Постанова
від 04.04.2012 по справі 2а-682/12/1070
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

04 квітня 2012 року 11:20 2а-682/12/1070

м. Київ

Київський окружний адміністративний суд у складі:

головуючий суддя Журавель В.О.,

секретар судового засідання Горбунова К.С.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом до проАграрного закритого акціонерного товариства «ЮХНИ» Державного реєстратора Миронівської районної державної адміністрації Київської області визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії,

в с т а н о в и в:

08.02.2012 до Київського окружного адміністративного суду звернулось Аграрне закрите акціонерне товариство «ЮХНИ»(далі - позивач) з позовом до Державного реєстратора Миронівської районної державної адміністрації Київської області (далі - відповідач), в якому просив визнати незаконними дії державного реєстратора Миронівської районної державної адміністрації Київської області Самко Н.В. щодо прийняття повідомлення вих.№26 від 30.01.2012 про залишення документів, що подані для проведення державної реєстрації, без розгляду, а також визнання незаконним та скасування цього повідомлення та зобов'язання державного реєстратора Миронівської районної державної адміністрації Київської області Самко Н.В. провести державну реєстрацію Сільськогосподарського виробничого кооперативу «Юхни».

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначив, що 14.05.2011 на позачергових загальних зборах АЗАТ «Юхни»прийнято рішення про припинення цього товариства шляхом його реорганізації на сільськогосподарський виробничий кооператив. 17.09.2011 загальними зборами товариства прийнято рішення про затвердження передавального акту товариства. При реєстрації акціонерів АЗАТ «Юхни»для участі у загальних зборах був присутній приватний нотаріус Миронівського районного нотаріального округу ОСОБА_1., який затверджував перелік акціонерів, зареєстрованих для участі у загальних зборах. Одразу після закінчення загальних зборів АЗАТ «Юхни»проведено установчі збори Сільськогосподарського виробничого кооперативу «Юхни», рішенням яких затверджено передавальний акт, прийнято рішення про створення кооперативу, затвердження статуту кооперативу, надання повноважень голові та секретарю установчих зборів на підписання статуту кооперативу та вирішено інші питання. В установчих зборах кооперативу брали участь більше половини його засновників, зокрема 226 фізичних осіб із 387 засновників. 30.01.2012 особою, уповноваженою на представництво інтересів СГВК «Юхни», подано до державного реєстратора Миронівської райдержадміністрації Самко Н.В. всі необхідні документи, передбачені Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», як для проведення державної реєстрації припинення АЗАТ «Юхни», так і для проведення державної реєстрації СГВК «Юхни». 30.01.2012 державним реєстратором Самко Н.В. прийнято повідомлення вих.№26 про залишення документів, що подані для проведення державної реєстрації, без розгляду. Підставою для прийняття такого рішення було те, що установчі документи (статут) СГВК «Юхни»має бути підписаний всіма засновниками, а не лише уповноваженими особами, чим порушено ч.5 ст.8 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців». Вважає, що ці дії державного реєстратора є незаконними, відповідачем порушено вимоги чинного законодавства, у зв'язку з чим позивач звернувся з позовом до суду.

Відповідач позову не визнав, надав заперечення на позов, в яких зазначив, що позивачем дійсно 30.01.2012 було надано документи для державної реєстрації юридичної особи сільськогосподарського виробничого кооперативу «Юхни»шляхом реорганізації аграрного закритого акціонерного товариства «Юхни». Подані документи залишено без розгляду, оскільки вони не відповідали вимогам до оформлення документів, встановлених ч.5 ст.8 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців». Вказує, що протокол установчих зборів сільськогосподарського виробничого кооперативу «Юхни»від 17.09.2012 не може бути документом, який би підтверджував повноваження голови та секретаря зборів на підписання статуту сільськогосподарського виробничого кооперативу «Юхни»від імені всіх 387 засновників. Вважає, що відповідач діяв відповідно до чинного законодавства, а тому твердження позивача є безпідставними, а позов таким, що не підлягає задоволенню.

У судовому засіданні позивач позов підтримав у повному обсязі, надав пояснення, аналогічні викладеним у позовній заяві. Пояснив, що статут сільськогосподарського виробничого кооперативу «Юхни»підписаний двома особами, яких на це уповноважено зборами. Інших документів щодо надання цим особам повноважень на підписання документів, крім цього протоколу, не було. Приватний нотаріус Миронівського районного нотаріального округу ОСОБА_1. був присутній тільки на загальних зборах АЗАТ «Юхни», але його не було на установчих зборах сільськогосподарського виробничого кооперативу «Юхни».

Представник відповідача у судовому засіданні позову не визнав, підтримав заперечення та пояснив, що статут сільськогосподарського виробничого кооперативу «Юхни»повинен бути підписаний усіма засновниками, проте відомості щодо волевиявлення 161 акціонера, які не брали участь у цих зборах, у жодному документі не зафіксовано, перевірка їхньої цивільної правоздатності та цивільної дієздатності не здійснювалася, тому ці документи залишено без розгляду.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, надавши оцінку доказам, суд встановив наступні обставини справи та правовідносини, які склалися між сторонами.

Аграрне закрите акціонерне товариство «Юхни»зареєстровано Миронівською районною державною адміністрацією Київської області 25.02.2000, ідентифікаційний код 04259686, Свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи серії А00 № 575982.

Статут аграрного закритого акціонерного товариства «Юхни»затверджено установчими зборами від 22.02.2000, зміни до статуту внесено 26.03.2009. Статут аграрного закритого акціонерного товариства «Юхни»підписано усіма засновниками товариства та засвідчено нотаріусом.

Згідно з протоколом №2 від 14.05.2011 на позачергових загальних зборах акціонерів аграрного закритого акціонерного товариства «Юхни»прийнято рішення про припинення товариства шляхом його реорганізації на сільськогосподарський виробничий кооператив. На цих позачергових загальних зборах були присутні 195 акціонерів товариства із 298 наявних та приватний нотаріус Миронівського районного нотаріального округу Київської області ОСОБА_1. Протокол №2 про припинення товариства шляхом реорганізації на сільськогосподарський виробничий кооператив було підписано двома особами, а саме: головуючим зборів Гудзенко Г.І. та секретарем зборів Дрига Л.В., приватний нотаріус ОСОБА_1. засвідчив справжність підписів Гудзенко Г.І. та Дриги Л.В., про що зроблено запис в реєстрі за №№2158, 2159.

Відповідно до Протоколу №3 від 17.09.2011 на позачергових загальних зборах акціонерів Аграрного закритого акціонерного товариства «Юхни»прийнято рішення про затвердження передавального акту товариства. На цих позачергових загальних зборах було зареєстровано 226 акціонерів із 387 акціонерів. Цей протокол підписано головуючим зборів та секретарем зборів. Приватним нотаріусом ОСОБА_1. підтверджено справжність підписів головуючого зборів Гудзенко Г.І. та секретаря зборів Дриги Л.В., що зареєстровано в реєстрі за №№6399, 6400. Загальними зборами затверджено передавальний акт АЗАТ «Юхни».

17.09.2011 після загальних зборів АЗАТ «Юхни»проведено Установчі збори сільськогосподарського виробничого кооперативу «Юхни», про що складено протокол №1. Рішенням цих зборів затверджено передавальний акт, прийнято рішення про створення кооперативу, визначення його місцезнаходження, затвердження статуту кооперативу, затвердження кількості членів правління товариства та обрання його персонального складу у т.ч. голови, надання повноважень щодо державної реєстрації СГВК «Юхни». В установчих зборах брало участь 226 акціонерів із 387 акціонерів, що складає 58,4% від загальної кількості акціонерів. Відомості щодо волевиявлення інших 161 акціонерів, які не брали участі у зборах, протокол не містить. Згідно з пунктом 9 протоколу на зборах обговорено питання про надання повноважень щодо державної реєстрації товариства та вирішено уповноважити голову та секретаря - Гудзенко Г.І. та Дригу Л.В. - підписати статут СГВК «Юхни»від імені всіх його учасників. Цей протокол підписано головуючим зборів Гудзенко Г.І. та секретарем зборів Дригою Л.В., їхні підписи засвідчено приватним нотаріусом Миронівського районного нотаріального округу Київської області ОСОБА_1. Статут СГВК «Юхни»затверджено 17.09.2011 на вказаних установчих зборах сільськогосподарського виробничого кооперативу «Юхни»в процесі перетворення АЗАТ «Юхни»та підписано особами, уповноваженими установчими зборами кооперативу - Гудзенко Г.І. та Дригою Л.В.

17.09.2011 за №406/01-16 приватний нотаріус ОСОБА_1. Миронівського районного нотаріального округу Київської області повідомила державного реєстратора Миронівської районної державної адміністрації Самко В.В. про те, що нотаріус дійсно був присутній 17.09.2011 при реєстрації акціонерів АЗАТ «Юхни»для проведення загальних зборів та на загальних зборах акціонерів АЗАТ «Юхни». Реєстрація акціонерів відбувалась з дотриманням норм цивільного законодавства, у присутності нотаріуса зареєстровано 226 акціонерів, які володіють 222817 штук акцій, що становить 64 відсотки від загальної кількості акцій АЗАТ «Юхни».

30.01.2012 головою ліквідаційної комісії АЗАТ «Юхни», уповноваженим установчими зборами СГВК «Юхни»на представництво інтересів СГВК «Юхни», Карапищенком В.Г. подано до державного реєстратора Миронівської районної державної адміністрації Самко Н.В. два пакети документів із заявами про державну реєстрацію припинення АЗАТ «Юхни»та про державну реєстрацію СГВК «Юхни»- юридичної особи, утвореної в результаті перетворення АЗАТ «Юхни».

Державним реєстратором Миронівської районної державної адміністрації Самко Н.В. у той же день 30.01.2012 винесено повідомлення за вих. №26 про залишення документів, що подані для проведення державної реєстрації, без розгляду. Підставою для залишення без розгляду документів, що подані для державної реєстрації, є те, що ці документи не відповідають вимогам ч.5 ст.8 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», а саме - установчі документи не підписано усіма засновниками.

Не погоджуючись з діями відповідача та прийнятим ним повідомлення від 30.01.2012, позивач звернулась до суду.

Надаючи правову оцінку відносинам, що виникли між сторонами, суд виходить з наступного.

Відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб, а також фізичних осіб-підприємців регулюються Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців».

Згідно з частиною 1 статті 4 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців -це засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру.

Вимоги до оформлення документів, які подаються до державного реєстратора, визначені статтею 8 цього Закону, зокрема: частиною 5 вказаної статті визначено, що установчі документи юридичної особи, а також зміни до них, викладаються письмово, прошиваються, пронумеровуються та підписуються засновниками (учасниками) або уповноваженими особами, якщо законом не встановлено інший порядок їх затвердження. У випадках, які передбачені законом, установчі документи повинні бути погоджені з відповідними органами державної влади. Внесення змін до установчих документів юридичної особи оформляється окремим додатком або викладенням установчих документів у новій редакції. На титульній сторінці додатка до установчих документів юридичної особи робиться відмітка про те, що зазначені документи є невід'ємною частиною відповідних установчих документів.

Статтею 24 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців»визначено перелік документів, що подаються для проведення державної реєстрації юридичної особи. Для проведення державної реєстрації юридичної особи засновник (засновники) або уповноважена ним особа повинні особисто подати державному реєстратору (надіслати поштовим відправленням з описом вкладення або в разі подання електронних документів подати опис, що містить відомості про надіслані електронні документи, в електронній формі) такі документи: заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації юридичної особи; примірник оригіналу (ксерокопію, нотаріально засвідчену копію) рішення засновників або уповноваженого ними органу про створення юридичної особи у випадках, передбачених законом; два примірники установчих документів (у разі подання електронних документів - один примірник); документ, що засвідчує внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації юридичної особи.

У разі подання електронних документів для проведення державної реєстрації юридичної особи підтвердженням внесення плати за проведення державної реєстрації юридичної особи є примірник електронного розрахункового документа, засвідченого електронним цифровим підписом; інформацію з документами, що підтверджують структуру власності засновників - юридичних осіб, яка дає змогу встановити фізичних осіб - власників істотної участі цих юридичних осіб.

У разі утворення юридичної особи на підставі модельного статуту в реєстраційній картці на проведення державної реєстрації юридичної особи проставляється відповідна відмітка з посиланням на типовий установчий документ.

У випадках, що передбачені законом, крім документів, які передбачені частиною першою цієї статті, додатково подається (надсилається) копія рішення органів Антимонопольного комітету України або Кабінету Міністрів України про надання дозволу на узгоджені дії або на концентрацію суб'єктів господарювання.

У разі державної реєстрації фермерського господарства крім документів, які передбачені частиною першою цієї статті, додатково подається копія Державного акта на право приватної власності засновника на землю або копія Державного акта на право постійного користування землею засновником, або нотаріально посвідчена копія договору про право користування землею засновником, зокрема на умовах оренди.

Державному реєстратору забороняється вимагати додаткові документи для проведення державної реєстрації юридичної особи, якщо вони не передбачені частинами першою - сьомою цієї статті.

Якщо документи для проведення державної реєстрації юридичної особи подаються засновником юридичної особи, державному реєстратору додатково пред'являється його паспорт.

Якщо документи для проведення державної реєстрації юридичної особи подаються особою, уповноваженою засновником (засновниками) юридичної особи, державному реєстратору додатково пред'являється її паспорт та надається документ, що засвідчує її повноваження, або в разі подання електронних документів документ, що засвідчує повноваження цієї особи, в електронній формі залучається до документів, передбачених частинами першою - сьомою цієї статті.

Документи, які подані для проведення державної реєстрації юридичної особи, приймаються за описом, копія якого в день надходження документів видається (надсилається поштовим відправленням) засновнику або уповноваженій ним особі з відміткою про дату надходження документів.

Дата надходження документів для проведення державної реєстрації юридичної особи вноситься до журналу обліку реєстраційних дій.

Державний реєстратор зобов'язаний залишити без розгляду документи, які подані для проведення державної реєстрації юридичної особи, якщо: документи подані за неналежним місцем проведення державної реєстрації; документи не відповідають вимогам, які встановлені частинами першою, другою, четвертою-сьомою статті 8 та частиною п'ятою статті 10 цього Закону; до державного реєстратора надійшло рішення суду щодо заборони у проведенні реєстраційних дій; документи подані не в повному обсязі; документи подано особою, яка не має на це повноважень.

Про залишення документів, які подані для проведення державної реєстрації юридичної особи, без розгляду засновнику або уповноваженій ним особі не пізніше наступного робочого дня з дати їх надходження державним реєстратором видається (надсилається поштовим відправленням з описом вкладення) відповідне повідомлення із зазначенням підстав залишення документів без розгляду та документи, що подавалися для проведення державної реєстрації юридичної особи, відповідно до опису.

Залишення документів, які подавалися для проведення державної реєстрації юридичної особи, без розгляду не перешкоджає повторному зверненню засновнику або уповноваженій ним особі до державного реєстратора в загальному порядку після усунення причин, що були підставою для залишення цих документів без розгляду.

Подання електронних документів для проведення державної реєстрації юридичної особи державному реєстратору засновником засновниками) або уповноваженою ним (ними) особою здійснюється виключно для засвідчення державним реєстратором факту створення юридичної особи.

Подання засновником (засновниками) або уповноваженою ним (ними) особою документів державному реєстратору для проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи здійснюється виключно на паперових носіях без подання електронних документів.

Цивільним кодексом України (глава 7) визначено загальні положення про юридичну особу. Згідно з частиною 1 статті 87 ЦК України зазначено, що для створення юридичної особи її учасники (засновники) розробляють установчі документи, які викладаються письмово і підписуються всіма учасниками (засновниками), якщо законом не встановлений інший порядок їх затвердження.

Юридична особа приватного права може створюватися та діяти на підставі модельного статуту, затвердженого Кабінетом Міністрів України, що після його прийняття учасниками стає установчим документом. Засновники (учасники) юридичної особи, утвореної на підставі модельного статуту, можуть у встановленому законом порядку затвердити статут, який є установчим документом, та провадити діяльність на його підставі.

Законом України «Про сільськогосподарську кооперацію», яким регулюються правові відносини в сільськогосподарських виробничих кооперативах, зокрема частиною 1 статті 6 встановлено, що Державна реєстрація кооперативу здійснюється в порядку, передбаченому для державної реєстрації суб'єктів підприємницької діяльності.

У статті 237 Цивільного кодексу України визначено поняття та підстави представництва, зокрема представництвом є правовідношення, в якому одна сторона (представник) зобов'язана або має право вчинити правочин від імені другої сторони, яку вона представляє.

Не є представником особа, яка хоч і діє в чужих інтересах, але від власного імені, а також особа, уповноважена на ведення переговорів щодо можливих у майбутньому правочинів.

Представництво виникає на підставі договору, закону, акта органу юридичної особи та з інших підстав, встановлених актами цивільного законодавства.

Згідно зі статтею 244 ЦК України визначено представництво за довіреністю, а саме представництво, яке ґрунтується на договорі, може здійснюватися за довіреністю. Представництво за довіреністю може ґрунтуватися на акті органу юридичної особи.

Довіреністю є письмовий документ, що видається однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами. Довіреність на вчинення правочину представником може бути надана особою, яку представляють (довірителем), безпосередньо третій особі.

Відповідно до статті 246 ЦК України довіреність від імені юридичної особи видається її органом або іншою особою, уповноваженою на це її установчими документами, та скріплюється печаткою цієї юридичної особи.

У протоколі №1 від 17.09.2011 установчих зборів сільськогосподарського виробничого кооперативу «Юхни»зазначено кількість зареєстрованих акціонерів: 226 із 387 осіб. Суд зазначає, що на цих установчих зборах 17.09.2011 нотаріус був відсутнім, відомості щодо волевиявлення ще 161 акціонера, які не брали участь у цих зборах, у жодному документі не зафіксовано, повноважень на підписання від їхнього імені установчих документів іншим особам не надано.

Суд бере до уваги, що в листі від 17.09.2011 №406/01-06 приватного нотаріуса ОСОБА_1. Миронівського районного нотаріального округу Київської області до державного реєстратора Миронівської районної державної адміністрації Самко Н.В. зазначено, що приватний нотаріус був присутній при реєстрації акціонерів АЗАТ «Юхни»для проведення загальних зборів та на загальних зборах акціонерів АЗАТ «Юхни», де було зареєстровано 226 акціонерів із 387, які зазначено в статуті АЗАТ «Юхни». Приватний нотаріус ОСОБА_1. засвідчив надання повноважень голові та секретарю зборів на підписання статуту тільки від 226 акціонерів, а від інших 161 акціонерів, які були відсутні на цих установчих зборах, приватний нотаріус повноважень на підписання статуту не засвідчував.

Крім того, протокол №1 від 17.09.2011 не може бути документом, який би підтверджував повноваження голови та секретаря зборів на підписання статуту від іменні засновників у зв'язку з тим, що протокол установчих зборів відповідно до вищенаведених вимог ЦК України не є тим документом, який видано однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами (довіреністю тощо).

Отже, надані на державну реєстрацію установчі документи не підписано всіма 387 учасниками (засновниками), що суперечить вимогам статті 87 ЦК України, оскільки волевиявлення 161 особи-акціонера жодним чином не зафіксовано. При цьому законом не встановлений інший порядок їх затвердження.

Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з ч.3 ст.2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Частиною 1 ст. 9 КАС України встановлено, що суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

В силу положень статті 11, 71 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Водночас, відповідно до частини другої статті 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. Презумпція винуватості покладає на суб'єкта владних повноважень обов'язок аргументовано, посилаючись на докази, довести правомірність свого рішення, дії чи бездіяльності та спростувати твердження позивача про порушення його прав, свобод чи інтересів.

Суд визнає, що відповідач при розгляді і вирішенні звернення позивача та наданні йому відповіді діяв правомірно, в межах наданих повноважень, правильно встановив відсутність волевиявлення 161 особи-акціонера, перевірки їхньої цивільної правоздатності та цивільної дієздатності, дотримав порядок і строки розгляду поданих документів та строк надання відповіді, а тому підстави вважати права позивача порушеними відсутні. Відповідачем належним чином доведено суду правомірність свої дій та рішень, що стали предметом судового розгляду.

Відповідно до ч. 2 ст. 11 КАС України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, і не може виходити за межі позовних вимог.

Із урахуванням наведеного суд дійшов висновку, що позовні вимоги є необґрунтованими та задоволенню не підлягають.

Відповідно до частини другої статті 94 Кодексу адміністративного судочинства України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони - суб'єкта владних повноважень, суд присуджує з іншої сторони всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати, пов'язані із залученням свідків та проведенням судових експертиз.

Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат відповідача - суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати стягненню на користь відповідача не підлягають.

Керуючись статтями 11, 14, 69, 70, 71, 158-163, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,

п о с т а н о в и в:

У задоволенні адміністративного позову відмовити повністю.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано в установлені строки. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга на постанову суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Суддя Журавель В.О.

Дата виготовлення і підписання повного тексту постанови - 09 квітня 2012 р.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.04.2012
Оприлюднено18.09.2012
Номер документу25615054
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-682/12/1070

Постанова від 27.09.2012

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Хрімлі О.Г.

Ухвала від 24.02.2012

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Журавель В.О.

Постанова від 04.04.2012

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Журавель В.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні