Постанова
від 27.08.2012 по справі 2а-4131/11/0124
СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

СЕВАСТОПОЛЬСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Постанова

Іменем України

Справа № 2а-4131/11/0124

27.08.12 м. Севастополь

Севастопольський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Цикуренка А.С.,

суддів Горошко Н.П. ,

Лядової Т.Р.

секретар судового засідання Бражникова Ю.В.

Сторони у судове засідання призначене на 27.08.2012 о 14:15 не з'явились, про час та місце розгляду справи повідомлені належним чином та своєчасно.

розглянувши апеляційну скаргу ОСОБА_2 на постанову Ялтинського міського суду Автономної Республіки Крим (суддя Веденмеєр М.В. ) від 21.03.11 у справі № 2а-4131/11/0124

за позовом ОСОБА_2 (АДРЕСА_1)

представник позивача ОСОБА_4 (АДРЕСА_2

АДРЕСА_3)

до Ялтинська міська рада (пл. Радянська, 1,м.Ялта,АР Крим,98600)

треті особи:

Українська Греко-Католицька Церква (м. Львів, Верхні Гаї) (Верхні Гаї, Дрогобицький район, Львівська область,82169)

Українська Греко-Католицька Церква (с. Жванець) (Жванець, Кам'янець-Подільський район, Хмельницька область,32365)

Українська Греко-Католицька Церква (м. Фастів) (вул. Шевченко, 65,Фастів,Київська область,08500)

Релігійна громада (парафія) "Храм перенесення мощів Микола Чудотворця" Одеська-Кримського екзархату Української Греко-Католицької церкви (пров.Халтуріна, 20/28,Ялта,Автономна Республіка Крим,98609)

про визнання протиправним та скасування рішення

ВСТАНОВИВ:

Постановою Ялтинського міського суду Автономної Республіки Крим від 21.03.2011 в задоволені позову ОСОБА_2 до Ялтинської міської ради, треті особи Українська Греко-Католицька Церква (м. Львів, Верхні Гаї), Українська Греко-Католицька Церква (с. Жванець), Українська Греко-Католицька Церква (м. Фастів), Релігійна громада (парафія) "Храм перенесення мощів Микола Чудотворця" Одесько-Кримського екзархату Української Греко-Католицької церкви про визнання протиправним та скасування рішення, - відмовлено.

Скасовано заходи забезпечення позову у вигляді заборони Ялтинській міській раді приймати будь-які дії стосовно надання земельної ділянки для будівництва та обслуговування "Храму перенесення мощів Микола Чудотворця" по вул. Тімірязєва, згідно до проекту землеустрою, розробленому на підставі рішення ради №108 від 11 квітня 2005 року, застосовані ухвалою Ялтинського міського суду від 10 червня 2010 року.

Не погодившись із зазначеною постановою суду, позивач подав апеляційну скаргу, в якій просить скасувати постанову Ялтинського міського суду Автономної Республіки Крим від 21.03.2011 та ухвалити нову постанову.

Сторони у судове засідання призначене на 27 серпня 2012 року о 14:15 не з'явились, про час та місце розгляду справи повідомлені належним чином та своєчасно.

Від позивача та його представника 22.08.2012 на адресу суду надійшло клопотання про відкладення розгляду справи.

Судова колегія порадившись на місці вважає можливим розглянути справу у відсутності представника позивача, повідомленого належним чином та своєчасно про час, дату та місце розгляду справи.

Представник відповідача - Ялтинської міської ради, у судове засідання не з'явився, про час та місце розгляду справи повідомлені належним чином та своєчасно згідно поштового повідомлення наявного у матеріалах справи. (т. 3 а.с.217)

Від третьої особи Української Греко-Католицької Церкви (м.Львів, Верхні Гаї) надійшло клопотання про розгляд справи за їх відсутністю. (т.3 а.с.85, 88)

Від третьої особи Української Греко-Католицької Церкви (с.Жванець) надійшло клопотання про розгляд справи за їх відсутністю. (т.3 а.с.86)

Від третьої особи Української Греко-Католицької Церкви (м. Фастів) надійшло клопотання про розгляд справи за їх відсутністю. (т.3 а.с.87)

Від третьої особи Релігійної громади (парафія) "Храм перенесення мощів Миколи Чудотворця" Одесько-Кримського екзархату Української Греко-Католицької церкви надійшло поштове повернення з відміткою "за закінченням терміну зберігання". (т. 3 а.с.227-230)

Відповідно ч.11 ст.35 КАС України, розписку про одержання повістки (повістку у разі неможливості вручити її адресату чи відмови адресата її одержати) належить негайно повернути до адміністративного суду. У разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.

Чинне законодавство не обмежує коло представників осіб, які беруть участь у справі, при апеляційному розгляді адміністративної справи.

Крім того, згідно з частиною четвертою статті 196 Кодексу адміністративного судочинства України, неприбуття у судове засідання сторін або інших осіб, які беруть участь у справі, належним чином повідомлених про дату, час і місце апеляційного розгляду, не перешкоджає судовому розгляду справи.

При викладених обставинах, враховуючи те, що сторони викликалися в судове засідання, але в суд не з'явилися, суд вважає можливим розглянути справу у відсутності їх представників.

Відповідно статті 197 КАС України, суд апеляційної інстанції може розглянути справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами, якщо справу може бути вирішено на основі наявних у ній доказів, у разі неприбуття жодної з осіб, які беруть участь у справі, у судове засідання, хоча вони були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового засідання.

На підставі та за правилами статті 195 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, обговоривши доводи апеляційної скарги, перевіривши юридичну оцінку обставин справи та повноту їх встановлення, дослідивши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, вважає, що апеляційна скарга підлягає задоволенню з наступних підстав.

Доводи апеляційної скарги мотивовані тим, що судом першої інстанції порушені норми матеріального та процесуального права, зокрема позивач зазначає, що державні органи, а також органи місцевого самоврядування і їх посадові особи діють таким чином, що рішенням Ялтинської міської ради від 11.04.2005 року №108 надані певні права на земельну ділянку Української Греко-католицької Церкви, а на ОСОБА_2 покладений обов'язок звільнити ту частину земельної ділянки, яка призначена цим рішенням для передачі в оренду Української Греко-католицької Церкви. З цього виходить, що ухвалення Ялтинською міською радою рішення № 108 від 11.04.2005 року порушує законний інтерес ОСОБА_2, а тому цей інтерес підлягає судовому захисту.

Відповідно до ст.. 124 Земельного кодексу України (в редакції, яка діяла на час ухвалення спірного рішення), передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування шляхом укладення договору оренди земельної ділянки.

Передача в оренду земельних ділянок громадянам і юридичним особам із зміною їх цільового призначення та із земель запасу під забудову здійснюється за проектами відведення в порядку, встановленому статтями 118, 123 цього Кодексу.

Статтею 123 Земельного кодексу України (в редакції, яка діяла на час ухвалення спірного рішення) передбачалось, що юридична особа, зацікавлена в одержанні земельної ділянки у постійне користування із земель державної або комунальної власності, звертається з відповідним клопотанням до районної, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій або сільської, селищної, міської ради.

До клопотання про відведення земельної ділянки додаються матеріали, передбачені частиною п'ятнадцятою статті 151 цього Кодексу, документи, що обґрунтовують її розмір, призначення та місце розташування.

Відповідна районна державна адміністрація або сільська, селищна, міська рада розглядає клопотання у місячний строк і дає згоду на розроблення проекту відведення земельної ділянки.

В статті 151 Земельного кодексу України (в редакції, яка діяла на час ухвалення спірного рішення) зазначалось, що юридичні особи, зацікавлені у вилученні (викупі) земельних ділянок, зобов'язані до початку проектування погодити із власниками землі і землекористувачами та сільськими, селищними, міськими радами, державними адміністраціями, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, Кабінетом Міністрів України і Верховною Радою України місце розташування об'єкта, розмір земельної ділянки та умови її вилучення (викупу) з урахуванням комплексного розвитку території, який би забезпечував нормальне функціонування на цій ділянці і прилеглих територіях усіх об'єктів, умови проживання населення і охорону довкілля.

Вибір земельних ділянок для розміщення об'єктів проводиться юридичними особами, зацікавленими у їх відведенні. Органи виконавчої влади або органи місцевого самоврядування зобов'язані в порядку, визначеному законодавством України, надавати інформацію юридичним особам, зацікавленим у відведенні земельних ділянок, щодо можливих варіантів розміщення об'єктів відповідно до затвердженої містобудівної документації та документації із землеустрою. Порядок вибору земельних ділянок для розміщення об'єктів встановлюється Кабінетом Міністрів України.

Погодження місць розташування об'єктів, розмірів передбачуваних для вилучення (викупу) земельних ділянок та умов їх відведення провадиться відповідними сільськими, селищними, міськими радами, державними адміністраціями, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, Кабінетом Міністрів України відповідно до їх повноважень щодо вилучення цих ділянок, а також Верховною Радою України.

Юридичні особи, зацікавлені у вилученні (викупі) земельних ділянок, звертаються з клопотанням про погодження місць розташування об'єктів до відповідної сільської, селищної, міської ради, місцевої державної адміністрації. До клопотання додаються необхідні матеріали та розрахунки.

Відповідна сільська, селищна, міська рада чи місцева державна адміністрація згідно із своїми повноваженнями розглядає клопотання і в п'ятиденний строк з дня реєстрації направляє його разом з матеріалами, передбаченими частиною п'ятнадцятою цієї статті, на розгляд органів земельних ресурсів, природоохоронних і санітарно-епідеміологічних органів, органів містобудування і архітектури та охорони культурної спадщини. Зазначені органи протягом двох тижнів з дня одержання клопотання надають свої висновки відповідній сільській, селищній, міській раді чи місцевій державній адміністрації, які з урахуванням одержаних висновків протягом десяти днів приймають рішення про погодження місця розташування того об'єкта, під який мають право самостійно вилучати земельну ділянку, або мотивоване рішення про відмову.

Матеріали погодження місця розташування об'єкта повинні включати: викопіювання з генерального плану або іншої містобудівної документації населеного пункту, копію плану земельної ділянки з нанесенням на ній варіантів розміщення об'єкта із зазначенням загальної площі, яку необхідно вилучити. Зазначаються також склад угідь земельної ділянки, що вилучається, та умови її відведення.

Судом встановлено, що 07 квітня 2003 року, керівник Релігійної громади (парафія) „Храм перенесення мощів Миколая Чудотворця" Одесько-Кримського екзархату Української Греко Католицької церкви Гаврилів І.І. звернувся до Ялтинської міської ради із заявою про передачу в оренду земельної ділянки площею 0,15 га за адресою: м. Ялта, вул. Тімірязева, для будівництва храму (т. 2, а.с. 43).

Рішенням 29-ї сесії 4-го скликання Ялтинської міської ради № 108 від 11 квітня 2005 року затверджені матеріали попереднього узгодження місце розташування земельної ділянки Української греко-католицької церкві, для будівництва і обслуговування «Храму перенесення мощів Миколи Чудотворця»за адресою: м. Ялта, вул. Тімірязєва і даний дозвіл на розробку проекту землеустрою по відведенню земельної ділянки орієнтовною площею 0,15 га, з подальшим наданням в оренду строком на 49 років (т. 2, а.с. 38).

Підставою для прийняття рішення відповідача з'явились звернення громади Української Греко Католицької церкви м.Ялти, матеріали попереднього узгодження місце розташування земельної ділянки.

В матеріалах справи наявний акт від 28.04.2003р. вибору та обстеження земельної ділянки в натурі (на місцевості), який відводиться громаді Української Греко Католицької церкви для будівництва та обслуговування Храму перенесення мощів Миколи Чудотворця за адресою: м. Ялта, вул. Тімірязєва (т.1 а.с. 32). Зі змісту акту комісії слідує, що проведено обстеження земельної ділянки в натурі (на місцевості) та встановлено наступне: загальна площа земельної ділянки 0,15га, у тому числі угіддя: «зелени насадження загального користування»(форма 6-зем, гр..56); рельєф спланований, експозиція схилу південно-східна орієнтовний схил більш 5 градусів; наявність або відсутність на земельної ділянки будівель та споруд, інженерних мереж, зелених насаджень і газонів -зелені насадження є; перелік будівель та споруд, які належать замовнику з визначенням їх функціонального використання -немає; наявність або відсутність в межах земельної ділянки інших землекористувачів -немає; забезпеченість під'їзду до об'єкту -по вул. Тімірязєва і вул.Крупської; суміжні землекористувачі -з всіх сторін землі Ялтинської міськради; стан земельних ділянок, яки надаються на період будівництва, умови їх повернення -не має; наявність можливості розподілу земельної ділянки при умові загальної на окремі будівлі та споруди, а при її відсутності можливість укладення угоди про порядок використання земельної ділянки -не має; наявність на земельної ділянки пам'яток історії, археології, градобудівництва і архітектури, монументального мистецтва - не має; особливості характеристики ділянки -ділянка знаходиться в зоні регульованої забудови.

Висновок комісії: рекомендувати Ялтинської міської раді передати громаді Української Греко Католицької церкви в постійне користування земельну ділянку загальної площею 0,15га для будівництва та обслуговування Храму перенесення мощів Миколи Чудотворця за адресою: м. Ялта, вул. Тімірязєва.

Рішенням 39-ї сесії 4-го скликання № 140 від 08 лютого 2006 року ОСОБА_2 наданий дозвіл на розробку проекту землеустрою по відведенню земельної ділянки у власність, орієнтовною площею 0,0500 га, для будівництва і обслуговування житлового будинку (реконструкції), господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) за адресою: АДРЕСА_4, на землях Ялтинської міської ради (т. 1, а.с. 5).

Колегією суддів встановлено, що межі земельної ділянки, яка визначена для передання Української Греко Католицької церкви для будівництва та обслуговування Храму перенесення мощів Миколи Чудотворця за адресою: м. Ялта, вул. Тімірязєва (кадастровий номер 0111900000:01:015:0000) і земельної ділянки, яка планується для передачі ОСОБА_2 для будівництва і обслуговування житлового будинку (реконструкції), господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) за адресою: АДРЕСА_4 (кадастровий номер 0111900000:015:0298), накладаються одна на одну. Площа накладення складає 0,0243га. Цей факт підтверджується висновками судової будівельно-технічної експертизи від 18.07.2012р. №1193, призначеної ухвалою Севастопольського апеляційного адміністративного суду від 26.03.2012р.

Крім цього у висновку експерт встановив, що в межах земельної ділянки, яка планується для передачі в оренду Релігійній громаді (парафія) «Храм перенесення мощів Миколи Чудотворця»Одесько-Кримського екзархату Української Греко Каталицької церкви за адресою м. Ялта, вул. Тімірязєва (район АДРЕСА_1) на землях Ялтинської міської ради згідно з рішенням Ялтинської міської ради від 11.04.2005р. №108 (кадастровий номер 0111900000:01:015:0000) на дату огляду відсутні будь-які будови або споруди.

В межах земельної ділянки, якою користується ОСОБА_2 та яка планується йому для передачі у приватну власність для будівництва і обслуговування житлового будинку (реконструкція), господарських споруд (присадибна ділянка), за адресою: АДРЕСА_4 згідно рішенням Ялтинської міської ради №140 від 08 лютого 2006 року (кадастровий номер 0111900000:015:0298) на дату натурного обстеження є: житловий будинок літер А площею забудови 37,8кв.м.; басейн з дерев'яною надбудовою над частиною басейну; металевий гараж на бетонній основі із розмірами в плані 3,6мх5,7м; зруйнована будівля із залишками стін.

Колегія суддів критично ставиться до висновку експерта про відсутність в межах земельної ділянки, яка планується для передачі в оренду Релігійній громаді (парафія) на дату огляду будь-яких будов або споруд.

Оскільки має місце накладення земельних ділянок кадастровий номер 0111900000:01:015:0000 та кадастровий номер 0111900000:015:0298 , які пропонуються до передачі, то твердження експерта про відсутність на земельної ділянці кадастровий номер 0111900000:01:015:0000 будов та споруд не відповідає дійсності. В межах земельної ділянки кадастровий номер 0111900000:01:015:0000 (так же як і в межах земельної ділянки кадастровий номер 0111900000:015:0298) є накладення загальною площею 0,0243га, на якої розташовані металевий гараж на бетонній основі із розмірами 3,6мх5,7м; частина басейну; частина зруйнованої будівлі із залишками стін, що підтверджується графічними матеріалами до судової експертизи (додаток №1 та №2 (т.3 а.с.210, 211), технічним паспортом бюро технічної інвентаризації (т.2 а.с.19-25).

Крім того, експерт у відповіді на 3 питання вказує, що в частині накладення земельних ділянок кадастровий номер 0111900000:01:015:0000 район будинку №24 по вул.. Крупської м. Ялта та кадастровий номер 0111900000:015:0298 АДРЕСА_4 у разі надання вказаних земельних ділянок у власність та оренду є: металевий гараж на бетонній основі із розмірами в плані 3,6мх5,7м; частина басейну; частина зруйнованої будівлі (висновок судової будівельно-технічної експертизи від 18.07.2012р. №1193).

Предметом оскарження є рішення 29-ї сесії 4-го скликання № 108 від 11 квітня 2005 року. Колегія суддів дійшла висновку, що згідно матеріалів, а також графічних матеріалів, доданих до справи, в межах земельної ділянці кадастровий номер 0111900000:01:015:0000, яка планується для передачі в оренду Релігійній громаді (парафія) «Храм перенесення мощів Миколи Чудотворця»Одесько-Кримського екзархату Української Греко Католицької церкви за адресою м. Ялта, вул. Тімірязєва (район АДРЕСА_1), розташовані споруди: металевий гараж на бетонній основі із розмірами 3,6мх5,7м; частина басейну; частина зруйнованої будівлі із залишками стін.

З матеріалів справи вбачається, що земельна ділянка, на час прийняття рішення не була вільною від забудов. На спірній земельній ділянці розташовані будови. Викладене суперечить даним, наведеним у акті вибору земельної ділянки від 28.04.2003р., на підставі якого прийнято рішення Ялтинської міської ради 29-ї сесії 4-го скликання № 108 від 11 квітня 2005 року. Так в акті вибору та обстеження земельної ділянки в натурі (на місцевості) від 28.04.2003р. (т.1 а.с. 32) вказується про відсутність будь-яких споруд та будівель.

Отже, при вирішенні питання щодо надання дозволу на складання проекту відводу, відповідач неналежним чином дослідив, чи є вона фактично вільною від забудови.

Враховуючі викладене, судова колегія вважає, що суд першої інстанції дійшов невірного висновку про відмову в задоволенні позову. У зв'язку з чим, вимоги позивача є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції про необґрунтованість доводів позивача з приводу того, що у останнього є пріоритетне право на отримання у власність земельної ділянки, у зв'язку з набувальною давністю, оскільки він понад 15 років добросовісно і відкрито користується даною земельною ділянкою.

Відповідно до ст. 119 ЗК України, громадяни, які сумлінно, відкрито і безперервно користуються земельною ділянкою впродовж 15 років, але не мають документів, які б свідчили про наявність у них прав на цю земельну ділянку, можуть звернутися до органу державної влади або органу місцевого самоврядування з клопотанням про передачу її у власність, або надання в користування в порядку, передбаченому нормами діючого законодавства.

Проте, відповідно до п. 1 розділу 9 «Прикінцевих положень»ЗК України, норма ст. 119 ЗК України відносно придбання права власності на земельну ділянку з підстав набувальницької давності може застосовуватися тільки з 01 січня 2017 року.

Слід зазначити, що громадська організація «Українська греко-католицька церква «Храм перенесення мощів Миколая Чудотворця»01 грудня 2005 року змінила своє найменування на «Релігійна громада (парафія) «Храм перенесення мощів Миколая Чудотворця»Одесько-Кримського екзархату Української Греко Католицької церкви». При цьому юридична адреса громади м. Ялта, пров. Халтуріна б. 20\28, а код ЄДРПОУ 23193007 - залишився колишнім (т. 2, а.с. 72-92).

Таким чином, при зверненні до міської ради із заявою про передачу в оренду земельної ділянки громада мала назву Українська Греко католицька церква «Храм перенесення Мощів Миколи Чудотворця», саме на це найменування оформлені всі правовстановлюючі документи цієї особи, а тому відносно організації саме з таким найменуванням ухвалено рішення міської ради від 11 квітня 2005 року. З досліджених в суді доказів можна зробити висновок, що «Українська Греко-католицька церква «Храм перенесення мощів Миколи Чудотворця»і «Релігійна громада (парафія) «Храм перенесення мощів Миколи Чудотворця»Одесько-Кримського екзархату Української Греко Католицькій церкві»є однієї і тієї ж особою, відносно якої міською Радою 11 квітня 2005 року ухвалено рішення про дачу дозволу на складання проекту відведення зазначеної земельної ділянки.

Що стосується інших доказів, які містяться в матеріалах справи, колегія суддів зазначає. Відповідно до ст..69 КАС України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів. Статтею 70 КАС України передбачається, що належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмету доказування. Таким чином, суд не бере до розгляду інші докази, які представлені учасниками процесу, оскільки вони не стосуються предмету доказування.

Відповідно до п.3 ч.1 ст. 198 Кодексу адміністративного судочинства України, суд апеляційної інстанції має право скасувати постанову суду першої інстанції та прийняти нову постанову. У ст. 202 КАС України наведені підстави для скасування постанови.

Колегія судів ухвалює нову постанову, у зв'язку з порушенням судом першої інстанції норм матеріально права, що призвело до неправильного вирішення справи.

Керуючись статтями 195, 198, 205, 207, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу ОСОБА_2 задовольнити.

Постанову Ялтинського міського суду Автономної Республіки Крим від 21.03.11 у справі № 2а-4131/11/0124 скасувати.

Позов ОСОБА_2 задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати рішення Ялтинської міської ради 29-ї сесії 4-го скликання №108 від 11 квітня 2005 року "Про затвердження матеріалів попереднього узгодження та надання дозволу Української Греко-католицької церкви на розробку проекту землеустрою з відводу земельної ділянки для будівництва та обслуговування "Храм перенесення мощів Миколи Чудотворця " по вул. Тімірязєва, на землях Ялтинської міської ради ".

Постанова набирає законної сили через п'ять днів після направлення їх копій особам, які беруть участь у справі згідно з частиною п'ятою статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України..

Постанову може бути оскаржено в порядку статті 212 Кодексу адміністративного судочинства України до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції, крім випадків, передбачених цим Кодексом, а в разі складення рішення в повному обсязі відповідно до статті 160 цього Кодексу - з дня складення рішення в повному обсязі.

Головуючий суддя підпис А.С. Цикуренко

Судді підпис Н.П.Горошко

підпис Т.Р.Лядова

З оригіналом згідно

Головуючий суддя А.С. Цикуренко

СудСевастопольський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.08.2012
Оприлюднено09.10.2012
Номер документу26292001
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-4131/11/0124

Ухвала від 10.06.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Мороз Л.Л.

Ухвала від 18.06.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Мороз Л.Л.

Ухвала від 10.10.2012

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Мороз Л.Л.

Постанова від 27.08.2012

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Цикуренко Антон Сергійович

Ухвала від 26.03.2012

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Цикуренко Антон Сергійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні