Постанова
від 11.06.2012 по справі 2а/1270/3920/2012
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №8.2.1

ПОСТАНОВА

Іменем України

11 червня 2012 року Справа № 2а/1270/3920/2012

Луганський окружний адміністративний суд

у складі головуючого судді Твердохліба Р.С.,

за участю

секретаря судового засідання Григоренко-Тумасян А.М.,

та

представників сторін:

від позивача - Філатов В.Є.,

від відповідача - ОСОБА_2 (довіреність від 02.04.2012 №3/10),

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Луганську справу за адміністративним позовом дочірнього підприємства «Еколект-Луганськ» до Ленінської міжрайонної державної податкової інспекції у м. Луганську Луганської області Державної податкової служби про визнання нечинним податкового повідомлення-рішення від 07 травня 2012 року №0000052270,

ВСТАНОВИВ:

21 травня 2012 року на адресу Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов дочірнього підприємства «Еколект-Луганськ» до Ленінської міжрайонної державної податкової інспекції у м. Луганську Луганської області Державної податкової служби про визнання нечинним податкового повідомлення-рішення від 07 травня 2012 року №0000052270.

Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 06 червня 2012 року здійснено процесуальне правонаступництво відповідача, замінено ленінську міжрайонну державну податкову інспекцію у м. Луганську на ,ленінську міжрайонну державну податкову інспекцію у м. Луганську Луганської області Державної податкової служби.

В обґрунтування адміністративного позову позивач зазначив.

07 травня 2012 року Ленінською міжрайонною державною податковою інспекцією у м. Луганську Державної податкової служби винесено податкове повідомлення - рішення №0000052270, яким дочірньому підприємству «Еколект-Луганськ» збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість у сумі 20560,25 грн., у тому числі 16045,00 грн. - основний платіж, 4011,25 грн. - штрафні (фінансові санкції) санкції.

Податкове повідомлення-рішення від 07 травня 2012 року №0000052270 прийнято на підставі акту перевірки від 17 квітня 2012 року №41/22/34580203 «Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки» дочірнього підприємства «Еколект-Луганськ» з питань дотримання вимог податкового законодавства з податку на додану вартість по взаємовідносинам з приватним підприємством «Орієнс» за серпень 2011 року.

Висновками акту перевірки від 17 квітня 2012 року № 41/22/34580203 встановлено порушення дочірнім підприємством «Еколект-Луганськ» пунктів 198.1, 198.2, 198.6 статті 198 Податкового кодексу України, в результаті чого занижено податок на додану вартість у сумі 16045,00 грн. за серпень 2011 року.

Висновки податкової інспекції ґрунтуються на результатах перевірки приватного підприємства «Орієнс», проведеною державною податковою інспекцією в Жовтневому районі у м. Луганську, де зазначено, що всі угоди приватного підприємства «Орієнс» укладені з його контрагентами є нікчемними.

Дочірнє підприємство «Еколект-Луганськ» не згодне з винесеним податковим повідомленням-рішенням від 07 травня 2012 року №0000052270 та вважає його незаконним з наступних підстав.

В акті перевірки від 17 квітня 2012 року №41/22/34580203 відповідач посилається на лист державної податкової інспекції в Жовтневому районі у м. Луганську від 15 листопада 2011 року №15441/23, яким отримано матеріали позапланової невиїзної перевірки приватного підприємства «Орієнс», код ЄДРПОУ 32371874 з питань дотримання податкового законодавства по податку на додану вартість за період з 01 грудня 2011 року по 30 вересня 2011 року.

Актом від 11 листопада 2011 року №2756/23/32371874 «Про результати позапланової невиїзної перевірки приватного підприємства «Орієнс», код ЄДРПОУ 32371874 з питань дотримання податкового законодавства по податку на додану вартість за період з 01 грудня 2011 року по 30 вересня 2011 року», встановлено, що жодних первинних документів щодо фінансової господарської діяльності приватного підприємства «Орієнс» за період з 01 січня 2011 року по 30 вересня 2011 року до перевірки не надано.

Крім того, державна податкова інспекція в Жовтневому районі у м. Луганську вважає, що операції приватного підприємства «Орієнс» не підтверджуються стосовно врахування реального часу здійснення операцій, місцезнаходження майна, наявності трудових ресурсів, виробничо-складських приміщень. Отже всі правочини відповідно до п.1, п.2 ст.215, п.п 5 ст.203 Цивільного кодексу України є нікчемними, і в силу ст. 216 Цивільного кодексу України не створюють юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з їх недійсністю.

У зв'язку з цим відповідач прийшов до висновку, що операції між дочірнім підприємством «Еколект-Луганськ» та приватним підприємством «Орієнс» не могли бути проведені та мають ознаки «нікчемності».

На думку позивача даний висновок є безпідставним, оскільки в акті державної податкової інспекції в Жовтневому районі у м. Луганську від 11 листопада 2011 року №2756/23/32371874 не розглядались, не оцінувались операції між дочірнім підприємством «Еколект-Луганськ» та приватним підприємством «Орієнс».

Крім того, приватне підприємство «Орієнс» оскаржило до Луганського окружного адміністративного суду дії державної податкової інспекції в Жовтневому районі у м. Луганську щодо проведення перевірки та складання акту від 11 листопада 2011 року №2756/23/32371874.

Постановою Луганського окружного адміністративного суду від 23 січня 2011 року у справі №2а-10967/11/1270, яка залишена без змін ухвалою Донецького апеляційного адміністративного суду від 06 квітня 2011 року, позов приватного підприємства «Орієнс», в цій частині задоволений, відповідні дії державної податкової інспекції в Жовтневому районі у м. Луганську визнанні незаконними.

Тому, посилання відповідача на акт від 11 листопада 2011 року №2756/23/32371874, як доказ порушення дочірнім підприємством «Еколект-Луганськ» вимог податкового законодавства в частині формування податкового кредиту з податку на додану вартість за період серпень 2011 року є протиправним.

Крім того, відповідачем не вивчено та не досліджено, чи викликані фінансово-господарськими операціями з приватним підприємством «Орієнс» зміни в структурі активів та зобов'язань, у власному капіталі дочірнього підприємства «Еколект-Луганськ».

Відсутність товару отриманого від приватного підприємства «Орієнс» на складі позивача перевіркою не встановлювалось і не фіксувалось, ревізія складу не проводилась, зустрічні перевірки по контрагентам-споживачам товарів, придбаних у приватного підприємства «Орієнс» не призначались.

У зв'язку з вищевикладеним, позивач просить суд, визнати нечинним податкове повідомлення-рішення від 07 травня 2012 року №0000052270.

В судовому засіданні представник позивача позов підтримав, надав пояснення аналогічні, викладеному у позові, просив задовольнити адміністративний позов у повному обсязі.

Представник відповідача у судовому засіданні адміністративний позов не визнав, про що подав заперечення на адміністративний позов у яких зазначив, що 17 квітня 2012 року Ленінською міжрайонною державною податковою інспекцією у м. Луганську проведена позапланова невиїзна документальна перевірка дочірнього підприємства «Еколект-Луганськ».

Листом від 15 листопада 2011 року №15441/23 від державної податкової інспекції в Жовтневому районі у м. Луганську отримано матеріали позапланової невиїзної документальної перевірки «Орієнс», код за ЄДРПОУ 32371974 з питань дотримання вимог податкового законодавства з податку на додану вартість за період з 01 грудня 2010 року по 30 вересня 2011 року.

Відповідно до матеріалів перевірки, отриманих від державної податкової інспекції в Жовтневому районі у м. Луганську, у приватного підприємства «Орієнс» одним з покупців товарів у перевіряємому період було дочірнє підприємство «Еколект-Луганськ».

Приватне підприємство «Орієнс» включило до податкових зобов'язань з податку на додану вартість у серпні 2011 року операції з продажу товарів (робіт/послуг) дочірньому підприємству «Еколект-Луганськ» з одночасним відображенням їх у реєстрі виданих податкових накладних за серпень 2011 року на загальну суму 16045,00 грн. За період з 01 серпня 2011 року по 31 серпня 2011 року позивач задекларував податкові зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 18084,00 грн.

Перевіркою повноти визначення податкових зобов'язань за перевіряємий період встановлено відсутність операцій з продажу дочірнім підприємством «Еколект-Луганськ» товарів (робіт, послуг) на адресу приватного підприємства «Орієнс». За період з 01 серпня 2011 року по 31 серпня 2011 року дочірнє підприємство «Еколект-Луганськ» задекларувало податкового кредиту з податку на додану вартість у розмірі 16979,00 грн. Відповідно до додатку №5 «Розшифровки в розрізі контрагентів» до податкової декларації з податку на додану вартість за серпень 2011 року у рядку 10.1 «Придбання (виготовлення, будівництво, спорудження) з податком на додану вартість на митній території України товарів (послуг) та основних фондів з метою їх використання у межах господарської діяльності платника податку для здійснення операцій, які підлягають оподаткуванню за відсотковою ставкою 20 відсотків та нульовою ставкою» віднесено суму податку на додану вартість у розмірі 16045,00 грн. по операціям з придбання товарів у приватного підприємства «Орієнс» на підставі податкової накладної та товарної накладної. Сертифікат походження товару, договір купівлі-продажу від 01 серпня 2011 року №010811, який зазначено у податковій накладній до перевірки не надано. До перевірки також не надано документи, які б свідчили про транспортування та якість товару.

Згідно інформації, наданої дочірнім підприємством «Еколект-Луганськ» у перевіряємову періоді розрахунки між суб'єктами господарювання за відвантажений товар не проводились.

Враховуючи вищевикладене, угоди укладені між дочірнім підприємством «Еколект-Луганськ» та приватним підприємством «Орієнс» не спричини реального настання правових наслідків.

У зв'язку з вищевикладеним відповідач просить суд, відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі.

Заслухавши пояснення сторін, дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статей 69-72 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню, з таких підстав.

Як вбачається з матеріалів справи дочірнє підприємство «Еколект-Луганськ» зареєстровано виконавчим комітетом Луганської міської ради Луганської області 20 вересня 2006 року, знаходиться на податковому обліку в Ленінській міжрайонні державній податковій інспекції у м. Луганську з 20 вересня 2006 року за №1442, є платником податку на додану вартість (арк. справи 99, 102).

На підставі наказу Ленінської міжрайонної державної податкової інспекції у м. Луганську Луганської області Державної податкової служби від 02 квітня 2012 року №27, відповідно до п.п.20.1.4 п.20.1 ст.20, п.п.75.1.2 п.75.1 ст.75, п.п.78.1.1 п.78.1 ст.78, ст.79, п.82.2 ст.82 Податкового кодексу України було проведено позапланову документальну невиїзну перевірку дочірнього підприємства «Еколект-Луганську», код за ЄДРПОУ 34580203, з питань дотримання вимог податкового законодавства з податку на додану вартість по взаємовідносинам з приватним підприємством «Орієнс», код за ЄДРПОУ 32371874, за серпень 2011 року, результати якої оформлені актом від 17 квітня 2012 року №41/22/34580203 «Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки дочірнього підприємства «Еколект-Луганськ» (код за ЄДРПОУ 34580203) з питань дотримання вимог податкового законодавства з податку на додану вартість по взаємовідносинам з приватним підприємством «Орієнс» (код за ЄДРПОУ 32371874) за серпень 2011 року (арк. справи 81-87).

Згідно висновків акту від 17 квітня 2012 року №41/22/34580203 перевіркою встановлено порушення п.3 ст.5 та п.1 ст.7 Господарського кодексу України, п.2 ст.3 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», п.198.1, п.198.2, п.198.6 ст.198 Податкового кодексу України, в результаті чого занижено податок на додану вартість на суму 16045,00 грн. за серпень 2011 року.

На підставі акту перевірки від 17 квітня 2012 року №41/22/34580203 Ленінською міжрайонною державною податковою інспекцією у м. Луганську Луганської області Державної податкової служби винесено податкове повідомлення-рішення від 07 травня 2012 року №0000052270, яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 16045,00 грн. за основним платежем та 4011,25 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями за порушення п.3 ст.5 та п.1 ст.7 Господарського кодексу України та п.198.1, п.198.2, п.198.6 ст.198 Податкового кодексу України (арк. справи 35).

За результатами судового розгляду суд прийшов до висновку, що податкове повідомлення-рішення Ленінської міжрайонної державної податкової інспекції у м. Луганську Луганської області Державної податкової служби від 07 травня 2012 року №0000052270 про збільшення дочірньому підприємству «Еколект-Луганськ» грошового зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 16045,00 грн. за основним платежем та 4011,25 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями, є протиправним з огляду на нижчевикладене.

Згідно із частиною 1 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, у тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди відповідно до вимог частини 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до вимог Кодексу адміністративного судочинства України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого вирішує справи відповідно до Конституції та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України та застосовує інші нормативно-правові акти, прийняті відповідним органом на підставі, у межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією та законами України.

Згідно із частиною 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності відповідно до частини 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Предметом адміністративного позову є правомірність збільшення дочірньому підприємству «Еколект-Луганськ» грошового зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 16045,00 грн. за основним платежем та 4011,25 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями податковим повідомленням-рішення від 07 травня 2012 року №0000052270, винесеного на підставі акту перевірки від 17 квітня 2012 року №141/22/34580203.

З 01 січня 2011 року відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України.

Розділом V Податкового кодексу України врегульовані питання, пов'язані з обчисленням та сплатою податку на додану вартість.

У відповідності із статтею 198 Податкового кодексу України:

- право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг; б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв'язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу (пункт 198.1);

- датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається: дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною (пункт 198.2);

- податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку. Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду (пункт 198.3);

- якщо платник податку придбає (виготовляє) товари/послуги та необоротні активи, які призначаються для їх використання в операціях, що не є об'єктом оподаткування або звільняються від оподаткування, то суми податку, сплачені (нараховані) у зв'язку з таким придбанням (виготовленням), не відносяться до податкового кредиту зазначеного платника (пункт 198.4);

- не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними або оформлені з порушенням вимог чи не підтверджені митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу) (пункт 198.6).

Порядок визначення суми податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або відшкодуванню з Державного бюджету України (бюджетному відшкодуванню), та строки проведення розрахунків визначено статтею 200 Податкового кодексу України.

Згідно із статтею 200 Податкового кодексу України:

- сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов'язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду (пункт 200.1);

- при позитивному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету у строки, встановлені цим розділом (пункт 200.2);

- при від'ємному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума враховується у зменшення суми податкового боргу з податку, що виник за попередні звітні (податкові) періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до цього Кодексу), а в разі відсутності податкового боргу - зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (пункт 200.3);

- якщо в наступному податковому періоді сума, розрахована згідно з пунктом 200.1 цієї статті, має від'ємне значення, то: а) бюджетному відшкодуванню підлягає частина такого від'ємного значення, яка дорівнює сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів/послуг у попередніх податкових періодах постачальникам таких товарів/послуг або до Державного бюджету України, а в разі отримання від нерезидента послуг на митній території України - сумі податкового зобов'язання, включеного до податкової декларації за попередній період за отримані від нерезидента послуги отримувачем товарів/послуг; б) залишок від'ємного значення попередніх податкових періодів після бюджетного відшкодування включається до складу сум, що відносяться до податкового кредиту наступного податкового періоду (пункт 200.4).

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою податкову накладну, яка згідно з пунктом 201.6 статті 201 Податкового кодексу України є податковим документом і одночасно відображається у податкових зобов'язаннях і реєстрі виданих податкових накладних продавця та реєстрі отриманих податкових накладних покупця.

Податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту (пункт 201.10 статті 201 Податкового кодексу України).

Згідно з частиною 2 статті 3 Закону України від 16 липня 1999 року № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.

Відповідно до частини 1 статті 9 Закону України від 16 липня 1999 року № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції (частина 2 статті 9 Закону України від 16 липня 1999 року № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»).

Відповідно пункту 2.1 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року № 88 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05 червня 1995 року за № 168/704, первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення.

Первинні документи повинні мати такі обов'язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата і місце складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий чи електронний підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції (пункт 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року № 88 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05 червня 1995 року за № 168/704).

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено під час судового розгляду, 03 березня 2011 року між дочірнім підприємством «Еколект-Луганськ» та приватним підприємством «Орієнс» укладений договір купівлі-продажу відпрацьованих хімічних джерел струму та свинцю №03-03-11 (арк. справи 13).

Також в рамках здійснення господарсько-правових відносин за договором 03 березня 2011 року №03-03-11 між дочірнім підприємством «Еколект-Луганськ» та приватним підприємством «Орієнс» складена специфікація від 08 серпня 2011 року №1 (арк. справи 14).

Крім того, товарність господарських операцій між дочірнім підприємством «Еколект-Луганськ» та приватним підприємством «Орієнс» за договором 03 березня 2011 року №03-03-11 підтверджується журналом реєстрації прийомно-здаточних актів, відповідно до якого товар був прийнятий на склад дочірнього підприємства «Еколект-Луганськ» та оприходуваний (запис від 08 серпня 2011 року №41) (арк. справи 95-98).

На виконання договору від 03 березня 2011 року №03-03-11 приватним підприємством «Орієнс» дочірньому підприємству «Еколект-Луганськ» була видана податкова накладна від 08 серпня 2011 року №80801, яка включена позивачем до реєстру отриманих та виданих податкових накладних за серпень 2011 року (арк. справи 68 на звороті).

Згідно податкової декларації з податку на додану вартість за серпень 2011 року до складу податкового кредиту серпня 2011 року згідно додатку 5 «Розшифровки податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів» позивачем включено по господарським операціям з приватним підприємством «Орієнс» податок на додану вартість в сумі 16044,80 грн. (арк. справи 64).

Обставини використання дочірнім підприємством «Еколект-Лугнаськ» отриманої від приватного підприємства «Орієнс» продукції у подальшій господарській діяльності підтверджено договором купівлі-продажу від 04 січня 2011 року №06/11, який укладений між товариством з обмеженою відповідальністю «Лє Пломб» та дочірнім підприємством «Еколект-Луганськ», видатковою накладною від 10 серпня 2011 року №15 (арк. справи 11, 21), транспортування товару за зазначеним договором підтверджується актом здачі-приймання робіт від 08 серпня 2011 року, податковою накладною від 08 серпня 2011 року №240, товарно-транспортною накладною (арк. справи 19, 25, 28).

Висновки відповідача про відсутність реальності здійснення господарських операцій між дочірнім підприємством «Еколект-Луганськ» та приватним підприємством «Орієнс», що ґрунтуються на висновках акта від 11 листопада 2011 року №2756/23/32371874 «Про результати позапланової невиїзної перевірки приватного підприємства «Орієнс», код ЄДРПОУ 32371874 з питань дотримання податкового законодавства по податку на додану вартість за період з 01 грудня 2011 року по 30 вересня 2011 року», суд вважає безпідставними, з огляду на таке.

Посилання представника відповідача на наявність порушень податкового законодавства з боку контрагента дочірнього підприємства «Еколект-Луганськ» - приватного підприємства «Орієнс», суд не приймає до уваги, оскільки порушення податкового законодавства з боку контрагента платника податків не може автоматично свідчити про наявність порушень податкового законодавства саме з боку позивача без підтвердження належними та допустимими доказами, а отже не може тягнути за собою настання негативних наслідків для нього.

Відповідачем суду не надано доказів порушення правил бухгалтерського та податкового обліку саме позивачем. Натомість представником позивача суду документально підтверджено реальність здійснених господарських операцій з приватним підприємством «Орієнс».

Використання відповідачем під час проведення спірної перевірки позивача акту державної податкової інспекції в Жовтневому районі у м. Луганську від 11 листопада 2011 року №2756/23/32371874 «Про результати позапланової невиїзної перевірки приватного підприємства «Орієнс», код ЄДРПОУ 32371874 з питань дотримання податкового законодавства по податку на додану вартість за період з 01 грудня 2011 року по 30 вересня 2011 року», є неправомірним, оскільки постановою Луганського окружного адміністративного суду від 23 січня 2012 року у справі № 2а-10967/11/1270, яка залишена без змін ухвалою Донецького апеляційного адміністративного суду від 06 квітня 2012 року, адміністративний позов приватного підприємства «Орієнс» до державної податкової інспекції в Жовтневому районі у м. Луганську про визнання недійсним та скасування наказу від 10 листопада 2011 року №2143, визнання протиправними дій, зобов'язання вчинити певні дії задоволено частково, визнано протиправними дії державної податкової інспекції у Жовтневому районі у м. Луганську щодо проведення перевірки та складання акту від 11 листопада 2011 року №2756/23/32371874 «Про результати позапланової невиїзної перевірки приватного підприємства «Орієнс», код ЄДРПОУ 32371874 з питань дотримання податкового законодавства по податку на додану вартість за період з 01 грудня 2011 року по 30 вересня 2011 року», у задоволенні іншої частини вимог відмовлено (справи 37-40, 41-47).

Частиною 3 статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що у разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Відповідно до частини 5 статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України постанова або ухвала суду апеляційної чи касаційної інстанції за наслідками перегляду, постанова Верховного Суду України набирають законної сили з моменту проголошення, а якщо їх було прийнято за наслідками розгляду у письмовому провадженні, - через п'ять днів після направлення їх копій особам, які беруть участь у справі.

Статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що постанова або ухвала суду, яка набрала законної сили, є обов'язковою для осіб, які беруть участь у справі, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України. Обставини, які були встановлені постановою, що набрала законної сили, в одній адміністративній справі не можуть оспорюватися в іншій судовій справі за участю тих самих сторін.

Згідно із частиною 1 статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

Визнання протиправними у судовому порядку дій з проведення перевірки свідчить про відсутність у податкового органу правових підстав на проведення перевірки та протиправність проведеної перевірки приватного підприємства «Орієнс», результати яких оформлені актом від 11 листопада 2011 року №2756/23/32371874. Набрання постановою Луганського окружного адміністративного суду від 23 січня 2012 року у справі № 2а-10967/11/1270 законної сили доводить порушення податковим органом порядку проведення перевірки, як способу реалізації владних управлінських функцій, та, як наслідок цього, неналежність акта перевірки як доказу, покладеного в основу податкового правопорушення.

Відсутність товарності господарських операцій між дочірнім підприємством «Еколект-Луганськ» та приватним підприємством «Орієнс» спростовується ліцензією Міністерства промислової політики України серії АГ №50171, відповідно до якої приватне підприємство «Орієнс» займається заготівлею, переробкою металобрухту кольорових металів, що відповідає змісту господарської операції по договору від 03 березня 2011 року №03-03-11 (арк. справи 31).

Посилання відповідача на нікчемність правочинів, укладених дочірнім підприємством «Еколект-Луганськ» з приватним підприємством «Орієнс», з підстав, визначених в статті 228 Цивільного кодексу України, суперечать положенням вказаної статті, оскільки зазначений в ній перелік нікчемних правочинів є вичерпним.

З роз'яснень, викладених в пункті 18 Постанови Пленуму Верховного Суду України від 06 листопада 2009 року «Про судову практику розгляду цивільних справ про визнання правочинів недійсними», нікчемними правочинами в сенсі статті 228 Цивільного кодексу України є правочини, що посягають на суспільні, економічні та соціальні основи держави, зокрема: правочини, спрямовані на використання всупереч закону комунальної, державної або приватної власності; правочини, спрямовані на незаконне відчуження або незаконне володіння, користування, розпорядження об'єктами права власності українського народу - землею як основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави, її надрами, іншими природними ресурсами (стаття 14 Конституції України); правочини щодо відчуження викраденого майна; правочини, що порушують правовий режим вилучених з обігу або обмежених в обігу об'єктів цивільного права тощо. Усі інші правочини, спрямовані на порушення інших об'єктів права, передбачені іншими нормами публічного права, не є такими, що порушують публічний порядок. При кваліфікації правочину за статтею 228 Цивільного кодексу України має враховуватися вина, яка виражається в намірі порушити публічний порядок сторонами правочину або однією зі сторін. Доказом вини може бути вирок суду, постановлений у кримінальній справі, щодо знищення, пошкодження майна чи незаконного заволодіння ним тощо.

Правочини між дочірнім підприємством «Еколект-Луганськ» з приватним підприємством «Орієнс», не підпадають під вищезазначені категорії і вимоги частин 1 та 2 статті 228 Цивільного кодексу України на них розповсюджуватись не можуть, оскільки вони є звичайними правочинами, а не такими, що спрямовані на порушення публічного порядку.

02 грудня 2010 року прийнятий Закон України № 2756-VI «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з прийняттям Податкового кодексу України», який набув чинності з 1 січня 2011 року.

Відповідно до цього Закону до статті 228 Цивільного кодексу України внесені зміни, безпосередньо частина третя статті визначена в такій редакції: «У разі недодержання вимоги щодо відповідності правочину інтересам держави і суспільства, його моральним засадам такий правочин може бути визнаний недійсним. Якщо визнаний судом недійсний правочин було вчинено з метою, що завідомо суперечить інтересам держави і суспільства, то при наявності умислу у обох сторін - в разі виконання правочину обома сторонами - в дохід держави за рішенням суду стягується все одержане ними за угодою, а в разі виконання правочину однією стороною з іншої сторони за рішенням суду стягується в дохід держави все одержане нею і все належне - з неї першій стороні на відшкодування одержаного. При наявності умислу лише у однієї із сторін все одержане нею за правочином повинно бути повернуто іншій стороні, а одержане останньою або належне їй на відшкодування виконаного за рішенням суду стягується в дохід держави».

Виходячи з обставин справи, правового змісту частини 3 статті 228 Цивільного кодексу України, вбачається наявність оспорюваних з боку податкового органу господарських відносин між певними суб'єктами господарювання. Виходячи з акта перевірки, податковий орган на підставі зазначених ним в акті перевірки обставин, вважає, що в даному випадку відсутнє виконання укладеного договору між позивачем та його контрагентом. Тобто, має місце оспорюваність самого договору та відповідно до чого податковий орган з порушення договірних (цивільних, господарських) відносин між суб'єктами господарювання, що регулюється відповідними законодавчими актами, переходить в площину, тобто до взаємовідносин, у сфері податкового законодавства та робить відповідні висновки.

Податковий орган роблячи висновки про наявну відсутність між суб'єктами господарювання певних господарських відносин, вказує тим самим на наявну фіктивність договірних відносин, які вчинено без наміру створення правових наслідків.

Укладання такого виду договору та його невиконання, на чому наполягає податковий орган через відсутність будь-яких подій, відсутність господарської операції із-за їх не проведення, неможливості проведення з тих чи інших причин, не можуть створювати будь-яких наслідків.

Надаючи таку оцінку господарським правовідносинам, податковий орган тим самим виходить за межі своєї компетенції щодо недійсності (нікчемності) таких правочинів. Податковий орган із стадії визначення такого правочину недійсним переходить у надання правової оцінки щодо його нікчемності, що за своєю правовою природою мають різне правове навантаження.

Наводячи позицію про нікчемність правочину (відсутність господарських операцій, економічна необґрунтованість) податковий орган доводить свою позицію з урахуванням того, що такі договірні відносини направлені на порушення публічного порядку, спрямованого на незаконне заволодіння майном держави, безпосередньо шляхом ухилення від сплати до державного бюджету обов'язкових платежів, що складають систему наповнення такого бюджету.

Але за змістом статті 228 Цивільного кодексу України нікчемний правочин - це той правочин, який безпосередньо суперечить вимогам закону, тобто повинно мати місце абсолютне порушення відповідного закону, яке може не визнаватися в судовому порядку нікчемним.

Виходячи з правового змісту частини 3 статті 228 Цивільного кодексу України, після 01 січня 2011 року правочини, що мають ознаки оспорюваності, визнаються недійсними в судовому порядку та за рішенням суду, крім того, у даному випадку настають відповідні юридичні наслідки.

В даному випадку податковий орган, без обов'язкового виконання вимог законодавства, без визнання такого правочину недійсним (1 стадія) в судовому порядку, робить висновки про його недійсність та переходить до іншої стадії, визнаючи такий правочин нікчемним, що також суперечить вимогам законодавства.

Наслідком таких зроблених висновків є висновки про порушення у сфері податкового законодавства, що, в свою чергу, приводить до прийняття податкового-повідомлення рішення.

Податковий орган формуючи такі не притаманні йому висновки та приймаючи таке рішення, порушує принцип визначеної компетенції щодо визнання таких правочинів недійсним, що приводить до безпідставного прийняття рішення.

Суд не приймає до уваги та вважає безпідставними доводи податкового органу про не підтвердження між позивачем та його контрагентами господарських операцій, що є по своїй суті нікчемністю укладених правочинів, що, в свою чергу, не створюють юридичних наслідків. Зазначені доводи є нічим іншим як припущеннями відповідача, які нічим не підтверджені. Жодним нормативно-правовим актом не визначено право податкового органу самостійно надавати оцінку укладеним (вчиненим) договорам з визначенням їх нікчемними, недійсними з застосуванням відповідних наслідків внаслідок вчинення таких правочинів. Висновки податкового органу в даному випадку є передчасними.

Крім того, суд звертає увагу, що у випадку, якщо податковий орган вважає, що в даному випадку мало місце недійсність (що за своєю суттю має ознаки фіктивного правочину) або нікчемність правочину, між суб'єктами господарювання метою яких було заволодіння коштами держави шляхом ухилення від сплати податків (безпідставне формування та заниження сплати відповідного податку) до бюджету, тобто фактично має місце суспільне-небезпечне діяння, то податковий орган має право на вирішення такого питання в межах кримінального, кримінально-процесуального законодавства. Суду будь-яких судових рішень (вироків, можливих постанов суду про закінчення кримінального переслідування з нереабілітуючих обставин) не надано.

Суд, з урахуванням приписів частини 4 статті 70 Кодексу адміністративного судочинства України, які є обов'язковими, вважає, що висновки податкового органу про відсутність між суб'єктами господарювання господарських відносин, тобто про наявну оспорювану нікчемність правочинів без визнання такого правочину в судовому порядку недійсним, є безпідставними та необґрунтованими. Законодавством чітко визначено, що висновки про наявність тих чи інших ознак недійсності (нікчемності) правочинів може зробити суд, таких повноважень податковому органу законодавством не надано.

Будь-яких судових рішень з приводу визнання недійсним правочину між позивачем та його контрагентами або встановлених судовим рішенням наявності нікчемності правочинів, з застосуванням відповідних правових наслідків, положень статей 207 та 208, 250 Господарського кодексу України, статті 203, 228 Цивільного кодексу України, які б вказували на такі правочини, як на недійсні або вчинені з метою, що завідомо суперечить інтересам держави і суспільства, водночас суперечить моральним засадам суспільства, порушує публічний порядок, та надавали б право податковому органу приймати відповідне рішення відсутні.

Жодних порушень правил бухгалтерського та фінансового обліку відповідач не довів. Відсутність доведення факту правопорушення та неналежна оцінка міжгосподарських відносин призвела до невідповідності висновків контролюючого органу фактичним обставинам справи.

Під час судового розгляду судом встановлено, що на виконання умов договору купівлі-продажу від 03 березня 2011 року №03-03-11, украденого між дочірнім підприємством «Еколект-Луганськ» та приватним підприємством «Орієнс», видана податкова накладна від 08 серпня 2011 року №80801, в якій помилково зазначена дата та номер договору, що підтверджується листом приватного підприємства «Орієнс» від 10 серпня 2011 року №9 та поясненнями від 07 червня 2012 року №14 (арк. справи 104, 105).

Що доводів відповідача про відсутність у позивача належним чином оформлених податкових накладних за договором від 03 березня 2011 року між дочірнім підприємством «Еколект-Луганськ» та приватним підприємством «Орієнс» суд зазначає, що неналежним чином оформлена податкова накладна (з невірним зазначенням дати та номеру договору) не може бути підставою нарахування податкового кредиту лише при наявності фактів, які ставлять під сумнів реальність господарської операції.

Оскільки, під час судового розгляду справи судом встановлено товарність та реальність операцій за договором від 03 березня 2011 року між дочірнім підприємством «Еколект-Луганськ» та приватним підприємством «Орієнс», суд прийшов до висновку про правомірність віднесення позивачем до складу податкового кредиту за серпень 2011 року податку на додану вартість в сумі 16045,00 грн. за податковою накладною від 08 серпня 2011 року №80801.

Що стосується доводів відповідача щодо відсутності доказів транспортування товарно-матеріальних цінностей, а саме товарно-транспортних накладних, суд не бере їх до уваги оскільки, відповідно п.198.6 ст.198 Податкового кодексу України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.

Тобто товарно-транспортні накладні не є обов'язковими документами, відповідно до яких платник податків має право на нарахування податкового кредиту.

Крім того, відповідно до п.3.1 п.3 договору купівлі-продажу відпрацьованих хімічних джерел струму та свинцю від 03 березня 2011 року №03-03-11 постачання товару здійснюється на умовах «DAP «IHKOTEPMC» (редакція 2010 року) - Україна, м. Луганськ, вул. Гастелло, 33-А на підставі укладеної угоди від 04 січня 2011 року №20У-10, тобто «Продавець» зобов'язується здійснити поставку своїми засобами та за свій рахунок на адресу, і на умовах, вказаних у договорі.

У відповідності з Міжнародними правилами тлумачення торговельних термінів «Інкотермс-2010» термін DAP «поставка у місті призначення» означає, що продавець зобов'язаний здійснити усі необхідні заходи для забезпечення перевезення товару до узгодженого пункту.

Таким чином, цей термін покладає мінімальні обов'язки на покупця, а продавець несе всі витрати і ризики у зв'язку з перевезенням товару до місця призначення. Крім того, даний термін не передбачає обов'язкової наявності договорів перевезення та страхування. Продавець зобов'язаний здійснити усі необхідні заходи для перевезення товару.

Доводи відповідача стосовно відсутності складських приміщень у приватного підприємства «Орієнс» спростовується дозволом на початок виконання робіт підвищеної небезпеки від 02 вересня 2010 року №472.10.09-51.57.0, відповідно до якого приватному підприємству «Орієнс» дозволяється газополум'яні роботи, вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів (при збиранні, заготівлі, переробці /без металургійної переробки/, купівлі, продажу брухту і відходів чорних та кольорових металів) на виробничому майданчику, розташованому за адресою: Луганська області, смт. Троїцьке, вул. Чкалова, 89-а (арк. справи 29).

Що стосується посилань відповідача на відсутність документів, що підтверджують якість отриманого товару, суд вважає за необхідне зазначити таке.

Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.

Права органів державної податкової служби визначено ст.20 Податкового кодексу України. Вивченням положень вказаної статті встановлено, що податковому органу діючим законодавством не надано права перевіряти якість товару, а отже, у відповідача відсутнє право й вимагати від позивача документацію, що підтверджує якість такого товару.

З урахуванням вищевикладеного, суд прийшов до висновку, що позивач правомірно сформував податковий кредит по господарських операціях з приватним підприємством «Оріал», а у податкового органу відсутні підстави для збільшення дочірньому підприємству «Еколект-Луганськ» суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 16045,00 грн. за основним платежем та 4011,25 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями.

Таким чином, суд приходить до висновку про задоволення позовних вимог щодо визнання нечинним податкового повідомлення-рішення від 07 травня 2012 року №0000052270 про збільшення дочірньому підприємству «Еколект-Луганськ» суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 16045,00 грн. за основним платежем та 4011,25 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями.

Відповідач як суб'єкт владних повноважень, на якого частиною 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України покладено обов'язок щодо доказування правомірності своїх дій та рішень, не довів суду правомірності свого рішення, що є підставою для задоволення адміністративного позову в цій частині позовних вимог.

Згідно з частиною 1 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).

На підставі ч.3 ст.160 КАС України у судовому засіданні 11 червня 2012 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Складення постанови у повному обсязі відкладено до 15 червня 2012 року, про що згідно вимог ч.2 ст.167 КАС України повідомлено після проголошення вступної та резолютивної частин постанови у судовому засіданні.

Керуючись ст.ст.2, 9, 10, 11, 17, 18, 23, 69-72, 87, 94, 158-163, 167 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов дочірнього підприємства «Еколект-Луганськ» до Ленінської міжрайонної державної податкової інспекції у м. Луганську про визнання нечинним податкового повідомлення-рішення від 07 травня 2012 року №0000052270 - задовольнити повністю.

Визнати нечинним податкове повідомлення-рішення від 07 травня 2012 року №0000052270 про збільшення дочірньому підприємству «Еколект-Луганськ» суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 16045,00 грн. за основним платежем та 4011,25 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями.

Стягнути з Державного бюджету України на користь дочірнього підприємства «Еколект-Луганськ» (місцезнаходження: 91047, м. Луганськ, вул. Гастело, буд.33б, ідентифікаційний номер 34580203) судовий збір у розмірі 205,60 грн. (двісті п'ять гривень шістдесят копійок).

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.

Згідно з частиною 3 статті 160 КАС України постанова складена у повному обсязі 15 червня 2012 року.

СуддяР.С. Твердохліб

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.06.2012
Оприлюднено20.06.2012
Номер документу24737430
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/1270/3920/2012

Ухвала від 07.07.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Блохін Анатолій Андрійович

Ухвала від 03.08.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Блохін А. А.

Ухвала від 07.07.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Блохін А. А.

Постанова від 11.06.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Р.С. Твердохліб

Ухвала від 23.05.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Р.С. Твердохліб

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні