Категорія №3.7.2
ПОСТАНОВА
Іменем України
16 серпня 2012 року Справа № 2а/1270/6062/2012
Луганський окружний адміністративний суд у складі:
судді - Ушакова Т.С.,
при секретарі судового засідання - Разіній Н.В.,
за участю:
представника позивача: Рубана І.В. (довіреність від 03.08.2012),
представника відповідача: не з'явився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Приватного підприємства «Реванш-Авто» до Управління транспорту та зв'язку Луганської обласної державної адміністрації про визнання протиправним та скасування рішення, яке викладене в листі від 29.07.2012 № 01-16-вт-1/1493, -
ВСТАНОВИВ:
7 серпня 2012 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Приватного підприємства «Реванш-Авто» до Управління транспорту та зв'язку Луганської обласної державної адміністрації про визнання протиправним та скасування рішення, яке викладене в листі від 29.07.2012 № 01-16-вт-1/1493.
В обґрунтування заявлених вимог позивачем зазначено, що 04.07.2011 між Луганською обласною державною адміністрацією в особі Управління транспорту та зв'язку Луганської обласної державної адміністрації, з одного боку, та Приватним підприємством «Реванш-Авто», з іншого боку, на підставі протоколу обласного конкурсного комітету від 17.06.2011 № 123 був укладений договір на регулярні перевезення пасажирів на постійному приміському та міжміському (внутрішньо обласному) автобусному маршруті загального користування № 1806.
Відповідно до предмету Договору організатор, відповідач за даним адміні стративним позовом, надав перевізнику, який є позивачем у даній справі, право на здійснен ня перевезення пасажирів у період з 04.07.2011 по 03.07.2016 на постійному приміському (міжміському) внутрішньо обласному автобусному маршруті загального корис тування № 203 «Ровеньки АС - Свердловськ АС», при виконанні умов Інвестиційного проекту-зобов'язання у якому перевізник зобов'язується протягом 6 місяців встановити на автобус ПАЗ 32054-07 держ. номер № ВВ 18-72 АА придбане обладнання для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями (площадка підйомна автомобільна).
04.07.2011 між відповідачем, з одного боку, та позивачем, з іншого боку, на підставі протоколу обласного конкурсного комітету від 17.06.2011 № 123 був укладе ний договір на регулярні перевезення пасажирів на постійному приміському та міжміському (внутрішньо обласному) автобусному маршруті загального користування № 1807.
Відповідно до предмету Договору організатор, відповідач за даним адміні стративним позовом, надав перевізнику, який є позивачем у даній справі, право на здійснен ня перевезення пасажирів у період з 04.07.2011 по 03.07.2016 на постійному приміському (міжміському) внутрішньо обласному автобусному маршруті загального корис тування №208 «Ясенівський - Ровеньки АС - Дзержинський», при виконанні умов Інвести ційного проекту-зобов'язання у якому перевізник зобов'язується протягом 6 місяців встано вити на автобус ПАЗ 32054-07 держ. номер № ВВ 18-72 АА придбане обладнання для пере везення осіб з обмеженими фізичними можливостями (площадка підйомна автомобільна).
Будь-яких зауважень з боку відповідача щодо виконання умов договорів № 1806 та №1807 не надходило.
Позивачем було докладено значних зусиль, в тому числі і фінансових, для виконання Інвестиційного-проекту та вимог відповідача, визначених в пункті 1.1. договорів № 1806 та № 1807.
30.07.2012 відповідач листом № 01-16-вт-1/1493 від 29.07.2012 повід омив позивача, що за результатами проведеної відповідачем перевірки щодо додержання вимог діючого законодавства під час укладання додаткових угод до договорів № 1806 та № 1807 було встановлено, що транспортний засіб - ПАЗ 32054-07, держ. номер ВВ 18-72 АА, вказаний в якості підмінного в додаткових угодах, не відповідає умовам конкурсу, якими було передбачено, що транспортні засоби повинні мати 20 пасажирських місць та бути переобладнаними для перевезення осіб з обмеженими можливостями, а має лише 18 пасажирських сидінь та 1 сидіння для інваліда на візку.
Враховуючи вищевикладене, відповідач з посиланням на пункти 55, 56 Порядку прове дення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 року № 1081, та пункт 4.2. відповідних договорів № 1806 та № 1807 повідомив позивача про одностороннє дострокове розірвання договорів № 1806 та № 1807 з 08.08.2012.
Позивач вважає, що жодних порушень, із зазначених вище, що є підставою для одностороннього дострокового розірвання договорів, ним допущено не було. Позивачем були виконані умови конкурсу (не менше 20 пасажирських місць) в повному обсязі.
Крім того, при укладанні Додаткових угод до обох договорів пункт 1.1. обох договорів був викладений в новій редакції, в якій відсутні вимоги щодо наявності у підмінного автобуса марки ПАЗ 32054-07, держ. номер ВВ 18-72 АА місць для сидіння не менше 20. Будь-яких інших змін до договорів № 1806 та № 1807 до теперішнього часу не вносилося.
На підставі викладеного позивач просив суд Визнати протиправним та скасувати рішення Управління транспорту та зв'язку Луганської обласної державної адміністрації про дострокове розірвання договорів на регулярні перевезення пасажирів на постійному приміському та міжміському (внутрішньо обласному) автобусному маршруті загального користування №1806 від 04.07.2011 та №1807 від 04.07.2011, яке викладене в листі від 29.07.2012 року № 01-16-вт-1/1493.
Представник позивача в судовому засіданні підтримав заявлені позовні вимоги у повному обсязі, надав пояснення, аналогічні викладеним у позові, просив суд задовольнити позов.
Представник відповідача в судове засідання не з'явився, причин неявки суду не повідомив, про дату, час та місце судового розгляду справи повідомлявся належним чином, правом подати заперечення на позов чи відзив не скористався.
Суд, вислухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, розглянувши справу в межах заявлених позовних вимог і наданих сторонами доказів, оцінивши докази відповідно до вимог ст.ст. 69-72 Кодексу адміністративного судочинства України, приходить до наступного.
Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові та службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.
У відповідності з Конституцією України кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій, чи бездіяльності органів державної влади, місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.
Судом встановлено, що Приватне підприємство «Реванш-Авто» (далі - ПП «Реванш-Авто»), ідентифікаційний код 32838218, 16.12.2004 зареєстровано виконавчим комітетом Ровеньківської міської ради Луганської області, місцезнаходження юридичної особи: Луганська область, м. Ровеньки, вул. Тельмана, 2а.
Як вбачається з матеріалів справи, 04.07.2011 між Луганською обласною державною адміністрацією (Організатор), в особі начальника управління транспорту та зв'язку Луганської обласної держаної адміністрації Романовського Е.П., та ПП «Реванш-Авто» (Перевізник), в особі директора Ревенко А.В. укладено договір № 1806 на регулярні перевезення пасажирів на постійному приміському та міжміському (внутрішньо обласному) автобусному маршруті загального користування (далі - Договір № 1806).
Згідно п. 1.1.1 Договору № 1806 маршрут № 203 «Ровеньки АС - Свердловськ АС», періодичність перевезень - щоденно.
Відповідно до п. 1.1 Договору № 1806 Організатор надає право, а Перевізник бере на себе зобов'язання на здійснення перевезень пасажирів у період з 04.07.2011 по 03.07.2016 на постійному приміському (міжміському) внутрішньо обласному автобусному маршруті загального корис тування, при виконанні умов Інвестиційного проекту-зобов'язання, в якому перевізник зобов'язується протягом 6 місяців встановити на автобус ПАЗ 32054-07 держ. номер № ВВ 18-72 АА придбане обладнання для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями (площадка підйомна автомобільна).
В пунктах 1.1.2 та 1.1.3 Договору № 1806 сторони визначили, що для виконання своїх зобов'язань, визначених в п. 1.1. Договору № 1806, ПП «Реванш-Авто» повинно використовувати в якості основних автобуси: марки БАЗ А079.09 ЕТАЛОН, держ. номер ВВ 21-66 АВ (клас -А, В, І, II; категорія - м-2, м-3; комфортність - без обмежень, пасажиромісткість - мін. 20 місць) та ПАЗ 32054-07, держ. номер ВВ 18-73 АА (клас - А, В, І, її; категорія - м-2, м-3; комфортність - без обмежень, пасажиромісткість - мін. 20 місць). На період ремонту основ ного автобусу, дозволяється використання підмінного транспортного засобу марки ПАЗ 32054-07, ВВ 18-72 АА (клас - А, В, І, II; категорія - м-2, м-3; комфортність - без обме жень, пасажиромісткість - мін. 20 місць).
05.08.2011 було укладено додаткову угоду до Договору № 1806 (далі - Додаткова угода до договору № 1806), якою внесено зміни, зокрема в п.1.1 Договору № 1806, а саме: п.1.1 Договору № 1806 був викладений у наступній редакції: «1.1. Замовник (протокол від 17.06.11 № 123) надає Перевізнику право з 05.08.2011 по 03.07.2016 здійснювати перевезення пасажирів на постійному приміському та міжмі ському (внутрішньо обласному) автобусному маршруті загального користування № 203 «Ровеньки АС - Свердловськ АС» у звичайному руху автобусами марки ПАЗ 4234 держ. номер ВВ 33-01 АА, та марки ПАЗ 32053 СПГ, держ. номер ВВ 30-03 АА. Дозволяється підмінна машина марки ПАЗ 32054-07, держ. номер ВВ 18-72 АА».
Крім того, 04.07.2012 між Луганською обласною державною адміністрацією (Організатор), в особі начальника управління транспорту та зв'язку Луганської обласної держаної адміністрації Романовського Е.П., та ПП «Реванш-Авто» (Перевізник), в особі директора Ревенко А.В. укладено договір № 1807 на регулярні перевезення пасажирів на постійному приміському та міжміському (внутрішньо обласному) автобусному маршруті загального користування (далі - Договір № 1807).
Відповідно до п. 1.1 Договору № 1807 Організатор надає право, а Перевізник бере на себе зобов'язання на здійснення перевезень пасажирів у період з 04.07.2011 по 03.07.2016 на постійному приміському (міжміському) внутрішньо обласному автобусному маршруті загального корис тування, при виконанні умов Інвести ційного проекту-зобов'язання, в якому перевізник зобов'язується протягом 6 місяців встано вити на автобус ПАЗ 32054-07 держ. номер № ВВ 18-72 АА придбане обладнання для пере везення осіб з обмеженими фізичними можливостями (площадка підйомна автомобільна).
Згідно п. 1.1.1 Договору № 1807 маршрут № 208 «Ясенівський - Ровеньки АС - Дзержинський», періодичність перевезень - щоденно.
В пунктах 1.1.2 та 1.1.3 Договору № 1807 сторони визначили, що для виконання своїх зобов'язань, визначених в пункті 1.1 Договору № 1807, ПП «Реванш-Авто» повинно використовувати в якості основного автобус марки ПАЗ 32054, держ. номер ВВ 18-99 АА (клас - А, В, І, II; категорія - м-2, м-3; комфортність - без обмежень, пасажиромісткість - мін. 20 місць). На період ремонту основного автобусу дозволяється використання підмінного транс портного засобу марки ПАЗ 32054-07, ВВ 18-72 АА (клас - А, В, І, II; категорія - м-2, м-3; комфортність - без обмежень, пасажиромісткість - мін. 20 місць).
10.08.2011 було укладено додаткову угоду до Договору № 1807 (далі - Додаткова угода до договору № 1807), якою були внесені зміни, крім іншого, в пункт 1.1. договору, а саме: пункт 1.1. був викладений у наступній редакції: «1.1. Замовник (протокол від 17.06.11 № 123) надає Перевізнику право з 10.08.2011 по 03.07.2016 року здійснювати перевезення пасажирів на постійному приміському та міжмі ському (внутрішньо обласному) автобусному маршруті загального користування № 208 «Ясенівський - Ровеньки АС - Дзержинський» у звичайному руху автобусом марки БОГДАН А09212, держ. номер ВВ 22-45 АА. Дозволяється підмінна машина марки ПАЗ 32054-07, держ. номер ВВ 18-72 АА».
Сторонами не надано жодного доказу в підтвердження наявності будь-яких зауважень з боку відповідача щодо виконання умов договорів № 1806 та № 1807.
Листом від 29.07.2012 № 01-16-вт-1/1493 Управління транспорту та зв'язку Луганської обласної адміністрації повідомило ПП «Реванш-Авто», що за результатами проведеної відповідачем перевірки щодо додержання вимог діючого законодавства під час укладання додаткових угод до Договорів № 1806 та № 1807 було встановлено, що транспортний засіб - ПАЗ 32054-07, держ. номер ВВ 18-72 АА, вказаний в якості підмінного в додаткових угодах, не відповідає умовам конкурсу, якими було передбачено, що транспортні засоби повинні мати 20 пасажирських місць та бути переобладнаними для перевезення осіб з обмеженими можливостями, а має лише 18 пасажирських сидінь та 1 сидіння для інваліда на візку.
Враховуючи вищевикладене, відповідач з посиланням на пункти 55, 56 Порядку прове дення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 року № 1081, та пункт 4.2. відповідних Договорів № 1806 та № 1807 повідомив ПП «Реванш-Авто» про одностороннє дострокове розірвання Договорів № 1806 та № 1807 з 08.08.2012.
Суд вважає вказане рішення протиправним та таким, що підлягає скасуванню, виходячи з наступного.
Судом встановлено, що ПП «Реванш-Авто» на виконання умов Інвести ційного проекту-зобов'язання, на підставі договору було придбане обладнання - площадка підіймальна автомобільна для інвалідів типу ППА-150 (Б) вартістю 21900,00 грн.
Викладене підтверджується договором № 0602 від 02.06.2011 з додатком № 1 (специфікація) та видатковою накладною № РН-0000033 від 14.07.2011, копії яких знаходяться в матеріалах справи.
Крім того, відповідно до Договору на надання послуг від 10.11.2011 ПП «Реванш-Авто» були надані послуги з переобладнання автобуса марки ПАЗ 32054-07 для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями та встановленню підйомника ППА-150 вартістю 30 000,00 грн., що підтверджується договором на надання послуг від 10.11.2011, актом виконаних робіт від 18.11.2011, актом прийому передачі від 18.11.2011, копії яких знаходяться в матеріалах справи.
Судом встановлено, що після проведення переобладнання автобусу марки ПАЗ 32054-07, держ. номер ВВ 18-72 АА за замовленням позивача Державним підприємством «Випробувальний технічний центр ДТЗ» була проведена технічна експертиза, про що свідчить акт технічної експертизи про відповідність конструкції та технічного стану переобладнаного транспортного засобу вимогам безпеки дорожнього руху серії КІ № 001687 від 17.11.2011, копія якого знаходиться в матеріалах справи, та проведений контроль технічного стану переобладнаного транспортного засобу, про що свідчить протокол технічного стану КТЗ 13 № 001297-000067-11 від 30.11.2011.
Згідно висновку Акту технічної експертизи від 17.11.2011, переобладнаний автомобіль ПАЗ 32054-07 Пе, держ. номер ВВІ872 АА, автобус загального призначення (категорія МЗ), для перевезення 1 (одного) інваліда на візку і 29 (двадцяти дев'яти) осіб в салоні (крім водія), із встановленим підйомником моделі ППА-150 відповідає вимогам безпеки дорожнього руху та придатний до експлуатації на дорогах загального користування.
З Висновку науково-технічної експертизи № 361967 від 18.04.2012 Державного підприємства «Державний автотранспортний науково-дослідний і проектний інститут» Міністерства інфраструктури України вбачається, що згідно з рішенням експер тної групи (протокол засідання № 2627 від 18.04.2012) ДП «ДержававтотрансНДІпроект» була узгоджена можливість переобладнання автобуса ПАЗ 32054-07, реєстраційний № ВВ 1872 АА, шасі № Х1М3205КR60004826, рік виготовлення 2006, який є власністю ПП «Реванш-Авто». Згідно даного висновку переобладнання полягає у зміні конструкції автобуса згідно з вимогами до автобусів для перевезення інвалідів і до автобусів загального призначення класу II за ДСТУ UN/ЕСЕ R 36-03:2005 для забезпечення перевезення двадцяти дев'яти пасажирів, не враховуючи водія (місць для сидіння пасажирів - вісімнадцять, кількість пасажирів, які стоять - не більше ніж десять) та одного інваліда у кріслі-колясці.
На підставі зазначеного Висновку науково-технічної експертизи № 361967 у відповід ності до Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобу сів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспор тних засобів та мопедів», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 07.09.1998 № 1388, та до Порядку переобладнання транспортних засобів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2010 № 607, була проведена перереє страція вказаного транспортного засобу та ПП «Реванш-Авто» 17.05.2012 отримано нове свідоцтво серії САК № 785526 про реєстрацію автобуса ПАЗ 32054-07, держ. номер ВВ 1872 АА, копія якого знаходиться в матеріалах справи.
Суд вважає, що викладене свідчить про виконання ПП «Реванш-Авто» умов Інвестиційного-проекту та вимог відповідача, визначених в пункті 1.1. Договорів № 1806 та № 1807, згідно яких перевізник зобов'язується встановити на авто бус ПАЗ 32054-07 держ. номер № ВВ 18-72 АА придбане обладнання для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями (площадка підйомна автомобільна).
Процедуру підготовки та проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування визначає Порядок прове дення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 року № 1081 (далі - Порядок). Поядок є обов'язковим для виконання органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами (організаціями), залученими на договірних умовах для організації забезпечення проведення конкурсів, конкурсними комітетами та автомобільними перевізниками.
Пунктом 55 визначено права організатора. Згідно ч. 3 п. 55 Порядку організатор має право достроково розірвати договір (позбавити дозволу) з автомобільним перевізником у разі:
- порушення ним умов договору (дозволу). У такому разі для роботи на маршруті призначається автомобільний перевізник, який за результатами конкурсу визнаний таким, що зайняв друге місце, на строк до закінчення дії договору (дозволу), який було розірвано
(позбавлено), а в разі його відмови чи відсутності - призначати до проведення конкурсу іншого автомобільного перевізника один раз на строк не більш як три місяці;
- надходження від органів виконавчої влади письмової інформації, що підтверджує факт подання ним недостовірної інформації;
- порушення ним умов договору (дозволу) під час виконання перевезень на маршруті як перевізника, який за результатами конкурсу визнаний таким, що зайняв друге місце.
Згідно п. 56 Порядку контроль за виконанням умов договору (дозволу) здійснює організатор та інші органи виконавчої влади згідно з компетенцією, за наявності відповідного звернення або доручення організатора.
Судом встановлено, що відповідач в оскаржуваному рішення посилається на пункт 4.2 Договорів № 1806 та № 1807, як на підставу для прийняття вказаного рішення. Пунктом 4.2 Договорів № 1806 та № 1807 визначено вичерпний перелік підстав для дострокового розірвання договору в односторонньому порядку:
- у разі відмови від виконання умов цього договору однією із сторін;
- у разі невиконання або неналежного виконання Перевізником умов цього договору;
- у разі, якщо Перевізник не приступив до перевезення пасажирів на маршруті зазначено в пункті 1.1. цього договору впродовж 5 днів з дати підписання цього договору, або без письмового узгодження із Організатором перевезень припинив перевезення на термін більш ніж 5 днів;
- у разі, якщо Перевізник забезпечує регулярність перевезень на маршруті, зазначеному
у пункті 1.1. цього договору, на рівні менш ніж 95%;
- у разі, якщо Організатором внесені зміни до мережі внутрішньо обласних автобусних маршрутів загального користування які виключають або змінюють маршрут визначений пунктом 1.1.1 договору.
Відповідачем не надано суду жодного доказу в підтвердження наявності зазначених вище порушень, які могли бути підставою для одностороннього дострокового розірвання Договорів № 1806 та № 1807.
Крім того, судом встановлено, що на момент проведення конкурсу 17.06.2011 ПП «Реванш-Авто» для використання в якості підмінного транспортного засобу при перевезенні пасажирів у період з 04.07.2011 на постійних приміських (міжміських) внутрішньо обласних автобусних маршрутах загального користування № 208 «Ясенівський - Ровеньки АС - Дзержинський» та № 203 «Ровеньки АС - Свердловськ АС» був запропонований автобус марки ПАЗ 32054-07, держ. номер ВВ 18-72 АА із загальною кількістю пасажирських місць 42, в тому числі місць для сидіння - 23.
Таким чином, суд вважає, що позивачем у повному обсязі були виконані умови конкурсу щодо наявності не менше 20 пасажирських місць.
З матеріалів справи слід, що на виконання вимог відповідача та відповідно до умов Інвестиційного проекту-зобов'язання ПП «Реванш-Авто» на автобус марки ПАЗ 32054-07, держ. номер ВВ 18-72 АА, було придбане та встановлено обладнання для перевезення осіб з обмеженими фізичними можли востями (в тому числі і площадка підйомна автомобільна), що підтверджується відповідними документами, копії яких знаходяться в матеріалах справи.
З листа ДП «ДержавтотрансНДІпроект» від 03.08.2012 № 1.13-04-3565 вбачається, що за умови встановлення підіймача для осіб з обмеженими можливостями та забезпе чення розміщення в'їзду/виїзду інваліда на візку відповідно до вимог ДСТУ UN/ЕСЕ R 107-01:2008 «Единообразные предписания, касающиеся официального утверждения транспорт них средств категории М2 и МЗ в отношении их общей конструкции», внутрішні розміри салону автобуса марки ПАЗ 32054-07 не дозволяють встановити більше 18 місць для пасажирів. Крім того, у разі встановлення на автобусі ПАЗ 32054-07 підіймача для перевезення осіб з обмеженими можливостями неможливо збільшення посадочних місць з 18 до 20.
Крім того, судом встановлено, що при укладенні додаткових угод до Договорів № 1806 та № 1807 пункт 1.1 обох договорів був викладений в новій редакції, в якій відсутні вимоги щодо наявності у підмінного автобуса марки ПАЗ 32054-07, держ. номер ВВ 18-72 АА місць для сидіння не менше 20. Будь-яких інших змін до Договорів № 1806 та №1807 до теперішнього часу не вносилося.
Відповідно до п. 1.1.3 Договорів № 1806 та № 1807 вищевказаний переобладнаний автобус марки ПАЗ 32054-07, держ. номер ВВ 18-72 АА, дозволяється використовувати ПП «Реванш-Авто» лише в якості підмінного, тобто лише в разі ремонту основного автобусу.
Як зазначає позивач, за період з 04.07.2011, тобто з моменту укладання обох договорів, до теперішнього часу вказаний автобус марки ПАЗ 32054-07, держ. номер ВВ 18-72 АА, жодного разу ним не використовувався. Вказана інформація відповідачем не спростована.
З аналізу викладеного слід, що відповідач при винесенні оскаржуваного рішення діяв не на підставі, не у межах повноважень та не у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України, тому суд вважає рішення Управління транспорту та зв'язку Луганської обласної державної адміністрації про дострокове розірвання договорів на регулярні перевезення пасажирів на постійному приміському та міжміському (внутрішньо обласному) автобусному маршруті загального користування №1806 від 04.07.2011 та №1807 від 04.07.2011, яке викладене в листі від 29.07.2012 року № 01-16-вт-1/1493 протиправним та таким, що підлягає скасуванню.
Враховуючи викладене, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Крім того, ухвалою суду від 8 серпня 2012 року зупинено дію рішення Управління транспорту та зв'язку Луганської обласної державної адміністрації про дострокове розірвання договорів на регулярні перевезення пасажирів на постійному приміському та міжміському (внутрішньо обласному) автобусному маршруті загального користування № 1806 від 04.07.2012 та №1807 від 04.07.2011, яке викладене в листі від 29.07.2012 № 01-16-вт-1/1493, до розгляду адміністративного позову ПП «Реванш-Авто» по суті.
Оскільки відпали підстави для вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, суд вважає за необхідне скасувати заходи вжиття забезпечення адміністративного позову, вжиті ухвалою суду від 08.08.2012.
Згідно ч.1 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).
Як вбачається з матеріалів справи, позивачем ПП «Реванш-Авто» при зверненні з адміністративним позовом до суду було сплачено судовий збір в розмірі 32,19 грн., що підтверджується квитанцією квитанції № 00596 від 06.08.2012.
Згідно ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України у судовому засіданні, у якому закінчився розгляд справи, оголошено вступну та резолютивну частини постанови та повідомлено, що постанову у повному обсязі буде виготовлено 21 серпня 2012 року.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 17, 87, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Приватного підприємства «Реванш-Авто» до Управління транспорту та зв'язку Луганської обласної державної адміністрації про визнання протиправним та скасування рішення, яке викладене в листі від 29.07.2012 № 01-16-вт-1/1493 задовольнити у повному обсязі.
Визнати протиправним та скасувати рішення Управління транспорту та зв'язку Луганської обласної державної адміністрації про дострокове розірвання договорів на регулярні перевезення пасажирів на постійному приміському та міжміському (внутрішньо облас ному) автобусному маршруті загального користування №1806 від 04.07.2011 та №1807 від 04.07.2011, яке викладене в листі від 29.07.2012 року № 01-16-вт-1/1493.
Скасувати заходи забезпечення адміністративного позову, вжиті ухвалою суду від 08.08.2012.
Стягнути з Державного бюджету України на користь Приватного підприємства «Реванш-Авто» витрати по сплаті судового збору в розмірі 32,19 грн. (тридцять дві гривні 19 коп.), сплачені згідно квитанції № 00596 від 06.08.2012.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.
Повний текст постанови виготовлено та підписано 21 серпня 2012 року.
СуддяТ.С. Ушаков
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.08.2012 |
Оприлюднено | 23.08.2012 |
Номер документу | 25686059 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Т.С. Ушаков
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні