ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
м. Київ
09 квітня 2012 року 09:00 № 2а-15069/11/2670
Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: Головуючого - судді Дегтярьової О.В., при секретарі судового засідання Безсчасній Я.С., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовомТовариства з обмеженою відповідальністю «Ройал Ком» доДержаної податкової інспекції у Печерському районі міста Києва про визнання протиправними дій, скасування податкових повідомлень-рішень від 20 травня 2011 року № 0004482303, № 0004472303, - В С Т А Н О В И В:
Товариством з обмеженою відповідальністю «Ройал Ком»(далі -ТОВ «Ройал Ком», позивач) заявлені позовні вимоги до Держаної податкової інспекції у Печерському районі міста Києва (далі -ДПІ, відповідач) про визнання протиправними дій, скасування податкових повідомлень-рішень від 20 травня 2011 року № 0004482303, № 0004472303.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що органом державної податкової служби в ході проведення документальної перевірки позивача була надана неправильна оцінка положенням договору № РК-027/2010/В від 26.07.2010р. про надання послуг, укладеного з ПП «Ніка Сервіс», що призвело до формування відповідачем неправильних висновків про порушення ТОВ «Ройал Ком»вимог п. 5.1, пп. 5.2.1 п. 5.2, пп. 5.3.9 п. 5.3 ст. 5 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств». Зокрема, позивач стверджує, що придбання послуг за цим Договором та іншим аналогічними договорами з іншими контрагентами (а саме, ТОВ «Сінапс», ТОВ «Дія», ТОВ «Горизонт», ТОВ «Алана-Технолоджис», ТОВ «АБК «Новатор», ПП «ІТС Україна», ТОВ «Фінський дім ДС», ТОВ «Б2 Фінгруп», ТОВ «ГСМ-Техсервіс») стосується товару, постачання якого безпосередньо пов'язане з його господарською діяльністю. Факт надання послуг підтверджується належним чином складеними первинними документами, а саме: договорами про надання послуг, актами приймання-передачі наданих послуг.
Суми податкового кредиту позивача за отриманими послугами повністю підтверджено належним чином складеними податковими накладними. Таким чином, на думку позивача, ним були виконані усі законодавчі умови для формування сум валових витрат і податкового кредиту, а тому спірні податкові повідомлення-рішення є протиправними та підлягають скасуванню.
Відповідач проти позову заперечував. В обґрунтування своїх заперечень посилається на те, що позивачем в порушення вимог пп. 7.4.1 п. 7.4 ст. 7 Закону України «Про податок на додану вартість»та п. 5.1, пп. 5.2.1 п. 5.2, пп. 5.3.9 п. 5.3 ст. 5 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств»віднесено до складу податкового кредиту суми податку на додану вартість, а до складу валових витрат суми коштів на підставі актів приймання-передачі послуг, що оформлені з порушеннями та не підтверджують факт надання позивачу послуг з популяризації торговельних марок і просування товару (стартові пакети, скретч-картки, єдині ваучери, телефонні картки) від покупців іншими особами. Крім того, відповідач вбачає відсутність зв'язку понесених витрат за договором № РК-027/2010/В від 26.07.2010р. про надання послуг, укладеного ТОВ «Ройал Ком» з ПП «Ніка Сервіс», а також за іншими аналогічними договорами укладеними позивачем з рядом інших підприємств, із господарською діяльністю позивача..
В судових засіданнях представник позивача підтримав позовні вимоги, надав письмові пояснення та просив розглянути справу за його відсутності.
Представники відповідача у судових засіданнях заперечували проти позовних вимог та просили відмовити в їх задоволенні.
В судовому засіданні 12 березня 2012 року на підставі ч. 6 ст. 128 Кодексу адміністративного судочинства України було ухвалено перейти до письмового провадження.
Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини справи, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд дійшов висновку, що позовні вимоги не підлягають задоволенню з огляду на таке.
ТОВ «Ройал Ком»(ідентифікаційний код 36676727) було зареєстровано як юридичну особу 01 вересня 2009 року Печерською районною у м. Києві державною адміністрацією, про що внесено запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців за № 1 070 102 0000 037411.
ТОВ «Ройал Ком»було взято на податковий облік в Державній податковій інспекції у Печерському районі м. Києва 03 вересня 2009 року за № 52764 (згідно даних Акта перевірки від 10.05.2011р. № 484/23-3/36676727).
Згідно свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ від 23 вересня 2009 року № 100246430 ТОВ «Ройал Ком»зареєстровано в якості платника податку на додану вартість (індивідуальний податковий номер 366767226551).
Відповідно до Довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України серії АА № 352827 від 16 липня 2010 року до видів діяльності ТОВ «Ройал Ком»за КВЕД відносяться: 51.19.0 Посередництво в торгівлі товарами широкого асортименту, 51.90.0 Інші види оптової торгівлі, 52.48.9 Роздрібна торгівля іншими непродовольчими товарами, не віднесених до інших групувань, 52.63.0 Роздрібна торгівля поза магазинами, не віднесена до інших групувань, 74.14.0 Консультування з питань комерційної діяльності, 74.87.0 Надання інших комерційних послуг.
ДПІ провела документальну планову виїзну перевірку ТОВ «Ройал Ком»(код ЄДРПОУ 36676727) з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 03.09.2009 року по 31.12.2010 року, за результатами якої було складено Акт від 10.05.2011 року № 484/23-3/36676727.
Перевіркою повноти визначення ТОВ «Ройал Ком»валових витрат за перевіряємий період встановлено їх завищення на загальну суму 1 270 094,00 грн., в т.ч. за ІІІ-ій кв. 2010 року на суму 1 148 646,00 грн., за IV-ий кв. 2010 року на суму 121 448,00 грн. в зв'язку з наступним.
Протягом періоду з 03.09.2009 року по 31.12.2010 року ТОВ «Ройал Ком»здійснювало операції з придбання стартових пакетів, скретч-карток, єдиних ваучерів, телефонних карток, що надають абонентам право на тимчасове користування послугами стільникового мобільного зв'язку, та отриманням послуг по популяризації торговельних марок (продукції Київстар) та просування товару, послуг з оренди приміщення і легкового автомобіля, придбання паливно-мастильних матеріалів, тощо.
До перевірки позивачем був наданий договір № РК-027/2010/В від 26.07.2010р. про надання послуг, укладений між ТОВ «Ройал Ком», в особі директора Федорова Олега Вадимовича (Замовник), та ПП «Ніка Сервіс»(код ЄДРПОУ 34727211), в особі директора Пушкарьова Олександра Володимировича (Виконавець). За предметом даного Договору, Виконавець повинен надавати ряд послуг по пошуку каналів збуту для реалізації Товару (а саме, стартових пакетів, скретч-карток, єдиних ваучерів, телефонних карток, що надають абонентам право на тимчасове користування послугами стільникового мобільного зв'язку), наданню існуючим потенційним Абонентам та клієнтам Замовника повної інформації щодо товару, популяризація торговельних марок, сприяння позитивному іміджеві Оператора, забезпечення дотримання цінової політики Замовника при реалізації товару, тощо, за виконання яких повинен сплачувати винагороду Виконавцю.
Умовами даного Договору поставка обсягів Товару за реалізацію якої Виконавець повинен звітувати перед Замовником не передбачена.
Відповідно до додатку № 2 до цього Договору Сторони погодились, що при реалізації відповідних об'ємів Товару, Виконавець отримує Винагороду у певних розмірах.
З метою підтвердження понесених витрат за отриманні послуги по даному Договору позивачем до перевірки були надані акти приймання-передачі наданих послуг, які складені з порушенням порядку оформлення первинних документів (зокрема, в даних Актах не визначено зміст господарської операції -вказано лише найменування реалізованого товару, кількість (шт.), суму (грн.) та розрахунок винагороди) та без доведення наявності зв'язку понесення витрат по таким Актам з фінансово-господарською діяльністю підприємства.
Зокрема, в ході проведення перевірки ТОВ «Ройал Ком»не були надані наступні документи: документи, які підтверджували наявність права на популяризацію торговельних марок (власних або за Ліцензійним договором); звіти щодо надання інформації існуючим та потенційним Абонентам та іншим замовника, в тому числі про правила та умови використання товару, строк придатності товару, тарифи на послуги мобільного зв'язку; документи, які б свідчили про фактичне здійснення пошуку каналів збуту для реалізації товару та які саме були залучені Виконавцем для подальшої реалізації товару.
Також згідно п. 3 Договору передбачено обов'язок Виконавця надавати Замовнику одночасно з актами приймання-передачі наданих послуг, звіти щодо обсягів продажу товару (тобто інформація, яка міститься в актах приймання-передачі послуг повинна відображатись в звітах). Звіти підписані обома сторонами, на виконання договору № РК-027/2010/В від 26.07.2010р. перевіряючим посадовими особами підприємства надані не були.
На підставі вище викладеного працівники ДПІ прийшли до висновку, що в актах приймання-передачі наданих послуг не доведено як саме відбувалось вчинення певної діяльності за Договором № РК-027/2010/В від 26.07.2010р.
Також, позивачем (Замовник) були надані аналогічні договори про надання послуг, укладені протягом 2010 року з іншими підприємствами, перелік яких наведено в Додатку № 5 до Акту перевірки від 10.05.2011 року № 484/23-3/36676727 (а саме, ТОВ «Сінапс», ТОВ «Дія», ТОВ «Горизонт», ТОВ «Алана-Технолоджис», ТОВ «АБК «Новатор», ПП «ІТС Україна», ТОВ «Фінський дім ДС», ТОВ «Б2 Фінгруп», ТОВ «ГСМ-Техсервіс»). Реєстр актів приймання-передачі послуг по таким договорам, аналогічних за змістом та формою актам приймання-передачі послуг, складених на підставі Договору № РК-027/2010/В від 26.07.2010р., наведений в Додатку № 6 до Акту перевірки від 10.05.2011 року № 484/23-3/36676727.
Одночасно, працівниками ДПІ було встановлено, що протягом цього періоду ТОВ «Ройал Ком»(Постачальник) уклав ряд договорів з тими ж самими контрагентами (Покупцями), в т.ч. ПП «Ніка Сервіс», щодо поставки товару (стартових пакетів, скретч-карток, єдиних ваучерів, телефонних карток, що надають абонентам право на тимчасове користування послугами стільникового мобільного зв'язку), розрахунки за якими в цілому проводились у безготівковій формі. Умовами договорів передбачено, що в момент підписання видаткової накладної право власності на товар, а також ризик щодо його випадкового пошкодження та/або втрати переходить до Покупців.
Крім того, в Акті перевірки від 10.05.2011 року № 484/23-3/36676727 зазначено, що перевіркою повноти визначення податкового кредиту за період з 03.09.2009 року по 31.12.2010 року встановлено їх завищення на загальну суму 254 019,00 грн., в т.ч. за липень 2010 року на суму 51 627,00 грн., за серпень 2010 року на суму 90 645,00 грн., за вересень 2010 року на суму 87 458,00 грн., за жовтень 2010 року на суму 24 289,00 грн.
На порушення пп. 7.4.1 п. 7.4 ст. 7 Закону України «Про податок на додану вартість» Товариством безпідставно віднесено до складу податкового кредиту відповідних звітних періодів суми податку на додану вартість., сплачені (нараховані) у складі вартості послуг по популяризації торговельних марок та просуванню Товару, згідно Договорів, перелік яких наведено у додатку № 5 до акту. До перевірки ТОВ «Ройал Ком»надано акти приймання-передачі наданих послуг складених з порушенням порядку оформлення первинних документів та без доведення витрат за актами приймання-передачі наданих послуг з фінансово-господарською діяльністю Товариства, що, в свою чергу, свідчило б про відношення таких послуг до господарської діяльності підприємства (п. 3.1.2 Акту перевірки від 10.05.2011 року № 484/23-3/36676727), що призвело до завищення податкового кредиту на загальну суму 254 019,00 грн., в т.ч. за липень 2010 р. на суму 51 627 грн., за серпень 2010 р. на суму 90 645 грн., за вересень 2010 р. на суму 87 458 грн., за жовтень 2010 р. на суму 24 289 грн.
На підставі вищевикладеного в акті перевірки було зроблено висновок про порушення ТОВ «Ройал Ком»вимог пп. 7.4.1 п. 7.4 ст. 7 Закону України «Про податок на додану вартість»та п. 5.1, пп. 5.2.1 п. 5.2, пп. 5.3.9 п. 5.3 ст. 5 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств», в результаті чого занижено податок на прибуток підприємства на загальну суму 317 523,00 грн., в т.ч. за ІІІ-ій кв. 2010 року на суму 287 162,00 грн., за IV-ий кв. 2010 року на суму 30 361,00 грн., та податок на додану вартість на загальну суму 254 019,00 грн., в т.ч. за липень 2010 р. на суму 51 627 грн., за серпень 2010 р. на суму 90 645 грн., за вересень 2010 р. на суму 87 458 грн., за жовтень 2010 р. на суму 24 289 грн.
20 травня 2011 року ДПІ у Печерському районі м. Києва на підставі Акта перевірки прийняла наступні податкові повідомлення-рішення:
- № 0004472303, яким згідно підпунктом 54.3.2 п. 54.3 ст. 54 Податкового кодексу України та відповідно до п. 123.1 ст. 123 Податкового кодексу України за порушення вимог п. 5.1, пп. 5.2.1 п. 5.2, пп. 5.3.9 п. 5.3 ст. 5 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств»від 28.12.1994р. № 334/94-ВР (із змінами та доповненнями) збільшила суму грошового зобов'язання з податку на прибуток підприємства в розмірі 396 904,00 грн., в тому числі «+»317 523,00 грн. -основний платіж, 79 381,00 грн. -штрафні (фінансові) санкції.
- № 0004482303, яким згідно підпунктом 54.3.2 п. 54.3 ст. 54 Податкового кодексу України та відповідно до п. 123.1 ст. 123 Податкового кодексу України за порушення вимог пп. 7.4.1, пп. 7.4.5 п. 7.4 ст. 7 Закону України «Про податок на додану вартість» від 03.04.1997р. № 168/97-ВР (із змінами та доповненнями) збільшила суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість в розмірі 317 524,00 грн., в тому числі «+»254 019,00 грн. -основний платіж, 63 505,00 грн. -штрафні (фінансові) санкції.
Згідно рішень ДПА у м. Києві від 29.07.2011 року № 7776/10/25-114 та ДПА України від 07.10.2011 року за № 3225/6/10-2115 за результатами розгляду скарг ТОВ «Ройал Ком»ППР № 0004472303, № 0004482303 від 20.05.2011 року залишено без змін, а скарги підприємства -без задоволення.
Правовідносини, що виникають у зв'язку з формуванням платником податку на прибуток та податку на додану вартість валових витрат та податкового кредиту протягом 2010 року, регулюються нормами Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств»від 28.12.1994р. № 334/94-ВР (із змінами та доповненнями) і Закону України «Про податок на додану вартість»від 03.04.1997р. № 168/97-ВР (із змінами та доповненнями).
Згідно з п. 1.32 ст. 1 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств»(в редакції на момент виникнення спірних правовідносин)(далі -Закон України «Про оподаткування прибутку підприємств») господарська діяльність - будь-яка діяльність особи, направлена на отримання доходу в грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, у разі коли безпосередня участь такої особи в організації такої діяльності є регулярною, постійною та суттєвою. Під безпосередньою участю слід розуміти зазначену діяльність особи через свої постійні представництва, філіали, відділення, інші відокремлені підрозділи, а також через довірену особу, агента або будь-яку іншу особу, яка діє від імені та на користь першої особи.
Відповідно до п. 5.1 ст. 5 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств»визначальною ознакою валових витрат є їх зв'язок з господарською діяльністю платника податку.
Підпунктом 5.2.1 п. 5.2 ст. 5 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств»встановлено, що до складу валових витрат включаються суми будь-яких витрат, сплачених, нарахованих протягом звітного періоду у зв'язку з підготовкою, організацією і веденням виробництва, продажем продукції (робіт, послуг) та охороною праці з урахуванням обмежень, встановлених підпунктами 5.3 - 5.8 цієї статті.
Так, підпунктом 7.4.1 п. 7.4 ст. 7 Закону України «Про податок на додану вартість»(в редакції на момент виникнення спірних правовідносин)(далі -Закон України «Про податок на додану вартість») передбачено, що податковий кредит звітного періоду визначається виходячи із договірної (контрактної) вартості товарів (послуг), але не вище рівня звичайних цін, у разі якщо договірна ціна на такі товари (послуги) відрізняється більше ніж на 20 відсотків від звичайної ціни на такі товари (послуги), та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 6.1 статті 6 та статтею 81 цього Закону, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій в необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання у виробництві та/або поставці товарів (послуг) для оподатковуваних операцій у межах господарської діяльності платника податку.
Отже, правильність формування платником податків валових витрат та податкового кредиту вимагає наявності зв'язку витрат платника податків на придбання товарів (робіт, послуг) з його господарською діяльністю, що полягає у намірі платника податку отримати користь (прибуток, дохід) від придбаних товарів (робіт, послуг). За відсутності останнього, немає підстав для зменшення бази оподаткування податком на прибуток та податком на додану вартість за рахунок валових витрат та податкового кредиту.
Крім того, в силу пп. 5.3.9 п. 5.3 ст. 5 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств»не належать до складу валових витрат будь-які витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення податкового обліку.
У разі втрати, знищення або зіпсуття зазначених документів, платник податку має право письмово заявити про це податковому органу та здійснити заходи, необхідні для поновлення таких документів. Письмова заява має бути надіслана до/або разом з поданням розрахунку податкових зобов'язань звітного періоду. Якщо платник податку не подасть у такий строк письмову заяву та не поновить зазначених документів до закінчення податкового періоду, що настає за звітним, непідтверджені відповідними документами витрати не визнаються валовими витратами і на суму недосплаченого податку нараховується пеня у розмірі облікової ставки Національного банку України, збільшеної в 1,2 раза.
Відповідно до ч. 2 ст. 3 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»від 16 липня 1999 року № 996 - ХІV (в редакції на момент спірних правовідносин)(далі -Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), який визначає правові засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в Україні, бухгалтерський облік є обов'язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.
В розумінні Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.
Згідно з ч. 1 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.
Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції (ч. 2 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»).
Відповідно до п. 2.1 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року № 88, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05 червня 1995 року за № 168/704 (в редакції на момент спірних правовідносин)(далі -Положення), яке встановлює порядок створення, прийняття і відображення у бухгалтерському обліку, а також зберігання первинних документів, облікових регістрів, бухгалтерської звітності підприємствами, їх об'єднаннями та госпрозрахунковими організаціями (крім банків) незалежно від форм власності (підприємства), установ та організацій, основна діяльність яких фінансується за рахунок коштів бюджету (установи), первинні документи - це письмові свідоцтва, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення.
Господарські операції - це факти підприємницької та іншої діяльності, що впливають на стан майна, капіталу, зобов'язань і фінансових результатів.
Первинні документи повинні бути складені у момент проведення кожної господарської операції або, якщо це неможливо, безпосередньо після її завершення. При реалізації товарів за готівку допускається складання первинного документа не рідше одного разу на день на підставі даних касових апаратів, чеків тощо. (п. 2.2 Положення).
В силу п. 2.4 Положення первинні документи (на паперових і машинозчитуваних носіях інформації) для надання їм юридичної сили і доказовості повинні мати такі обов'язкові реквізити: назва підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), код форми, дата і місце складання, зміст господарської операції та її вимірники (у натуральному і вартісному виразі), посади, прізвища і підписи осіб, відповідальних за дозвіл та здійснення господарської операції і складання первинного документа.
Залежно від характеру операції та технології обробки даних до первинних документів можуть бути включені додаткові реквізити: ідентифікаційний код підприємства, установи з Державного реєстру, номер документа, підстава для здійснення операцій, дані про документ, що засвідчує особу-одержувача тощо.
В ході судового розгляду було встановлено, що між ТОВ «Ройал Ком»(Замовник) та рядом підприємств: ПП «Ніка сервіс», ТОВ «Б2 Фінгруп», ПП «ІТС Україна», ТОВ «Алана-Технолоджис», ТОВ «ГСМ-Техсервіс», ТОВ «Дія», ТОВ «Горизонт», ТОВ «АБК «Новатор», ТОВ «Фінський дім ДС», ТОВ «Сінапс»(Виконавець) були укладені договори про надання послуг від 26.07.2010р. за № РК-027/2010/В, від 02.08.2010р. № РК-029/2010/В, від 12.07.2010р. № РК-024/2010В, від 12.07.2010р. № РК-022/2010/В, від 02.08.2010р. № РК-030/2010/В, від 12.07.2010р. № РК-018/2010/В, від 12.07.2010р. № РК-019/2010/В, від 12.07.2010р. № РК-020/2010/В, від 12.07.2010р. № РК-021/2010/В, від 01.07.2010р. № РК-017/2010/В (всі договори складені за типовою формою).
Згідно розд. 1 цих Договорів під «товаром» розуміються стартові пакети, скретч-картки, єдині ваучери, телефонні картки, що надають абонентам право на тимчасове користування послугами стільникового мобільного зв'язку; «оператор телекомунікаційної мережі»-компанії, що надають послуги стільникового зв'язку - ЗАТ «УМЗ», ЗАТ «Київстар Дж. Ес. Ем.», ТОВ «Астеліт»; «абонент»- споживач послуг стільникового мобільного зв'язку, наданих Оператором телекомунікаційної мережі.
Відповідно до розд. 2 Договорів про надання послуг, у порядку та на умовах визначених цими Договорами, Виконавець зобов'язується надавати послуги по популяризації Торговельних марок та просуванню Товару (надалі -Послуги).
Послугами згідно з умовами цих Договорів вважаються: пошук каналів збуту для реалізації Товару; надання існуючим потенційним Абонентам та клієнтам Замовника повної інформації щодо товару, в тому числі про правила та умови використання Товару, строк придатності Товару, тарифи на послуги мобільного зв'язку телекомунікаційної мережі, зону покриття телекомунікаційної мережі, акції, що проводяться Оператором телекомунікаційної мережі та Замовником тощо, використовуючи для цього діючі довідково-інформаційні джерела Оператором телекомунікаційної мережі; популяризація Торговельних марок, сприяння позитивному іміджеві Оператора телекомунікаційної мережі та Замовника перед існуючими та потенційними Абонентами Оператора телекомунікаційної мережі та клієнтами Замовника, забезпечення дотримання цінової політики Замовника при реалізації Товару, що полягає у продажу товару не вище номінальної його ціни, що зазначена на скретч-картках та у продажу Стартових пакетів за ціною рекомендованою Оператором.
Виконавець в силу положень розд. 3 Договорів зобов'язаний: надавати Послуги належним чином і у відповідності з умовами цих Договорів; надавати замовнику одночасно з Актами приймання-передачі наданих послуг, Звіти щодо обсягів продажу Товару; дбайливо ставитися до інформаційних матеріалів Оператора телекомунікаційної мережі, використовуючи їх за призначенням; попередньо в письмовій формі узгоджувати з Замовником усі рекламні матеріали та акції, що плануються Виконавцем з метою просування Товару на ринок.
Замовник в свою чергу зобов'язаний прийняти та оплатити належним чином наданні Послуги в порядку, передбаченому цими Договорами; своєчасно інформувати Виконавця про всі поточні зміни та акції щодо просування Товару, що відбуваються або плануються Оператором телекомунікаційної мережі та Замовником; забезпечувати Виконавця необхідною кількістю інформаційних матеріалів для інформування існуючих та потенційних Абонентів та клієнтів Оператора телекомунікаційної мережі про Товар (розд. 4 Договорів).
У відповідності до розд. 5 договорів підтвердженням прийняття Замовником наданих послуг є підписання Акту приймання-передачі послуг у порядку, передбаченому розділом 6 цих Договорів. Форма Акту приймання-передачі послуг передбачена у Додатках 1 до цих Договорів.
Розділом 6 вказаних вище Договорів врегульовано порядок прийняття та оплати послуг. Замовник оплачує Послуги Виконавця протягом 7-ми банківських днів з дати підписання Сторонами відповідного Акту прийняття-передачі наданих послуг, на підставі виставлених Виконавцем рахунків. Розмір оплати за Послуги Виконавця визначається Додатком 2 та доповненнями до Додатку № 2, які є невід'ємною частиною цього договору та розраховується відповідно до даних, що повинні міститись в наданих Виконавцем Актах приймання-передачі наданих послуг. Вартість Послуг розраховується відповідно до цін на Товар, за якими Виконавець придбав такий Товар у Замовника. Оплата за надані Виконавцем послуги здійснюється в безготівковій формі на банківський рахунок Виконавця. Сторони також домовились про те, що можуть здійснювати зарахування зустрічних однорідних вимог, що оформлюється двостороннім Актом про зарахування зустрічних однорідних вимог.
Акти приймання-передачі наданих послуг підлягають підписанню Замовником протягом 3-х робочих днів з дня їх отримання від Виконавця.
Згідно п. 9.1 розд. 9 Договорів всі повідомлення, запити, вимоги або будь-яка інша кореспонденція за цими Договорами виконуються в письмовій формі українською мовою та доставляються кур'єром, передплаченим рекомендованим поштовим відправленням та для зручності можуть дублюватися факсом.
Дані Договори набувають чинності з дати їх укладення і діють до 01 липня 2011 року. Якщо на дату закінчення строку дії цих договорів які-небудь із зобов'язань Сторін не виконані, вони залишаються чинними до їх повного виконання.
На підтвердження виконання перелічених вище Договорів про надання послуг позивачем до суду надані наступні первинні документами:
- акти приймання-передачі наданих послуг від 06.08.2010р. на суму 4 809,00 грн. (в т.ч. ПДВ -801,50 грн.), від 21.08.2010р. на суму 4 678,00 грн. (в т.ч. ПДВ -779,67 грн.), від 31.08.2010р. на суму 5,60 грн. (в т.ч. ПДВ -0,93 грн.), від 30.07.2010р. на суму 4 965,00 грн. (в т.ч. ПДВ -827,50 грн.), від 06.08.2010р. на суму 5 818,00 грн. (в т.ч. ПДВ -969,67 грн.), від 21.08.2010р. на суму 7 118,50 грн. (в т.ч. ПДВ -1186,42 грн.), від 27.08.2010р. на суму 12 350,20 грн. (в т.ч. ПДВ -2058,37 грн.), від 31.08.2010р. на суму 7 082,50 грн. (в т.ч. ПДВ -1 180,42 грн.), від 17.09.2010р. на суму 8 677,50 грн. (в т.ч. ПДВ -1 446,25 грн.), від 30.09.2010р. на суму 3 890,00 грн. (в т.ч. ПДВ -648,33 грн.), від 08.10.2010р. на суму 13 955,00 грн. (в т.ч. ПДВ -2325,83 грн.), від 15.10.2010р. на суму 31 940,50 грн. (в т.ч. ПДВ -5 323,42 грн.), від 22.10.2010р. на суму 3 432,50 грн. (в т.ч. ПДВ - 572,08 грн.), від 16.07.2010р. на суму 7 780,00 грн. (в т.ч. ПДВ -1 296,67 грн.), 23.07.2010р. на суму 9 490,00 грн. (в т.ч. ПДВ -1 581,67 грн.), від 30.07.2010р. на суму 2 850,00 грн. (в т.ч. ПДВ -475,00 грн.), від 06.08.2010р. на суму 12 385,00 грн. (в т.ч. ПДВ -2 064,17 грн.), від 13.08.2010р. на суму 30 140,00 грн. (в т.ч. ПДВ -5 023,33 грн.), від 21.08.2010р. на суму 17 667,00 грн. (в т.ч. ПДВ -2 944,50 грн.), від 27.08.2010р. на суму 14 845,00 грн. (в т.ч. ПДВ -2 474,17 грн.), від 31.08.2010р. на суму 14 050,00 грн. (в т.ч. ПДВ -2 341,67 грн.), від 10.09.2010р. на суму 50 885,00 грн. (в т.ч. ПДВ -8 480,83 грн.), від 17.09.2010р. на суму 18 360,00 грн. (в т.ч. ПДВ -3 060,00 грн.), від 24.09.2010р. на суму 570,00 грн. (в т.ч. ПДВ - 95,00 грн.), від 30.09.2010р. на суму 4 711,00 грн. (в т.ч. ПДВ -785,17 грн.), від 09.07.2010р. на суму 7 780,00 грн. (в т.ч. ПДВ -1 296,67 грн.), від 16.07.2010р. на суму 20 164,50 грн. (в т.ч. ПДВ -3 360,75 грн.), від 23.07.2010р. на суму 14 912,50 грн. (в т.ч. ПДВ - 2 485,42 грн.), від 30.07.2010р. на суму 23 482,50 грн. (в т.ч. ПДВ -3 913,75 грн.), від 06.08.2010р. на суму 7 070,50 грн. (в т.ч. ПДВ -1 178,42 грн.), від 13.08.2010р. на суму 11 552,50 грн. (в т.ч. ПДВ -1 925,42 грн.), від 21.08.2010р. на суму 52 787,50 грн. (в т.ч. ПДВ -8 797,92 грн.), від 7 985,00 грн. (в т.ч. ПДВ -1 330,83 грн.), від 03.09.2010р. на суму 5 628,50 грн. (в т.ч. ПДВ -938,08 грн.), від 10.09.2010р. на суму 49 145,50 грн. (в т.ч. ПДВ -8 190,92 грн.), від 17.09.2010р. на суму 42 394,50 грн. (в т.ч. ПДВ -7 065,75 грн.), від 22 534,50 грн. (в т.ч. ПДВ -3 755,75 грн.), від 08.10.2010р. на суму 19 100,00 грн. (в т.ч. ПДВ -3 183,33 грн.), від 15.10.2010р. на суму 8 349,65 грн. (в т.ч. ПДВ -1 391,61 грн.), від 22.10.2010р. на суму 14 690,00 грн. (в т.ч. ПДВ -2 448,33 грн.), від 16.07.2010р. на суму 6 850,00 грн. (в т.ч. ПДВ - 1 141,67 грн.), від 23.07.2010р. на суму 10 872,50 грн. (в т.ч. ПДВ -на суму 1 812,08 грн.), від 30.07.2010р. на суму 10 532,50 грн. (в т.ч. ПДВ -1 755,42 грн.), від 06.08.2010р. на суму 4 980,00 грн. (в т.ч. ПДВ -830,00 грн.), від 13.08.2010р. на суму 10 674,00 грн. (в т.ч. ПДВ -1 779,00 грн.), від 21.08.2010р. на суму 17 652,50 грн. (в т.ч. ПДВ -2 942,08 грн.), від 27.08.2010р. на суму 13 482,50 грн. (в т.ч. ПДВ -2 247,08 грн.), від 31.08.2010р. на суму 29 202,50 грн. (в т.ч. ПДВ -4 867,08 грн.), від 03.09.2010р. на суму 14 560,00 грн. (в т.ч. ПДВ -2 426,67 грн.), від 10.09.2010р. на суму 20 793,50 грн. (в т.ч. ПДВ -3 465,58 грн.), від 17.09.2010р. на суму 19 760,00 грн. (в т.ч. ПДВ -3 293,33 грн.), від 24.09.2010р. на суму 31 740,00 грн. (в т.ч. ПДВ -5 290,00 грн.), від 30.09.2010р. на суму 20 775,00 грн. (в т.ч. ПДВ - 3 462,50 грн.), від 01.10.2010р. на суму 11 795,00 грн. (в т.ч. ПДВ -1 965,83 грн.), від 08.10.2010р. на суму 15 790,00 грн. (в т.ч. ПДВ -2 631,67 грн.), від 15.10.2010р. на суму 6 932,85 грн. (в т.ч. ПДВ -1 155,48 грн.), від 22.10.2010р. на суму 1 010,50 грн. (в т.ч. ПДВ -168,42 грн.), від 23.07.2010р. на суму 18 530,00 грн. (в т.ч. ПДВ -3 088,33 грн.), від 30.07.2010р. на суму 23 930,00 грн. (в т.ч. ПДВ -3 988,33 грн.), від 06.08.2010р. на суму 13 390,00 грн. (в т.ч. ПДВ -2 231,67 грн.), від 13.08.2010р. на суму 11 402,50 грн. (в т.ч. ПДВ -1 900,42 грн.), від 21.08.2010р. на суму 31 035,00 грн. (в т.ч. ПДВ -5 172,50 грн.), від 27.08.2010р. на суму 5 600,00 грн. (в т.ч. ПДВ -933,33 грн.), від 31.08.2010р. на суму 27 145,00 грн. (в т.ч. ПДВ -4 524,17 грн.), від 17.09.2010р. на суму 25 311,50 грн. (в т.ч. ПДВ -4 218,58 грн.), від 24.09.2010р. на суму 15 987,50 грн. (в т.ч. ПДВ -2 664,58 грн.), від 01.10.2010р. на суму 17 725,00 грн. (в т.ч. ПДВ -2 954,17 грн.), від 15.10.2010р. на суму 1 016,50 грн. (в т.ч. 169,42 грн.), від 16.07.2010р. на суму 16 330,00 грн. (в т.ч. ПДВ -2 721,67 грн.), від 23.07.2010о. на суму 30 750,00 грн. (в т.ч. ПДВ -5 125,00 грн.), від 30.07.2010р. на суму 61 700,00 грн. (в т.ч. ПДВ -10 283,33 грн.), від 06.08.2010р. на суму 22 355,00 грн. (в т.ч. ПДВ -3 725,83 грн.), від 13.08.2010р. на суму 13 600,00 грн. (в т.ч. ПДВ -2 266,67 грн.), від 21.08.2010р. на суму 29 825,00 грн. (в т.ч. ПДВ -4 970,83 грн.), від 27.08.2010р. на суму 11 400,00 грн. (в т.ч. ПДВ -1 900,00 грн.), від 31.08.2010р. на суму 7 410,00 грн. (в т.ч. ПДВ -1 235,00 грн.), від 10.09.2010р. на суму 23 075,00 грн. (в т.ч. ПДВ -3 845,83 грн.), від 17.09.2010р. на суму 23 840,00 грн. (в т.ч. ПДВ -3 973,33 грн.), від 24.09.2010р. на суму 6 097,50 грн. (в т.ч. ПДВ -1 016,25 грн.), від 30.09.2010р. на суму 18 174,50 грн. (в т.ч. ПДВ -3 029,42 грн.), від 23.07.2010р. на суму 30 490,00 грн. (в т.ч. ПДВ -5 081,67 грн.), від 21.08.2010р. на суму 3 890,00 грн. (в т.ч. ПДВ -648,33 грн.), від 27.08.2010р. на суму 4 420,00 грн. (в т.ч. ПДВ -736,67 грн.), від 30.09.2010р. на суму 7 160,00 грн. (в т.ч. ПДВ -1 193,33 грн.), від 21.08.2010р. на суму 1 288,00 грн. (в т.ч. ПДВ -214,67 грн.), від 31.08.2010р. на суму 33,60 грн. (в т.ч. ПДВ -5,60 грн.), від 16.07.2010р. на суму 570,00 грн. (в т.ч. ПДВ -95,00 грн.), від 23.07.2010р. на суму 3 990,00 грн. (в т.ч. ПДВ -665,00 грн.), від 30.07.2010р. на суму 3 790,00 грн. (в т.ч. ПДВ -631,67 грн.), від 13.08.2010р. на суму 19 432,50 грн. (в т.ч. ПДВ -3 238,75 грн.), від 21.08.2010р. на суму 23 592,50 грн. (в т.ч. ПДВ - 3 932,08 грн.), від 27.08.2010р. на суму 25 075,00 грн. (в т.ч. ПДВ - 4 179,17 грн.), від 31.08.2010р. на суму 6 640,00 грн. (в т.ч. ПДВ -1 106,67 грн.), від 10.09.2010р. на суму 17 325,00 грн. (в т.ч. ПДВ -2 887,50 грн.), від 17.09.2010р. на суму 26 287,50 грн. (в т.ч. ПДВ -4 381,25 грн.), від 23.09.2010р. на суму 47 062,50 грн. (в т.ч. ПДВ -7 843,75 грн.);
- рахунки-фактури від 31.08.2010р. № СФ-0000207, від 27.08.2010р. № СФ-0000202, від 21.08.2010р. № СФ-0000192, від 06.08.2010р. № СФ-0000165, від 30.07.2010р. № СФ-0000146, від 22.10.2010р. № СФ-0000414, від 15.10.2010р. № СФ-0000394, від 08.10.2010р. № СФ-0000353, від 31.08.2010р. № СФ-0000793, від 27.08.2010р. № СФ-0000775, від 21.08.2010р. № СФ-0000764, від 23.07.2010р. № СФ-0000249, від 16.07.2010р. № СФ-0000225, від 16.07.2010р. № СФ-0000224, від 30.09.2010р. № СФ-0000972, від 24.09.2010р. № СФ-0000926, від 17.09.2010р. № СФ-0000887, від 10.09.2010р. № СФ-0000838, від 03.09.2010р. № СФ-0000799, від 31.08.2010р. № СФ-0000782, від 27.08.2010р. № СФ-0000752, від 21.08.2010р. № СФ-0000724, від 13.08.2010р. № СФ-0000702, від 06.08.2010р. № СФ-0000679, від 23.07.2010р. № СФ-0000612, від 16.07.2010р. № СФ-0000598, від 22.10.2010р. № СФ-0001097, від 15.10.2010р. № СФ-0001071, від 08.10.2010р. № СФ-0001036, від 01.10.2010р. № СФ-0001000, від 23.09.2010р. № СФ-0000127, від 17.09.2010р. № СФ-0000121, від 10.09.2010р. № СФ-0000109, від 31.08.2010р. № СФ-0000095, від 27.08.2010р. № СФ-0000091, від 21.08.2010р. № СФ-000084, від 13.08.2010р. № СФ-0000065, від 30.07.2010р. № СФ-0000047, від 23.07.2010р. № СФ-000040, від 16.07.2010р. № СФ-0000032, від 30.09.2010р. № СФ-0001115, від 27.08.2010р. № СФ-000939, від 21.08.2010р. № 000898, від 23.07.2010р. № 000756, та рахунки від 17.09.2010р. № 298, від 10.09.2010р. № 270, від 30.07.2010р. № 127, від 23.07.2010р. № 100, від 16.07.2010р. № 74, від 30.09.2010р. № 711, від 24.09.2010р. № 679, від 17.09.2010р. № 640, від 10.09.2010р. № 600, від 31.08.2010р. № 522, від 27.08.2010р. № 506, від 20.08.2010р. № 465, від 13.08.2010р. № 429, від 06.08.2010р. № 388, від 30.07.2010р. № 344, від 23.07.2010р. № 301, від 16.07.2010р. № 262, щодо сплати винагороди за послуги з продажу скретч-карток (переважна більшість з яких не містить реквізитів договорів на виконання яких проводиться оплата);
- виписки з банківських рахунків за липень -листопад 2010 року (не завірені відповідними банківськими установами) щодо оплати позивачем та його контрагентами за договорами надання послуг та договорами поставки товару.
Суми податку на додану вартість в розмірі 254 018,84 грн. по переліченим вище актам приймання-передачі наданих послуг були повністю включені позивачем до складу податкового кредиту за липень - жовтень 2010 року. Копії податкових накладних складених на підставі зазначених вище первинних документів позивачем до суду не надавалися.
Відповідно до ч. 1 ст. 901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Також, одночасно між ТОВ «Ройал Ком»(Постачальник) та рядом підприємств: ПП «Ніка сервіс», ТОВ «Б2 Фінгруп», ПП «ІТС Україна», ТОВ «Алана-Технолоджис», ТОВ «ГСМ-Техсервіс», ТОВ «Дія», ТОВ «Горизонт», ТОВ «АБК «Новатор», ТОВ «Фінський дім ДС», ТОВ «Сінапс»(Покупці) були укладені договори поставки від 26.07.2010р. № РК-027/2010, від 02.08.2010р. № РК-029/2010, від 12.07.2010р. № РК-024/2010, від 12.07.2010р. № РК-022/2010, від 02.08.2010р. № РК-030/2010, від 12.07.2010р. № РК-018/2010, від 12.07.2010р. № РК-019/2010, від 12.07.2010р. № РК-020/2010, від 12.07.2010р. № РК-021/2010, від 01.07.2010р. № РК-017/2010 (всі договори складені за типовою формою).
Згідно розд. 2 Договорів поставки Постачальник зобов'язується здійснити поставку Товару Покупцю, а Покупець зобов'язується прийняти та оплатити Товар, згідно умов, викладених у цих Договорах. Сторони погодились, що згідно цих Договорів за додатковою домовленістю сторін поставка може здійснюватись зі складу Постачальника або на склад Покупця.
Відповідно до розд. 3 Договорів поставки Ціни на товар зазначаються в рахунках-фактурах, які виставляються Постачальником Покупцю або вказуються у Додатках до цих Договорів. Товар поставляється Покупцю в асортименті, що вказаний у Додатках № 1 до цих Договорів. Додатками до цих Договорів можуть встановлюватись ціни на товар при подальшій його реалізації Покупцем третім особам. Покупець зобов'язаний дотримуватись рекомендованих Постачальником роздрібних цін, при подальшій реалізації Товар третім особам.
Розділом 4 Договорів поставки передбачений наступний порядок здійснення поставки товару. Замовлення Покупця на поставку Товару обов'язково повинні містити посилання на цей Договір, кількість та асортимент Товару, який Покупець має намір придбати, та бажану для Покупця дату поставки Товару. Підтвердженням прийняття Постачальником Замовлення до виконання та підставою для оплати Товару є відповідний рахунок-фактура, що виставляється Постачальником згідно Замовлення. Покупець отримує Товар протягом 2-х календарних днів з дня отримання Постачальником відповідної суми коштів від покупця на свій банківський рахунок в якості оплати за Товар. Товар передається уповноваженому представнику Покупця при наявності у нього необхідних та належним чином оформлених документів (довіреність, посвідчення особи/паспорт).
Право власності на Товар переходить до Покупця з моменту підписання ним видаткової накладної. Під час отримання Товару уповноважені представники Покупця зобов'язані в присутності уповноважених представників Постачальника провести перевірку цілісності упаковки, а також відповідності Товару, що передається Покупцю асортименту та кількості, вказаним у видатковій накладній (п. 5.1, 5.4 розд. 5 Договорів поставки).
Покупець оплачує Товар у формі 100% попередньої оплати, протягом 1-го банківського дня з моменту отримання покупцем відповідного рахунку-фактури від Постачальника, виставленого у відповідності з Замовленням Покупця. Всі суми, що підлягають сплаті за цим Договором, сплачуються в безготівковій формі на банківський рахунок Постачальника (п. 6.1, 6.3 розд. 6 Договору поставки).
Дані Договори набувають чинності з дати їх укладення і діють до 12 липня 2011 року. Якщо на дату закінчення строку дії цих договорів які-небудь із зобов'язань Сторін не виконані, вони залишаються чинними до їх повного виконання.
Оригінали або належним чином завірені копії первинних документів (податкових та видаткових накладних, рахунків-фактур, замовлень на товар), які підтверджують факт отримання ТОВ «Ройал Ком»товару за переліченими вище договорами поставки позивачем до суду надані не були.
Також, позивачем були надані договір від 24.06.2010р. № 365/2010 про надання послуг та договір поставки від 24.06.2010р. № 364/2010 укладеного з ЗАТ «Київстар Дж.Ес.Ем» на підтвердження наявності права у ТОВ «Ройал Ком»надавати послуги з популяризації торговельних марок, що належать Київстар.
Разом з тим, за результатами дослідження наданих позивачем первинних документів складених на підставі договорів про надання послуг (а саме: актів приймання-передачі наданих послуг, рахунків-фактур) не можливо встановити конкретний перелік послуг, що були надані за такими Договорами, оскільки, зокрема, в актах приймання-передачі наданих послуг вказані лише найменування реалізованого товару, кількість (шт.), суму (грн.) та розрахунок винагороди, та яким чином фактично здійснювалося надання таких послуг (тобто, комплекс або окремі послуги). Інші первинні документи, наявність яких передбачена Договорами про надання послуг (як то звіти щодо обсягів продажу товару, письмові документи, які свідчать про проведення узгодження Виконавцями із Замовником рекламних матеріалів та акції, що планувалися Виконавцями з метою просування товару на ринок; документи, що свідчать про передачу Замовником Виконавцям певних інформаційних матеріалів, тощо) позивачем надані не були.
Таким чином, позивачем не доведено факт здійснення господарських операцій з отримання послуг з популяризації торговельних марок і просування товару з контрагентами належними первинними документами.
Судом також не встановлена і не доведена представником позивача наявність у позивача економічного ефекту від операцій з отримання послуг з популяризації торговельних марок і просування товару в такій кількості та їх значною вартістю.
Крім того, позивачем не було обґрунтовано віднесення даного виду господарських операцій до його видів діяльності за КВЕД.
В силу ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно з ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
За таких обставин, виходячи з системного аналізу положень законодавства України та наданих сторонами доказів, суд дійшов висновку про необґрунтованість позовних вимог та вважає їх такими, що не підлягають задоволенню у повному обсязі.
Керуючись ст. 2, ст. 9, ст. ст. 69 - 71, ст. 94, ст. ст. 158-163, ст. 167, ст. 186, ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -
П О С Т А Н О В И В:
1. В задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю «Ройал Ком»відмовити в повному обсязі.
Постанова набирає законної сили відповідно до ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Постанова може бути оскаржена за правилами, встановленими в ст. ст. 185 -187 Кодексу адміністративного судочинства України відповідно.
Суддя О.В. Дегтярьова
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 09.04.2012 |
Оприлюднено | 22.06.2012 |
Номер документу | 24810033 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Дегтярьова О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні