Постанова
від 20.06.2012 по справі 2а/1270/3896/2012
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №8.2.1

ПОСТАНОВА

Іменем України

20 червня 2012 року Справа № 2а/1270/3896/2012

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

Головуючого судді: Твердохліб Р.С.,

при секретарі: Григоренко-Тумасян А.М,

та

представників сторін:

від позивача - ОСОБА_1 (довіреність від 05.05.2012 №00152/1),

від відповідача - не прибув,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у м. Луганську справу за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс» до Алчевської об'єднаної державної податкової інспекції в Луганській області Державної податкової служби про визнання недійсним та скасування податкового повідомлення-рішення від 06 березня 2012 року №0000562310,

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 30 травня 2012 року відкрито провадження по справі за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс» до Алчевської об'єднаної державної податкової інспекції в Луганській області про визнання недійсним та скасування податкового повідомлення-рішення від 06 березня 2012 року №0000562310.

Ухвалою Луганського окружного адміністративного суду від 13 червня 2012 року здійснено процесуальне правонаступництво відповідача, замінено Алчевську об'єднану державну податкову інспекцію Луганської області на Алчевську об'єднану державну податкову інспекцію Луганської області Державної податкової служби.

В обґрунтування заявлених позовних вимог позивач зазначив.

Алчевською об'єднаною державною податковою інспекцією Луганської області була проведена позапланова невиїзна перевірка товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс» (код ЄДРПОУ 34903283) з питань дотримання вимог податкового законодавства з податку на додану вартість та податку на прибуток по взаємовідносинам з ТОВ «Лугпромстройсантехмонтаж» (код за ЄДРПОУ 35554567) за період з 01 грудня 2010 року по 31 грудня 2010 року та ТОВ «Оріал» (код за ЄДРПОУ 36917523) за період з 01 квітня 2011 року по 30 квітня 2011 року.

Перевіркою встановлено, що товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс» в період з 01 грудня 2010 року по 31 грудня 2010 року визначило нарахування податку на додану вартість на суму 21936,00 грн., у квітні 2011 року на суму 1404,00 грн., в результаті чого завищено податковий кредит на суму 23340,00 грн., порушивши п.п.7.4.1, п.п.7.4.5 п.7.4, п.п.7.5.1 п.7.5 ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість» та п.198.1, п.198.2, п.198.3, п.198.6 ст.198 Податкового кодексу України.

За результатами проведеної перевірки складено акт від 23 лютого 2012 року №443/231/34903283 «Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс» (код ЄДРПОУ 34903283) з питань дотримання вимог податкового законодавства з податку на додану вартість та податку на прибуток по взаємовідносинам з ТОВ «Лугпромстройсантехмонтаж» (код за ЄДРПОУ 35554567) за період з 01 грудня 2010 року по 31 грудня 2010 року та ТОВ «Оріал» (код за ЄДРПОУ 36917523) за період з 01 квітня 2011 року по 30 квітня 2011 року., при підписанні вказаного акту головним бухгалтером товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс» була зроблена письмова відмітка про незгоду із висновками контролюючого органу.

06 березня 2012 року Алчевською об'єднаною державною податковою інспекцією прийнято податкове повідомлення-рішення №0000562310 про збільшення товариству з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс» суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість за основним платежем у розмірі 23340,00 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 5485,00 грн.

Позивач не погоджується з винесеним податковим повідомленням-рішенням від 06 березня 2012 року №0000562310 та вважає його протиправним та таким, що підлягає скасуванню з наступних підстав.

Між товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс» та ТОВ «Лугпромстройсантехмонтаж» укладено договір від 08 жовтня 2010 року №5/ПДР, на виконання умов якого ТОВ «Лугпромстройсантехмонтаж» виконало ремонтні роботи в приміщенні офісу товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс», а товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс» в свою чергу провело розрахунки за виконані роботи, у відповідності до умов зазначеного договору. На підтвердження реальності господарської операції Алчевській об'єднаній державній податковій інспекції Луганської області були надані всі необхідні документи, а саме: договір від 08 жовтня 2010 року №5/ПДР, акт приймання виконання підрядником робіт за грудень 2010 року №677, довідка про вартість виконаних підрядних робіт за грудень 2010 року, податкова накладна від 16 грудня 2010 року №29292, податкова накладна від 21 грудня 2010 року №29761, виписки по рахунку. Таким чином, придбання послуг було фактично здійсненим та підтвердженим належним чином.

Крім того, на час виконання підрядних робіт, згідно з умовами договору від 08 жовтня 2010 року №5/ПДР ТОВ «Лугпромстройсантехмонтаж», у відповідності до Закону України «Про податок на додану вартість», маючи відповідну ліцензію, виконавши роботи та отримавши грошові кошти за їх виконання, мало право складання податкових накладних.

Відповідно до п.п.7.2.6 п.п.7.2 ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість» податкова накладна видається платником податку, який поставляє товари (послуги), на вимогу їх отримувача та є підставою для нарахування податкового кредиту.

Таким чином, товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс» правомірно сформувало податковий кредит за період з 01 грудня 2010 року по 31 грудня 2010 року, включивши податкову накладну від 16 грудня 2010 року №29292 та податкову накладну від 21 грудня 2010 року №29761, одержану від ТОВ «Лугпромстройсантехмонтаж».

Стосовно віднесення податкової накладної від 19 квітня 2011 року, одержаної від ТОВ «Оріал», позивач зазначає, що Алчевській об'єднаній державній податковій інспекції Луганської області були надані всі первинні документи, а саме: договір поставки від 01 квітня 2011 року №ОЛ-11/04/01-03, видаткова накладна від 19 квітня 2011 року №636, розрахунок-фактура від 19 квітня 2011 року б/н, податкова накладна від 19 квітня 2011 року №2636, банківська виписка за 19 квітня 2011 року.

За умовами договору від 01 квітня 2011 року №ОЛ-11/04/01-03 ТОВ «Оріал» продало товариству з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс» автомобільні шини. Умови договору сторонами виконані повністю, первинні документи маються. Таким чином, товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс» законно та обґрунтовано сформувало податковий кредит, включивши податкову накладну від 19 квітня 2011 року №2636 до декларації за квітень 2011 року.

Крім того, позивач зазначає, що чинне законодавство не містить вказівок на залежність права платника податку на включення до свого податкового кредиту сум податку на додану вартість, фактично сплачених в ціні придбання товарів (робіт), на підставі податкової накладної, від дотримання контрагентами правил господарської діяльності. Якщо контрагент не виконав свого зобов'язання по сплаті податку до бюджету, то це тягне відповідальність та негативні наслідки саме щодо цієї особи. Зазначена обставина не є підставою для позбавлення платника податку права на податковий кредит у разі, якщо останній має всі документальні підтвердження розміру свого податкового кредиту.

У зв'язку з вищевикладеним, позивач просить суд, визнати недійсним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 06 березня 2012 року №0000562310 про збільшення товариству з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс» суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість за основним платежем у розмірі 23340,00 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 5485,00 грн.

В судовому засіданні представник позивача позов підтримав, надав пояснення аналогічні, викладеному у позові, просив задовольнити адміністративний позов у повному обсязі.

Представник відповідача адміністративний позов не визнав, про що подав письмові заперечення проти позову, заперечуючи проти позову, зазначив, що на підставі п. 79.2 ст. 79 Податкового кодексу України, Алчевською об'єднаною державною податковою інспекцією Луганської області проведено документальну позапланову невиїзну перевірку з питань дотримання вимог податкового законодавства з податку на додану вартість та податку на прибуток по взаємовідносинам з товариством з обмеженою відповідальністю «Оріал» за період з 01 січня 2011 року по 30 квітня 2011 року та товариством з обмеженою відповідальністю «Лугпромстройсантехмонтаж» з 01 грудня 2010 року по 31 грудня 2010 року.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс» проінформовано про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки, повідомленням № 04841/231 та наказом Алчевської об'єднаної державної податкової інспекції в Луганській області від 09 лютого 2012 року № 171, які вручено під розписку головному бухгалтеру ОСОБА_2.

Згідно даного акту від 23 лютого 2012 року №443/231/34903283 «Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс» (код ЄДРПОУ 34903283) з питань дотримання вимог податкового законодавства з податку на додану вартість та податку на прибуток по взаємовідносинам з ТОВ «Лугпромстройсантехмонтаж» (код за ЄДРПОУ 35554567) за період з 01 грудня 2010 року по 31 грудня 2010 року та ТОВ «Оріал» (код за ЄДРПОУ 36917523) за період з 01 квітня 2011 року по 30 квітня 2011 року за період з 01 грудня 2010 року по 31 грудня 2010 року та з 01 квітня 2011 року по 30 квітня 2011 року товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс» завищено податковий кредит у сумі 23340,00 грн., у тому числі за грудень 2010 року у сумі 21936,00 грн., за квітень 2011 року у сумі 1404,00 грн.

Посадовими особами товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс» на запит Алчевської об'єднаної державної податкової інспекції в Луганській області не надано відомості, листування або інші первинні документи, що підтверджують наявність субпідрядників.

В результаті проведення заходів, спрямованих на вчинення фактичного руху товарів, проведених операцій та надання послуг, встановлено, що у товариства з обмеженою відповідальністю «Лугпромстройсантехмонтаж» відсутня матеріальна база.

В ході перевірки встановлено відсутність у підприємств постачальників необхідних умов для здійснення господарської діяльності в частині купівлі, продажу, реалізації, зберігання та відвантаження товарно-матеріальних цінностей та надання послуг чи здійснення робіт в силу відсутності відповідного персоналу, транспортних засобів, приміщень та матеріальних ресурсів, що свідчить про відсутність у товариства з обмеженою відповідальністю «Лугпромстройсантехмонтаж» та товариства з обмеженою відповідальністю «Оріал» адміністративно - господарських можливостей на виконання господарських зобов'язань та відсутність фактичних дій, спрямованих на виконання взятих на себе зобов'язань.

Відсутність реально вчиненої господарської операції та, як наслідок, юридична дефектність відповідних первинних документів за змістом пункту 44.1 Податкового Кодексу України не дозволяє формувати дані податкового обліку незалежно від спрямованості умислу платників податку-учасників відповідної операції.

Отже, первинні документи, що згідно вимог ст.1, п.2, ст.3, ст.4, п.6 ст.8, п.1 та п.2 ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», п.2 Положення «Про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року №88 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 05 червня 1995 року за №168/704, мають бути оформлені платником та знаходитись у нього в розпорядженні, не встановлені, що дає підстави вважати не невідповідність задекларованих обсягів господарських операцій їх фактичній сукупності відносин, змісту, що повинні бути зафіксовані в документах та задекларовані обсяги нібито проведених операцій не відповідають реальним обставинам, суперечать нормативно-правовим актам, завдають шкоду державі.

У зв'язку з вищевикладеним, відповідач просить суд відмовити у задоволенні позовних вимог у повному обсязі.

Представник відповідача у судове засідання не прибув, про дату, час та місце судового розгляду повідомлявся належним чином, причини не прибуття суду не повідомив.

З огляду на положення ст.128 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає за можливе розглянути справу за відсутності представника відповідача.

Відповідно до частини 6 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України суд вирішує справу на основі наявних в матеріалах справи доказів.

Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог статей 69-72 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає позовні вимоги такими, що підлягають задоволенню повністю, з таких підстав.

Як вбачається з матеріалів справи товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс» зареєстровано виконавчим комітетом Алчевської міської ради Луганської області 28 лютого 2007 року, знаходиться на податковому обліку в Алчевській об'єднаній державній податковій інспекції Луганської області з 28 лютого 2007 року за №3253, є платником податку на додану вартість з 20 квітня 2007 року (арк. справи 27, 189, 190).

Відповідно до наказу Алчевської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області від 09 січня 2012 року №171, згідно п.79.2 ст.79 Податкового кодексу України проведена документальна позапланова невиїзна перевірка товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс» (код за ЄДРПОУ 34903283) з питань дотримання вимог податкового законодавства з податку на додану вартість та податку на прибуток по взаємовідносинам з ТОВ «Лугпромстройсантехмонтаж» (код за ЄДРПОУ 35554567) за період з 01 грудня 2010 року по 31 грудня 2010 року та ТОВ «Оріал» (код за ЄДРПОУ 36917523) за період з 01 квітня 2011 року по 30 квітня 2011 року, за результатами якої складено акт від 23 лютого 2012 року №43/231/34903283 (арк. справи 29-49).

Згідно висновків акту від 23 лютого 2012 року №43/231/34903283 перевіркою встановлено порушення товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс» п.п.7.4.1, п.п.7.4.5 п.7.4, п.п.7.5.1 п.7.5 ст.7 Закону України «Про податок на додану вартість», п.198.1, п.198.2, п.198.3 ст.198 Податкового кодексу України, п.2 ст.3 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», п.1.2, п.2.7 Наказу Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року №88, п.4.1 розділу 2 Наказу ДПА України від 25 січня 2011 року №41 в результаті чого занижено різницю між сумою податкового зобов'язання та сумою податкового кредиту з податку на додану вартість за період 01 грудня 2010 року по 31 грудня 2010 року та з 01 квітня 2011 року по 30 квітня 2011 року всього на 23340,00 грн., у тому числі за грудень 2010 року у розмірі 21936,00 грн., за квітень 2011 року у розмірі 1404,00 грн.

На підставі акту перевірки від 23 лютого 2012 року №43/231/34903283 Алчевською об'єднаною державною податковою інспекцією Луганської області винесено податкове повідомлення-рішення від 06 березня 2012 року №0000562310, яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість за основним платежем у розмірі 23340,00 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 5485,00 грн. (арк. справи 60).

За результатами судового розгляду суд прийшов до висновку, що податкове повідомлення-рішення Алчевської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області від 06 березня 2012 року №0000562310 про збільшення товариству з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс»» суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість за основним платежем у розмірі 23340,00 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 5485,00 грн., є протиправним та підлягає скасуванню з огляду на нижчевикладене.

Згідно із частиною 1 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, у тому числі на виконання делегованих повноважень, шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

У справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди відповідно до вимог частини 3 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до вимог Кодексу адміністративного судочинства України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого вирішує справи відповідно до Конституції та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України та застосовує інші нормативно-правові акти, прийняті відповідним органом на підставі, у межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією та законами України.

Згідно із частиною 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності відповідно до частини 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Предметом адміністративного позову є правомірність збільшення суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість товариству з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс» податковим повідомленням-рішенням від 06 березня 2012 року №0000562310, винесеного на підставі акту перевірки від 23 лютого 2012 року №443/231/34903283.

На час виникнення спірних правовідносин платників податку на додану вартість, об'єкти, базу та ставки оподаткування, перелік неоподатковуваних та звільнених від оподаткування операцій, особливості оподаткування експортних та імпортних операцій, поняття податкової накладної, порядок обліку, звітування та внесення податку до бюджету визначав Закон України від 03 квітня 1997 року № 168/97-ВР «Про податок на додану вартість».

Згідно із статтею 1 Закону України від 03 квітня 1997 року № 168/97-ВР «Про податок на додану вартість»:

- податкове зобов'язання - загальна сума податку, одержана (нарахована) платником податку в звітному (податковому) періоді, визначена згідно з цим Законом (пункт 1.6);

- податковий кредит - сума, на яку платник податку має право зменшити податкове зобов'язання звітного періоду, визначена згідно з цим Законом (пункт 1.7);

- бюджетне відшкодування - сума, що підлягає поверненню платнику податку з бюджету у зв'язку з надмірною сплатою податку у випадках, визначених цим Законом (пункт 1.8).

Відповідно до підпункту 7.4.1 пункту 7.4 статті 7 Закону України від 03 квітня 1997 року № 168/97-ВР «Про податок на додану вартість» податковий кредит звітного періоду визначається виходячи із договірної (контрактної) вартості товарів (послуг), але не вище рівня звичайних цін, у разі якщо договірна ціна на такі товари (послуги) відрізняється більше ніж на 20 відсотків від звичайної ціни на такі товари (послуги), та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 6.1 статті 6 та статтею 8-1 цього Закону, протягом такого звітного періоду у зв'язку з:

- придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку;

- придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій в необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання у виробництві та/або поставці товарів (послуг) для оподатковуваних операцій у межах господарської діяльності платника податку.

Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари (послуги) та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Датою виникнення права платника податку на податковий кредит вважається відповідно до підпункту 7.5.1 пункту 7.5 статті 7 Закону України від 03 квітня 1997 року № 168/97-ВР «Про податок на додану вартість» дата здійснення першої з подій: або дата списання коштів з банківського рахунку платника податку в оплату товарів (робіт, послуг), дата виписки відповідного рахунку (товарного чека) - в разі розрахунків з використанням кредитних дебетових карток або комерційних чеків; або дата отримання податкової накладної, що засвідчує факт придбання платником податку товарів (робіт, послуг).

Підставою для нарахування податкового кредиту відповідно до підпункту 7.2.6 пункту 7.2 статті 7 Закону України від 03 квітня 1997 року № 168/97-ВР «Про податок на додану вартість» є податкова накладна, яка видається платником податку, який поставляє товари (послуги), на вимогу їх отримувача.

Податкова накладна у відповідності із підпунктом 7.2.3 пункту 7.2 статті 7 Закону України від 03 квітня 1997 року № 168/97-ВР «Про податок на додану вартість» є звітним податковим документом і одночасно розрахунковим документом.

Порядок визначення суми податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або відшкодуванню з Державного бюджету України (бюджетному відшкодуванню), та строки проведення розрахунків визначені пунктом 7.7 статті 7 Закону України від 03 квітня 1997 року № 168/97-ВР «Про податок на додану вартість».

Згідно із підпунктом 7.7.1 пункту 7.7 статті 7 Закону України від 03 квітня 1997 року № 168/97-ВР «Про податок на додану вартість» сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов'язання звітного податкового періоду та сумою податкового кредиту такого звітного податкового періоду. При позитивному значенні суми, розрахованої згідно з підпунктом 7.7.1 цього пункту, така сума підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету у строки, встановлені законом для відповідного податкового періоду. При від'ємному значенні суми, розрахованої згідно з підпунктом 7.7.1 цього пункту, така сума враховується у зменшення суми податкового боргу з цього податку, що виник за попередні податкові періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до закону), а при його відсутності - зараховується до складу податкового кредиту наступного податкового періоду.

Якщо у наступному податковому періоді сума, розрахована згідно з підпунктом 7.7.1 цього пункту, має від'ємне значення, то у відповідності із підпунктом 7.7.2 пункту 7.7 статті 7 Закону України від 03 квітня 1997 року № 168/97-ВР «Про податок на додану вартість»: а) бюджетному відшкодуванню підлягає частина такого від'ємного значення, яка дорівнює сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів (послуг) у попередніх податкових періодах постачальникам таких товарів (послуг); б) залишок від'ємного значення після бюджетного відшкодування включається до складу податкового кредиту наступного податкового періоду.

З 01 січня 2011 року відносини, що виникають у сфері справляння податків і зборів, зокрема, визначення вичерпного переліку податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства регулює Податковий кодекс України.

Розділом V Податкового кодексу України врегульовані питання, пов'язані з обчисленням та сплатою податку на додану вартість.

У відповідності із статтею 198 Податкового кодексу України:

- право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з: а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг; б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв'язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності); в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України; г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу (пункт 198.1);

- датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається: дата тієї події, що відбулася раніше: дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною (пункт 198.2);

- податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку. Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду (пункт 198.3);

- якщо платник податку придбає (виготовляє) товари/послуги та необоротні активи, які призначаються для їх використання в операціях, що не є об'єктом оподаткування або звільняються від оподаткування, то суми податку, сплачені (нараховані) у зв'язку з таким придбанням (виготовленням), не відносяться до податкового кредиту зазначеного платника (пункт 198.4);

- не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними або оформлені з порушенням вимог чи не підтверджені митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу) (пункт 198.6).

Порядок визначення суми податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або відшкодуванню з Державного бюджету України (бюджетному відшкодуванню), та строки проведення розрахунків визначено статтею 200 Податкового кодексу України.

Згідно із статтею 200 Податкового кодексу України:

- сума податку, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України або бюджетному відшкодуванню, визначається як різниця між сумою податкового зобов'язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду (пункт 200.1);

- при позитивному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету у строки, встановлені цим розділом (пункт 200.2);

- при від'ємному значенні суми, розрахованої згідно з пунктом 200.1 цієї статті, така сума враховується у зменшення суми податкового боргу з податку, що виник за попередні звітні (податкові) періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до цього Кодексу), а в разі відсутності податкового боргу - зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (пункт 200.3);

- якщо в наступному податковому періоді сума, розрахована згідно з пунктом 200.1 цієї статті, має від'ємне значення, то: а) бюджетному відшкодуванню підлягає частина такого від'ємного значення, яка дорівнює сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів/послуг у попередніх податкових періодах постачальникам таких товарів/послуг або до Державного бюджету України, а в разі отримання від нерезидента послуг на митній території України - сумі податкового зобов'язання, включеного до податкової декларації за попередній період за отримані від нерезидента послуги отримувачем товарів/послуг; б) залишок від'ємного значення попередніх податкових періодів після бюджетного відшкодування включається до складу сум, що відносяться до податкового кредиту наступного податкового періоду (пункт 200.4).

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою податкову накладну, яка згідно з пунктом 201.6 статті 201 Податкового кодексу України є податковим документом і одночасно відображається у податкових зобов'язаннях і реєстрі виданих податкових накладних продавця та реєстрі отриманих податкових накладних покупця.

Податкова накладна видається платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, на вимогу покупця та є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту (пункт 201.10 статті 201 Податкового кодексу України).

Згідно з частиною 2 статті 3 Закону України від 16 липня 1999 року № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.

Відповідно до частини 1 статті 9 Закону України від 16 липня 1999 року № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.

Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції (частина 2 статті 9 Закону України від 16 липня 1999 року № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»).

Відповідно пункту 2.1 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року № 88 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05 червня 1995 року за № 168/704, первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення.

Первинні документи повинні мати такі обов'язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата і місце складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий чи електронний підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції (пункт 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року № 88 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05 червня 1995 року за № 168/704).

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено під час судового розгляду, 08 жовтня 2010 року між товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс» та ТОВ «Лугпромстройсантехмонтаж» укладений договір підряду №5/ПДР (арк. справи 72-73).

В рамках здійснення господарсько-правових відносин за договором підряду від 08 жовтня 2010 року №5/ПДР позивач отримав від ТОВ «Лугпромстройсантехмонтаж» податкові накладні від 16 грудня 2010 року №29292 на суму 70000,00 грн., у тому числі податок на додану вартість 11666,67 грн., від 21 грудня 2010 року №29761 на суму 61613,20 грн., у тому числі податок на додану вартість 10268,87 грн. (арк. справи 104, 105), які внесені позивачем до реєстру отриманих та виданих накладних за грудень 2010 року (арк. справи 158-166).

Також в рамках здійснення господарсько-правових відносин за договором підряду від 08 жовтня 2010 року №5/ПДР між товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс» та ТОВ «Лугпромстройсантехмонтаж» складені: локальний кошторис №2-1-1/5, зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту, договірну ціну, акт приймання виконаних робіт №677, довідку про вартість виконаних підрядних робіт (арк. справи 75-85, 100-103).

Оплата товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс» виконаних робіт за вищеназваним договором підтверджена банківськими виписками (арк. справи 191, 192).

01 квітня 2011 року між товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс» та ТОВ «Оріал» укладений договір поставки №ОЛ-11/04/03-01 (арк. справи 72-73).

В рамках здійснення господарсько-правових відносин за договором поставки від 01 квітня 2011 року №ОЛ-11/04/03-01 позивач отримав від товариства з обмеженою відповідальністю «Оріал» податкову накладну від 19 квітня 2011 року №636 на суму 8424,00 грн., у тому числі податок на додану вартість 1404,00 грн. (арк. справи 114), яка внесена позивачем до реєстру отриманих та виданих накладних за квітень 2011 року (арк. справи 138-148).

На виконання умов договору поставки від 01 квітня 2011 року №ОЛ-11/04/03-01 між товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс» та товариством з обмеженою відповідальністю «Оріал» складена видаткова накладна від 19 квітня 2011 року №636 (арк. справи 113).

Оплата товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс» за договором поставки від 01 квітня 2011 року №ОЛ-11/04/03-01, підтверджується банківською випискою по рахунку, бухгалтерською довідкою (арк. справи 193, 226, 227).

Подорожнім листом службового легкового автомобіля від 19 квітня 2011 року №69 підтверджується транспортування товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс» товарно-матеріальних цінностей відповідно до договору поставки від 01 квітня 2011 року №ОЛ-11/04/03-01 (арк. справи 228).

Відповідно до податкової декларації за податку на додану вартість за грудень 2010 року до складу податкового кредиту грудня 2010 року згідно додатку 5 «Розшифровки податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів» товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс» включено по господарським операціям з товариством з обмеженою відповідальністю «Лугпромстройсантехмонтаж» податок на додану вартість в сумі 21935,53 грн.(арк. справи 151-156).

Згідно до податкової декларації за податку на додану вартість за квітень 2011 року до складу податкового кредиту квітня 2011 року згідно додатку 5 «Розшифровки податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів» товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс» включено по господарським операціям з товариством з обмеженою відповідальністю «Оріал» податок на додану вартість в сумі 1404,00 грн.(арк. справи 131-137).

З огляду на вищевикладене, суд приходить до висновку, що позивачем податковий кредит з податку на додану вартість у грудні 2010 року та квітні 2011 року по фінансово-господарським операціям з товариством з обмеженою відповідальністю «Лугпромстройсантехмонтаж» та товариством з обмеженою відповідальністю «Оріал» сформовано з дотриманням вимог Закону України «Про податок на додану вартість» та Податкового кодексу України.

Висновки відповідача про непідтвердженість здійснення господарських операцій між товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс» та товариством з обмеженою відповідальністю «Лугпромстройсантехмонтаж» та товариством з обмеженою відповідальністю «Оріал» первинною документацію, суд не бере до уваги, оскільки у судовому засіданні встановлено товарність зазначених господарських операцій, які підтверджуються, зокрема, первинними документами.

Що стосується доводів відповідача стосовно неможливості товариством з обмеженою відповідальністю «Лугпромстройсантехмонтаж» виконати умови договору підряду від 08 жовтня 2010 року №5/ПДР, суд зазначає, що відповідно до п.4 цього договору підрядчик має право залучати до виконання робіт інші підприємства на умовах субпідряду.

Позивач не несе відповідальності за виконання договору субпідрядчиком та не зобов'язаний витребувати у нього та зберігати документи на підтвердження здійснення господарських операцій.

Доводи відповідача щодо відсутності доказів транспортування товарно-матеріальних цінностей, а саме товарно-транспортних накладних, суд не бере їх до уваги оскільки, відповідно п.198.6 ст.198 Податкового кодексу України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.

Тобто товарно-транспортні накладні не є обов'язковими документами, відповідно до яких платник податків має право на нарахування податкового кредиту.

Крім того, товарно-матеріальні цінності, а саме шини автомобільні, які були куплені позивачем за договором поставки від 01 квітня 2011 року №ОЛ-11/04/03-01, укладеним з товариством з обмеженою відповідальністю «Оріал», перевозились позивачем самостійно, що підтверджується подорожнім листом легкового автомобіля від 19 квітня 2011 року №69 (арк. справи 228).

Стосовно договору підряду від 08 жовтня 2010 року №5/ПДР, укладеного між товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс» товариством з обмеженою відповідальністю «Лугпромстройсантехмонтаж», суд зазначає, що відповідачем не вказано транспортування яких саме товарно-матеріальних цінностей мало бути підтверджено позивачем, бо договір був укладений на виконання ремонтних робіт.

З огляду на те, що відповідач не довів наявність порушень з боку контрагентів позивача, а ті припущення, які маються в акті перевірки від 23 лютого 2012 року №443/231/34903283 суд відхиляє через те, що порушення норм податкового законодавства контрагентом позивача породжує негативні наслідки безпосередньо для контрагента позивача і не може впливати на право позивача на включення сплачених сум податку на додану вартість до податкового кредиту.

Жодних порушень правил бухгалтерського та фінансового обліку зі сторони позивача відповідач не довів. Відсутність доведення факту правопорушення та неналежна оцінка міжгосподарських відносин призвела до невідповідності висновків контролюючого органу фактичним обставинам справи.

Крім того суд зазначає, що постановою Луганського окружного адміністративного суду від 23 січня 2012 року у справі № 2а-10972/11/1270, яка залишена без змін ухвалою Донецького апеляційного адміністративного суду від 15 березня 2012 року, адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю «Лугпростройсантехмонтаж» до Ленінської міжрайонної державної податкової інспекції у м. Луганську про визнання дій протиправними та зобов'язання вчинити певні дії задоволено частково, визнані протиправними дії Ленінської міжрайонної державної податкової інспекції у м. Луганську щодо проведення перевірки та складання акту №803/23-35554567 «Про результати документальної позапланової невиїзної перевірки ТОВ «Лугпромстройсантехмонтаж», код за ЄДРПОУ 35554567 з питань дотримання вимог податкового законодавства з податку на додану вартість за період з 01 грудня 2010 року по 30 вересня 2011 року» від 11 листопада 2011 року, в задоволені решти позовних вимог відмовлено (арк. справи 194-206, 207-209).

Постановою Луганського окружного адміністративного суду від 25 січня 2012 року у справі № 2а-11181/11/1270, яка залишена без змін ухвалою Донецького апеляційного адміністративного суду від 12 квітня 2012 року, адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю «Оріал» до Алчевської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області про визнання протиправними дій та визнання недійсним наказу про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки задоволено частково, визнані дії Алчевської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області щодо проведення перевірки та складання акту від 11 листопада 2011 року №1798/236-36917523 про результати проведення документальної невиїзної перевірки ТОВ «Оріал» з питань дотримання вимог податкового законодавства з податку на додану вартість за період з 01 січня 2011 року по 31 вересня 2011 року протиправними, зобов'язано Алчевську об'єднану державну податкову інспекцію Луганської області поновити в АС «Результати співставлення податковий зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА відомості щодо задекларованих товариством з обмеженою відповідальністю «Оріал», код за ЄДРПОУ 36917523, за період з 01 січня 2011 року по 30 вересня 2011 року податкових зобов'язань з податку на додану вартість в сумі 48914412,00 грн. та податкового кредиту з податку на додану вартість в сумі 45158570,00 грн., у задоволенні іншої частини вимог відмовлено (арк. справи 210-219, 220-225).

Частиною 3 статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що у разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Відповідно до частини 5 статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України постанова або ухвала суду апеляційної чи касаційної інстанції за наслідками перегляду, постанова Верховного Суду України набирають законної сили з моменту проголошення, а якщо їх було прийнято за наслідками розгляду у письмовому провадженні, - через п'ять днів після направлення їх копій особам, які беруть участь у справі.

Статтею 255 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що постанова або ухвала суду, яка набрала законної сили, є обов'язковою для осіб, які беруть участь у справі, для їхніх правонаступників, а також для всіх органів, підприємств, установ та організацій, посадових чи службових осіб, інших фізичних осіб і підлягає виконанню на всій території України. Обставини, які були встановлені постановою, що набрала законної сили, в одній адміністративній справі не можуть оспорюватися в іншій судовій справі за участю тих самих сторін.

Згідно із частиною 1 статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

З урахуванням вищевикладеного, суд прийшов до висновку, що позивач правомірно сформував податковий кредит по господарських операціях товариством з обмеженою відповідальністю «Лугпромстройсантехмонтаж» та товариством з обмеженою відповідальністю «Оріал», а у податкового органу відсутні підстави для збільшення товариству з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс» суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість по деклараціям за грудень 2010 року та квітень 2011 року.

Таким чином, суд приходить до висновку про задоволення позовних вимог щодо визнання недійсним та скасування податкового повідомлення-рішення від 06 березня 2012 року №0000562310 про збільшення товариству з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс» суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість за основним платежем у розмірі 23340,00 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 5485,00 грн.

Відповідач як суб'єкт владних повноважень, на якого частиною 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України покладено обов'язок щодо доказування правомірності своїх дій та рішень, не довів суду правомірності свого рішення, що є підставою для задоволення адміністративного позову в цій частині позовних вимог.

Згідно з частиною 1 статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).

На підставі ч.3 ст.160 КАС України у судовому засіданні 20 червня 2012 року проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Складення постанови у повному обсязі відкладено до 25 червня 2012 року, про що згідно вимог ч.2 ст.167 КАС України повідомлено після проголошення вступної та резолютивної частин постанови у судовому засіданні.

Керуючись ст.ст.2, 9, 10, 11, 17, 18, 23, 69-72, 87, 94, 158-163, 167 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс» до Алчевської об'єднаної державної податкової інспекції в Луганській області Державної податкової служби про визнання недійсним та скасування податкового повідомлення-рішення від 06 березня 2012 року №0000562310 - задовольнити повністю.

Визнати недійсним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 06 березня 2012 року №0000562310 про збільшення товариству з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс» суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість за основним платежем у розмірі 23340,00 грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями у розмірі 5485,00 грн.

Стягнути з Державного бюджету України на користь товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича група «Східний Альянс» (місцезнаходження: Луганська область, м. Алчевськ, вул. Леніна, буд.5, ідентифікаційний номер 34903283) судовий збір у розмірі 288,25 грн. (двісті вісімдесят вісім гривень двадцять п'ять копійок).

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.

Згідно з частиною 3 статті 160 КАС України постанова складена у повному обсязі 25 червня 2012 року.

СуддяР.С. Твердохліб

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.06.2012
Оприлюднено04.07.2012
Номер документу24951862
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/1270/3896/2012

Ухвала від 20.07.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 15.08.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Т.Г.

Ухвала від 20.07.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Т.Г.

Постанова від 20.06.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Р.С. Твердохліб

Ухвала від 30.05.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Р.С. Твердохліб

Ухвала від 23.05.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Р.С. Твердохліб

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні