Категорія №8.1.1
ПОСТАНОВА
Іменем України
20 вересня 2012 року Справа № 2а/1270/6829/2012
Луганський окружний адміністративний суд у складі:
судді Ушакова Т.С.,
при секретарі судового засідання Разіній Н.В.,
за участю:
позивача: Бєлана Р.К.,
представника відповідача: Цуцкова І.В. (довіреність від 02.04.2012 № 03642/10),
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівництво Плюс» до Алчевської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби про визнання дій протиправними, зобов'язання вчинити певні дії, зобов'язання утриматися від вчинення дій, -
ВСТАНОВИВ:
6 вересня 2012 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівництво Плюс» до Алчевської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби про визнання дій протиправними, зобов'язання вчинити певні дії, зобов'язання утриматися від вчинення дій.
В обґрунтування позовних вимог позивачем зазначено, що позивачу стало відомо, що Алчевською ОДПІ складено акт від 27.08.2012 № 240/227-35689612 «Про неможливість проведення зустрічної звірки даних суб'єкта господарювання Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівництво Плюс» щодо документального підтвердження господарських відносин із платниками податків і зборів, їх реальності та повноти відображення в обліку за січень-травень 2012 року».
Однак, позивач вважає, що податковим органом не виконано вимоги Податкового кодексу України та Порядку проведення зустрічних перевірок, оскільки запит від 27.07.12 №11013/153 про надання пояснень та документальних підтверджень з питань фінансово-господарських взаємовідносин з підприємствами-контрагентами за період січень-травень 2012 року, на якій посилається відповідач, директором ТОВ «Будівництво Плюс» не отримано. Відповідно до вимог діючого законодавства на надання відповіді та документальних підтверджень платнику податків надається один місяць з дня, що настає за днем надходження суб'єкту господарювання запиту. Запит датовано 27.07.2012, а вже 27.08.2012 податковим органом складено акт про неможливість проведення зустрічної звірки.
Крім того, підставою складання оскаржуваного акту податковим органом став висновок відділу податкової міліції Алчевської ОДПІ від 22.08.2012 № 41/7/07-3214 про відсутність ТОВ «Будівництво Плюс» за місцезнаходженням, але цей факт не відповідає дійсності, підприємство підтверджує місцезнаходження за запитом державного реєстратора, також в ЄДР відсутній запис про незнаходження за місцем реєстрації, що підтверджується довідкою державного реєстратора.
Позивач вважає, що податковим органом порушено вимоги Порядку проведення зустрічних звірок, а саме позивач не ознайомлений з оскаржуваним актом, про його складання позивачу стало відомо від контрагентів.
В Акті зроблено висновок про неможливість фактичного здійснення ТОВ «Будівництво Плюс» господарських операцій через відсутність автотранспорту, майна та інших матеріальних ресурсів, економічно необхідних для здійснення операцій та у зв'язку з тим, що на підприємстві чисельність працюючих складає 1 особа - директор Білан Р.К. На підставі цього податковим органом зроблено висновок, що податкова звітність, надана ТОВ «Будівництво Плюс», не відповідає вимогам Податкового кодексу України та відповідно п.48.7 ст.48 Податкового кодексу України не вважається податковою декларацією.
Висновки Акту звірки ґрунтуються на припущеннях, показаннях сторонніх осіб, та неможливості податкової міліції встановити місцезнаходження посадових осіб позивача. Однак, позивач вважає, що ці припущення не можуть бути підставою для висновку про відсутність ознак реальності вчинення господарських операцій за січень-травень 2012 року.
Крім того, позивач зазначає, що Алчевською ОДПІ внесено результати перевірки ТОВ «Будівництво Плюс» в свої електронні бази даних, в тому числі в автоматизовану систему «Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України» (створену відповідно до Порядку взаємодії органів державної податкової служби при опрацюванні розшифровок податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість у розрізі контрагентів затвердженого Наказом ДПА України від 18.04.2008 №266 «Про організацію взаємодії органів державної податкової служби при опрацюванні розшифровок податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України») та розповсюджено дані результатів звірки платника податків на рівні ДПА України, тобто ця інформація може використовуватись всіма органами державної податкової служби.
Проведення зустрічної звірки згідно Податкового кодексу України не є перевіркою, тому Алчевська ОДПІ не мала підстав для внесення даних зустрічної перевірки до АС «Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України».
Позивач в судовому засіданні підтримав заявлені позовні вимоги у повному обсязі, підтримав доводи, викладені у позові, просив суд задовольнити позов у повному обсязі.
Представник відповідача в судовому засіданні позовні вимоги не визнав, надав письмові заперечення на позов, в яких зазначив, що позивачу було направлено запит про надання інформації від 25.07.2012 № 11013/153, який згідно повідомлення про вручення поштового відправлення отримано уповноваженим Юркиним.
Згідно п. 73.3 ст. 73 Податкового кодексу України платники податків та інші суб'єкти інформаційних відносин зобов'язані подавати інформацію, визначену у запиті органу державної податкової служби, та її документальне підтвердження протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження запиту.
Відповідно до п. 73.5 ст. 73 Податкового кодексу України з метою отримання податкової інформації органи державної податкової служби мають право проводити зустрічні звірки даних суб'єктів господарювання щодо платника податків. Зустрічною звіркою вважається співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків. Зустрічні звірки не є перевірками і проводяться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. За результатами зустрічних звірок складається довідка, яка надається суб'єкту господарювання у десятиденний термін.
Актом є службовий документ, який підтверджує факт проведення перевірки платника податків і є носієм доказової інформації про виявлені порушення вимог податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби. Тобто акт перевірки (звірки) є лише засобом документування дій податкового органу, та не встановлює, не змінює, не припиняє права чи обов'язки, а тому не може виступати правовим актом індивідуальної дії, а як наслідок бути предметом оскарження в адміністративній справі
Вимоги позивача щодо зобов'язання ОДПІ вилучити з АС «Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА» інформацію про результати звірки, не містять жодних підстав, оскільки внесення зазначених інформаційних даних в АС ніяким чином не порушило права позивача.
Відповідно до п. 74.1 ст. 74 Податкового Кодексу України податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, може зберігатися та опрацьовуватися в інформаційних базах органів державної податкової служби або безпосередньо посадовими (службовими) особами органів державної податкової служби. Перелік інформаційних баз, а також форми і методи опрацювання інформації визначаються центральним органом державної податкової служби.
На підставі викладеного представник відповідача просив суд відмовити у задоволенні позовних вимог у зв'язку з необґрунтованістю вимог.
Суд, вислухавши пояснення позивача та представника відповідача, дослідивши матеріали справи та надані сторонами докази, приходить до наступного.
Відповідно до Конституції України кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.
Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові та службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.
Відповідно до вимог Кодексу адміністративного судочинства України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого вирішує справи відповідно до Конституції та законів України, а також міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України та застосовує інші нормативно-правові акти, прийняті відповідним органом на підставі, у межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із частиною 1 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності відповідно до частини 2 статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
В судовому засіданні встановлено та підтверджується матеріалами справи, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівництво Плюс» (далі - ТОВ «Будівництво Плюс»), ідентифікаційний код 35689612, зареєстроване як юридична особа виконавчим комітетом Алчевської міської ради Луганської області 13.06.2008.
Як вбачається з матеріалів справи, 27.08.2012 на підставі службового посвідчення серії УЛГ № 031673, виданого 27.07.2009 Алчевською ОДПІ, Харіф С.Б. - головним державним податковим ревізором-інспектором відділу особливо важливих перевірок управління податкового контролю Алчевської ОДПІ Луганської області ДПС, на підставі п. 73.5 ст. 73 Податкового кодексу України від 02.12.2010 складено акт № 240/227-35689612 «Про неможливість проведення зустрічної звірки даних суб'єкта господарювання Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівництво Плюс» (код за ЄДРПОУ 35689612) щодо документального підтвердження господарських відносин із платниками податків та зборів, їх реальності та повноти відображення в обліку за період січень-травень 2012 року».
У вищевказаному акті зазначено, що зустрічну звірку неможливо провести у зв'язку з тим, що неможливо спів ставити дані первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин з платником податків та зборів, підтвердження відносин, видів, обсягу і кількості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків. Директору ТОВ «Будівництво Плюс» було направлено запит від 27.07.2012 № 11013/153 про надання пояснень та документальних підтверджень з питання фінансово-господарських взаємовідносин з підприємствами-контрагентами за період січень-травень 2012 року. Відповідь директором підприємства не надана. Згідно бази даних РПП стан платника ТОВ «Будівництво Плюс» на 23.08.2012 «9» - направлено повідомлення про відсутність за місцезнаходженням.
Незважаючи на те, що Алчевською ОДПІ складено акт про неможливість проведення зустрічної зірки, податковим органом все ж таки зроблено висновок про відсутність по ТОВ «Будівництво Плюс» (код за ЄДРПОУ 35689612) ознак реальності вчинення господарських операцій за період січень-травень 2012 року.
Відповідно до п. 73.5 ст. 73 Податкового кодексу України з метою отримання податкової інформації органи державної податкової служби мають право проводити зустрічні звірки даних суб'єктів господарювання щодо платника податків.
Зустрічною звіркою вважається співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.
Зустрічні звірки не є перевірками і проводяться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
За результатами зустрічних звірок складається довідка, яка надається суб'єкту господарювання у десятиденний термін.
Згідно п. 73.3 ст. 73 Податкового кодексу України органи державної податкової служби мають право звернутися до платників податків та інших суб'єктів інформаційних відносин із письмовим запитом про подання інформації (вичерпний перелік та підстави надання якої встановлено законом), необхідної для виконання покладених на органи державної податкової служби функцій, завдань, та її документального підтвердження.
Такий запит підписується керівником (заступником керівника) органу державної податкової служби і повинен містити перелік інформації, яка запитується, та документів, що її підтверджують, а також підстави для надіслання запиту.
Письмовий запит про подання інформації надсилається платнику податків або іншим суб'єктам інформаційних відносин, зокрема, у разі проведення зустрічної звірки.
Запит вважається врученим, якщо його надіслано поштою листом з повідомленням про вручення за податковою адресою або надано під розписку платнику податків або іншому суб'єкту інформаційних відносин або його посадовій особі.
Платники податків та інші суб'єкти інформаційних відносин зобов'язані подавати інформацію, визначену у запиті органу державної податкової служби, та її документальне підтвердження протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження запиту (якщо інше не передбачено цим Кодексом). У разі коли запит складено з порушенням вимог, викладених в абзацах першому та другому цього пункту, платник податків звільняється від обов'язку надавати відповідь на такий запит.
Механізм проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок визначено Порядком проведення органами державної податкової служби зустрічних перевірок, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2012 № 1232 (далі - Порядок).
Відповідно до п. 1 Порядку зустрічна звірка полягає у зіставленні даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби, з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій і розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.
Згідно п. 2 Порядку зустрічні звірки проводяться у суб'єктів господарювання, щодо здійснення операцій з якими під час перевірки платника податків та зборів виникають сумніви стосовно факту здійснення таких операцій або якщо існують розбіжності задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість показників податкового кредиту та податкових зобов'язань.
Відповідно до п. 3 Порядку з метою проведення зустрічної звірки орган державної податкової служби (ініціатор) надсилає органу державної податкової служби (виконавцю), на обліку в якому перебуває суб'єкт господарювання, запит про проведення зустрічної звірки для підтвердження отриманих від платника податків та зборів даних.
Зустрічна звірка може бути проведена органом державної податкової служби (ініціатором) самостійно у разі, коли суб'єкт господарювання перебуває на обліку в тому ж органі державної податкової служби, в якому перебуває платник податків, або в межах одного населеного пункту.
Згідно п. 4 Порядку орган державної податкової служби (виконавець), який проводить зустрічну звірку, складає довідку за наявності інформації, для отримання якої надіслано запит органом державної податкової служби (ініціатором), та її документального підтвердження. У разі відсутності запитуваної органом державної податкової служби (ініціатором) інформації орган державної податкової служби (виконавець) надсилає завірений печаткою запит про подання інформації та її документального підтвердження суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом з повідомленням про вручення чи особисто вручає суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку.
Відповідно до п. 6 Порядку у разі отримання від суб'єкта господарювання інформації, визначеної у запиті, та її документального підтвердження (протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження суб'єкту господарювання запиту) орган державної податкової служби проводить зустрічну звірку.
З матеріалів справи вбачається, що 25.07.2012 Алчевською ОДПІ Луганської області ДПС направлено на адресу ТОВ «Будівництво Плюс» запит № 11013/153 від 25.07.2012 про надання документальних підтверджень та пояснень.
Рекомендованим повідомленням про вручення поштового відправлення, копія якого знаходиться в матеріалах справи, підтверджується, що ТОВ «Будівництво Плюс» отримано вищевказаний запит 07.08.2012.
Суд критично оцінює посилання відповідача на довідку про встановлення фактичного місцезнаходження (місця проживання) платника податків від 10.08.2012 №4321/7/07-3114, згідно якої встановлено фактичне місце знаходження платника податків - 94000, Луганська область, м. Стаханов, вул. Надії, 13/55, виходячи з наступного.
Підтвердженням відсутності юридичної особи за її зареєстрованим місцезнаходженням є наявність в Єдиному державному реєстрі запису про відсутність юридичної особи за вказаним її місцезнаходженням.
Відповідач, як суб'єкт владних повноважень, не надав суду доказів наявності в Єдиному державному реєстрі запису про відсутність ТОВ «Будівництво Плюс» за адресою: 94217, Луганська область, м. Алчевськ, вул. Кірова, 136.
Крім того, акт № 240/227-35689612 від 27.08.2012 направлявся податковим органом на юридичну адресу ТОВ «Будівництво Плюс» (94217, Луганська область, м. Алчевськ, вул. Кірова, 136) та був отриманий позивачем за даною адресою 07.08.2012.
Враховуючи викладене, суд вважає, що податковим органом було порушено право позивача щодо надання документального підтвердження та пояснень протягом місяця з дня, що настає за днем отримання запиту податкового органу № 11013/153 від 25.07.2012, оскільки акт про неможливість проведення зустрічної перевірки № 240/227-35689612 складено 27.08.2012.
Крім того, судом встановлено, що Алчевською ОДПІ Луганської області ДПС в акті №240/227-35689612 від 27.08.2012 зроблено висновок відсутність по ТОВ «Будівництво Плюс» (код за ЄДРПОУ 35689612) ознак реальності вчинення господарських операцій за період січень-травень 2012 року. Оскільки такий висновок можливо зробити за результатами проведення зустрічної звірки, суд вважає, що податковим органом фактично було проведено зустрічну звірку.
Викладене свідчить про протиправність дій Алчевської ОДПІ Луганської області щодо проведення зустрічної звірки та складання акту від 27.08.2012 № 240/227-35689612 «Про неможливість проведення зустрічної звірки даних суб'єкта господарювання Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівництво Плюс» (код за ЄДРПОУ 35689612) щодо документального підтвердження господарських відносин із платниками податків та зборів, їх реальності та повноти відображення в обліку за період січень-травень 2012 року».
З наданої відповідачем детальної інформації по платнику ПДВ - ТОВ «Будівництво Плюс» щодо результатів автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України слід, що податковим органом на підставі акту від 27.08.2012 № 240/227-35689612 «Про неможливість проведення зустрічної звірки даних суб'єкта господарювання Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівництво Плюс» (код за ЄДРПОУ 35689612) щодо документального підтвердження господарських відносин із платниками податків та зборів, їх реальності та повноти відображення в обліку за період січень-травень 2012 року» вносились зміни до автоматизованої системи «Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України» щодо відомостей стосовно заявлених ТОВ «Будівництво Плюс» податкових зобов'язань з податку на додану вартість та податкового кредиту з податку на додану вартість за період січень-травень 2012 року.
Наказом ДПА України від 18.04.2008 №266 «Про організацію взаємодії органів державної податкової служби при опрацюванні розшифровок податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України», із змінами та доповненнями (далі - Наказ № 266) затверджено Порядок взаємодії органів державної податкової служби при опрацюванні розшифровок податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість у розрізі контрагентів.
Згідно п. 1.3 розділу 1 зазначеного Порядку, для його реалізації створені відповідні програмні продукти, у т.ч. «Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України». «Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України» формується на підставі подання платниками податку на додану вартість розшифровок податкового кредиту та податкових зобов'язань у розрізі контрагентів.
Згідно з п. 2.21 Наказу № 266 підсумки перевірок за результатами автоматизованого співставлення податкової звітності з ПДВ на центральному рівні відображаються в додатку до акта перевірки (камеральної, документальної невиїзної, планової, позапланової перевірки) або довідки у розрізі періодів та операцій з одним контрагентом та фіксуються в АС «Аудит». По мірі підписання актів перевірки та узгодження податкових зобов'язань, визначених податковим повідомленням-рішенням, прийнятим за результатами таких перевірок, уточнюються результати автоматизованого співставлення на центральному рівні податкової звітності з ПДВ за поданням підрозділу, яким завершено процедуру такого узгодження та яким прийнято таке повідомлення-рішення. А пункт 2. 8 вказаного наказу встановлює, що працівники органу державної податкової служби несуть відповідальність за відповідність інформації у базах податкової звітності даним податкових документів, наданих платником ПДВ.
Таким чином, суд вважає, що податковий орган не мав права змінювати показники податкових декларацій позивача з податку на додану вартість за період січень-травень 2012 року, не прийнявши та не направивши платнику податків податкового повідомлення-рішення і не дотримавшись процедури узгодження такого зобов'язання. Інформація у всіх електронних системах органу ДПС про суми заявленого платником податку податкового зобов'язання та податкового кредиту з ПДВ, самого податку на додану вартість до прийняття відповідного повідомлення-рішення та завершення процедури узгодження, повинна відповідати даним податкової декларації з податку на додану вартість за відповідний період, поданої платником податків. Інакше, інформація про такі дані позивача буде недостовірної, що призводить до перекручування даних по взаємовідносинам з іншими контрагентами.
Проведення зустрічної звірки згідно Податкового кодексу України не є перевіркою, тому суд вважає, що Алчевська ОДПІ Луганської області ДПС не мала законних підстав для внесення даних зустрічної звірки до автоматизованої системи «Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України».
Враховуючи викладене, суд вважає обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню позовні вимоги в частині визнання протиправними дії Алчевської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби щодо проведення зустрічної звірки та складання акту від 27.08.2012 № 240/227-35689612 «Про неможливість проведення зустрічної звірки даних суб'єкта господарювання Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівництво Плюс» (код за ЄДРПОУ 35689612) щодо документального підтвердження господарських відносин із платниками податків та зборів, їх реальності та повноти відображення в обліку за період січень-травень 2012 року» та зобов'язання відповідача поновити у всіх електронних системах, в тому числі в автоматизованій системі «Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України», відомості щодо заявлених ТОВ «Будівництво Плюс» податкових зобов'язань з податку на додану вартість та податкового кредиту з податку на додану вартість за період січень-травень 2012 року.
Стосовно вимог позивача про зобов'язання Алчевської ОДПІ утриматися від використання акту від 27.08.2012 № 240/227-35689612, суд вважає, що дана вимога не підлягає задоволенню виходячи з наступного.
Згідно ч. 1 ст. 6 Кодексу адміністративного судочинства України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або інтереси.
Із зазначеного слід, що необхідною умовою для звернення до суду з адмністративним позовом є обовязкова наявність порушених прав, свобод чи інтересів цієї особи у сфері публічно-правових відносин. Тобто зхисту підлягає вже порушене право, а не те, яке може бути порушено у майбутньому і щодо якого не відомо, буде воно порушено чи ні.
Враховуючи викладене, суд вважає передчасною вимогу позивача стосовно зобов'язання Алчевської ОДПІ утриматися від використання акту від 27.08.2012 №240/227-35689612.
Згідно ч. 3 ст. 94. Кодексу адміністративного судочинства України якщо адміністративний позов задоволено частково, судові витрати, здійснені позивачем, присуджуються йому відповідно до задоволених вимог, а відповідачу - відповідно до тієї частини вимог, у задоволенні яких позивачеві відмовлено.
Як вбачається з матеріалів справи, позивачем при зверненні з адміністративним позовом до суду було сплачено судовий збір в розмірі 32,19 грн., що підтверджується квитанцією № 310610012 від 06.09.2012, тому стягненню з Державного бюджету України на користь позивача підлягає сума у розмірі 16,10 грн.
Згідно ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України у судовому засіданні, у якому закінчився розгляд справи, оголошено вступну та резолютивну частини постанови та повідомлено, що постанову у повному обсязі буде виготовлено 25.09.2012.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 2, 17, 87, 94, 98, 158 - 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівництво Плюс» до Алчевської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби про визнання дій протиправними, зобов'язання вчинити певні дії, зобов'язання утриматися від вчинення дій задовольнити частково.
Визнати протиправними дії Алчевської об'єднаної державної податкової інспекції Луганської області Державної податкової служби щодо проведення зустрічної звірки та складання акту від 27.08.2012 № 240/227-35689612 «Про неможливість проведення зустрічної звірки даних суб'єкта господарювання Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівництво Плюс» (код за ЄДРПОУ 35689612) щодо документального підтвердження господарських відносин із платниками податків та зборів, їх реальності та повноти відображення в обліку за період січень-травень 2012 року».
Зобов'язати Алчевську об'єднану державну податкову інспекцію Луганської області Державної податкової служби поновити у всіх електронних системах, в тому числі в автоматизованій системі «Результати співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України», відомості щодо заявлених ТОВ «Будівництво Плюс» податкових зобов'язань з податку на додану вартість та податкового кредиту з податку на додану вартість за період січень-травень 2012 року.
В задоволенні решти позовних вимог відмовити за необґрунтованістю.
Стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівництво Плюс» витрати по сплаті судового збору в сумі 16,10 грн. (шістнадцять гривень 10 коп.), сплачені згідно квитанції № 310610012 від 06.09.2012.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.
Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, встановленого статтею 186 КАС України, якщо таку скаргу не було подано.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.
Повний текст постанови виготовлено та підписано 25 вересня 2012 року.
Суддя Т.С. Ушаков
Суд | Луганський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.09.2012 |
Оприлюднено | 26.09.2012 |
Номер документу | 26123623 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Геращенко Ігор Володимирович
Адміністративне
Луганський окружний адміністративний суд
Т.С. Ушаков
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні