Ухвала
від 25.09.2012 по справі 23/5014/1569/2012
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251 ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 91000, м. Луганськ, пл. Героїв ВВВ, 3а. Тел. 55-17-32


У Х В А Л А

25.09.12 Справа № 23/5014/1569/2012.

За позовом Державного підприємства «Регіональні електричні мережі» (м. Київ) в особі Луганської філії (м. Луганськ)

до Державного підприємства «Луганська обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств» (м. Стаханов Луганської області)

про стягнення 32251957 грн. 66 коп.

Суддя Воронько В.Д.

представники:

від позивача -Скріпкіна О.І., довіреність № 32 від 29.12.2011;

від відповідача -Ніколаєва О. І., провідний юрисконсульт, довіреність № 05-2143 від 25.05.2012.

в с т а н о в и в:

Рішенням Господарського суду Луганської області від 20.08.2012 у справі № 23/5014/1569/2012 за позовом Державного підприємства «Регіональні електричні мережі»в особі Луганської філії до Державного підприємства «Луганська обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств»про стягнення 32251957 грн. 66 коп. позов задоволено в повному обсязі.

06.09.2012 до Господарського суду Луганської області надійшла заява Державного підприємства «Луганська обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств»від 30.08.2012 № 05-2507 про відстрочку виконання рішення суду від 20.08.2012 по справі № 23/5014/1569/2012 на три місяці з дня винесення рішення.

Заява Підприємством мотивована тим, що Підприємство створене без мети одержання прибутку та зареєстроване як неприбуткова установа. Згідно з довідкою № 938 від 16.08.2007 ДП ОД «Луганськвуглереструктуризація»є клієнтом управління Державного казначейства у м. Стаханові, має статус одержувача коштів державного бюджету і повністю фінансується за рахунок коштів загального та спеціального фондів державного бюджету України та не може самостійно впливати на виділення коштів. Боржник та Стягувач належать до Міністерства енергетики та вугільної промисловості України. На початку кожного року Міністерством затверджується Програма виконання робіт та послуг з ліквідації там на поточний бюджетний рік та План використання бюджетних коштів згідно Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228. Відповідно до витягу з програми «виконання робіт та послуг з ліквідації шахт»витрати на оплати електроенергії на початку року не передбачені. По завершені бюджетного року міністерство коригує план використання бюджетних коштів та вносить у даний план кошти на погашення боргу за спожиту електроенергію, їло відбувалось регулярно у попередні роки, про що відомо стягувачу.

Примусові виконавчі дії практично зупинять роботу підприємства, поставлять підприємство у вкрай скрутне становище, що призведе в свою черід до зростання заборгованості, годі як відстрочка виконання рішення суду дасть можливість подальшої роботи підприємства та можливість остаточного розрахунку зі стягувачем.

Арешт рахунків ДП «ОД «Луганськвуглереструктуризація»призведе до неможливості здійснення підприємством покладених на нього обов'язків, у тому числі забезпечення пільговим вуліям на побудові погреби пенсіонерів ліквідованих шахт у порядку ст. 48 Гірничого закону України.

Арешт рахунків підприємства зробить неможливим належне забезпечення ресурсами та виконання всього комплексу робіт по закриттю та ліквідації шахт, рекультивації промислових площ, охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки у т.ч. забезпечення шахтного водовідводу ліквідованих шахт.

Накладання арешту на рахунки у держказначействі унеможливлює отримання бюджетних коштів, що виділяються Міністерством енергетики та вугільної промисловості України та здійснення розрахунків з підрядними організаціями. Затримка розрахунку призведе до нарахування штрафних санкцій та пені за затримку розрахунку, а це додаткові витрати бюджетних коштів.

Накладення арешту на спеціальні рахунки з цільовим призначенням порушить права та законні інтереси фізичних осіб, які не є сторонами у виконавчому проваджені, а також призведе до виникнення адміністративного правопорушення за затримку заробітної плати та обов'язкових платежів.

Розпорядник бюджетних коштів - Міністерство енергетики та вугільної промисловості України звернулося до міністерства фінансів України з пропозицією «Про внесення змін до Закону України «Про Державний Бюджет України на 2012 рік»що до збільшення видатків на вугільну галузь. При збільшені видатків на вугільну галузь 698 мл. грн. підуть на оплату використаної підприємствами реструктуризації електроенергії, в тому числі 15 шахтам що будуть прийняті на підготовку до ліквідації у 2012 році. В даний час проект закону «Про внесення змін до Закону України «Про Державний Бюджет України на 2012 рік»знаходитися на розгляді у Верховній Раді України. Узгодження та прийняття Закону «Про внесення змін до Закону України «Про Державний Бюджет України на 2012 рік» потребує часу.

Заявою б/д б/н, поданою у судовому засіданні 25.09.2012, відповідач уточнив заяву про відстрочку виконання рішення суду, а саме, у зв'язку з узгодженням з Міністерством енергетики та вугільної промисловості строків надання із спеціального фонду коштів на погашення заборгованості за використану електричну енергію просить відстрочити виконання рішення від 20.08.2012 по справі № 23/5014/1569/2012 на три місяці з дня винесення ухвали.

Уточнена заява відповідача «про відстрочку виконання рішення суду»приймається судом до розгляду.

Позивач поясненням від 25.09.2012 № 03/4772, наданим у судовому засіданні, не заперечив проти відстрочки виконання рішення господарського суду від 20.08.2012 по справі № 23/5014/1569/2012 строком на три місяці, тобто -до 25.12.2012.

Розглянувши заяву відповідача, вислухавши доводи сторін, суд дійшов висновку про наступне.

Відповідно до ст. 121 Господарського процесуального кодексу України при наявності обставин, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим, за заявою сторони, державного виконавця, прокурора чи його заступника або за своєю ініціативою господарський суд, який видав виконавчий документ, у десятиденний строк розглядає це питання у судовому засіданні з викликом сторін, прокурора чи його заступника і у виняткових випадках, залежно від обставин справи, може відстрочити або розстрочити виконання рішення, ухвали, постанови, змінити спосіб та порядок їх виконання.

Враховуючи обставини, на які посилається відповідач та те, що позивач не заперечує проти відстрочки виконання рішення на п'ять місяців від дня прийняття судом ухвали за результатами розгляду заяви Державного підприємства «Луганська обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств»про відстрочку виконання судового рішення, суд задовольняє заяву відповідача.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 86, 121 Господарського процесуального кодексу України, суд

у х в а л и в:

1.Заяву Державного підприємства «Луганська обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств»про надання відстрочки виконання рішення господарського суду від 20.08.2012 у справі № 23/5014/1569/2012 задовольнити.

2.Відстрочити Державному підприємству «Луганська обласна дирекція з ліквідації збиткових вугледобувних та вуглепереробних підприємств»(Луганська область, м. Стаханов, вул. Дзержинського, 14, ідентифікаційний код 32449971) виконання рішення господарського суду Луганської області від 20.08.2012 по справі № 23/5014/1569/2012 на три місяці до 25 грудня 2012 року.

Суддя В.Д. Воронько

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення25.09.2012
Оприлюднено01.10.2012
Номер документу26181558
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —23/5014/1569/2012

Ухвала від 10.11.2015

Господарське

Господарський суд Луганської області

Голенко І.П.

Ухвала від 12.10.2015

Господарське

Господарський суд Луганської області

Голенко І.П.

Ухвала від 29.09.2015

Господарське

Господарський суд Луганської області

Голенко І.П.

Ухвала від 18.04.2013

Господарське

Господарський суд Луганської області

Воронько В.Д.

Ухвала від 25.09.2012

Господарське

Господарський суд Луганської області

Воронько В.Д.

Ухвала від 17.09.2012

Господарське

Господарський суд Луганської області

Воронько В.Д.

Ухвала від 06.09.2012

Господарське

Господарський суд Луганської області

Воронько В.Д.

Рішення від 20.08.2012

Господарське

Господарський суд Луганської області

Воронько В.Д.

Ухвала від 12.07.2012

Господарське

Господарський суд Луганської області

Воронько В.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні