Рішення
від 19.09.2012 по справі 5/5005/6412/2012
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

19.09.12р. Справа № 5/5005/6412/2012

За позовом Прокурора Ленінського району м. Дніпропетровська в інтересах держави в особі Дніпропетровської міської ради, м. Дніпропетровська

до Товариства з обмеженою відповідальністю виробничого підприємства "Вега", місто Дніпропетровськ

про внесення змін до договору оренди земельної ділянки

Суддя Крижний О.М.

Представники:

Від прокуратури: Оксенюк М.М., наказ №1544 від 22.06.2012 року, довіреність №78/3427 від 16.07.2012 року, стажист на посаду прокурора прокуратури Ленінського району м. Дніпропетровська

Від позивача: Лазуренко К.О., довіреність №7/11-2521 від 23.12.2011 року, представник

Від відповідача: не з'явився

СУТЬ СПОРУ:

Прокурор Ленінського району м. Дніпропетровська в інтересах держави в особі Дніпропетровської міської ради звернувся до господарського суду Дніпропетровської області із позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю виробниче підприємство "Вега", у якому з урахуванням уточнень просить суд:

- внести зміни до п. 1.3 Договору оренди земельної ділянки від 20.06.2001 року, укладеного між Дніпропетровською міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю виробниче підприємство "Вега", посвідченого приватним нотаріусом Дніпропетровського міського нотаріального округу Сусловою Н.Б. та зареєстрованого в реєстрі за № 555, державна реєстрація якого відбулась 20.06.2001 року за № 1146, виклавши його в такий редакції: „1.3. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки станом на 14.06.2012 року становить 46772 грн. 16 коп.";

- п. 3.1 Договору оренди земельної ділянки від 20.06.2001 року, укладеного між Дніпропетровською міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю виробниче підприємство "Вега", посвідченого приватним нотаріусом Дніпропетровського міського нотаріального округу Сусловою Н.Б. та зареєстрованого в реєстрі за № 555, державна реєстрація якого відбулась 20.06.2001 року за № 1146 -виключити;

- внести зміни до п.3.2. Договору оренди земельної ділянки від 20.06.2001 року, укладеного між Дніпропетровською міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю виробниче підприємство "Вега", посвідченого приватним нотаріусом Дніпропетровського міського нотаріального округу Сусловою Н.Б. та зареєстрованого в реєстрі за № 555, державна реєстрація якого відбулась 20.06.2001 року за № 1146, виклавши його в такий редакції: „3.2. Річна орендна плата за земельну ділянку встановлюється у грошовій формі (у гривнях) у розмірі 1403 грн. 16. коп., не є сталою та може змінюватись у разі зміни нормативної грошової оцінки земельної ділянки та встановлюється і обчислюється відповідно до Податкового кодексу України у мінімальному розмірі орендної плати, що встановлюється цим кодексом, сплачується за базовий податковий (звітний) пері од, який дорівнює календарному місяцю, щомісячно протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця, вноситься на розрахунковий рахунок Держказначейства за місцем податкового звіту і на майбутній період вноситься на термін не більше одного календарного року".

Позовні вимоги мотивовані зміною розміру орендної плати за землю на законодавчому рівні, у зв'язку з чим виникла необхідність внесення змін у спірний договір оренди землі.

Представник Дніпропетровської міської ради позовні вимоги прокурора підтримав у повному обсязі.

Відповідач не скористався своїм правом на участь представника у судовому засіданні, про день, час і місце розгляду справи повідомлений належним чином як за місцезнаходженням, так і за фактичною адресою. Також відповідач не надав відзиву на позовну заяву, тому справа розглядається за наявними в ній матеріалами (ст. 75 Господарського процесуального кодексу України).

Розгляд справи був відкладений з 15.08.2012 року на 29.08.2012 року та на 19.09.2012 року. У судовому засіданні 19.09.2012 року оголошені вступна та резолютивна частини рішення.

При розгляді справи судом досліджені письмові докази, що містяться в матеріалах справи.

Заслухавши пояснення прокурора, представника позивача, дослідивши матеріали справи, господарський суд, -

В С Т А Н О В И В:

На підставі рішення виконавчого комітету Дніпропетровської міської ради № 890 від 19.04.2001 року був укладений договір оренди земельної ділянки, відповідно до п.1.1 якого орендодавець надає, а орендар приймає у строкове платне володіння і користування на умовах оренди земельну ділянку площею 0,0024 га, що знаходиться за адресою: м. Дніпропетровськ, Ленінський район, просп. Петровського, 1-а для фактичного розміщення магазину з кафетерієм, яка зареєстрована в Державному земельному кадастрі м.Дніпропетровська за кодом 81090005 згідно з планом земельної ділянки, що додається.

Відповідно до п. 1.3 договору грошова оцінка частки земельної ділянки складає згідно з довідкою про грошову оцінку земельної ділянки на момент укладення цього договору: 17140,35 грн.

Земельна ділянка надається до 19.04.16 року (п.2.1 договору).

Підписаний сторонами та нотаріально посвідчений договір набуває чинності після державної реєстрації (п.2.2 договору).

Зазначений договір підписаний сторонами, посвідчений приватним нотаріусом Дніпропетровського міського нотаріального округу Сусловою Н.Б., зареєстрований в реєстрі за № 555. Названий договір зареєстрований в книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі за № 1146 від 20.06.2001 року.

Відповідно до п.3.1 договору сума орендної плати за користування земельною ділянкою на термін дії договору складає 2571,06 грн. Орендна плата за користування земельною ділянкою сплачується у грошовій формі в розмірі земельного податку, вноситься на розрахунковий рахунок Держказначейства за місцем податкового звіту щомісячно (до 15 числа наступного місяця) і на майбутній період вноситься на термін не більше одного календарного року (п.3.2 договору). Розмір земельного податку переглядається у разі законодавчої зміни ставок земельного податку. Сума орендної плати індексується у разі збільшення ставок земельного податку за умови виплати її у повному обсязі до закінчення терміну дії договору (п.п. 3.3, 3.4 договору).

Отже, сторонами в договорі оренди передбачено можливість зміни договору орендної плати. Законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.

З 01.01.2011 року набрав чинності Податковий кодекс України, відповідно до ст. 288 якого підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою:

- для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом;

- для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом (ст. 288.5.1).

В зв'язку із введенням в дію Податкового кодексу України з 01.01.2011 року втратив чинність Закон України "Про плату за землю" (ч. 2 Прикінцевих положень Податкового кодексу України). Питання сплати податку на землю та оплати орендної плати за користування земельною ділянкою з 01.01.2011 року регулюється виключно Податковим кодексом України.

Прокурор Ленінського району м. Дніпропетровська вважає, що прийняття Податкового кодексу, яким внесені зміни щодо розміру орендної плати за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, є підставою для внесення змін до договору оренди земельної ділянки від 20.06.2001 року. Однак відповідач не виконав вимогу позивача і сторони не внесли зміни до договору стосовно зміни розміру орендної плати. Саме це і є причиною спору.

Відносини, пов'язані з орендою землі, регулюються Земельним, Податковим та Цивільними кодексами України, іншими законами України та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди землі.

Сторони в договорі не можуть відступити від положень актів цивільного законодавства, якщо в цих актах прямо зазначено про це, а також у разі, якщо обов'язковість для сторін положень актів цивільного законодавства випливає з їх змісту або із суті відносин між сторонами (ст.6 Цивільного кодексу України).

Відповідно до змісту статей 759 та 762 Цивільного кодексу України, законом можуть бути передбачені особливості укладання та виконання договору найму (оренди), і договором або законом може бути встановлено періодичний перегляд, зміну (індексацію) розміру плати за користування майном.

Згідно ст. 632 Цивільного кодексу України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.

Питання сплати податку на землю та оплати орендної плати за користування земельною ділянкою з 01.01.2011 року регулюється виключно Податковим кодексом України.

Згідно із статтею 287 Податкового кодексу власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

Згідно з вимогами ст.21 Закону України «Про оренду землі»орендна плата за землю -це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України. Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції, якщо інше не передбачено договором оренди.

Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом та не може перевищувати: для земельних ділянок, наданих для розміщення, будівництва, обслуговування та експлуатації об'єктів енергетики, які виробляють електричну енергію з відновлюваних джерел енергії, включаючи технологічну інфраструктуру таких об'єктів (виробничі приміщення, бази, розподільчі пункти (пристрої), електричні підстанції, електричні мережі), - 3 відсотки нормативної грошової оцінки; для інших земельних ділянок, наданих в оренду, - 12 відсотків нормативної грошової оцінки (ст.ст. 288.5-288.5.2 Податкового кодексу України).

З метою вдосконалення земельних відносин у сфері оренди землі, встановлення економічно обґрунтованих, справедливих, єдиних ставок орендної плати, приведення діючих договорів оренди землі у відповідність до вимог чинного законодавства, забезпечення виконання рішення Дніпропетровської міської ради від 216/8 від 02.02.2011 року Дніпропетровською міською радою направлено відповідачу лист про підготовку додаткових договорів до договорів оренди землі (а.с. 18, 19), а в подальшому - вимогу про приведення договорів оренди землі до вимог законодавства №7/22-325(1935) від 07.02.2012 року, яку отримав директор відповідача 13 березня 2012 року (а.с.23).

Відповідно до п. 4.1 договору оренди земельної ділянки від 20.06.2001 року цільове призначення земельної ділянки: Фактичне розміщення магазину з кафетерієм. Таким чином, відповідач має сплачувати орендну плату за користування земельною ділянкою на рівні трикратного розміру земельного податку, що встановлюється Податковим кодексом України.

Як вбачається з листа Управління Держкомзему у м. Дніпропетровськ Дніпропетровської області №10/10-783 від 14.06.2012 року, наданого на запит прокурора Ленінського району м. Дніпропетровська, нормативна грошова оцінка 1 кв. м. земельної ділянки площею 0,1009 га (кадастровий номер 81090005), яка розташована за адресою: просп. Петровського, 1а для комерційної діяльності складає 1 948,84 грн. (а.с.20).

Згідно додатку № 1 до листа Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Дніпропетровська № 8668/9/15-1 від 20.06.2012 року сума річної орендної плати складає 1403,16 грн.

Відповідно ст. 13 Конституції України, земля є об'єктом права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією. Держава забезпечує захист прав усіх суб'єктів права власності та господарювання, соціальну спрямованість економіки. Усі суб'єкти права власності рівні перед законом. До розмежування земель державної і комунальної власності, повноваженнями з розпорядження ними в межах населених пунктів, тобто функціями виконавчої влади, наділені міські ради (Розділ Х Перехідні положення, п.12 Земельного кодексу України).

Частина 2 ст. 19 Конституції України зобов'язує органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно приписів статті 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території, а тому у разі прийняття відповідним органом рішення про внесення змін щодо ставок орендної плати за земельні ділянки та затвердження нових коефіцієнтів, що використовуються для розрахунку орендної плати за земельні ділянки, такі обставини можуть бути не взяті судом до уваги лише у разі скасування такого рішення органу місцевого самоврядування в установленому законом порядку (п.3.4.7 Рекомендації Президії Вищого господарського суду України від 02.02.2010 року №04-06/15 «Про практику застосування господарськими судами земельного законодавства»).

Статтею 68 Конституції України встановлено, що кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України.

Зміна умов договору оренди здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір розглядається у судовому порядку (ст. 30 Закону України «Про оренду землі»).

Відповідно до ст. 654 Цивільного кодексу України зміна умов договору вчинюється в такій самій формі, що й договір, що змінюється, якщо інше не встановлено договором, законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту.

З метою приведення раніше укладених позивачем договорів оренди земельних ділянок у відповідність до діючого законодавства Дніпропетровською міською радою було прийнято рішення № 216/8 від 02.02.2011 року «Про приведення рішень міської ради та деяких проектів рішень міської ради, які погоджено виконавчим комітетом міської ради, у галузі земельних відносин у відповідність до вимог чинного законодавства».

Порядок внесення змін до договору визначений у ст. 188 Господарського кодексу України, згідно з якою одна сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором; у разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду.

Дніпропетровською міською радою направлено відповідачу лист про підготовку додаткових договорів до договорів оренди землі (а.с. 18, 19), а в подальшому - вимогу про приведення договорів оренди землі до вимог законодавства №7/22-325(1935) від 07.02.2012 року, яку отримав директор відповідача 13 березня 2012 року (а.с.23) . Також у друкованому засобі масової інформації, а саме газеті Дніпропетровської міської ради «Наше місто»від 22.02.2011 року (№ 26 (3306)) було опубліковано повідомлення «Про приведення договорів оренди землі у відповідність до вимог законодавства». Відповідно у вищевказаному повідомленні було вказано, що орендарям земельних ділянок для укладення додаткового договору необхідно у двотижневий термін після публікації цього повідомлення звернутись до Департаменту корпоративних прав та правового забезпечення Дніпропетровської міської ради.

Прокурор зазначає, що відповідачем дій, направлених на виконання вимог, здійснено не було. За таких обставин, спір щодо умов договору підлягає вирішенню в суді. Аналогічної правової позиції дотримується і Вищий господарський суд України (постанова Вищого господарського суду України від 02.02.2012 року по справі № 32/175-09).

Відповідно до частини другої статті 651 Цивільного кодексу України договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом; а також у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору (ст. 652 Цивільного кодексу України).

Отже, нормами чинного законодавства передбачено можливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках встановлених договором або законом. Оскільки сторонами в договорі оренди передбачена можливість внесення змін до договору, а орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, тому законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.

У позові прокурор просить внести зміни до договору оренди земельної ділянки та вказати, що нормативна грошова оцінка земельної ділянки станом на 14.06.2012 року становить 46772 грн. 16 коп. Річна орендна плата за земельну ділянку встановлюється у грошовій формі (у гривнях) у розмірі 1403 грн. 16. коп., не є сталою та може змінюватись у разі зміни нормативної грошової оцінки земельної ділянки та встановлюється і обчислюється відповідно до Податкового кодексу України у мінімальному розмірі орендної плати, що встановлюється цим кодексом, сплачується за базовий податковий (звітний) пері од, який дорівнює календарному місяцю, щомісячно протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця, вноситься на розрахунковий рахунок Держказначейства за місцем податкового звіту і на майбутній період вноситься на термін не більше одного календарного року.

У той же час первісна редакція договору у п.1.3 містить положення про грошову оцінку частки земельної ділянки, яка згідно з довідкою про грошову оцінку земельної ділянки на момент укладення договору складала: 17140,35 грн. А відповідно до п.3.1 договору в нині діючій редакції сума орендної плати за користування земельною ділянкою на термін дії договору складає 2571,06 грн.

Відповідно до п. 1.125 ст. 14 Податкового кодексу України нормативна грошова оцінка земельних ділянок для цілей розділу XIII, глави 2 розділу XIV цього Кодексу - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений відповідно до законодавства центральним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів.

Враховуючи, що має місце зміна законодавства щодо визначення розміру орендної плати за користування землею, рішенням Дніпропетровської міської ради встановлений розмір річної орендної плати в мінімальному розмірі орендної плати, визначеному Податковим кодексом України, суд вважає правомірними та такими, що підлягають задоволенню позовні вимоги про внесення змін до договору оренди земельної ділянки, який укладено між Дніпропетровською міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю виробниче підприємство «Вега», посвідченого приватним нотаріусом Дніпропетровського міського нотаріального округу Сусловою Н.Б., зареєстрований в реєстрі за № 555, зареєстрованого в книзі записів державної реєстрації договорів оренди землі за №1146 від 20.06.2001 року

Частиною 3 ст. 653 Цивільного кодексу України передбачено, що у разі зміни або розірвання договору зобов'язання змінюється або припиняється з моменту досягнення домовленості про зміну або розірвання договору, якщо інше не встановлено договором чи не обумовлено характером його зміни. Якщо договір змінюється або розривається у судовому порядку, зобов'язання змінюється або припиняється з моменту набрання рішенням суду про зміну або розірвання договору законної сили.

Відповідно до ч.1 ст.1 Першого Протоколу до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод : кожна фізична або юридична особа має право мирно володіти своїм майном. Ніхто не може бути позбавлений своєї власності інакше як в інтересах суспільства і на умовах, передбачених законом і загальними принципами міжнародного права. Європейський суд з прав людини під терміном «власність»розуміє також грошові кошти, що підлягають оплаті. Ухиляючись від внесення змін до договору, сплачуючи орендну плату у розмірі, меншому, ніж передбачено чинним законодавством, відповідач порушує права позивача, безпідставно не передаючи грошові кошти (орендну плату у розмірі, встановленому законодавством) у власність позивача.

Отже, позовні вимоги прокурора Ленінського району міста Дніпропетровська в інтересах держави в особі Дніпропетровської міської ради є такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.

Відповідно до статті 49 Господарського процесуального кодексу України судовий збір у розмірі 1 073 грн. підлягає стягненню з відповідача.

Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.ст.1, 33, 34, 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

В И Р І Ш И В:

Позов задовольнити в повному обсязі.

Внести зміни до п. 1.3 Договору оренди земельної ділянки від 20.06.2001 року, укладеного між Дніпропетровською міською радою (49000, м. Дніпропетровськ, пр. К.Маркса, 75, ідентифікаційний код 26510514) та Товариством з обмеженою відповідальністю виробниче підприємство «Вега» (49000, м. Дніпропетровськ, вулиця Набережна Заводська, будинок 78, ідентифікаційний код 13450259), посвідченого приватним нотаріусом Дніпропетровського міського нотаріального округу Сусловою Н.Б. та зареєстрованого в реєстрі за № 555, державна реєстрація якого відбулась 20.06.2001 року за № 1146, виклавши його в такий редакції:

«1.3. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки станом на 14.06.2012 року становить 46772 грн. 16 коп.»;

Пункт 3.1 Договору оренди земельної ділянки від 20.06.2001 року, укладеного між Дніпропетровською міською радою (49000, м. Дніпропетровськ, пр. К.Маркса, 75, ідентифікаційний код 26510514) та Товариством з обмеженою відповідальністю виробниче підприємство "Вега" (49000, м. Дніпропетровськ, вулиця Набережна Заводська, будинок 78, ідентифікаційний код 13450259), посвідченого приватним нотаріусом Дніпропетровського міського нотаріального округу Сусловою Н.Б. та зареєстрованого в реєстрі за № 555, державна реєстрація якого відбулась 20.06.2001 року за № 1146 -виключити;

Внести зміни до п.3.2. Договору оренди земельної ділянки від 20.06.2001 року, укладеного між Дніпропетровською міською радою (49000, м. Дніпропетровськ, пр. К.Маркса, 75, ідентифікаційний код 26510514) та Товариством з обмеженою відповідальністю виробниче підприємство "Вега" (49000, м. Дніпропетровськ, вулиця Набережна Заводська, будинок 78, ідентифікаційний код 13450259), посвідченого приватним нотаріусом Дніпропетровського міського нотаріального округу Сусловою Н.Б. та зареєстрованого в реєстрі за № 555, державна реєстрація якого відбулась 20.06.2001 року за № 1146, виклавши його в такий редакції:

«3.2. Річна орендна плата за земельну ділянку встановлюється у грошовій формі (у гривнях) у розмірі 1403 грн. 16. коп., не є сталою та може змінюватись у разі зміни нормативної грошової оцінки земельної ділянки та встановлюється і обчислюється відповідно до Податкового кодексу України у мінімальному розмірі орендної плати, що встановлюється цим кодексом, сплачується за базовий податковий (звітний) пері од, який дорівнює календарному місяцю, щомісячно протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця, вноситься на розрахунковий рахунок Держказначейства за місцем податкового звіту і на майбутній період вноситься на термін не більше одного календарного року».

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю виробниче підприємство «Вега» (49000, м. Дніпропетровськ, вулиця Набережна Заводська, будинок 78, ідентифікаційний код 13450259), в доход Державного бюджету України в особі Управління Державної Казначейської Служби України у Жовтневому районі м. Дніпропетровська Дніпропетровської області (49027, м. Дніпропетровськ, пл. Шевченка, 7, рахунок 31214206783005 в Відділенні банку ГУДКСУ у Дніпропетровській області, код ЄДРПОУ 37989269, МФО 805012, КБКД 22030001, код ЄДРПОУ суду 03499891, пункт 2.2. з таблиці ставок судового збору, за яким визначено розмір судового збору) судовий збір у розмірі 1 073 грн.

Наказ видати після набрання рішенням законної сили.

Суддя О.М. Крижний

Повне рішення складено - 19.09.2012 року

Дата ухвалення рішення19.09.2012
Оприлюднено26.09.2012
Номер документу26126212
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5/5005/6412/2012

Рішення від 19.09.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Крижний Олександр Миколайович

Ухвала від 29.08.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Крижний Олександр Миколайович

Ухвала від 15.08.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Крижний Олександр Миколайович

Ухвала від 27.07.2012

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Крижний Олександр Миколайович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні