Ухвала
від 20.06.2012 по справі 5008/449/2012
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

"20" червня 2012 р. Справа № 5008/449/2012

За позовом Департаменту міського господарства Ужгородської міської ради, м. Ужгород

до відповідача Відкритого акціонерного товариства „Ужгородське шляхово-будівельне управління №58", с. Баранинці Ужгородського району

про стягнення 56178,53 грн.

Суддя - В.С. Русняк

Представники:

Від позивача - ОСОБА_2 - начальник юридичного відділу, довіреність №01-12/175 від 17.02.12;

Від відповідача - не з'явився

СУТЬ СПОРУ: стягнення 56178,53 грн.

Представником позивача позов підтримано, посилаючись на підтвердження підстав позовних вимог доданими до матеріалів справи документальними доказами. Просить позов задоволити.

Крім того, подано клопотання від 20.06.12 згідно якого просить залучити Державну фінансову інспекцію в Закарпатській області (м. Ужгород, пл. Народна, 4) у справу як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача, оскільки відповідно до Указу Президента України „Про Положення про Державну фінансову інспекцію України" Державна фінансова інспекція України (Держфінінспекція України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів України (далі - Міністр), входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сфері державного фінансового контролю. Державна фінансова інспекція здійснює державний фінансовий контроль за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів; здійснює контроль за усуненням виявлених недоліків і порушень; має право порушувати перед відповідними державними органами питання про визнання недійсними договорів, .укладених із порушенням законодавства, у судовому порядку.

Держфінінспекція України у процесі виконання покладених на неї завдань взаємодіє в установленому порядку з іншими органами виконавчої влади, допоміжними органами і службами, утвореними Президентом України, органами місцевого самоврядування, відповідними органами іноземних держав і міжнародних організацій, а також підприємствами, установами, організаціями, всеукраїнськими об'єднаннями профспілок і всеукраїнськими об'єднаннями організацій роботодавців. В цьому випадку, рішення господарського суду по цій справі може вплинути на права і обов'язки Державної фінансової інспекції по Закарпатській області з огляду на те, що предметом позову є стягнення безпідставно отриманих коштів з місцевого бюджету за договорами про капітальні вкладення/ремонт; підставою для звернення було правопорушення у сфері використання бюджетних коштів, виявлене і встановлене Контрольно-ревізійним управлінням у Закарпатській області і тому її слід залучити до участі у справі як третіх осіб, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору.

Відповідно до Постанови КМ України від 20 липня 2011 р. №765 „Про утворення територіальних органів Державної фінансової інспекції" утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної фінансової інспекції шляхом перетворення територіальних органів Головного контрольно-ревізійного управління за переліком згідно з додатком. В цьому додатку зазначено і перетворення Контрольно-ревізійного управління в Закарпатській області у Державну фінансову інспекцію в Закарпатській області.

Відповідач письмового відзиву на позов не надіслав, свого уповноваженого представника для участі в судовому засіданні не направив.

У зв'язку з додатковим дослідженням обставин справи суду необхідно подати докази, що мають суттєве значення для вирішення спору по суті. За таких обставин, з метою повного, всебічного, об'єктивного розгляду справи, суд вважає за необхідне відкласти розгляд справи на інший термін.

Керуючись ст.ст. 77, 86 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

1. Розгляд справи відкласти на "05" липня 2012 р. о 10:30.

2. Згідно з ст. 27 ГПК України залучити Державну фінансову інспекцію в Закарпатській області (м. Ужгород, пл. Народна, 4) як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача.

3. Зобов'язати відповідача подати: письмове пояснення по суті заявлених вимог з підтверджуючими матеріалами.

4. Зобов'язати третю особу, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача подати: письмове пояснення по суті заявлених вимог з підтверджуючими матеріалами.

5. Явку уповноважених представників сторін - на розсуд сторін.

Суддя В.С. Русняк

СудГосподарський суд Закарпатської області
Дата ухвалення рішення20.06.2012
Оприлюднено26.06.2012
Номер документу24882224
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5008/449/2012

Рішення від 05.07.2012

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Русняк В.С.

Ухвала від 20.06.2012

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Русняк В.С.

Ухвала від 01.06.2012

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Русняк В.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні