копія
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
13 вересня 2012 р. Справа № 2a-1870/7230/12
Сумський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Гелети С.М.,
за участю секретаря судового засідання - Кліщенко В.О.,
представника прокуратури Циганенко Б.М.,
представника позивача Сліпухов В.М.,
представника відповідача Козиряй А.В.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Суми справу за позовом прокурора міста Суми в інтересах держави в особі Відокремленого підрозділу "Держенергонагляд у Північному регіоні" до Комунального закладу Сумської обласної ради "Роменська загальноосвітня школа-інтернат ім. О.А. Деревської" про стягнення фінансових санкцій,
В С Т А Н О В И В:
Прокурор міста Суми в інтересах держави в особі Відокремленого підрозділу "Держенергонагляд у Північному регіоні" звернувся до суду з позовною заявою до Комунального закладу Сумської обласної ради "Роменська загальноосвітня школа-інтернат ім. О.А. Деревської" про стягнення заборгованості зі сплати фінансових санкцій в розмірі 510,00 грн.
Свої вимоги мотивує тим, що постановою від 11.10.2011 року №07/30-09-ОС 86/11 на відповідача було накладено штраф в розмірі 510,00 грн. за невиконання припису від 10.05.2011 року №07/30-09-ОС 25/11 про усунення виявлених перевіркою порушень.
На момент звернення до суду фінансові санкції відповідачем сплачено не було.
Прокурор в судовому засіданні позовні вимоги підтримав в повному обсязі, просив суд їх задовольнити.
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав в повному обсязі, просив суд їх задовольнити.
Представник відповідача в судовому засіданні проти позовних вимог заперечував, зазначив, що підстави для стягнення штрафних санкцій відсутні, оскільки школою-інтернатом не було допущено порушень.
Заслухавши прокурора та представників сторін, розглянувши подані документи і матеріали, суд приходить до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню, виходячи з наступного.
Судом встановлено, що в період з 27.09.2011 року по 29.09.2011 року на підставі ст. 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", ст. 9 Закону України "Про електроенергетику", ст. 14 Закону України "Про теплопостачання" державним інспектором енергетичного нагляду проведено позапланову перевірку виконання припису від 10.05.2011 року №07/30-09-ОС 25/11 (а.с.8), за наслідками якої було складено акт від 29.09.2011 року №07/30-09-0490 (а.с.9).
В ході перевірки встановлено невиконання відповідачем пункту 1 припису від 10.05.2011 року №07/30-09-ОС 25/11.
Дане порушення представником відповідача не спростовувалось.
11.10.2011 року, відповідно до ст. 27 Закону України "Про електроенергетику" начальником інспекції-старшим державним інспектором України з енергонагляду у Сумській області було винесено постанову №07/30-09-ОС 86/11 про накладення штрафу за порушення законодавства про електроенергетику, якою на відповідача накладено штраф в розмірі 510,00 грн. (а.с.6 зворотна сторінка).
Зазначена постанова була отримана відповідачем 18.10.2011 року, що підтверджується копією повідомлення про вручення поштового відправлення (а.с.7) в установленому законом порядку не оскаржувалась, сума фінансової санкції сплачена не була, що не заперечується представником відповідача в судовому засіданні.
Відповідно до ч. 1 ст. 9 Закону України "Про електроенергетику" державний нагляд (контроль) в електроенергетиці здійснюється центральним органом виконавчої влади з державного енергетичного нагляду.
Згідно п. 1 Положення про державний енергетичний нагляд за режимами споживання електричної і теплової енергії (далі - Положення) державний енергетичний нагляд за технічним станом та організацією експлуатації електричних, теплових, тепловикористовувальних установок і мереж, режимами споживання електричної та теплової енергії суб'єктів електроенергетики, суб'єктів відносин у сфері теплопостачання і споживачів електричної енергії здійснює Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії (Держенергонагляд).
Відповідно до п. 13 Положення головний державний інспектор України з енергетичного нагляду, його заступники, старші державні інспектори з енергетичного нагляду та державні інспектори з енергетичного нагляду під час виконання своїх функцій мають право: здійснювати в установленому порядку обстеження (перевірку), огляд, інспектування електричних і теплових установок та мереж суб'єктів електроенергетики та суб'єктів відносин у сфері теплопостачання і споживачів електричної енергії, а також складати за їх результатами відповідні акти; видавати в межах своєї компетенції суб'єктам електроенергетики, суб'єктам відносин у сфері теплопостачання і споживачам електричної енергії обов'язкові для виконання приписи щодо усунення виявлених Держенергонаглядом порушень нормативно-правових і нормативно-технічних актів в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання і здійснювати контроль за їх виконанням; вимагати в межах своєї компетенції від суб'єктів електроенергетики, суб'єктів відносин у сфері теплопостачання і споживачів електричної енергії усунення виявлених Держенергонаглядом порушень.
Відповідно до абз. 3 ч. 3 ст. 27 Закону України "Про електроенергетику" за ухилення від виконання або несвоєчасне виконання рішень чи приписів національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, центрального органу виконавчої влади з державного енергетичного нагляду та порушення умов ліцензій - штраф у розмірі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Враховуючи те, що на момент розгляду справи відповідачем не надано доказів сплати суми фінансових санкцій в розмірі 510,00 грн., доказів скасування постанови від 11.10.2011 року №07/30-09-ОС 86/11, суд вважає позовні вимоги правомірними, обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню в повному обсязі.
Керуючись ст. ст. 86, 94, 98, 158-163, 167, 186, 254 КАС України, суд,
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов прокурора міста Суми в інтересах держави в особі Відокремленого підрозділу "Держенергонагляд у Північному регіоні" до Комунального закладу Сумської обласної ради "Роменська загальноосвітня школа-інтернат ім. О.А. Деревської" про стягнення фінансових санкцій - задовольнити.
Стягнути з Комунального закладу Сумської обласної ради "Роменська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів ім. О.А. Деревської" (м. Ромни, вул. Щучки, 57, і.к. 22591651) суму фінансових санкцій в розмірі 510,00 грн. в доход бюджету на рах. 31111106700011 ГУДКСУ в Сумській області, МФО 837013, код 23635184, код платежу 21081100.
Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги на постанову суду в десятиденний строк з дня отримання постанови в повному обсязі.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження, набрання законної сили рішення за наслідками апеляційного провадження, закінчення апеляційного розгляду справи.
Головуючий суддя (підпис) С.М. Гелета
З оригіналом згідно
Суддя С.М. Гелета
Повний текст постанови складено та підписано 17.09.2012 року
Суд | Сумський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.09.2012 |
Оприлюднено | 21.09.2012 |
Номер документу | 26056470 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Сумський окружний адміністративний суд
С.М. Гелета
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні