Постанова
від 12.09.2012 по справі 2а/1270/6258/2012
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Категорія №8.1.1

ПОСТАНОВА

Іменем України

12 вересня 2012 року Справа № 2а/1270/6258/2012

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

судді Ушакова Т.С.

при секретарі судового засідання Разіній Н.В.,

за участю:

представника позивача: Гасанова З.В. (довіреність № 03/8ю від 24.07.2012),

представника відповідача: Купцової О.М. (довіреність від 06.08.2012 № 29/10),

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовною заявою Приватного підприємства «Валуйське» до Ленінської міжрайонної державної податкової інспекції у м. Луганську Луганської області Державної податкової служби про визнання протиправними дій, -

ВСТАНОВИВ:

13 серпня 2012 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Приватного підприємства «Валуйське» до Ленінської міжрайонної державної податкової інспекції у м. Луганську, в якому позивач просив суд визнати протиправними дії відповідача щодо проведення зустрічної звірки ПП «Валуйське» щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за березень-квітень 2012 року, за результатами яких складено акт № 621/15-300/35239669 від 17.07.2012.

В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що 03.08.2012 ПП «Валуйське» отримало від Ленінської МДПІ у м. Луганську супровідний лист № 15725/15-300 від 03.08.2012 та акт № 621/15-300/35239669 від 17.07.2012 «Про неможливість проведення зустрічної звірки Приватного підприємства «Валуйське» (код ЄДРПОУ 35239669) щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за березень-квітень 2012 року».

Фактично відповідач не мав законних підстав на здійснення заходів щодо проведення зустрічної звірки ПП «Валуйське» за період березень-квітень 2012 року та складання акту, оскільки податковим органом не вказано в акті № 621/15-300/35239669 від 17.07.2012, коли саме було направлено запит ПП «Валуйське» щодо надання інформації та її документального підтвердження по господарським взаємовідносинам із вищевказаними контрагентами, а також не зазначено, чи було отримано вказаний запит позивачем, що є порушенням Порядку проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затвердженого постановою КМУ від 27.12.2010 № 1232.

Також відповідач здійснив заходи, по проведенню зустрічної звірки ПП «Валуйське» за період березень-квітень 2012 року без відповідного запиту органу державної податкової служби (ініціатор) про проведення зустрічної звірки для підтвердження отриманих від платника податків та зборів даних. Не зазначено, від якої районної ДПІ надійшов запит, коли він надійшов, також відсутні дані щодо конкретних господарських відносин, які необхідно підтвердити документально. Податковий орган, який дає завдання щодо здійснення перевірки, має визначити перелік питань, що підлягають з'ясуванню під час проведення зустрічної звірки. А вже під час перевірки податківці, спираючись на цей перелік, переглядають первинні та інші бухгалтерські документи на предмет їх достовірності й відповідності записів про рух коштів або товарно-матеріальних цінностей за кількістю, ціною та вартістю у платника податків та суб'єкта господарювання.

Згідно п. 73.5 ст. 75 ПУ України зустрічні звірки не є перевірками і проводяться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. За результатами зустрічних звірок складається довідка, яка надається суб'єкту господарювання у десятиденний термін. Однак, відповідачем був складений саме акт, а не довідка, як цього вимагає законодавство. З тексту Акту вбачається, що Ленінській МДПІ у м. Луганську фактично здійснила перевірку ПП «Валуйське» під час придбання та продажу товарів (послуг) за період березень-квітень 2012 року, зробивши хибний висновок про безпідставність формування податкових зобов'язань та податкового кредиту за відповідний період.

Крім того, в Акті №621/15-300/35239669 від 17.07.2012 відповідач зазначив, що згідно висновку ГВПМ СДПІ по роботі з ВПП у м. Луганську від 17.07.2012 № 5616/7/07-50 ПП «Валуйське» за податковою адресою не встановлено. Ця інформація не відповідає дійсності, оскільки ПП «Валуйське» зареєстроване та знаходиться за адресою: 91047 м.Луганськ, вул. Краснодонська, 4а, що підтверджено державним реєстратором.

Позивач вважає, що відповідач не мав законних підстав для проведення зустрічної звірки та складання акту №621/15-300/35239669 від 17.07.2012.

27 серпня 2012 року від позивача надійшла заява про збільшення позовних вимог, в якій позивач просив суд, крім раніше зазначених позовних вимог, визнати протиправними дії відповідача щодо зменшення в інформаційних базах органів ДПС показників, заявлених ПП «Валуйське» у податкових деклараціях за березень-квітень 2012 року, а саме податкового кредиту на суму 1 982 268,17 грн. та податкового зобов'язання на суму 1 655 327,75 грн. та зобов'язати відповідача здійснити дії щодо внесення змін в інформаційні бази органів ДПС, в тому числі до картки особового рахунку ПП «Валуйське», відобразивши дані, заявлені ПП «Валуйське» у податкових деклараціях за березень-квітень 2012 року, а саме податкового кредиту на суму 1 982 268,17 грн. та податкового зобов'язання на суму 1 655 327,75 грн., які були зняті на підставі акту №621/15-300/35239669 від 17.07.2012 «Про неможливість проведення зустрічної звірки Приватного підприємства «Валуйське» (код ЄДРПОУ 35239669) щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за березень-квітень 2012 року».

Ухвалою суду від 29 серпня 2012 року замінено відповідача про справі з Ленінської міжрайонної державної податкової інспекції у м. Луганську на Ленінську міжрайонну державну податкову інспекції у м. Луганську Луганської області Державної податкової служби.

Ухвалою суду від 12 вересня 2012 року залишено без розгляду позовну заяву Приватного підприємства «Валуйське» до Ленінської міжрайонної державної податкової інспекції у м. Луганську Луганської області Державної податкової служби про визнання протиправними дій, зобов'язання вчинити дії в частині вимог щодо визнання протиправними дії відповідача щодо зменшення в інформаційних базах органів ДПС показників, заявлених ПП «Валуйське» у податкових деклараціях за березень-квітень 2012 року, а саме податкового кредиту на суму 1 982 268,17 грн. та податкового зобов'язання на суму 1 655 327,75 грн. та зобов'язання відповідача здійснити дії щодо внесення змін в інформаційні бази органів ДПС, в тому числі до картки особового рахунку ПП «Валуйське», відобразивши дані, заявлені ПП «Валуйське» у податкових деклараціях за березень-квітень 2012 року, а саме податкового кредиту на суму 1 982 268,17 грн. та податкового зобов'язання на суму 1 655 327,75 грн., які були зняті на підставі акту №621/15-300/35239669 від 17.07.2012 «Про неможливість проведення зустрічної звірки Приватного підприємства «Валуйське» (код ЄДРПОУ 35239669) щодо підтвердження господарських відносин у зв'язку із відкликанням даної частини позовних вимог.

Представник позивача в судовому засіданні підтримав заявлені позовні вимоги у повному обсязі, підтримав доводи, викладені у позові, просив суд задовольнити позов у повному обсязі.

Представник відповідача в судовому засіданні позовні вимоги не визнав, просив суд відмовити у задоволенні позову у зв'язку з його необґрунтованістю, підтримав доводи, викладені в раніше наданих суду письмових запереченнях на позов, в яких зазначив, що у зв'язку із наявністю податкових ризиків по взаємовідносинам ПП «Валуйське» з сумнівними контрагентами по ланцюгу постачання та відповідно до п. 73.5 ст. 73 Податкового кодексу України Ленінською МДПІ у м. Луганську Луганської області ДПС 17.07.2012 було надіслано на адресу позивача запит від 17.07.2012 № 13577/15-300 щодо надання інформації та її документального підтвердження по господарських взаємовідносинах із вищевказаними контрагентами.

Станом на 17.07.2012, тобто на момент проведення звірки, документи бухгалтерського та податкового обліку, які підтверджують формування суми податкових зобов'язань та податкового кредиту від ПП «Валуйське» до МДПІ не надходили.

17.07.2012 податковим органом було складено акт №621/15-300/35239669 про неможливість проведення зустрічної звірки ПП «Валуйське» (код ЄДРПОУ 35239669) щодо підтвердження господарських відносин із платниками за березень-квітень 2012 року.

Згідно податкової декларації з податку на прибуток за 1 квартал 2012 року валові доходи підприємства становлять 533 177,00 грн., до сплати в державний бюджет 5 385,00 грн., основні фонди відсутні.

Згідно довідки 1-ДФ за 1-й квартал 2012 року від 24.04.2012 № 9021564947 на підприємстві працювало 2 особи та за ці вільно-правовими договорами - 3 особи.

Відповідно до листа ГВПМ СДПІ по роботі з ВПП у м. Луганську від 17.07.2012 №5615/7/07-50 було здійснено вихід за юридичною адресою ПП «Валуйське» (м.Луганськ, вул. Краснодонська, 4А), в результаті чого підприємства та посадових осіб не встановлено.

Представник відповідач зазначає, що на час складання акту та на теперішній час не має можливості встановити вид транспорту, розмір витрат та особу, яка понесла дані витрати, щодо легітимності проведення господарських операцій за вказані періоди. Зазначене підтверджує відсутність доказів фактичного отримання товару та реального його транспортування.

Висновком акту встановлено, що за березень-квітень 2012 року ПП «Валуйське» безпідставно сформувало податкові зобов'язання з ПДВ по операціям з продажу товарів на загальну суму 1 655 327,75 грн. та податкового кредиту на суму 1 982 268,17 грн.

В подальшому акт про неможливість проведення зустрічної звірки ПП «Валуйське» щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за березень-квітень 2012 року від 17.07.2012 № 621/15/300/35329669 був направлений на адреси інших ДПІ України.

Представник відповідача вважає невірним твердження позивача стосовно того, що за результатами зустрічної перевірки повинна бути складена довідка, оскільки складено саме акт про неможливість проведення зустрічної звірки, який підписаний тільки працівником ДПІ.

Акти (довідки) та рішення органу ДПС є такими, що не породжують певних правових наслідків, не створюють юридичний стан платника податків.

Враховуючи викладене, представник відповідача вважає, що вищевказаний акт від 17.07.2012 № 621/15/300/35329669 не породжує для позивача певних правових наслідків, тому визнання неправомірними дій щодо не проведення даної зустрічної звірки є безпідставним.

На підставі викладеного представник відповідача просив суд відмовити у задоволенні позовних вимог ПП «Валуйське».

Суд, вислухавши пояснення представника позивача та представника відповідача, дослідивши матеріали справи та надані сторонами докази, приходить до наступного.

Відповідно до Конституції України кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій, чи бездіяльності органів державної влади, місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові та службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.

Відповідно до вимог Кодексу адміністративного судочинства України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого вирішує справи відповідно до Конституції та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України та застосовує інші нормативно-правові акти, прийняті відповідним органом на підставі, у межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією та законами України.

Згідно із частиною 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності відповідно до частини 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

В судовому засіданні встановлено та підтверджується матеріалами справи, що Приватне підприємство «Валуйське» (далі - ПП «Валуйське»), ідентифікаційний код 35239669, 27.06.2007 зареєстровано як юридична особа виконавчим комітетом Луганської міської ради, місцезнаходження юридичної особи: м. Луганськ, вул. Краснодонская, б. 4а.

ПП «Валуйське» знаходиться на податковому обліку в Ленінській МДПІ у м.Луганську, що підтверджується довідкою про взяття на облік платника податків від 04.10.2011 № 1253, копія якої заходиться в матеріалах справи.

Як вбачається з матеріалів справи, 17.07.2012 старшим державним податковим інспектором відділу адміністрування податку на додану вартість Чернявським О.М. складено акт № 621/15-300/35239669 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання Приватного підприємства «Валуйське» (код за ЄДРПОУ 35239669) щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за березень-квітень 2012 року».

У вищевказаному акті зазначено, що на підставі службового посвідчення серії УЛГ №091564, виданого 23.05.2011 Ленінською МДПІ у м. Луганську, старшим державним податковим інспектором відділу адміністрування податку на додану вартість управління оподаткування юридичних осіб, Чернявським М.О., згідно із. П. 73.5 ст. 73 Податкового кодексу України здійснено відповідні заходи з метою проведення зустрічної звірки ПП «Валуйське» (код ЄДРПОУ 35239669) з питань підтвердження господарських відносин з контрагентами їх реальності та повноти відображення в обліку за березень-квітень 2012 року. На адресу ПП «Валуйське» було надіслано запит № 13577/15-300 від 17.07.2012 щодо надання інформації та її документального підтвердження по господарських взаємовідносинах із вищевказаними контрагентами. Зустрічну звірку неможливо провести у зв'язку з тим, що ПП «Валуйське» на запит № 13577/15-300 від 17.07.0212 Ленінської МДПІ у м. Луганську документи до перевірки не надано. Згідно висновку ГВПМ СДПІ по роботі з ВПП у м. Луганську від 17.07.2012 № 5615/7/07-05 ПП «Валуйське» за податковою адресою не встановлено.

У висновках акту № 621/15-300/35239669 від 17.07.2012 зазначено, що у ПП «Валуйське» (кд ЄДРПОУ 35239669) відсутні необхідні умови для ведення господарської діяльності, відсутні власні основні фонди, технічний персонал у необхідній кількості, власні виробничі активи, власні складські приміщення, транспортні засоби у необхідній кількості, вбачається проведення транзитних фінансових потоків, спрямованих на здійснення операцій надання податкової вигоди переважно з контрагентами, які не виконують свої податкові зобов'язання, зокрема, у випадках, коли операції здійснюються через посередників з метою штучного формування валових витрат та податкового кредиту не мають реального товарного характеру, платник не знаходиться за місцезнаходженням, тому наведені обставини свідчать про відсутність факту реального здійснення господарської діяльності зазначеного підприємства за березень-квітень 2012 року та безпідставного формування податкових зобов'язань з ПДВ по операціям з продажу товарів (робі, послуг) на загальну суму ПДВ 1 655 327,75 грн., та податкового кредиту на суму 1 982 268,17 грн. за березень-квітень 2012 року.

Відповідно до п. 73.5 ст. 73 Податкового кодексу України з метою отримання податкової інформації органи державної податкової служби мають право проводити зустрічні звірки даних суб'єктів господарювання щодо платника податків.

Зустрічною звіркою вважається співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.

Зустрічні звірки не є перевірками і проводяться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

За результатами зустрічних звірок складається довідка, яка надається суб'єкту господарювання у десятиденний термін.

Згідно п. 73.3 ст. 73 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право звернутися до платників податків та інших суб'єктів інформаційних відносин із письмовим запитом про подання інформації (вичерпний перелік та підстави надання якої встановлено законом), необхідної для виконання покладених на органи державної податкової служби функцій, завдань, та її документального підтвердження.

Такий запит підписується керівником (заступником керівника) органу державної податкової служби і повинен містити перелік інформації, яка запитується, та документів, що її підтверджують, а також підстави для надіслання запиту.

Письмовий запит про подання інформації надсилається платнику податків або іншим суб'єктам інформаційних відносин, зокрема, у разі проведення зустрічної звірки.

Запит вважається врученим, якщо його надіслано поштою листом з повідомленням про вручення за податковою адресою або надано під розписку платнику податків або іншому суб'єкту інформаційних відносин або його посадовій особі.

Платники податків та інші суб'єкти інформаційних відносин зобов'язані подавати інформацію, визначену у запиті органу державної податкової служби, та її документальне підтвердження протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження запиту (якщо інше не передбачено цим Кодексом). У разі коли запит складено з порушенням вимог, викладених в абзацах першому та другому цього пункту, платник податків звільняється від обов'язку надавати відповідь на такий запит.

Механізм проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок визначено Порядком проведення органами державної податкової служби зустрічних перевірок, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2012 № 1232 (далі - Порядок).

Відповідно до п. 1 Порядку зустрічна звірка полягає у зіставленні даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби, з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій і розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.

Згідно п. 2 Порядку зустрічні звірки проводяться у суб'єктів господарювання, щодо здійснення операцій з якими під час перевірки платника податків та зборів виникають сумніви стосовно факту здійснення таких операцій або якщо існують розбіжності задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість показників податкового кредиту та податкових зобов'язань.

Відповідно до п. 3 Порядку з метою проведення зустрічної звірки орган державної податкової служби (ініціатор) надсилає органу державної податкової служби (виконавцю), на обліку в якому перебуває суб'єкт господарювання, запит про проведення зустрічної звірки для підтвердження отриманих від платника податків та зборів даних.

Зустрічна звірка може бути проведена органом державної податкової служби (ініціатором) самостійно у разі, коли суб'єкт господарювання перебуває на обліку в тому ж органі державної податкової служби, в якому перебуває платник податків, або в межах одного населеного пункту.

Згідно п. 4 Порядку орган державної податкової служби (виконавець), який проводить зустрічну звірку, складає довідку за наявності інформації, для отримання якої надіслано запит органом державної податкової служби (ініціатором), та її документального підтвердження. У разі відсутності запитуваної органом державної податкової служби (ініціатором) інформації орган державної податкової служби (виконавець) надсилає завірений печаткою запит про подання інформації та її документального підтвердження суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом з повідомленням про вручення чи особисто вручає суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку.

Відповідно до п. 6 Порядку у разі отримання від суб'єкта господарювання інформації, визначеної у запиті, та її документального підтвердження (протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження суб'єкту господарювання запиту) орган державної податкової служби проводить зустрічну звірку.

З матеріалів справи вбачається, що 17.07.2012 Ленінською МДПІ у м. Луганську Луганської області ДПС направлено на адресу ПП «Валуйське» запит № 13577/15-300/22 від 17.07.2012 про надання пояснень та документів, в якому податковий орган просив позивача надати письмові пояснення та засвідчені копії первинних документів щодо здійснення фінансово-господарської діяльності, придбання та реалізації товарів (робіт, послуг) та сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) з наданням первинних документів податкового, бухгалтерського обліку та реєстрів по рахункам: 10, 11, 12, 15, 20, 22, 23, 26, 28, 30, 31, 33, 34, 36, 37, 40, 42, 50, 51, 62, 63, 64, 65, 66, 67, по рахункам класу «7», «8», та «9» по взаємовідносинам за січень-травень 2012 року з контрагентами постачальниками імпортного товару.

У вищевказаному запиті податковим органом зазначено, що у разі відмови від надання пояснень та документів вони Ленінська МДПІ у м. Луганську має право на проведення позапланової документальної перевірки фінансово-господарської діяльності ПП «Валуйське».

Відповідачем не надано суду доказів в підтвердження отримання чи неможливості вручення вищевказаного запиту ПП «Валуйське».

17.07.2012 Ленінською МДПІ у м. Луганську Луганської області ДПС було отримано лист СДПІ по роботі з ВПП у м. Луганську Луганської області ДПС від 17.07.2012 № 5615/7/07-50 «Про надання матеріалів», з якого вбачається, що було здійснено вихід за юридичною адресою ПП «Валуйське» (м. Луганськ, вул. Краснодонська, 4А), в результаті чого підприємства та посадових осіб не встановлено.

Суд критично оцінює посилання відповідача на СДПІ по роботі з ВПП у м.Луганську Луганської області ДПС від 17.07.2012 № 5615/7/07-50, згідно якого ПП «Валуйське» відсутнє за податковою адресою, оскільки лист податкового органу не є належним доказом відсутності юридичної особи за її зареєстрованим місцезнаходженням.

Підтвердженням відсутності юридичної особи за її зареєстрованим місцезнаходженням є наявність в Єдиному державному реєстрі запису про відсутність юридичної особи за вказаним її місцезнаходженням.

Відповідач, як суб'єкт владних повноважень, не надав суду доказів наявності в Єдиному державному реєстрі запису про відсутність ПП «Валуйське» за адресою: м.Луганськ, вул. Краснодонская, 4А.

Крім того, акт № 621/15-300/35239669 від 17.07.2012 направлявся податковим органом на юридичну адресу ПП «Валуйське» (м. Луганськ, вул. Краснодонская, 4А) супровідним листом № 15725/15-300 від 03.08.2012 та був отриманий позивачем.

Враховуючи викладене, суд вважає, що податковим органом було порушено право позивача щодо надання пояснень та документів у відповідь на запит податкового органу № 13577/15-300/22 від 17.07.2012, оскільки акт про неможливість проведення зустрічної перевірки №621/15-300/35239669 складено 17.07.2012, тобто у день відправлення вищевказаного запиту.

Крім того, судом встановлено, що Ленінською МДПІ у м. Луганську Луганської області ДПС фактично було проведено зустрічну звірку, оскільки в акті № 621/15-300/35239669 від 17.07.2012 зроблено висновки стосовно неможливості здійснення фінансово-господарської діяльності ПП «Валуйське» за березень-квітень 2012 року.

Викладене свідчить про протиправність дій Ленінської МДПІ у м. Луганську Луганської області щодо проведення зустрічної звірки ПП «Валуйське» щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за березень-квітень 2012 року.

Враховуючи викладене, суд вважає позовні вимоги обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Як вбачається з матеріалів справи, позивачем при зверненні з адміністративним позовом до суду було сплачено судовий збір у розмірі 33,60 грн., що підтверджується квитанцією № 00092 від 13.08.2012.

Згідно ч.1 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України (або відповідного місцевого бюджету, якщо іншою стороною був орган місцевого самоврядування, його посадова чи службова особа).

Згідно ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України у судовому засіданні, у якому закінчився розгляд справи, оголошено вступну та резолютивну частини постанови та повідомлено представників сторін про те, що постанову у повному обсязі буде виготовлено 17 вересня 2012 року.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 2, 17, 94, 158 - 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Приватного підприємства «Валуйське» до Ленінської міжрайонної державної податкової інспекції у м. Луганську Луганської області Державної податкової служби про визнання протиправними дій задовольнити у повному обсязі.

Визнати протиправними дії Ленінської міжрайонної державної податкової інспекції у м. Луганську Луганської області Державної податкової служби щодо проведення зустрічної звірки Приватного підприємства «Валуйське», ідентифікаційний код 35239669, щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за березень-квітень 2012 року, за результатами яких складено акт № 621/15-300/35239669 від 17.07.2012 «Про неможливість проведення зустрічної звірки Приватного підприємства «Валуйське» (код ЄДРПОУ 35239669) щодо підтвердження господарських відносин із платниками податків за березень-квітень 2012 року».

Стягнути з Державного бюджету України на користь Приватного підприємства «Валуйське» витрати по сплаті судового збору в розмірі 33,06 грн. (тридцять три гривні 06 коп.), сплачені згідно квитанції № 00092 від 13.08.2012.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.

Повний текст постанови виготовлено та підписано 17 вересня 2012 року.

СуддяТ.С. Ушаков

Дата ухвалення рішення12.09.2012
Оприлюднено19.09.2012
Номер документу26018759
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/1270/6258/2012

Ухвала від 02.10.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Тетяна Григорівна

Ухвала від 15.09.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.О. Свергун

Ухвала від 21.08.2015

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.О. Свергун

Постанова від 24.10.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Т.Г.

Ухвала від 02.10.2012

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Гаврищук Т.Г.

Постанова від 12.09.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.С. Ушаков

Ухвала від 12.09.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Т.С. Ушаков

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні