Постанова
від 13.10.2006 по справі 32/297-06-9819а
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

            

ГОСПОДАРСЬКИЙ

СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

 

"13"

жовтня 2006 р.

Справа  № 32/297-06-9819А

 

За

позовом: 1.СПД -фізичної особи ОСОБА_1., Одеська область, м. Іллічівськ

                         2.СПД -фізичної особи

ОСОБА_2., Одеська область, м. Іллічівськ

до

відповідача: Іллічівської міської ради, Одеська 

область, м. Іллічівськ

про

зобов'язання Іллічівської міської ради розглянути на черговій сесії проект

землеустрою щодо відведення земельної ділянки суб'єктам підприємницької

діяльності-фізичним особам ОСОБА_1. та ОСОБА_2. для розташування оздоровчого

центру за адресою: м. Іллічівськ, вул. АДРЕСА_1,  виконаний ТОВ “Проекти, технічні

документації, кадастр” на підставі договору №НОМЕР_1 від 28.02.2006р., та за

результатами розгляду прийняти відповідне рішення;

про

зобов'язання Іллічівської міської ради 

укласти договір оренди земельної ділянки на підставі проекту землеустрою

щодо відведення земельної ділянки суб'єктам підприємницької діяльності-фізичним

особам ОСОБА_1. та ОСОБА_2. для розташування оздоровчого центру за адресою: м.

Іллічівськ, вул. АДРЕСА_1;  

Суддя

Грабован Л.І.

При

секретарі судового засідання Чабан

В.С.

Представники:

від

позивачів: ОСОБА_3.

за довіреностями від 26.09.2006р.

від

відповідача:

Охотніков В.В. за довіреністю №17-1566 від 30.12.2005р.

 

Суть

спору: СПД -фізична

особа  ОСОБА_1. та СПД -фізична особа ОСОБА_2.

звернулись до суду з позовом до Іллічівської міської ради про зобов'язання

Іллічівської міської ради розглянути на черговій сесії проект землеустрою щодо

відведення земельної ділянки суб'єктам підприємницької діяльності-фізичним

особам ОСОБА_1. та ОСОБА_2. для розташування оздоровчого центру за адресою: м.

Іллічівськ, вул. АДРЕСА_1,  виконаний ТОВ

“Проекти, технічні документації, кадастр” на підставі договору №НОМЕР_1 від

28.02.2006р., та за результатами розгляду прийняти відповідне рішення; про зобов'язання

Іллічівської міської ради  укласти

договір оренди земельної ділянки на підставі проекту землеустрою щодо

відведення земельної ділянки суб'єктам підприємницької діяльності-фізичним

особам ОСОБА_1. та ОСОБА_2. для розташування оздоровчого центру за адресою: м.

Іллічівськ, вул. АДРЕСА_1.  

Позовні

вимоги обґрунтовано наступним. Позивачі згідно з ст.16 Закону України “Про

оренду землі” звернулись до Іллічівської міської ради з клопотанням  про надання в оренду земельної ділянки

загальною площею 0,064 га, за рахунок земель житлової та громадської забудови

м. Іллічівська, за адресою: Одеська область, м. Іллічівськ, вул. АДРЕСА_1 та

надати дозвіл на проектування оздоровчого центру на ній, за результатами

розгляду якого Іллічівським міським головою 14.10.2004р. видане

розпорядження  про надання дозволу на

проектування та підготовку матеріалів попереднього погодження місця

розташування даного об'єкту. Згідно до акту вибору та обстеження земельної

ділянки від 20.12.2004р. вказана земельна ділянка придатна для розташування

оздоровчого центру. На думку позивача, це підтверджується матеріалами

попереднього погодження місця розташування земельної ділянки, оформленими

відповідно до п.9 ст.118, п.15 ст.151 ЗК України, а саме: висновками

Іллічівського міського відділу земельних ресурсів №НОМЕР_2 від 20.12.2004р.,

Управління архітектури та містобудування Іллічівської міської ради №НОМЕР_3 від

23.12.2004р., Центральної регіональної інспекції екології та природних ресурсів

№НОМЕР_4 від 8.12.2005р., Центральної санітарно-епідеміологічної станції на

водному транспорті №НОМЕР_5 від 12.04.2005р., Управління охорони об'єктів

культурної спадщини №НОМЕР_6 від 20.12.2005р.

Позивачі

вказують, що ними було отримано рішення Іллічівської міської ради, яким

затверджено акт вибору земельної ділянки та надано дозвіл на розробку проекту

відведення земельної ділянки з подальшою передачею в короткострокову оренду

-терміном на три роки. Виконаний ТОВ “Проекти, технічні документації, кадастр”

проект відведення земельної ділянки позивачам у відповідності до п.6 ст.123 ЗК

України було погоджено з Іллічівською 

міськрадою, Іллічівським міським відділом земельних ресурсів,

Управлінням архітектури та містобудування, 

Центральною регіональною інспекцією екології та природних ресурсів,

Центральною санітарно-епідеміологічною станцією на водному транспорті,

Управлінням охорони об'єктів культурної спадщини, про що надані відповідні

висновки та за висновком Державної землевпорядної експертизи №НОМЕР_7 від

21.06.2006р. визнаний таким, що відповідає чинному земельному законодавству і

вимогам нормативно-технічних документів та оцінюється позитивно. Відділом

охорони навколишнього природного середовища дозволено відведення в оренду

строком на 3 роки земельної ділянки згідно висновку №НОМЕР_8 від 26.06.2006р.

Позивачі

вказують, що за результатами розгляду їх заяви про затвердження проекту

відводу  земельної ділянки на засіданні

постійної комісії з питань будівництва, регулювання земельних відносин, охорони

навколишнього середовища та житлово-комунального господарства було вирішено

рекомендувати міськраді відмовити у передачі в оренду земельної ділянки у

зв'язку з недоцільністю розташування даного об'єкту в зеленій зоні міста, тоді

як згідно листа Управління архітектури та містобудування від 26.06.2006р. земельна

ділянка по вул. АДРЕСА_1 в м. Іллічівську не є загальноміським сквером, та в

перелік парків та скверів м. Іллічівська не входить. На четвертій сесії

Іллічівськом міської ради У скликання від 30.06.2006р. було вирішено заяву

позивачів щодо передачі в оренду земельної ділянки зняти з розгляду для

подальшого вивчення питання більш детальніше; на п'ятій сесії міськради від

20.07.2006р. вирішено доручити першому заступнику міського голови, головному

архітектору міста знайти іншу земельну ділянку для розташування оздоровчого

центру та підготувати рішення, доручити фінансовому управлінню знайти

можливість виділення коштів на благоустрій території за адресою: м. Іллічівськ,

вул. АДРЕСА_1.

Позивачі

вважають, що такими діями відповідача порушено їх права на тримання в оренду

земельної ділянки, забезпечені положеннями 

п.10 ст.118, ст.ст.123-124 ЗК України, ст..ст.19, 30 Закону України “Про

землеустрій”, п.11 “Порядку розробки проектів землеустрою по відведенню

земельних ділянок”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України “677

від 26.05.2004р.  

Відповідач

у відзиві на позов №б/н від 13.10.2006р. 

позов не визнає, посилаючись на те, що проект землеустрою розглянуто на

засіданні Іллічівської міської ради від 20.07.2006р. та “протокольно” вирішено:

доручено першому заступнику міського голови ОСОБА_4., головному архітектору

міста ОСОБА_5. знайти іншу земельну ділянку для розташування оздоровчого центру

та підготувати рішення, доручено фіну правлінню знайти можливість виділення

коштів на благоустрій території за адресою: м. Іллічівськ, вул. АДРЕСА_1, що

підтверджується витягом з протоколу п'ятої сесії Іллічівськом міської ради У

скликання, що дає підстави стверджувати про відсутність предмету спору з

приводу розгляду проекту землеустрою на сесії міської ради.

Стосовно

заперечень щодо спонукання укласти договір оренди відповідач послався на

положення ст..4 Закону України “Про власність”, згідно яких власник на свій

розсуд володіє, користується і розпоряджається належним йому майном, статтю 56

цього Закону, за якою жодний державний орган не має права втручатись у

здійснення власником його правомочностей щодо володіння, користування й

розпорядження своїм майном, та аналогічні положення статтею 319, 321 ЦК

України, у зв'язку з цим зробив висновок про те, що підстав зобов'язувати

Іллічівську міську раду, всупереч її волі, використовувати належне їй майно тим

чи іншим чином, у тому числі, укладати договори з приватними підприємцями, у

суду не має. Крім того, відповідач вказує, що ні відповідачу, ні суду не надано

проект договору, який вимагають позивачі укласти з міською радою.

У

відзиві вказується, що приймаючи рішення про розміщення позивачами оздоровчого

центру у іншому місці міста Іллічівська, міська рада керувалась ст.10 Закону

України “Про місцеве самоврядування в Україні”, діючи в інтересах

територіальної громади та громади, що проживають близько від “запланованого”

позивачами спірного об'єкту. На спірній земельній ділянці біля будинків

№НОМЕР_9 (малосімейні гуртожитки) існує гай, який є єдиним місцем відпочинку мешканців

цих будинків.

Відповідач

відзначає, що у відповідності до п.3.7. “Тимчасових правил забудови міста

Іллічівська”, затверджених рішенням Іллічівськом міської ради від 28.11.2002р.

№НОМЕР_10, при розміщенні об'єктів в умовах існуючої забудови, при необхідності

внесення змін в затверджену містобудівну документацію, розробляється

містобудівне обґрунтування. Генеральним планом м. Іллічівська у цьому районі не

передбачено розташування оздоровчого центру. Містобудівне обґрунтування

необхідності розміщення цього об'єкту управлінням архітектури та містобудування

Іллічівською міською радою не затверджувалось, що підтверджується листом

Управління архітектури та містобудування, а також викопіровкою з генерального

плану, що дає право стверджувати про недотримання позивачами “Тимчасових правил

забудови міста Іллічівська” та є підставою для відмови  у задоволенні позовних вимог.

У

зв'язку з викладеним відповідач просить у задоволенні позовних вимог відмовити

у повному обсязі.

Відповідач

подав до суду заяву №б/н від 13.10.2006р., в якій Іллічівська міська рада

вказує на те, що вважає, що справу потрібно розглянути за участю позивачів їх

представника та представника відповідача. Також, відповідач вважає, що при

розгляді даної справи слід встановити наступні факти: факт негативної

громадської думки, щодо будівництва 

оздоровчого центру за адресою: вул. АДРЕСА_1, що буде доказувати

колективним зверненням громадян (надасть у наступне засідання), відеозаписом

заяв громадян (додасть у наступне засідання); 

факт відсутності містобудівного обґрунтування щодо необхідності

будівництва оздоровчого центру за зазначеною адресою, що буде доказувати:

листом від 12.10.2006р. №НОМЕР_11, викопіюванням з генерального плану.     

          Розглянувши матеріали справи,

вислухавши представників сторін, оцінивши докази у їх сукупності,  та з'ясувавши обставини справи, суд

встановив:                     

          Згідно розпорядження Іллічівського

міського голови №НОМЕР_12 від 14.10.2004р. “Про дозвіл фізичним особам

-підприємцям ОСОБА_1. та ОСОБА_2. на проектування оздоровчого центру по вул.

АДРЕСА_1, в  м. Іллічівську і підготовку

матеріалів попереднього погодження місця розташування даного об'єкту”, міський

голова розглянувши клопотання фізичних осіб-підприємців ОСОБА_1. та ОСОБА_2.

про надання дозволу на проектування оздоровчого центру по вул. АДРЕСА_1 в м.

Іллічівську і підготовку матеріалів попереднього погодження місця розташування

даного об'єкту, та у відповідності до статті 14 Закону України “Про основи

містобудування” та статтей 31,42 Закону України “Про місцеве самоврядування в

Україні”, надано дозвіл фізичним особам -підприємцям ОСОБА_1. та ОСОБА_2. на

проектування оздоровчого центру по вул. АДРЕСА_1 в м. Іллічівську і підготовку

матеріалів попереднього погодження місця розташування даного об'єкту, з

виконанням робіт по благоустрою, рекламі та освітленню прилеглої території,

зобов'язано фізичних осіб -підприємців ОСОБА_1. та ОСОБА_2. отримати в

управлінні архітектури та містобудування Іллічівської міської ради

архітектурно-планувальне завдання.

          Відповідно до висновку складеного

комісією 20.12.2004р. Акту вибору та обстеження земельної ділянки, яка

передбачена для розташування оздоровчого центру по вул. АДРЕСА_1 в м.

Іллічівську фізичних осіб-підприємців ОСОБА_1. та ОСОБА_2., першим заступником

Іллічівського міського голови, начальником міського відділу земельних ресурсів,

начальником управління архітектури та містобудування, головним державним

санітарним лікарем, начальником управління охорони культурної спадщини,

начальником центральної регіональної інспекції, позивачами,  обстежена земельна ділянка площею 0,064га

придатна для розташування оздоровчого центру по вул. АДРЕСА_1 в м. Іллічівську.

          На дотримання приписів п.9 ст.118,

п.15 ст.151 ЗК України позивачами отримано 

відповідні висновки Іллічівського міського відділу земельних ресурсів

№НОМЕР_2 від 20.12.2004р., Управління архітектури та містобудування

Іллічівської міської ради №НОМЕР_3 від 23.12.2004р., Центральної регіональної

інспекції екології та природних ресурсів №НОМЕР_4 від 8.12.2005р., Центральної

санітарно-епідеміологічної станції на водному транспорті №НОМЕР_5 від

12.04.2005р., Управління охорони об'єктів культурної спадщини №НОМЕР_6 від

20.12.2005р., якими надано позитивне попереднє погодження відведення земельної

ділянки, місце розташування вказаного об'єкту, його реконструкція.

          Як вбачається із рішення Іллічівської

міської ради №НОМЕР_13 від 17.02.2006р. “Про надання суб'єктам підприємницької

діяльності -фізичним ОСОБА_1. ОСОБА_2. дозволу на розробку проекту відведення

земельної ділянки” на підставі статтей 12, 93, 124, 151 Земельного Кодексу

України, Постанови Кабінету Міністрів України від 31.03.2004р. №427 “Про

затвердження порядку вибору земельних ділянок для розміщення об'єктів”  статті 26 Закону України “Про місцеве

самоврядування в Україні”, затверджено акт вибору земельної ділянки для

розташування оздоровчого центру за адресою: м. Іллічівськ, вул. АДРЕСА_1,

суб'єктів підприємницької діяльності -фізичних осіб ОСОБА_1., ОСОБА_2., вирішено

надати вказаним суб'єктам підприємницької діяльності -фізичним особам дозвіл на

розробку проекту відведення земельної ділянки площею 0,064га для розташування

оздоровчого центру за адресою: м. Іллічівськ, вул. АДРЕСА_1, з подальшою

передачею в короткострокову оренду - 

терміном на три роки.

          На підставі листа Іллічівської

міської ради від 20.02.2006р. №НОМЕР_14, згідно договору між СПД-ФО ОСОБА_1. та

СПД-ФО ОСОБА_2. та ТОВ “Проекти, технічні документації, кадастр” №НОМЕР_1 від

28.02.2006р., ТОВ “Проекти, технічні документації, кадастр”  позивачам розроблено проект відведення  зазначеної вище земельної ділянки.

          Позивачами вказаний проект у

відповідності до вимог п.6 ст.123 ЗК України погоджено  з  

Іллічівською  міськрадою -висновок

№НОМЕР_15 від 20.03.2006р., Іллічівським міським відділом земельних ресурсів

-висновок №НОМЕР_16 від 20.03.2006р., Управлінням архітектури та містобудування

-висновок №НОМЕР_17 від 20.03.2006р., 

Центральною регіональною інспекцією екології та природних ресурсів в

Одеській області -висновок №НОМЕР_18 від 25.05.2006р., Центральною

санітарно-епідеміологічною станцією на водному транспорті -висновок №НОМЕР_19

від 16.05.2006р., Управлінням охорони об'єктів культурної спадщини -висновок

№НОМЕР_20 від 22.02.2006р.  

          Висновок державної землевпорядної

експертизи №НОМЕР_7 від 21.06.2006р. свідчить про те, що зазначений проект

землеустрою щодо відведення земельної ділянки в цілому відповідає чинному

земельному законодавству та вимогам нормативно-технічних документів і

оцінюється позитивно.  

          15.06.2006р. позивачі звернулись до

міського голови м. Іллічівська з заявою про розгляд та затвердження проекту

відводу земельної ділянки площею 0,064 га. Для розміщення оздоровчого центру в

м. Іллічівську по вул. АДРЕСА_1 та передати в оренду дану земельну ділянку

строком на 3 роки.

          Згідно витягу №НОМЕР_21 від

3.07.2006р. із протоколу №НОМЕР_21 засідання постійної комісії з питань

будівництва, регулювання земельних відносин, охорони навколишнього середовища

та житлово-комунального господарства від 22.06.2006р., комісією вирішено

рекомендувати міській раді відмовити у передачі в оренду ПП ОСОБА_1. та

ОСОБА_2.  земельної ділянки площею 0,064

га для розташування оздоровчого центру за адресою: м. Іллічівськ, вул.

АДРЕСА_1, терміном на 3 роки, у зв'язку з недоцільністю розташування даного

об'єкту в зеленій зоні міста.

          Однак, як вбачається із листа

Управління архітектури та містобудування №НОМЕР_22 від 26.06.2006р.,

внутрішньоквартальна земельна ділянка по вул. АДРЕСА_1, не є загальноміським

сквером та в перелік парків, скверів м. Іллічівська не входить.

          Наданий суду витяг з протоколу

четвертої сесії Іллічівської міської ради У скликання від 30.06.2006р. свідчить

про те, що заяву позивачів щодо передачі в оренду спірної земельної ділянки

знято з розгляду сесії для подальшого вивчення питання більш детальніше.

          Згідно витягу з протоколу п'ятої

сесії Іллічівської міської ради У скликання від 20.07.2006р. за результатами

розгляду вищезазначеної заяви позивачів вирішено доручити першому заступнику

міського голови ОСОБА_4., головному архітектору 

міста ОСОБА_5. знайти іншу земельну ділянку для розташування оздоровчого

центру та підготувати рішення, доручено фінансовому управлінню знайти можливість

виділення коштів на благоустрій території за адресою: м. Іллічівськ, вул.

АДРЕСА_1.           

            Досліджуючи правовідносини, які

склались між сторонами у справі суд застосовує до них наступні норми

законодавства: Конституцію України, Цивільний кодекс України, Земельний кодекс

України, Закони України „Про землеустрій” №858-1У від 22.05.2003р. із змінами,

„Про оренду землі” №161-Х1У від 6.10.1998р. із змінами,  “Про місцеве самоврядування в Україні” №280/97-ВР

від 21.05.1997р. із змінами, „Про основи містобудування” №2780-Х11 від

16.11.1992р. із змінами, „Про планування і забудову територій” №1699-111 від

20.04.2000р.

Відповідно

до ст. 20 Закону України „Про основи 

містобудування”, регулювання земельних відносин в містобудуванні,

здійснюється відповідно до земельного законодавства.

                    Виходячи із змісту положень

ст.ст. 123-124 ЗК України, ст. 16 Закону України «Про оренду землі»,

законодавчо визначений окремий порядок надання землі в оренду на підставі

проекту відведення. Відповідно  вказаному

порядку, рішення про надання  конкретній

юридичній особі  згоди на розробку

проекту відведення земельної ділянки в оренду для забудови певним об'єктом

містобудування, юридично є документом, підтверджуючим волевиявлення на  надання даної земельної ділянки  в оренду даній особі.  Вибір спірної 

земельної ділянки, формування меж і інших початкових даних на неї, її

план, погодження можливості використання ділянки для забудови певним об'єктом,

відповідно до проектної документації, 

були в установленому порядку 

узгоджені в ході розробки вказаної вище землевпоряджувальної

документації.       

          Згідно ст.ст. 123-124 ЗК України, ст.

ст. 19, 30 Закону України „Про землеустрій”,  

п. 11  „Порядку  розробки проектів землеустрою по відведенню

земельних ділянок”, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №677

від 26.05.2004 р., після отримання позитивного висновку державної  експертизи проект відведення під забудову

розглядається відповідною радою та затверджується або в установленому законом

порядку подається до інших органів, до повноваження яких належить надання у

користування земельних ділянок.

          Із змісту вище названих норм, а також

ст. 12 ЗК України, ст. 26  Закону України

„Про місцеве самоврядування”, ст. 30  

Закону України „Про землеустрій”, ст. 12 Закону України „Про планування

і забудови територій”, ст.  12 Закону

України  „Про основи містобудування”

витікає, що міська рада зобов'язана розглянути проект землеустрою, та за

результатами розгляду  затвердити проект

і надати земельну ділянку для містобудівних потреб для оформлення договору

оренди, або відмовити в цьому відповідними рішеннями.              

          Відповідно до положень ст. 19

Конституції України та ч.3 ст.24 Закону України “Про місцеве самоврядування в

Україні” всі органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх

посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у

спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, актами Президента

України.

          За положеннями ст.ст.1, 10 Закону

України “Про місцеве самоврядування в України” органами місцевого

самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють

від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування,

визначені Конституцією України, цим та іншими законами є сільські, селищні,

міські ради.

          Ч.1,2 ст.59 Закону України „Про

місцеве самоврядування в Україні” встановлено, що рада в межах своїх

повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень, яке приймається на

її пленарному засіданні після обговорення більшістю депутатів від загального

складу ради, крім випадків, передбачених цим Законом.          

          Фактично за змістом рішення прийнято

міськрадою без нормативно обґрунтованих посилань на підстави відмови у

задоволенні заяви позивачів щодо передачі вищезазначеної земельної ділянки в

оренду. Такими діями Іллічівської міської ради були порушені права та

охоронювані законом інтереси позивачів в земельних правовідносинах,

господарській та містобудівній діяльності, 

оскільки ними в установленому порядку оформлені всі документи для

затвердження проекту землеустрою  по

відведенню земельної ділянки і надання його в оренду під забудову відповідно до

законодавства, регулюючого землевпоряджувальну діяльність, тоді як з протоколу

сесії Іллічівської міської ради та пояснень представника відповідача не

вбачається законних підстав для відмови у затвердженні проекту землеустрою  та укладення договору  оренди.

           Проаналізувавши доводи, наведені

відповідачем, суд встановив, що вказані обставини не можуть бути прийняті в

якості належних та допустимих доказів в порядку, передбаченому ст.ст.69,70 КАС

України, оскільки не є фактичними даними, на підставі яких можна встановити

наявність обставин, викладених у відзиві на позов, а саме: правомірність

невжиття дій стосовно розгляду проекту землеустрою по наданню земельної ділянки

в оренду та укладенню договору її оренди, у відповідності до волевиявлення

міської ради на надання спірної земельної ділянки у оренду позивачам,

оформленого  рішенням про надання

позивачам згоди на розробку проекту відведення земельної ділянки в оренду, та

дотримання компетенції при прийнятті рішення по спірному питанню.

          Приймаючи до уваги те, що

Іллічівською  міською радою в

установленому законодавством порядку не розглянуто проект землеустрою по

наданню земельної ділянки в оренду,  не

укладено договір оренди земельної ділянки, позивачем правомірно подано до суду

позов з вимогами до відповідача в частині зобов'язання  вчинити певні дії: зобов'язати Іллічівську

міську раду розглянути на черговій сесії проект землеустрою щодо відведення

земельної ділянки, зобов'язати Іллічівську міську раду укласти договір оренди

земельної ділянки.

           При вказаних обставинах суд вважає

за необхідне задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.  Судові витрати віднести за рахунок

відповідача відповідно до ч.1 ст. 94 КАС України.           

          При цьому, у задоволенні заяви

Іллічівської міської ради про те, що при розгляді даної справи слід встановити

факт негативної громадської думки, щодо будівництва  оздоровчого центру за адресою: вул. АДРЕСА_1,

та факт відсутності містобудівного обґрунтування щодо необхідності будівництва

оздоровчого центру за зазначеною адресою, суд відмовляє, оскільки встановлення

вказаних фактів не впливає на розгляд справи.     

          Керуючись  ст.ст. 94, 160, 161, 162, 163 КАС України,

суд, -

 

                                        П О

С Т А Н О В И В:

 

          1.Позов задовольнити.

 2.Зобов'язати Іллічівську міську раду

розглянути на черговій сесії проект землеустрою щодо відведення земельної

ділянки суб'єктам підприємницької діяльності-фізичним особам ОСОБА_1. та

ОСОБА_2. для розташування оздоровчого центру за адресою: м. Іллічівськ, вул. АДРЕСА_1,  виконаний ТОВ “Проекти, технічні

документації, кадастр” на підставі договору №НОМЕР_1 від 28.02.2006р., та за

результатами розгляду прийняти відповідне рішення.

 3.Зобов`язати Іллічівську міську раду  укласти договір оренди земельної ділянки на

підставі проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки суб'єктам

підприємницької діяльності-фізичним особам ОСОБА_1. та ОСОБА_2. для

розташування оздоровчого центру за адресою: м. Іллічівськ, вул. АДРЕСА_1.

4.Стягнути

з Іллічівської міської ради (Одеська область, м. Іллічівськ, вул. Леніна,33) на

користь СПД -фізичної особи ОСОБА_1. (Одеська область, м. Іллічівськ ,

АДРЕСА_2, ідентифікаційний номер НОМЕР_23) 6 (гривень) 80 коп. судового

збору.   

 

Постанова  може бути оскаржена у порядку ст.ст.185, 186

Кодексу адміністративного судочинства України.

Постанова

набирає законної сили у порядку ст.254 Кодексу адміністративного судочинства.

 

           Суддя                                                                                

Грабован Л.І.

 

Дата ухвалення рішення13.10.2006
Оприлюднено28.08.2007
Номер документу248567
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —32/297-06-9819а

Постанова від 12.12.2006

Господарське

Одеський апеляційний господарський суд

Пироговський В.Т.

Постанова від 13.10.2006

Господарське

Господарський суд Одеської області

Грабован Л.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні