Справа № 2а/1570/4529/2011
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
08 червня 2012 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд в складі:
головуючого судді Марина П.П.,
за участю секретаря Борцової С.І.
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом товариства з обмеженою відповідальністю «Секрет Сервіс»до Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси Одеської області Державної податкової служби за участю прокуратури Приморського району м. Одеси про визнання протиправними та скасування частково податкових повідомлень -рішень №0006592310 від 09.06.2011 року та №0006612310 від 09.06.2011 року, -
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Секрет Сервіс»звернулось до Одеського окружного адміністративного суду з позовними вимогами до Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси за участю прокуратури Приморського району м. Одеси про визнання протиправними та скасування податкового повідомлення -рішення Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси №0006592310 від 09.06.2011 року з податку на прибуток приватних підприємств на суму 765 812,50 грн., у тому числі: основний платіж -612 650,00 грн. та штрафна санкція -153 162,50 грн. та податкового повідомлення -рішення Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси №0006612310 від 09.06.2011 року з податку на додану вартість на суму 630 144,00 грн., у тому числі: основний платіж -504 115,00 грн. та штрафна санкція -126 029,00 грн. Свої вимоги позивач обґрунтовує тим, що договори, укладені між ТОВ «Секрет Сервіс»та його контрагентами про отримання консультаційних послуг, послуг з вивчення системи стимулювання ринку збуту та реклами, послуг з аналізу цін на товари та послуги, юридичних послуг, послуг з ведення бухгалтерського обліку, рекламних послуг тощо, виконані належним чином, не визнані в судовому порядку недійсними. Реальність господарських операцій за даними договорами підтверджується всіма необхідними, належним чином оформленими первинними бухгалтерськими документами, а саме: актами приймання -передачі робіт, податковими накладними та платіжними дорученнями. За наявності всіх первинних документів, передбачених законодавством які оформлені належним чином, позивачем дотримано вимоги щодо порядку формування податкового кредиту, а тому висновок податкового органу про порушення позивачем пп. 4.1.1 п. 4.1 ст. 4, п. 5.1, пп. 5.3.9 п. 5.3 ст. 5, пп. 11.3.1 п. 11.3 ст. 11 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств»та п. 4.1 ст. 4, пп. 7.2.8 п. 7.2, пп. 7.3.1 п. 7.3, пп. 7.4.1 п.7.4 ст. 7 Закону України «Про податок на додану вартість»є неправомірним, а податкові повідомлення -рішення №0006592310 від 09.06.2011 року та №0006612310 від 09.06.2011 року, які прийняті на підставі зазначеного висновку, підлягають скасуванню.
У судовому засіданні представник позивача позов підтримав та просив суд задовольнити його у повному обсязі, посилаючись на обставини, викладені у позовній заяві.
Представник відповідача проти задоволення позовних вимог заперечував, пояснивши, що при проведенні перевірки встановлено відсутність в актах виконаних робіт обов'язкових даних про форму та зміст наданих позивачу послуг, а тому не встановлено зв'язок отриманих від контрагентів ТОВ «Секрет Сервіс»послуг пов'язаних з дослідженням кон`юктури ринку, консультацій з питань діловодства, бухгалтерського обліку та управління, юридичних послуг, консультаційних послуг, маркетингових послуг, інформаційних послуг пов'язаних з обробкою даних, з господарською діяльністю ТОВ «Секрет Сервіс», що є порушенням пп. 4.1.1 п. 4.1 ст. 4, п. 5.1, пп. 5.3.9 п. 5.3 ст. 5, пп. 11.3.1 п. 11.3 ст. 11 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств». Крім цього, на порушення та п. 4.1 ст. 4, пп. 7.2.8 п. 7.2, пп. 7.3.1 п. 7.3, пп. 7.4.1 п.7.4 ст. 7 Закону України «Про податок на додану вартість»позивачем відображено у складі податкового кредиту суми ПДВ по отриманим послугам на загальну суму 522488,00 грн., що призвело до завищення залишку від'ємного значення, який після бюджетного відшкодування визначається до складу податкового кредиту наступного податкового періоду на 302,00 грн. та заниження ПДВ, що підлягає сплаті до бюджету на 528 680,00 грн.
Представник прокуратури проти задоволення позову заперечував.
Суд, заслухавши пояснення сторін, дослідивши матеріали справи та надані докази, проаналізувавши положення чинного законодавства, встановив наступні факти та обставини.
25.12.2003 року виконавчим комітетом Одеської міської ради за № 1 556 120 0000 003064 зареєстровано товариство з обмеженою відповідальністю «Секрет Сервіс», код ЄДРОПУ 30310757 (а.с.19, том 1), яке зареєстровано в ДПІ у Приморському районі м. Одеси як платник податку на додану вартість (а.с. 21, том 1).
Відповідно до ст.11 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»від 04.12.1990 року №509-XII (зі змінами та доповненнями) органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право здійснювати документальні невиїзні перевірки (на підставі поданих податкових декларацій, звітів та інших документів, пов'язаних з нарахуванням і сплатою податків та зборів (обов'язкових платежів) незалежно від способу їх подачі), а також планові та позапланові виїзні перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування і сплати податків та зборів (обов'язкових платежів), додержання валютного законодавства юридичними особами, їх філіями, відділеннями, іншими відокремленими підрозділами, що не мають статусу юридичної особи, а також фізичними особами, які мають статус суб'єктів підприємницької діяльності чи не мають такого статусу, на яких згідно із законами України покладено обов'язок утримувати та/або сплачувати податки і збори (обов'язкові платежі), крім Національного банку України та його установ (далі - платники податків); здійснювати контроль наявністю свідоцтв про державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності, ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону, з наступною передачею матеріалів про виявлені порушення органам, які видали ці документи, торгових патентів.
Так, 30.05.2011 року, співробітниками ДПІ у Приморському районі м. Одеси та ДПА в Одеській області проведено планову виїзну перевірку ТОВ «Секрет Сервіс» з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2008 року по 31.12.2010 року , за результатами якої складено акт № 3351/23-4/30310757 від 30.05.2011 року з додатками (а. с. 40-84, том 1).
На підставі висновків акту перевірки № 3351/23-4/30310757 від 30.05.2011 року ДПІ у Приморському районі м. Одеси прийнято:
- податкове повідомлення -рішення №0006592310 від 09.06.2011 року, яким ТОВ «Секрет Сервіс»визначено суму податкового зобов'язання з податку на прибуток у сумі 780 80,00 грн., у тому числі: за основним платежем у сумі 621 275, 00 грн. та штрафні (фінансові) санкції у сумі 158 805,00 грн. (а.с. 38, том 1);
- податкове повідомлення -рішення №0006612310 від 09.06.2011 року, яким ТОВ «Секрет Сервіс»визначено суму податкового зобов'язання з податку на додану вартість у сумі 638 769,00 грн., у тому числі: за основним платежем у сумі 511 015, 00 грн. та штрафні (фінансові) санкції у сумі 127 754, 00 грн. (а.с. 39, том 1).
Підставою для прийняття вищезазначених податкових повідомлень -рішень, став зокрема, висновок ДПІ у Приморському районі м. Одеси, зазначений у акті перевірки № 3351/23-4/30310757 від 30.05.2011 року, про порушення ТОВ «Секрет Сервіс»:
пп. 4.1.1 п. 4.1 ст. 4, п. 5.1, пп. 5.3.9 п. 5.3 ст. 5, пп. 11.3.1 п. 11.3 ст. 11 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств», в результаті чого ТОВ «Секрет Сервіс»занижено податок на прибуток за перевіряємий період на 647 204,00 грн. в тому числі: за 1 квартал 2008 року - заниження на 25929,00 грн.; за 2 квартал 2008 року - завищення на 13 945,00 грн.; за 3 квартал 2008 року - заниження на 21 125,00 грн.; за 4 квартал 2008 року -заниження на 23 767,00 грн.; за 1 квартал 2009 року - заниження на 47 342,00 грн.; за 2 квартал 2009 року - заниження на 80 198,00 грн., за 3 квартал 2009 року -заниження на 136 667,00 грн.; за 4 квартал 2009 року -заниження на 137 166,00 грн.; за 1 квартал 2010 року -заниження на 71 442,00 грн.; за 2 квартал 2010 року - заниження на 14 583,00 грн.; 3 квартал 2010 року -заниження на 16 944,00 грн.; за 4 квартал 2010 року - заниження на 85 988,00 грн.;
п. 4.1 ст. 4, пп. 7.2.8 п. 7.2, пп. 7.3.1 п. 7.3, пп. 7.4.1 п.7.4 ст. 7 Закону України «Про податок на додану вартість»в результаті чого ТОВ «Секрет Сервіс»занижено податок на додану вартість в періоді, що перевірявся, на загальну суму 528 982,00 грн., що привело до завищення залишку від'ємного значення, який після бюджетного відшкодування включається до складу податкового кредиту наступного податкового періоду (ряд. 26 декларації з ПДВ), на 302,00 грн. та до заниження податку на додану вартість, що підлягає сплаті до бюджету по ряд. 27 декларації, на 528 680,00 грн., в т. ч. за січень 2008 року - заниження на 4 364,00 грн.; за лютий 2008 року - завищення на 486,00 грн., за березень 2008 року -заниження на 2 314,00 грн., за квітень 2008 року - заниження на 11473,00 грн., за вересень 2008 року - заниження на 16 900,00 грн., за жовтень 2008 року - заниження на 7 200,00 грн., за грудень 2008 року -заниження на 12 698,00 грн., за лютий 2009 року - заниження на 10 833,00 грн., за березень 2009 року - заниження на 27 040,00 грн., за квітень 2009 року - заниження на 9 984,00 грн., за травень 2009 року - заниження на 33 998,00 грн., за червень 2009 року -заниження на 20 176,00 грн., за липень 2009 року - заниження на 56 605,00 грн., за серпень 2009 року -заниження на 15 288,00 грн., за вересень 2009 року -заниження на 37 440,00 грн., за листопад 2009 року -заниження на 17 667,00 грн., за грудень 2009 року - заниження на 92 066,00 грн., за січень 2010 року -заниження на 9 200,00 грн., за лютий 2010 року -заниження на 16 120,00 грн., за березень 2010 року -заниження на 31 833,00 грн., за квітень 2010 року - заниження на 11 667,00 грн., за вересень 2010 року - заниження на 10 583,00 грн., за жовтень 2010 року -заниження на 73 717,00 грн.
Даний висновок податкового органу, відповідно до акту перевірки № 3351/23-4/30310757 від 30.05.2011 року ґрунтується на наступному: за період з 01.01.2008 року по 31.12.2010 року, ТОВ «Секрет Сервіс»задекларовано валові витрати у сумі 14 877 016,00 грн., з яких перевіркою встановлено завишення на 2 612 446,00 грн. Перевіркою відображених у рядку 04.1 декларації «витрати на придбання товарів (робіт, послуг)»показників за період з 01.01.2008 року по 31.12.2010 року у загальній сумі 13 519 379,00 грн. встановлено, що по даному рядку підприємством відображені витрати на придбання сировини й матеріалів, МШП, обладнання, на придбання комунальних послуг, послуг зв'язку, оренди, консультаційних, юридичних, маркетингових, рекламних послуг, робіт по встановленню систем відео контролю та системи контролю доступу, по демонтажу та монтажу обладнання, пусконалагоджувальних, підготовчих робіт, тощо, за безготівкові кошти. На порушення п. 5.1, пп. 5.3.9 п. 5.3 ст. 5 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств»позивачем, на думку податкового органу, не підтверджені згадані валові витрати відповідними розрахунковими, платіжними та іншими документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення податкового обліку.
Контрагентами позивача у перевіряємий період були, зокрема: ПП «Дана маркет Юг»(код ЄДРПОУ 35503072), ТОВ «Сатєра»(код ЄДРПОУ 34873689), ПП «Квантор плюс»(код ЄДРПОУ 36110146), ПП «Послуги і реклама»(код ЄДРПОУ 35566834), ПП «Даймонд Сити»(код ЄДРПОУ 35992568), ПП «Глобал Юніон Трейд»(код ЄДРПОУ 35695694), ПП «Інлоуд»(код ЄДРПОУ 36110942), ПП «Віайпі Груп»(код ЄДРПОУ 36851232), ПП «Інторг преміум»(код ЄДРПОУ 36044681), ПП «Одеон-Буд»(код ЄДРПОУ 35504228).
Як вбачається з матеріалів справи, 11.05.2009 р. між позивачем (замовник) та ПП «Дана Маркет Юг»(виконавець) було укладено договір № 11/05-09Д, відповідно до якого виконавець зобов'язується надати послуги замовнику, обумовлені в п. 1.2 договору, зокрема, дослідження просування товарів на ринку, дослідження цін, дослідження системи стимулювання збуту та реклами, дослідження споживчих властивостей товарів аналогів та товарів конкурентів, реакції споживачів на нові товари тощо, а замовник зобов'язується прийняти та сплатити вартість наданих послуг (а.с. 85-86 т. 1). 10.12.2009 р. між зазначеними контрагентами було укладено договір № 10/12-09Д, якій містить аналогічні положення (а.с. 90-91 т.1). На підтвердження виконання умов зазначених договорів позивачем надані акти здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 18/05-9 на загальну суму 48 500,00 грн., у тому числі ПДВ -8083,33 грн. (а.с. 193 т. 1), № 19/12-09 на загальну суму 78 500,00 грн., у тому числі ПДВ -13083,33 грн. (а.с. 144). 17.02.2010 р. та 08.04.2010 р. між зазначеними контрагентами було укладено договори відповідно № 17/02-10Д та 08/04-10Д, згідно з якими виконавець ПП «Дана Маркет Юг»зобов'язувалось надати послуги з маркетингового дослідження ринкової привабливості продукції, послуг замовника відповідно до додатку 1, яким деталізувались послуги, що надаються, а ТОВ «Секрет Сервіс»зобов'язувалось прийняти та сплатити вартість послуг, що надаються (а.с. 93-94, 97-98 т. 1). Виконання умов вказаних договорів підтверджують акти здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 01/03-10 на загальну суму 30 000,00 грн., у тому числі ПДВ -5000 грн. (а.с. 196 т. 1), № 31/03-10 на загальну суму 45 500 грн., у тому числі ПДВ -7583,33 грн. (а.с. 195).
По факту надання послуг контрагентом позивача виписувались податкові накладні № 1215 (а.с 239 т. 1), № 3274 (а.с 240 т. 1), № 464 (а.с 242 т. 1), № 704 (а.с. 241 т.1), № 940 (а.с. 243 т. 1). Вартість отриманих послуг була сплачена позивачем у повному обсязі, що підтверджується платіжними дорученнями, наявними в матеріалах справи.
06.05.2009 р. між позивачем та ТОВ «Сатєра»було укладено договір №06/05-09С за умовами якого ТОВ "Сатєра" зобов'язується надати послуги з аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства, розробки системи бухгалтерського обліку, розробки системи внутрішнього контролю, формування ефективної облікової політики, консультування з питань документообігу, первинних документів, консультування та надання практичної допомоги розробці систем бухгалтерського обліку, а ТОВ "Секрет сервіс" зобов'язується прийняти та сплатити вартість наданих послуг (а.с. 101-102 т. 1). Виконання умов зазначеного договору підтверджується актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) №28/05-09 на загальну суму 70000 грн., в тому числі ПДВ - 11666,67 (а.с. 198 т. 1).
30.06.2009 р. між вищезгаданими контрагентами було укладено договір №30/06-09С за умовами якого ТОВ "Сатєра" зобов'язується надати послуги з консультування у сфері планування, організації, забезпечення ефективності та контролю підприємства, вивчення ринку споживачів, потреби яких можливо успішно задовольнити, планування діяльності фірми, вивчення питань розподілення ресурсів, планування та координація роботи підрозділів фірми тощо, а ТОВ "Секрет сервіс" зобов'язується прийняти та сплатити вартість наданих послуг (а.с. 104-105 т. 1). Виконання умов зазначеного договору підтверджується наданим актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) №15/07, який свідчить про надання послуг на загальну суму 60 700 грн., в тому числі ПДВ 10 116,67 грн. (а.с. 199 т. 1).
03.07.2009 р. було укладено договір № 03/07-09С за умовами якого ТОВ "Сатєра" зобов'язується надати послуги з розробки програми обліку виробничих затрат підприємства, аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства, розробки системи внутрішнього контролю, формування ефективної облікової політики, консультування з питань документообігу, первинних документів, консультування та надання практичної допомоги у розробці систем бухгалтерського обліку (а.с 106-107). Виконання умов зазначеного договору підтверджується актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) №20/07, який свідчить про надання послуг на загальну суму 49300 грн., в тому числі ПДВ 8216,67 грн. (а.с 200 т. 1).
По факту надання послуг контрагентом позивача виписувались податкові накладні № 2283 (а.с. 244 т. 1), № 3002 (а.с. 245 т. 1), № 3088 (а.с. 246 т. 1). Вартість отриманих послуг була сплачена позивачем у повному обсязі, що підтверджується платіжними дорученнями, наявними в матеріалах справи.
Стосовно взаємовідносин позивача з ПП «Квантор плюс»суд зазначає наступне.
02.11.2009р. було укладено договір № К-2-11-09 відповідно до якого ПП "Квантор плюс" зобов'язується надати послуги з консультування у сфері планування, організації, забезпечення ефективності та контролю підприємства, вивчення ринку споживачів, потреби яких можливо успішно задовольнити, планування діяльності фірми, вивчення питань розподілення ресурсів, планування та координація роботи підрозділів фірми тощо, а ТОВ "Секрет сервіс" зобов'язується прийняти та сплатити вартість наданих послуг (а.с. 108-109 т. 1). Виконання умов зазначеного договору підтверджується актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 02-11-1, який свідчить про надання послуг на загальну суму 70000 грн., в тому числі ПДВ 11666,67 грн (а.с. 201 т. 1).
13.11.2009р. між вказаними сторонами було укладено договір №К-13-11-09 за умовами якого ПП "Квантор плюс» зобов'язується надати послуги з розробки програми обліку виробничих витрат підприємства, з аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства, з розробки схеми внутрішнього контролю, з формування ефективної облікової політики, з консультування з питань документообігу, первинних документів, з консультування та надання практичної допомоги в розробці систем бухгалтерського обліку, а ТОВ "Секрет сервіс" зобов'язується прийняти та сплатити вартість наданих послуг (а.с. 110-111 т. 1). Виконання умов зазначеного договору підтверджується актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 28-11-1, який свідчить про надання послуг на загальну суму 36000 грн., в тому числі ПДВ 6000 грн. (а.с. 202 т. 1).
18.12.2009 р. було укладено договір № К-18-12-09, за умовами якого ПП "Квантор плюс" зобов'язується надати послуги з розробки загальних та конкретних напрямків розвитку фірми, оцінки поточного стану фірми, визначення стратегії фірми в умовах кризи, розробки довгострокового плану роботи, контролю за досягненням поставлених орієнтирів та відповідного корегування плану, фінансове та податкове планування фірми в умовах кризи, а ТОВ "Секрет сервіс" зобов'язується прийняти та сплатити вартість наданих послуг (а.с. 112-113 т. 1). Виконання умов зазначеного договору підтверджується актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 18-12-1, який свідчить про надання послуг на загальну суму 47000 грн., в тому числі ПДВ 7833,33 грн. (а.с. 203 т. 1).
01.12.2009 р. було укладено договір № К-01-12-09 за умовами якого ПП "Квантор ілюс" зобов'язується надати послуги з розробки програми обліку виробничих витрат підприємства, аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства, з розробки системи внутрішнього контролю, з формування ефективної облікової політики, з консультування з питань документообігу, первинних документів, з консультування та надання практичної допомоги в розробці систем бухгалтерського обліку, а ТОВ "Секрет сервіс" зобов'язується прийняти та сплатити вартість наданих послуг (а.с. 114-115 т. 1).
Виконання умов зазначеного договору підтверджується актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 30-12-1, який свідчить про надання послуг загальною вартістю 50000 грн., в тому числі ПДВ 8333,33 грн. (а.с. 204).
04.01.2010 р. було укладено договір № К-04-01-10, за умовами якого ПП "Квантор плюс» зобов'язується надати послуги з юридичного консультування, аналізу та підготовки юридичних документів (договорів, контрактів, претензій), представництва інтересів Замовника ТОВ "Секрет сервіс" перед третіми особами та державними органами, перевірки відповідності законодавству України внутрішніх документів Замовника, консультуванні з питань тендерних пропозицій, а ТОВ "Секрет сервіс" зобов'язується прийняти та сплатити вартість наданих послуг (а.с. 116-117 т. 1).
Виконання умов зазначеного договору підтверджується актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 30-01, який свідчить про надання послуг на загальну суму 55200 грн., в тому числі ПДВ 9200 грн. (а.с. 205 т. 1).
01.03.2010р. було укладено договір № К-01-03-10, за умовами якого ПП "Квантор юс" зобов'язується надати послуги з забезпечення ведення бухгалтерського обліку на підприємстві, організації контролю за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій та інше, а ТОВ "Секрет сервіс" зобов'язується прийняти та сплатити вартість наданих послуг (а.с. 118-120 т. 1). Виконання умов зазначеного договору підтверджується актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 31-03, який свідчить про надання послуг на загальну суму 50500 грн., в тому числі ПДВ 8416,67 грн. (а.с. 206 т. 1).
26.01.2010 р. було укладено договір №К-26-01-10 за умовами якого ПП "Квантор плюс" зобов'язується надати послуги з перевірки на відповідність вимогам діючого законодавства внутрішніх документів замовника, організації та ведення претензійно-позовної роботи, представництва інтересів в органах державної влади та інші послуги юридичного характеру, а ТОВ "Секрет сервіс" зобов'язується прийняти та сплатити вартість наданих послуг (а.с. 122-123 т. 1). При цьому, до даного договору було укладено 3 додаткові угоди: від 01.04.2010р. №1 (а.с. 125 т. 1), від 05.07.2010р. №2 (а.с. 127 т. 1) та від 01.10.2010р. №3 (а.с. 129 т. 1). Виконання умов зазначеного договору підтверджується наданими актами здачі-прийняття робіт (надання послуг): № 31-03-1 на суму 65000 грн., в тому числі ПДВ 10833,33 грн. (а.с. 207 т. 1), №31-03-1 на суму 39500 грн., в тому числі ПДВ 6583,33 грн. (а.с. 208 т. 1); № 02-09-3 на суму 29000 грн. в тому числі ПДВ 4833,33 грн. (а.с. 209 т. 1); № 22-10-1 на суму 41000 грн., в тому числі ПДВ 6833,33 грн. (а.с. 210 т. 1).
01.09.2010р. було укладено угоду № К-01-09-10, за умовами якої ПП "Квантор плюс" зобов'язується надати послуги з забезпечення ведення бухгалтерського обліку, організацією контролю за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій, інших послуг пов'язаних з бухгалтерською та обліковою діяльністю, а ТОВ «Секрет Сервіс»зобов'язується прийняти та сплатити вартість наданих послуг (а.с. 131-133 т. 1). При цьому, до даного договору укладено додаткову угоду від 01.10.2010 р. № 1 (а.с. 135 т. 1). Виконання умов цього договору підтверджується актами здачі-приймання робіт (надання послуг) за № 30-09 на суму 34500 грн., в тому числі ПДВ 5750 грн. (а.с. 211 т. 1), № 29-10-10 на суму 50800 грн., в тому числі ПДВ 8466,67 грн. (а.с. 212 т. 1).
22.04.2010 р. було укладено угоду № К-22-04-10, за умовами якої ПП "Квантор плюс" зобов'язується надати комплекс послуг, зміст яких викладено у специфікації до договору (зокрема, аналіз ступеню розвитку ринкової інфраструктури, дослідження загального обсягу реалізації аналогічної продукції конкурентами, оцінювання можливостей та перспектив ведення комерційних операцій, тощо, а ТОВ "Секрет сервіс" зобов'язується прийняти та сплатити вартість наданих послуг (а.с. 137-138 т. 1). Виконання умов зазначеного договору підтверджується актами здачі-прийняття робіт надання послуг): №1-10-10 на загальну суму 135000 грн., в тому числі ПДВ 22500 грн. (а.с. 213 т. 1); № 19-10-10 на загальну суму 135000 грн., в тому числі ПДВ 22500 грн. (а.с. 214 т. 1); №29-10-10-1 на суму 45000 грн., в тому числі ПДВ 7500 грн. (а.с. 215 т. 1).
20.09.2010р. було укладено угоду № К-20-09-10, за умовами якої ПП "Квантор плюс" зобов'язується надати послуги із дослідження ринкової привабливості продукції та послуг Замовника, а ТОВ "Секрет сервіс" зобов'язується прийняти та сплатити вартість наданих послуг (а.с. 143-144 т. 1). Виконання умов зазначеного договору підтверджується актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 29-10-09-1, який свідчить про надання послуг загальною вартістю 35500 грн., в тому числі ПДВ 5916,67 грн. (а.с. 216 т. 1).
По факту надання послуг ПП «Квантор плюс»були виписані податкові накладні № 692 (а.с. 247 т. 1), № 717 (а.с. 248 т. 1), № 772 (а.с. 249 т. 1), № 817 (а.с. 250 т. 1), № 42 (а.с. 2 т. 2), № 171 (а.с. 3 т. 2), № 172 (а.с. 4 т. 2), № 265 (а.с. 5 т. 2), № 2468 (а.с. 6 т. 2), № 3572 (а.с. 7 т. 2), №3072 (а.с. 8 т. 2), № 3715 (а.с. 9 т. 2), № 3187 (а.с. 10 т. 2), № 3517 (а.с. 11 т. 2), № 3716 (а.с. 12 т. 2), № 3717 (а.с. 13 т. 2). Вартість отриманих послуг була сплачена позивачем у повному обсязі, що підтверджується платіжними дорученнями, наявними в матеріалах справи.
Стосовно взаємовідносин позивача з ПП «Послуги і реклама»суд зазначає наступне.
06.10.2008р. було між вищевказаними сторонами було укладено договір № 01/10-08 К, відповідно до якого ПП "Послуги та реклама»зобов'язується надати комерційні послуги з питань оцінки платоспроможності контрагентів Замовника (збір інформації про боржників, проведення аналізу зобов'язань підприємства-боржника, аналіз кредитоспроможності контрагента, аналіз умов поставок та розрахунків в договорах та можливих причин виникнення спірних питань), а ТОВ «Секрет Сервіс»зобов'язується прийняти та сплатити вартість наданих послуг (а.с. 147-148 т. 1). Виконання умов зазначеного договору підтверджується актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) № КП-06/10, який свідчить про надання послуг на загальну суму 18200 грн., в тому числі ПДВ 3033,33 грн. (а.с. 217 т. 1).
01.10.2008р. було укладено угоду №01/10-08 П за умовами якої ПП "Послуги та реклама" (Виконавець) зобов'язується надати послуги з аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства, розробки системи бухгалтерського обліку, розробки системи внутрішнього контролю, формування ефективної облікової політики, консультування з питань документообігу первинних документів тощо, а ТОВ "Секрет сервіс" (Замовник) зобов'язується прийняти та сплатити вартість наданих послуг (а.с. 149-150 т. 1). Виконання умов зазначеного договору підтверджується актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) № КП-30/10, який свідчить про надання послуг на загальну суму 25000 грн., в тому числі ПДВ 4166,67 грн. (а.с. 218 т. 1).
По факту надання послуг зазначеним контрагентом позивача виписувались податкові накладні № НН-ПР06073 (а.с. 14 т. 2), № НН-ПР06821 (а.с. 15 т. 2). Вартість отриманих послуг була сплачена позивачем у повному обсязі, що підтверджується платіжними дорученнями, наявними в матеріалах справи.
15.12.2008 р. між позивачем та ПП «Даймонд Сити»було укладено договір № 15/12-08 ДС, відповідно до якого ПП "Даймонд Сити" зобов'язується надати послуги з аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства, розробки системи бухгалтерського обліку, розробки системи внутрішнього контролю, формування ефективної облікової політики, консультування з питань документообігу первинних документів тощо, а ТОВ "Секрет сервіс" зобов'язується прийняти та сплатити вартість наданих послуг (а.с. 151-152 т. 1). Виконання умов зазначеного договору підтверджується актом здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 1, який свідчить про надання послуг загальною вартістю 20720 грн., в тому числі ПДВ 3453,33 грн. (а.с. 219 т. 1).
Аналогічний договір було укладено між вказаними сторонами 01.02.2009 р. № 01/02-09 ДС (а.с. 155-156 т. 1). Для підтвердження його виконання позивачем надано акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) № 241, який свідчить про надання послуг загальною вартістю 65000 грн., в тому числі ПДВ 10833,33 грн. (а.с. 221 т. 1).
По факту надання послуг зазначеним контрагентом позивача виписувались податкові накладні № 452 (а.с. 16 т. 2), № НН-241 (а.с. 17 т. 2). Вартість отриманих послуг була сплачена позивачем у повному обсязі, що підтверджується платіжними дорученнями, наявними в матеріалах справи.
20.03.2008 р. між позивачем та ПП «Глобал Юніон Трейд»було укладено договір №20/03, за умовами якого ПП "Глобал Юніон Трейд" зов'язується виконати роботи з виготовлення поліграфічної продукції, а саме кольорових летів у кількості 18000 штук, настінних календарів у кількості 800 штук, розробити оригінал макетів рекламних матеріалів та макету біг-борду, а ТОВ "Секрет сервіс" зобов'язується прийняти та сплатити вартість виконаних робіт (а.с. 159-161 т. 1). Виконання умов зазначеного договору підтверджується актом виконаних робіт № 0/4, який свідчить про надання послуг загальною вартістю 68840 грн., в тому числі ПДВ 11473,33 грн. (а.с. 222 т. 1).
По факту надання послуг ПП "Глобал Юніон Трейд" була виписана податкова накладна № 0/4 (а.с. 18 т. 2). Вартість отриманих послуг була сплачена позивачем у повному обсязі, що підтверджується платіжними дорученнями, наявними в матеріалах справи.
01.12.2008р. між ТОВ «Секрет Сервіс»та ПП «Інлоуд»було укладено договір №01/12-08Ин, за умовами якого ПП "Інлоуд" зобов'язуєься надати послуги з виготовлення та розміщення реклами, а ТОВ "Секрет сервіс" зобов'язується прийняти та сплатити вартість наданих послуг (а.с. 162 т. 1). До даного договору були укладені додаткові угоди з графіками виходу реклами на радіостанції "Гала Радіо", а саме: №1 від 26.01.2009р., (а.с. 163-164), №2 від 01.04.2009р. (а.с. 169 т. 1), №3 від 30.04.2009р. (а.с. 171 т. 1), №4 від 01.06.2009р. (а.с. 173 т. 1), №5 від 01.07.2009р. (а.с. 17 т. 1), №6 від 31.07.2009р. (а.с. 177 т. 1), №7 від 01.09.2009р. (а.с. 179 т. 1), №8 від 01.10.2009р. (а.с. 181 т. 1).
Виконання умов договору підтверджується наступними актами виконаних робіт: №156 на суму 55470 грн. (в тому числі ПДВ 9245 грн.); №305 від 31.03.2009р. на суму 162240 грн. (в тому числі ПДВ 27040 грн.); №431 від 30.04.2009р. на суму 59904 грн. (в тому числі ПДВ 9984 грн.); №515 від 30.05.2009р. на суму 85488 грн. (в тому числі ПДВ 14248 грн.); №666 від 30.06.2009р. на суму 121056 грн. (в тому числі ПДВ 20176 грн.); №31/07 від 31.07.2009р. на суму 229632 грн. (в тому числі ПДВ 38272 грн.); №955 від 31.08.2009р. на суму 91728 грн. (в тому числі ПДВ 15288 грн.); №1030 від 30.09.2009р. на суму 224640 грн. (в тому числі ПДВ 37440 грн.); №1350 від 31.12.2009р. на суму 376896 грн. (в тому числі ПДВ 62816 грн.) (а.с. 223-233 т. 1).
По факту надання послуг зазначеним контрагентом позивача виписувались податкові накладні № 156 (а.с. 19 т. 2), № 305 (а.с. 20 т. 2), № 431 (а.с. 21 т. 2), №515 (а.с. 22 т. 2), № 666 (а.с. 23 т. 2), № 830 (а.с. 24 т. 2), № 955 (а.с. 25 т. 2), № 1240 (а.с. 26 т. 2), № 2097 (а.с. 27 т. 2). Вартість отриманих послуг була сплачена позивачем у повному обсязі, що підтверджується платіжними дорученнями, наявними в матеріалах справи.
01.02.2010р. між позивачем та ПП «Віайпі Груп»було укладено договір №01-02-10ВГ, відповідно до якого ПП "Віайпі Груп" зобов'язується надати послуги з виготовлення та розміщення реклами, а ТОВ «Секрет Сервіс»зобов'язується прийняти та сплатити вартість наданих послуг (а.с. 185-186 т. 1). До договору було підписано додаток №1, згідно з яким регламентується розміщення реклами на радіостанції "Радио с Юмором 107.0" у кількості 29 виходів (а.с. 187 т. 1) та Додаток №2, яким затверджено графік виходу реклами (а.с. 188 т. 1). Виконання умов договору підтверджується актом №28-02-1 на загальну суму 96720 грн. (в тому числі ПДВ 16120 грн.) (а.с. 234 т. 1).
По факту надання послуг ПП "Віайпі Груп" була виписана податкова накладна № 146 (а.с. 28 т. 2). Вартість отриманих послуг була сплачена позивачем у повному обсязі, що підтверджується платіжними дорученнями, наявними в матеріалах справи.
01.09.2008р. між позивачем та ПП «Одеон-Буд» було укладено договір №09-4 ОД за умовами якої ПП "Одеон-Буд"зобов'язується виконати інжинірингові послуги, пов'язані з розробленням проектної документації, контролюванням відповідності робіт, виробів, матеріалів та обладнання вимогам технічних норм, правил та стандартів та інші послуги, а ТОВ «Секрет Сервіс»зобов'язується прийняти та сплатити вартість наданих послуг (а.с. 191-192 т. 1). На підтвердження надання інжинірингових послуг складено акт здачі-прийняття робіт (надання послуг) за №30/09, яким підтверджено отримання зазначених послуг на загальну суму 60000 грн. (в тому числі ПДВ 10000 грн.) (а.с. 238 т. 1).
По факту надання послуг ПП "Одеон-Буд" була виписана податкова накладна № 30/09-15 (а.с. 32 т. 2). Вартість отриманих послуг була сплачена позивачем у повному обсязі, що підтверджується платіжними дорученнями, наявними в матеріалах справи.
Дослідивши зазначені документи, суд дійшов висновку, що вони виписані відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», відповідають один одному та підтверджують факт здійснення господарських операцій між позивачем та його контрагентами.
Так, відповідно до п. 5.1 ст. 5 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств»валові витрати виробництва та обігу (далі - валові витрати) - сума будь-яких витрат платника податку у грошовій, матеріальній або нематеріальній формах, здійснюваних як компенсація вартості товарів (робіт, послуг), які придбаваються (виготовляються) таким платником податку для їх подальшого використання у власній господарській діяльності.
Згідно з пп. 5.2.1. п. 5.2.ст. 5 зазначеного Закону до складу валових витрат, зокрема, включаються суми будь-яких витрат, сплачених (нарахованих) протягом звітного періоду у зв'язку з підготовкою, організацією, веденням виробництва, продажем продукції (робіт, послуг) і охороною праці, у тому числі витрати з придбання електричної енергії (включаючи реактивну), з урахуванням обмежень, установлених пунктами 5.3-5.7 цієї статті.
Підпунктом 5.3.9. п.5.3. ст. 5 Закону визначено, що не належать до складу валових витрат будь-які витрати, не підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими документами, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачена правилами ведення податкового обліку.
Відповідно до п. 7.1. ст. 7 Закону України «Про податок на додану вартість»поставка товарів (робіт, послуг) здійснюється за договірними (контрактними) цінами з додатковим нарахуванням податку на додану вартість.
Згідно з пп. 7.2.1. п. 7.2. вказаного Закону платник податку зобов'язаний надати покупцю податкову накладну, що має містити зазначені окремими рядками: а) порядковий номер податкової накладної; б) дату виписування податкової накладної; в) повну або скорочену назву, зазначену у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість; г) податковий номер платника податку (продавця та покупця); д) місце розташування юридичної особи або місце податкової адреси фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість; е) опис (номенклатуру) товарів (робіт, послуг) та їх кількість (обсяг, об'єм); є) повну або скорочену назву, зазначену у статутних документах отримувача; ж) ціну поставки без врахування податку; з) ставку податку та відповідну суму податку у цифровому значенні; и) загальну суму коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку.
Положеннями пп. 7.2.3. п.7.2. ст. 7 Закону визначено, що податкова накладна складається у момент виникнення податкових зобов'язань продавця у двох примірниках. Оригінал податкової накладної надаються покупцю, копія залишається у продавця товарів (робіт, послуг). Податкова накладна є звітним податковим документом і одночасно розрахунковим документом.
Згідно з пп.7.2.4. п.7.2. ст. 7 Закону право на нарахування податку та складання податкових накладних надається виключно особам, зареєстрованим як платники податку у порядку, передбаченому статтею 9 цього Закону.
Підпунктом 7.4.1. п. 7.4. ст. 7 Закону України «Про податок на додану вартість»передбачено, що податковий кредит звітного періоду визначається виходячи із договірної (контрактної) вартості товарів (послуг), але не вище рівня звичайних цін, у разі якщо договірна ціна на такі товари (послуги) відрізняється більше ніж на 20 відсотків від звичайної ціни на такі товари (послуги), та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 6.1 статті 6 та статтею 8-1 цього Закону, протягом такого звітного періоду у зв'язку з:
придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку;
придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій в необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання у виробництві та/або поставці товарів (послуг) для оподатковуваних операцій у межах господарської діяльності платника податку.
Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари (послуги) та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.
Відповідно до пп. 7.4.5. п.7.4 ст. 7 цього Закону не підлягають включенню до складу податкового кредиту суми сплаченого (нарахованого) податку у зв'язку з придбанням товарів (послуг), не підтверджені податковими накладними чи митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з підпунктом 7.2.6. цього пункту).
Згідно з пп. 7.5.1 п. 7.5. ст. 7 згаданого Закону датою виникнення права платника податку на податковий кредит вважається дата здійснення першої з подій:
або дата списання коштів з банківського рахунку платника податку в оплату товарів (робіт, послуг), дата виписки відповідного рахунку (товарного чека) - в разі розрахунків з використанням кредитних дебетових карток або комерційних чеків;
або дата отримання податкової накладної, що засвідчує факт придбання платником податку товарів (робіт, послуг).
При цьому згідно з ч. 1 ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.
Частиною 2 цієї статті визначено, що первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Згідно з п. 2.1., 2.2. Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 травня 1995 року № 88, первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення.
Господарські операції - це факти підприємницької та іншої діяльності, що впливають на стан майна, капіталу, зобов'язань і фінансових результатів.
Первинні документи повинні бути складені у момент проведення кожної господарської операції або, якщо це неможливо, безпосередньо після її завершення. При реалізації товарів за готівку допускається складання первинного документа не рідше одного разу на день на підставі даних касових апаратів, чеків тощо. Для контролю та впорядкування обробки інформації на основі первинних документів можуть складатися зведені документи (далі - первинні документи).
Виходячи зі змісту наведених вище норм законодавства, право на віднесення сум ПДВ, сплачених при придбанні товару, до податкового кредиту виникає у суб'єкта господарювання у разі дотримання ним наступних умов: 1) фактичності придбання такого товару, тобто, реальності відповідної господарської операції (оскільки податковий кредит складається з сум податку, сплачених у зв'язку з придбанням або виготовленням товару, умова придбання або виготовлення товару є обов'язковою та підлягає доказуванню); 2) наявності податкових накладних, складених особою, зареєстрованою платником податку, чи митних декларацій на підтвердження придбання такого товару та сплати відповідної суми ПДВ; 3) подальшого використання придбаного товару в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності підприємства.
Позивачем на підтвердження фактичності надання послуг від вищевказаних контрагентів надані до суду рекламні буклети від 2008 року, що підтверджує виконання зобов'язань між контрагентами стосовно надання рекламних послуг та проекти договорів, які в подальшому використовувались у господарській діяльності та містяться у матеріалах справи (а.с. 170-180 т. 2).
Крім того, судом досліджені довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців по кожному з контрагентів позивача, а саме: ПП «Дана маркет Юг»(код ЄДРПОУ 35503072), ТОВ «Сатєра»(код ЄДРПОУ 34873689), ПП «Квантор плюс»(код ЄДРПОУ 36110146), ПП «Послуги і реклама»(код ЄДРПОУ 35566834), ПП «Даймонд Сити» (код ЄДРПОУ 35992568), ПП «Глобал Юніон Трейд»(код ЄДРПОУ 35695694), ПП «Інлоуд»(код ЄДРПОУ 36110942), ПП «Віайпі Груп»(код ЄДРПОУ 36851232), ПП «Одеон-Буд»(код ЄДРПОУ 35504228) (а.с. 201-253 т. 2). На період здійснення господарських операцій із позивачем кожне з них було зареєстроване у встановленому законодавством порядку, відомості про юридичну особу були підтверджені.
Також, суд зазначає, що відповідно до статуту ТОВ «Секрет Сервіс», основним предметом діяльності останнього є виробництво, реалізація, ремонт, проектування, встановлення, монтаж, технічне та гарантійне обслуговування апаратури відео спостереження та охоронної сигналізації, засобів зв'язку, мереж кабельного та супутникового телебачення, систем безперебійного питання, електросилових машин (а.с. 22-37 т. 1). А тому є цілком логічним придбання позивачем таких послуг як: рекламні, консультаційні послуги з питань комерційної діяльності, юридичні послуги. маркетингові, інформаційні послуги, пов'язані з обробкою даних, оскільки від користування зазначеними послугами залежить успіх фінансово-господарської діяльності підприємства.
У такому разі, якщо дії платника податку свідчать про його добросовісність, а вчинені ним господарські операції не викликають сумніву в їх реальності та відповідності дійсному економічному змісту, для підтвердження права на податковий кредит та/або бюджетне відшкодування достатньо наявності належним чином оформлених документів, зокрема податкових накладних. При цьому не є підставою для відмови у праві на податковий кредит та бюджетне відшкодування з податку на додану вартість порушення податкової дисципліни, вчинені контрагентом платника податку.
Отже, суд зазначає, що в даній справі дослідженню підлягає реальність господарських операцій, що є підставою для виникнення права на податковий кредит та/або бюджетне відшкодування та формування валових витрат; добросовісність дій платника податку, яка полягає у відповідності вчинених ним дій господарській меті, а також реальність усіх даних, наведених у документах, що надають право на податковий кредит та/або бюджетне відшкодування, включення коштів до валових витрат.
Відповідно до частини 2 статті 70 КАС України сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень.
Тобто, податковий орган повинен надати суду відповідні докази, які підтверджують доводи щодо заниження податку на прибуток та податку на додану вартість позивачем у перевіряємому періоді, правомірності прийнятих ним оспорюваних рішень.
Оскільки відповідач таких доказів не надав, а надані докази є недостатніми, суд, із власної ініціативи витребував докази, які підтверджують реальність здійснення операцій позивача із вищевказаними контрагентами, зокрема, щодо придбання послуг, здійснення оплати за них, використання їх у власній господарській діяльності позивача.
В свою чергу, суд констатує, що фактичне здійснення господарських операцій між позивачем та ПП «Дана маркет Юг», ТОВ «Сатєра», ПП «Квантор плюс», ПП «Послуги і реклама», ПП «Даймонд Сити», ПП «Глобал Юніон Трейд», ПП «Інлоуд», ПП «Віайпі Груп», ПП «Одеон-Буд»підтверджується наступними доказами у справі.
Укладеними відповідно до вимог чинного законодавства договорами про надання послуг, належним чином оформленими первинними документами у межах виконання вказаних угод, а саме: рахунками-фактурами, додатковими угодами, податковими накладними, платіжними дорученнями, фактом оплати отриманих послуг, доказами використання відповідних послуг у власній господарській діяльності.
Частиною 1 ст.71 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Згідно ст. 86 Кодексу адміністративного судочинства України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
Приймаючи до уваги вищевикладене, оцінюючи надані докази в сукупності, суд вважає, що позовні вимоги обґрунтовані, документально підтверджені, відповідають чинному законодавству, отже підлягають задоволенню в повному обсязі.
Керуючись ст.ст. 2, 7, 8, 9, 11, 86, 94, 159 - 164, 167, 254 КАС України, суд, -
П О С Т А Н О В И В :
Адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю «Секрет Сервіс»до Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси Одеської області Державної податкової служби за участю прокуратури Приморського району м. Одеси про визнання протиправними та скасування частково податкових повідомлень -рішень №0006592310 від 09.06.2011 року та №0006612310 від 09.06.2011 року - задовольнити повністю.
Визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення -рішення Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси №0006592310 від 09.06.2011 року з податку на прибуток приватних підприємств у розмірі 765812,50 грн., з яких 612650,00 грн. -основний платіж, 153162,50грн. -штрафні санкції, та №0006612310 від 09.06.2011 року з податку на додану вартість у розмірі 630144,00 грн., з яких 504115,00 грн. -основний платіж, 126029,00 грн. -штрафна санкція.
Постанову може бути оскаржено до Одеського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Повний текст постанови складено та підписано суддею 13 червня 2012 року.
Суддя П.П. Марин
13 червня 2012 року.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.06.2012 |
Оприлюднено | 05.07.2012 |
Номер документу | 24955887 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Марин П. П.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні