Постанова
від 31.08.2012 по справі 1570/3013/2012
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 1570/3013/2012

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 серпня 2012 року

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Цховребової М.Г.

при секретарі судового засідання - Парій І.І.

за участю:

представника позивача - Конопльової Р.У.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Одесі адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Софтсервис»до державної податкової інспекції у Суворовському районі м. Одеси Одеської області Державної податкової служби про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, -

встановив:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Софтсервис»звернулось до Одеського окружного адміністративного суду з позовом до державної податкової інспекції у Суворовському районі м. Одеси Одеської області Державної податкової служби про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення відповідача № 0000542201 від 3 травня 2012 року про збільшення позивачу грошового зобов'язання з податку на додану вартість та застосування штрафних фінансових санкцій, загальний розмір яких складає 28856,00 грн., в тому числі 26302,00 грн. за основним платежем, 2554,00 грн. за штрафними (фінансовими) санкціями.

В судовому засіданні представник позивача підтримала адміністративний позов, просила суд задовольнити його в повному обсязі з підстав, викладених в адміністративному позові. (т.1 а.с.2-10)

Представник відповідача в судове засідання не прибув. Відповідач про дату, час і місце судового розгляду повідомлений належним чином. (т.2 а.с.29, 30) Від представника відповідача вдруге послідовно надійшло клопотання про відкладення розгляду справи, у зв'язку з тим, що представник, який супроводжує дану справу, знаходиться в іншому судовому засіданні, призначеному на ту саму дату та час в Одеському апеляційному адміністративному суді. (т.2 а.с.186) До клопотання не додано доказів на підтвердження обставин, викладених у клопотанні.

Виходячи з наведеного, та з урахуванням того, що відповідач є суб'єктом владних повноважень, у розпорядженні якого є декілька представників, суд вирішив відмовити у задоволенні клопотання представника відповідача про перенесення судового засідання, та вважає за можливе продовжити розгляд справи за даною явкою.

Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши докази, наявні в матеріалах справи, суд дійшов до висновку, що даний адміністративний позов підлягає задоволенню повністю, з наступних підстав.

В судовому засіданні встановлено, що 04.07.2001 року Товариство з обмеженою відповідальністю «Софтсервис» (далі -позивач / ТОВ «Софтсервис») зареєстроване виконавчим комітетом Одеської міської ради, як юридична особа, ідентифікаційний код: 31533260, місцезнаходження: 65086, м. Одеса, вул. Дніпропетровська дорога, 74, к. 1, кв. 62. (т.1 а.с.41, 210-213)

10.07.2001 року позивач узятий на облік в органах державної податкової служби за № 662 та перебуває на обліку у державній податковій інспекції у Суворовському районі м. Одеси Одеської області Державної податкової служби (далі -відповідач / ДПІ у Суворовському районі м. Одеси). (т.1 а.с.15)

12.07.2001 року позивачу видане Свідоцтво № 23079873 про реєстрацію платника податку на додану вартість, Серія НБ № 074984. (т.1 а.с.42)

30.06.2006 року Міністерством будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України позивачу видано Ліцензію, Серія АВ № 118789 (т.2 а.с.21-23), на здійснення будівельної діяльності (згідно з переліком), відповідно до якої, дата прийняття рішення та номер наказу про видачу ліцензії: 30 червня 2006 року № 27-Л; строк дії ліцензії: з 30 червня 2006 року по 30 червня 2011 року.

22.06.2011 року Державною архітектурно-будівельною інспекцією України позивачу видано Ліцензію, Серія АВ № 587668 (т.1 а.с.45-46), на здійснення господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури (за переліком робіт згідно з додатком), відповідно до якої дата прийняття рішення та номер наказу про видачу ліцензії: 22 червня 2011 року № 7-Л; строк дії ліцензії: з 22 червня 2011 року по 22 червня 2016 року.

З 04.04.2012 року по 10.04.2012 року, на підставі службового посвідчення серія УОД № 058759, виданого 7 червня 2010 року ДПА в Одеській області, службовою особою ДПІ у Суворовському районі м. Одеси, на виконання наказу ДПА України від 08.08.2011 року № 475-ДСК «Про впровадження комплексної системи запобігання та протидії процесам тінізації економіки»(на виконання Наказу ДПА в Одеській області від 11.08.2011 року № 1948/ДСК), відповідно до:

- листа ДПІ у Малиновському районі м. Одеси № 10866/23-208 від 22.03.2011 року з Актом від 22.03.2011 року № 50/23-513/32623124 «Про проведення документальної перевірки ТОВ «Реконструкція», код за ЄДРПОУ 32623124, з питань правомірності нарахування податкового кредиту з податку на додану вартість за період з 01.01.2011 по 31.01.2011 року»(т.2 а.с.37-43);

- листа ДПІ у Малиновському районі м. Одеси з Актом від 20.04.2011 року № 142/23-513/32623124 «Про проведення документальної перевірки ТОВ «Реконструкція», код за ЄДРПОУ 32623124, з питань правомірності нарахування податкового кредиту з податку на додану вартість за період з 01.02.2011 року по 28.02.2011 року»(т.2 а.с.44-48);

- листа ДПІ у Малиновському районі м. Одеси з Актом від 02.02.2012 року № 33/23-214/32623124/66 «Про неможливість проведення документальної невиїзної перевірки ТОВ «Реконструкція», код за ЄДРПОУ 32623124, з питань дотримання вимог податкового законодавства з податку на додану вартість за період березень 2011 року»(т.2 а.с.49-63);

- листа ДПІ у Приморському районі м. Одеси від 09.08.2011 року № 45325/7/23-513 з Актом від 03.08.2011 року № 1945/23-512/35179825 «Про неможливість проведення документальної невиїзної перевірки ТОВ «ВСТК»(ЄДРПОУ 35179825) щодо підтвердження господарських відносин з контрагентами за квітень 2011 року»(т.2 а.с.132-144);

- листа ДПІ у Приморському районі м. Одеси від 03.08.2011 року № 44435/7/23-512 з Актом від 29.07.2011 року № 1919/23-513/35179825 «Про неможливість проведення документальної невиїзної перевірки ТОВ «ВСТК»(код за ЄДРПОУ 35179825) щодо підтвердження господарських відносин з контрагентами за травень 2011 року»(т.2 а.с.116-131);

- листа ДПІ у Приморському районі м. Одеси від 12.12.2011 року № 70261/7/23-513 з Актом «Про неможливість проведення документальної перевірки ПП «Одеська будівельна компанія», код ЄДРПОУ 34319643, з питань підтвердження відомостей по взаємовідносинам з контрагентами, якими сформовано податковий кредит у грудні 2010 року»(т.2 а.с.154-167);

- листа ДПІ у Приморському районі м. Одеси від 12.12.2011 року № 70261/7/23-513 з Актом від 15.03.2011 року № 296/23-513/34319643 «Про неможливість проведення документальної перевірки ПП «Одеська будівельна компанія», код ЄДРПОУ 34319643, з питань підтвердження відомостей по взаємовідносинам з контрагентами, якими сформовано податковий кредит у січні 2011 року»(т.2 а.с.145-153);

- листа ДПІ у Печерському районі м. Києва від 07.03.2012 року № 183/7/23-511 з Актом «Про неможливість проведення зустрічної звірки Товариства з обмеженою відповідальністю «Інвесттехнагляд», код за ЄДРПОУ 37401981, щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за період з 10.11.2010 року по 29.02.2012 року»(т.2 а.с.84-115);

- листа ДПІ у Печерському районі м. Києва від 07.03.2012 року № 186/7/22-211 з Актом «Про неможливість проведення зустрічної звірки Товариства з обмеженою відповідальністю «Тетрабудсервіс»(код ЄДРПОУ 37508271) щодо підтвердження господарських відносин платниками податків за період з 01.08.2011 року по 31.01.2012 року»(т.2 а.с.64-83),

згідно із пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20, ст. 79 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI (зі змінами та доповненнями) та Наказу ДПІ у Суворовському районі м. Одеси «Про проведення позапланової невиїзної перевірки»№ 191 від 3 квітня 2012 року (т.2 а.с.33) та Наказу ДПІ у Суворовському районі м. Одеси «Про внесення змін до Наказу ДПІ у Суворовському районі м. Одеси Одеської області ДПС № 191 від 3 квітня 2012 року»№ 231 від 10 квітня 2012 року (т.2 а.с.34), проведено позапланову невиїзну перевірку ТОВ «Софтсервис», код за ЄДРПОУ 31533260, по взаємовідносинам з контрагентами-постачальниками ТОВ «Реконструкція», код ЄДРПОУ 32623124, ТОВ «ВСТК», код ЄДРПОУ 35179825, ПП «Одеська будівельна компанія», код ЄДРПОУ 34319643, ТОВ «Інвесттехнагляд», код ЄДРПОУ 37401981, ТОВ «Тетрабудсервіс», код ЄДРПОУ 37508271, за період з 01.12.2010 року по 30.11.2011 року.

За результатами проведеної перевірки складено акт від 18.04.2012 року № 546/22-1/31533260 «Про результати позапланової невиїзної перевірки Товариства з обмеженою відповідальністю «Софтсервис»код за ЄДРПОУ 31533260, по взаємовідносинам з контрагентами-постачальниками ТОВ «Реконструкція», код ЄДРПОУ 32623124, ТОВ «ВСТК», код ЄДРПОУ 35179825, ПП «Одеська будівельна компанія», код ЄДРПОУ 34319643, ТОВ «Інвесттехнагляд», код ЄДРПОУ 37401981, ТОВ «Тетрабудсервіс», код ЄДРПОУ 37508271, за період з 01.12.2010 року по 30.11.2011 року». (т.1 а.с.14-38)

Відповідно до висновку зазначеного акта, перевіркою ТОВ «Софтсервис», встановлено порушення вимог: пп. 7.4.1, пп. 7.4.5 п. 7.4, пп. 7.5.1 п. 7.5 ст. 7 Закону України «Про податок на додану вартість»від 03.04.1997 року № 168/97-ВР (із змінами та доповненнями), п. 198.1, п. 198.2, п. 198.3, п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI (із змінами та доповненнями) ТОВ «Софтсервис»занижено суму податку на додану вартість по взаємовідносинам з контрагентами-постачальниками ТОВ «Реконструкція», код ЄДРПОУ 32623124, ТОВ «ВСТК», код ЄДРПОУ 35179825, ПП «Одеська будівельна компанія», код ЄДРПОУ 34319643, ТОВ «Інвесттехнагляд», код ЄДРПОУ 37401981, ТОВ «Тетрабудсервіс», код ЄДРПОУ 37508271, за період з 01.12.2010 року по 30.11.2011 року на загальну суму 26302,00 грн.

Згідно змісту даного акта перевірки, вищенаведені порушення встановлені відповідачем виходячи з наступного, зокрема:

1) ДПІ у Суворовському районі м. Одеси отримано лист ДПІ у Малиновському районі м. Одеси № 10866/23-208 від 22.03.2011 року з Актом від 22.03.2011 року № 50/23-513/32623124 «Про проведення документальної перевірки ТОВ «Реконструкція», код за ЄДРПОУ 32623124, з питань правомірності нарахування податкового кредиту з податку на додану вартість за період з 01.01.2011 по 31.01.2011 року», та з Актом від 20.04.2011 року № 142/23-513/32623124 «Про проведення документальної перевірки ТОВ «Реконструкція», код за ЄДРПОУ 32623124, з питань правомірності нарахування податкового кредиту з податку на додану вартість за період з 01.02.2011 по 28.02.2011», відповідно до висновків зазначених актів: враховуючи те, що у ТОВ «Реконструкція»відсутні необхідні умови для ведення господарської діяльності, відсутні основні фонди, технічний персонал, виробничі активи, складські приміщення, транспортні засоби, підприємство не знаходиться за місцезнаходженням згідно з ч.ч. 1, 5 ст. 203, п.п. 1, 2 ст. 215, ст. 228 Цивільного кодексу України угоди з контрагентами за період січень та лютий 2011 року є нікчемними;

- ДПІ у Суворовському районі м. Одеси отримано лист ДПІ у Малиновському районі м. Одеси з Актом від 02.02.2012 року № 33/23-214/32623124/66 «Про неможливість проведення документальної невиїзної перевірки ТОВ «Реконструкція», код за ЄДРПОУ 32623124, з питань дотримання вимог податкового законодавства з податку на додану вартість за період березень 2011», відповідно до висновку якого: перевіркою встановлено порушення: ч. 5 ст. 203, ч. 1, 2 ст. 215, ст. 216, ст. 228, ст. 626, ст. 629, ст. 650, ст. 662, ст. 655 та ст. 656 ЦК України в частині недодержання вимог зазначених статей в момент вчинення правочинів, які не спрямовані на реальне настання наслідків, що обумовлені ними по правочинах ТОВ «Реконструкція», здійснених у березні 2011 з зазначеними в цьому акті перевірки постачальниками та покупцями;

2) ДПІ у Суворовському районі м. Одеси отримано листи ДПІ у Приморському районі м. Одеси від 09.08.2011 року № 45325/7/23-513 з Актом від 03.08.2011 № 1945/23-512/35179825 «Про неможливість проведення документальної невиїзної перевірки ТОВ «ВСТК»(ЄДРПОУ 35179825) щодо підтвердження господарських відносин з контрагентами за квітень 2011 року»та від 03.08.2011 року № 44435/7/23-512 з Актом від 29.07.2011 року № 1919/23-513/35179825 «Про неможливість проведення документальної невиїзної перевірки ТОВ «ВСТК»(ЄДРПОУ 35179825) щодо підтвердження господарських відносин з контрагентами за травень 2011 року», відповідно до висновків зазначених актів: враховуючи те, що у ТОВ «ВСТК»відсутні необхідні умови для ведення господарської діяльності, відсутні основні фонди, технічний персонал, виробничі активи, складські приміщення, транспортні засоби, підприємство не знаходиться за юридичною адресою згідно до ч.ч. 1, 5 ст. 203, п.п. 1, 2 ст. 215, ст. 228 Цивільного кодексу України зазначені угоди мають ознаки нікчемності у квітні та у травні 2011 року;

3) ДПІ у Суворовському районі м. Одеси отримано листи ДПІ у Приморському районі м. Одеси від 12.12.2011 № 70261/7/23-513 з Актом «Про неможливість проведення документальної перевірки ПП «Одеська будівельна компанія», код ЄДРПОУ 34319643, з питань підтвердження відомостей по взаємовідносинам з контрагентами, якими сформовано податковий кредит у грудні 2010 року»та від 12.12.2011 року № 70261/7/23-513 з Актом від 15.03.2011 року № 296/23-513/34319643 «Про неможливість проведення документальної перевірки ПП «Одеська будівельна компанія», код ЄДРПОУ 34319643, з питань підтвердження відомостей по взаємовідносинам з контрагентами, якими сформовано податковий кредит у січні 2011 року», відповідно до висновків зазначених актів: враховуючи те, що у ПП «Одеська будівельна компанія»відсутні необхідні умови для ведення господарської діяльності, відсутні основні фонди, технічний персонал, виробничі активи, складські приміщення, транспортні засоби, підприємство не знаходиться за юридичною адресою згідно з ч.ч. 1, 5 ст. 203, п.п. 1, 2 ст. 215, ст. 228 Цивільного кодексу України угоди з контрагентами за період грудень 2010 року та січень 2011 року є нікчемними;

4) ДПІ у Суворовському районі м. Одеси отримано лист ДПІ у Печерському районі м. Києва від 07.03.2012 року № 183/7/23-511 з Актом «Про неможливість проведення зустрічної звірки Товариства з обмеженою відповідальністю «Інвесттехнагляд», код за ЄДРПОУ 37401981, щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за період з 10.11.2010 року по 29.02.2012 року», відповідно до висновку якого: за результатами зустрічної звірки встановлено відсутність реального здійснення операцій ТОВ «Інвесттехнагляд»при придбанні та продажу товарів (робіт, послуг); відповідно до ч.ч. 1, 5 ст. 203, п.п. 1, 2 ст. 215, ст. 228 Цивільного кодексу України, зазначені правочини мають ознаки нікчемності та є нікчемними в силу припису закону; пмравочини, укладені ТОВ «Інвесттехнагляд»з вищезазначеними контрагентами порушують публічний порядок, суперечать інтересам держави та суспільства, вчинені удавано з метою приховування сплати податків третіх осіб;

5) ДПІ у Суворовському районі м. Одеси отримано лист ДПІ у Печерському районі м. Києва від 07.03.2012 року № 186/7/22-211 з Актом «Про неможливість проведення зустрічної звірки Товариства з обмеженою відповідальністю «Тетрабудсервіс»(код ЄДРПОУ 37508271) щодо підтвердження господарських відносин з платниками податків за період з 01.08.2011 року по 31.01.2012 року», відповідно до висновку якого: відповідно до ч.ч. 1, 5 ст. 203, п.п. 1, 2 ст. 215, ст. 228 Цивільного кодексу України, зазначені правочини мають ознаки нікчемності та є нікчемними в силу припису закону. Правочини, укладені ТОВ «Тетрабудсервіс» з вищезазначеними контрагентами порушують публічний порядок, суперечать інтересам держави та суспільства, вчинені удавано з метою приховування сплати податків третіх осіб. Перевіркою встановлено відсутність об'єктів оподаткування при придбанні та продажу товарів (послуг) за період з 01.08.2011 року по 31.01.2012 року, які підпадають під визначення пп. 14.1.27 ст. 14, ст. 185, ст. 198 Податкового Кодексу від 2 грудня 2010 року № 2755-VI (зі змінами та доповненнями).

Податковим повідомленням-рішенням відповідача від 3 травня 2012 року № 0000542201 (т.1 а.с.39) позивача повідомлено, що згідно з пп. 54.3.2 п. 54.3 ст. 54, абз. 1 п. 123.1 ст. 123 Податкового кодексу України, на підставі акта перевірки № 546/22-1/31533260 від 18.04.2012 року, встановлено порушення пп. 7.4.1, пп. 7.4.5 п. 7.4, пп. 7.5.1 п. 7.5 ст. 7 Закону України «Про податок на додану вартість»від 03.04.1997 року № 168/97-ВР (із змінами та доповненнями), п. 198.1, п. 198.2, п. 198.3, п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями, у зв'язку з чим позивачу збільшено суму грошового зобов'язання за платежем: податок на додану вартість, на загальну суму 28856,00 грн., в тому числі за основним платежем -26302,00 грн., за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) -2554,00 грн.

Листом від 04.05.2012 року позивач повідомив відповідача, що податкове повідомлення-рішення № 0000542201 від 03.05.2012 року буде оскаржено у судовому порядку.

Не погоджуючись із вищезазначеним податковим повідомленням-рішенням відповідача , позивач оскаржив його у судовому порядку.

В судовому засіданні також встановлено, що 14 березня 2011 року між ТОВ «Софтсервис», іменоване далі «Замовник», та ТОВ «Реконструкція», іменоване далі «Виконавець», укладено договір № СПОЕМ 1401/0311 (т.1 а.с.108-109), відповідно до якого, зокрема:

- Замовник доручає, а Виконавець виконує експлуатаційне обслуговування мереж електропостачання скт. «Чорноморська Рив'єра»за адресою: Одеська область, Комінтернівський район, с. Фонтанка (ТП № 398, лінії 1.1, 1.2, 2.1, 2.3, Жемчужна);

- вартість робіт по даному договору складає 9000 грн., в тому числі ПДВ 1500 грн., у місяць;

- оплата здійснюється по безготівковому розрахунку;

- даний договір вступає в силу з 10 березня 2010 року, дійсний протягом одного року та вважається щорічно подовженим, якщо за місяць до закінчення строку не поступить заява від однієї із сторін про відмову від договору або перегляд його умов.

На підтвердження виконання умов зазначеного договору позивачем суду надано: Свідоцтво про державну реєстрацію ТОВ «Реконструкція», Свідоцтво про реєстрацію ТОВ «Реконструкція»платником податку на додану вартість, податкові накладні, видаткові накладні, акти прийому-передачі продукції, довідки про вартість виконаних підрядних робіт, акти приймання виконаних підрядних робіт, рахунки-фактури, реєстри виданих та отриманих податкових накладних, виписки по рахунках, банківські виписки. (т.1 а.с.56, 59, 107, 110-130, 186-199, т.2 а.с.6-20)

27.03.2007 року Одеською обласною державною адміністрацією ТОВ «Реконструкція»видано Ліцензію, Серія АВ № 306130 (т.1 а.с.60-63), на здійснення будівельної діяльності, відповідно до якої, дата прийняття та номер рішення про видачу ліцензії: 23.03.2007 року № 809; строк дії ліцензії: з 26.03.2007 року по 26.03.2012 року.

Згідно Довідці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців станом на 14.08.2012 року (т.2 а.с.173-177), 15.11.2005 року виконавчим комітетом Одеської міської ради включено відомості про юридичну особу -Товариства з обмеженою відповідальністю «Реконструкція», ідентифікаційний код: 32623124, станом на момент укладання договору з позивачем та виконання договірних зобов'язань, ТОВ «Реконструкція»зареєстровано, місцезнаходження: 65078, м. Одеса, вул. Космонавтів, 32, -не змінено.

28 квітня 2011 року між ТОВ «Софтсервис», іменоване далі «Замовник», та ТОВ «ВСТК», іменоване далі «Виконавець», укладено договір № ПО 2801/0411 (т.1 а.с.135-137), відповідно до якого, зокрема:

- Замовник доручає, а Виконавець приймає на себе проведення робіт: поставку, інсталяцію та наладку програмного забезпечення «АСКУЄ побут»за адресою: м. Одеса, вул. Велика Арнаутська, 19, адміністративна будівля. Вищезазначене програмне забезпечення призначено для забезпечення контролю та обліку споживання електроенергії селища котеджного типу «Чорноморська Рив'єра»;

- загальна вартість договору складає 20100 грн., в тому числі ПДВ 3350 грн.;

- оплата здійснюється Замовником шляхом 100% передплати грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця;

- строк виконання робіт 1 місяць з моменту підписання даного договору;

- по закінченню робіт оформлюється відповідний акт виконаних робіт;

- договір вступає в силу з моменту підписання сторонами та діє до повного виконання сторонами своїх обов'язків.

На підтвердження виконання умов зазначеного договору позивачем суду надано: Свідоцтво про державну реєстрацію ТОВ «ВСТК», Свідоцтво про реєстрацію ТОВ «ВСТК»платником податку на додану вартість, податкову накладну, видаткову накладну, акт виконаних робіт, довідку про вартість виконаних підрядних робіт, акт приймання виконаних підрядних робіт, реєстри виданих та отриманих податкових накладних, виписки по рахунках, банківські виписки. (т.1 а.с.71-72, 131-134, 138-140, 181-185, т.2 а.с.6-20)

Згідно Довідці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців станом на 14.08.2012 року (т.2 а.с.178-180), 16.06.2007 року виконавчим комітетом Одеської міської ради проведено державну реєстрацію новоутвореної шляхом заснування юридичної особи - Товариства з обмеженою відповідальністю «ВСТК», ідентифікаційний код: 35179825, станом на момент укладання договору з позивачем та виконання договірних зобов'язань, ТОВ «ВСТК»зареєстровано, відомості про нього підтверджено, місцезнаходження: 65007, м. Одеса, пров. Волзький, 3, -не змінено.

16 січня 2010 року між ТОВ «Софтсервис», іменоване далі «Замовник», та ПП «Одеська будівельна компанія», іменоване далі «Виконавець», укладено договір № СПЕМ 1601/1210 (т.1 а.с.75-76), відповідно до якого, зокрема:

- Замовник доручає, а Виконавець приймає на себе проведення наступних робіт: будівництво системи зовнішнього енергопостачання котеджного селища «Чорноморська Рив'єра», у відповідності до кошторисної документації за адресою: Одеська область, Комінтернівський район, с. Фонтанка;

- обладнання та матеріали для проведення робіт забезпечує Замовник;

- загальна вартість договору у відповідності договірній ціні 30000 грн., в тому числі ПДВ 5000 грн.

- оплата здійснюється Замовником шляхом 100% передплати грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця;

- строк виконання робіт 1 місяць з моменту підписання даного договору;

- по закінченню робіт оформлюється відповідний акт виконаних робіт;

- договір вступає в силу з моменту підписання сторонами та діє до повного виконання сторонами своїх зобов'язань.

1 грудня 2010 року між ТОВ «Софтсервис», іменоване далі «Замовник», та ПП «Одеська будівельна компанія», іменоване далі «Виконавець», укладено договір № СПОЕМ 0102/1210 (т.1 а.с.101-102), відповідно до якого, зокрема:

- Замовник доручає, а Виконавець виконує експлуатаційне обслуговування мереж електропостачання скт. «Чорноморська Рив'єра»за адресою: Одеська область, Комінтернівський район, с. Фонтанка;

- вартість робіт по даному договору складає 9000 грн. в тому числі ПДВ 1500 грн. у місяць;

- оплата здійснюється по безготівковому розрахунку;

- даний договір вступає в силу з 1 грудня 2010 року, дійсний протягом одного року та вважається щорічно подовженим, якщо за місяць до закінчення строку не поступить заява від однієї із сторін про відмову від договору або перегляд його умов.

На підтвердження виконання умов зазначених договорів позивачем суду надано: Свідоцтво про державну реєстрацію ПП «Одеська будівельна компанія», Свідоцтво про реєстрацію ПП «Одеська будівельна компанія»платником податку на додану вартість, договір № ОЕМ 0101/1210 про надання послуг експлуатаційного обслуговування, податкові накладні, реєстри виданих та отриманих податкових накладних, виписки по рахунках, договірні ціни, акти приймання виконаних підрядних робіт, довідки про вартість виконаних підрядних робіт, акти прийому-передачі продукції, банківські виписки. (т.1 а.с.64-66, 77-100, 103-106, 171-180, т.2 а.с.6-20)

25.09.2009 року Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю в Одеській області ПП «Одеська будівельна компанія»видано Ліцензію, Серія АВ № 475710 (т.1 а.с.67-70), на здійснення господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури (за переліком робіт згідно з додатком), відповідно до якої дата прийняття рішення та номер наказу про видачу ліцензії: 25 вересня 2009 року № 21-Л; строк дії ліцензії: з 25 вересня 2009 року по 4 травня 2011 року.

Згідно Довідці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців станом на 14.08.2012 року (т.2 а.с.181-185), 24.03.2006 року виконавчим комітетом Одеської міської ради проведено державну реєстрацію новоутвореної шляхом заснування юридичної особи - Приватного підприємства «Одеська будівельна компанія», ідентифікаційний код: 34319643, станом на момент укладання договорів з позивачем та виконання договірних зобов'язань, ПП «Одеська будівельна компанія»зареєстровано, відомості про юридичну особу підтверджено, місцезнаходження: 65045, м. Одеса, вул. Новосельського, 106, другий поверх, офіс 20, -не змінено.

17 листопада 2011 року між ТОВ «Софтсервис», в подальшому «Покупець», та ТОВ «Інвесттехнагляд», в подальшому «Продавець», укладено договір купівлі-продажу № 1711/11-01 (т.1 а.с.149-151), відповідно до якого, зокрема:

- Продавець продає, а Покупець купує матеріали у відповідності до специфікації, яка є невід'ємною частиною договору;

- оплата за поставку замовленого товару здійснюється Покупцем згідно з рахунком-фактурою та на підставі накладної;

- за згодою сторін постачання товару здійснюється транспортом Продавця;

- загальна сума договору складає 16920 грн., в тому числі ПДВ -2820 грн.;

- приймання-передача товару проводиться за кількістю та якістю згідно з товаросупроводжуючими документами (накладною);

- договір набуває чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2011 року.

На підтвердження виконання умов зазначеного договору позивачем суду надано: Свідоцтво про державну реєстрацію ТОВ «Інвесттехнагляд», Свідоцтво про реєстрацію ТОВ «Інвесттехнагляд»платником податку на додану вартість, податкову накладну, видаткову накладну, рахунок-фактуру, специфікацію, договір про уступку права вимоги від 18 листопада 2011 року, реєстри виданих та отриманих податкових накладних, виписки по рахунках, банківські виписки. (т.1 а.с.144-148, 152, 204-209, т.2 а.с.6-20)

Згідно Довідці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців станом на 14.08.2012 року (т.2 а.с.170-172), 10.11.2010 року Печерською районною у м. Києві державною адміністрацією проведено державну реєстрацію новоутвореної шляхом заснування юридичної особи -Товариства з обмеженою відповідальністю «Інвесттехнагляд», ідентифікаційний код: 37401981, станом на момент укладання договору з позивачем та виконання договірних зобов'язань, ТОВ «Інвесттехнагляд»зареєстровано, відомості про юридичну особу підтверджено, місцезнаходження: 01042, м. Київ, вул. Івана Кудрі, 5, -не змінено.

На підтвердження правомірності та правильності декларування податкових зобов'язань з податку на додану вартість по взаємовідносинам з ТОВ «Тетрабудсервіс»позивачем надано: Свідоцтво про державну реєстрацію ТОВ «Тетрабудсервіс», Свідоцтво про реєстрацію ТОВ «Тетрабудсервіс»платником податку на додану вартість, податкову накладну, видаткову накладну, рахунок-фактуру, реєстри виданих та отриманих податкових накладних, виписки по рахунках, банківські виписки. (т.1 а.с.49, 52, 141-143, 200-209, т.2 а.с.6-20)

Згідно Довідці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців станом на 14.08.2012 року (т.2 а.с.168-169), 08.02.2011 року Печерською районною у м. Києві державною адміністрацією проведено державну реєстрацію новоутвореної шляхом заснування юридичної особи -Товариства з обмеженою відповідальністю «Тетрабудсервіс», ідентифікаційний код: 37508271, станом на момент виконання договірних зобов'язань, ТОВ «Тетрабудсервіс»зареєстровано, місцезнаходження: 01015, м. Київ, вул. Старонаводницька, 8-Б, літера «А», -не змінено.

Відповідно до ч. 3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Суб'єкт владних повноважень повинен подати суду всі наявні у нього документи та матеріали, які можуть бути використані як докази у справі. У разі невиконання цього обов'язку суд витребовує названі документи та матеріали.

Якщо особа, яка бере участь у справі, без поважних причин не надасть докази на пропозицію суду для підтвердження обставин, на які вона посилається, суд вирішує справу на основі наявних доказів.

Спірні правовідносини врегульовано законодавством (чинним та у редакції станом на момент виникнення відповідних правовідносин): Податковим кодексом України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI (далі -ПК України), Цивільним кодексом України від 16 січня 2003 року № 435-IV (далі -ЦК України), Законом України «Про податок на додану вартість»від 03.04.1997 року № 168/97-ВР (далі - ЗУ № 168/97-ВР).

Відповідно до пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20 ПК України органи державної податкової служби мають право проводити перевірки платників податків (крім Національного банку України) в порядку, встановленому цим Кодексом.

Згідно з п. 75.1 ст. 75 ПК України органи державної податкової служби мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.

Документальні перевірки проводяться органами державної податкової служби в межах їх повноважень виключно у випадках та у порядку, встановлених цим Кодексом.

Підпунктом 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 ПК України встановлено, що документальною перевіркою вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх передбачених цим Кодексом податків та зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі:

- податкових декларацій (розрахунків),

- фінансової, статистичної та іншої звітності,

- регістрів податкового та бухгалтерського обліку, ведення яких передбачено законом,

- первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, а також

- отриманих в установленому законодавством порядку органом державної податкової служби документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.

Документальна позапланова перевірка не передбачається у плані роботи органу державної податкової служби і проводиться за наявності хоча б однієї з обставин, визначених цим Кодексом.

Документальною невиїзною перевіркою вважається перевірка, яка проводиться в приміщенні органу державної податкової служби.

Відповідно до п.п. 79.1, 79.2 ст. 79 ПК України, документальна невиїзна перевірка здійснюється у разі прийняття керівником органу державної податкової служби рішення про її проведення та за наявності обставин для проведення документальної перевірки, визначених статтями 77 та 78 цього Кодексу. Документальна невиїзна перевірка здійснюється на підставі зазначених у підпункті 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 цього Кодексу документів та даних, наданих платником податків у визначених цим Кодексом випадках, або отриманих в інший спосіб, передбачений законом.

Документальна позапланова невиїзна перевірка проводиться посадовими особами органу державної податкової служби виключно на підставі рішення керівника органу державної податкової служби, оформленого наказом, та за умови надіслання платнику податків рекомендованим листом із повідомленням про вручення або вручення йому чи його уповноваженому представнику під розписку копії наказу про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки та письмового повідомлення про дату початку та місце проведення такої перевірки.

Пунктом 83.1 статті 83 ПК України встановлено, що для посадових осіб органів державної податкової служби під час проведення перевірок підставами для висновків є:

- документи, визначені цим Кодексом;

- податкова інформація;

- експертні висновки;

- судові рішення;

- інші матеріали, отримані в порядку та у спосіб, передбачені цим Кодексом або іншими законами, контроль за дотриманням яких покладений на органи державної податкової служби.

Згідно з п. 1.7 ст. 1 ЗУ № 168/97-ВР податковий кредит -сума, на яку платник податку має право зменшити податкове зобов'язання звітного періоду, визначена згідно з цим Законом.

Відповідно до пп. 7.2.3 п. 7.2 ст. 7 ЗУ № 168/97-ВР, податкова накладна складається у момент виникнення податкових зобов'язань продавця у двох примірниках. Оригінал податкової накладної надаються покупцю, копія залишається у продавця товарів (робіт, послуг).

Підпунктом 7.2.6 пункту 7.2 статті 7 ЗУ № 168/97-ВР передбачено, що податкова накладна видається платником податку, який поставляє товари (послуги), на вимогу їх отримувача, та є підставою для нарахування податкового кредиту. Як виняток з цього правила, підставою для нарахування податкового кредиту при поставці товарів (послуг) за готівку чи з розрахунками картками платіжних систем, банківськими або персональними чеками у межах граничної суми, встановленої Національним банком України для готівкових розрахунків, є належним чином оформлений товарний чек, інший платіжний чи розрахунковий документ, що підтверджує прийняття платежу постачальником від отримувача таких товарів (послуг), з визначенням загальної суми такого платежу, суми податку та податкового номера постачальника.

Згідно з пп. 7.4.1 п. 7.4 ст. 7 ЗУ № 168/97-ВР податковий кредит звітного періоду визначається виходячи із договірної (контрактної) вартості товарів (послуг), але не вище рівня звичайних цін, у разі якщо договірна ціна на такі товари (послуги) відрізняється більше ніж на 20 відсотків від звичайної ціни на такі товари (послуги), та складається із сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 6.1 статті 6 та статтею 8-1 цього Закону, протягом такого звітного періоду у зв'язку з:

- придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку;

- придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій в необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання у виробництві та/або поставці товарів (послуг) для оподатковуваних операцій у межах господарської діяльності платника податку.

Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари (послуги) та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Якщо у подальшому такі товари (послуги) починають використовуватися в операціях, які не є об'єктом оподаткування згідно зі статтею 3 цього Закону або звільняються від оподаткування згідно зі статтею 5 цього Закону, чи основні фонди переводяться до складу невиробничих фондів, то з метою оподаткування такі товари (послуги), основні фонди вважаються проданими за їх звичайною ціною у податковому періоді, на який припадає початок такого використання або переведення, але не нижче ціни їх придбання (виготовлення, будівництва, спорудження).

Підпунктом 7.4.5 пункту 7.4 статті 7 ЗУ № 168/97-ВР передбачено, що не підлягають включенню до складу податкового кредиту суми сплаченого (нарахованого) податку у зв'язку з придбанням товарів (послуг), не підтверджені податковими накладними чи митними деклараціями (іншими подібними документами згідно з підпунктом 7.2.6 цього пункту).

У разі коли на момент перевірки платника податку органом державної податкової служби суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим підпунктом документами, платник податку несе відповідальність у вигляді фінансових санкцій, установлених законодавством, нарахованих на суму податкового кредиту, не підтверджену зазначеними цим підпунктом документами.

Згідно з пп. 7.5.1 п. 7.5 ст. 7 ЗУ № 168/97-ВР датою виникнення права платника податку на податковий кредит вважається дата здійснення першої з подій:

- або дата списання коштів з банківського рахунку платника податку в оплату товарів (робіт, послуг), дата виписки відповідного рахунку (товарного чека) - в разі розрахунків з використанням кредитних дебетових карток або комерційних чеків;

- або дата отримання податкової накладної, що засвідчує факт придбання платником податку товарів (робіт, послуг).

Пунктом 198.1 статті 198 ПК передбачено, що право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з:

а) придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг;

б) придбання (будівництво, спорудження, створення) необоротних активів, у тому числі при їх ввезенні на митну територію України (у тому числі у зв'язку з придбанням та/або ввезенням таких активів як внесок до статутного фонду та/або при передачі таких активів на баланс платника податку, уповноваженого вести облік результатів спільної діяльності);

в) отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України;

г) ввезення необоротних активів на митну територію України за договорами оперативного або фінансового лізингу.

Пунктом 198.2 статті 198 встановлено, що датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше:

- дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг;

- дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.

Згідно п. 198.3 ст. 198 ПК України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з:

- придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку;

- придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Відповідно п. 198.6 ст. 198 ПК України, не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу.

Статтею 203 ЦК України передбачені загальні вимоги, додержання яких є необхідним для чинності правочину:

- зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також моральним засадам суспільства;

- особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності;

- волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі;

- правочин має вчинятися у формі, встановленій законом;

- правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним;

- правочин, що вчиняється батьками (усиновлювачами), не може суперечити правам та інтересам їхніх малолітніх, неповнолітніх чи непрацездатних дітей.

Відповідно до п.п. 1, 2 ст. 215 ЦК України, підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу. Недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається.

Згідно з ч. 1 ст. 228 ЦК України правочин вважається таким, що порушує публічний порядок, якщо він був спрямований на порушення конституційних прав і свобод людини і громадянина, знищення, пошкодження майна фізичної або юридичної особи, держави, Автономної Республіки Крим, територіальної громади, незаконне заволодіння ним.

Організаційні, кваліфікаційні, технологічні та спеціальні вимоги для провадження господарської діяльності у будівництві, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури встановлені Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності у будівництві, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, затвердженими Наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 27.01.2009 року № 47 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 06.10.2010 року № 392), зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 11 березня 2009 року за № 226/16242.

На підставі встановлених в судовому засіданні обставин та аналізу вищенаведених вимог законодавства, які регулюють спірні правовідносини, суд дійшов до висновків про те, що:

1) станом на момент здійснення позивачем спірних господарських операцій із ТОВ «Реконструкція», ідентифікаційний код: 32623124, ТОВ «ВСТК», ідентифікаційний код: 35179825, ПП «Одеська будівельна компанія», ідентифікаційний код: 34319643, ТОВ «Інвесттехнагляд», ідентифікаційний код: 37401981, ТОВ «Тетрабудсервіс», ідентифікаційний код: 37508271, зареєстровані відповідно до вимог діючого законодавства, відомості про юридичні особи підтверджені, місцезнаходження не змінені.

Крім того, наявність у позивача та його контрагентів -ТОВ «Реконструкція», ідентифікаційний код: 32623124, та ПП «Одеська будівельна компанія», ідентифікаційний код: 34319643, необхідних умов для ведення господарської діяльності, технічного персоналу, виробничих активів, складських приміщень, транспортних засобів тощо була предметом дослідження при видачі даним юридичним особам ліцензій, дійсних у перевіряємий період, відповідно, на здійснення будівельної діяльності та господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури;

1) - перелік правочинів, які є нікчемними як такі, що порушують публічний порядок, визначений ст. 228 ЦК України. Такими є правочини, що посягають на суспільні, економічні та соціальні основи держави, зокрема: правочини, спрямовані на використання всупереч закону комунальної, державної або приватної власності; правочини, спрямовані на незаконне відчуження або незаконне володіння, користування, розпорядження об'єктами права власності українського народу - землею як основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави, її надрами, іншими природними ресурсами (стаття 14 Конституції України); правочини щодо відчуження викраденого майна; правочини, що порушують правовий режим вилучених з обігу або обмежених в обігу об'єктів цивільного права тощо.

Усі інші правочини, спрямовані на порушення інших об'єктів права, передбачені іншими нормами публічного права, не є такими, що порушують публічний порядок;

- з урахуванням того, що при кваліфікації правочину за ст. 228 ЦК України має враховуватися вина, яка виражається в намірі порушити публічний порядок сторонами правочину або однією зі сторін, -доказом вини може бути вирок суду, постановлений у кримінальній справі, щодо знищення, пошкодження майна чи незаконного заволодіння ним тощо.

Відповідного вироку(-ів) суду немає;

2) законодавцем визначений перелік обставин-підстав, з настанням (здійсненням) яких пов'язано виникнення права платника податку на податковий кредит.

Даний перелік є вичерпним та розширеному тлумаченню не підлягає. При цьому з будь-якою залежністю із правильністю (своєчасністю, правомірністю тощо) декларування податкових зобов'язань та формування податкового кредиту з податку на додану вартість, сплатою податкових зобов'язань підприємствами-контрагентами платника цього податку тощо -законодавець не пов'язує;

3) дослідженими в судовому засіданні доказами по справі у їх сукупності, які також були у розпорядженні відповідача під час проведення спірної перевірки, доведено правильність декларування позивачем податкових зобов'язань та правомірність формування податкового кредиту з податку на додану вартість за спірними правовідносинами за перевіряємий період;

тому:

4) висновки відповідача про порушення позивачем пп. 7.4.1, пп. 7.4.5 п. 7.4, пп. 7.5.1 п. 7.5 ст. 7 Закону України «Про податок на додану вартість»від 03.04.1997 року № 168/97-ВР (із змінами та доповненнями), п. 198.1, п. 198.2, п. 198.3, п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI (із змінами та доповненнями) -є необґрунтованими та законодавчо безпідставними;

Інших доводів та/або доказів щодо обґрунтування правомірності прийняття оскарженого податкового повідомлення-рішення відповідачем суду не наведено та не надано.

Крім того, суд вважає за необхідне зазначити, що відповідачем фактично проведено позапланову невиїзну перевірку позивача згідно із пп. 20.1.4 п. 20.1 ст. 20, ст. 79 ПК України, при цьому ні в наказі відповідача про проведення позапланової невиїзної перевірки, ні в самому акті перевірки, не зазначено обставин, обов'язкова наявність хоча б однієї з яких передбачена ст. 78 ПК України для проведення документальної позапланової перевірки, та суду не надано доказів на підтвердження наявності цих обставин, в тому числі на неодноразове витребування цих доказів ухвалами суду.

Також, на порушення п. 83.1 ст. 83 ПК України під час проведення даної перевірки для відповідача підставами для висновків стали лише та виключно документи та податкова інформація за результатами перевірок інших платників податків -контрагентів позивача, зокрема, без дослідження та аналізу: фінансової, статистичної та іншої звітності позивача; регістрів податкового та бухгалтерського обліку позивача, ведення яких передбачено законом, та первинних документів позивача, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку і пов'язані з нарахуванням і сплатою податків та зборів, виконанням вимог іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на відповідача,

відповідно:

5) податкове повідомлення-рішення відповідача від 3 травня 2012 року № 0000542201 -прийняте відповідачем не на підставі та не у спосіб, що передбачені законодавством України; необґрунтовано, тобто без урахування усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення; непропорційно, зокрема без дотримання необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення, тому воно є протиправним та підлягає скасуванню.

Керуючись ст.ст. 6, 7, 11, 71, 86, 94, 128, 158-162, 167, 184-186 КАС України, суд -

постановив:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Софтсервис»-задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення державної податкової інспекції у Суворовському районі м. Одеси Одеської області Державної податкової служби від 3 травня 2012 року № 0000542201.

Постанова може бути оскаржена до Одеського апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги на постанову суду протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

В повному обсязі постанову складено 31 серпня 2012 року.

Суддя М.Г. Цховребова

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «Софтсервис» - задовольнити повністю.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення державної податкової інспекції у Суворовському районі м. Одеси Одеської області Державної податкової служби від 3 травня 2012 року № 0000542201.

31 серпня 2012 року.

.

.

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення31.08.2012
Оприлюднено03.10.2012
Номер документу26237308
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1570/3013/2012

Ухвала від 22.05.2012

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М. Г

Ухвала від 05.09.2013

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Жук С.І.

Ухвала від 06.12.2012

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Жук С.І.

Постанова від 31.08.2012

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М. Г

Ухвала від 15.05.2012

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М. Г

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні