючого Дорошенка Я.В. №889/1 від 11 листопада 2011 року про перехід до процедури ліквідації -задовольнити в повному обсязі .
3. Визнати приватне підприємство «Укрресурси» (ідентифікаційний код юридичної особи: 32177322, місцезнаходження: 08500, АДРЕСА_1) банкрутом.
4. Припинити процедуру розпорядження майном приватного підприємства «Укрресурси»(ідентифікаційний код юридичної особи: 32177322, місцезнаходження: 08500, АДРЕСА_1).
5. Задовольнити заяву арбітражного керуючого Дорошенка Я.В. б/н, б/дати про участь у справі про банкрутство.
6. Відкрити ліквідаційну процедуру та призначити ліквідатором приватного підприємства «Укрресурси»(ідентифікаційний код юридичної особи: 32177322, місцезнаходження: 08500, АДРЕСА_1) арбітражного керуючого Дорошенка Ярослава Валерійовича (ліцензія Державного департаменту з питань банкрутства серії НОМЕР_4, видана 13 квітня 2007 року, ідентифікаційний номер: НОМЕР_2).
Ліквідаторові Банкрута арбітражному керуючому Дорошенку Я.В. (ліцензія Державного департаменту з питань банкрутства серії НОМЕР_4, видана 13 квітня 2007 року, ідентифікаційний номер: НОМЕР_2) у п'ятиденний строк подати до офіційного друкованого органу Верховної Ради України «Голос України»чи Кабінету Міністрів України «Урядовий кур'єр»оголошення про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, про що надати суду відповідні докази. Примірник газети після публікації подати до господарському суду.
Газетне оголошення повинно відповідати вимогам п. 5 ст. 23 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом».
Зобов'язати ліквідатора банкрута повідомити всіх кредиторів банкрута, в тому числі тих, що будуть заявлені після публікації оголошення про банкрутство боржника про місце та час судового засідання, призначеного для затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута, докази повідомлення надати суду.
7. Припинити повноваження власника майна (учасників) Боржника та органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном.
Зобов'язати протягом п'ятнадцяти днів з дня призначення ліквідатора банкрута у цій справі колишнього керівника, головного бухгалтера Боржника передати ліквідатору всю бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута.
Ліквідаторові протягом 15 днів з моменту отримання цієї постанови прийняти бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки, штампи, матеріальні та інші цінності.
Зобов'язати Банкрута, керівника, власника Банкрута забезпечити виконання ліквідатором вимог законодавства, передати ліквідаторові матеріали, відомості, документи щодо фінансово-господарської діяльності Банкрута.
Зобов'язати ліквідатора Банкрута до завершення строку ліквідаційної процедури забезпечити виконання дій та заходів, передбачених ст. ст. 25-32 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
8. Строк виконання всіх грошових зобов'язань приватного підприємства «Укрресурси»(ідентифікаційний код юридичної особи: 32177322, місцезнаходження: 08500, АДРЕСА_1) та зобов'язань щодо сплати страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування та інші види загальнообов'язкового державного соціального страхування, податків і зборів (обов'язкових платежів) вважати такими, що настав 17 січня 2012 року.
9. Звільнити з податкової застави активи платника податків -банкрута приватного підприємства «Укрресурси»(ідентифікаційний код юридичної особи: 32177322, місцезнаходження: 08500, АДРЕСА_1).
10. Призначити судове засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута на 12 листопада 2012 року на 14 год. 30 хв. , яке відбудеться в приміщенні господарського суду Київської області (м. Київ, вул. Комінтерну, 16, Зал. № 2).
Ліквідатору надати суду до 01 листопада 2012 року звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.
11. Постанову надіслати: Відділу державної виконавчої служби Фастівського міськрайонного управління юстиції (08500, Київська область, м. Фастів, вул. Орджонікідзе, буд. 51); державному реєстратору Виконавчого комітету Фастівської міської ради Київської області (08500, Київська область, м. Фастів, пл. Леніна, буд. 1);
12. Копію постанови надіслати: ліквідатору Банкрута -арбітражному керуючому Дорошенку Я.В. (АДРЕСА_4); Банкруту (08500, АДРЕСА_1); Кредитору (08500, Київська область, м. Фастів, вул. Кірова, буд. 28); державному нотаріусу Фастівської міської державної нотаріальної контори (08500, Київська область, м. Фастів, вул. Радянська, буд. 25);Управлінню з питань банкрутства Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України (04071, м. Київ, вул. Ярославська, буд. 5/2, каб. 2); ОСОБА_3 (08500, АДРЕСА_1); ОСОБА_4 (08500, АДРЕСА_3); Управлінню Пенсійного фонду України у Фастівському районі Київської області (08500, Київська область, м. Фастів, вул. Горького, буд. 10); Фастівському міськрайонному центру зайнятості (08500, Київська область, м. Фастів, вул. Соборна, буд. 20); Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань Фастівського району (08500, Київська область, м. Фастів, вул. Суворова, буд. 3); Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності Фастівського району (08500, Київська область, м. Фастів, пл. Перемоги, буд.1).
Дата набрання чинності постановою -17 січня 2012 року.
Термін пред'явлення виконавчого документу до виконання -до 17 січня 2013 року.
Суддя Скутельник П.Ф.
Суд | Господарський суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 17.01.2012 |
Оприлюднено | 19.06.2012 |
Номер документу | 24693156 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Київської області
Скутельник П.Ф.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні