ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
ПРО ВІДМОВУ У ВІДКРИТТІ ПРОВАДЖЕННЯ В АДМІНІСТРАТИВНІЙ СПРАВІ
06 серпня 2012 року Справа № 0870/7564/12
м. Запоріжжя
Суддя Запорізького окружного адміністративного суду С.М.Дуляницька, перевіривши матеріали адміністративного позову
фізичної особи-підприємця ОСОБА_1
до Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м.Запоріжжя Запорізької області Державної податкової служби
про визнання протиправними та незаконними дій, визнання протиправними та незаконними висновків відповідача,
В С Т А Н О В И В :
До Запорізького окружного адміністративного суду звернувся з адміністративним позовом фізична особа-підприємець ОСОБА_1 до Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м.Запоріжжя Запорізької області Державної податкової служби про визнання протиправними та незаконними дій відповідача, які полягають у складенні висновків в Акті перевірки від 02.03.2012 року № 13/17-214/НОМЕР_1; визнання протиправними та незаконними висновків відповідача, які було складено в Акті перевірки від 02.03.2012 року № 13/17-214/НОМЕР_1.
Вирішуючи питання про відкриття провадження у справі, суд виходить з наступного.
Відповідно до частини 2 статті 107 Кодексу адміністративного судочинства України суддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі позовної заяви, якщо відсутні підстави, зокрема, для відмови у відкритті провадження в адміністративній справі.
Частиною 2 статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено, що до адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового провадження. У відповідності до частини 2 статті 4 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюються на всі публічно - правові спори, крім спорів, для яких законом встановлений інший порядок судового вирішення.
Згідно з п. 1 ч. 2 ст. 17 КАС України, юрисдикція адміністративних судів поширюється на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності. В свою чергу, нормативно-правовий акт - виданий суб'єктом владних повноважень документ, який встановлює, змінює чи припиняє дію обов'язкових правил поведінки, обмежених в часі, просторі та за колом осіб, та призначений для неодноразового застосування. Правовий акт індивідуальної дії - виданий суб'єктом владних повноважень документ, прийнятий з метою реалізації положень нормативно-правового акту (актів) щодо конкретної життєвої ситуації, не містить загальнообов'язкових правил поведінки та стосується прав і обов'язків чітко визначеного суб'єкта (суб'єктів), якому він адресований.
Обов'язковою ознакою як нормативно-правового, так і правового акту індивідуальної дії є юридичний характер, тобто обов'язковість його приписів для відповідного суб'єкта (суб'єктів), дотримання якої забезпечується правовими механізмами.
Як вбачається з позовної заяви позивач звернувся до суду з вимогами, зокрема, щодо визнання протиправними та незаконними висновків Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м.Запоріжжя Запорізької області Державної податкової служби, які було складено в акті перевірки від 02.03.2012 року № 13/17-214/НОМЕР_1 "Про результати документальної планової виїзної перевірки з питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податків і зборів, а також дотримання вимог валютного та іншого законодавства фізичної особи-підприємця ОСОБА_1, і.п.н. НОМЕР_1 за період 01.04.2010 року по 31.12.2011 року"
Оспорювані позивачем висновки акту перевірки не містять обов'язкових приписів для позивача, дотримання яких забезпечується правовими механізмами, а відтак, не є правовими актами індивідуальної дії та не можуть бути оскаржені до адміністративного суду.
Згідно з пунктом 1 частини 1 статті 109 Кодексу адміністративного судочинства України суддя відмовляє у відкритті провадження в адміністративній справі, якщо заяву не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.
Враховуючи вищевикладене, з огляду на те, що оскаржувані позивачем висновки акту перевірки не є рішенням суб'єкта владних повноважень в розумінні ст.17 Кодексу адміністративного судочинства України, суд дійшов висновку про відмову у відкритті провадження в частині позовних вимог про визнання визнання протиправними та незаконними висновків відповідача, які було складено в Акті перевірки від 02.03.2012 року № 13/17-214/НОМЕР_1.
Керуючись п.1 ч.1 ст. 109, ст. 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя, -
У Х В А Л И В :
Відмовити фізичній особі-підприємцю ОСОБА_1 у відкритті провадження в адміністративній справі за позовом до Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м.Запоріжжя Запорізької області Державної податкової служби в частині позовних вимог щодо визнання протиправними та незаконними висновків Державної податкової інспекції у Жовтневому районі м.Запоріжжя Запорізької області Державної податкової служби, які було складено в акті перевірки від 02.03.2012 року № 13/17-214/НОМЕР_1 "Про результати документальної планової виїзної перевірки з питань своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податків і зборів, а також дотримання вимог валютного та іншого законодавства фізичної особи-підприємця ОСОБА_1, і.п.н. НОМЕР_1 за період 01.04.2010 року по 31.12.2011 року".
Повторне звернення з тією самою позовною вимогою до Запорізького окружного адміністративного суду не допускається.
Копію ухвали про відмову у відкритті провадження в адміністративній справі надіслати позивачу невідкладно.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі в 5-денний строк з дня проголошення ухвали (якщо ухвалу було постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, то в 5-денний строк з дня отримання цією особою копії ухвали) апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Суддя С.М.Дуляницька
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 06.08.2012 |
Оприлюднено | 16.10.2012 |
Номер документу | 26415742 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Дуляницька Світлана Мефодіївна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Дуляницька Світлана Мефодіївна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Дуляницька Світлана Мефодіївна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Дуляницька Світлана Мефодіївна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Дуляницька Світлана Мефодіївна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Дуляницька Світлана Мефодіївна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Дуляницька Світлана Мефодіївна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Дуляницька Світлана Мефодіївна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Дуляницька Світлана Мефодіївна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Дуляницька Світлана Мефодіївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні