cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
01032, м. Київ, вул. Комінтерну, 16 тел. 235-24-26
УХВАЛА
"13" серпня 2012 р. Справа № Б8/149-11
Господарський суд Київської області в складі судді Скутельника П.Ф. , при секретарі Каплі А.В. , розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали справи № Б8/149-11
про банкрутство,
учасники провадження у справі про банкрутство:
ліквідатор Банкрута: арбітражний керуючий Мальцева Альбіна Вячеславівна, реєстраційний номер облікової картки платника податків та інших обов'язкових платежів: 2252919205, місце проживання: м. Київ, пр-т Тичини, буд. 20-А, кв. 78, ліцензія на право провадження діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) серії АВ № 600619, видана Міністерством юстиції України 23 січня 2012 року;
Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Таращанському районі Київської області , ідентифікаційний код: 25885650, місцезнаходження: 09500, Київська область, м. Тараща, вул. Радянська, буд. 38;
Таращанський районний центр зайнятості - робочий орган виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, ідентифікаційний код: 22200567, місцезнаходження: 09500, Київська область м. Тараща, вул. Шевченка, буд. 12;
за участю представників учасників судового провадження:
від Кредитора: не з'явився;
від Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Таращанському районі Київської області: не з'явився;
від Таращанського районного центру зайнятості - робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття: не з'явився;
від Банкрута: ліквідатор Банкрута - арбітражний керуючий Мальцева А.В., яка діє на підставі ліцензії на право провадження діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) серії АВ № 600619, видана Міністерством юстиції України 23 січня 2012 року та постанови господарського суду Київської області від 01 листопада 2011 року у справі № Б8/149-11, -
ВСТАНОВИВ:
в провадженні господарського суду Київської області перебуває справа № Б8/149-11 за заявою Управління Пенсійного фонду України у Таращанському районі Київської області (ідентифікаційний код: 22202715, місцезнаходження: 09500, Київська обл., м. Тараща, вул. Леніна, буд. 3) (надалі за текстом: «Кредитор») про банкрутство боржника -ТАРАЩАНСЬКОГО МІСЬКОГО СПОЖИВЧОГО ТОВАРИСТВА «ГРОНО»(ідентифікаційний код: 32254731, місцезнаходження: 09500, Київська обл., Таращанський район, м. Тараща, вул. Михайлова, буд. 30) (надалі за текстом: «Боржник»/ «Банкрут»), порушена ухвалою господарського суду Київської області від 04 жовтня 2011 року, якою призначено розгляд справи у судовому засіданні на 18 жовтня 2011 року; зобов'язано учасників провадження надати документальні докази у справі; зобов'язано Боржника провести аудит за останні 24 календарних місяці його господарської діяльності та надати аудиторський висновок суду; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів у порядку ст. 12 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»(надалі за текстом також: «Закон про банкрутство»), у зв'язку з чим заборонено органам стягнення та органам виконавчої служби стягнення на підставі виконавчих документів та інших документів, за якими здійснюються стягнення відповідно до законодавства.
Ухвалою господарського суду Київської області від 18 жовтня 2011 року відкладено розгляд справи на 01 листопада 2011 року; зобов'язано учасників провадження виконати вимоги ухвали господарського суду Київської області від 04 жовтня 2011 року у справі.
Через відділ діловодства господарського суду Київської області від Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Таращанському районі Київської області надійшла позовна заява № 91 від 14 жовтня 2011 року (вх. № 14418 від 21 жовтня 2011 року) з доданими документами.
Постановою господарського суду Київської області від 01 листопада 2011 року визнано банкрутом ТАРАЩАНСЬКЕ МІСЬКЕ СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО «ГРОНО»(ідентифікаційний код: 32254731); визнано грошові вимоги Кредитора -Управління Пенсійного фонду України у Таращанському районі Київської області (ідентифікаційний код: 22202715) в сумі 6 247,44 (шість тисяч двісті сорок сім гривень 44 коп.) грн. -заборгованості по сплаті внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування; відкрито ліквідаційну процедуру та призначено ліквідатором Банкрута арбітражного керуючого Мальцеву А.В. (ідентифікаційний номер: 2252919205); зобов'язано ліквідатора Банкрута до завершення строку ліквідаційної процедури забезпечити виконання дій та заходів, передбачених ст. ст. 25-32 Закону про банкрутство з урахуванням особливостей передбачених ст. 52 Закону про банкрутство; прийняти від органів Державної виконавчої служби виконавчі документи, письмово повідомити усіх кредиторів Боржника про уведення ліквідаційної процедури з зазначенням кінцевого строку направлення ліквідатору заяв з вимогами до Банкрута; зобов'язано ліквідатора Банкрута у п'ятиденний строк за свій рахунок подати до офіційного друкованого органу Верховної Ради України «Голос України»чи Кабінету Міністрів України «Урядовий кур'єр»оголошення про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури, про що надати суду відповідні докази, примірник газети після публікації подати до господарського суду; припинено повноваження власника майна (учасників) Банкрута та органів управління Банкрута щодо управління Банкрутом та розпорядження його майном; звільнено з податкової застави активи платника податків Банкрута; призначено наступне засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута на 26 червня 2012 року.
Через відділ діловодства господарського суду Київської області від Таращанського районного центру зайнятості -робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття надійшла заява № 117/1 від 29 лютого 2012 року (вх. № 3555 від 06 березня 2012 року) про визнання кредитором Таращанського районного центру зайнятості про банкрутство Банкрута з доданими документами.
Ухвалою господарського суду Київської області від 26 червня 2012 року задоволено клопотання ліквідатора Банкрута про відкладення засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу; відкладено судове засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу на 13 серпня 2012 року; зобов'язано ліквідатора Банкрута до 06 серпня 2012 року надати суду звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Банкрута; виконати вимоги постанови господарського суду Київської області від 01 листопада 2011 року у цій справі та виконати обов'язки, покладені на ліквідатора у справі про банкрутство Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
03 липня 2012 року через відділ діловодства господарського суду Київської області від Таращанської районної державної нотаріальної контори Київської області надійшов лист № 354/01-09 від 29 червня 2012 року (вх. № 10461 від 03 липня 2012 року) до якого долучено Витяг з Державного реєстру правочинів на запит органу державної влади № 11512357 від 29 червня 2012 року на Банкрута.
12 липня 2012 року через відділ діловодства господарського суду Київської області від Київської обласної філії державного підприємства «Інформаційний центр»Міністерства юстиції України надійшов лист № 03-05/1318 (вх. № 11007 від 12 липня 2012 року) до якого додано Розширений витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна на запит органу державної влади № 36748032 від 04 липня 2012 року на Банкрута, Розширений витяг з Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна на запит органу державної влади № 36748019 від 04 липня 2012 року на Банкрута.
Через відділ діловодства господарського суду Київської області від ліквідатора Банкрута -арбітражного керуючого Мальцевої А.В. надійшло клопотання № 452 від 27 липня 2012 року (вх. № 11981 від 30 липня 2012 року) про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута та припинення провадження у справі № Б8/149-11 про банкрутство Банкрута до якого додано копії: повідомлення № 40 від 24 січня 2012 року про наслідки відкриття ліквідаційної процедури, адресованого Струковському В.А.; вимоги № 41 від 24 січня 2012 року, адресованої засновнику Банкрута Струковському В.А.; повідомлення № 45 від 30 січня 2012 року про відкриття ліквідаційної процедури, адресованої державному реєстратору Таращанської районної державної адміністрації; повідомлення № 46 від 30 січня 2012 року про відкриття ліквідаційної процедури, адресованого Ставищенському РЕВ ДАІ; повідомлення № 47 від 30 січня 2012 року про відкриття ліквідаційної процедури, адресованого Таращанському відділенню ДПІ в Київській області; повідомлення № 48 від 30 січня 2012 року про відкриття ліквідаційної процедури, адресованого інспекції державного технічного нагляду Київської області; повідомлення № 49 від 30 січня 2012 року про відкриття ліквідаційної процедури, адресованого УПФ України у Таращанському районі Київської області; повідомлення № 50 від 30 січня 2012 року про відкриття ліквідаційної процедури, адресованого ВДВС Таращанського районного управління юстиції; повідомлення № 51 від 30 січня 2012 року про відкриття ліквідаційної процедури, адресованого Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань Таращанського району; повідомлення № 52 від 30 січня 2012 року про відкриття ліквідаційної процедури, адресованого Таращанської міжрайонної виконавчої дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності; повідомлення № 74 від 21 лютого 2012 року, адресованого Таращанському районному центру зайнятості; відзиву № 156 від 21 березня 2012 року за заявленим вимогам, адресованого Таращанському районному центру зайнятості; повідомлення № 385 від 26 червня 2012 року, адресованого УПФУ України у Таращанському районі Київської області; запиту № 53 від 30 січня 2012 року, адресованого Відділу Держземагенства у Таращанському районі; інформаційного запиту № 54 від 30 січня 2012 року, адресованого УПФ України у Таращанському районі Київської області; інформаційного запиту № 55 від 30 січня 2012 року, адресованого Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку; інформаційного запиту № 56 від 30 січня 2012 року, адресованого комунальному підприємству Київської обласної ради «Білоцерківське міжміське бюро технічної інвентаризації»; інформаційного запиту № 58 від 30 січня 2012 року, адресованого Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань Таращанського району; інформаційного запиту № 59 від 30 січня 2012 року, адресованого Таращанської міжрайонної виконавчої дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності; інформаційного запиту № 60 від 30 січня 2012 року, адресованого Державній інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті; інформаційного запиту № 61 від 30 січня 2012 року, адресованого Ставищенському РЕВ ДАІ; інформаційного запиту № 62 від 30 січня 2012 року, адресованого Управлінню статистики у Київській області; інформаційного запиту № 63 від 30 січня 2012 року, адресованого Заступнику міністра транспорту та зв'язку України Голові державної авіаційної адміністрації; інформаційного запиту № 64 від 30 січня 2012 року, адресованого Таращанському районному центру зайнятості; інформаційного запиту № 65 від 30 січня 2012 року, адресованого Інспекції державного технічного нагляду Київської області; інформаційного запиту № 66 від 30 січня 2012 року, адресованого Таращанському відділенню ДПІ в Київській області; довідки № 358/10/15-3 від 03 лютого 2012 року Таращанського відділення Рокитнянської міжрайонної державної податкової інспекції, адресованої ліквідатору Банкрута з доданою копією розрахунку сплати єдиного податку суб'єктом малого підприємництва - юридичною особою за ІІІ квартал 2008 року Боржника; довідки № 78/5 від 06 лютого 2012 року Таращанського районного центру зайнятості, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки № 77-019 від 03 лютого 2012 року Таращанської міжрайонної виконавчої дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки № 76 від 08 лютого 2012 року ВРЕР по обслуговуванню Володарського, Ставищенського, Таращанського, Тетіївського районів при УДАЇ ГУ МВС України в Київській області, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки № 120 від 09 лютого 2012 року управління Держкомзему у Таращанському районі Київської області, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки № 09/03/781/нк від 09 лютого 2012 року Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки № 02/2-11/047 від 07 лютого 2012 року Головного управління статистики у Київській області, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки № 464-4.1/9.2/45-12 Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки № 1.19-02203 від 28 лютого 2012 року Державної авіаційної служби (Державіаслужби України), адресованої ліквідатору Банкрута; довідки № 163 від 06 березня 2012 року Інспекції Державного технічного нагляду Київської обласної державної адміністрації, адресованої ліквідатору Банкрута; довідки № 2436 від 23 липня 2012 року Комунального підприємства Київської обласної ради «Білоцерківське міжміське бюро технічної інвентаризації», адресованої ліквідатору Банкрута; Витягу з Державного реєстру правочинів № 11600314 від 20 липня 2012 року на Боржника; Витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 37010625 від 20 липня 2012 року на Боржника; Витягу з Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна № 37010560 на Боржника; рекомендованих повідомлень про вручення поштового відправлення, виплату поштового переказу (форма 119): Р 01033 1142432 0, адресованого Державній інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті з відміткою про вручення уповноваженій особі; Р 01033 114221 5, адресованого Відділу Держземагенства у Таращанському районі з відміткою про вручення уповноважені особі 07 лютого 2012 року; Р 01033 1142426 6, адресованого Таращанському районному центру зайнятості з відміткою про вручення уповноваженій особі 02 лютого 2012 року; Р 01033 1142427 4, адресованого Таращанському відділенню ДПІ в Київській області з відміткою про вручення уповноваженій особі 02 лютого 2012 року; Р 01033 1142430 4, адресованого Комунальному підприємству «Білоцерківське міжміське бюро технічної інвентаризації»з відміткою про вручення уповноваженій особі 01 лютого 2012 року; Р 01033 1142434 7, адресованого заступнику міністра транспорту та зв'язку України Голові державної авіаційної адміністрації з відміткою про вручення уповноваженій особі; Р 01033 1142419 3, адресованого Ставищанському РЕВ ДАІ з відміткою про вручення уповноваженій особі 02 лютого 2012 року; Р 01033 1142420 7, адресованого ВДВС Таращанського районного управління з відміткою про вручення уповноваженій особі 02 лютого 2012 року; Р 01033 1142431 2, адресованого УПФ України у Таращанському районі Київської області з відміткою про вручення уповноваженій особі 02 лютого 2012 року; Р 01033 1142429 0, адресованого Таращанської міжрайонної виконавчої дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності з відміткою про вручення уповноважені особі 02 лютого 2012 року; Р 01033 1142428 2, адресованого Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань Таращанського району з відміткою про вручення уповноваженою особою 02 лютого 2012 року; Р 01033 1142435 5, адресованого Головному управлінню статистики у Київській області з відміткою про вручення уповноваженій особі 03 лютого 2012 року; Р 01033 1142436 3, адресованого Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку з відміткою про вручення уповноваженій особі 02 лютого 2012 року; Р 01033 1142 9, адресованого Інспекції державного технічного нагляду Київської області з відміткою про вручення уповноваженій особі 02 лютого 2012 року; Р 02125 04190015 8, адресованого Таращанському районному центру зайнятості з відміткою про вручення уповноваженій особі 28 лютого 2012 року та фіскального чеку № 9313 від 24 лютого 2012 року УДППЗ «Укрпошта», КМД, Київ 152; Р 01033 1146218 4, адресованого Таращанському районному центру зайнятості з відміткою про вручення уповноваженій особі 27 березня 2012 року та фіскального чеку № 2996 від 23 березня 2012 року УДППЗ «Укрпошта»КМД Київ-33; Р 01033 1160898 7, адресованого УПФ України у Таращанському районі Київської області з відміткою про вручення уповноваженій особі 03 липня 2012 року та фіскального чеку № 3302 від 02 липня 2012 року УДППЗ «Укрпошта», КМД, Київ-33; Р 01033 0937456 1, адресованого Струковському В.А. з відміткою про вручення особисто 07 лютого 2012 року та фіскального чеку № 8613 від 02 лютого 2012 року УДППЗ «Укрпошта», КМД, Київ-33; списку № 3 згрупованих рекомендованих відправлень Рекомендованих листів (форма 103) та фіскального чеку № 8218 від 30 січня 2012 року УДППЗ «Укрпошта», КМД, Київ-33; списку № 2 згрупованих рекомендованих відправлень Рекомендованих листів (форма 103) та фіскального чеку № 8217 від 30 січня 2012 року УДППЗ «Укрпошта», КМД, Київ-33; фіскального чеку № 8216 від 30 січня 2012 року УДППЗ «Укрпошта», КМД, Київ-33; квитанції № 16 від 03 лютого 2012 року про оплату за публікацію інформації згідно р/ф № 133 від 26 січня 2012 року та рахунок-фактура № 133 від 26 січня 2012 року на оплату послуг публікації інформації; квитанції № 157 від 24 лютого 2012 року про оплату замовлення № 044552 та заяви про переказ готівки № 158 від 24 лютого 2012 року; реєстр вимог кредиторів Банкрута станом на 27 липня 2012 року; ліквідаційний баланс Банкрута на 27 липня 2012 року та звіт ліквідатора Банкрута № 453 від 27 липня 2012 року про використання коштів боржника.
В судове засідання 13 серпня 2012 року з'явився ліквідатор Банкрута, надала свої пояснення у справі, просить затвердити звіт ліквідатора Банкрута, ліквідаційний баланс Банкрута, визнати її витрати на проведення ліквідаційної процедури у справі № Б8/149-11, також ліквідатор Банкрута просить припинити провадження у справі № Б8/149-11.
Провадження у справі № Б8/149-11 знаходиться в процедурі ліквідації на стадії затвердження звіту ліквідатора Банкрута та ліквідаційного балансу Банкрута.
Заслухавши ліквідатора Банкрута, розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс Банкрута та детально дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про те, що звіт ліквідатора Банкрута та ліквідаційний баланс Банкрута підлягають затвердженню на підставі наступного.
Відповідно до частин 1, 2, 5 ст. 32 Закону про банкрутство, після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації); відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання - передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Ліквідатор повідомляє державний орган з питань банкрутства про завершення ліквідаційної процедури. Якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали направляється органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, а також власнику (органу, уповноваженому управляти майном), органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута. Якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна.
Відповідно до норми ч. 6 ст. 31 Закону про банкрутство, вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними. В свою чергу, затвердження звіту ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" є підставою для припинення провадження у справі згідно п. 6 ч. 1 ст. 40 цього Закону.
Так, вивчивши матеріали справи, судом встановлено, що публікація оголошення про визнання ТАРАЩАНСЬКОГО МІСЬКОГО СПОЖИВЧОГО ТОВАРИСТВА «ГРОНО», ідентифікаційний код: 32254731, місцезнаходження: 09500, Київська обл., Таращанський район, м. Тараща, вул. Михайлова, буд. 30, Банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури здійснена в газеті «Голос України»№ 26 (5276) від 10 лютого 2012 року, що підтверджено примірником газети Голос України»№ 26 (5276) від 10 лютого 2012 року, доданої до клопотання ліквідатора Банкрута № 72 від 10 лютого 2012 року (вх. № 2077 від 13 лютого 2012 року) про долучення доказів.
Відповідно до звіту ліквідатора Банкрута та наданих останнім в судовому засіданні 13 серпня 2012 року пояснень ліквідатором Банкрута з метою формування ліквідаційної маси вчинено наступні дії.
Ліквідатором Банкрута направлено вимогу № 41 від 24 січня 2012 року, засновнику Банкрута Струковському В.А. з проханням передати бухгалтерську та іншу документацію Банкрута, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності Банкрута, а саме: оригінали установчих документів: статут Банкрута; Свідоцтво про державну реєстрацію; документи щодо реєстрації Банкрута в державних фондах, органах статистики та податкових органах тощо; оригінали внутрішніх документів Банкрута, що підтверджують повноваження керівних органів; оригінали протоколів зборів керівних органів Банкрута; відомості про видані довіреності; відомості про: списання необоротних активів (акти списання, перелік списаного майна); укладені й діючі угоди (копії договорів); відомості про операції (перерахування грошових коштів, відчуження або передання активів товариства); про нерухоме майно відносно якого Банкрут є орендодавцем або орендарем із зазначенням об'єкта оренди, його первісної та остаточної вартості, розміру орендної плати; відомості щодо активів підприємства, переданих у заставу; перелік підприємств із зазначенням поштових адрес та кодів ЄДРПОУ в яких Банкрут має частку у статутному фонді; перелік філій, підприємств та дочірніх підприємств Банкрута (із зазначенням адреси та кодів ЄДРПОУ); документації по Банкруту а саме: баланс підприємства (ф-1); звіт про фінансові результати (ф-2); звіт про рух грошових коштів (ф-3); звіт про власний капітал (ф-4); примітки до річної фінансової звітності (ф-5); звіт про наявність та рух основних фондів, амортизацію (знос) (ф-11-ОС); звіт про фінансові результати й дебіторську та кредиторську заборгованість (ф-1-Б); звіт праці (ф-1-ПВ); звіт про стан умов праці, пільги та компенсації за роботу зі шкідливими умовами праці (ф-1-ПВ (умови праці)); печатку Банкрута.
Запит № 53 від 30 січня 2012 року ліквідатором Банкрута направлений Відділу Держземагенства у Таращанському районі з проханням надати інформацію про наявність у Банкрута земельних ділянок у власності, користуванні, в тому числі в оренді із зазначенням детальної інформації щодо цього майна.
УПФ України у Таращанському районі Київської області ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 54 від 30 січня 2012 року з проханням надати: копії документів останньої звітності Банкрута; відомості про наявність у Банкрута рахунків та вкладів у банках та/чи інших кредитно-фінансових установах.
Ліквідатором Банкрута направлено Державній комісії з цінних паперів та фондового ринку інформаційний запит № 55 від 30 січня 2012 року з проханням надати інформацію щодо володіння Банкрутом цінними паперами інших підприємств.
Інформаційний запит № 56 від 30 січня 2012 року ліквідатором Банкрута направлено Комунальному підприємству Київської обласної ради «Білоцерківське міжміське бюро технічної інвентаризації»з проханням надати відомості: чи володіє Банкрут нерухомим майном з зазначенням детальної інформації щодо цього майна; якими були останні дії по розпорядженню даним майном, до яких вдалося керівництво Банкрута.
Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань Таращанського району ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 58 від 30 січня 2012 року з проханням надати копії документів останньої звітності Банкрута; інформацію про нарахування та сплату Банкрутом страхових внесків; інформацію про чисельність найманих працівників Банкрута та розмір їх заробітної плати.
Ліквідатором Банкрута до Таращанської міжрайонної виконавчої дирекції Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності направлено інформаційний запит № 59 від 30 січня 2012 року з проханням надати інформацію щодо заборгованості підприємства перед Фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності України.
Інформаційний запит № 60 від 30 січня 2012 року ліквідатором Банкрута направлено Державній інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті з проханням надати відомості щодо зареєстрованих за Банкрутом суден, які мають право плавання під Державним Прапором України.
Ставищенському РЕВ ДАІ ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 61 від 30 січня 2012 року з проханням надати відомості щодо зареєстрованих за Банкрутом транспортних засобів протягом останніх трьох років та причини зняття їх з обліку.
Ліквідатором Банкрута до Управління статистики у Київській області направлено інформаційний запит № 62 від 30 січня 2012 року з проханням надати інформацію про засновників Банкрута та чи є Банкрут засновником (учасником) інших підприємств згідно з даними ЄДРПОУ.
Інформаційний запит № 63 від 30 січня 2012 року ліквідатором Банкрута направлено Заступнику міністра транспорту та зв'язку України Голові державної авіаційної адміністрації з проханням надати відомості про реєстрацію і перереєстрацію підприємством авіаційної техніки (за останні 3 роки).
Таращанському районному центру зайнятості ліквідатором Банкрута направлено інформаційний запит № 64 від 30 січня 2012 року з проханням надати: копії останньої звітності Банкрута; інформацію про нарахування та сплату Банкрутом страхових внесків; повідомити про наявну заборгованість Банкрута по сплаті страхових внесків; інформацію про чисельність найманих працівників Банкрута та розмір їх заробітної плати.
Ліквідатором Банкрута до Інспекції державного технічного нагляду Київської області направлено інформаційний запит № 65 від 30 січня 2012 року з проханням надати відомості про реєстрацію і перереєстрацію підприємством тракторної, сільськогосподарської, дорожньо-будівельної та меліоративної техніки (за останні 3 роки).
Інформаційний запит № 66 від 30 січня 2012 року ліквідатором Банкрута направлено Таращанському відділенню ДПІ в Київській області з проханням надати: копії останньої податкової звітності Банкрута; відомості про наявність заборгованості Банкрута, щодо сплати податків, зборів та інших загальнообов'язкових платежів; відомості про наявність у Банкрута рахунків у банках та/чи інших кредитних установах.
За наслідками вчинення ліквідатором Банкрута для формування ліквідаційної маси дій, останнім встановлено наступне, а саме: в довідці № 358/10/15-3 від 03 лютого 2012 року Таращанським відділенням Рокитнянської міжрайонної державної податкової інспекції повідомлено, що заборгованість за Банкрутом відсутня; рахунки відсутні; до вказаної довідки додано копію розрахунку сплати єдиного податку суб'єктом малого підприємництва -юридичною особою за ІІІ квартал 2008 року Банкрута.
Таращанським районним центром зайнятості в довідці № 78/5 від 06 лютого 2012 року повідомлено, що заборгованості зі сплати страхових внесків до Фонду ЗДССУНВБ не має; на дату надання інформації районний центр зайнятості не володіє інформацією про чисельність найманих працівників Банкрута.
В довідці № 77-019 від 03 лютого 2012 року Таращанською міжрайонною виконавчою дирекцією Київського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності повідомлено про відсутність заборгованості Банкрута.
ВРЕР по обслуговуванню Володарського, Ставищенського, Таращанського, Тетіївського районів при УДАЇ ГУ МВС України в Київській області в довідці № 76 від 08 лютого 2012 року повідомлено, що станом на 07 лютого 2012 року за Банкрутом транспортні засоби не значаться.
В довідці № 120 від 09 лютого 2012 року управлінням Держкомзему у Таращанському районі Київської області повідомлено, що земельна ділянка по м. Тараща, вул. Михайлівська, буд. 30 Таращанського району Київської області за Банкрутом не рахується.
Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку в довідці № 09/03/781/нк від 09 лютого 2012 року повідомлено, що станом на 31 грудня 2011 року Банкрут серед власників, які володіють 10% і більше пакетів акцій емітентів, відсутнє.
В довідці № 02/2-11/047 від 07 лютого 2012 року Головного управління статистики у Київській області повідомлено, що Банкрут в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України по Київській області серед засновників інших суб'єктів станом на 07 лютого 2012 року не значиться.
Державною інспекцією України з безпеки на морському та річковому транспорті в довідці № 464-4.1/9.2/45-12 повідомлено, що записи щодо суден, власником або судновласником яких є Банкрут в Державному судновому реєстрі України та Судновій книзі України, що ведуться по м. Києву, відсутні.
В довідці № 1.19-02203 від 28 лютого 2012 року Державною авіаційною службою (Державіаслужбою України) повідомлено, що в Державному реєстрі цивільних повітряних суден України на Банкрута повітряних суден зареєстровано не було.
Інспекцією Державного технічного нагляду Київської обласної державної адміністрації в довідці № 163 від 06 березня 2012 року повідомлено, що в інспекції державного технічного нагляду Київської обласної державної адміністрації, відповідно до комп'ютерної бази даних, Банкрут техніку не реєстрував.
В довідці № 2436 від 23 липня 2012 року Комунального підприємства Київської обласної ради «Білоцерківське міжміське бюро технічної інвентаризації», повідомлено, що станом на 10 липня 2012 року за Банкрутом право власності не зареєстровано в Реєстрі прав власності ДП «Інформаційного центру»Міністерства юстиції України.
Відсутність майна у Банкрута підтверджено також Витягом з державного реєстру правочинів на запит органу державної влади № 11512357 від 29 червня 2012 року на Банкрута та Витягом з Державного реєстру правочинів № 11600314 від 20 липня 2012 року на Банкрута, відповідно до яких щодо правочинів, стороною якого є Банкрут в Державному реєстрі правочинів інформація відсутня; Розширеним витягом з Державного реєстру обтяжень рухомого майна на запит органу державної влади № 36748032 від 04 липня 2012 року на Банкрута, Витягом з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 37010625 від 20 липня 2012 року на Банкрута, розширеним витягом з Державного реєстру обтяжень рухомого майна на запит органу державної влади № 36747804 від 04 липня 2012 року на Банкрута, Витягом з Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна № 37010560 на Банкрута, відповідно до яких відсутня інформація стосовно майна Банкрута, що внесено до Державного реєстру обтяжень рухомого майна та Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна яке є предметом застави.
Розглянувши клопотання ліквідатора Банкрута № 452 від 27 липня 2012 року про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута та припинення провадження у справі № Б8/149-11 про банкрутство Банкрута, судом встановлено наступне.
Згідно клопотання ліквідатора Банкрута № 452 від 27 липня 2012 року про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута та припинення провадження у справі № Б8/149-11 про банкрутство Банкрута та звіту ліквідатора Банкрута № 453 від 27 липня 2012 року про використання коштів боржника, у місячний термін від дня опублікування оголошення про визнання ТАРАЩАНСЬКОГО МІСЬКОГО СПОЖИВЧОГО ТОВАРИСТВА «ГРОНО»Банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури до нього надійшла заява від Таращанського районного центру зайнятості про визнання кредитором на суму 11 533,42 грн.
До поданого ліквідатором Банкрута реєстру вимог кредиторів Банкрута включено вимоги: 1) Управління Пенсійного фонду України у Таращанському районі Київської області (ідентифікаційний код: 22202715, місцезнаходження: 09500, Київська обл., м. Тараща, вул. Леніна, буд. 3) в сумі 6 247,44 грн. основного боргу, що віднесені ліквідатором Банкрута до 3 черги задоволення вимог кредиторів; 2) Таращанського районного центру зайнятості -робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (ідентифікаційний код: 22200567, місцезнаходження: 09500, Київська область м. Тараща, вул. Шевченка, буд. 12) в сумі 11 533,42 грн., що віднесені ліквідатором Банкрута до 2 черги задоволення вимог кредиторів; 3) Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Таращанському районі Київської області (ідентифікаційний код: 25885650) в сумі 150,54 грн., що віднесені ліквідатором до 2 черги задоволення вимог кредиторів.
Згідно ч. 6 ст. 14 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", вимоги кредиторів, визнані боржником або господарським судом, включаються розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів. Відповідно до ч. 1 п. 49 Постанови Пленуму Верховного Суду України «Про судову практику в справах про банкрутство»№ 15 від 18 грудня 2009 року, згідно з частиною шостою статті 14 Закону вимоги кредиторів, визнані боржником або господарським судом, включаються розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів . За змістом цієї норми до реєстру мають включатися визнані вимоги всіх конкурсних кредиторів, у тому числі безспірні вимоги кредитора (кредиторів), за заявою якого (яких) порушено справу про банкрутство .
Частиною 4 п. 45 Постанови Пленуму Верховного Суду України «Про судову практику в справах про банкрутство»від 18 грудня 2009 року № 15 передбачено, що кредитор (кредитори), за заявою якого (яких) порушено справу про банкрутство, не подає (подають) заяв після опублікування в офіційному друкованому органі оголошення про порушення цієї справи. Вимоги ініціюючих кредиторів вважаються визнаними і після їх перевірки у підготовчому засіданні підлягають внесенню розпорядником майна до реєстру.
01 листопада 2011 року постановою господарського суду Київської області у цій справі визнано грошові вимоги Кредитора -Управління Пенсійного фонду України у Таращанському районі Київської області (ідентифікаційний код: 22202715, місцезнаходження: 09500, Київська обл., м. Тараща, вул. Леніна, буд. 3) в сумі 6 247,44 (шість тисяч двісті сорок сім гривень 44 коп.) грн. -заборгованості по сплаті внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування.
Згідно ч. 2 ст. 35 Господарського процесуального кодексу України, факти, встановлені рішенням господарського суду (іншого органу, який вирішує господарські спори), за винятком встановлених рішенням третейського суду, під час розгляду однієї справи, не доводяться знову при вирішенні інших спорів, в яких беруть участь ті самі сторони.
Враховуючи вищевикладене, вказані вимоги ініціюючого Кредитора в сумі 6 247,44 (шість тисяч двісті сорок сім гривень 44 коп.) грн. заборгованості по сплаті внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування підлягають задоволенню у 3 чергу відповідно до п. п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону про банкрутство, де встановлено, що у третю чергу задовольняються вимоги щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів).
Розглядаючи заяви з вимогами до Банкрута, що надійшли від Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Таращанському районі Київської області та Таращанського районного центру зайнятості -робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, судом встановлено наступне.
Як вже було зазначено, 21 жовтня 2011 року через відділ діловодства від Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Таращанському районі Київської області надійшла позовна заява № 91 від 14 жовтня 2011 року, в якій заявник просить суд приєднати його заяву про визнання поточних кредиторських вимог по справі № Б8/149-11 від 04 жовтня 2011 року; визнати його поточним кредитором Банкрута на суму 150,54 грн.
Відповідно до ч. 15 ст. 11 Закону про банкрутство в редакції Закону України від 22 вересня 2011 року № 3795-VI, що набрав чинності 16 жовтня 2011 року, після офіційного оприлюднення ухвали про порушення справи про банкрутство на офіційному веб-сайті судової влади України всі кредитори незалежно від настання строку виконання зобов'язань мають право подавати заяви з грошовими вимогами до боржника згідно із статтею 14 цього Закону.
Судом встановлено, що позовна заява Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Таращанському районі Київської області № 91 від 14 жовтня 2011 року надійшла до господарського суду Київської області 21 жовтня 2011 року, -в межах строків, встановлених ч. 15 ст. 11 Закону про банкрутство.
Відповідно до реєстру вимог кредиторів Банкрута станом на 27 липня 2012 року, ліквідатором Банкрута вимоги Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Таращанському районі Київської області в сумі 150,54 грн. внесені до реєстру вимог кредиторів Банкрута станом на 27 липня 2012 року до 2 черги задоволення вимог кредиторів.
Свої вимоги Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Таращанському районі Київської області обґрунтовує тим, що у Банкрута наявна заборгованість за 4 квартал 2008 року по сплаті страхових внесків у сумі 150,54 грн.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 45 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності»в редакції, чинній станом на дату виникнення у Банкрута обов'язку по сплаті страхових внесків до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, роботодавець як страхувальник зобов'язаний своєчасно та повністю нараховувати і сплачувати в установленому порядку страхові внески до Фонду соціального страхування від нещасних випадків.
Банкрут зареєстрований платником страхових внесків до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України 14 квітня 2003 року, що підтверджено доданою до позовної заяви Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Таращанському районі Київської області № 91 від 14 жовтня 2011 року копією Страхового свідоцтва № 1022000319 на Банкрута.
На підставі дослідження матеріалів справи, судом встановлено, що самостійне нарахування Банкрутом зобов'язань по сплаті страхових внесків до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України підтверджено копією розрахункової відомості про нарахування і перерахування страхових внесків та витрачання коштів Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України за 4 квартал 2008 року, згідно якого Банкрутом самостійно нараховано зобов'язання по сплаті страхових внесків до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України за 4 квартал 2008 року у розмір 0,7% фонду заробітної плати у сумі 150,54 грн. Зазначена розрахункова відомість підписана Струковським В.А., підпис якого засвідчено печаткою Банкрута та який згідно Довідки № 66/2003 про включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України Київського обласного управління статистики Державного комітету статистики України на Банкрута являвся керівником Банкрута.
Враховуючи вищевикладене, вказані вимоги Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Таращанському районі Київської області в сумі 150,54 грн. заборгованості по сплаті страхових внесків до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України підлягають задоволенню у другу чергу задоволення вимог кредиторів відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону про банкрутство, згідно якого у другу чергу задовольняються вимоги, що виникли із зобов'язань банкрута перед працівниками підприємства-банкрута (за винятком повернення внесків членів трудового колективу до статутного капіталу підприємства), крім вимог, задоволених у першу чергу, зобов'язань, що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров'ю громадян, шляхом капіталізації відповідних платежів, у тому числі до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України за громадян, які застраховані в цьому Фонді, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, зобов'язань зі сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, з повернення невикористаних коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, а також вимоги громадян - довірителів (вкладників) довірчих товариств або інших суб'єктів підприємницької діяльності, які залучали майно (кошти) довірителів (вкладників).
Як зазначено, 06 березня 2012 року через відділ діловодства господарського суду Київської області від Таращанського районного центру зайнятості -робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття надійшла заява № 117/1 від 29 лютого 2012 року про визнання кредитором Таращанського районного центру зайнятості про банкрутство Банкрута, в якій заявлено вимоги до Банкрута, а саме: визнати Таращанський районний центр зайнятості кредитором; визнати грошові вимоги Таращанського районного центру зайнятості до Банкрута у сумі 11 533,42 грн. та включити їх до реєстру вимог кредиторів.
Судом встановлено, що заява № 117/1 від 29 лютого 2012 року про визнання кредитором Таращанського районного центру зайнятості про банкрутство Банкрута, подана до господарського суду в строки, встановлені Законом про банкрутство.
Відповідно до реєстру вимог кредиторів Банкрута станом на 27 липня 2012 року, ліквідатором Банкрута вимоги Таращанського районного центру зайнятості внесені до реєстру до 2 черги задоволення вимог кредиторів; згідно відзиву № 156 від 21 березня 2012 року, адресованого Таращанському районному центру зайнятості, ліквідатором Банкрута повідомлено, що заперечень по заявленим вимогам до Банкрута Таращанського районного центру зайнятості не має, вважає за можливе включить Таращанський районний центр зайнятості до реєстру вимог кредиторів Банкрута з сумою вимог 11 533,42 грн.
Детально дослідивши матеріали справи при розгляді заяви Таращанського районного центру зайнятості -робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття № 117/1 від 29 лютого 2012 року про визнання кредитором Таращанського районного центру зайнятості про банкрутство Банкрута, судом встановлено наступне.
Свої вимоги Таращанський районний центр зайнятості обґрунтовує тим, що у Банкрута є заборгованість до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття у вигляді штрафу за порушення п. 5 ст. 20 Закону України «Про зайнятість населення»та ст. 49? Кодексу законів про працю України -неподання звіту за Ф № 4-ПН про заплановане вивільнення працівника та про фактичне вивільнення.
Вказані вимоги Таращанського районного центру зайнятості -робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття до Банкрута підтвердженні постановою Київського окружного адміністративного суду від 23 червня 2009 року у справі № 2-а-6228/09/1070, згідно якого позов Таращанського районного центру зайнятості -робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття до Банкрута задоволено; постановлено стягнути з Банкрута на користь Таращанського районного центру зайнятості -робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття штраф у сумі 11 533,42 грн.; також вказана заборгованість підтверджена виконавчим листом по адміністративній справі № 2а-6228/09/1070 Київського окружного адміністративного суду, що виданий на виконання постанови Київського окружного адміністративного суду від 23 червня 2009 року, яке набрало законної сили 14 грудня 2009 року.
Як вже було зазначено, ліквідатором Банкрута вимоги Таращанського районного центру зайнятості -робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття у сумі 11 533,42 грн. віднесено до 2 черги задоволення вимог кредиторів.
В своїй заяві № 117/1 від 29 лютого 2012 року про визнання кредитором Таращанського районного центру зайнятості про банкрутство Банкрута Таращанським районним центром зайнятості -робочим органом виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття заявлено вимоги до Банкрута в сумі 11 533,42 грн., які, як вказує Таращанський районний центр зайнятості -робочий орган виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, -є штрафом.
Згідно постанови Київського окружного адміністративного суду від 23 червня 2009 року у справі № 2-а-6228/09/1070, виконавчого листа по адміністративній справі № 2а-6228/09/1070 Київського окружного адміністративного суду, що виданий на виконання постанови Київського окружного адміністративного суду від 23 червня 2009 року, яке набрало законної сили 14 грудня 2009 року, заборгованість Таращанського районного центру зайнятості -робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття у сумі 11 533,42 грн. є штрафом.
Відповідно до ч. 5 п. 17 Постанови № 15, вирішуючи питання про склад вимог з податками і зборами (обов'язковими платежами) при порушенні справ про банкрутство суди мають виходити з того, що суми пені, штрафів та інших фінансових санкцій враховуються окремо в реєстрі вимог кредиторів і задовольняються у шосту чергу в порядку черговості, встановленої статтею 31 Закону .
На підставі викладеного, суд дійшов висновку, що вимоги Таращанського районного центру зайнятості -робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття у сумі 11 533,42 грн. штрафу підлягають задоволенню у шосту чергу, відповідно до п.п. 6 ч. 1 ст. 31 Закону про банкрутство, згідно якої у шосту чергу задовольняються інші вимоги.
В судовому засіданні 13 серпня 2012 року ліквідатором Банкрута -арбітражним керуючим Мальцевою А.В. заявлено усне клопотання про визнання витрат ліквідатора Банкрута у справі про банкрутство № Б8/149-11 на загальну суму 12 518,49 (дванадцять тисяч п'ятсот вісімнадцять гривень 49 коп.) грн.
Розглянувши витрати ліквідатора Банкрута, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство, судом встановлено наступне.
У своєму звіті № 453 від 27 липня 2012 року про використання коштів боржника ліквідатор Банкрута повідомляє, що витрати на проведення ліквідаційної процедури становлять: заробітна плата ліквідатора Банкрута з 01 листопада 2011 року по 13 серпня 2012 року -11 618,00 грн.; розсилка поштових повідомлень та запитів - 494,24 грн.; публікація оголошення в газеті «Голос України»-406,25 грн., що підтверджено документально.
Згідно абз. 1 ч. 10 ст. 3? Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків здійснюються в порядку, встановленому цим Законом, за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника.
Детально дослідивши матеріали справи при розгляді клопотання ліквідатора Банкрута про визнання витрат ліквідатора Банкрута в сумі 12 518,49 грн., судом встановлено, що вище зазначені витрати відносяться до витрат ліквідатора Банкрута у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків у справі про банкрутство № Б8/149-11.
Враховуючи вище викладене, витрати ліквідатора Банкрута, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство у сумі 12 518,49 (дванадцять тисяч п'ятсот вісімнадцять гривень 49 коп.) грн. підлягають задоволенню, відповідно до підпункту ?г? пункту 1 ч. 1 ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", де зазначено, що витрати, пов'язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді та роботою ліквідаційної комісії, у тому числі: витрати на оплату державного мита; витрати заявника на публікацію оголошення про порушення справи про банкрутство; витрати на публікацію в офіційних друкованих органах інформації про порядок продажу майна банкрута; витрати на публікацію в засобах масової інформації про поновлення провадження у справі про банкрутство у зв'язку з визнанням мирової угоди недійсною; витрати арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), пов'язані з утриманням і збереженням майнових активів банкрута; витрати кредиторів на проведення аудиту, якщо аудит проводився за рішенням господарського суду за рахунок їх коштів; витрати на оплату праці арбітражних керуючих (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) в порядку, передбаченому статтею 27 цього Закону, в І чергу з тих підстав, що вони належать до витрат, що пов'язані з провадженням у справі про банкрутство в господарському суді.
Відповідно до частин 5, 6 ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", вимоги, заявлені після закінчення строку, встановленого для їх подання, не розглядаються і вважаються погашеними. Вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Ліквідатором Банкрута подано суду ліквідаційний баланс Банкрута ліквідаційний баланс Банкрута на 27 липня 2012 року, в якому засвідчено відсутність майна Банкрута.
В судовому засіданні ліквідатор Банкрута підтвердив, що ним не виявлено майна Банкрута, яке є предметом застави; майно Банкрута, яке б знаходилось у третіх осіб на зберіганні або передавалось іншим особам, та за яке не отримані кошти, не виявлено; звільнення працівників, яким має бути виплачена вихідна допомога, не проводилось, вихідна допомога не виплачувалась; у Банкрута відсутня заборгованість з виплати заробітної плати; у зв'язку з відсутністю документів бухгалтерського обліку аудиторська перевірка господарської діяльності, в тому числі фінансової звітності Банкрута не проводилась; на час проведення ліквідаційної процедури всі рахунки Банкрута закриті.
Таким чином судом встановлено, що грошові вимоги Кредитора -Управління Пенсійного фонду України у Таращанському районі Київської області (ідентифікаційний код: 22202715) в сумі 6 247,44 (шість тисяч двісті сорок сім гривень 44 коп.) грн. -заборгованості по сплаті внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Таращанському районі Київської області (ідентифікаційний код: 25885650) в сумі 150,54 грн. заборгованості по сплаті страхових внесків, Таращанського районного центру зайнятості -робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (ідентифікаційний код: 22200567) у сумі 11 533,42 грн. штрафу та витрати ліквідатора Банкрута пов'язані з провадженням у справі про банкрутство в сумі 12 518,49 грн. не можуть бути погашенні в зв'язку з відсутністю майна Банкрута.
Отже, у зв'язку з відсутністю майна та будь-яких інших активів у Банкрута за рахунок реалізації яких можна погасити вимоги Кредитора -Управління Пенсійного фонду України у Таращанському районі Київської області (ідентифікаційний код: 22202715) в сумі 6 247,44 (шість тисяч двісті сорок сім гривень 44 коп.) грн. -заборгованості по сплаті внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Таращанському районі Київської області (ідентифікаційний код: 25885650) в сумі 150,54 (сто п'ятдесят гривень 54 коп.) грн. заборгованості по сплаті страхових внесків, Таращанського районного центру зайнятості -робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (ідентифікаційний код: 22200567) у сумі 11 533,42 (одинадцять тисяч п'ятсот тридцять три гривні 42 коп.) грн. штрафу та витрати ліквідатора Банкрута пов'язані з провадженням у справі про банкрутство у сумі 12 518,49 (дванадцять тисяч п'ятсот вісімнадцять гривень 49 коп.) грн., їх грошові вимоги,-вважаються погашеними.
За таких обставин, розглянувши матеріали справи, звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, а також додані до звіту документи та заслухавши ліквідатора Банкрута, судом встановлено, що ліквідатором Банкрута вжито всіх необхідних дій для виявлення документації, встановлення активів Банкрута, для задоволення вимог кредиторів та виконання покладених на ліквідатора Банкрута Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" обов'язків, в зв'язку з чим, звіт ліквідатора Банкрута та ліквідаційний баланс Банкрута підлягають затвердженню, а ТАРАЩАНСЬКЕ МІСЬКЕ СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО «ГРОНО», ідентифікаційний код: 32254731, місцезнаходження: 09500, Київська обл., Таращанський район, м. Тараща, вул. Михайлова, буд. 30, ліквідації та виключенню з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо: затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому ст. 32 цього Закону. У зв'язку із затвердженням судом звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, суд дійшов висновку припинити провадження у справі № Б8/149-11.
Відповідно до ч. 5 ст. 39 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців», у разі, якщо після завершення ліквідаційної процедури в процесі банкрутства, яка встановлена законом, судом постановлене рішення про ліквідацію юридичної особи - банкрута, суд, що виніс відповідне рішення, в день набрання ним законної сили направляє його державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи - банкрута для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.
Керуючись ст.ст. 3?, 31, 32, 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, ч. 5 ст. 39 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», Постановою Пленуму Верховного Суду України «Про судову практику в справах про банкрутство»від 18 грудня 2009 року №15, суд -
УХВАЛИВ:
1. Клопотання ліквідатора Банкрута -арбітражного керуючого Мальцевої Альбіни Вячеславівни № 452 від 27 липня 2012 року про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута та припинення провадження у справі № Б8/149-11 про банкрутство Банкрута та усне клопотання ліквідатора Банкрута арбітражного керуючого Мальцевої А.В. про визнання витрат ліквідатора Банкрута у справі № Б8/149-11 на загальну суму 12 518,49 грн., -задовольнити.
2. Затвердити звіт ліквідатора Банкрута -арбітражного керуючого Мальцевої Альбіни Вячеславівни та ліквідаційний баланс ТАРАЩАНСЬКОГО МІСЬКОГО СПОЖИВЧОГО ТОВАРИСТВА «ГРОНО», ідентифікаційний код: 32254731, місцезнаходження: 09500, Київська обл., Таращанський район, м. Тараща, вул. Михайлова, буд. 30.
3. Ліквідувати юридичну особу Банкрута - ТАРАЩАНСЬКЕ МІСЬКЕ СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО «ГРОНО», ідентифікаційний код: 32254731, місцезнаходження: 09500, Київська обл., Таращанський район, м. Тараща, вул. Михайлова, буд. 30.
4. Вимоги усіх кредиторів визнати погашеними.
5. Провадження у справі № Б8/149-11 про банкрутство ТАРАЩАНСЬКОГО МІСЬКОГО СПОЖИВЧОГО ТОВАРИСТВА «ГРОНО», ідентифікаційний код: 32254731, місцезнаходження: 09500, Київська обл., Таращанський район, м. Тараща, вул. Михайлова, буд. 30, -припинити.
6. Зобов'язати ліквідатора Банкрута -арбітражного керуючого Мальцеву А.В. подати державному реєстратору Таращанської районної державної адміністрації (09500, Київська область, м. Тараща, вул. Радянська, буд. 1) копію даної ухвали для проведення реєстрації припинення юридичної особи Банкрута.
7. Зобов'язати ліквідатора Банкрута -арбітражного керуючого Мальцеву А.В. повідомити Управління з питань банкрутства Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України (04071, м. Київ, вул. Ярославська, буд. 5/2, каб. 2) про завершення ліквідаційної процедури.
8. Ухвалу надіслати : державному реєстратору Таращанської районної державної адміністрації (09500, Київська область, м. Тараща, вул. Радянська, буд. 1); Головному Управлінню статистики в Київській області (04050, м. Київ-50, вул. Тургенівська, 71); Копію ухвали надіслати : Управлінню Пенсійного фонду України у Таращанському районі Київської області (09500, Київська обл., м. Тараща, вул. Леніна, буд. 3); ТАРАЩАНСЬКОМУ МІСЬКОМУ СПОЖИВЧОМУ ТОВАРИСТВУ «ГРОНО»(09500, Київська обл., Таращанський район, м. Тараща, вул. Михайлова, буд. 30); Управлінню з питань банкрутства Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України (04071, м. Київ, вул. Ярославська, буд. 5/2, каб. 2); ліквідатору Банкрута -арбітражному керуючому Мальцевій А.В. (на дві адреси: м. Київ, пр-т Тичини, буд. 20-А; 01033, М. Київ, а/с 121 ); Відділенню виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Таращанському районі Київської області (09500, Київська область, м. Тараща, вул. Радянська, буд. 38); Таращанському районному центру зайнятості -робочому органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, (09500, Київська область м. Тараща, вул. Шевченка, буд. 12); Шегеді З.І. (09500, Київська область, Таращанський район, м. Тараща, вул. Михайлова, буд. 21); Струковському В.А. ( 09500, Київська область, Таращанський район, м. Тараща, вул. Михайлова, буд. 30); Великій О.А. (09500, Київська область, Таращанський район, м. Тараща, вул. Чкалова, буд. 10).
Суддя Скутельник П.Ф.
Суд | Господарський суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 13.08.2012 |
Оприлюднено | 03.09.2012 |
Номер документу | 25813201 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Київської області
Скутельник П.Ф.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні