Ухвала
від 26.06.2012 по справі б8/166-11
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

01032, м. Київ, вул. Комінтерну, 16 тел. 235-24-26

УХВАЛА

"26" червня 2012 р. Справа № Б8/166-11

Господарський суд Київської області в складі судді Скутельника П.Ф. , при секретарі Каплі А.В. , розглянувши матеріали справи

за заявою Державної податкової інспекції у Вишгородському районі Київської області, ідентифікаційний код юридичної особи: 13717811, місцезнаходження: 07300, Київська область, м. Вишгород, пр-т Шевченка, буд. 1-а,

до боржника, -товариства з обмеженою відповідальністю «ХІМІЯ-ТРЕЙДИНГ», ідентифікаційний код юридичної особи: 36076357, місцезнаходження: 07300, Київська область, Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Набережна, буд. 8А,

про банкрутство,

учасники провадження у справі про банкрутство:

ліквідатор Банкрута: арбітражний керуючий Мальцева Альбіна Вячеславівна, реєстраційний номер облікової картки платника податків та інших обов'язкових платежів: НОМЕР_1, місце проживання: АДРЕСА_1, ліцензія на право провадження діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) серії НОМЕР_2, видана Міністерством юстиції України 23 січня 2012 року;

за участю представників учасників судового провадження:

від Кредитора: не з'явився;

від Банкрута: ліквідатор Банкрута - арбітражний керуючий Мальцева А.В., яка діє на підставі ліцензії на право провадження діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) серії НОМЕР_2, видана Міністерством юстиції України 23 січня 2012 року та постанови господарського суду Київської області від 29 листопада 2011 року у справі № Б8/166-11, -

ВСТАНОВИВ:

в провадженні господарського суду Київської області перебуває справа № Б8/166-11 за заявою Державної податкової інспекції у Вишгородському районі Київської області (ідентифікаційний код юридичної особи: 13717811, місцезнаходження: 07300, Київська область, м. Вишгород, пр-т Шевченка, буд. 1-а) (наділі за текстом: «Кредитор») про банкрутство боржника -товариства з обмеженою відповідальністю «ХІМІЯ-ТРЕЙДИНГ»(ідентифікаційний код юридичної особи: 36076357, місцезнаходження: 07300, Київська область, Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Набережна, буд. 8А) (надалі за текстом: «Банкрут»), порушена ухвалою господарського суду Київської області від 02 листопада 2011 року, якою призначено розгляд справи на 15 листопада 2011 року; зобов'язано учасників провадження надати документальні докази у справі; зобов'язано Боржника провести аудит за останні 24 календарних місяці його господарської діяльності та надати аудиторський висновок суду; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів відповідно до ст. 12 Закону про банкрутство, у зв'язку з чим заборонено органам стягнення та органам виконавчої служби стягнення на підставі виконавчих документів та інших документів, за якими здійснюються стягнення відповідно до законодавства.

Ухвалою господарського суду Київської області від 15 листопада 2011 року відкладено розгляд справи на 29 листопада 2011 року; зобов'язано учасників провадження виконати вимоги ухвали господарського суду Київської області від 02 листопада 2011 року про порушення провадження у цій справі.

Постановою господарського суду Київської області від 29 листопада 2011 року визнано банкрутом товариство з обмеженою відповідальністю «ХІМІЯ-ТРЕЙДИНГ»(ідентифікаційний код юридичної особи: 36076357); визнано грошові вимоги Державної податкової інспекції у Вишгородському районі Київської області (ідентифікаційний код юридичної особи: 13717811) у сумі 2 234 575,89 (два мільйони двісті тридцять чотири тисячі п'ятсот сімдесят п'ять гривень 89 коп.) грн., яка складається з: 764 045,12 (сімсот шістдесят чотири тисячі сорок п'ять гривень 12 коп.) грн. основного боргу з податку на прибуток приватних підприємств; 271 697,99 (двісті сімдесят одна тисяча шістсот дев'яносто сім гривень 99 коп.) грн. штрафних санкцій по податку на прибуток приватних підприємств; 1,53 (одна гривня 53 коп.) грн. пені по податку на прибуток приватних підприємств; 13,60 (тринадцять гривень 60 коп.) грн. основного боргу по комунальному податку; 144,50 (сто сорок чотири гривні 50 коп.) грн. штрафних санкцій по комунальному податку; 0,01 (нуль гривень 01 коп.) грн. пені по комунальному податку; 752 355,74 (сімсот п'ятдесят дві тисячі триста п'ятдесят п'ять гривень 74 коп.) грн. основного боргу з податку на додану вартість; 376 645,55 (триста сімдесят шість тисяч шістсот сорок п'ять гривень 55 коп.) грн. штрафних санкцій по податку на додану вартість; 0,96 (нуль гривень 96 коп.) грн. пені по податку на додану вартість; 23 223,63 (двадцять три тисячі двісті двадцять три гривні 63 коп.) грн. основного боргу по податку з доходів найманих працівників; 46 447,26 (сорок шість тисяч чотириста сорок сім гривень 26 коп.) грн. штрафних (фінансових) санкцій по податку з доходів найманих працівників; відкрито ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором Банкрута арбітражного керуючого Мальцеву А.В. (ідентифікаційний номер: НОМЕР_1); зобов'язано ліквідатора Банкрута до завершення строку ліквідаційної процедури забезпечити виконання дій та заходів, передбачених ст. ст. 25-32 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" з урахуванням особливостей передбачених ст. 52 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом"; прийняти від органів Державної виконавчої служби виконавчі документи, письмово повідомити усіх кредиторів Боржника про введення ліквідаційної процедури з зазначенням кінцевого строку направлення ліквідатору заяв з вимогами до Банкрута; зобов'язано ліквідатора Банкрута арбітражного керуючого Мальцеву А.В., у п'ятиденний строк з дати отримання цієї постанови подати до офіційного друкованого органу Верховної Ради України «Голос України»чи Кабінету Міністрів України «Урядовий кур'єр»оголошення про визнання відсутнього боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, про що надати суду відповідні докази, примірник газети після публікації подати до господарського суду; припинено повноваження власника майна (учасників) Боржника та органів управління банкрута щодо управління банкрутом та розпорядження його майном; звільнено з податкової застави активи платника податків Банкрута; призначено наступне засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута на 26 червня 2012 року; зобов'язано ліквідатора Банкрута надати суду до 12 червня 2012 року звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.

26 червня 2012 року через відділ діловодства господарського суду Київської області від ліквідатора Банкрута надійшло клопотання № 373 від 25 червня 2012 року (вх. №10182 від 26 червня 2012 року) з доданими звітом ліквідатора Банкрута та ліквідаційним балансом Банкрута. До звіту № 374 від 25 червня 2012 року ліквідатора Банкрута про використання коштів боржника додано копії: повідомлення № 87 від 07 березня 2012 року про наслідки відкриття ліквідаційної процедури, адресованого директору Банкрута М'ятних Михайлу Анатолійовичу; вимоги № 88 від 07 березня 2012 року, адресованої директору Банкрута М'ятних М.А.; повідомлення № 92 від 07 березня 2012 року про відкриття ліквідаційної процедури, адресованого Державній інспекції сільського господарства Київської області; повідомлення № 96 від 07 березня 2012 року про відкриття ліквідаційної процедури, адресованого Вишгородській міжрайонній виконавчій дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності; повідомлення № 89 від 07 березня 2012 року про відкриття ліквідаційної процедури, адресованого Державному реєстратору Вишгородської районної державної адміністрації; повідомлення № 90 від 07 березня 2012 року про відкриття ліквідаційної процедури, адресованого начальнику Вишгородського РЕВ ДАІ; повідомлення № 91 від 07 березня 2012 року про відкриття ліквідаційної процедури, адресованого Державній податковій інспекції у Вишгородському районі; повідомлення № 95 від 07 березня 2012 року про відкриття ліквідаційної процедури, адресованого відділенню виконавчої дирекції Вишгородського району Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань; повідомлення № 94 від 07 березня 2012 року про відкриття ліквідаційної процедури, адресованого Відділу державної виконавчої служби Вишгородського районного управління юстиції; повідомлення № 93 від 07 березня 2012 року про відкриття ліквідаційної процедури, адресованого Управлінню Пенсійного фонду України у Вишгородському районі; інформаційного запиту №105 від 14 березня 2012 року, адресованого заступнику міністра транспорту та зв'язку України Голові державної авіаційної адміністрації; інформаційного запиту №100 від 14 березня 2012 року, адресованого Головному міжрегіональному управлінню статистики у м. Києві; інформаційного запиту № 106 від 14 березня 2012 року, адресованого Вишгородському районному центру зайнятості; інформаційного запиту № 99 від 14 березня 2012 року, адресованого БТІ у Вишгородському районі; інформаційного запиту № 98 від 14 березня 2012 року, адресованого Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку; інформаційного запиту № 102 від 14 березня 2012 року, адресованого Вишгородській міжрайонній виконавчій дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності; інформаційного запиту № 104 від 14 березня 2012 року, адресованого Вишгородському РЕВ ДАІ; інформаційного запиту № 108 від 14 березня 2012 року, адресованого Державній податковій інспекції у Вишгородському районі; інформаційного запиту № 101 від 14 березня 2012 року, адресованого відділенню виконавчої дирекції Вишгородського району Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань; інформаційного запиту № 97 від 07 березня 2012 року, адресований начальнику Управління Пенсійного фонду України у Вишгородському районі; інформаційного запиту № 107 від 14 березня 2012 року, адресованого Державній інспекції сільського господарства Київської області; інформаційного запиту № 103 від 14 березня 2012 року, адресованого Державній інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті; довідки № 190 від 29 березня 2012 року Державної інспекції сільського господарства в Київській області, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки № 917-4.1/9.2.2/45-12 від 28 березня 2012 року Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки № 125/02 від 26 березня 2012 року Вишгородського районного центру зайнятості, адресованої ліквідатору Банкрута; розрахункову відомість про нарахування і перерахування страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття за 2010 рік; довідки № 210/01-13 від 04 квітня 2012 року Вишгородської міжрайонної виконавчої дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки № 09/03/4402/НК від 05 квітня 2012 року Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки № 1110 від 28 березня 2012 року Вишгородського РЕВ при ДАІ, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України від 22 березня 2012 року; довідки № 21-10/1063-2 від 28 березня 2012 року Головного управління статистики, адресованої ліквідатору банкрута; довідки № 760 від 17 квітня 2012 року комунального підприємства Київської обласної ради «Вишгородське бюро технічної інвентаризації», адресованої ліквідатору Банкрута; довідки № 1.19-04042 від 13 квітня 2012 року Державної авіаційної служби України (Державіаслужба України), адресованої ліквідатору Банкрута; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу Р 01033 1142491 6, адресованого Державній інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті з відміткою про вручення 21 березня 2012 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу Р 01033 1142492 4, адресованого заступнику міністра транспорту та зв'язку України Голові державної авіаційної адміністрації з відміткою про вручення уповноваженій особі 21 березня 2012 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу Р 01033 1140047 2, адресованого Головному міжрегіональному управлінню статистики у м. Києві з відміткою про вручення уповноваженій особі 22 березня 2012 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу Р 01033 1142489 4, адресованого Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку з відміткою про вручення уповноваженій особі 22 березня 2012 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу Р 01033 1142495 9, адресованого Відділу державної виконавчої служби Вишгородського районного управління юстиції з відміткою про вручення уповноваженій особі 21 березня 2012 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу Р 01033 1142502 5, адресованого Вишгородському районному центру зайнятості з відміткою про вручення уповноваженій особі 22 березня 2012 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу Р 01033 1142497 5, адресованого Державній податковій інспекції у Вишгородському районі з відміткою про вручення 22 березня 2012 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу Р 01033 1140044 8, адресованого Державній інспекції сільського господарства Київської області з відміткою про вручення уповноваженій особі 22 березня 2012 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу Р 01033 1142499 1, адресованого державному реєстратору Вишгородської районної державної адміністрації з відміткою про вручення уповноваженій особі 21 березня 2012 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу Р 01033 1142496 7, адресованого відділенню виконавчої дирекції Вишгородського району Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань з відміткою про вручення уповноваженій особі 22 березня 2012 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу, Р 01033 1142500 9, адресованого Вишгородській міжрайонній виконавчій дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності з відміткою про вручення уповноваженій особі 23 березня 2012 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу Р 01033 1142498 3, адресованого начальнику Вишгородського РЕВ ДАІ майданчик ГАЕС з відміткою про вручення уповноваженій особі 23 березня 2012 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу Р 01033 1142494 0, адресованого Управлінню пенсійного фонду України з відміткою про вручення уповноваженій особі 23 березня 2012 року; рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу Р 01033 1142501 7, адресованого БТІ у Вишгородському районі з відміткою про вручення 22 березня 2012 року; фіскального чеку № 2274 від 14 березня 2012 року УДППЗ «Укрпошта»КМД Київ-33; конверту Р 01033 1142487 8, адресованого М'ятних М.А. з довідкою (форма 19) із зазначенням причини повернення: «За не розшуком»; списку № 2 (форма 103) згрупованих рекомендованих відправлень Рекомендованих листів від 19 березня 2012 року, фіскального чеку № 2546 від 19 березня 2012 року УДППЗ «Укрпошта»КМД Київ-33; списку № 5 (форма 103) згрупованих рекомендованих відправлень Рекомендованих листів від 19 березня 2012 року, фіскального чеку № 2549 від 19 березня 2012 року УДППЗ «Укрпошта»КМД Київ-33; квитанції №113 від 12 березня 2012 року.

В судове засідання 26 червня 2012 року з'явився ліквідатор Банкрута та надала свої пояснення у справі, просить затвердити поданий нею звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс Банкрута, просить визнати її витрати на проведення ліквідаційної процедури у справі № Б8/166-11 та внести їх до реєстру вимог кредиторів Банкрута, також ліквідатор Банкрута просить припинити провадження у справі № Б8/166-11.

Провадження у справі №Б8/166-11 знаходиться в процедурі ліквідації на стадії затвердження звіту ліквідатора Банкрута та ліквідаційного балансу Банкрута.

Заслухавши ліквідатора Банкрута, розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс Банкрута та детально дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про те, що звіт ліквідатора Банкрута та ліквідаційний баланс Банкрута підлягають затвердженню на підставі наступного.

Відповідно до частин 1, 2, 5 ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації); відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання - передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Ліквідатор повідомляє державний орган з питань банкрутства про завершення ліквідаційної процедури. Якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали направляється органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, а також власнику (органу, уповноваженому управляти майном), органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута. Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.

Відповідно до норми ч. 6 ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними. В свою чергу, затвердження звіту ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" є підставою для припинення провадження у справі згідно п. 6 ч. 1 ст. 40 цього Закону.

Так, вивчивши матеріали справи, судом встановлено, публікація оголошення про визнання товариства з обмеженою відповідальністю «ХІМІЯ-ТРЕЙДИНГ»(ідентифікаційний код юридичної особи: 36076357, місцезнаходження: 07300, Київська область, Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Набережна, буд. 8А) Банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури здійснена в газеті «Голос України»№ 50 (5300) від 20 березня 2012 року, що підтверджено примірником газети «Голос України»№ 50 (5300) від 20 березня 2012 року, що доданий до клопотання ліквідатора Банкрута № 155 від 20 березня 2012 року (вх. № 4589 від 22 березня 2012 року) про долучення доказів.

Відповідно до звіту ліквідатора Банкрута та наданих останнім в судовому засіданні 26 червня 2012 року пояснень ліквідатором Банкрута з метою формування ліквідаційної маси вчинено наступні дії.

07 березня 2012 року ліквідатором Банкрута направлено вимогу № 88 директору Банкрута з проханням передати бухгалтерську та іншу документацію банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності банкрута (що нижче перераховуються) ліквідатору, протягом п'ятнадцяти днів з дня призначення ліквідатора, а саме: 1) оригінали установчих документів товариства: статут Банкрута; Свідоцтво про державну реєстрацію; документи щодо реєстрації Банкрута в державних фондах, органах статистики та податкових органах тощо; 2) оригінали внутрішніх документів Банкрута, що підтверджують повноваження керівних органів; 3) оригінали Протоколів зборів керівних органів Банкрута; 4) відомості про видані довіреності; 5) відомості про: списання необоротних активів (акти списання, перелік списаного майна); укладенні й діючі угоди (копії договорів); відомості про операції (перерахування грошових коштів, відчуження або передання активів товариства); про нерухоме майно відносно до якого Банкрут є орендодавцем або орендарем із зазначенням об'єкта оренди, його первісної та остаточної вартості, розміру орендної плати; відомості щодо активів підприємства, переданих у заставу; перелік підприємств із зазначенням поштових адрес та кодів ЄДРПОУ в яких Банкрут має частку у статутному фонді; перелік філій, підприємств та дочірніх підприємств Банкрута (із зазначенням адрес та кодів ЄДРПОУ); 6) документацію по Банкруту, а саме: баланс підприємства (ф-1); звіт про фінансові результати (ф-2); звіт про рух грошових коштів (ф-3); звіт про власний капітал (ф-4); примітки до річної фінансової звітності (ф-5); звіт про наявність та рух основних фондів, амортизацію (знос) (ф-11-ОС); звіт про фінансові результати й дебіторську та кредиторську заборгованість (ф-1-Б); звіт праці (ф-1-ПВ); звіт про стан умов праці, пільги та компенсації за роботу зі шкідливими умовами праці (ф-1-ПВ (умови праці)); 7) печатку Банкрута.

Заступнику міністра транспорту та зв'язку України Голові державної авіаційної адміністрації ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 105 від 14 березня 2012 року з проханням надати відомості про реєстрацію і перереєстрацію підприємством авіаційної техніки (за останні 3 роки).

Ліквідатором Банкрута головному міжрегіональному управлінню статистики у м. Києві направлено інформаційний запит № 100 від 14 березня 2012 року з проханням надати інформацію, чи є Банкрут засновником (учасником) інших підприємств згідно з даними ЄДРПОУ.

Інформаційний запит № 106 від 14 березня 2012 року ліквідатором Банкрута направлено Вишгородському районному центру зайнятості з проханням надати: 1) копії останньої звітності Банкрута; 2) інформацію про нарахування та сплату Банкрутом страхових внесків; 3) повідомити про наявну заборгованості Банкрута по сплаті страхових внесків; 4) інформацію про чисельність найманих працівників Банкрута та розмір їх заробітної плати.

БТІ у Вишгородському районі ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 99 від 14 березня 2012 року з проханням надати відомості щодо того, чи володіє Банкрут нерухомим майном із зазначенням детальної інформації щодо цього майна; якими були останні дії по розпорядженню даним майном, до яких вдавалося керівництво Банкрута.

Ліквідатором Банкрута до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку направлено інформаційний запит № 98 від 14 березня 2012 року з проханням надати інформацію щодо володіння Банкрутом цінними паперами інших підприємств.

Інформаційний запит № 102 від 14 березня 2012 року ліквідатором Банкрута направлено Вишгородській міжрайонній виконавчій дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності з проханням надати: копії документів останньої звітності Банкрута; інформацію про нарахування та сплату Банкрутом страхових внесків; інформацію про чисельність найманих працівників Банкрута та розмір їх заробітної плати.

Вишгородському РЕВ ДАІ ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 104 від 14 березня 2012 року з проханням надати відомості стосовно зареєстрованих за Банкрутом транспортних засобів протягом останніх трьох років та причини зняття їх з обліку.

Ліквідатором Банкрута до Державної податкової інспекції у Вишгородському районі направлено інформаційний запит № 108 від 14 березня 2012 року з проханням надати: копії останньої податкової звітності Банкрута; відомості про наявність заборгованості Банкрута щодо сплати податків, зборів та інших загальнообов'язкових платежів; відомості про наявність у Банкрута рахунків у банках та/чи інших кредитних установах.

Інформаційний запит № 101 від 14 березня 2012 року ліквідатором Банкрута направлено відділенню виконавчої дирекції Вишгородського району Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань з проханням надати: копії документів останньої звітності Банкрута; інформацію про нарахування та сплату Банкрутом страхових внесків; інформацію про чисельність найманих працівників Банкрута та розмір їх заробітної плати.

Начальнику Управління Пенсійного фонду України у Вишгородському районі ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 97 від 07 березня 2012 року з проханням надати копії документів останньої звітності Банкрута; відомості про наявність у Банкрута рахунків та вкладів у банках та/чи інших кредитно-фінансових установах.

Ліквідатором Банкрута до Державної інспекції сільського господарства Київської області направлено інформаційний запит № 107 від 14 березня 2012 року з проханням надати відомості про реєстрацію і перереєстрацію підприємством тракторної, сільськогосподарської, дорожньо-будівельної та меліоративної техніки (за останні 3 роки).

Інформаційний запит № 103 від 14 березня 2012 року ліквідатором Банкрута направлено Державній інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті з проханням надати відомості щодо зареєстрованих за Банкрутом суден, які мають право плавання під Державним прапором України.

За наслідками вчинення ліквідатором Банкрута для формування ліквідаційної маси дій, останнім встановлено наступне, а саме: в довідці №190 від 29 березня 2012 року Державною інспекцією сільського господарства в Київській області повідомлено, що в інспекції державного технічного нагляду Київської обласної державної адміністрації, відповідно до комп'ютерної бази даних Банкрут техніку не реєстрував.

Державною інспекцією України з безпеки на морському та річковому транспорті в довідці № 917-4.1/9.2.2/45-12 від 28 березня 2012 року повідомлено, що записи щодо суден, власником або судновласником яких є Банкрут у Державному судновому реєстрі України та Судновій книзі України, що ведеться по м. Києву, відсутні.

В довідці № 125/02 від 26 березня 2012 року Вишгородським районним центром зайнятості повідомлено, що Банкрут заборгованості по сплаті страхових внесків немає.

Вишгородською міжрайонною виконавчою дирекцією Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності в довідці № 210/01-13 від 04 квітня 2012 року повідомлено, що за Банкрутом заборгованість відсутня.

В довідці № 09/03/4402/НК від 05 квітня 2012 року Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку повідомлено, що станом на 31 грудня 2011 року Банкрут серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу), відсутнє.

Вишгородським РЕВ при ДАІ в довідці № 1110 від 28 березня 2012 року повідомлено, що відповідно до бази даних Вишгородського РЕВ за Банкрутом автотранспортних засобів не зареєстровано.

В довідці Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України від 22 березня 2012 року повідомлено, що станом на 22 березня 2012 року заборгованість за Банкрутом відсутня.

Головним управлінням статистики в довідці № 21-10/1063-2 від 28 березня 2012 року повідомлено, що станом на 15 березня 2012 року Банкрут не значиться засновником суб'єктів господарської діяльності.

В довідці № 760 від 17 квітня 2012 року комунальним підприємством Київської обласної ради «Вишгородське бюро технічної інвентаризації»повідомлено, що за Банкрутом право власності на об'єкти нерухомого майна у Вишгородському БТІ не зареєстровано.

Державною авіаційною службою України (Державіаслужбою України) в довідці № 1.19-04042 від 13 квітня 2012 року повідомлено, що в Державному реєстрі цивільних повітряних суден України за Банкрутом повітряних суден не зареєстровано.

Відсутність майна у Банкрута підтверджено також Витягом з Держаного реєстру правочинів № 10681763 від 22 листопада 2011 року на Банкрута відповідно до якого щодо правочинів, стороною якого є Банкрут в Державному реєстрі правочинів інформація відсутня.

Розглянувши звіт ліквідатора Банкрута, судом встановлено наступне.

Згідно звіту ліквідатора, у місячний термін від дня опублікування оголошення про визнання товариства з обмеженою відповідальністю «ХІМІЯ-ТРЕЙДИНГ»Банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури до нього не надійшло жодної заяви про грошові вимоги до Банкрута.

Ліквідатором Банкрута подано до суду відомості про розмір вимог кредиторів, включених до реєстру вимог кредиторів, в якому відсутні відомості стосовно вимог кредиторів, включених ліквідатором до реєстру вимог кредиторів.

Згідно ч. 6 ст. 14 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", вимоги кредиторів, визнані боржником або господарським судом, включаються розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів. Відповідно до ч. 1 п. 49 Постанови Пленуму Верховного Суду України №15 «Про судову практику в справах про банкрутство», згідно з частиною шостою статті 14 Закону вимоги кредиторів, визнані боржником або господарським судом, включаються розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів . За змістом цієї норми до реєстру мають включатися визнані вимоги всіх конкурсних кредиторів, у тому числі безспірні вимоги кредитора (кредиторів), за заявою якого (яких) порушено справу про банкрутство .

Частиною 4 п. 45 Постанови Пленуму Верховного Суду України від 18 грудня 2009 року №15 «Про судову практику в справах про банкрутство»передбачено, що кредитор (кредитори), за заявою якого (яких) порушено справу про банкрутство, не подає (подають) заяв після опублікування в офіційному друкованому органі оголошення про порушення цієї справи. Вимоги ініціюючих кредиторів вважаються визнаними і після їх перевірки у підготовчому засіданні підлягають внесенню розпорядником майна до реєстру.

29 листопада 2011 року постановою господарського суду Київської області визнано грошові вимоги ініціюючого Кредитора -Державної податкової інспекції у Вишгородському районі Київської області (ідентифікаційний код юридичної особи: 13717811) у сумі 2 234 575,89 (два мільйони двісті тридцять чотири тисячі п'ятсот сімдесят п'ять гривень 89 коп.) грн., яка складається з: 764 045,12 (сімсот шістдесят чотири тисячі сорок п'ять гривень 12 коп.) грн. основного боргу з податку на прибуток приватних підприємств; 271 697,99 (двісті сімдесят одна тисяча шістсот дев'яносто сім гривень 99 коп.) грн. штрафних санкцій по податку на прибуток приватних підприємств; 1,53 (одна гривня 53 коп.) грн. пені по податку на прибуток приватних підприємств; 13,60 (тринадцять гривень 60 коп.) грн. основного боргу по комунальному податку; 144,50 (сто сорок чотири гривні 50 коп.) грн. штрафних санкцій по комунальному податку; 0,01 (нуль гривень 01 коп.) грн. пені по комунальному податку; 752 355,74 (сімсот п'ятдесят дві тисячі триста п'ятдесят п'ять гривень 74 коп.) грн. основного боргу з податку на додану вартість; 376 645,55 (триста сімдесят шість тисяч шістсот сорок п'ять гривень 55 коп.) грн. штрафних санкцій по податку на додану вартість; 0,96 (нуль гривень 96 коп.) грн. пені по податку на додану вартість; 23 223,63 (двадцять три тисячі двісті двадцять три гривні 63 коп.) грн. основного боргу по податку з доходів найманих працівників; 46 447,26 (сорок шість тисяч чотириста сорок сім гривень 26 коп.) грн. штрафних (фінансових) санкцій по податку з доходів найманих працівників.

Згідно ч. 2 ст. 35 Господарського процесуального кодексу України, факти, встановлені рішенням господарського суду (іншого органу, який вирішує господарські спори), за винятком встановлених рішенням третейського суду, під час розгляду однієї справи, не доводяться знову при вирішенні інших спорів, в яких беруть участь ті самі сторони.

Враховуючи вищевикладене, в тому числі абз. 8 ст. 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", вказані вимоги ініціюючого Кредитора в загальній сумі 2 234 575,89 (два мільйони двісті тридцять чотири тисячі п'ятсот сімдесят п'ять гривень 89 коп.) грн., яка складається з: 764 045,12 (сімсот шістдесят чотири тисячі сорок п'ять гривень 12 коп.) грн. основного боргу з податку на прибуток приватних підприємств; 271 697,99 (двісті сімдесят одна тисяча шістсот дев'яносто сім гривень 99 коп.) грн. штрафних санкцій по податку на прибуток приватних підприємств; 1,53 (одна гривня 53 коп.) грн. пені по податку на прибуток приватних підприємств; 13,60 (тринадцять гривень 60 коп.) грн. основного боргу по комунальному податку; 144,50 (сто сорок чотири гривні 50 коп.) грн. штрафних санкцій по комунальному податку; 0,01 (нуль гривень 01 коп.) грн. пені по комунальному податку; 752 355,74 (сімсот п'ятдесят дві тисячі триста п'ятдесят п'ять гривень 74 коп.) грн. основного боргу з податку на додану вартість; 376 645,55 (триста сімдесят шість тисяч шістсот сорок п'ять гривень 55 коп.) грн. штрафних санкцій по податку на додану вартість; 0,96 (нуль гривень 96 коп.) грн. пені по податку на додану вартість; 23 223,63 (двадцять три тисячі двісті двадцять три гривні 63 коп.) грн. основного боргу по податку з доходів найманих працівників; 46 447,26 (сорок шість тисяч чотириста сорок сім гривень 26 коп.) грн. штрафних (фінансових) санкцій по податку з доходів найманих працівників визнаються судом. Вище перелічені вимоги підлягають задоволенню у сумі 1 539 638,09 (один мільйон п'ятсот тридцять дев'ять тисяч шістсот тридцять вісім гривень 09 коп) грн. у 3 чергу відповідно до п. п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", де встановлено, що у третю чергу задовольняються вимоги щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), та в сумі 695 032,84 (шістсот дев'яносто п'ять тисяч тридцять дві гривні 84 коп.) грн. в 6 чергу відповідно до п. п. 6 ч. 1 ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", де встановлено, що у шосту чергу задовольняються інші вимоги.

В судовому засіданні 26 червня 2012 року ліквідатором Банкрута -арбітражним керуючим Мальцевою А.В. заявлено усне клопотання про внесення витрат ліквідатора Банкрута на загальну суму 15 879,20 (п'ятнадцять тисяч вісімсот сімдесят дев'ять гривень 20 коп.) грн. до реєстру кредиторів Банкрута.

Розглянувши витрати ліквідатора Банкрута, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство, судом встановлено наступне.

У своєму звіті № 374 від 25 червня 2012 року про використання коштів боржника ліквідатор Банкрута повідомляє, що витрати на проведення ліквідаційної процедури становлять: заробітна плата ліквідатора Банкрута з 29 листопада 2011 року по 26 червня 2012 року -15 010,00 грн.; розсилка поштових повідомлень та запитів -79,20 грн.; публікація оголошення в газеті «Голос України»-790,00 грн., що підтверджено документально.

Згідно абз. 1 ч. 10 ст. 3? Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків здійснюються в порядку, встановленому цим Законом, за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника.

Детально дослідивши матеріали справи при розгляді клопотання ліквідатора Банкрута про внесення витрат ліквідатора Банкрута в сумі 15 879,20 грн. до реєстру кредиторів Банкрута, судом встановлено, що вище зазначені витрати відносяться до витрат ліквідатора Банкрута у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків у справі про банкрутство № Б8/166-11.

Враховуючи вище викладене, витрати ліквідатора Банкрута, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство у сумі 15 879,20 (п'ятнадцять тисяч вісімсот сімдесят дев'ять гривень 20 коп.) грн. підлягають задоволенню, відповідно до підпункту ?г? пункту 1 ч. 1 ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", де зазначено, що витрати, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді та роботою ліквідаційної комісії, у тому числі: витрати на оплату державного мита; витрати заявника на публікацію оголошення про порушення справи про банкрутство; витрати на публікацію в офіційних друкованих органах інформації про порядок продажу майна банкрута; витрати на публікацію в засобах масової інформації про поновлення провадження у справі про банкрутство у зв'язку з визнанням мирової угоди недійсною; витрати арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), пов'язані з утриманням і збереженням майнових активів банкрута; витрати кредиторів на проведення аудиту, якщо аудит проводився за рішенням господарського суду за рахунок їх коштів; витрати на оплату праці арбітражних керуючих (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) в порядку, передбаченому статтею 27 цього Закону, в І чергу з тих підстав, що вони належать до витрат, що пов'язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді.

Відповідно до частин 5, 6 ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", вимоги, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, не розглядаються і вважаються погашеними. Вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Ліквідатором Банкрута подано суду ліквідаційний баланс Банкрута станом на 25 червня 2012 року, в якому засвідчено відсутність майна Банкрута.

В судовому засіданні ліквідатор Банкрута підтвердив, що ним не виявлено майна Банкрута, яке є предметом застави; майно Банкрута, яке б знаходилось у третіх осіб на зберіганні або передавалось іншим особам, та за яке не отримані кошти, не виявлено; звільнення працівників, яким має бути виплачена вихідна допомога, не проводилось, вихідна допомога не виплачувалась; у Банкрута відсутня заборгованість з виплати заробітної плати; у зв'язку з відсутністю документів бухгалтерського обліку аудиторська перевірка господарської діяльності, в тому числі фінансової звітності Банкрута не проводилась; на час проведення ліквідаційної процедури всі рахунки Банкрута закриті.

Таким чином судом встановлено, що грошові вимоги кредитора Банкрута -Державної податкової інспекції у Вишгородському районі Київської області та витрати ліквідатора Банкрута пов'язані з провадженням у справі про банкрутство не можуть бути погашенні в зв'язку з відсутністю майна Банкрута.

Отже, у зв'язку з відсутністю майна та будь-яких інших активів у Банкрута за рахунок реалізації яких можна погасити вимоги Кредитора -Державної податкової інспекції у Вишгородському районі Київської області у сумі 2 234 575,89 (два мільйони двісті тридцять чотири тисячі п'ятсот сімдесят п'ять гривень 89 коп.) грн. та витрати ліквідатора Банкрута пов'язані з провадженням у справі про банкрутство у сумі 15 879,20 (п'ятнадцять тисяч вісімсот сімдесят дев'ять гривень 20 коп.) грн., їх грошові вимоги,-вважаються погашеними.

За таких обставин, розглянувши матеріали справи, звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, а також додані до звіту документи та заслухавши ліквідатора Банкрута, представника Кредитора судом встановлено, що ліквідатором Банкрута вжито всіх необхідних дій для виявлення документації, встановлення активів Банкрута, для задоволення вимог кредиторів та виконання покладених на ліквідатора Банкрута Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" обов'язків, в зв'язку з чим, звіт ліквідатора Банкрута та ліквідаційний баланс Банкрута підлягають затвердженню, а товариство з обмеженою відповідальністю «ХІМІЯ-ТРЕЙДИНГ»ліквідації та виключенню з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо: затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 32 цього Закону. У зв'язку із затвердженням судом звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, суд дійшов висновку припинити провадження у справі № Б8/166-11.

Відповідно до ч. 5 ст. 39 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців», у разі, якщо після завершення ліквідаційної процедури в процесі банкрутства, яка встановлена законом, судом постановлене рішення про ліквідацію юридичної особи - банкрута, суд, що виніс відповідне рішення, в день набрання ним законної сили направляє його державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи - банкрута для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.

Керуючись ст.ст. 3?, 31, 32, 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, ч. 5 ст. 39 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», Постановою Пленуму Верховного Суду України «Про судову практику в справах про банкрутство»від 18 грудня 2009 року №15, суд -

УХВАЛИВ:

1. Затвердити звіт ліквідатора Банкрута -арбітражного керуючого Мальцевої Альбіни Вячеславівни та ліквідаційний баланс товариства з обмеженою відповідальністю «ХІМІЯ-ТРЕЙДИНГ», ідентифікаційний код юридичної особи: 36076357, місцезнаходження: 07300, Київська область, Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Набережна, буд. 8А.

2. Ліквідувати юридичну особу Банкрута - товариство з обмеженою відповідальністю «ХІМІЯ-ТРЕЙДИНГ», ідентифікаційний код юридичної особи: 36076357, місцезнаходження: 07300, Київська область, Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Набережна, буд. 8А.

3. Вимоги усіх кредиторів визнати погашеними.

4. Провадження у справі № Б8/166-11 про банкрутство товариства з обмеженою відповідальністю «ХІМІЯ-ТРЕЙДИНГ», ідентифікаційний код юридичної особи: 36076357, місцезнаходження: 07300, Київська область, Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Набережна, буд. 8А, -припинити.

5. Зобов'язати ліквідатора Банкрута -арбітражного керуючого Мальцеву А.В. подати державному реєстратору Вишгородської районної державної адміністрації Київської області копію даної ухвали для проведення реєстрації припинення юридичної особи Банкрута.

6. Зобов'язати ліквідатора Банкрута -арбітражного керуючого Мальцеву А.В. повідомити Управління з питань банкрутства Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України (04071, м. Київ, вул. Ярославська, буд. 5/2, каб. 2) про завершення ліквідаційної процедури.

7. Ухвалу надіслати : державному реєстратору Вишгородської районної державної адміністрації Київської області (07300, Київська область, м. Вишгород, пл. Шевченка, 1); Головному Управлінню статистики в Київській області (04050, м. Київ-50, вул. Тургенівська, 71);

Копію ухвали надіслати : Державній податковій інспекції у Вишгородському районі Київської області (07300, Київська область, м. Вишгород, пр-т Шевченка, буд. 1-а); товариству з обмеженою відповідальністю «ХІМІЯ-ТРЕЙДИНГ»(07300, Київська область, Вишгородський район, м. Вишгород, вул. Набережна, буд. 8А); Управлінню з питань банкрутства Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України (04071, м. Київ, вул. Ярославська, буд. 5/2, каб. 2); ліквідатору Банкрута -арбітражному керуючому Мальцевій А.В. (на дві адреси: АДРЕСА_2; АДРЕСА_3).

Суддя Скутельник П.Ф.

СудГосподарський суд Київської області
Дата ухвалення рішення26.06.2012
Оприлюднено13.07.2012
Номер документу25141871
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —б8/166-11

Ухвала від 26.06.2012

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Постанова від 29.11.2011

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 15.11.2011

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

Ухвала від 02.11.2011

Господарське

Господарський суд Київської області

Скутельник П.Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні