Постанова
від 07.06.2012 по справі 2018/7722/2012
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа №2018/7722/2012

н/п 3/2018/2952/2012

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"07" червня 2012 р.

Київський районний суд м. Харкова у складі:

головуючого - судді Муратової С.О.,

при секретарі - Сергєєвій В.С.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у залі суду в м. Харкові матеріал про адміністративне порушення у відношенні ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, працює директором дочірнього підприємства «Уфія», мешкає за адресою: АДРЕСА_1,

за ч.1 ст. 163 1 КпАП України, -

Встановив:

23.04.2012 при перевірці ДП «Уфія», код ЄДРПОУ 36225306, юридична адреса: м. Харків, вул. Астрономічна 33, директором якого є ОСОБА_1, встановлено ведення податкового обліку з порушенням вимог діючого податкового законодавства, що призвело до заниження ПДВ за жовтень 2010 року на суму 10491 гр., за листопад 2010 року на суму 479 гр., за грудень 2010 року на 26952 гр., за лютий 2011 року на суму 6093 гр., за березень 2011 року на суму 7586 гр., за квітень 2011 року на суму 5552 гр., за травень 2011 року на суму 2385 гр., за червень 2011 року на суму 6412 гр., за липень 2011 року на суму 13347 гр., за серпень 2011 року на суму 37812 гр., за вересень 2011 року на суму 56125 гр., за жовтень 2011 року на суму 27015 гр., за листопад 2011 року на суму 28620 гр., за грудень 2011 року на суму 21167 гр. Факт порушення встановлений актом перевірки від 23.04.2012 № 570/22-106/36225306.

В судовому засіданні ОСОБА_1 проти складання протоколу заперечував, вину у скоєнні інкримінуємого правопорушення не визнав повністю, надав письмові пояснення, просить відмовити у притягненні його до адміністративної відповідальності та закрити провадження у справі у зв'язку з відсутністю факту порушення за протоколом про адміністративне правопорушення від 23.04.2012. Зазначає, крім іншого, що порушень з його боку не має, норми закону виконуються ним та посадовими особами підприємства в повному обсязі. В протоколі, складеному відносно нього не зрозуміло, в чому полягає його протиправність та які наявні складові порушення. Посилаючись на Закон України «Про податок на додану вартість», вважає, що в протоколі та акті перевірки не наведено жодного доказу порушення ним норм Податкового кодексу України та Закону України «Про податок на додану вартість», зокрема, за вказане в протоколі порушення (а.с.19-26).

Суд, вислухавши пояснення особи, відносно якої складено протокол про адміністративне правопорушення, дослідивши докази по справі, приходить до наступного висновку.

Згідно вимог ст.251 КУпАП адміністративний матеріал повинен містити фактичні дані, на основі яких встановлюється наявність чи відсутність адміністративного правопорушення.

В ст. 256 КпАП України зазначені вимоги закону щодо змісту та порядку складання протоколу про адміністративне правопорушення. Так, у протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі. Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами. У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання. При складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз'яснюються його права і обов'язки, передбачені статтею 268 цього Кодексу, про що робиться відмітка у протоколі.

З матеріалів справи встановлено, що адміністративний протокол № 280 про адміністративне правопорушення, складений 23.04.2012 відповідає вимогам закону щодо змісту та порядку складання протоколу про адміністративне правопорушення. В протоколі зазначені повні дані про особу, місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення. При складанні протоколу особі роз'яснені його права та обов'язки, передбачені ст. 268 КУпАП, про що свідчить його підпис. В поясненнях особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, ОСОБА_1 письмово зазначив, що не згоден з правопорушенням.

Крім того, в письмових поясненнях ОСОБА_1 зазначено, що заперечення до акту перевірки та документальні докази подавались до органу державної податкової служби у встановлений строк. При цьому, будь яких документів чи даних про оскарження податкового повідомлення -рішення ні в судовому засіданні, ні в додатках до письмових пояснень не надано.

Факт вчинення адміністративного правопорушення підтверджується матеріалами справи, в тому числі: протоколом про адміністративне правопорушення № 280 від 23.04.2012 (а.с.1); актом про результати планової виїзної перевірки № 570/22-106/36225306 від 23.04.2012(а.с.5-13).

Так, згідно акту про результати планової виїзної перевірки ДП «Уфія»з питань дотримання вимог податкового законодавства від 23.04.2012 № 570/22-106/36225306 встановлено, що перевірка проводилась з 19.03.2012 по 06.04.2012, термін проведення продовжувався з 02.04.2012 по 06.04.2012 на підставі наказу ДПІ у Київському районі м. Харкова Державної податкової служби від 30.03.2012 № 165. Перевіркою встановлені порушення, зокрема, п. п. 7.2.1, 7.2.6,7.4.1, 7.4.5,7.4 ст. 7 Закону України «Про порядок на додану вартість»від 03.04.1997 № 168/97-ВР зі змінами та доповненнями, п. п. 198.3, 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України № 2755-VI від 02.12.2010 з урахуванням змін та доповнень в результаті чого занижено податок на додану вартість на загальну суму 250036 гр., у тому числі за жовтень 2010 року на суму 10491 гр., за листопад 2010 року на суму 479 гр., за грудень 2010 року на 26952 гр., за лютий 2011 року на суму 6093 гр., за березень 2011 року на суму 7586 гр., за квітень 2011 року на суму 5552 гр., за травень 2011 року на суму 2385 гр., за червень 2011 року на суму 6412 гр., за липень 2011 року на суму 13347 гр., за серпень 2011 року на суму 37812 гр., за вересень 2011 року на суму 56125 гр., за жовтень 2011 року на суму 27015 гр., за листопад 2011 року на суму 28620 гр., за грудень 2011 року на суму 21167 гр. При отриманні копії акту про результати перевірки ОСОБА_1 ознайомлений з обов'язками, правилами, відповідальністю суб'єктів господарювання, порядком надання заперечень, зауважень та оскарження рішень і дій посадових осіб державних податкових органів, про що свідчить його підпис.

Відповідно до ч.1, 2 ст. 38 КпАП України, адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як через два місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні -два місяці з дня його виявлення, за винятком випадків, коли справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього кодексу підвідомчі суду (судді). Якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні -не пізніш як через три місяці з дня його виявлення.

Згідно наданих в матеріалах справи протоколу про адміністративне правопорушення № 280 від 23.04.2012 та акту про результати планової виїзної перевірки від 23.04.2012 № 570/22-106/36225306, строки накладення адміністративного стягнення, передбачені ст. 38 КпАП України, не порушені, оскільки порушення встановлено актом перевірки від 23.04.2012.

ОСОБА_1 не оскаржив у встановленому законом порядку акт про результати планової виїзної перевірки від 23.04.2012 № 570/22-106/36225306, будь яких документів чи даних про оскарження податкового повідомлення -рішення не надав.

Таким чином, суд вважає, що в діях ОСОБА_1 міститься склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163 1 КпАП України, порушення керівником підприємства встановленого законом порядку ведення податкового обліку, у тому числі неподання або несвоєчасне подання аудиторських висновків, подання яких передбачено законодавством України.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 283, 284, ч. 1 ст. 163 1 КпАП України, суд, -

Постановив:

Накласти на ОСОБА_1 адміністративне стягнення за ч.1 ст. 163 1 КпАП України у виді штрафу на користь держави в сумі 85 гр. (вісімдесят п'ять гривень).

Постанова може бути оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її захисником, або на неї може бути внесено протест прокурора протягом десяти днів з дня винесення постанови. Апеляційна скарга або протест прокурора подаються до апеляційного суду Харківської області через Київський районний суд м. Харкова.

Постанова виготовлена в нарадчій кімнаті, є оригіналом.

Строк пред'явлення постанови для виконання -три місяця.

Суддя -

СудКиївський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення07.06.2012
Оприлюднено04.07.2012
Номер документу24822714
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —2018/7722/2012

Постанова від 02.11.2012

Адмінправопорушення

Апеляційний суд Харківської області

Виноградова О. П.

Постанова від 07.06.2012

Адмінправопорушення

Київський районний суд м.Харкова

Муратова С. О.

Постанова від 07.06.2012

Адмінправопорушення

Київський районний суд м.Харкова

Муратова С. О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні