Постанова
від 02.07.2012 по справі 2а-4466/12/0170/3
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

02 липня 2012 р. Справа №2а-4466/12/0170/3

(10:34) м. Сімферополь

Окружний адміністративний суд АР Крим у складі головуючого судді Шкляр Т.О., при секретарі Желудковій О.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Державного підприємства "Кримські генеруючі системи"

до Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим

про визнання протиправною відмову та спонукання до виконання певних дій.

за участю представників сторін:

від позивача - Торосян Л.А., дов.,

від відповідача - не з'явився.

Суть справи:

Державне підприємство "Кримські генеруючі системи" звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим із адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим про :

- визнання протиправною відмови у задоволенні заяви від 22.02.12 р. № 207 про списання грошових зобов'язань по авансовому внеску на частину чистого прибутку Стуркутрному підрозділу «Сімферпольська теплоелектроцентраль» ДП «Кримські генеруючі системи» у сумі 3871 грн.,

- зобов'язання списати грошових зобов'язань по авансовому внеску на частину чистого прибутку Структурному підрозділу «Сімферпольська теплоелектроцентраль» ДП «Кримські генеруючі системи» у сумі 3871 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на протиправну відмову відповідача у списанні грошових зобов'язань по авансовому внеску на частину чистого прибутку, зазначаючи на положення Закону України "Про деякі питання заборгованості за спожитий газ та електричну енергію" від 12.05.11 р. № 3319, Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо питань оподаткування природного газу та електричної енергії" від 3320, лист Міністерства палива та енергетики № 03/13-3445 від 22.09.11 р.

Відповідачем надані письмові заперечення проти позову за підстав відсутності у позивача ліцензії на здійснення підприємницької діяльності з виробництва та постачання електричної енергії за регульованим тарифом, потужності по яким передані в оренду іншим суб'єктам господарювання на дату списання заборгованості.

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав, просив задовольнити позов.

Представник відповідача у судове засідання не з'явився, про час, дату та місце судового розгляду справи повідомлений належним чином.

З урахуванням вищевикладеного, враховуючи положення ст.ст. 122, 128 КАС України, заслухавши представника позивача, дослідивши надані докази та оцінивши їх у сукупності, суд

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до ст.ст. 2, 3, 17 КАС України, згідно з якими визначальним критерієм віднесення справи до справ адміністративної юрисдикції є наявність стороною у справі суб'єкта владних повноважень та виконання ним у спірних відносинах владних управлінських функцій у сфері публічно-правових відносин, дана справа є справою адміністративної юрисдикції.

Державне підприємство "Кримські генеруючі системи" є юридичною особою, ЄДРПОУ 30909683, зареєстровано Виконавчим комітетом Сімферопольської міської ради АР Крим за адресою місцезнаходження: 95000, АР Крим, м.Сімферополь, вул.Монтажна, буд. 1, про що видано свідоцтво про державну реєстрацію серії А00 № 434066 та свідчить довідка статистики, копія якої наявна в матеріалах справи.

Згідно з даними довідки статистики ДП «Кримські генеруючі системи» здійснює керівництво структурним підрозділом «Сімферопольська теплоелектроцентраль» Державного підприємства «Кримські генеруючі системи», ЄДРПОУ 24407249, створеного без права юридичної особи.

Вих.№ 207 від 22.02.2012 р. ДП «Кримські генеруючі системи» звернулось до ДПІ в м. Сімферополь про списання грошових зобов'язань, що виникли за підсумками декларації 2-4 кварталів 2011 року по СП «Сімферопольська ТЕЦ» ДП «КГС» по авансовому внеску на частину чистого прибутку в сумі 3871 грн.

У вказаному зверненні позивач вказує на те, що на підставі постанови КМУ «Про затвердження порядку списання заборгованості за природний газ та електричну енергію» від 08.08.11 р. № 894 в 4 кварталі 2011 року було проведено в бухгалтерському обліку списання кредиторської заборгованості по ДК «Газ України» в сумі 4227485,42 грн., внаслідок чого в податковому обліку виникли грошові зобов'язання по сплаті частини чистого прибутку (доходу) - 623100 грн. та авансового внеску на частину чистого прибутку по ДП «КГС» -140402 грн., зокрема, по структурному підрозділу ДП «КГС» - «Сімферопольська ТЕЦ» в сумі - 3871 грн., яка, відповідно до положень Закону України № 3320 від 12.05.11 р. «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо питань оподаткування природного газу та електричної енергії», підлягає списанню.

Вих. № 4594/10/19-1 від 11.04.12 р. ДПІ в м. Сімферополі АР Крим надало відповідь на звернення ДП «КГС» вих. № 207 від 22.02.12 р., у якій вказано про те, що ДПІ в м. Сімферополі не має підстав для писання грошових зобов'язань по авансовому внеску на частину чистого прибутку в сумі 3871 грн. структурному підрозділу «Сімферопольська ТЕЦ» ДП «КГС» згідно Закону України № 3320, за яким підлягають списанню грошові зобов'язання, що виникнуть у зв'язку з застосуванням механізму списання підприємствам виробникам електричної енергії, які мають ліцензію на право здійснення підприємницької діяльності з виробництва електричної енергії.

У зазначеній відповіді вих. № 4594/10/19-1 від 11.04.12 р. ДПІ в м. Сімферополі вказує на те, що ДП «КГС» не має ліцензій на здійснення підприємницької діяльності з виробництва електричної енергії за регульованим тарифом. Ліцензії на виробництва електричної енергії № АБ 220592 та теплової енергії на електроцентралях та установах з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії № АВ 147923 анульовані постановою НКРЕ від 27.12.07 р. № 1802, термін ліцензії на постачання електричної енергії за нерегульованим тарифом № 220593 закінчився 04.10.08 р. Потужність по виробництву і постачанню теплової електричної енергії ДП «КГС» передані в оренду іншим суб'єктам господарювання, а саме ТОВ «Теплоелектроцентраль» та ТОВ «С-Плюс».

Зі змісту звернення ДП «КГС» вих..№ 207 від 22.02.12 р. вбачається, що останнє звернулось до ДПІ в м.Сімферополі про списання авансового внеску на частину чистого прибутку на підставі Закону України № 3320 від 12.05.11 р. «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо питань оподаткування природного газу та електричної енергії».

Законом України № 3320 від 12.05.11 р. «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо питань оподаткування природного газу та електричної енергії» внесені зміни до розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України, зокрема, в частині списання заборгованості платників податків, на яких поширюється дія Закону України «Про деякі питання заборгованості за спожитий природний газ та електричну енергію».

Так, згідно п. 2-1 підрозділу 10 Розділу ХХ Перехідні положення Податкового кодексу України, згідно з положеннями Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо питань оподаткування природного газу та електричної енергії» № 3320 від 12.05.11 р. підлягають списанню також грошові зобов'язання, які виникнуть у зв'язку із застосуванням механізму списання відповідно до статті 2 Закону України "Про деякі питання заборгованості за спожитий природний газ та електричну енергію".

Згідно з п.п.2.1.1 п. 2.1, п. 2.2 ст. 2 Закону України «Про деякі питання заборгованості за спожитий природний газ та електричну енергію» № 3319 від 12.05.11 р. на умовах, визначених цим Законом, підлягає списанню: заборгованість за природний газ (у тому числі реструктуризована) підприємств, що виробляють, транспортують та постачають теплову енергію, у тому числі ліквідованих підприємств, суб'єктів господарювання, що здійснюють постачання природного газу за регульованим тарифом, Національної акціонерної компанії "Нафтогаз України" та її дочірніх підприємств ДК "Газ України", ДК "Укртрансгаз", ДК "Укргазвидобування", ДАТ "Чорноморнафтогаз", що обліковувалася станом на 1 січня 2010 року і не сплачена станом на дату набрання чинності цим Законом; заборгованість (в тому числі, встановлена судовими рішеннями) з пені, штрафних та фінансових санкцій, які нараховані підприємствам, визначеним у ст.. 1 цього Закону, на заборгованість за природний газ, спожитий ними у період з 1 січня 1997 р. по 1 січня 2011 р., і не сплачена станом на дату набрання чинності цим Законом.

Згідно ст. 1 Закону України № 3319 від 12.05.11 р. «Про деякі питання заборгованості за спожитий природний газ та електричну енергію» дія цього Закону поширюється на підприємства незалежно від їхніх форм власності, що виробляють, транспортують і постачають теплову та електричну енергію, надають послуги з диспетчерського управління об'єднаною енергетичною системою України, суб'єктів господарювання, що здійснюють постачання природного газу та електричної енергії за регульованим тарифом, Національну акціонерну компанію "Нафтогаз України" та її дочірні підприємства ДК "Газ України", ДК "Укртрансгаз", ДК "Укргазвидобування", ДАТ "Чорноморнафтогаз" та ДП "Енергоринок".

Згідно з положеннями Статуту ДП «Кримські генеруючі системи» (нова редакція) від 13.03.2012 р. останнє засноване на державній власності, створене з метою задоволення соціально-економічних потреб регіону шляхом виробництва електричної енергії, постачання електричної енергії за нерегульованим тарифом, виробництво теплової енергії на теплоелектроцентралях та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії, здійснення інших видів підприємницької діяльності з метою отримання прибутку.

ДП «КГС» були отримані ліцензії:

- на виробництво електричної енергії серії АБ № 220592 строком дії з 05.10.2005 р. по 04.10.2008 р.,

- на виробництво теплової енергії серії АВ № 147923 терміном дії з 17.08.2006 р. по 16.08.2011 р.

Ліцензію АБ N 220592 на право провадження діяльності з виробництва електричної енергії та ліцензію АВ N 147923 на право провадження діяльності з виробництва теплової енергії на теплоелектроцентралях та установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії, видані ДП "КГС", анульовано на підставі заяви ліцензіата згідно з Постановою НКРЕ України від 27.12.2007 р. № 1802.

Вказана постанова набула чинності з 01.01.2008 р., тобто зазначені ліцензії ДП «КГС» були анульовані з 01.01.2008 р.

З матеріалів справи вбачається, що позивач мав заборгованість зі штрафних санкцій перед ДК «Газ України» на загальну суму 4227485,42 грн., про що в матеріалах справи наявні рішення Господарського суду АР Крим, зокрема:

- У сумі 632058,23 грн. за період листопад-грудень 2006 р. (справа № 2-9/3972-2008, судове рішення ГС АР Крим від 13.05.2008 р.);

- У сумі 1654185,61 грн. за період січень - вересень 2007 р. (справа № 2-25/8578-2008, судове рішення ГС АР Крим від 25.11.2008 р.);

- У сумі 672895,74 грн. за період січень-вересень 2007 р. (справа № 2-25/8579-2008, судове рішення ГС АР Крим від 25.11.2008 р.);

- У сумі 999988,64 грн. за період січень-вересень 2006 р. (справа № 2-7/3876-2008, судове рішення ГС АР Крим від 10.07.2008 р.);

- У сумі 268357,20 грн. за період листопад-грудень 2006 р. (справа № 2-25/4138-2008, судове рішення ГС АР Крим від 13.05.2008 р.).

Вказана заборгованість позивача у сумі 4227485,42 грн. виникла у 2006-2007 р.р., тобто під час дії ліцензій позивача, анульованих постановою НКРЕ від 27.12.2007 р. № 1802.

Відповідно до п.п.1.1 ст. 1 Закону України «Про заходи, спрямовані на забезпечення сталого функціонування підприємств паливно-енергетичного комплексу» № 2711 від 23.06.2005 р. підприємства паливно-енергетичного комплексу - гірничі підприємства (шахти, рудники, копальні, кар'єри, розрізи, збагачувальні фабрики), газодобувні підприємства, котельні, підключені до магістральних теплових мереж, а також підприємства, які на дату виникнення заборгованості мали ліцензію хоча б з одного виду діяльності:

виробництва електричної енергії;

передачі електричної енергії магістральними та міждержавними електричними мережами;

передачі електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами;

постачання електричної енергії за регульованим тарифом;

оптового постачання електричної енергії;

транспортування природного газу магістральними трубопроводами;

транспортування природного і нафтового газу розподільними трубопроводами;

транспортування нафтопродуктів магістральними трубопроводами;

постачання природного газу за регульованим тарифом.

З урахуванням вищевикладеного, ДП «КГС» є підприємством паливно-енергетичного комплексу в розумінні п.п.1.1 ст. 1 Закону України «Про заходи, спрямовані на забезпечення сталого функціонування підприємств паливно-енергетичного комплексу» № 2711 від 23.06.2005 р.

Вказаним Законом України № 2711 визначений комплекс організаційних та економічних заходів, спрямованих на забезпечення сталого функціонування підприємств паливно-енергетичного комплексу, зокрема - сприяння поліпшенню фінансового становища підприємств паливно-енергетичного комплексу, запобігання їх банкрутству та підвищенню рівня інвестиційної привабливості шляхом урегулювання процедурних питань та впровадження механізмів погашення заборгованості, надання суб'єктам господарської діяльності права їх застосування, визначення порядку взаємодії органів державної влади та органів місцевого самоврядування, розпорядників бюджетних коштів із суб'єктами господарської діяльності щодо застосування механізмів погашення заборгованості.

Відповідно до п. 2.5 Закону України «Про деякі питання заборгованості за спожитий природний газ та електричну енергію» №3319 від 12.05.11 р. списання заборгованості відповідно до цього Закону здійснюється у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Порядок та механізм списання заборгованості за природний газ та електричну енергію, який поширюється на підприємства, незалежно від форми власності, що виробляють, транспортують та постачають теплову та електричну енергію, визначений Порядком списання заборгованості за природний газ та електричну енергію, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 08.08.11 р. № 894.

Так, згідно з п. 6 Постанови КМУ № 894 від 08.08.11 р. для списання заборгованості кожен учасник процедури списання утворює комісію з питань списання заборгованості, до складу якої обов'язково входить керівник такого учасника як голова комісії та головний бухгалтер і яка визначає обсяг заборгованості, що підлягає списанню, у розрізі контрагентів.

Списання заборгованості проводиться на підставі протоколів зазначеної комісії, затверджених її головою. Датою списання заборгованості є дата затвердження протоколу.

В матеріалах справи наявний протокол № 1 засідання комісії з питань списання заборгованості за енергоносії з урахуванням штрафних та фінансових санкцій ДП «Кримські генеруючі системи» від 02.11.11 р. щодо погодження списання заборгованості відповідно до Закону України «Про деякі питання заборгованості за спожитий природний газ та електричну енергію» № 3319 від 12.05.11 р., згідно з яким визначено суму заборгованості перед ДК «Газ України», яка підлягає списанню, у розмірі 4227485,42 грн.

Шляхом списання позивачем в 4 кварталі 2011 року суми кредиторської заборгованості за природний газ та штрафні санкції, нараховані за несвоєчасні розрахунки за природній газ згідно з Законом України № 3319 у розмірі 4227485,42 грн. позивач тим самим отримав суму доходу у розмірі 4227485,42 грн.

При цьому дохід державних унітарних підприємств та їх об'єднань в якості частини чистого прибутку (доходу) вилучається до державного бюджету відповідно до закону та належить до доходів загального фонду Державного бюджету України, до яких також відносяться дивіденди (дохід), нараховані на акції (частки, паї) господарських товариств, у статутних капіталах яких є державна власність, про що прямо вказано в п. 13) ч. 2 ст. 29 Бюджетного кодексу України.

Відповідно до ч. 5 ст. 11 Закону України «Про управління об'єктами державної власності» № 185 від 21.09.2006 р. господарська організація, у статутному капіталі якої є корпоративні права держави, за підсумками календарного року зобов'язана спрямувати частину чистого прибутку на виплату дивідендів, до яких в розумінні п.п. 14.1.49 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України прирівнюється також платіж, що здійснюється державним унітарним, комерційним, казенним чи комунальним підприємством на користь відповідно держави або органу місцевого самоврядування у зв'язку з розподілом частини прибутку такого підприємства.

Відповідно до ч. 1 ст. 11-1 Закону України «Про управління об'єктами державної власності» державні унітарні підприємства (крім державного підприємства обслуговування повітряного руху України "Украерорух" відповідно до Закону України "Про приєднання України до Багатосторонньої угоди про сплату маршрутних зборів", а також державних підприємств "Міжнародний дитячий центр "Артек" і "Український дитячий центр "Молода гвардія") та їх об'єднання зобов'язані спрямувати частину чистого прибутку (доходу) до Державного бюджету України у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України:

у розмірі 30 відсотків - державні унітарні підприємства, що є суб'єктами природних монополій, та державні унітарні підприємства, плановий розрахунковий обсяг чистого прибутку яких перевищує 50 мільйонів гривень;

у розмірі 15 відсотків - інші державні унітарні підприємства.

Згідно з п.п.2, 3 Порядку відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2011 р. N 138 відповідно до статті 29 Бюджетного кодексу України та статей 5 і 11-1 Закону України "Про управління об'єктами державної власності", частина чистого прибутку (доходу) сплачується державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями до державного бюджету наростаючим підсумком щоквартальної фінансово-господарської діяльності за відповідний період у строк, встановлений для сплати податку на прибуток підприємств.

Частина чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету, визначається державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями відповідно до форми розрахунку, встановленої Державною податковою службою, та зазначається у декларації з податку на прибуток підприємства. Вказана форма розрахунку частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями затверджена Наказом Державної податкової адміністрації України 16.05.2011 N 285.

Розрахунок частини чистого прибутку (доходу) разом з фінансовою звітністю, складеною відповідно до положень (стандартів) бухгалтерського обліку, подається державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями до органів державної податкової служби у строк, передбачений для подання декларації з податку на прибуток підприємств.

Чистий прибуток (доход) позивача за формою 2 «Звіт про фінансові результати за 2011 рік» склав 4246000 грн.

Вказана форма в розумінні п.п.2, 3 ПКМУ № 138 від 23.02.11 р. складається наростаючим підсумком, з урахуванням значення р.220 форми 2 за 9 місяців 2011 р., що дорівнює 92000 грн., безпосередній прибуток (прибуток для розрахування податку) за 4 квартал 2011 року складає 4154000 грн.

Згідно з ч.1 ст. 11-1 Закону України «Про управління об'єктами державної власності» ДП «КГС» повинно щоквартально відраховувати до державного бюджету частину чистого прибутку (доходу) у розмірі 15%.

Тобто з урахуванням розміру безпосереднього прибутку позивача у сумі 4154000 грн. частина чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до бюджету, становить: 4154000 грн. * 15% = 623100 грн.

При цьому відповідно до п.п. 153.3.2 п. 153.3 ст. 153 Податкового кодексу України емітент корпоративних прав, який приймає рішення про виплату дивідендів своїм акціонерам (власникам), нараховує та вносить до бюджету авансовий внесок із податку в розмірі ставки, встановленої пунктом 151.1 статті 151 цього Кодексу, нарахованої на суму дивідендів, що фактично виплачуються, без зменшення суми такої виплати на суму такого податку. Зазначений авансовий внесок вноситься до бюджету до/або одночасно з виплатою дивідендів.

Відповідно до абз. 9 п. 152.4 ст. 152 Податкового кодексу України у разі якщо платник податку, який прийняв рішення про сплату консолідованого податку, сплачує авансовий внесок з податку згідно з підпунктом 153.3.2 пункту 153.3 статті 153 цього Кодексу, такий авансовий внесок сплачується за місцезнаходженням юридичної особи та її відокремлених підрозділів пропорційно питомій вазі суми витрат відокремлених підрозділів, що враховуються при обчисленні об'єкта оподаткування відповідно до положень цього розділу, в загальній сумі таких витрат цього платника податку, визначених у останній податковій звітності, поданій таким платником податку.

Авансовий внесок на частину чистого прибутку у розмірі 15%, тобто 623100 грн., повинен дорівнювати 23%, а саме: 623100 * 23% = 143313 грн.

З урахуванням питомої ваги Сімферопольської ТЕЦ у розмірі 0,026987, про що вказано у таблиці 2 «Розрахунок податку, що сплачується за місцезнаходженням відокремленого підрозділу», авансовий внесок на частину чистого прибутку по Сімферопольській ТЕЦ склав 3927,00 грн.

З урахуванням авансового внеску, нарахованого та сплаченого за 9 місяців 2011 р. авансовий внесок до сплати склав 141104,00 грн., в т.ч. 3871,00 грн. за місцезнаходженням філії Сімферопольської ТЕЦ.

Тобто сума авансового внеску на частину чистого прибутку по Сімферопольській ТЕЦ у розмірі 3871,00 грн. виникла як грошове зобов'язання у зв'язку з застосуванням позивачем положень Закону України про списання заборгованості згідно з Законом України № 3320 на умовах, визначених Законом України № 3319.

Чинним законодавством не передбачено в якості обов'язкової умови списання платником податків топливно-енергетичного комплексу - учасником списання заборгованості за Законом України № 3320 від 12.05.11 р. ведення відповідної виробничої діяльності на дату списання заборгованості.

Згідно з затвердженим Міністерством енергетики та вугільної промисловості України переліком підприємств, які перебувають у сфері управління останнього, а саме: НАК «Нафтогаз України», НАК «Енергетична компанія України», ДП НАЕК «Енергоатом», ДП НЕК «Укренерго» з переліком підприємств, філій, структурних та відокремлених підрозділів, що входять до їх складу, станом на 22.09.11 р. та братимуть участь у реалізації положень Законів України від 12.05.11 р.№ 3319 «Про деякі питання заборгованості за спожитий газ та електричну енергію» та № 3320 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо питань оподаткування природного газу та електричної енергії», що надісланий на адресу Державної податкової служби України від 22.09.11 р. вих. № 03/13-3445, Державне підприємство «Кримські генеруючі системи» входить до складу вказаного переліку.

Відповідачем в порядку ч. 2 ст. 71 КАС України не надано доказів обґрунтованості відмови у списанні суми авансового внеску на частину чистого прибутку по Сімферопольській ТЕЦ на частину чистого прибутку по Сімферопольській ТЕЦ у розмірі 3871,00 грн. в розумінні положень Законів України від 12.05.11 р. №№3320, 3319.

Позовні вимоги підлягають задоволенню.

Відповідно до ч. 1 ст. 94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).

У судовому засіданні 02.07.12 р. проголошено вступну та резолютивну частини постанови. У повному обсязі постанову складено 06.07.12 р.

Керуючись ст..ст. 160-163, 167 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим по відмові у списанні суми грошових зобов'язань відповідно до положень Закону України «Про деякі питання заборгованості за спожитий природний газ та електричну енергію» № 3319 від 12.05.11 р. по авансовому внеску на частину чистого прибутку за 2-4 квартал 2011 р. Структурного підрозділу «Сімферопольська теплоелектроцентраль» Державного підприємства «Кримські генеруючі системи» (ЄДРПОУ 24407249) у сумі 3871,00 грн.

2. Зобов'язати Державну податкову інспекцію у м. Сімферополі АР Крим списати грошові зобов'язання по авансовому внеску на частину чистого прибутку за 2-4 квартал 2011 р. Структурного підрозділу «Сімферопольська теплоелектроцентраль» Державного підприємства «Кримські генеруючі системи» (ЄДРПОУ 24407249) у сумі 3871,00 грн.

3. Стягнути з Державного бюджету України на користь Державного підприємства «Кримські генеруючі системи» (ЄДРПОУ 30909683) 107,30 грн. судового збору.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Шкляр Т.О.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення02.07.2012
Оприлюднено20.08.2012
Номер документу25142957
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-4466/12/0170/3

Ухвала від 04.09.2012

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Горошко Наталія Петрівна

Постанова від 02.07.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Шкляр Т.О.

Ухвала від 07.05.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Шкляр Т.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні