Постанова
від 12.07.2012 по справі 2а-1497/12/1070
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

2а-1497/12/1070    КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД П О С Т А Н О В А І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И м. Київ 12 липня 2012 року                                                                 Справа № 2а-1497/12/1070 Київський окружний адміністративний суд у складі: головуючого – судді Харченко С.В., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовомСквирської міжрайонної державної податкової інспекції Київської області Державної податкової служби до третя особа:                продержавного реєстратора Сквирської районної державної адміністрації Київської області,Товариство з обмеженою відповідальністю «Аларіт Тех»,скасування записів про державну реєстрацію змін до установчих документів і змін до відомостей про юридичну особу та зобов`язання вчинити певні дії,                ВСТАНОВИВ:           Сквирська міжрайонна державна податкова інспекція Київської області Державної податкової служби звернулась до суду з позовом до державного реєстратора Сквирської районної державної адміністрації Київської області, третя особа: Товариство з обмеженою відповідальністю «Аларіт Тех», про скасування записів про державну реєстрацію змін до установчих документів Товариства з обмеженою відповідальністю «Аларіт Тех»і змін до відомостей про юридичну особу, що пов`язані зі зміною її місцезнаходження; зобов`язання відповідача внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних                       осіб –підприємців запис про судове рішення про скасування державної реєстрації змін до установчих документів Товариства з обмеженою відповідальністю «Аларіт Тех»і змін до відомостей про юридичну особу, що пов`язані зі зміною її місцезнаходження, та зняти третю особу з обліку. В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що у грудні 2009 року Товариством з обмеженою відповідальністю «Аларіт Тех»змінено місцезнаходження з адреси: 03069, м. Київ, Голосіївський район, вул. Кіровоградська, буд. 38/58, літ. Б на адресу: 09000, Київська область, Сквирський район, м. Сквира, вул. Р. Люксембург, буд. 66, літ. Б, про що державним реєстратором Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації 25.12.2009 внесено відповідний запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців та передано реєстраційну справу третьої особи державному реєстратору Сквирської районної державної адміністрації Київської області для взяття її на облік. Разом з тим, податковим органом під час здійснення заходів щодо встановлення фактичного місцезнаходження третьої особи виявлено, що за новою адресою, зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців,  Товариство з обмеженою відповідальністю «Аларіт Тех»відсутнє.           На думку податкового органу, запис про державну реєстрацію змін до установчих документів Товариства з обмеженою відповідальністю «Аларіт Тех»і змін до відомостей про юридичну особу внесено державним реєстратором на підставі поданих підприємством неправдивих відомостей про нову адресу місцезнаходження юридичної особи, у зв`язку з чим позивач, посилаючись на приписи пункту 67.2 статті 67 Податкового кодексу України, звернувся до суду з даними позовними вимогами. У судове засідання, призначене на 12 липня 2012 року, особи, які беруть участь у справі, не з`явились, були своєчасно та належним чином повідомлені про дату, час та місце судового розгляду справи, про що свідчать наявні у матеріалах справи розписка про отримання представником позивача судової повістки (а.с. 45) та повідомлення про вручення відповідачу та третій особі рекомендованих поштових відправлень (а.с. 49, 50). Матеріали справи містять заяви представника Сквирської міжрайонної державної податкової інспекції Київської області Державної податкової служби та державного реєстратора Сквирської районної державної адміністрації Київської області про розгляд справи за їх відсутності. Будь –яких письмових заперечень або пояснень на обґрунтування своєї позиції відповідачем суду надано не було. Крім того, письмових заяв чи клопотань про розгляд справи без участі представника третьої особи або письмових заяв про відкладення судових засідань до суду не надходило. Відповідно до приписів частини шостої статті 128 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта. Беручи до уваги ту обставину, що про дату, час та місце судового розгляду справи особи, які беруть у ній участь, повідомлені належним чином, однак у судове засідання не з`явились, зважаючи на відсутність підстав для відкладення судового розгляду, передбачених статтею 128 Кодексу адміністративного судочинства України, судом прийнято рішення про розгляд справи в порядку письмового провадження за наявними у ній матеріалами та доказами. Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, враховуючи принципи рівності сторін, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення адміністративного позову з огляду на наступне. З матеріалів адміністративної справи вбачається, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Аларіт Тех»(ідентифікаційний код 33968156) зареєстроване державним реєстратором Сквирської районної державної адміністрації Київської області як юридична особа 31.01.2006 (копія довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців (а.с. 6-10). Протягом 2006 –2009 років Товариством з обмеженою відповідальністю              «Аларіт Тех»неодноразово змінювалась адреса місцезнаходження підприємства. Зокрема, у період з 03.06.2009 по 25.12.2011 у зв`язку з реєстрацією місцезнаходження третьої особи за адресою: 03069, м. Київ, Голосіївський район, вул. Кіровоградська,                буд. 38/58, літ. Б, реєстраційна справа юридичної особи обліковувалась у Голосіївській районній у м. Києві державній адміністрації. У грудні 2009 року протоколом загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Аларіт Тех»від 10.12.2009 № 4 затверджено нову редакцію статуту товариства та прийнято рішення про зміну його місцезнаходження на адресу: 09000, Київська область, Сквирський район, м. Сквира, вул. Р. Люксембург, буд. 66, літ. Б. З метою проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи Товариством з обмеженою відповідальністю «Аларіт Тех»подано державному реєстратору Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації визначений статтею 29 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців» від 15.05.2003 № 755-IV перелік документів, у тому числі протокол загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Аларіт Тех»від 10.12.2009 № 4 та заповнену  реєстраційну картку на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи в частині зміни адреси її місцезнаходження. 25.12.2009 державним реєстратором Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації на підставі поданих третьою особою документів проведено державну реєстрацію змін до установчих документів юридичної особи та до відомостей про юридичну особу, що пов`язані зі зміною її місцезнаходження, про що внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців записи за  № 1 068 105 0008 024540 та № 1 068 107 0009 024540. Враховуючи, що зареєстроване у встановленому законом порядку нове місцезнаходження Товариства з обмеженою відповідальністю «Аларіт Тех»розташоване на території іншої адміністративно-територіальної одиниці, 12.01.2010 державним реєстратором Голосіївської районної в м. Києві державної адміністрації здійснено передачу реєстраційної справи третьої особи державному реєстратору Сквирської районної державної адміністрації Київської області. Після отримання вказаної реєстраційної справи державним реєстратором Сквирської районної державної адміністрації Київської області 26.01.2010 внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців запис про взяття її на облік. У січні 2012 року у зв`язку з поверненням до державного реєстратора Сквирської районної державної адміністрації Київської області направленого ним на адресу Товариства з обмеженою відповідальністю «Аларіт Тех»поштового відправлення з повідомленням про необхідність подання реєстраційної картки стосовно підтвердження відомостей про юридичну особу відповідачем внесено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців запис від 26.01.2012 за № 1 346 143 0014 000815 про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням. Як зазначає позивач, підставою для надсилання державним реєстратором Сквирської районної державної адміністрації Київської області повідомлення про необхідність підтвердження третьою особою відомостей, зазначених в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців, та внесення ним запису про відсутність третьої особи за її місцезнаходженням, стали заходи, вчинені органом державної податкової служби з метою встановлення фактичного місцезнаходження Товариства з обмеженою відповідальністю «Аларіт Тех». Так, за результатами проведення посадовими особами податкового органу таких заходів виявлено, що за адресою місцезнаходження, зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців,  Товариство з обмеженою відповідальністю «Аларіт Тех»відсутнє, про що складено довідку від 20.01.2012                    № 43/7/26-01 (а.с. 12) та направлено державному реєстратору повідомлення про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням за формою № 18-ОПП (а.с. 13) для вжиття ним відповідних заходів. Позивач вважає, що відсутність Товариства з обмеженою відповідальністю       «Аларіт Тех»за адресою, зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців, а саме: 09000, Київська область, Сквирський район, м. Сквира, вул. Р. Люксембург, буд. 66, літ. Б, свідчить про подання юридичною особою до державного реєстратора неправдивих відомостей про своє місцезнаходження, а відтак державна реєстрація змін до установчих документів третьої особи здійснена необґрунтовано, що призводить до відображення в Єдиному державному реєстрі недостовірної інформації про підприємство. Враховуючи наведені вище обставини та посилаючись на приписи пункту 67.2 статті 67 Податкового кодексу України, якими органам державної податкової служби надано право в установленому законом порядку звертатися до суду з позовом про винесення судового рішення щодо скасування державної реєстрації змін до установчих документів, позивачем заявлено дані позовні вимоги.   Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить               з наступного. Відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, а також фізичних осіб –підприємців, регулюються Конституцією України, Законом України           «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців»                               від 15.05.2003 № 755-IV (далі –Закон України № 755-IV) та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону. Частиною першою статті 4 Закону України № 755-IV передбачено, що державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців –це засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру. Відповідно до частини третьої зазначеної статті, зміни до установчих документів юридичної особи, а також зміна прізвища та/або імені, та/або по батькові (далі - імені) або місця проживання фізичної особи - підприємця підлягають обов'язковій державній реєстрації шляхом внесення відповідних змін до записів Єдиного державного реєстру в порядку, встановленому цим Законом. У свою чергу, місцезнаходженням юридичної особи вважається адреса органу або особи, які відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступають від її імені (абзац 6 статті 1 Закону України № 755-IV). Аналогічне визначення поняття місцезнаходження юридичної особи до 01.01.2011 було висвітлено також у статті 93 Цивільного кодексу України. Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з прийняттям Податкового кодексу України»від 02.12.2010 № 2756-VI, який набрав чинності з 01.01.2011, внесено відповідні зміни до статті 93 Цивільного кодексу України та викладено статтю у новій редакції, відповідно до якої місцезнаходженням юридичної особи вважається фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку. Частиною четвертою статті 89 Цивільного кодексу України передбачено, що до Єдиного державного реєстру вносяться відомості про організаційно-правову форму юридичної особи, її найменування, місцезнаходження, органи управління, філії та представництва, мету установи, а також інші відомості, встановлені законом. Зміни до установчих документів юридичної особи, які стосуються відомостей, включених до Єдиного державного реєстру, набирають чинності для третіх осіб з дня їх державної реєстрації (частина п`ята статті 89 Цивільного кодексу України). Згідно з частиною першою статті 17 Закону України № 755-IV, відомості про юридичну особу включаються до Єдиного державного реєстру шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно із законодавством України. Відповідно до частини першої статті 29 зазначеного Закону, для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридична особа повинна подати (надіслати поштовим відправленням з описом вкладення) такі документи: заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи; примірник оригіналу (ксерокопію, нотаріально засвідчену копію) рішення про внесення змін до установчих документів. Документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення про внесення змін до установчих документів; оригінали установчих документів юридичної особи з відміткою про їх державну реєстрацію з усіма змінами, чинними на дату подачі документів, або копія опублікованого в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації повідомлення про втрату всіх або частини зазначених оригіналів установчих документів; два примірники змін до установчих документів юридичної особи у вигляді окремих додатків або два примірники установчих документів у новій редакції; документ, що підтверджує внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації змін до установчих документів. Вимоги до документів, які подаються (надсилаються поштовим відправленням або електронним документом) державному реєстратору для внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців, передбачено статтею 8 Закону України № 755-IV. Так, в силу приписів частини п`ятої зазначеної статті, установчі документи юридичної особи, а також зміни до них, викладаються письмово, прошиваються, пронумеровуються та підписуються засновниками (учасниками) або уповноваженими особами, якщо законом не встановлено інший порядок їх затвердження. У випадках, які передбачені законом, установчі документи повинні бути погоджені з відповідними органами державної влади. Внесення змін до установчих документів юридичної особи оформляється окремим додатком або викладенням установчих документів у новій редакції. На титульній сторінці додатка до установчих документів юридичної особи робиться відмітка про те, що зазначені документи є невід'ємною частиною відповідних установчих документів. Частиною сьомою статті 29 Закону України № 755-IV визначено, що державному реєстратору забороняється вимагати документи для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, якщо вони не передбачені частинами  першою - шостою цієї статті. Відповідно до частини одинадцятої статті 29 цього Закону, державний реєстратор зобов'язаний залишити без розгляду документи, які подані для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, якщо: документи подані за неналежним місцем проведення державної реєстрації; документи не відповідають вимогам, які встановлені частинами першою, другою, четвертою, п'ятою та сьомою статті 8, частиною п'ятою статті 10 та частиною двадцять першою статті 22 цього Закону; документи подані не у повному обсязі; документи подані з порушенням строку, який встановлено частиною одинадцятою статті 37 цього Закону; документи подано особою, яка не має на це повноважень; до державного реєстратора надійшло рішення суду щодо заборони у проведенні реєстраційних дій. Крім того, статтею 30 Закону України № 755-IV державному реєстратору надано право відмовляти у проведенні державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи виключно за наявності підстав, встановлених частиною першою            статті 27 цього Закону. Такими підставами є: невідповідність відомостей, які вказані в реєстраційній картці на проведення державної реєстрації юридичної особи, відомостям, які зазначені в документах, що подані для проведення державної реєстрації юридичної особи;  невідповідність установчих документів вимогам частини третьої статті 8 цього Закону; порушення порядку створення юридичної особи, який встановлено законом, зокрема: наявність обмежень на зайняття відповідних посад, встановлених законом щодо осіб, які зазначені як посадові особи органу управління юридичної особи; невідповідність відомостей про засновників (учасників) юридичної особи відомостям щодо них, які містяться в Єдиному державному реєстрі; наявність обмежень щодо вчинення засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженою ними особою юридичних дій, які встановлені абзацом четвертим частини другої статті 35 цього Закону; наявність в Єдиному державному реєстрі найменування, яке тотожне найменуванню юридичної особи, яка має намір зареєструватися; використання у найменуванні юридичної особи приватного права повного чи скороченого найменування органу державної влади або органу місцевого самоврядування, або похідних від цих найменувань, або історичного державного найменування, перелік яких встановлюється Кабінетом Міністрів України; невідповідність найменування юридичної особи вимогам закону щодо найменування окремих видів юридичних осіб (банк, кредитна спілка, недержавний пенсійний фонд тощо); встановлена іншими законами заборона використання у найменуванні юридичної особи певних термінів, абревіатур, похідних термінів. З аналізу наведених вище правових норм, вбачається, що у разі подання державному реєстратору визначеного статтею 29 Закону України № 755-IV переліку документів для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, до його повноважень належить перевірка: наявності, комплектності, правильності оформлення цих документів згідно з вимогами статті 8 та 29 цього Закону; повноважень у особи, яка подала документи на вчинення таких дій, відповідності та повноти даних реєстраційної картки відомостям, що містяться у документах, що подані для проведення державної реєстрації змін до установчих документів. Крім того, державний реєстратор зобов`язаний встановити наявність/відсутність обмежень щодо вчинення юридичних або реєстраційних дій та інших, визначених статтею 27 Закону України № 755-IV перешкод у їх здійсненні. Разом з тим, перевірка достовірності даних, внесених до установчих документів юридичної особи або документів, що засвідчують зміни  до них, до компетенції державного реєстратора не відноситься. Таким чином, під час внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців відомостей стосовно нової адреси місцезнаходження підприємства, волевиявлення що зміни якої викладено учасниками товариства шляхом внесення відповідних змін до установчих документів юридичної особи, державний реєстратор, за відсутності визначених статтями 29 та 30 підстав для відмови у проведенні державної реєстрації змін до установчих документів та для залишення їх без розгляду, зобов`язаний провести державну реєстрацію таких змін та внести відповідний запис до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців. Згідно зі статтею 11 Кодексу адміністративного судочинства України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і доведенні перед судом їх переконливості. Відповідно до частин першої та другої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. На момент прийняття рішення у даній справі позивачем не надано суду жодних доказів того, що документи, подані учасником Товариства з обмеженою відповідальністю «Аларіт Тех»до державного реєстратора з метою проведення державної реєстрації змін до установчих документів та змін до відомостей про місцезнаходження юридичної особи, не відповідають визначеним Законом України № 755-IV вимогам та перешкоджають проведенню державної реєстрації таких змін. Статтею 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Це означає, що суб`єкт владних повноважень зобов`язаний діяти лише на виконання закону, за умов і обставин, визначених ним, вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов`язків, дотримуватися встановленої законом процедури, обирати лише встановлені законодавством України способи правомірної поведінки при реалізації своїх владних повноважень. Під час судового розгляду справи судом встановлено, що процедура внесення до  Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців відомостей стосовно державної реєстрації змін до установчих документів Товариства з обмеженою відповідальністю «Аларіт Тех»в частині зміни місцезнаходження юридичної особи з адреси: 03069, м. Київ, Голосіївський район, вул. Кіровоградська, буд. 38/58, літ. Б на адресу: 09000, Київська область, Сквирський район, м. Сквира, вул. Р. Люксембург,              буд. 66, літ. Б, дотримана у відповідності до приписів Закону України № 755-IV; облік відповідачем реєстраційної справи третьої особи здійснюється обґрунтовано та у відповідності до вимог статті 14 цього Закону. Відтак, суд дійшов висновку про відсутність підстав для задоволення судом позовних вимог позивача про скасування записів про державну реєстрацію змін до установчих документів Товариства з обмеженою відповідальністю «Аларіт Тех»та змін до відомостей про юридичну особу, що пов`язані зі зміною місцезнаходження на адресу: 09000, Київська область, Сквирський район, м. Сквира, вул. Р. Люксембург, буд. 66, літ. Б. Вимоги позивача про зобов`язання відповідача внести до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців запис про судове рішення про скасування державної реєстрації змін установчих документів Товариства з обмеженою відповідальністю «Аларіт Тех»і змін до відомостей про юридичну особу, що пов`язані зі зміною її місцезнаходження, та зняти третю особу з обліку є похідними від наведених вище позовних вимог, а тому відмова у задоволенні первинних вимог є підставою для відмови у задоволенні і похідних від них вимог. Крім того, суд звертає увагу на те, що в силу приписів статті 31 Закону України                 № 755-IV державний реєстратор має право скасувати державну реєстрацію змін до установчих документів юридичної особи виключно у разі постановлення судового рішення щодо скасування рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу про внесення змін до установчих документів юридичної особи, або про визнання повністю або частково недійсними змін до установчих документів юридичної особи. Так, відповідно до вимог частини першої зазначеної статті, у разі постановлення наведеного вище судового рішення суд у день набрання ним законної сили надсилає його державному реєстратору для внесення запису про судове рішення щодо скасування державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи. Державний реєстратор у строк, що не перевищує двох робочих днів з дати надходження судового рішення щодо скасування державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, вносить до Єдиного державного реєстру запис щодо скасування державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи, якщо інше не встановлено судовим рішенням, та в той же день повідомляє органи статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України про внесення такого запису. Враховуючи, що державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи є виключно засвідченням факту погодження учасниками підприємства таких змін, зважаючи на те, що державний реєстратор є посадовою особою, уповноваженою від імені держави здійснювати реєстраційні дії за визначеною Законом України № 755-IV процедурою, суд дійшов висновку, що скасування державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи може бути вчинено державним реєстратором лише у разі отримання ним у встановленому законом порядку судового рішення про скасування рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу про внесення змін до установчих документів юридичної особи, або про визнання повністю або частково недійсними змін до установчих документів юридичної особи. Разом з тим, у ході розгляду судом даної справи податковим органом не надано жодних належних та допустимих доказів наявності судового рішення, яке набрало законної сили, про визнання повністю чи частково недійсними змін до статуту Товариства з обмеженою відповідальністю «Аларіт Тех»або про скасування протоколу загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «Аларіт Тех»                              від 10.12.2009 № 4, яким, зокрема, прийнято рішення про зміну його місцезнаходження на адресу: 09000, Київська область, Сквирський район, м. Сквира,  вул. Р. Люксембург,             буд. 66, літ. Б. Слід також зазначити, що частиною першою статті 18 Закону України № 755-IV передбачено, що у разі, якщо відомості, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін. Таким чином, до моменту самостійного внесення учасниками змін до установчих документів Товариства з обмеженою відповідальністю «Аларіт Тех»в частини зміни місцезнаходження юридичної особи або до моменту набрання законної сили судовим рішенням про скасування рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу про внесення змін до установчих документів юридичної особи, чи про визнання повністю або частково недійсними змін до установчих документів юридичної особи, внесені державним реєстратором відомості про місцезнаходження Товариства з обмеженою відповідальністю «Аларіт Тех»за адресою: 09000, Київська область, Сквирський район, м. Сквира, вул. Р. Люксембург, буд. 66, літ. Б мають статус достовірних. Виявлення податковим органом відсутності підприємства за адресою, зазначеною у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців, та внесення державним реєстратором на підставі повідомлення позивача форми № 18-ОПП запису про відсутність юридичної особи за вказаною адресою мають наслідком виключно засвідчення державним реєстратором факту того, що за адресою, внесеною до Єдиного державного реєстру –юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців, юридична особа не знаходиться, проте, не може свідчити про подання підприємством неправдивих відомостей про своє місцезнаходження. За таких обставин, виходячи з меж заявлених позовних вимог, системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, суд дійшов висновку, що позов задоволенню не підлягає. Відповідно до частини другої статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони –суб'єкта владних повноважень, суд присуджує з іншої сторони всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати, пов'язані із залученням свідків та проведенням судових експертиз. Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, а доказів понесення ним інших витрат, пов'язаних з розглядом справи суду не надано, судові витрати стягненню з позивача не підлягають. Керуючись статтями 69, 70, 71, 128, 158-163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд П О С Т А Н О В И В: У задоволенні адміністративного позову,  - відмовити             Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано в установлені строки.           У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Суддя                                                                                 Харченко С.В.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.07.2012
Оприлюднено17.08.2012
Номер документу25600477
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1497/12/1070

Постанова від 12.07.2012

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Харченко С.В.

Ухвала від 17.04.2012

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Харченко С.В.

Ухвала від 30.03.2012

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Харченко С.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні