Ухвала
від 30.05.2012 по справі 2а-589/12/2670
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа: № 2а-589/12/2670 Головуючий у 1-й інстанції: Снідевич О.С.

Суддя-доповідач: Губська О.А.

У Х В А Л А

Іменем України

"30" травня 2012 р. м. Київ

Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Губської О.А.

суддів Парінова А.Б., Беспалова О.О.

при секретарі Рогальовій О.В.

за участю представника позивача Снідевич О.С.

представника відповідача Алексєєнко В.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Києві апеляційну скаргу Державної податкової інспекції в Шевченківському районі м. Києва Державної податкової служби України на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 16 березня 2011 року за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Рекламна агенція Самміт»до Державної податкової інспекції в Шевченківському районі м. Києва Державної податкової служби України про скасування податкового повідомлення-рішення від 03.01.2012 р. № 0000012301, -

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до суду з позовом про скасування податкового повідомлення-рішення від 03.01.2012 р. № 0000012301.

Постановою Окружного адміністративного суду м. Києва від 16 березня 2011 року позов задоволено.

Не погоджуючись з вказаним рішенням суду першої інстанції, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просив його скасувати та постановити нове рішення, яким відмовити у задоволенні позовних вимог позивача.

В судове засідання з'явився представник позивача, який проти апеляційної скарги заперечував та просив відмовити в її задоволенні.

Представник відповідача до суду з'явився, апеляційну скаргу підтримав та просив її задовольнити з підстав, викладених в апеляційній скарзі.

Заслухавши суддю-доповідача, представника позивача, представника відповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга підлягає залишенню без задоволення, а постанова суду -без змін з таких підстав.

Суд першої інстанції прийшов до висновку про задоволення позову.

З таким висновком суду колегія суддів погоджується, виходячи з наступного.

Як вбачається з матеріалів справи, TOB «Рекламна агенція Самміт»зареєстроване Шевченківською районною у м. Києві державною адміністрацією 01.08.2006 року, що підтверджується Свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи Серії А 01 № 794627, та перебуває на податковому обліку в ДПІ у Шевченківському районі м. Києва з 02.08.2006 року.

У період з 08.12.2011 року по 14.12.2011 року ДПІ у Шевченківському районі м. Києва було проведено документальну невиїзну позапланову перевірку з питань своєчасності, достовірності та повноти нарахування та сплати податку на додану вартість по взаємовідносинах з TOB «РМА-Груп»за період з 01.01.2010 року по 30.06.2011 року.

За результатами проведеної перевірки було складено акт № 2580/2301/34494413 від 21.12.2011 року.

03 січня 2012 року на підставі вказаного Акту перевірки ДПІ у Шевченківському районі м. Києва було прийнято податкове повідомлення-рішення № 0000012301, яким позивачу за порушення пп. пп. 7.4.1 та 7.4.5 п. 7.4 ст. 7 Закону України «Про податок на додану вартість»та пунктів 198.1, 198.2, 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України було збільшено суму податкового зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 165 547,00 грн., з яких 139 329,00 грн. - основний платіж та 29 218,00 грн. -штрафні (фінансові) санкції (штраф).

В Акті перевірки зазначено, що контрагент позивача -TOB «РМА-Груп»(код за ЄДРПОУ 33493581) знаходиться на обліку в ДПІ у Голосіївському районі м. Києва. Згідно з базами даних «Інформаційно-пошукова система»ДПІ у Голосіївському районі м. Києва станом на дату складання акут перевірки стан TOB «РМА-Груп»-до ЄДР внесено запис про відсутність за місцезнаходженням. Товариством у період діяльності подавались декларації э податку на прибуток, згідно яких відсутні будь-які нарахування в рядку 7 «амортизаційні відрахування», що свідчить про відсутність основних фондів у підприємства. Фактично згідно податкової звітності у TOB «РМА-Груп»відсутні трудові ресурси, виробниче обладнання, транспортне та торгівельне обладнання, сировина, матеріали для здійснення основного виду діяльності.

Також, в акті перевірки зазначено, що в провадженні СВ ПМ ДПІ у Голосіївському районі м. Києва перебуває кримінальна справа № 49-3178, порушена відносно директора TOB «Кес-УА»ОСОБА_5 та бухгалтера ОСОБА_4 за фактом умисного ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах за ч. 2 ст. 205, ч. 5 ст. 27, ч. З ст. 212 КК України. В ході провадження досудового слідства по вказаній кримінальній справі встановлено, що невстановленими слідством особами в 2008-2011 роках без наміру здійснення господарської діяльності, в тому числі TOB Груп». Створення та придбаня зазначеного суб'єкта господарської діяльності дало змогу невстановленим особам здійснювати незаконну діяльність, прикриваючись фактом реєстрації вказаного підприємства.

Враховуючи наведену обставину, відповідач прийшов до висновку, що договори, укладені TOB «Рекламна агенція Самміт»з TOB Груп», в порушення ч. 1 ст. 203, ч. 1 ст. 207, ст.ст. 215, 216, 228 Цивільного кодексу України, не були спрямовані на реальне настання правових наслідків, обумовлених ними.

Відповідач вважає, що наведена інформація свідчить про відсутність факту придбання товарів (робіт, послуг) у TOB Груп»та підтверджує неможливість їх фактичного отримання TOB «Рекламна агенція Самміт».

За таких підстав в Акті перевірки зроблено висновок про порушення позивачем підпункту 7.4.1 та 7.4.5 пункту 7.4 статті 7 Закону України «Про податок на додану вартість», пунктів 198.1, 198.2, 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України та п. 2 ст. 3 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», що призвело до заниження податку на додану вартість на суму 139 329 грн., в тому числі за серпень 2010 року на суму 32 856 грн., за вересень 2010 року на суму 38 933 грн., жовтень 2010 року на суму 17 360 грн., за листопад 2010 року на суму 22 097 грн., за грудень 2010 року на суму 5 620 грн., за січень 2011 року на суму 6 600 грн., за лютий 2011 року на суму 8 135 грн., за березень 2011 року на суму 7 728 грн.

Так, 14 липня 2010 року між TOB «Рекламна агенція Самміт»(Замовник) та TOB Груп»(Виконавець) було укладено Договір № 15/07/2010, відповідно до якого замовник дає завдання, а виконавець бере на себе обов'язок протягом всього строку дії договору, надавати замовнику послуги з виготовлення друкованої продукції, а також рекламні послуги

Згідно з п. 1.2 Договору опис, кількість, ціна та строки виконання робіт конкретизуються по кожному замовленню та узгоджуються сторонами шляхом укладення додаткових угод, які є невід'ємною частиною основного договору.

Додатковими угодами №№ 1-17 сторонами було погоджено конкретні види послуг, їх вартість та строки надання, зокрема:

· згідно додаткової угоди № 1 від 14.07.2010 р. Виконавець зобов'язувався у строк до 03.08.2010 року надати послуги з комплектації, упаковки мінікаталогів по телефонам та аксесуарам на суму 35 952,00 грн., в тому числі ПДВ 5 992,00 грн.;

· згідно додаткової угоди № 2 від 14.07.2010 р. Виконавець зобов'язувався у строк до 04.08.2010 року надати послуги з висікання заготовки цінника «Миргородська»акція, висікання, приклеювання до ніжки, упаковування цінника «Миргородська»акція, висікання заготовки шелтокера «Миргородська»акція, висікання ніжки шелтокера «Миргородка»акція, приклеювання шелтокера до ніжки «Миргородська»та інш. на загальну суму 47 280,00 грн., в тому числі ПДВ 7 880,00 грн.;

· згідно додаткової угоди № 3 від 14.07.2010 р. Виконавець зобов'язувався у строк до 12.08.2010 року надати послуги з висікання костера, каширування та лакіювання костера на загальну суму 7 920,00 грн., в тому числі ПДВ 1 320,00 грн.;

· згідно додаткової угоди № 4 від 02.08.2010 р. Виконавець зобов'язувався у строк до 01.09.2010 року надати послуги з розробки та дизайну цінника та стикера «Боржомі»на суму 15 000,00 грн., в тому числі ПДВ 2 500,00 грн.;

· згідно додаткової угоди № 5 від 02.08.2010 р. Виконавець зобов'язувався у строк до 03.09.2010 року надати послуги з формування муляжа горизонтального TM 's», формування муляжа вертикального TM 's»на суму 45 018,00 грн., в тому числі ПДВ 7 503,00 грн.;

· згідно додаткової угоди № 6 від 03.08.2010 р. Виконавець зобов'язувався у строк до 13.09.2010 року надати послуги з комплектування, упаковки брошур Nokia та заміни полотна для підлогової конструкцій на суму 36 658,62 грн., в тому числі ПДВ - 6 109,77 грн.;

· згідно додаткової угоди № 7 від 11.08.2010 р. Виконавець зобов'язувався у строк до 22.09.2010 року надати послуги з висікання заготовки цінника «Миргородська»акція, висікання, приклеювання до ніжки, упаковування цінника «Миргородська»акція, висікання заготовки шелтокера «Миргородська»акція, висікання ніжки шелтокера «Миргородська»акція, приклеювання шелтокера до ніжки «Миргородська»та інш. на загальну суму 96 720,00 грн., в тому числі ПДВ - 16 120,00 грн.;

· згідно додаткової угоди № 8 від 15.09.2010 р. Виконавець зобов'язувався у строк до 01.10.2010 року надати послуги з розробки та дизайну цінника «Миргородська Лагідна», розробки та дизайну шелфтокера «Боржомі»на суму 12 000,00 грн., в тому числі ПДВ -2 000,00 грн.;

· згідно додаткової угоди № 9 від 15.09.2010 р. Виконавець зобов'язувався у строк до 13.10.2010 року надати послуги з висікання заготовки цінника «Миргородська Лагідна», висікання ніжки цінника «Миргородська Лагідна», приклеювання цінника до ніжки «Миргородська Лагідна», ламінацію постера AI «Миргородська», ламінацію постера А2 «Миргородська»на загальну суму 68 400,00 грн., в тому числі ПДВ - 11 400,00 грн.;

· згідно додаткової угоди № 10 від 15.09.2010 р. Виконавець зобов'язувався у строк до 21.10.2010 року надати послуги з висікання заготовки шелтокера «Боржомі», висікання ніжки шелтокера до ніжки «Боржомі», УФ лакування шелтокера «Боржомі», висічка заготовки воблера «Миргородська», висікання пластикової ніжки воблера «Миргородьська»та інш. на загальну суму 20 160,00 грн., в тому числі ПДВ 3 360,00 грн.;

· згідно додаткової угоди №11 від 04.10.2010 р. Виконавець зобов'язувався у строк до 02.11.2010 року надати послуги з заміни полотна для конструкцій на підлогу на суму 7 066,62 грн., в тому числі ПДВ 1 177,77 грн.;

· згідно додаткової угоди № 12 від 04.10.2010 р. Виконавець зобов'язувався у строк до 11.11.2010 року надати послуги з розміщення рекламної продукції на суму 54 000,00 грн., в тому числі ПДВ 9 000,00 грн.;

· згідно додаткової угоди № 13 від 10.11.2010 р. Виконавець зобов'язувався у строк до 28.12.2010 року надати послуги з висікання заготовки шелтокера «Миргородська», висікання ніжки шелтокера «Миргородська», УФ лакування шелтокера «Миргородська», ламінації постера «Миргородська»на загальну суму 15 120,00 грн., в тому числі ПДВ - 2 520,00 грн.;

· згідно додаткової угоди № 14 від 10.11.2010 р. Виконавець зобов'язувався у строк до 23.12.2010 року надати послуги з висікання заготовки цінника «Миргородська»на суму 7 200,00 грн., в тому числі ПДВ - 1 200,00 грн.;

· згідно додаткової угоди № 15 від 02.12.2010 р. Виконавець зобов'язувався у строк до 10.01.2011 року надати послуги з висікання заготовки шелтокера «Миргородська», висікання ніжки шелтокера «Миргородська», приклеювання шелтокера до ніжки «Миргородська», УФ лакування шелтокера «Миргородська», ламінації постера «Миргородська»на загальну суму 25 200,00 грн., в тому числі ПДВ - 4 200,00 грн.;

· згідно додаткової угоди № 16 від 02.12.2010 р. Виконавець зобов'язувався у строк до 10.01.2011 року надати послуги з висікання заготовки цінника «Миргородська Лагідна»слабогазована, комплектації та упаковки цінника «Миргородська Лагідна»слабогазована, висікання заготовки цінника «Миргородська Лагідна»негазована, комплектації та упаковки цінника «Миргородська Лагідна»негазована на загальну суму 14 400,00 грн., в тому числі ПДВ - 2 400,00 грн.;

· згідно додаткової угоди №17 від 12.02.2011 р. Виконавець зобов'язувався у строк до 30.03.2011 року надати послуги з ламінації муляжа формованого, висікання заготовки шелфтокера «Миргородська»без печатки, приклеювання шелфтокера до ніжки «Миргородська», висікання заготовки до ніжки «Миргородська», висікання заготовки цінника «Боржомі», висікання ніжки цінника «Боржомі»без печатки, приклеювання цінника до ніжки «Боржомі»на загальну суму 46 369,44 грн., в тому числі ПДВ 7 728,24 грн.

На виконання наведеного Договору № 14/07/2010 від 14.07.2010 та Додаткових угод до нього, укладених між TOB «Рекламна агенція Самміт»та TOB «РМА-Груп», останнім було надано послуги (виконано роботи) на загальну суму 471 878,90 грн., в тому числі ПДВ - 94 375,78 грн., що підтверджується актами здачі-приймання робіт (надання послуг): № 300311 від 30 березня 2011 року на суму 14 040,00 грн., в тому числі ПДВ 2 340,00 грн.; № 230311 від 23 березня 2011 року на суму 32 329,44 грн., в тому числі ПДВ 5 388,24 грн.; № 240211/2 від 24 лютого 2011 року на суму 11 790,00 грн., в тому числі ПДВ 9 825,00 грн.; № 100111 від 10 січня 2011 року на суму 39 600,00 грн., в тому числі ПДВ 6 600,00 грн.; № 281210 від 28 грудня 2010 року на суму 15 120,00 грн., в тому числі ПДВ 2 520,00 грн.; № 231210 від 23 грудня 2010 року на суму 7 200,00 грн., в тому числі ПДВ 1 200,00 грн.; № 111110 від 11 листопада 2010 року на суму 54 000,00 грн., в тому числі ПДВ 9 000,00 грн.; № 021110-2 від 02 листопада 2010 року на суму 7 066,62 грн., в тому числі ПДВ 1 177,77 грн.; № 211010 від 21 жовтня 2010 року на суму 10 080,00 грн., в тому числі ПДВ 1 680,00 грн.; № 181010 від 18 жовтня 2010 року на суму 10 080,00 грн., в тому числі ПДВ 1 680,00 грн.; № 131010 від 13 жовтня 2010 року на суму 68 400,00 грн., в тому числі ПДВ 11 400,00 грн.; № 011010 від 01 жовтня 2010 року на суму 12 000,00 грн., в тому числі ПДВ 2 000,00 грн.; № 220910 від 22 вересня 2010 року на суму 41 490,00 грн., в тому числі ПДВ 6 915,00 грн; № 160910 від 16 вересня 2010 року на суму 24 240,00 грн., в тому числі ПДВ 4 040,00 грн.; № 130910-2 від 13 вересня 2010 року на суму 36 658,60 грн., в тому числі ПДВ 6 109,77 грн.; № 090910 від 09 вересня 2010 року на суму 30 990,00 грн., в тому числі ПДВ 5 165,00 грн.; № 030910 від 03 вересня 2010 року на суму 45 018,00 грн., в тому числі ПДВ 7 503,00 грн.; № 010910 від 01 вересня 2010 року на суму 15 000,00 грн., в тому числі ПДВ 2 500,00 грн.; № 120810 від 12 серпня 2010 року на суму 7 920,00 грн., в тому числі ПДВ 1 320,00 грн.; № 040810 від 04 серпня 2010 року на суму 47280,00 грн., в тому числі ПДВ 7 880,00 грн.; № 030810-2 від 03 серпня 2010 року на суму 35 952,00 грн., в тому числі ПДВ 5 992,00 грн.

Крім того, 14 липня 2010 року між TOB «Рекламна агенція Самміт»(Замовник) та TOB «РМА-Груп»(Підрядник) було укладено Договір № 14/07/2010, відповідно до якого підрядчик зобов'язується за замовленням замовника виготовити та передати замовнику друковану, сувенірну та іншу продукцію, а також замовлені матеріали. Згідно п. 1.2 Договору перелік, кількість, ціна та строки поставки матеріалів по кожному конкретному замовленню узгоджуються сторонами шляхом укладення додаткових угод, які є невід'ємною частиною основного договору

Додатковими угодами №№ 1-10 до Договору сторонами було погоджено конкретні види матеріалів, їх вартість та строки передачі Замовнику, зокрема:

· згідно додаткової угоди № 1 від 14.07.2010 Підрядник зобов'язувався виготовити та передати Замовнику у строк до 02.08.2010 року тримачі на полиці на загальну суму 12 000,00 грн., в тому числі ПДВ 2 000,00 грн.;

· згідно додаткової угоди № 2 від 14.07.2010 Підрядник зобов'язувався виготовити та передати Замовнику у строк до 03.08.2010 року промоупаковки для мінікаталогів по телефонам та аксесуарам у строк до 03.08.2010 року на суму 33 384,00 грн., в тому числі ПДВ 5 564,00 грн.;

· згідно додаткової угоди № З від 14.07.2010 Підрядник зобов'язувався виготовити та передати Замовнику у строк до 19.08.2010 року пластикові кармани для листівок, прозорі пластикові перегородки на загальну суму 60 600,00 грн., в тому числі ПДВ - 10 100,00 грн.;

· згідно додаткової угоди № 4 від 10.08.2010 Підрядник зобов'язувався виготовити та передати Замовнику у строк до 13.09.2010 року промоупаковку для брошюр Nokia, промоупаковку для брошюр Nokia, пластикові кармани для настольної конструкції та іншу продукцію на загальну суму 37 800,00 грн., в тому числі ПДВ - 6 300,00 грн.;

· згідно додаткової угоди № 5 від 10.08.2010 Підрядник зобов'язувався виготовити та передати Замовнику в строк до 17.09.2010 року роздільники на полиці на суму 2 400,00 грн., в тому числі ПДВ 400,00 грн.;

· згідно додаткової угоди № 6 від 15.09.2010 Підрядник зобов'язувався виготовити та передати Замовнику в строк до 07.10.2010 року роздільники на полиці на суму 3 600,00 грн., в тому числі ПДВ 600,00 грн.;

· згідно додаткової угоди № 7 від 14.10.2010 Підрядник зобов'язувався виготовити та передати Замовнику в строк до 02.11.2010 року промоупаковку для брошюр Nokia №8, промоупаковку для брошюр Nokia №8 РУС (МД), пластикові кармани для настольної конструкції, стикери на загальну суму 53 517,00 грн., в тому числі ПДВ - 8 919,50 грн.;

· згідно додаткової угоди № 8 від 25.10.2010 Підрядник зобов'язувався виготовити та передати Замовнику в строк до 24.11.2010 року комплект кріплень на суму 18 000,00 грн., в тому числі ПДВ - 3 000,00 грн.;

· згідно додаткової угоди № 9 від 10.11.2010 Підрядник зобов'язувався виготовити та передати Замовнику в строк до 21.12.2010 року комплект цінникотримачів, купони на загальну суму 11 400,00 грн., в тому числі ПДВ - 1 900,00 грн.;

· згідно додаткової угоди № 10 від 12.01.2011 Підрядник зобов'язувався виготовити та передати Замовнику в строк до 24.02.2011 року товар - пластикові кармани для настільної конструкції, промоупаковку для брошур С5-03, заміну полотна для підлогової конструкції на загальну суму 48 808,80 грн., в тому числі ПДВ - 8 134,80 грн.

На виконання Договору № 15/07/2010 від 14.07.2010 та Додаткових угод до нього, укладених між TOB «Рекламна агенція Самміт»та TOB «РМА-Груп», останнім було здійснено поставку товарів на загальну суму 224 766,50 грн., в тому числі ПДВ - 44 953,30 грн., що підтверджується видатковими накладними: № 020810 від 02 серпня 2010 року на суму 12 000,00 грн., в тому числі ПДВ 2 000,00 грн.; № 030810 від 03 серпня 2010 року на суму 33384,00 грн., в тому числі ПДВ 5 564,00 грн.; № 190810 від 19 серпня 2010 року на суму 60 600,00 грн., в тому числі ПДВ 10 100,00 грн.; № 130910 від 13 вересня 2010 року на суму 37 800,00 грн., в тому числі ПДВ 6 300,00 грн.; № 170910 від 17 вересня 2010 року на суму 2 400,00 грн., в тому числі ПДВ 400,00 грн.; № 071010 від 07 жовтня 2010 року на суму 3 600,00 грн., в тому числі ПДВ 600,00 грн.; № 021111 від 02 листопада 2010 року на суму 53517,00 грн., в тому числі ПДВ 8919,50 грн.; № 241110 від 24 листопада 2010 року на суму 18 000,00 грн., в тому числі ПДВ 3 000,00 грн.; № 211210 від 21 грудня 2010 року на суму 11 400,00 грн., в тому числі ПДВ 1 900,00 грн.; № 240211 від 24 лютого 2010 року на суму 37 018,80 грн., в тому числі ПДВ 6169,80 грн. В оплату за виконані роботи та передані товари згідно Договорів № 14/07/2010, № 15/07/2010 від 14 липня 2010 року TOB «Рекламна агенція Самміт»перерахувало на поточний рахунок TOB Груп»грошові кошти згідно платіжних доручень: № 3113 від 10 березня 2011 року перераховано 58 534,38 грн. (в тому числі ПДВ 9 755,73 грн.); № 3122 від 15 березня 2011 року перераховано 1 464,26 грн. (в тому числі ПДВ 244,04 грн.); № 3094 від 01 березня 2011 року перераховано 51 000,00 грн. (в тому числі ПДВ 8 500,00 грн.), № 3057 від 15 лютого 2011 року перераховано 1 188,00 грн. (в тому числі ПДВ 198,00 грн.); № 3056 від 01 лютого 2011 року перераховано 6 600,00 грн. (в тому числі ПДВ 1 100,00 грн.), № 3020 від 21 січня 2011 року перераховано 1 011,60 грн. (в тому числі ПДВ 168,60 грн.); № 3007 від 18 січня 2011 року перераховано 65 730,00 грн. (в тому числі ПДВ 10 955,00 грн.), № 3008 від 18 січня 2011 року перераховано 37 000,00 грн. (в тому числі ПДВ 6 250,00 грн. ): № 2931 від 14 грудня 2010 року перераховано 3 978,00 грн. (в тому числі ПДВ 663,00 грн.), № 2919 від 08 грудня 2010 року перераховано 68 000,00 грн. (в тому числі ПДВ 11 333,33 грн.), № 2860 від 23 листопада 2010 року перераховано 19 368,00 грн. (в тому числі ПДВ З 228,00 грн.); № 2837 від 16 листопада 2010 року перераховано 3 125,00 грн. (в тому числі ПДВ 520,83 грн.), № 2829 від 09 листопада 2010 року перераховано 25 000,00 грн. (в тому числі ПДВ 4 166,67 грн.); № 2810 від 04 листопада 2010 року перераховано 21 000,00 грн. (в тому числі ПДВ 3 500,00 грн.), № 2781 від 27 жовтня 2011 року перераховано 27 458,00 грн. (в тому числі ПДВ 4 576,33 грн.); № 2775 від 25 жовтня 2010 року перераховано 97 000,62 грн. (в тому числі ПДВ 16 166,77 грн.), № 2764 від 19 жовтня 2010 року перераховано 7 008,00 грн. (в тому числі ПДВ 1 168,00 грн.), № 2758 від 14 жовтня 2010 року перераховано 40 000,00 грн. (в тому числі ПДВ 6 666,67 грн.), № 2731 від 06 жовтня 2010 року перераховано 42 000,00 грн. (в тому числі ПДВ 7 000,00 грн.); № 2724 від 05 жовтня 2010 року перераховано 10 000,00 грн. (в тому числі ПДВ 1 666,67 грн.), № 2705 від 29 вересня 2010 року перераховано 23 100,00 грн. (в тому числі ПДВ 3 850,00 грн.); № 2684 від 23 вересня 2010 року перераховано 3 943,00 грн. (в тому числі ПДВ 657,17 грн.).

З матеріалів справи вбачається, що заборгованість TOB «Рекламна агенція Самміт»перед TOB Груп»за передані товари та виконані роботи відсутня.

Також, в матеріалах справи містяться податкові накладні, виписані ТОВ «РМА-Груп»на загальну суду 696 645,40 грн.

Дані податкові накладні були складені у момент виникнення податкових зобов'язань TOB «РМА-Груп», тобто в момент оформлення вищезазначених актів здачі-приймання робіт (надання послуг) та видаткових накладних, що засвідчують факт виконання робіт та передачі товарів.

Суми ПДВ за вищевказаними операціями віднесені позивачем до складу податкового кредиту в загальному розмірі 139 329 гри., в тому числі за серпень 2010 року -32 856 грн., за вересень 2010 року -38 933 грн., за жовтень 2010 року -17 360 грн., за листопад 2010 року -22 097 грн., за грудень 2010 року -5 620 грн., за січень 2011 року -6 600 грн., за лютий 2011 року - 8 135 грн., за березень 2011 року -7 728 грн.

Спеціальним законом, що визначає платників податку на додану вартість, об'єкти, базу та ставки оподаткування, перелік неоподатковуваних та звільнених від оподаткування операцій, особливості оподаткування експортних та імпортних операцій, поняття податкової накладної, порядок обліку, звітування та внесення податку до бюджету на час виникнення спірних правовідносин (в період до 01 січня 2011 року) був Закон України «Про податок на додану вартість»від 03.04.1997 року № 168/97-ВР.

Вказаний Закон втратив чинність з 01.01.2011 року у зв'язку із вступом в дію Податкового кодексу України, однак положення даного Закону підлягають застосуванню до спірних правовідносин, які виникли у період з серпня по грудень 2010 року, оскільки він визначав правила формування спірного податкового кредиту за вказаний період.

До спірних правовідносин, які виникли з січня по березень 2011 року, судом при вирішенні справи застосовуються норми Податкового кодексу України, який набув чинності з 01.01.2011 року.

Згідно з пунктом 1.7. статті 1 Закону України «Про податок на додану вартість»(у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин) податковий кредит -це сума, на яку платник податку має право зменшити податкове зобов'язання звітного періоду, визначена згідно з цим Законом.

Відповідно до підпункту 7.4.1. пункту 7.4. статті 7. Закону України «Про податок на додану вартість»податковий кредит звітного періоду визначається виходячи із договірної (контрактної) вартості товарів (послуг), але не вище рівня звичайних цін, у разі якщо договірна ціна на такі товари (послуги) відрізняється більше ніж на 20 відсотків від звичайної ціни на такі товари (послуги), та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 6.1. статті 6 та статтею 8-1 цього Закону, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій в необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання у виробництві та/або поставці товарів (послуг) для оподатковуваних операцій у межах господарської діяльності платника податку.

Аналогічні норми містяться також у Розділі V Податкового кодексу України, який визначає правила оподаткування податком на додану вартість з 01 січня 2011 року.

Згідно з п/п 14.1.181. п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України податковий кредит -сума, на яку платник податку на додану вартість має право зменшити податкове зобов'язання звітного (податкового) періоду, визначена згідно з розділом V цього Кодексу.

Пунктом 198.1. ст. 198 Податкового кодексу України встановлено право суб'єкта підприємницької діяльності на віднесення сум сплаченого податку на додану вартість до податкового кредиту у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг; б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв'язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу.

Положеннями пункту 3 ст. 198 Податкового кодексу України, встановлено, що податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Пунктом 198.3 ст. 198 Податкового кодексу України передбачено, що податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Таким чином, TOB «Рекламна агенція Самміт»правомірно включило до складу податкового кредиту відповідні суми податку на додану вартість.

Так, з матеріалів справи вбачається, що TOB «Рекламна агенція Самміт»в податкових деклараціях з податку на додану вартість за серпень-грудень 2010 року та січень-березень 2011 року в складі податкового кредиту відобразило суми податку на додану вартість, в тому числі на підставі податкових накладних, виписаних TOB «РМА-Груп», та які сплачені (нараховані) ним, в зв'язку з придбанням товарів та робіт (послуг).

Підставою для нарахування податкового кредиту, відповідно до підпункту 7.2.6. пункту 7.2. статті 7 Закону України «Про податок на додану вартість»є податкова накладна, яка видається платником податку, який поставляє товари (послуги), на вимогу їх отримувача.

За приписом підпункту 7.5.1. пункту 7.5. статті 7 Закону України «Про податок на додану вартість» датою виникнення права платника податку на податковий кредит вважається дата здійснення першої з подій: або дата списання коштів з банківського рахунку платника податку в оплату товарів (робіт, послуг), дата виписки відповідного рахунку (товарного чека) - в разі розрахунків з використанням кредитних дебетових карток або комерційних чеків; або дата отримання податкової накладної, що засвідчує факт придбання платником податку товарів (робіт, послуг).

Закон України «Про податок на додану вартість»визначає лише окремі випадки, за яких неможливе включення витрат по сплаті податку на додану вартість до податкового кредиту звітного періоду, це: не пов'язаність здійсненої операції з господарською діяльністю, фіктивність операцій, відсутність поставки, та відсутність у платника податків на момент перевірки податкових накладних або видача її особою, яка не є платником ПДВ.

Згідно з підпунктом 7.2.1. пункту 7.2. статті 7 Закону України «Про податок на додану вартість»платник податку зобов'язаний надати покупцю податкову накладну, що має містити зазначені окремими рядками: а) порядковий номер податкової накладної; б) дату виписування податкової накладної; в) назву юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість: г) податковий номер платника податку (продавця та покупця); д) місце розташування юридичної особи або місце податкової адреси фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість; е) опис (номенклатуру) товарів (робіт, послуг) та їх кількість (обсяг, об'єм); є) повну назву отримувача; ж) ціну продажу без врахування податку; з) ставку податку та відповідну суму податку у цифровому значенні; и) загальну суму коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку.

Відповідно до вимог підпункту 7.2.4. пункту 7.2. статті 7 Закону України «Про податок на додану вартість»право на нарахування податку та складання податкових накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники податку у порядку, передбаченому статтею 9 цього Закону.

Податкова накладна виписується на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) (пункт 201.7 статті 201 Податкового кодексу України).

Згідно п. 201.8 ст. 201 Податкового кодексу України право на нарахування податку та складання податкових накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники податку в порядку, передбаченому статтею 183 цього Кодексу.

Податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту (абз. 1 п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України).

Підставою для нарахування податкового кредиту, відповідно до підпункту абз. 1 п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України є податкова накладна, яка видається платником податку, який поставляє товари (послуги), на вимогу їх отримувача.

У податковій накладній повинні бути зазначені наступні реквізити: порядковий номер податкової накладної; дата виписування податкової накладної; повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, продавця товарів/послуг; податковий номер платника податку (продавця та покупця); місцезнаходження юридичної особи - продавця або податкова адреса фізичної особи -продавця, зареєстрованої як платник податку; повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг; опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг; ціна постачання без урахування податку; ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні; загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку; вид цивільно-правового договору; код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України).

Таким чином, в силу наведених норм Закону України «Про податок на додану вартість»та Податкового кодексу України підставою для формування податкового кредиту наявність у платника податку - покупця належним чином оформленої податкової накладної, виданої особою, яка зареєстрована платником податку на додану вартість.

Як встановлено судом, на момент складання податкових накладних контрагент позивача -TOB «РМА-Груп»- був зареєстрований як платник податку на додану вартість у встановленому законодавством порядку та мав свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість № 100230150 від 13.06.2009 р., що підтверджується матеріалами, що надійшли на запит суду від ДПІ у Голосіївському районі м. Києва.

Вказане свідоцтво було анульоване 26 липня 2011 року відповідно до рішення ДПІ у Голосіївському районі м. Києва № 355/29-203 від 26.07.2011 р., тобто на момент здійснення господарських операцій (серпень-грудень 2010 року та січень-березень 2011 року) вказане свідоцтво було чинним і TOB «РМА-Груп»мало право видавати податкові накладні на кожну поставку товарів, робіт (послуг).

Подальше анулювання свідоцтва платника податку на додану вартість не позбавляє правового значення податкові накладні, які були видані TOB «РМА-Груп»до прийняття рішення про анулювання свідоцтва платника ПДВ.

В свою чергу податкові накладні, на підставі яких позивач формував податковий кредит, та копії яких знаходяться в матеріалах справи, відповідають вимогам встановленим підпунктом 7.2.1 пункту 7.2 статті 7 Закону України «Про податок на додану вартість»та Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом ДПА України від 30.05.1997 р. № 165 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 червня 1997 р. за № 233/2037 (чинних на момент оформлення податкових накладних, складених до 01.01.2011 року) та вимогам встановленим пунктом 201.1 статті 201 Податкового кодексу України та Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом ДПА України від 21.12.2010 р. № 969 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 грудня 2010 р. за № 1401/18696 (які набули чинності на момент оформлення податкових накладних, складених з 01.01.2011 року) стосовно порядку оформлення та підстав їх видачі.

Таким чином, позивачем було дотримано спеціальні вимоги щодо документального підтвердження спірних сум податкового кредиту.

Крім того, колегія суддів зазначає, що у разі, якщо на час здійснення господарських операцій, за якими податковий орган не визнає обґрунтованим віднесення позивачем до податкового кредиту сум податку на додану вартість, контрагенти були включені до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також мали свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість, покупець не може нести відповідальність ні за несплату податків продавцями, ні за можливу недостовірність відомостей про них, наведених у зазначеному реєстрі, за умови необізнаності щодо неї.

Довідка № 13246026 від 05.03.2012 року та Витяг № 12912784 від 31.01.2012 року з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців підтверджують, що TOB «РМА-Груп»зареєстрована як юридична особа Голосіївською районною у місті Києві державною адміністрацією, станом на момент здійснення господарських операцій було включено до Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (том II, а.с. 223-224, 234-238) та продовжує перебувати у Єдиному державному реєстрі також на момент розгляду даної справи.

Як вбачається з довідки з ЄДР, контрагент позивача -TOB «РМА-Груп»на момент проведення господарських операцій не був ліквідований, діяльність його в установленому законом порядку не була припинена, з ЄДРПОУ підприємство не виключене. Відтак, вказане підприємство не мало дефектів у своєму правовому статусі та мало право укладати правочини та вчиняти інші юридично значимі дії.

Таким чином, посилання відповідача на те, що до Єдиного державного реєстру внесено запис про відсутність TOB «РМА-Груп»за місцезнаходженням до уваги не приймаються.

Що стосується реальності передачі TOB «РМА-Груп»товарів, виконання робіт на користь позивача, а також придбання позивачем таких товарів, робіт з метою їх використання у власній господарській діяльності, то колегія суддів зазначає наступне.

Відповідно до визначення частини першої статті 3 Господарського кодексу України під господарською діяльністю у цьому Кодексі розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність.

Згідно підпункту 14.1.36. статті 14 Податкового кодексу України господарська діяльність - діяльність особи, що пов'язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами;

За даними витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 20 лютого 2012 року № 13089309 до основних видів діяльності TOB «Рекламна агенція Самміт»належать: «Рекламна діяльність»(код КВЕД 74.40.0), «Інші види видавничої діяльності»(код КВЕД 2.15.0), «Інша поліграфічна діяльність»(код КВЕД 22.22.0), «Посередництво в торгівлі товарами широкого асортименту»(код КВЕД 51.19.0), «Інші види оптової торгівлі»(код КВЕД 51.90.0), «Дослідження кон'юнктури ринку та виявлення суспільної думки»(код КВЕД 74.13.0).

З матеріалів справи вбачається, що виконані TOB «РМА-Груп»роботи (надані матеріали) замовлялись позивачем з метою використання в подальшій господарській діяльності, Так, отримані позивачем за договорами з TOB «РМА-Груп»матеріали та послуги використовувались позивачем під час виконання робіт на користь замовників -ВАТ «Звенигородський сироробний завод», TOB «Хоса-Плекс Україна», Спільне україно-німецьке TOB з іноземними інвестиціями «КЕРШЕР», ДП «Клевер Форс», TOB «Сандора», ЗАТ «Індустріальні та дистрибуційні системи», що підтверджується відповідними договорами поставки продукції та надання послуг, видатковими накладними, актами здачі-приймання робіт, податковими накладними та рахунками-фактурами, які наявні в матеріалах справи.

З наданих первинних документів вбачається, що отримані у TOB «РМА-Груп»матеріали та послуги замовлялись позивачем для виконання своїх зобов'язань перед замовниками по наданню послуг з виробництва та розповсюдження рекламної продукції, що відноситься до основних видів діяльності позивача.

Згідно актів виконаних робіт та видаткових накладних, складених між позивачем та вищепереліченими контрагентами, загальна вартість товарів (робіт), переданих позивачем на користь своїх замовників включала в себе також суму податку на додану вартість.

Так, з первинних документів та документів бухгалтерської звітності вбачається фактичне отримання продукції позивачем та подальше використання отриманої продукції у власній господарській діяльності при здійснення оподатковуваних операцій, направлених на отримання прибутку.

Отже, господарські операції позивача з TOB «РМА-Груп»є реальними та підтверджуються необхідними документами, а роботи (послуги), що придбавалися позивачем у TOB «РМА-Груп», отримувались з метою використання та були використані позивачем у власній господарській діяльності, що є свідченням добросовісності позивача при здійсненні вказаних операцій.

Щодо вироку Голосіївського районного суду м. Києва від 29.09.2011р. у кримінальній справі по обвинуваченню ОСОБА_7, який займав посаду директора TOB «РМА-Груп»необхідно зазначити наступне.

Відповідно до ч. 4 ст.72 КАС України вирок суду в кримінальній справі або постанова суду у справі про адміністративний проступок, які набрали законної сили, є обов'язковими для адміністративного суду, що розглядає справу про правові наслідки дій чи бездіяльності особи, щодо якої ухвалений вирок або постанова суду, лише в питаннях, чи мало місце діяння та чи вчинене воно цією особою.

Як вбачається з вище зазначеного вироку гр. ОСОБА_7 визнано винним у вчиненні злочинів, передбачених ст. 205 ч.2, ст. 358 ч. 2 КК України, що полягало у придбанні TOB «РМА-Груп»з метою прикриття незаконної діяльності невстановленої особи та підроблення офіційних документів TOB «РМА-Груп»з метою їх подальшого використання при здійсненні реєстрації товариства в органах державної реєстрації.

Отже, в даному випадку вирок Голосіївського районного суду м. Києва, встановлює лише факт того, що мало місце діяння гр. ОСОБА_7 щодо підроблення офіційних документів, які надають право на перереєстрацію юридичної особи, та придбання юридичної особи без наміру здійснювати господарську діяльність.

Проте вищеназваний вирок, так і матеріали обвинувачення не стосуються діяльності обвинуваченого (підсудного), що була б пов'язана із господарськими операціями між TOB «РМА-Груп»та TOB «Рекламна агенція Самміт», описова частина вироку та постанови про пред'явлення обвинувачення у кримінальній справі містять фабулу зі вказуванням господарських операцій TOB «РМА-Груп»з іншими контрагентами, зокрема TOB «Кес-УА».

Відповідно до пункту 18 Постанови Пленуму Верховного Суду України від 06 листопада 2009року № 9 «Про судову практику розгляду цивільних справ про визнання правочинів недійсними»при кваліфікації правочину за ст. 228 Цивільного кодексу України має враховуватися вина, яка виражається в намірі порушити публічний порядок сторонами правочину або однією зі сторін. Доказом вини може бути вирок суду, постановлений у кримінальній справі, щодо знищення, пошкодження майна чи незаконного заволодіння ним тощо.

В той же час, з вироку не вбачається, що гр. ОСОБА_7 укладались фіктивні господарські угоди з TOB «Рекламна агенція Самміт»(з метою суперечною інтересам держави і суспільства, пошкодження майна чи незаконного заволодіння ним тощо), підроблялись первинні документи по взаємовідносинам з позивачем або що товари, роботи (послуги) від TOB «РМА-Груп»позивачу фактично не передавались.

Таким чином, висновки податкового органу про безтоварність оподатковуваної угоди зроблені на підставі необґрунтованих та недоведених припущень. Відповідачем не надано доказів, належних для визнання зазначених правочинів нікчемними.

Таким чином, колегія суддів приходить до висновку, що податковий орган безпідставно прийшов до висновку про нікчемність договорів, укладених між позивачем та TOB «РМА-Груп», оскільки відсутні належні підстави вважати, що правочини між вказаними особами є такими, що порушують публічний порядок та були спрямовані на незаконне заволодіння майном держави.

Окрім цього, з 01.01.2011 року набули чинності зміни, внесені до Цивільного кодексу України, зокрема, було викладено частину першу статті 203 у новій редакції та доповнено статтю 228 частиною третьою. На підставі ч. З ст. 228 ЦК України доводити недійсність правочинів (господарських зобов'язань) органи державної податкової служби зобов'язані виключно у судовому порядку.

В матеріалах справи відсутні докази на предмет визнання недійсними в установленому порядку вищевказаних договорів та порушення законодавства України в момент складання наявних у позивача податкових накладних.

Слід зазначити, що відповідач не звертався до суду із позовом про визнання недійсними договорів укладених позивачем з TOB «РМА-Груп».

Тому, податковий орган безпідставно дійшов висновку про нікчемність оподатковуваних угод та протиправно поставив під сумнів розмір податкового кредиту з ПДВ, задекларованого позивачем по взаємовідносинам з TOB «РМА-Груп».

Посилання відповідача на відсутність у TOB «РМА-Груп»найманих працівників, виробничого обладнання, транспортного, торгівельного обладнання тощо не може бути взяте до уваги на підтвердження фіктивності угод з огляду на наступне.

Як вбачається з Акту перевірки, підставою для висновку контролюючого органу щодо відсутності у TOB «РМА-Груп»трудових ресурсів, виробничого обладнання, транспортного, торгівельного обладнання слугувала лише податкова звітність цього підприємства.

Подана до податкового органу податкова звітність не може бути беззаперечним доказом відсутності на підприємстві основних фондів та трудових ресурсів, оскільки підтвердженням наявності або відсутності у підприємства основних фондів (власних, орендованих) та трудових ресурсів є не документи податкового обліку, а відповідні документи бухгалтерського обліку.

Відповідачем не проаналізовано, які ресурси потрібні були б підприємству для реалізації товару та надання послуг, що передані (надані) TOB «РМА-Груп»позивачу. Враховуючи характер здійснюваних між сторонами операцій - продаж товарів та надання послуг - виконання таких договорів не вимагало від виконавця наявності основних фондів, спеціального технічного обладнання, оскільки умови про безпосереднє виробництво продавцем таких товарів та безпосереднє виконання робіт умови укладених договорів не містять.

Крім того, як зазначалось вище, факт відсутності вказаних ресурсів у підприємства податковим органом не перевірявся, а такий висновок зроблений на підставі податкової звітності, яка не містить достатньої інформації, на підставі якої можливо обґрунтувати такі висновки.

До того ж, висновки податкового органу не враховують нічим не обмеженого права підприємства укладати цивільно-правові угоди оренди приміщень, устаткування та автотранспорту та використання залучених за такими цивільно-правовими угодами трудових та інших ресурсів у власній господарській діяльності.

Враховуючи викладене, колегія суддів приходить до висновку, що TOB «Рекламна агенція Самміт»правомірно сформовано податковий кредит з податку на додану вартість за серпень-грудень 2010 року та січень-березень 2011 року, а висновок Акта перевірки про порушення позивачем порушення п/п п/п 7.4.1 та 7.4.5 п. 7.4 ст. 7 Закону України «Про податок на додану вартість»та пунктів 198.1, 198.2, 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України є помилковим, відтак визначення суми податкового зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 139 329,00 грн. відповідно до податкового повідомлення-рішення від 03 січня 2012 року № 0000012301 є протиправним.

Оцінивши докази, які є у справі за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, колегія суддів дійшла висновку, що суд першої інстанції правомірно задовольнив позовні вимоги позивача.

Доводи апеляційної скарги висновків суду першої інстанції не спростовують і апеляційним судом відхиляються.

Відповідно до ст. 200 КАС України -суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду -без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Оскільки судове рішення ухвалене судом першої інстанції відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права, на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в справі, підтвердженими доказами, а доводи апеляційної скарги висновків суду не спростовують, то колегія суддів апеляційної інстанції підстав для його скасування не вбачає.

Керуючись ст.ст. 160, 198, 200, 205, 206, 212, 254 КАС України, суд

У Х В А Л И В :

Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції в Шевченківському районі м. Києва Державної податкової служби України на постанову Окружного адміністративного суду м. Києва від 16 березня 2011 року за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Рекламна агенція Самміт»до Державної податкової інспекції в Шевченківському районі м. Києва Державної податкової служби України про скасування податкового повідомлення-рішення від 03.01.2012 р. № 0000012301 -залишити без задоволення , а постанову Окружного адміністративного суду м. Києва -без змін .

Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Головуючий суддя Губська О.А.

Судді: Парінов А.Б.

Беспалов О.О.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.05.2012
Оприлюднено25.06.2012
Номер документу24862768
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-589/12/2670

Ухвала від 17.01.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Патратій О.В.

Ухвала від 30.05.2012

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська О.А.

Постанова від 16.03.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Патратій О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні