Постанова
від 03.07.2012 по справі 2а-4641/12/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

03 липня 2012 р. № 2а-4641/12/1370

Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Сакалоша В.М., розглянув у скороченому провадженні адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у Галицькому районі м. Львова Львівської області ДПС до Товариства з обмеженою відповідальністю «Сучасні високі енергетичні технології» про стягнення податкового боргу -

в с т а н о в и в :

Скорочене провадження у справі відкрито 01.06.2012 року.

Поштова кореспонденція, направлена відповідачу на адресу зазначену у довідці з ЄДРПОУ, повернулась на адресу суду з відміткою «за закінченням терміну зберігання».

Відповідно до п.11 ст. 35 КАС України у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.

З врахуванням того, що на адресу суду від відповідача не надходило заперечення проти позову та заяви про визнання позову, суд вважає за можливе, у відповідності до вимог ч.4 ст.183-2 КАС України, розглядати справу в порядку скороченого провадження одноособово, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, суд даючи правову оцінку спірним правовідносинам виходив з наступного.

Товариство з обмеженою відповідальністю «Сучасні високі енергетичні технології»зареєстроване в ДПІ у Галицькому районі м. Львова Львівської області ДПС як платник податків та зборів.

Відповідно до довідки позивача станом на 15.05.2012 року за відповідачем рахується заборгованість по сплаті податку на прибуток підприємств в сумі 5 780,14 грн.

Податкова заборгованість підприємства виникла внаслідок несплати штрафних (фінансових) санкцій, застосованих у зв'язку з неподанням податкової звітності з податку на прибуток підприємств. Вказане підтверджується наступними документами:

- Акт про результати камеральної перевірки своєчасності подання податкової звітності № 911/649/151/20855175 від 02.03.2012 року, податкове повідомлення-рішення № 0006291511 від 07.03.2012 року;

- Акт про результати камеральної перевірки своєчасності подання податкової звітності № 2443/840/151/20855175 від 09.10.2009 року, податкове повідомлення-рішення №0012701511/0/662 від 15.10.2009 року;

- Акт про результати камеральної перевірки своєчасності подання податкової звітності №1384/488/151/20855175 від 31.03.2010 року, податкове повідомлення-рішення №0006631511/0/612 від 08.04.2010 року;

- Акт про результати камеральної перевірки своєчасності подання податкової звітності № 420/121/151/20855175 від 14.03.2012 року, податкове повідомлення-рішення №0004031511 від 24.03.2011 року;

- Акт про результати камеральної перевірки своєчасності подання податкової звітності № 2036/1154/151/20855175 від 06.07.2011 року, податкове повідомлення-рішення №0011841511 від 13.07.2011 року;

- Акт про результати камеральної перевірки своєчасності подання податкової звітності №2967/1762/1511/20855175 від 22.09.2011 року, податкове повідомлення-рішення №0023661511 від 30.09.2011 року.

ДПІ у Галицькому районі м. Львова Львівської області ДПС вживались заходи щодо погашення відповідачем податкового боргу, зокрема виставлено першу податкову вимогу від 03.08.2007 року за № 1/1220 та другу податкову вимогу від 08.10.2007 року № 2/1444.

Спірні правовідносини регулюються положеннями Податкового Кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI.

Так, пп. 20.1.28 п.20.1 ст.20 ПК України визначено право органів державної податкової служби застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених цим Кодексом, стягувати суми простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету в порядку, визначеному цим Кодексом.

Відповідно до п. 57.2 ст. 57 ПК України, у разі коли відповідно до цього Кодексу або інших законів України контролюючий орган самостійно визначає податкове зобов'язання платника податків з причин, не пов'язаних з порушенням податкового законодавства, такий платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму податкового зобов'язання у строки, визначені в цьому Кодексі, а якщо такі строки не визначено, - протягом 30 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення про таке нарахування

Згідно з п.57.3 ст.57 ПК України, у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1-54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов'язання платник податків зобов'язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.

Усупереч наведеним нормам чинного законодавства платник податків не вжив жодних заходів для погашення податкових зобов'язань.

Податковим боргом згідно з п.14.1.175 ст. 14 ПК України є сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Судом встановлено, що вжиті податковим органом заходи щодо погашення відповідачем заборгованості перед бюджетом у встановленому законом порядку, не мали позитивних наслідків.

Відповідно до положень, закріплених статтею 11 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Враховуючи вищевикладене, виходячи із заявлених позовних вимог, системного аналізу положень чинного законодавства України та матеріалів справи, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги обґрунтовані матеріалами справи, не спростовані відповідачем належними та допустимими доказами і підлягають задоволенню.

Згідно вимог ч.4 ст.94 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати по справі з відповідача не стягуються.

Керуючись ст.ст. 17-19, 94, 160-165, 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, -

п о с т а н о в и в:

1. Адміністративний позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Сучасні високі енергетичні технології»(79000, м. Львів, вул. Фабрична, буд. 16, кв. 9, ЄДРПОУ 20855175) на користь Державного бюджету України кошти в сумі 5 780,14 грн. (п'ять тисяч сімсот вісімдесят гривень чотирнадцять копійок).

3. Судові витрати по справі згідно ч.4 ст.94 КАС України не стягуються.

Постанова виконується негайно відповідно до п.9 ст.183-2 Кодексу адміністративного судочинства України. Постанова може бути оскаржена сторонами до Львівського апеляційного адміністративного суду. Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку також іншими особами у зв'язку з тим, що суд вирішив питання про їхні права, свободи, інтереси чи обов'язки. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через Львівський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.

Суддя (підпис) В.М.Сакалош

З оригіналом згідно

Суддя В.М.Сакалош

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.07.2012
Оприлюднено05.07.2012
Номер документу24971591
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-4641/12/1370

Постанова від 03.07.2012

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сакалош Володимир Миколайович

Ухвала від 01.06.2012

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Сакалош Володимир Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні