ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
25 квітня 2012 року 15:38 № 2а-2462/12/2670
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Савченко А.І., суддів: Саніна Б.В., Скочок Т.О., при секретарі судового засідання Литовці Ю.Є., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю «Компанія з управління активами «Авуар» доНаціональної комісії з цінних паперів та фондового ринку про визнання протиправними дій та скасування рішення та розпорядження за участю представників сторін:
від позивача -Бєлкін Л.М.,
від відповідача -Марченко В.М.
На підставі частини 3 статті 160 Кодексу адміністративного судочинства України в судовому засіданні 25 квітня 2012 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови.
О Б С Т А В И Н И С П Р А В И:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія з управління активами «Авуар»(далі по тексту - позивач, ТОВ «КУА «Авуар») звернулось до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовом до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі - відповідач, Комісія) про визнання протиправними дій по скасуванню випуску акцій Відкритого акціонерного товариство «Медбіоприлад», визнання протиправними та скасування рішення відповідача № 71 від 12.01.2012р. та розпорядження №10-С-А від 18.01.2012р.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 13 березня 2012 року відкрито провадження в адміністративній справі та призначено справу до попереднього судового засідання на 22 березня 2012 року.
У попереднє судове засідання, призначене на 22 березня 2012 року, з'явився представник відповідача. Позивач або його уповноважені представники не з'явились, в зв'язку з чим та враховуючи приписи статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України суд відклав розгляд справи на 4 квітня 2012 року.
Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 4 квітня 2012 року закінчено підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду на 25 квітня 2012 року.
У судовому засіданні 25 квітня 2012 року представник позивача підтримав позовні вимоги. Представник відповідача заперечив проти задоволення позовних вимог.
Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши пояснення представників сторін, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
В С Т А Н О В И В:
Відповідно до рішення Державної комісії цінних паперів та фондового ринку від 4 грудня 2007 року №2254 «Щодо зупинення обігу акцій ВАТ «Медбіоприлад»(код ЄДРПОУ 33806229)»та розпорядження Державної комісії цінних паперів та фондового ринку від 4 грудня 2007 року №140-3 на підставі постанови Господарського суду Дніпропетровської області від 17 жовтня 2007 року по справі №А8/465-07, листа Дніпропетровського територіального управління Державної комісії цінних паперів та фондового ринку від 2 листопада 2007 року №2060/01-17/03, зупинено обіг акцій ВАТ «Медбіоприлад».
Відповідно до рішення Національної комісії цінних паперів та фондового ринку від 12 січня 2012 року №71 «Щодо скасування реєстрації випуску акцій та анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску акцій ВАТ «Медбіоприлад»(код ЄДРПОУ 33806229)»та розпорядження Національної комісії цінних паперів та фондового ринку від 18 січня 2012 року №10-С-А на підставі постанови Господарського суду Дніпропетровської області від 31 березня 2009 року по справі №А2/1286-07 про припинення юридичної особи ВАТ «Медбіоприлад»(код ЄДРПОУ 33806229), листа Господарського суду Дніпропетровської області від 17 жовтня 2011 року №А2/1315-07/34011/11 про набрання законної сили постановою Господарського суду Дніпропетровської області від 31 березня 2009 року по справі №А2/1286-07, листа Державної податкової служби України від 8 грудня 2011 року №3967/5/16-4016, скасовано реєстрацію випуску акцій ВАТ «Медбіоприлад»та анульовано свідоцтво про реєстрацію випуску акцій ВАТ «Медбіоприлад»від 7 березня 2006 року №109/1/06.
Вважаючи дії відповідача по скасуванню випуску акцій ВАТ «Медбіоприлад»протиправними та такими, що суперечать статті 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців»та не відповідають процедурі, визначеній у Порядку скасування реєстрації випусків акцій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випусків акцій, затвердженому рішенням Державної комісії цінних паперів та фондового ринку від 30 грудня 1998 року №222, позивач звернувся до суду з відповідним позовом.
Відповідач проти позову заперечив та зазначив, що спірні рішення та розпорядження прийнятті у відповідності до наданих повноважень та на виконання постанови Господарського суду Дніпропетровської області від 31 березня 2009 року по справі №А2/1286-07, яка набрала законної сили.
Окружний адміністративний суд міста Києва погоджується з позовними вимогами та вважає їх обґрунтованими, виходячи з наступних мотивів.
Порядок скасування реєстрації випусків акцій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випусків акцій затверджено рішенням Державної комісії цінних паперів та фондового ринку від 30 грудня 1998 року №222, зареєстрованого в Міністерстві юстиції 24.03.1999р. за № 180/3473 (далі по тексту -Порядок).
Згідно з пунктом 3 розділу І Порядку передбачено, що припинення діяльності акціонерного товариства шляхом його ліквідації або реорганізації здійснюється на підставі рішення вищого органу товариства або суду.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІ Порядку визначено, що порядок скасування реєстрації випусків акцій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випусків акцій у зв'язку з припиненням діяльності акціонерного товариства шляхом його ліквідації (далі - ліквідація) включає таку послідовність дій: зупинення обігу акцій, відновлення обігу акцій та скасування реєстрації випусків акцій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випуску акцій у зв'язку з ліквідацією акціонерного товариства.
Пункту 3 розділу ІІ Порядку визначено, що скасування реєстрації випусків акцій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випуску акцій у зв'язку з ліквідацією акціонерного товариства здійснюється у такому порядку:
3.1. Протягом семи робочих днів з дати затвердження звіту комісії та ліквідаційного балансу комісія подає до реєструвального органу такі документи: а) заяву про скасування реєстрації випуску акцій (додаток 6); б) рішення загальних зборів акціонерів товариства про затвердження звіту комісії та ліквідаційного балансу товариства, оформлене відповідним протоколом, який повинен бути пронумерований, прошнурований та засвідчений підписами голови та секретаря зборів, або копію ухвали господарського суду про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, що засвідчується підписом голови комісії та печаткою товариства.
3.2. Уповноважена особа реєструвального органу видає розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій (додаток 7) протягом п'ятнадцяти робочих днів з дати надходження до реєструвального органу документів, зазначених у пункті 3.1 цього розділу.
3.3. Розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій протягом трьох робочих днів з дати видання направляється емітенту та реєстроутримувачу (при документарній формі випуску акцій) або депозитарію (при бездокументарній формі випуску акцій), який обслуговує акції емітента.
3.4. Реєструвальний орган забезпечує опублікування інформації про скасування реєстрації випуску акцій в одному зі своїх офіційних друкованих видань протягом п'ятнадцяти календарних днів з дати видання розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій.
3.5. На підставі розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій реєструвальним органом уносяться відповідні зміни до загального реєстру випуску цінних паперів, а також здійснюється анулювання свідоцтв про реєстрацію випуску акцій.
Зазначені норми Порядку свідчать, що скасування реєстрації випусків акцій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випуску акцій у зв'язку з ліквідацією акціонерного товариства за рішенням суду здійснюється у визначеній послідовності та на підставі необхідних документів за заявою ліквідаційної комісії.
Разом з тим, судом встановлено, що скасування реєстрації випуску акцій та анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску акцій ВАТ «Медбіоприлад»здійснено Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку без відповідної заяви ліквідаційної комісії та за умови незавершеної процедури ліквідації ВАТ «Медбіоприлад», оскільки згідно зі Спеціальним витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 20 березня 2012 року в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців відсутні відомості щодо припинення ВАТ «Медбіоприлад».
Крім того, форма розпорядження Національної комісії цінних паперів та фондового ринку від 18 січня 2012 року № 10-С-А не відповідає затвердженій Порядком формі, зокрема, не містить посилань на відповідний пункт Порядку, як підставу для скасування реєстрації випуску акцій та анулювання свідоцтва про реєстрацію випуску акцій.
Суд звертає увагу, що жодного іншого порядку скасування випусків акцій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випуску акцій, ніж встановленого Порядком скасування реєстрації випусків акцій та анулювання свідоцтв про реєстрацію випусків акцій затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 30грудня 1998 року №222, внаслідок прийняття судового рішення не передбачено.
Зазначена правова позиція неодноразово підтримана Вищим адміністративним судом України, зокрема в ухвалах від 26 квітня 2011 року №К-37059/10 та від 15 листопада 2011року №К-52850/09.
При цьому, суд не приймає до уваги посилання відповідача на рішення Державної комісії цінних паперів та фондового ринку від 4 грудня 2007 року №2254 «Щодо зупинення обігу акцій ВАТ «Медбіоприлад»(код ЄДРПОУ 33806229)»та розпорядження Державної комісії цінних паперів та фондового ринку від 4 грудня 2007 року №140-3, які прийняті на підставі постанови Господарського суду Дніпропетровської області від 17 жовтня 2007 року по справі №А8/465-07 та листа Дніпропетровського територіального управління Державної комісії цінних паперів та фондового ринку від 2 листопада 2007 року №2060/01-17/03 з огляду на таке.
Як свідчать обставини справи, підставою для прийняття рішення та розпорядження щодо зупинення обігу акцій ВАТ «Медбіоприлад»стала постанова Господарського суду Дніпропетровської області від 17 жовтня 2007 року по справі № А8/465-07.
Так, вказаною постановою задоволено позов прокурора Самарського району м. Дніпропетровська в інтересах держави в особі Дніпропетровської міської ради до Відкритого акціонерного товариства «Медбіоприлад», треті особи -Державна податкова адміністрація у Дніпропетровській області, Дніпропетровське територіальне управління Державної комісії цінних паперів та фондового ринку про визнання недійсними установчих документів.
Визнано недійсним запис про проведення державної реєстрації Товариства з обмеженою відповідальністю «Медбіоприлад». Визнано недійсними установчі (статутні) документи Товариства з обмеженою відповідальністю «Медбіоприлад»з моменту їх реєстрації та свідоцтво про державну реєстрацію з моменту його видачі. Визнано недійсним запис про державну перереєстрацію Відкритого акціонерного товариства «Медбіоприлад». Визнано недійсними установчі (статутні) документи Відкритого акціонерного товариства «Медбіоприлад»з моменту їх реєстрації та свідоцтво про державну перереєстрацію з моменту його видачі. Визнано недійсною реєстрацію випуску акцій Відкритого акціонерного товариства «Медбіоприлад»з моменту внесення інформації про неї до Загального реєстру випуску цінних паперів. Визнано недійсним свідоцтво про реєстрацію випуску акцій Відкритого акціонерного товариства «Медбіоприлад»з моменту його видачі. Припинено юридичну особу - Відкрите акціонерне товариство «Медбіоприлад».
Зупинення обігу акцій у разі ліквідації акціонерного товариства на підставі рішення органів, зазначених у пунктах 3, 4 розділу I цього Порядку, здійснюється у такому порядку:
1.1. Протягом семи робочих днів після прийняття рішення про ліквідацію комісія з припинення акціонерного товариства (ліквідаційна комісія, ліквідатор тощо) (далі - комісія) повинна подати до реєструвального органу такі документи: а) заяву про зупинення обігу акцій (додаток 2); б) рішення загальних зборів акціонерів товариства про ліквідацію і призначення комісії, оформлене відповідним протоколом, який повинен бути пронумерований, прошнурований та засвідчений підписами голови та секретаря зборів, або копію постанови господарського суду про визнання боржника банкрутом, або копію постанови Правління Національного банку України про відкриття процедури ліквідації, що засвідчується головою комісії та печаткою товариства.
1.2. Уповноважена особа реєструвального органу видає розпорядження про зупинення обігу акцій (додаток 3) протягом пятнадцяти робочих днів з дати надходження до реєструвального органу документів, зазначених у підпункті 1.1 пункту 1 цього розділу.
1.3. Реєструвальний орган протягом трьох робочих днів з дати видання розпорядження про зупинення обігу акцій направляє його емітенту та реєстроутримувачу (при документарній формі випуску акцій) або депозитарію (при бездокументарній формі випуску акцій), який обслуговує акції цього емітента.
1.4. Реєструвальний орган забезпечує опублікування інформації про зупинення обігу акцій в одному зі своїх офіційних друкованих видань протягом пятнадцяти календарних днів з дати видання розпорядження про зупинення обігу акцій.
1.5. Починаючи з дати опублікування інформації про зупинення обігу акцій в одному з офіційних друкованих видань реєструвального органу, забороняється здійснення цивільно-правових договорів з акціями, обіг яких зупинено.
1.6. Дата опублікування інформації про зупинення обігу акцій в одному з офіційних друкованих видань реєструвального органу є датою закриття реєстру (при документарній формі випуску акцій) або датою, на яку складається зведений обліковий реєстр і здійснюється операція обмеження в обігу акцій (при бездокументарній формі випуску акцій).
Наведені норми Порядку свідчать, що зупинення обігу акцій певного акціонерного товариства за рішенням суду здійснюється у визначеній послідовності та на підставі необхідних документів; при цьому всі необхідні документи має подавати комісія з припинення акціонерного товариства або ліквідаційна комісія, а форма розпорядження про зупинення обігу акцій повинна відповідати затвердженій.
Так, відповідно до частини 1 статті 59 Господарського кодексу України припинення діяльності суб'єкта господарювання здійснюється шляхом його реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації - за рішенням власника (власників) чи уповноважених ним органів, за рішенням інших осіб - засновників суб'єкта господарювання чи їх правонаступників, а у випадках, передбачених законами, - за рішенням суду.
Згідно частини 7 статті 59 Господарського кодексу України скасування державної реєстрації позбавляє суб'єкта господарювання статусу юридичної особи і є підставою для вилучення його з державного реєстру. Суб'єкт господарювання вважається ліквідованим з дня внесення до державного реєстру запису про припинення його діяльності. Такий запис вноситься лише після затвердження ліквідаційного балансу відповідно до вимог цього Кодексу та подання головою ліквідаційної комісії або уповноваженою ним особою документів для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи або припинення діяльності фізичною особою - підприємцем у порядку, визначеному Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців».
Відповідно до частини 9 статті 59 Господарського кодексу України порядок припинення суб'єкта господарювання визначається законодавством.
Відповідно до частини 1 статті 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців»суд, який постановив рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язане з банкрутством юридичної особи, у день набрання таким рішенням законної сили направляє його копію державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення. Дата надходження відповідного судового рішення вноситься державним реєстратором до журналу обліку реєстраційних дій.
Частинами 5, 6 та 8 статті 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців»передбачено, що суд призначає в рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією комісію з припинення (ліквідаційну комісію) та встановлює строк і порядок її роботи. Державний реєстратор вносить до Єдиного державного реєстру запис про призначення комісії з припинення (ліквідаційної комісії) не пізніше наступного робочого дня з дати надходження відповідного рішення.
У разі, якщо в судовому рішенні щодо припинення юридичної особи у зв'язку з її ліквідацією не призначена комісія з припинення (ліквідаційна комісія), державний реєстратор не пізніше трьох робочих днів від дати надходження такого судового рішення вносить до Єдиного державного реєстру запис, в якому вказує як голову комісії з припинення (ліквідаційної комісії) юридичної особи керівника органу управління або особу, яка згідно з відомостями, внесеними до Єдиного державного реєстру, має право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, якщо інше не встановлено судовим рішенням.
Документи для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи подаються головою комісії з припинення (ліквідаційної комісії) юридичної особи, яку призначив суд, або головою комісії з припинення (ліквідаційної комісії), якого вказав в Єдиному державному реєстрі державний реєстратор, у порядку, який встановлено частинами першою - п'ятою статті 36 або частинами першою - шостою статті 37 цього Закону.
Таким чином, за умови припинення (ліквідації) акціонерного товариства за судовим рішенням обов'язки по припиненню виконує ліквідаційна комісія, призначена судом або вказана державним реєстратором.
Разом з тим, при зупиненні обігу акцій ВАТ «Медбіоприлад»не було дотримано встановленого порядку зупинення обігу акцій, а саме здійснено без відповідної заяви ліквідаційної комісії та на підставі рішення суду, яке не набрало законної сили, оскільки з матеріалів справи вбачається, що ВАТ «Медбіоприлад»оскаржило постановку Господарського суду Дніпропетровської області від 17 жовтня 2007 року по справі № А8/465-07 до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду, який постановою від 27 жовтня 2010 року скасував постанову Господарського суду Дніпропетровської області від 17 жовтня 2007 року, а в задоволенні позову прокурора Самарського району м. Дніпропетровська в інтересах держави в особі Дніпропетровської міської ради до Відкритого акціонерного товариства «Медбіоприлад», треті особи -Державна податкова адміністрація у Дніпропетровській області, Дніпропетровське територіальне управління Державної комісії цінних паперів та фондового ринку про визнання недійсними установчих документів -відмовив.
Крім того, розпорядження Державної комісії цінних паперів та фондового ринку від 4 грудня 2007 року №140-3 не відповідає затвердженій формі розпорядження про зупинення обігу акцій, зокрема, не містить посилань на відповідний пункт Порядку, як підставу для зупинення обігу акцій.
Більш того, всупереч пункту 2.1. розділу ІІ Порядку, відповідно до якого у разі прийняття рішення про відміну рішення про ліквідацію акціонерного товариства та відновлення його діяльності здійснюється процедура відновлення обігу акцій, відповідачем не надано суду жодного належного та допустимого доказу вчинення таких дій.
З огляду на викладене, Окружний адміністративний суд міста Києва приходить до висновку, що спірні рішення та розпорядження прийняті Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку не на підставі, не в межах повноважень та не у спосіб, що передбачений законом, відтак є протиправними та підлягають скасуванню.
Відповідно до частини 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частиною 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.
Відповідно до частини 1 статті 9 Кодексу адміністративного судочинства України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого: 1) суд вирішує справи відповідно до Конституції та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України; 2) суд застосовує інші нормативно-правові акти, прийняті відповідним органом на підставі, у межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до частини 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Згідно із частиною 1 статті 69 Кодексу адміністративного судочинства України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.
Відповідно до статті 70 Кодексу адміністративного судочинства України належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмету доказування. Обставини, які за законом повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися ніякими іншими засобами доказування, крім випадків, коли щодо таких обставин Доказів, які б спростовували доводи позивача, відповідач суду не надав.
Відповідно до частини 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Доказів, які б спростовували доводи позивача відповідач суду не надав.
Оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, Окружний адміністративний суд міста Києва вважає, що Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку не доведено правомірність спірних рішення та розпорядження з урахуванням вимог, встановлених частиною 2 статті 19 Конституції України та частиною 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, а тому адміністративний позов ТОВ «КУА «Авуар»підлягає задоволенню.
Відповідно до частини 1 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).
Враховуючи вищенаведене, керуючись статтями 69, 70, 71, 94, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -
П О С Т А Н О В И В:
1. Позов задовольнити.
2. Визнати протиправними дії Національної комісії цінних паперів та фондового ринку по скасуванню випуску акцій Відкритого акціонерного товариство «Медбіоприлад».
3. Визнати протиправним та скасувати рішення Національної комісії цінних паперів та фондового ринку № 71 від 12 січня 2012 року.
4. Визнати протиправним та скасувати розпорядження Національної комісії цінних паперів та фондового ринку № 10-С-А від 18 січня 2012 року.
5. Присудити з Державного бюджету України за рахунок бюджетних асигнувань за зобов'язаннями Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія з управління активами «Авуар»понесені ним судові витрати по сплаті судового збору у розмірі 32 (тридцять дві) грн. 19 коп.
Постанова набирає законної сили відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.
Головуюча суддя - А.І. Савченко
Судді: Б. В. Санін
Т.О. Скочок
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 25.04.2012 |
Оприлюднено | 19.06.2012 |
Номер документу | 24715308 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Савченко А.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні