Постанова
від 13.09.2012 по справі 2а-1870/7230/12
СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

копія

СУМСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

13 вересня 2012 р. Справа № 2a-1870/7230/12

Сумський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Гелети С.М.,

за участю секретаря судового засідання - Кліщенко В.О.,

представника прокуратури Циганенко Б.М.,

представника позивача Сліпухов В.М.,

представника відповідача Козиряй А.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Суми справу за позовом прокурора міста Суми в інтересах держави в особі Відокремленого підрозділу "Держенергонагляд у Північному регіоні" до Комунального закладу Сумської обласної ради "Роменська загальноосвітня школа-інтернат ім. О.А. Деревської" про стягнення фінансових санкцій,

В С Т А Н О В И В:

Прокурор міста Суми в інтересах держави в особі Відокремленого підрозділу "Держенергонагляд у Північному регіоні" звернувся до суду з позовною заявою до Комунального закладу Сумської обласної ради "Роменська загальноосвітня школа-інтернат ім. О.А. Деревської" про стягнення заборгованості зі сплати фінансових санкцій в розмірі 510,00 грн.

Свої вимоги мотивує тим, що постановою від 11.10.2011 року №07/30-09-ОС 86/11 на відповідача було накладено штраф в розмірі 510,00 грн. за невиконання припису від 10.05.2011 року №07/30-09-ОС 25/11 про усунення виявлених перевіркою порушень.

На момент звернення до суду фінансові санкції відповідачем сплачено не було.

Прокурор в судовому засіданні позовні вимоги підтримав в повному обсязі, просив суд їх задовольнити.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав в повному обсязі, просив суд їх задовольнити.

Представник відповідача в судовому засіданні проти позовних вимог заперечував, зазначив, що підстави для стягнення штрафних санкцій відсутні, оскільки школою-інтернатом не було допущено порушень.

Заслухавши прокурора та представників сторін, розглянувши подані документи і матеріали, суд приходить до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню, виходячи з наступного.

Судом встановлено, що в період з 27.09.2011 року по 29.09.2011 року на підставі ст. 4 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", ст. 9 Закону України "Про електроенергетику", ст. 14 Закону України "Про теплопостачання" державним інспектором енергетичного нагляду проведено позапланову перевірку виконання припису від 10.05.2011 року №07/30-09-ОС 25/11 (а.с.8), за наслідками якої було складено акт від 29.09.2011 року №07/30-09-0490 (а.с.9).

В ході перевірки встановлено невиконання відповідачем пункту 1 припису від 10.05.2011 року №07/30-09-ОС 25/11.

Дане порушення представником відповідача не спростовувалось.

11.10.2011 року, відповідно до ст. 27 Закону України "Про електроенергетику" начальником інспекції-старшим державним інспектором України з енергонагляду у Сумській області було винесено постанову №07/30-09-ОС 86/11 про накладення штрафу за порушення законодавства про електроенергетику, якою на відповідача накладено штраф в розмірі 510,00 грн. (а.с.6 зворотна сторінка).

Зазначена постанова була отримана відповідачем 18.10.2011 року, що підтверджується копією повідомлення про вручення поштового відправлення (а.с.7) в установленому законом порядку не оскаржувалась, сума фінансової санкції сплачена не була, що не заперечується представником відповідача в судовому засіданні.

Відповідно до ч. 1 ст. 9 Закону України "Про електроенергетику" державний нагляд (контроль) в електроенергетиці здійснюється центральним органом виконавчої влади з державного енергетичного нагляду.

Згідно п. 1 Положення про державний енергетичний нагляд за режимами споживання електричної і теплової енергії (далі - Положення) державний енергетичний нагляд за технічним станом та організацією експлуатації електричних, теплових, тепловикористовувальних установок і мереж, режимами споживання електричної та теплової енергії суб'єктів електроенергетики, суб'єктів відносин у сфері теплопостачання і споживачів електричної енергії здійснює Державна інспекція з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії (Держенергонагляд).

Відповідно до п. 13 Положення головний державний інспектор України з енергетичного нагляду, його заступники, старші державні інспектори з енергетичного нагляду та державні інспектори з енергетичного нагляду під час виконання своїх функцій мають право: здійснювати в установленому порядку обстеження (перевірку), огляд, інспектування електричних і теплових установок та мереж суб'єктів електроенергетики та суб'єктів відносин у сфері теплопостачання і споживачів електричної енергії, а також складати за їх результатами відповідні акти; видавати в межах своєї компетенції суб'єктам електроенергетики, суб'єктам відносин у сфері теплопостачання і споживачам електричної енергії обов'язкові для виконання приписи щодо усунення виявлених Держенергонаглядом порушень нормативно-правових і нормативно-технічних актів в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання і здійснювати контроль за їх виконанням; вимагати в межах своєї компетенції від суб'єктів електроенергетики, суб'єктів відносин у сфері теплопостачання і споживачів електричної енергії усунення виявлених Держенергонаглядом порушень.

Відповідно до абз. 3 ч. 3 ст. 27 Закону України "Про електроенергетику" за ухилення від виконання або несвоєчасне виконання рішень чи приписів національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, центрального органу виконавчої влади з державного енергетичного нагляду та порушення умов ліцензій - штраф у розмірі до п'яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Враховуючи те, що на момент розгляду справи відповідачем не надано доказів сплати суми фінансових санкцій в розмірі 510,00 грн., доказів скасування постанови від 11.10.2011 року №07/30-09-ОС 86/11, суд вважає позовні вимоги правомірними, обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню в повному обсязі.

Керуючись ст. ст. 86, 94, 98, 158-163, 167, 186, 254 КАС України, суд,

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов прокурора міста Суми в інтересах держави в особі Відокремленого підрозділу "Держенергонагляд у Північному регіоні" до Комунального закладу Сумської обласної ради "Роменська загальноосвітня школа-інтернат ім. О.А. Деревської" про стягнення фінансових санкцій - задовольнити.

Стягнути з Комунального закладу Сумської обласної ради "Роменська загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів ім. О.А. Деревської" (м. Ромни, вул. Щучки, 57, і.к. 22591651) суму фінансових санкцій в розмірі 510,00 грн. в доход бюджету на рах. 31111106700011 ГУДКСУ в Сумській області, МФО 837013, код 23635184, код платежу 21081100.

Постанова може бути оскаржена до Харківського апеляційного адміністративного суду через Сумський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги на постанову суду в десятиденний строк з дня отримання постанови в повному обсязі.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження, набрання законної сили рішення за наслідками апеляційного провадження, закінчення апеляційного розгляду справи.

Головуючий суддя (підпис) С.М. Гелета

З оригіналом згідно

Суддя С.М. Гелета

Повний текст постанови складено та підписано 17.09.2012 року

СудСумський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення13.09.2012
Оприлюднено21.09.2012
Номер документу26056470
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1870/7230/12

Ухвала від 13.09.2012

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Гелета

Постанова від 13.09.2012

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Гелета

Ухвала від 13.09.2012

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Гелета

Постанова від 13.09.2012

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Гелета

Ухвала від 27.08.2012

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.М. Гелета

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні