Постанова
від 06.06.2006 по справі 18/129
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

18/129

ВИЩИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД УКРАЇНИ

Господарський суд Чернігівської області


14000 м. Чернігів, проспект Миру 20                                        Тел. 7-99-18, факс 7-44-62

ПОСТАНОВА

 "06" червня 2006 р.                                                  Справа № 18/129

За позовом Прокурора Коропського району в інтересах держави в особі Виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, робочий орган –Коропський районний центр зайнятості

16200, смт. Короп, вул. Горького, 4

До Сільськогосподарського виробничого кооперативу „Правда”

с. Атюша Коропського району

про   стягнення 14309 грн. 23 коп.

                                                                                     Суддя   А.С.Сидоренко

Секретар судового засідання І.В.Морська

Представники сторін:

Від позивача: Левкович С.Ю. –нач. центру, наказ від 29.08.2000р. № 206ос

Від відповідача: Заріцький М.І. –голова кооперативу

В судовому засіданні прийняла участь прокурор відділу прокуратури Чернігівської області Козакова І.М., посв. № 93 від 20.12.2004р.

В судовому засіданні 06.06.2006р., на підставі ч. 3 ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України, оголошено вступну та резолютивну частину постанови.

СУТЬ СПОРУ:

Прокурором Коропського району в інтересах держави в особі Виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, робочий орган –Коропський районний центр зайнятості, заявлено позов до Сільськогосподарського виробничого кооперативу „Правда” (надалі –відповідач) про стягнення 14309,23 грн. недоїмки по страхових внесках на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття.

В судовому засіданні Відповідач повністю визнав адміністративний позов.

Згідно ст. ст. 51, 136 Кодексу адміністративного судочинства України, позивач може відмовитися від адміністративного позову, а відповідач –визнати адміністративний позов протягом всього часу судового розгляду, зробивши усну заяву. Якщо відмову від адміністративного позову чи визнання адміністративного позову викладено в адресованій суду письмовій заяві, ця заява приєднується до справи. Судове рішення у зв'язку з відмовою від адміністративного позову, визнанням адміністративного позову чи примиренням сторін ухвалюється за правилами, встановленими статтями 112, 113 цього Кодексу.

У разі повного визнання відповідачем адміністративного позову і прийняття його судом приймається постанова суду про задоволення адміністративного позову. Суд не приймає визнання адміністративного позову і продовжує розгляд адміністративної справи, якщо ці дії позивача або відповідача суперечать закону чи порушують чиї –небудь права, свободи або інтереси (ст. 112 Кодексу адміністративного судочинства України).

Розглянувши вищевказану заяву, суд вважає за можливе прийняти визнання адміністративного позову Відповідачем, оскільки такі дії не суперечать закону та не порушують нічиї права, свободи або інтереси.

Розглянувши подані документи і матеріали, вислухавши пояснення повноважних представників сторін та прокурора, з'ясувавши фактичні обставини справи, дослідивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, господарський суд ВСТАНОВИВ:

Згідно ч. 1 ст. 8 Закону України “Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття” від 02.03.2000р. № 1533-ІІІ (далі -Закон № 1533) Фонд загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття створюється для управління страхуванням на випадок безробіття, провадження збору та акумуляції страхових внесків, контролю за використанням коштів, виплати забезпечення та надання соціальних послуг, здійснення інших функцій згідно із цим Законом і статутом Фонду.

Відповідно до ст. 12 Закону № 1533 виконавча дирекція Фонду є виконавчим органом правління Фонду, який забезпечує виконання рішень правління. Функції виконавчої дирекції Фонду покладаються на органи державної служби зайнятості.

Виконавча дирекція Фонду організовує виконання рішень правління Фонду та забезпечує дотримання законодавства України про страхування на випадок безробіття, діє від імені Фонду та підзвітна йому в межах та порядку, передбачених статутом Фонду.

Функції робочих органів виконавчої дирекції Фонду покладаються на центр зайнятості Автономної Республіки Крим, обласні, Київський і Севастопольський міські, районні, міськрайонні, міські та районні у містах центри зайнятості.

Виконавча дирекція Фонду та її робочі органи, зокрема:

·          ведуть реєстр платників страхових внесків;

·          провадять збір страхових внесків;

·          контролюють правильність нарахування, своєчасність сплати страхових внесків, а також витрат за страхуванням на випадок безробіття;

·          представляють інтереси Фонду в судових та інших органах.

У відповідності до ч. 1 ст. 16 Закону № 1533 джерелом формування коштів Фонду є, зокрема, страхові внески страхувальників - роботодавців, застрахованих осіб, що сплачуються на умовах і в порядку, передбачених цим Законом та іншими законодавчими актами.

Відповідач зареєстрований як платник страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття 09.12.1997р. за № 256600098.

Частиною 3 ст. 17 Закону № 1533 встановлено, що роботодавці та застраховані особи сплачують страхові внески один раз на місяць в день одержання роботодавцями в установах банків коштів на оплату праці.

Обов'язок роботодавця своєчасно та в повному розмірі сплачувати страхові внески передбачений п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону № 1533.

Даний обов'язок відповідачем не виконано і станом на 01.04.2006р. за ним рахується заборгованість по сплаті страхових внесків в сумі 37089,02 грн.

Сума заборгованості підтверджується розрахунковою відомістю відповідача про нарахування і перерахування страхових внесків до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття за 1-ий квартал 2006 року, а також актом звірки взаєморозрахунків.

Рішенням господарського суду Чернігівської області від 12.05.2005р. по справі № 16/115 присуджено до стягнення з відповідача 21336,55 грн. Також, самостійно відповідачем сплачено 1443,24 грн. Таким чином, сума заборгованості, яка підлягає стягненню з відповідача становить 14309,23 грн.

На момент розгляду справи доказів погашення заборгованості в повному обсязі відповідач не надав.

Згідно ч. 2 ст. 34 Закону № 1533: Фонд зобов'язаний забезпечувати збір страхових внесків, контролювати правильність нарахування, своєчасність сплати страхових внесків, а також витрат за страхуванням на випадок безробіття, передбачених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами з питань страхування на випадок безробіття, правильність призначення роботодавцем та виплати застрахованим особам допомоги по частковому безробіттю.

Приписом частин 1 та 2 ст. 38 Закону № 1533 встановлено, що роботодавець несе відповідальність за несвоєчасність реєстрації як платник страхових внесків, несвоєчасність сплати та неповну сплату страхових внесків, у тому числі страхових внесків, що сплачують застраховані особи через рахунки роботодавців.

Не сплачені в строк страхові внески, пеня і штраф стягуються в доход Фонду із страхувальника у безспірному порядку. Строк давності у разі стягнення страхових внесків, пені та фінансових санкцій, передбачених цією статтею, не застосовується.

Згідно ст. 39 Закону № 1533 спори, що виникають із правовідносин за цим Законом, вирішуються в судовому порядку.

За таких обставин, суд дійшов до висновку, що позов є обґрунтованим та підлягає задоволенню в повному обсязі.

Відповідно до ч. 4 ст. 94 Кодексу адміністративного судочинства України, у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем –фізична чи юридична особа, судові витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.     

Керуючись ст. ст. 8, 12, 16, 17, 34, 35, 38, 39 Закону України “Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття”, ст. ст. 94, 112, 136, 158 –163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з Сільськогосподарського виробничого кооперативу „Правда”, с. Атюша Коропського району (р/р 26001059993305 в ЧРУ КБ ПриватБанк, МФО 353586, код 30894658) на користь виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, робочий орган –Коропський районний центр зайнятості, смт. Короп, вул. Горького, 4, код 21406350 заборгованість в сумі 3406 грн. 96 коп. (р/р 37178972900207 в УДК в Чернігівській області, МФО 853592), заборгованість в сумі 10902 грн. 27 коп. (р/р 37179971900207 в УДК в Чернігівській області, МФО 853592).

Дана постанова може бути оскаржена до Київського апеляційного господарського суду в наступному порядку: про апеляційне оскарження рішення суду першої інстанції спочатку подається заява. Обґрунтування мотивів  оскарження і вимоги до суду апеляційної інстанції викладаються в апеляційній скарзі. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який  ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 цього Кодексу – з дня складення в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

Дана постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим Кодексом, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

 

Суддя                                  (підпис)                               А.С.Сидоренко

Постанова складена у повному обсязі 07 червня 2006 року.

Суддя                                  (підпис)                               А.С.Сидоренко

Дата ухвалення рішення06.06.2006
Оприлюднено28.08.2007
Номер документу2625
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —18/129

Ухвала від 17.03.2010

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандриченко О.В.

Судовий наказ від 09.08.2011

Господарське

Господарський суд Донецької області

Овсяннікова О.В.

Ухвала від 22.06.2010

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Петрова Валентина Іванівна

Судовий наказ від 17.09.2010

Господарське

Господарський суд Донецької області

О.В. Овсяннікова

Рішення від 09.02.2010

Господарське

Господарський суд Закарпатської області

Кривка В.П.

Судовий наказ від 01.10.2010

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Гудак А.В.

Судовий наказ від 01.10.2010

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Гудак А.В.

Судовий наказ від 01.10.2010

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Гудак А.В.

Ухвала від 02.09.2010

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Гудак А.В.

Ухвала від 12.08.2010

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Гудак А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні