Рішення
від 09.12.2008 по справі 3/160-12/50
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

3/160-12/50

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул.Шевченка 16, м.Івано-Франківськ, 76000, тел. 2-57-62

 

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

  

09 грудня 2008 р.   Справа № 3/160-12/50   

за позовом  Командитного товариства "Єркович і К"  вул.С.Стрільців, 16,м.Івано-Франківськ,76000

до відповідача-1  Івано-Франківської міської ради  вул. Грушевського,21,м.Івано-Франківськ,76000

до відповідача-2 Фонду комунальної власності територіальної громади м.Івано-Франківська  вул.Курбаса,2, м.Івано-Франківськ,76000

про немайнові спори (зобов'язання укласти договір)

    

Представники:

Від позивача:  Ємчук А.В., (довіреність б/н від 22.10.08р. - представник )

Від відповідача 1:Сегін І.Р., (довіреність №1033/01-17/07-в від 13.06.07р. - головний спеціаліст юридичного відділу)

 Від відповідача 2:   Чупірчук Б.В.,, (довіреність №ФКВ-05/1567 від 19.08.08р. - головний спеціаліст (юрист)

СУТЬ СПОРУ: заявлено позов про спонукання укласти договір купівлі-продажу нежитлового приміщення площею 395,66 кв.м, що знаходяться  на першому, другому поверсі та в підвалі кінотеатру ім. Т.Шевченка по вул. Січових Стрільців, 16 у м. Івано-Франківську.

Позовні вимоги грунтуються на положеннях Закону України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)" , якими регулюються відносини з приводу  передачі юридичним особам у власність  об"єктів малої приватизації , та  Державної програми приватизації на 2000 –2002 роки, яка затверджена Законом України «про Державну програму приватизації»№ 1723-ІІІ від 18.05.2000р. (із змінами і доповненнями) (далі –Програма) відповідно до якої  у разі прийняття рішення про приватизацію орендованого державного майна орендар одержує право на викуп цього майна, якщо орендарем за згодою орендодавця здійснено за рахунок власних коштів поліпшення орендованого майна, яке неможливо відокремити від відповідного об'єкта без завдання йому шкоди, вартістю не менше, як 25% залишкової вартості майна . .

     Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав з підстав , викладених в позовній заяві .

       Представник Відповідача-1 проти позову заперечив ,  вказав на  те , що необхідною умовою  укладення договору купівлі-продажу приміщень , що перебувають у комунальній власності, є наявність відповідного рішення  органу місцевого самоврядування  , зобов"язання Фонду комунальної власності територіальної громади м.Івано-Франківська укласти договір купівлі-продажу нежитлових приміщень  за відсутності такого рішення  є порушенням  порядку продажу об"єктів малої приватизації , визначеного Законом України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)".  Крім того , представник відповідача-2 зазначив ,   що  нежитлові  приміщення по вул.Січових Стрільців, 16    в м.Івано-Франківську розташовані в будівлі, що є пам"яткою архітектури   , а тому відповідно до Закону України "Про тимчасову заборону приватизації  пам"яток культурної спадщини"  не підлягають приватизації .   

  Представник Відповідача-2 проти позову заперечив  з посиланням  на  Закон України «Про тимчасову заборону приватизації пам'яток культурної спадщини», яким заборонено приватизацію пам'яток культурної спадщини до затвердження Верховною Радою України переліку пам'яток культурної спадщини, які не підлягають приватизації, та на  розпорядження ОВК № 238 від 26.05.1981р. , згідно якого будинок № 16 по вул. Січових Стрільців у м.Івано-Франківську є пам'яткою архітектури та на підставі рішення Івано-Франківської міської ради від 03.08.2006р., відноситься до переліку об'єктів, які не підлягають приватизації.

        Розглянувши матеріали справи , вислухавши представників сторін , оцінивши зібрані в справі докази та надавши їм належної правової оцінки , суд встановив наступне .

 Між позивачем -  КТ «Єркович і К»(орендар) та  Виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради (орендодавець)  укладено  договір  оренди нежитлових приміщень № ДО-2083   від 19.03.2003 р.     

        Оглядом в судовому засіданні фотокопій  зазначеного  договору та Угод  про внесення змін до зазначеного Договору оренди від 20.05.2003р. № УО-2383-1, від 20.08.2003р. № УО-2383-2, від 23.09.2003р. № УО-2383-3 та від 23.03.2004р. № УО-2383-4  встановлено , що  позивачу передано в строкове платне користування  нежитлові приміщення площею  395,66кв.м, які розташовані на першому, другому поверхах та в підвалі будівлі кінотеатру ім. Шевченка по вул. Січових Стрільців, 16  в м.Івано-Франіквську.

 Умовами договору  визначено обов'язки орендаря за власні кошти здійснити капітальний і поточний ремонт приміщень, провести підсилення фундаменту будинку, зміцнити інженерні мережі, осушити підвал, а також взяти пайову участь у ремонті фасаду, даху, та водозливних елементів орендованого приміщення. На виконання зазначених  умов договору   позивачем за згодою орендаря  (викладеними у листах № ФКВ-02/2502 від 09.10.2003р., № ФКВ-02/03 від 09.01.2004р., № ФКВ-02/142 від 13.01.2004р., № ФКВ-02/476 від 03.02.2005р.) здійснено невід'ємні покращення орендованих приміщень.

 30.04.2006р. позивачем   проведено незалежну оцінку спірних приміщень, якою визначено ринкову вартість приміщень без урахування невід'ємних покращень 385717,00грн. (без ПДВ), або 45,5% від повної ринкової вартості, а ринкову вартість невід'мних покращень –462290,0грн. (без ПДВ), або 54,5%.

Як встановлено зі слів позивача в судовому засіданні ,   КТ «Єркович і К»неодноразово зверталося до  відповідачів 1 та 2  щодо надання згоди на приватизацію шляхом викупу  спірного нежитлового приміщення  , проте позитивної відповіді не отримало .     

         Відмову   Фонду  комунальної власності територіальної громади м.Івано-Франківська та Івано-Франківської міської ради  в приватизації  КТ «Єркович і К»спірних приміщень позивачем оскаржено в судовому порядку .

         Рішенням господарського суду Івано-Франківської області  по справі №3/160  від 04.12.07 задоволено позов КТ «Єркович і К»до Івано-Франківської міської ради та  Фонду комунальної власності  територіальної громади м.Івано-Франківська про зобов"язання укласти договір купівлі-продажу нежитлового приміщення площею 395,66 кв.м, що знаходяться  на першому, другому поверсі та в підвалі кінотеатру ім. Т.Шевченка по вул. Січових Стрільців, 16 у м. Івано-Франківську.  Проте  Постановою Вищого господарського суду України  від 08.07.08   зазначене рішення скасовано , оскільки судом першої інстанції  не досліджено належним чином питання оцінки майна  в процесі укладення договору купівлі-продажу .

Враховуючи рекомендації  Вищого господарського суду  України , викладені  в Постанові  від 08.07.08  ,  на виконання вимог ухвали суду від 11.11.08 позивачем  повторно замовлено проведення незалежної оцінки нежитлових приміщень та подано суду  звіт  про незалежну оцінку  нежитлових приміщень, що знаходяться на першому, другому поверсі та підвалі будинку № 16 на вул. Січових Стрільців у м.Івано-Франківську , відповідно до якого ринкова вартість  нежитлових приміщень загальною площею 395,66 кв.м  становить 1 429 500 грн.  , а вартість невід'ємних покращень (частка орендаря), зроблених КТ «Єркович і К», складає   462 420 грн. (без ПДВ)   . Разом з даним звітом суду подано рецензію на проведену оцінку № 61/р від 08.12.08 , згідно якого  звіт в цілому відповідає вимогам нормативно-правових актів з оцінки майна  , але має незначні недоліки , що не вплинули на достовірність оцінки .        

Суд  вважає позов таким , що підлягає до задоволення , з огляду на наступне .

Ст. 19 Конституції України зобов'язує органи місцевого самоврядування, їх посадових осіб діяти тільки з підстав, в межах повноважень та у спосіб, які передбачені Конституцією України та Законами України , а ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»до виключної компетенції сільських, селищних, міських рад віднесено   прийняття рішень щодо  відчуження  відповідно  до  закону комунального майна.

Частиною 1 ст.7 Закону України «Про приватизацію невеликих державних підприємств»(малу приватизацію) Фонд державного майна України, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, місцеві Ради затверджують за поданням органів приватизації переліки об'єктів, які перебувають відповідно у загально державній власності, власності Автономної Республіки Крим та комунальній власності і підлягають продажу на аукціоні, за конкурсом та викупу.

      Частиною 3 ст.7 цього Закону встановлено, що включення об'єктів малої приватизації до переліків, зазначених у частині першій цієї статті, здійснюється відповідно до Державної та місцевих програм приватизації чи з ініціативи відповідних органів приватизації або покупців.

 Відповідно до п.51 Програми передбачено, що у разі прийняття рішення про приватизацію орендованого державного майна (будівлі, споруди, приміщення) орендар одержує право на викуп цього майна, якщо орендарем за згодою орендодавця здійснено за рахунок власних коштів поліпшення орендованого майна, яке неможливо відокремити від відповідного об'єкта без завдання йому шкоди, вартістю не менш як 25 відсотків залишкової (відновної за вирахуванням зносу) вартості майна (будівлі, споруди, приміщення). Оцінка вартості об'єкта приватизації у цьому разі здійснюється із застосуванням експертної оцінки. Таке ж право одержує орендар у разі прийняття рішення про приватизацію відповідно до законодавства України.

 На підставі звіту  про незалежну оцінку  нежитлових приміщень, що знаходяться на першому, другому поверсі та підвалі будинку № 16 на вул. Січових Стрільців у м.Івано-Франківську ,  судом встановлено , що  ринкова вартість  нежитлових приміщень загальною площею 395,66 кв.м  становить 1 429 500 грн. , а вартість невід'ємних покращень (частка орендаря), зроблених КТ «Єркович і К», складає   462 420 грн. (без ПДВ) , що перевищує  вартісну величину , втсановлену п.51 Програми .

 За змістом ст.3  Закону  України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)" приватизація об'єктів малої приватизації здійснюється шляхом :     викупу; продажу на аукціоні, за конкурсом , а відповідно до ст.11 цього ж закону викуп застосовується  , зокрема , щодо об'єктів малої приватизації , включених до переліку об'єктів,  що підлягають приватизації шляхом викупу .

      Статтею 7  цього ж закону визначено , що  Фонд  державного  майна України,  Верховна Рада Автономної Республіки Крим, місцеві Ради затверджують за поданням органів приватизації переліки об'єктів, які перебувають відповідно у державній власності, власності Автономної Республіки Крим та комунальній власності і підлягають: продажу на аукціоні, за конкурсом;       викупу ; включення   об'єктів   малої  приватизації  до  зазначених  переліків     здійснюється відповідно до  Державної та місцевих програм приватизації чи з ініціативи відповідних органів приватизації або покупців.  Покупці подають до відповідного органу приватизації  заяву про  включення підприємства до одного із зазначених у цій статті переліків об'єктів, що підлягають приватизації.

        Частиною 5 цієї ж статті встановлено , що  орган   приватизації  розглядає  подану  заяву  і  в  разі відсутності підстав для відмови у приватизації включає підприємство до переліків, зазначених у частині першій цієї статті. Результати розгляду не пізніш як через місяць з дня подання заяви доводяться до заявника у письмовій формі.

        Відмова у приватизації можлива тільки у випадках, коли:

    особа, яка подала заяву, не може бути визнана покупцем підприємства згідно з цим Законом;

    є законодавчо встановлене обмеження на приватизацію цього підприємства;

    не затверджено переліків, передбачених частиною першою цієї статті.

    Згідно п. 5   рішення Конституційного суду України від 13 грудня 2000 року по справі № 14-рп/2000, положення ч. 5 ст. 7 Закону України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)" слід розуміти так, що органи приватизації зобов'язані розглянути подані покупцями заяви та, у разі відсутності встановлених цим Законом підстав для відмови у приватизації, включити конкретне підприємство до переліку об'єктів, що підлягають приватизації у встановлений спосіб, або прийняти рішення про відмову в приватизації.

            Крім того , Конституційний суд України в даному рішенні зазначив, що перелік підстав для відмови у приватизації , наведений у ст. 7 Закону України «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)»є вичерпним.  

       Аналіз вищенаведеного дає підстави для висновку суду про те , що  чинне  законодавство   зобов'язує міську раду в силу належних їй повноважень розглянути та прийняти відповідне рішення. Відсутність обґрунтованого рішення міської ради з цього приводу свідчить про бездіяльність міської ради та позбавляє позивача права на реалізацію його інтересів у спосіб, визначений чинним законодавством.

       Судом не приймаються до уваги   твердження  відповідача-1, що орендар має право лише на викуп орендованого ним державного майна, а спірне приміщення є у комунальній власності територіальної громади м.Івано-Франіквська.

При цьому суд вважає за необхідне зазначити , що  Постановою  Господарського суду Івано-Франківської області від 19.01.2007р. у справі № А-6/317  визнано нечинним п.33 рішення Івано-Франківської міської ради від 03.08.2006р. «Про перелік об'ктів комунальної власності територіальної громади м.Івано - Франківська, які не підлягають приватизації»та зобов'язано Івано-Франківську міську раду прийняти рішення про включення нежитлових приміщень площею 395,66кв.м, що знаходяться на першому, другому поверсі та в підвалі будинку № 16 на вул. Січових Стрільців у м.Івано-Франківську, до переліку об'ктів, які підлягають викупу.

       За змістом ст.124 Конституції України  судові  рішення   ухвалюються  судами  іменем  України  і   є обов'язковими до виконання  на всій території України.

        За таких обставин , невключення спірних  нежитлових приміщень до   Переліку об"єктів комунальної власності міста , що підлягають приватизації шляхом викупу , розцінюється судом як  невиконання судового рішення  в контексті  ст.124 Конституції України .                              

Крім того , при винесенні зазначеної постанови судом , зокрема , досліджувалися обставини та підстави відмови відповідача у приватизації спірних приміщень :" Враховуючи вищевикладене, суд вважає, що пункт 33 рішення Івано-Франківської міської ради від 03.08.2006 р. прийнятий неправомірно та безпідставно, а на орендовані позивачем приміщення не поширюється заборона приватизації."(аркуш четвертий , абзац перший  Постанови  Господарського суду Івано-Франківської області від 19.01.2007р. у справі № А-6/317) .

     За змістом ст.35 ГПК України    факти,   встановлені  рішенням  госпдарського  суду  (іншого органу, який вирішує господарські спори) під час розгляду однієї справи, не доводяться знову при вирішенні інших спорів, в яких беруть участь ті самі сторони.

    Суд повторно звертає увагу відповідача на  неправомірність відмови у приватизації позивачем приміщень площею 395,66кв.м, що знаходяться на першому, другому поверсі та в підвалі будинку № 16 на вул. Січових Стрільців   у   м.Івано-Франківську ,  на підставі того, що орендовані позивачем об"єкти відносяться до пам"яток архітектури з посиланням на Закон України "Про тимчасову заборону приватизації пам"яток культурної спадщини" .

   Відповідно до ч.3ст.179 Господарського кодексу України  укладення господарського  договору  є  обов'язковим  для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування.

     Наведене дає підстави для висновку суду про обов"язковість укладення договору купівлі-продажу  спірних нежитлових приміщень  між сторонами по справі .

     Крім того , статтею 187  Господарського кодексу України   встановлено , що  спори,  що виникають при укладанні господарських договорів за  державним замовленням, або договорів, укладення яких є обов'язковим на підставі закону та в інших випадках, встановлених законом, розглядаються судом. Інші переддоговірні спори можуть бути предметом розгляду суду у разі якщо це передбачено угодою сторін або якщо сторони зобов'язані укласти певний господарський договір на підставі укладеного між ними попереднього договору. День набрання чинності рішенням суду, яким вирішено питання щодо переддоговірного спору, вважається днем укладення відповідного господарського договору, якщо рішенням суду не визначено інше.

    В силу ч.5ст.11 Цивільного кодексу України  у випадках,  встановлених актами цивільного законодавства, цивільні права та обов'язки можуть виникати з рішення суду.

   За змістом ч.4ст.179 Господарського кодексу України  при   укладенні  господарських  договорів  сторони  можуть визначати зміст договору на основі:   вільного волевиявлення, коли сторони мають право погоджувати на   свій розсуд будь-які умови договору, що не суперечать законодавству; примірного договору, рекомендованого органом управління суб'єктам господарювання для використання при укладенні ними договорів, коли сторони мають право за взаємною згодою змінювати окремі умови, передбачені примірним договором, або доповнювати його зміст;  типового договору, затвердженого Кабінетом Міністрів України, чи  у випадках, передбачених законом, іншим органом державної влади, коли сторони не можуть відступати від змісту типового договору, але мають право конкретизувати його умови;    договору приєднання, запропонованого однією стороною для інших можливих суб'єктів, коли ці суб'єкти у разі вступу в договір не мають права наполягати на зміні його змісту.

        Оглядом в судовому засіданні проекту договору  купівлі-продажу  нежитлових приміщень, поданого позивачем , встановлено , що цей договір відповідає  вимогам чинного законодавства , що регулює спірні відносини , зокрема  ст.180 Господарського  та положень  Цивільного кодексу України .

       Щодо ціни продажу спірних нежитлових приміщень   , що зазначена в поданому позивачем проекті договору купівлі-продажу , суд вважає її обгрунтованою з огляду на  наступне .

      За змістом  ч.1ст.12  Закону України «Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)»ціна  продажу  об'єкта,  що  підлягає приватизації шляхом викупу, визначається шляхом проведення незалежної оцінки.

      Законом України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну    оціночну діяльність в Україні"  встановлено , що  рецензування звіту про оцінку майна (акта оцінки майна), якщо зазначена оцінка погоджується, затверджується або приймається органом державної влади або органом місцевого самоврядування, є обов'язковим (ст.13 вказаного закону).

   Матеріалами справи підтверджується , що при визначенні ціни об"єкта приватизації позивачем використано звіт  про експертну  грошову оцінку    з наступним його рецензуванням , згідно якого  звіт в цілому відповідає вимогам нормативно-правових актів з оцінки майна  , але має незначні недоліки , що не вплинули на достовірність оцінки .    

    Аналізуючи вищенаведене , суд приходить до висновку про обгрунтованість позовних вимог, тому  позов підлягає задоволенню .       

     Судові витрати по справі стягнути з відповідачів 1 та 2  в рівних долях  на користь позивача.

  Керуючись  ст.ст.19, 124 Конституції України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», "Про оцінку майна, майнових прав та професійну                  оціночну діяльність в Україні" та "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)"  , ст.11 Цивільного кодексу України , ст.ст.179, 187 Господарського кодексу України ,   ст.33 ,  35 , 49, 82-84 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

позов задоволити.

    Укласти договір купівлі-продажу шляхом викупу нежитлових приміщень, що знаходяться на першому, другому поверхах та в підвалі будинку на вул.. Січових Стрільців, 16 у м.Івано-Франківську   згідно проекту договору , поданого  Командитним товариством  «Єркович і К», в наступній редакції :

ДОГОВІР

         купівлі-продажу

1. Мета та предмет Договору

1.1. Фонд комунальної власності територіальної громади м. Івано-Франківська (в подальшому Продавець) зобов'язується передати у власність Командитного товариства «Єркович і К»( в подальшому Покупець) нежитлові приміщення, а саме:

1)          нежитлові підвальні приміщення:

-          сходова площею 5.1 кв.м.

-          коридор площею 15.4 кв.м.

-          туалет площею 4.8 кв.м.

-          туалет площею 6.8 кв.м.

-          коридор площею 4.1 кв.м.

-          кладова площею 4.5 кв.м.

2)          нежитлові приміщення першого поверху:

-          зал площею 23.2 кв.м.

-          зал площею 59.8 кв.м.

-          санвузол площею 2.9 кв.м.

-          туалет площею 1.1 кв.м.

-          туалет площею 1.1 кв.м.

-          кладова площею 1.6 кв.м.

-          коридор площею 9.9 кв.м.

-          кухня площею 26.7 кв.м.

-          туалет площею 1.5 кв.м.

-          більярдна площею 127.2 кв.м.

-          коридор площею 10.0 кв.м.

-          сходова площею 10.6 кв.м.

-  сходова площею 12.4 кв. м.

3)          нежитлові приміщення другого поверху:

-          сходова площею 6.5 кв.м.

-          офісне приміщення площею 12.6 кв.м.

-          офісне приміщення площею 11.7 кв.м.

-          коридор площею 7.7 кв.м.

-          кладова площею 2.8 кв.м.

-          підсобне приміщення площею 21.7 кв.м.

-          кладова площею 4.0 кв.м.

Загальною площею 395.66 кв.м., які розміщуються в будинку на вулиці Січових Стрільців, 16 в м. Івано-Франківську згідно з інвентарною справою на  будинок, виготовленою Івано-Франківським ОБТІ (далі - Об'єкт приватизації), які є власністю територіальної громади міста Івано-Франківська, а Покупець зобов'язується прийняти вказаний Об'єкт приватизації, сплатити за нього ціну відповідно до умов, що визначені в цьому Договорі та пройти реєстрацію Об'єкта приватизації у бюро технічної інвентаризації (далі - БТІ).

1.2.          Право власності на Об'єкт приватизації переходить до Покупця з  моменту сплати повної вартості придбаного об 'єкта приватизації.

1.3.          Згідно «Звіту з незалежної оцінки нежитлових підвальних приміщень в будинку на  вул. Січових Стрільців, 16 в м. Івано-Франківську»станом на 06.11.2007 р. ринкова вартість Об'єкта приватизації становить 914062,80 грн. (дев'ятсот чотирнадцять тисяч шістдесят дві)  гривні 80 копійок (з ПДВ).

1.4.  Указаний в цьому Договорі Об'єкт приватизації продано за 914062,80 грн.  дев'ятсот чотирнадцять тисяч шістдесят дві гривні 80 копійок (з ПДВ)).

При цьому сума податку на додану  вартість становить 152343,80 грн. (сто  п 'ятдесят дві тисячі триста сорок три гривні, 80 копійок).

2. Порядок розрахунків за придбаний Об'єкт приватизації

2.1.          Покупець зобов'язаний протягом 30 днів з моменту вступу рішення в законну силу внести 152343,80 (сто п'ятдесят дві тисячі триста сорок три гривні, 80  копійок)  податку на додану вартість за придбаний Об'єкт приватизації.

Покупець зобов'язаний внести 761719,00 грн. (сімсот шістдесят одна тисяча  сімсот дев'ятнадцять гривень, 00 копійок) за придбаний Об'єкт приватизації протягом 60  календарних днів з моменту вступу рішення суду в законну силу.

Строк оплати може бути продовжений ще на 30 календарних днів за умови  внесення Покупцем не менше 50 відсотків від цієї суми. Плата за Об'єкт приватизації вноситься на підставі цього Договору.

2.2.          Розрахунки за придбаний Об'єкт приватизації здійснюються Покупцем шляхом безготівкового перерахування всієї суми зі свого рахунка на рахунок Продавця.

2.3.          Розрахунки за Об'єкт приватизації здійснюються з рахунка Покупця: р/р  26201976384 в ОД Райффайзен Банк Аваль таким чином:

- податок на додану вартість в сумі 152343,80 (сто п'ятдесят дві тисячі триста сорок три  гривні, 80 копійок перераховуються Покупцем на рахунок Продавця № 37182025698131 в УДК Івано-Франківської обл, МФО 836014, код ЗКПО 25698131;

- кошти Покупця в сумі 761719,00 (сімсот шістдесят одна тисяча сімсот девятнадцять) гривень 00 копійок перераховуються на рахунок Продавця № 37182025698131 в УДК Івано- Франківської обл, МФО 836014, код ЗКПО 25698131.

3. Передача Об'єкта приватизації

3.1.          Передача Об'єкта приватизації здійснюється Продавцем Покупцю в 3- денний строк з моменту повної сплати вартості придбаного об 'єкта приватизації.

3.2.          Передача Об'єкта приватизації Продавцем і прийняття об'єкта приватизації Покупцем засвідчується актом прийому-передачі, який підписується сторонами.

4. Права та обов'язки сторін

4.1.           Кожна сторона зобов'язується виконувати обов'язки, покладені на неї цим Договором, та сприяти іншій стороні у виконанні її обов'язків.

4.2.          Сторони несуть матеріальну відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору.

5. Обов'язки Покупця

5.1.          Покупець зобов'язаний:

-          в   установлений цим Договором строк сплатити податок на додану вартість;

-          в   установлений цим Договором строк сплатити вартість продажу Об'єкта приватизації;

-          в   установлений   цим   Договором   строк   прийняти Об'єкт приватизації.

5.2.          Покупець зобов'язаний здійснити реєстрацію нерухомого майна, яке входить до складу Об'єкта приватизації в ОБТІ.

5.3.     Покупець зобов'язаний надавати Продавцю необхідні матеріали, відомості, документи, тощо про виконання умов цього Договору. Не перешкоджати Продавцю у здійсненні контролю за виконання цього Договору.

5.4.          Подальше відчуження та передача в заставу Покупцем Об'єкта  приватизації  в  період чинності умов цього Договору здійснюються за погодженням Продавця із забезпеченням переходу до нового власника всіх зобов'язань, не виконаних Покупцем на момент такого відчуження, відповідальності за їх невиконання, визначених законодавством та цим Договором прав та обов'язків Покупця згідно з законодавством України.

5.5.          У випадку визнання Об'єкту приватизації пам'яткою культурної спадщини та внесення його до Державного реєстру нерухомих пам'яток України,  Покупець зобов'язаний укласти з  відповідним  органом  охорони  культурної спадщини  попередній  договір  про  укладення   в   майбутньому охоронного  договору  на  пам'ятку, утримувати та використовувати Об'єкт приватизації у відповідності до нього.

6. Обов'язки Продавця

6.1. Продавець зобов'язаний:

-          передати Покупцю Об'єкт приватизації в установлений цим Договором строк;

-          повідомляти Покупця в разі несвоєчасного внесення платежів за Об'єкт приватизації;

-          здійснювати   контроль за виконанням Покупцем умов цього Договору.

7. Відповідальність сторін

7.1.          У разі  порушення Покупцем строку оплати за Об'єкт приватизації чи строку  перерахування податку на додану вартість, вказану в пункті 2.1  цього Договору, він сплачує пеню з сум недоїмки,  яка  нараховується в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня.

7.2. У разі, якщо Продавець в установлений цим Договором трьох денний строк  з моменту повної сплати вартості придбаного Об'єкта приватизації  не підпише акт його прийому-передачі –Об'єкт приватизації вважається переданим  Покупцю.

7.3. Сплата штрафних санкцій не звільняє Покупця від виконання договірних зобов'язань в період дії умов цього Договору.

8. Гарантії та претензії

8.1. Продавець гарантує, що Об'єкт приватизації не входить до переліку об'єктів, які не підлягають приватизації, не є проданим, переданим, заставленим, не перебуває під арештом, судових справ щодо нього немає.

9. Ризик випадкової загибелі Об'єкта приватизації

9.1. Ризик випадкової загибелі або псування Об'єкта приватизації несе Покупець з моменту набуття права власності на Об'єкт приватизації.

10. Форс-мажорні обставини (непереборна сила)

10.1. Сторони звільняються від відповідальності щодо виконання умов цього Договору у разі виникнення форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили). Сторона, яка не може виконати умов Договору внаслідок форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), повинна повідомити про це іншу сторону.

11. Вирішення спорів

11.1. Усі спори, що виникають при виконанні умов цього Договору або у зв'язку з  тлумаченням розділів цього Договору, вирішуються у порядку, встановленому чинним законодавством.

12. Строк дії Договору.

12.1. Договір діє до завершення взаєморозрахунків між Сторонами.

13. Зміни умов цього Договору та його розірвання

13.1.          Зміни умов цього Договору здійснюються за погодженням сторін згідно з законодавством України.

13.2.          У разі невиконання однією із сторін умов цього Договору він може бути змінений або розірваний на вимогу іншої сторони лише за рішенням суду або господарського суду.

Реквізити сторін:

Продавець:

Фонд комунальної власності

територіальної громади

м. Івано-Франківська

вул. Леся Курбаса,2

м. Івано-Франківськ,76000

Р/р 37182025698131

в УДК Івано-Франківської області

МФО 836014, код ЄДРПОУ 25698131

Покупець:

Командитне товариство «Єркович і К»

вул. Січових Стрільців 16/10

м. Івано-Франківськ,76000,

Р/р 2600127001000

в АКБ «Західбудгазбанк»

МФО 336221, код ЄДРПОУ 23925746  "

         ІI .          Стягнути з Івано-Франківської міської ради (м.Івано-Франківськ , вул.Грушевського , 21)     42грн.50коп.  витрат по сплаті державного мита та 59 грн. за інформаційно-технічне забезпечення судового процесу на користь командитного товариства  "Єркович і К"(м.Івано-Франківськ , вул.Січових Стрільців , 16 , код ЄДРПОУ 25698131) .

III.          Стягнути з Фонду комунальної власності територіальної громади м. Івано-  Франківська (м.Івано-Франківськ , вул.Л.Курбаса , 2 )  42грн.50коп.  витрат по сплаті державного мита та 59 грн. за інформаційно-технічне забезпечення судового процесу на користь командитного товариства  "Єркович і К"(м.Івано-Франківськ , вул.Січових Стрільців , 16 , код ЄДРПОУ 25698131) .

Накази суду видати після набрання рішенням законної сили.   

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його прийняття, у разі, якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частину рішення, воно набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня підписання повного рішення, оформленого відповідно до статті 84 Господарського процесуального кодексу України.

 

                                                            

рішення підписано :

Виготовлено в АС "Діловодство суду"


  

 

 

СудГосподарський суд Івано-Франківської області
Дата ухвалення рішення09.12.2008
Оприлюднено05.01.2009
Номер документу2622897
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —3/160-12/50

Постанова від 14.05.2009

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Орищин Г.В.

Ухвала від 23.03.2009

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Орищин Г.В.

Ухвала від 29.12.2008

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Матуляк П.Я.

Ухвала від 26.03.2009

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Орищин Г.В.

Ухвала від 18.02.2009

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Мельник Г.І.

Ухвала від 23.01.2009

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Мельник Г.І.

Рішення від 09.12.2008

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Матуляк П.Я.

Ухвала від 01.09.2008

Господарське

Господарський суд Івано-Франківської області

Матуляк П.Я.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні