Постанова
від 12.07.2011 по справі 2а-15635/10/14/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

12 липня 2011 р. 17:51 Справа №2а-15635/10/14/0170

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі :

Головуючого судді Кірєєва Д.В., при секретарі судового засідання Жигалової К.Ю.

за участю представників сторін:

від позивача - Козіненко Т.І., представник за дов.,

від відповідача - Волков П.Л., представник за дов.,

розглянув адміністративну справу

за позовом Державної інспекції з контролю за цінами в АР Крим

до відповідача Роздольненського районного споживчого товариства

про стягнення заборгованості у сумі 6420,00 грн.

Обставини справи: Державна інспекція з контролю за цінами в АР Крим звернулась до Оружного адміністративного суду АР Крим з адміністративним позовом до Роздольненського районного споживчого товариства про стягнення заборгованості в загальній сумі 6420,00 грн.

Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідачем не сплачуються економічні та штрафні санкції, які застосовані рішенням про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін №96 від 03.11.2010р. за порушення вимог Постанови РМ АР Крим від 10.02.2009 року № 57 "Про регулювання цін на окремі види соціально значущих продовольчих товарів".

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав повністю.

Представник відповідача у судовому засіданні проти позову заперечував з мотивів викладених у запереченнях.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши надані докази, суд -

ВСТАНОВИВ:

Державною інспекцією з контролю за цінами в АР Крим з 25.10.2010р. по 27.10.2010р. була проведена планова перевірка Роздольненського районного споживчого товариства, щодо дотримання законодавства підприємствами торгівлі при формуванні роздрібних та оптових цін на продукти харчування.

За результатами перевірки 27.10.2010р. складено акт № 0477 (а.с.6-12), згідно якого виявлені порушення Постанови РМ АР Крим від 10.02.2009 року № 57 «Про регулювання цін на окремі види соціально значущих продовольчих товарів» (зі змінами та доповненнями внесеними постановою РМ АРК від 31.08.2010 № 385), а саме з 25.10.2009 року по 25.10.2010 року відповідач застосовував торгівельні надбавки до 11.1% на молоко, до 10,8% на сметану, до 14,5% на сир кисломолочний, до 25% на ковбасні вироби варені, до 15% на м'ясо птиці (тушки курячі), до 27,3 % на борошно пшеничне вищого ґатунку, до 22,7% на крупу гречану, до 20,6% на яйце куряче харчове. За підсумками встановленого порушення, відповідачем необґрунтовано отримана виручка у розмірі 2140,00грн.

На підставі зазначеного акту № 0477 від 27.10.2010р., Державною інспекцією з контролю за цінами в АР Крим 03.11.2010р. прийнято рішення №96 про застосування адміністративно-господарських санкцій за порушення державної дисципліни цін (а.с.4), відповідно до якого вирішено вилучити у відповідача в дохід Державного бюджету України безпідставно отримані грошові кошти в розмірі 2140,00 грн. та застосовано штраф в розмірі 4280,00 грн.

Таким чином за відповідачем склалась заборгованості у загальній сумі 6420,00.грн.

Відповідно до ч. 2 ст. 13 Закону України "Про ціни і ціноутворення"контроль за додержанням державної дисципліни цін здійснюється органами, на які ці функції покладено Урядом України.

Згідно з п. 1, 3 Положення про Державну інспекцію з контролю за цінами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.12.2000 р. № 1819 Державна інспекція з контролю за цінами є урядовим органом, що діє у системі Мінекономіки, основними завданнями якої є організація та здійснення відповідно до законодавства функцій з контролю та нагляду за дотриманням центральними та місцевими органами виконавчої влади, Радою міністрів АР Крим, суб'єктами господарювання вимог щодо формування, встановлення та застосування цін (тарифів); проведення цінових спостережень на споживчому та товарних ринках.

Відповідно до пп. 5, пп. 9 п. 5 Положення про Державну інспекцію з контролю за цінами Держінспекція має право: проводити перевірку правильності розрахунків щодо застосування цін (тарифів), на які запроваджене державне регулювання; приймати відповідно до законодавства рішення про застосування адміністративно-господарських санкцій за порушення порядку формування, встановлення та застосування цін (тарифів).

Інструкцією про порядок застосування економічних та фінансових (штрафних) санкцій органами державного контролю за цінами, затвердженою наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України, Міністерства фінансів України від 3 грудня 2001 р. №298/519, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 грудня 2001 р. за №1047/6238, також встановлено, що підставою для застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін є одержання суб'єктами господарювання необґрунтованої виручки в результаті порушення ними чинного в періоді, що перевіряється, порядку встановлення та застосування цін і тарифів, які регулюються уповноваженими органами відповідно до вимог законодавства.

Згідно зі ст.14 Закону України "Про ціни і ціноутворення"вся необґрунтовано одержана підприємством, організацією сума виручки в результаті порушення державної дисципліни цін та діючого порядку визначення вартості будівництва, що здійснюється із залученням коштів Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим, місцевих бюджетів, а також коштів державних підприємств, установ та організацій підлягає вилученню в доход відповідного бюджету залежно від підпорядкованості підприємства, організації. Крім того, в позабюджетні фонди місцевих Рад стягується штраф у двократному розмірі необґрунтовано одержаної суми виручки. Вказані суми списуються з рахунків підприємств і організацій в банківських установах за рішенням суду.

Під час розгляду справи відповідачем було доведено, що під час проведення перевірки, у складеному інспектором розрахунку суми порушення при реалізації продуктів харчування не враховані витрати на доставку яйця курячого, м'яса курячого (п.п.17, 21, 25, 26, 27, 32, 33, 34, 36, 37, 38, 39 , 44, 47, 48, 52, 56, 58, 61, 62, 68, 71, 76, 77, 85, 86, 87, 91, 92, 100, 101, 102, 104, 105, 107, 115, 116 розрахунку) які підтверджуються видатковими накладними, прибутковими накладними, дорожніми листами. Таким чином сума нібито необґрунтовано отриманої відповідачем прибутку необґрунтовано зросла на 948 гривень 88 коп. , Що призвело в свою чергу до необґрунтованого зростання суми штрафних санкцій на 2846,64грн. (948,88х3=2846,64).

Як вбачається з письмових пояснень головного державного інспектора Леонова Іллі Володимировича, що на вимогу надати дислокацію всіх торгових об'єктів, що належать відповідачу, головою правління Сурмач Валентиною Іванівною було відмовлено в наданні цієї інформації. Відмова була аргументована тим, що інформація є комерційною, а також не відноситься до теми перевірки. В усній формі мені було повідомлено, що інші торгові об'єкти, що знаходяться у власності підприємства, здані в оренду фізичним особам-підприємцям, та реалізація через них соціально значущих продовольчих товарів не проводиться. Надати до ознайомлення договору оренди на зазначені об'єкти керівництво Роздольненського районного споживчого товариства відмовилося. Таким чином під час проведення перевірки документальне підтвердження витрат на доставку взагалі не було надано перевіряючому. Більш того Рішення №96 від 03.11.2010р., на підставі якого стягується сума заборгованості, не оскаржено відповідачем у судовому порядку.

В силу викладеного суд вважає, що позовні вимоги про стягнення з відповідача заборгованості по сплаті адміністративно-господарських санкцій за рішенням №96 від 03.11.10р. «Про застосування адміністративно-господарських санкцій за порушення державної дисципліни цін» загальною сумою 6420,00 грн. підлягають задоволенню.

У судовому засіданні, яке відбулось 12.07.11р. оголошено вступну та резолютивну частини постанови.

Відповідно до вимог ст. 163 КАС України постанова оформлена та підписана 15.07.11р.

На підставі викладеного, керуючись статтями 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити повністю.

2. Стягнути з Роздольненського районного споживчого товариства (96200, АР Крим, смт. Роздольне, просп. 30 Річчя Перемоги, 6: ЄДРПОУ 01757248) в дохід державного бюджету (р/р 31111106700230, МФО 824026, код ЄДРПОУ 34740557 відділення Держказначейства, банк одержувача УДК в АР Крим, м. Сімферополь, код платежу 21081100) економічні санкції у розмірі 2140,00грн.; штраф за порушення державної дисципліни цін у розмірі 4280,00грн. У загальній сумі 6420,00грн.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Кірєєв Д.В.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення12.07.2011
Оприлюднено28.09.2012
Номер документу26163161
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-15635/10/14/0170

Постанова від 12.07.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кірєєв Д.В.

Ухвала від 14.03.2012

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Щепанська Ольга Анатоліївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні