cpg1251 ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 91000, м. Луганськ, пл. Героїв ВВВ, 3а. Тел. 55-17-32
УХВАЛА
Іменем України
18.10.12 Справа № 20/102б.
За заявою
кредитора - Управління Пенсійного фонду України в Біловодському районі
Луганської області
до боржника - Державного підприємства «Деркульський кінний завод № 63»,
с. Новодеркул Біловодського району Луганської області,
про банкрутство
суддя Кірпа Т.С.,
представники:
від кредитора - Діденко В.А., дов. 3439/01-09 від 09.10.2012, УПФУ в Біловодському районі
Луганської області;
розпорядник майна - Дейнегіна В.М.;
за участю :
- Симоненко О.Г. - довіреність № 13.2/32/3161 від 20.09.2012, Головне управління юстиції у Луганській області:
- Фесенко Н.І., посвідчення №007759 від 06.10.2012, прокуратура Луганської області,
обставини справи: банкрутство відповідно до положень ст. 7 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 14.05.1992. №2343-ХІІ (в редакції Закону від 30.06.1999 №784-ХІV), розгляд мирової угоди згідно приписів ст. ст. 35-38 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом",
в с т а н о в и в:
За заявою кредитора, Управління Пенсійного фонду України в Біловодському районі Луганської області, 01.10.2010 господарським судом Луганської області порушено провадження у справі №20/102б про банкрутство боржника, Державного підприємства «Деркульський кінний завод №63», с. Новодеркул Біловодського району Луганської області, у зв'язку з неспроможністю останнього сплатити борг перед кредитором у загальній сумі 1001009 грн. 41 коп., у тому числі недоїмка по сплаті страхових внесків -873992 грн. 92 коп., пеня -58555 грн. 71 коп., фінансова санкція -47491 грн. 46 коп., сума фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах -20969 грн. 32 коп. у встановлений Законом строк.
З урахуванням вищевикладеного, відповідно до ст. ст. 1, 2, 4, п.1 ст.11, п.1, 2 ст. 13 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд визнав грошові вимоги ініціюючого кредитора, Управління Пенсійного фонду України в Біловодському районі Луганської області, до боржника, у сумі 1001009 грн. 41 коп., судом введено процедуру розпорядження майном боржника строком на шість місяців, тобто до 15.05.2011, та з метою забезпечення грошових вимог кредиторів призначено на цей же термін за пропозицією Державного органу з питань банкрутства розпорядником майна Державного підприємства «Деркульський кінний завод № 63», 92833, с. Новодеркул Біловодського району Луганської області, ідентифікаційний код 00846234, арбітражного керуючого Дейнегіну Вікторію Миколаївну, ліцензія АВ №081154 від 04.08.2006., ідентифіка ційний номер 3001120128, мешкає за адресою: м. Луганськ, вул. Совєтская, буд. 59А, кв. 13, на яку покладено повноваження та обов'язки, передбачені ст.ст. 1, 3 1 , 13, 14, 15, 16 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
В подальшому термін процедури розпорядження майном та повноваження розпорядника майна Дейнегіної В.М. судом продовжено.
Як вбачається із матеріалів справи, на виконання ухвали господарського суду від 15.11.2010 №20/102б ініціюючим кредитором надано докази публікації оголошення про банкрутство Державного підприємства «Деркульський кінний завод № 63», с. Новодеркул Біловодського району Луганської області, в газеті «Голос України»№223 (4973) від 26.11.2010.
Згідно ч. 1 ст. 14 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", конкурсні кредитори по вимогам, які виникли до дня порушення провадження у справі про банкрутство, протягом тридцяти днів з дня публікації в офіційному друкованому органі оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство зобов'язані подати до господарського суду письмові заяви з вимогами до боржника, а також документи, що їх підтверджують.
У відповідності до ч. 1 ст. 14 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" 30-денний термін звернення до господарського суду конкурсних кредиторів з грошовими вимогами до боржника сплинув 27.12.2010.
Ухвалою від 27.01.2011 № 20/102б суд, керуючись ст. 15 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", затвердив реєстр вимог кредиторів до боржника, Державного підприємства "Деркульський кінний завод № 63", с. Новодеркул Біловодського району Луганської області та зобов'язав розпорядника майна Дейнегіну В.М. організувати проведення зборів кредиторів, на яких обрати повноважний комітет кредиторів та комітету вирішити подальшу судову процедуру боржника -укладення мирової угоди.
На виконання вказаної ухвали суду, у зв'язку із законодавчою забороною введення судових процедур санації чи ліквідації щодо боржника, керуючись ст.ст. 35-38 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», боржником та кредиторами розроблено проект мирової угоди.
Мирова угода передбачає списання 83,3 відсотки кредиторської заборгованості підприємства, а інша заборгованість розстрочується на 5 років. Обмін вимог кредиторів на активи боржника мировою угодою не передбачається.
13.12.2011 відбулись збори комітету кредиторів (протокол № 2), на яких постановлене рішення про укладення мирової угоди по справі про банкрутство ДП «Деркульський кінний завод №63»у наданій редакції.
16.12.2011 керівником боржника спільно з розпорядником майна направлено до господарського суду Луганської області заяву про затвердження мирової угоди.
Відповідно до приписів п. 5 ст. 18 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»та п. 18 ст. 11 Закону України «Про управління об'єктами державної власності»від 21.09.2006. №185-V, Порядку погодження Міністерством юстиції України планів санації та мирових угод, затвердженого наказом Міністерства юстиції України № 3117/5 від 04.10.2011, мирова угода направлена на погодження з уповноваженими на це органами, з органом управління боржника - Міністерством аграрної політики та продовольства України, з Фондом державного майна України та з Міністерством юстиції України.
23.01.2012 листом №37-31-2-15/931 Міністерство аграрної політики та продовольства України розглянуло спільне звернення керівника ДП «Деркульський кінний завод №63»та розпорядника майна щодо погодження мирової угоди. Враховуючи, що мирова угода по справі укладена з дотриманням вимог ст.ст. 35-37 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»Міністерство аграрної політики та продовольства України повідомило про погодження мирової угоди.
Листом №10-17-1671 від 02.02.2012 Фонд державного майна України повідомив, що мирова угода по справі про банкрутство Державного підприємства «Деркульський кінний завод №63»не підлягає погодженню з Фондом.
Як свідчать матеріали справи, до господарського суду Луганської області надійшов лист від 27.03.2012 № 2615-0-33-12/13.2 Міністерства юстиції України про наступне.
Відповідно до вимог ч. 18 ст. 11 Закону України «Про управління об'єктами державної власності»та Порядку погодження Міністерством юстиції України планів санації та мирових угод, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 01.10.2011 №3117/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06.10.2011 за №1149/1988, Міністерство юстиції України розглянуло звернення виконуючого обов'язки директора ДП «Деркульський кінний завод №63»Гладкова С.В. від 07.03.2011 № 396 щодо погодження мирової угоди у справі № 20/102б про банкрутство ДП «Деркульський кінний завод №63»та проінформував суд про відмову в її погодженні з огляду на наступне.
Запропонована до укладення між ДП «Деркульський кінний завод №63»та кредиторами мирова угода передбачає розстрочення сплати конкурсної кредиторської заборгованості другої, третьої, шостої черг та списання (прощення) заборгованості четвертої черги, що в цілому відповідає вимогам ст. ст. 35, 36, 37 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Разом з тим відповідно до вимог ч. 1 ст. 35 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" під мировою угодою у справі про банкрутство розуміється домовленість між боржником і кредиторами стосовно відстрочки та (або) розстрочки, а також прощення (списання) кредиторами боргів боржника, яка оформляється угодою сторін.
Зі змісту ст. 50 Господарського процесуального кодексу України вбачається, що строки для вчинення процесуальних дій визначаються точною календарною датою, зазначенням події, що повинна неминуче настати, чи періодом часу. В останньому випадку дію може бути вчинено протягом всього періоду. Перебіг процесуального строку, обчислюваного роками, місяцями або днями, починається наступного дня після календарної дати або настання події, якими визначено його початок.
Згідно пункту 2.3 Порядку до заяви про погодження мирової угоди боржника додається текст мирової угоди, прошитий, пронумерований, на титульному аркуші підписаний (з відповідним грифом погодження, схвалення, затвердження, тощо) головою комітету кредиторів, арбітражним керуючим (розпорядником майна, керуючим санацією, ліквідатором) та керівником боржника (у випадку перебування підприємства на стадії розпорядження майном), керівником відповідного податкового органу за місцезнаходженням боржника (у випадку, передбаченому Законом) та скріплений печатками (за наявності).
Таким чином, до Міністерства юстиції України на погодження подається укладена мирова угода, що має містити істотну умову -дату укладення мирової угоди.
Подана на розгляд до Міністерства юстиції України мирова угода у справі про банкрутство ДП «Деркульській кінний завод №63»дату її укладання не містить.
Враховуючи викладене та на підставі п.п. 2.9, 2.10 Порядку, мирова угода у справі про банкрутство ДП «Деркульській кінний завод №63»повернута Міністерством юстиції України. При повторній подачі мирової угоди, що має містити дату її укладення, Міністерство юстиції України розгляне її в установленому порядку.
Матеріали справи свідчать, що розпорядник майна Дейнегіна В.М. подала клопотання від 18.08.2012 №172-20/102б про наступне.
Міністерством аграрної політики та продовольства України та Фондом державного майна України надано листи про результати розгляду наданої мирової угоди у справі №20/102б.
08.04.2012 набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення управління об'єктами державної власності»№4498-12, яким п.18 ст.11 Закону України «Про управління об'єктами державної власності», викладений у наступній редакції: «18. Мирові угоди, плани санації та переліки ліквідаційних мас та зміни і доповнення до них у справах про банкрутство господарських організацій з корпоративними правами держави понад 50 відсотків їх статутного капіталу погоджуються з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері управління об'єктами державної власності, Фондом державного майна України (стосовно господарської організації, яка перебуває у процесі приватизації)».
Таким чином, мирова угода у справі про банкрутство ДП «Деркульський кінний завод №63»підлягає погодженню ще з органом, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері управління об'єктами державної власності -Державним Агентством України з управління державними корпоративними правами та майном.
Враховуючи зазначене, керуючись ст. ст. 38, 39 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", п. 18 ст. 11 Закону України «Про управління об'єктами державної власності», розпорядник майна направив мирову угоду по даній справі для надання висновків та погодження до Державного Агентства України з управління державними корпоративними правами. Мирова угода направлена до Державного Агентства України з управління державними корпоративними правами з дотриманням порядку, передбаченим Порядком Міністерством юстиції України планів санації та мирових угод, затвердженого наказом Міністерства юстиції України №3117/5 від 04.10.2011, проте, за станом на 18.08.2012 відповіді від Агентства не отримано.
За обставин, що мирова угода не погоджена Агентством України з управління державними корпоративними правами, розпорядник майна Дейнегіна В.М. просила суд відкласти судове засідання з питання затвердження мирової угоди по справі про банкрутство ДП «Деркульський кінний завод №63», продовжити строк процедури розпорядження майном по справі № 20/102б та повноваження розпорядника майна Дейнегіної В.М., до 18.10.2012.
Враховуючи зазначене суд, керуючись ч. 4 ст. 65 Господарського процесуального кодексу України, зобов'язав Державне агентство України з управління державними корпоративними правами та майном у термін до 10.10.2012 розглянути мирову угоду по справі №20/102б укладену між боржником, ДП «Деркульський кінний завод №63»та кредиторами, письмово висловити думку щодо узгодження цієї мирової угоди та, відповідно до ч. 7 ст. 13 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" продовжив термін процедури розпорядження майном боржника, Державного підприємства "Деркульський кінний завод № 63", та повноваження розпорядника майна Дейнегіної В.М. до 18.10.2012.
Заявою про затвердження мирової угоди від 18.10.2012 за №314 розпорядник майна Дейнегіна В.М. просить суд про наступне.
У виконання вимог ст. 16 Закону, 11.02.2011 організовано та проведено збори кредиторів, обрано повноважний комітет кредиторів (протокол №1 загальних зборів кредиторів від 11.02.2011).
11.02.2011 відбулись збори комітету кредиторів, на яких головою комітету кредиторів по справі про банкрутство ДП «Деркульський кінний завод №63»обрано Мале приватне підприємство «АГРО».
08.04.2012 набрав чинності Закон України №4498-17 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення управління об'єктами державної власності», яким п. 18 ст. 11 Закону України «Про управління об'єктами державної власності»викладений у наступній редакції:
"18. Мирові угоди, плани санації та переліки ліквідаційних мас та зміни і доповнення до них у справах про банкрутство господарських організацій з корпоративними правами держави понад 50 відсотків їх статутного капіталу погоджуються з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері управління об'єктами державної власності. Фондом державного майна України (стосовно господарської організації, яка перебуває у процесі приватизації";
З метою погодження мирової угоди у справі про банкрутство ДП «Деркульський кінний завод №63», керівник боржника спільно з розпорядником майна звернулись до Державного агентства України з управління державними корпоративними правами та майном. Надано пакет документів, передбачений Законом України «Про управління об'єктами державної власності»від 21.09.2006. №185-V, Порядком погодження Міністерством юстиції України планів санації та мирових угод, затвердженого наказом Міністерства юстиції України №3117/5 від 04.10.2011 (листи №№137 від 24.05.2012 277 від 29.08.2012 №187 від 17.09.2012)
Агентство неодноразово повертало надані документи для надання додаткової інформації.
Так, у доповнення до пакету документів, передбачених Законом України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», у виконання листів Агентства боржником додатково надавались: форма№1 «Баланс»станом на 01.07.2012, розшифровка дебіторської та кредиторської заборгованості станом на 01.07.2012, форма№2 «Звіт про фінансові результати»за перше півріччя 2012 року, бізнес-план, в якому детально обґрунтовано показники господарської діяльності, що дадуть можливість погасити заборгованість перед кредиторами, завірені копія ухвали господарського суду Луганської області по справі №20/102б від 01.10.2010 (про порушення провадження у справі), завірена копія ухвали господарського суду Луганської області по справі №20/102б від 27.01.2011 (про затвердження реєстру вимог кредиторів), завірена копія листа №37-31-2-15/931 від 23.01.2012 Міністерства аграрної політики та продовольства України про надання погодження на укладання мирової угоди, завірені копії мирової угоди у справу Агентства.
Однак, Агентством мирову угоду не погоджено. Листом №21/1/2/129 від 01.10.2012 Державне агентство України з управління державними корпоративними правами та майном знов повідомило про повернення документів та необхідністю повторного подання документів.
Листи Агентства про повернення мирової угоди не містять, на думку розпорядника майна, обґрунтування відмови у погодженні мирової угоди, посилання на порушення конкретної норми Закону при укладенні мирової угоди.
Дії Агентства, на думку розпорядника майна, можуть призвести до припинення провадження у справі про банкрутство, повернення державному підприємству кредиторської заборгованості у сумі 8 417 715,00 грн., списання якої передбачено умовами мирової угоди і, таким чином, нанесенню збитків державі.
Керуючись ст. 38, 39 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника, або визнання його банкрутом»та рішенням комітету кредиторів від 13.12.2011, розпорядник майна просить суд затвердити мирову угоду, а провадження у справі №20/102б про банкрутство боржника, Державного підприємства «Деркульський кінний завод №63», припинити.
Наслідки припинення провадження у справі в зв'язку з укладенням мирової угоди, передбачені ст. 39 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника, або визнання його банкрутом», сторонам відомі.
Як свідчать матеріали справи, текстом наданої мирової угоди від 13.12.2011 по справі №20/102б, передбачено.
Державне підприємство "Деркульський кінний завод № 63", с. Новодеркул, іменоване далі - Боржник, яке є боржником по справі про банкрутство № 20/102б, в особі в.о. директора Гладкова Сергія В'ячеславовича, що діє на підставі наказу №46 від 18.10.2011, з однієї сторони, та Кредитори:
Управління Пенсійного фонду України в Біловодському районі Луганської області (ініціюючий кредитор),
Біловодська міжрайонна державна податкова інспекція Луганської області,
Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Старобільському та Біловодському районах Луганської області,
Біловодський районний центр зайнятості Луганської області,
Луганське обласне відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності Виконавча дирекція,
Мале приватне підприємство "АГРО " ,
в особі голови комітету кредиторів Малого приватного підприємства "АГРО " , смт. Біловодськ, обраного головою комітету кредиторів рішенням комітету кредиторів (протокол № 1 від 11.02.2011), в подальшому Сторони, керуючись ст. 35 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", та рішенням зборів кредиторів від 13.12.2011, уклали цю мирову угоду про наступне:
1. Предметом цієї мирової угоди є домовленість між Боржником і Кредиторами стосовно відстрочки, розстрочки та прощення (списання) боргів Боржника перед кредиторами.
2. Метою мирової угоди є відновлення платоспроможності Боржника та погашення його заборгованості на умові відстрочення, розстрочення та прощення (списання) його боргів. Умови цієї мирової угоди не можуть бути гіршими щодо Кредиторів, які не брали участі в голосуванні або проголосували проти укладання мирової угоди, ніж для Кредиторів, які висловили згоду на укладення мирової угоди.
3. Джерелом погашення заборгованості Боржника перед Кредиторами є прибуток, отриманий за результатами господарської діяльності ДП "Деркульський кінний завод
№ 63".
4. Кредитори і Боржник підтверджують, що загальна сума вимог Кредиторів до Боржника згідно реєстру безспірних грошових вимог кредиторів затвердженого ухвалою господарського суду Луганської області від 27.01.2011 становить 10 106 187,44 грн., а саме:
- Управління Пенсійного фонду України в Біловодському районі Луганської області, в розмірі - 1 001 009,41 грн. (894 962,24 грн. -2 черга, 106 047,17 грн. -6 черга);
- Біловодська міжрайонна державна податкова інспекція Луганської області, в розмірі -465 096,28 грн. (356 592,90 грн. -3 черга, 108 503,38 грн. -6 черга);
- Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Старобільському та Біловодському районах Луганської області, в розмірі -3 712,00 грн. (3 712,00 грн. -2 черга);
- Біловодський районний центр зайнятості Луганської області, в розмірі -141 020,93 грн. (122 222,93 грн. -2 черга, 18 798,00 грн. -6 черга);
- Луганське обласне відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності Виконавча дирекція, в розмірі -64 745,67 грн. (43 103,77 грн. -2 черга, 21 641,90 грн. -6 черга);
- Мале приватне підприємство "АГРО", в розмірі -8 417 715,00 грн. (8 417 715,00 грн. -4 черга);
- Заборгованість по аліментах -8 906,26 грн. (8 906,26 грн. -2 черга);
- Відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров'ю громадян -3 981,89 грн. (3 981,89 грн. -2 черга)
5. Сторони встановлюють черговість задоволення вимог кредиторів згідно зі ст. 31 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом":
1 черга -відсутня.
2 черга:
- Зобов'язання перед Управлінням Пенсійного фонду України в Біловодському районі Луганської області, в розмірі - 894 962,24 грн.;
- Зобов'язання перед Відділенням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Старобільському та Біловодському районах Луганської області, в розмірі -3 712,00 грн.;
- Зобов'язання перед Біловодським районним центром зайнятості Луганської області, в розмірі - 122 222,93 грн.;
- Зобов'язання перед Луганським обласним відділенням Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності Виконавчою дирекцією, в розмірі - 43 103,77 грн.;
- Зобов'язання по аліментах, в розмірі - 8 906,26 грн.;
- Зобов'язання, що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров'ю громадян, в розмірі - 3 981,89 грн.;
3 черга:
- Вимоги щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) - Біловодська міжрайонна державна податкова інспекція Луганської області, в розмірі -356 592,90 грн.;
4 черга:
- Зобов'язання перед Малим приватним підприємством "АГРО", в розмірі -
8 417 715,00 грн.;
5 черга-відсутня.
6 черга (штрафні санкції, неустойка):
- Зобов'язання перед Управлінням Пенсійного фонду України в Біловодському районі Луганської області, в розмірі - 106 047,17 грн.;
- Зобов'язання перед Біловодською міжрайонною державною податковою інспекцією Луганської області, в розмірі -108 503,38 грн.;
- Зобов'язання перед Біловодським районним центром зайнятості Луганської області, в розмірі -18 798,00 грн.;
- Зобов'язання перед Луганським обласним відділенням Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності Виконавчою дирекція, в розмірі -21 641,90 грн.;
6. Мировою угодою визначено, що з метою відновлення платоспроможності боржника, відповідно до ст. 36 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", кредитори погоджуються на відстрочку, розстрочку та прощення (списання) суми боргу Боржника на таких умовах:
ПЕРША ЧЕРГА
- Кредитори першої черги відсутні.
ДРУГА ЧЕРГА
1. Зобов'язання перед Управлінням Пенсійного фонду України в Біловодському районі Луганської області, в розмірі -894 692,24 грн. розстрочуються на 30 місяців і підлягають сплаті щомісячно до 25 числа, починаючі з місяця, наступного за місяцем затвердження мирової угоди господарським судом, у розмірі:
1-29-тий місяці -по 29 832,07 грн.;
30-тий місяць -29 832,21 грн.
2. Зобов'язання перед Відділенням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Старобільському та Біловодському районах Луганської області, в розмірі -3 712,00 грн.; розстрочуються на 30 місяців і підлягають сплаті щомісячно до 25 числа, починаючі з місяця, наступного за місяцем затвердження мирової угоди господарським судом, у розмірі:
1-29-тий місяці -по 123,73 грн.;
30-тий місяць -123,83 грн.
3. Зобов'язання перед Біловодським районним центром зайнятості Луганської області, в розмірі -122 222,93 грн.; розстрочуються на 30 місяців і підлягають сплаті щомісячно до 25 числа, починаючі з місяця, наступного за місяцем затвердження мирової угоди господарським судом, у розмірі:
1-29-тий місяці -по 4 074,09 грн.;
30-тий місяць -4 074,32 грн.
4. Зобов'язання перед Луганським обласним відділенням Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності Виконавчою дирекцією, в розмірі -43 103,77 грн.; розстрочуються на 30 місяців і підлягають сплаті щомісячно до 25 числа, починаючі з місяця, наступного за місяцем затвердження мирової угоди господарським судом, у розмірі:
1-29-тий місяці -по 1 436,79 грн.;
30-тий місяць -1 436,86 грн.
5. Зобов'язання по аліментах, в розмірі - 8 906,26 грн., розстрочуються на 30 місяців і підлягають сплаті щомісячно до 25 числа, починаючі з місяця, наступного за місяцем затвердження мирової угоди господарським судом, у розмірі:
1-29-тий місяці -по 296,87 грн.;
30-тий місяць -297,03 грн.
6. Зобов'язання, що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров'ю громадян, в розмірі - 3 981,89 грн., розстрочуються на 30 місяців і підлягають сплаті щомісячно до 25 числа, починаючі з місяця, наступного за місяцем затвердження мирової угоди господарським судом, у розмірі:
1-29-тий місяці -по 132,72 грн.;
30-тий місяць -133,01 грн.
Загальна сума вимог другої черги: 1 076 889,09 грн.
ТРЕТЯ ЧЕРГА
1. Зобов'язання перед Біловодською міжрайонною державною податковою інспекцією Луганської області, в розмірі -356 592,90 грн.; погашатимуться після задоволення вимог Кредиторів другої черги, на протязі 15 місяців, починаючи з місяця, наступного за місяцем останньої сплати зобов'язань перед кредиторами другої черги, у розмірі:
31-45-тий місяці -по 23772,86 грн.;
Загальна сума вимог третьої черги : 356 592,90 грн.
ЧЕТВЕРТА ЧЕРГА
1. Зобов'язання перед Малим приватним підприємством "АГРО", в розмірі -
8 417 715,00 грн. списуються (прощаються) і не підлягають сплаті зі сторони Боржника.
П'ЯТА ЧЕРГА:
- кредитори п'ятої черги відсутні.
ШОСТА ЧЕРГА
1. Зобов'язання перед Управлінням Пенсійного фонду України в Біловодському районі Луганської області, в розмірі -106 047,17 грн.; погашатимуться після задоволення вимог Кредиторів протягом 15 місяців, починаючи з місяця, наступного за місяцем останньої сплати зобов'язань перед кредиторами, у розмірі:
46-59-тий місяці -по 7069,81 грн.;
60-тий місяць -7069,83 грн.
2. Зобов'язання перед Біловодською міжрайонною державною податковою інспекцією Луганської області, в розмірі -108 503,38 грн.; погашатимуться після задоволення вимог Кредиторів, протягом 15 місяців, починаючи з місяця, наступного за місяцем останньої сплати зобов'язань перед кредиторами, у розмірі:
46-59-тий місяці -по 7233,55 грн.;
60-тий місяць -7233,68 грн.
3. Зобов'язання перед Біловодським районним центром зайнятості Луганської області, в розмірі -18 798,00 грн.; погашатимуться після задоволення вимог Кредиторів, протягом 15 місяців, починаючи з місяця, наступного за місяцем останньої сплати зобов'язань перед кредиторами, у розмірі:
46-60-тий місяці -по 1 253,20 грн.;
4. Зобов'язання перед Луганським обласним відділенням Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності Виконавчою дирекція, в розмірі -21 641,90 грн.; погашатимуться після задоволення вимог Кредиторів, погашатимуться після задоволення вимог Кредиторів, протягом 15 місяців, починаючи з місяця, наступного за місяцем останньої сплати зобов'язань перед кредиторами, у розмірі:
46-59-тий місяці -по 1442,79 грн.;
60-тий місяць -1442,84
Загальна сума вимог шостої черги: 254 990,45 грн.
7. Сплата визнаних грошових вимог проводиться Боржником згідно зі ст.31 Закону України "Про відновлення платоспроможності платника або визнання його банкрутом", платежі по кожній наступній черзі розпочинаються після повної сплати боргових зобов'язань попередньої черги.
8. Боржник приступає до виконання зобов`язань перед кредиторами з наступного місяця після затвердження мирової угоди господарським судом.
9. Боржник зобов'язується погасити заборгованість перед кредиторами, визнаними судом у справі про банкрутство, в строк, який становить 60 місяців після затвердження мирової угоди господарським судом. Боржник має право достроково виконати свої зобов'язання перед кредиторами.
10. Протягом п`яти днів з дня підписання мирової угоди розпорядник майна подає її на затвердження до господарського суду Луганської області, у провадженні якого знаходиться справа про банкрутство.
11. Боржник зобов'язується протягом 30 календарних днів після затвердження цієї мирової угоди відшкодувати усі витрати, відшкодування яких передбачено у першу чергу згідно зі ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
12. Мирова угода набирає чинності з дня її затвердження господарським судом і є обов'язковою для виконання Боржником та Кредиторами.
13. Зобов`язання по цій мировій угоді повинні виконуватись належним чином і в установлений нею строк, одностороння відмова від виконання умов цієї мирової угоди, а також одностороння зміна її положень не допускається.
14. Мирова угода може бути розірвана за рішенням господарського суду у разі невиконання Боржником умов мирової угоди щодо не менш як третини вимог кредиторів. В разі визнання мирової угоди недійсною або її розірвання вимоги кредиторів відновлюються в розмірі, які були незадоволені Боржником. Розірвання мирової угоди господарським судом щодо окремого Кредитора не тягне її розірвання щодо інших Кредиторів
15. Якщо інше не передбачено чинним законодавством України, визнання недійсною частини мирової угоди не тягне за собою недійсності інших її частин у цілому, якщо мирова угода могла б бути укладена і без включення цієї недійсної частини. Розірвання мирової угоди господарським судом щодо окремого Кредитора не тягне її розірвання щодо інших Кредиторів.
16. Мирова угода складена в семи оригінальних примірниках по одному для Боржника, голови комітету кредиторів, господарського суду, розпорядника майном, Фонду державного майна України, Міністерства аграрної політики України та органу, уповноваженого погоджувати мирові угоди, відповідно до Закону України "Про управління об'єктами державної власності". Кожен з оригінальних примірників має однакову юридичну силу.
17. В усьому, що не передбачено умовами цієї мирової угоди, її Сторони керуються чинним законодавством України.
Листом від 02.02.2012 за №10-17-1671 на адреси боржника та розпорядника майна Фонд державного майна України повідомив наступне.
Фонд державного майна України розглянув лист від 15.12.2011 № 395 щодо погодження мирової угоди у справі № 20/1026 про банкрутство ДП «Деркульський кінний завод № 63»та повідомляє.
Згідно зі статтею 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про Фонд державного майна України»Фонд державного майна погоджує мирові угоди, плани санації і переліки ліквідаційних мас та зміни і доповнення до них у справах про банкрутство господарських організацій з корпоративними правами держави понад 50 відсотків їх статутного капіталу, які перебувають у процесі приватизації, таким чином, мирова угода стосовно боржника у справі не потребує погодження Фондом державного майна України.
Міністерство аграрної політики та продовольства України листом від 23.01.2012 за №37-31-2-15/931 повідомило про розгляд звернення стосовно погодження мирової угоди по справі № 20/1026, яку укладено між боржником Державним підприємством «Деркульський кінний завод № 63», в особі в. о. директора Гладкова С.В., що діє на підставі наказу Мінагрополітики від 18.10.2011 № 46 та кредиторами.
Враховуючи, що надана мирова угода відповідає вимогам статей 35-36 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»Міністерство аграрної політики та продовольства України не заперечує щодо затвердження господарським судом Луганської області мирової угоди по справі № 20/1026 про банкрутство державного підприємства «Деркульський кінний завод № 63».
На виконання ухвали господарського суду від 20.08.2012 по справі №20/102б Державне агентство України з управління державними корпоративними правами та майном листом від 04.10.2002 за №20/1-2-293 повідомило суд про наступне.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 11 Закону України «Про управління об'єктами державної власності»мирові угоди, плани санації та переліки ліквідаційних мас та зміни і доповнення до них у справах про банкрутство господарських організацій з корпоративними правами держави понад 50 відсотків їх статутного капіталу погоджуються з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері управління об'єктами державної власності, Фондом державного майна України (стосовно господарської організації, яка перебуває у процесі приватизації). .
На виконання вищенаведеного Закону України наказом від 12.09.2012 № 284 Агентство держмайна України затвердило Методичні рекомендації щодо подання, розгляду та погодження Державним агентством України з управління державними корпоративними правами та майном планів санації та мирових угод.
Абзацом другим пункту 3.3 вищенаведених Методичних рекомендацій передбачено, що до Агентства держмайна України мирова угода боржника подається в трьох примірниках (2 оригінали та 1 копія) та в електронному вигляді.
Крім того, згідно з абзацами третім, четвертим та сьомим пункту 3.5 Методичних рекомендацій передбачено, що до заяви про погодження мирової угоди додається копія ухвали господарського суду про порушення провадження у справі про банкрутство, копія ухвали господарського суду про затвердження реєстру вимог кредиторів та додатково надається лист відповідного суб'єкта стосовно відповідності галузевій специфіці і оптимальній доцільності заходів, передбачених мировою угодою, та можливості відновлення платоспроможності боржника після реалізації мирової угоди, копії таких документів боржником не надані.
Враховуючи вищевикладене, згідно з підпунктом 4.2.1 Методичних рекомендацій Агентством держмайна України залишено дану мирову угоду без розгляду та повернуто разом з додатками для усунення недоліків, (лист Агентства держмайна України від 20.09. 2012 № 10/2-1-1477 ).
У даному судовому засіданні розпорядником майна надано копію листа Державного підприємства «Конярство України»на адресу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 12.10.2012 за №427 з проханням направити клопотання до господарського суду Луганської області про затвердження мирової угоди по справі №20/102б про банкрутство Державного підприємства «Деркульський кінний завод № 63».
В обґрунтування поданого листа ДП «Конярство України»посилається на таке.
Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 01.12.2012 №2305-р «Деякі питання розгляду конярства», а також наказу Міністерства аграрної політики України від 01.02.2011 №33 «Про реорганізацію державних підприємств, діяльність яких пов'язана з розвитком конярства»Державне підприємство «Деркульській кінний завод №63»підлягає реорганізації, шляхом приєднання до Державного підприємства «Конярство України».
Порушення справи про банкрутство унеможливлює проведення реорганізації зазначеного державного підприємства, його приєднання до ДП «Конярство України»можливо буде здійснити тільки після відновлення платоспроможності боржника та припинення провадження справи про банкрутство.
Клопотанням від 18.10.2012 за №54-11-2-13/712 Міністерство аграрної політики та продовольства України просить суд про затвердження мирової угоди, виходячи з наступного.
Державне підприємство "Деркульський кінний завод № 63" засноване на державній власності та підпорядковане Міністерству аграрної політики та продовольства України.
У зв'язку із законодавчою забороною введення судових процедур санації чи ліквідації по справі, керуючись ст.ст. 35-38 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", розроблений проект мирової угоди.
13.12.2011 комітетом кредиторів прийняте рішення про укладення мирової угоди по справі про банкрутство ДП "Деркульський кінний завод № 63".
16.12.2012 керівником боржника спільно з розпорядником майна направлено до господарського суду Луганської області заяву про затвердження мирової угоди.
Міністерством аграрної політики та продовольства України розглянуто спільне звернення керівника ДП "Деркульський кінний завод № 63" та розпорядника майна щодо погодження мирової угоди.
Мирова угода передбачає списання 83,3 відсотки кредиторської заборгованості підприємства, а інша заборгованість розстрочується на 5 років, укладення мирової угоди на зазначених умовах призведе до відновлення платоспроможності державного підприємства. Обмін вимог кредиторів на активи боржника мировою угодою не передбачається.
Враховуючи, що мирова угода по справі укладена з дотриманням вимог ст.ст. 35-37 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", а її укладення призведе до відновлення платоспроможності підприємства, 23.01.2012 листом № 37-31-2-15/931 мирову угоду погоджено Міністерством аграрної політики та продовольства України.
Листом № 10-17-1671 від 02.02.2012р. Фонд державного майна України повідомив, що мирова угода по справі про банкрутство Державного підприємства "Деркульський кінний завод № 63" не підлягає погодженню з Фондом.
Однак, до цього часу мирова угода господарським судом Луганської області не затверджена у зв'язку з відсутністю погодження Державного агентства України з управління державними корпоративними правами та майном, з посиланням на п. 18 ст. 11 Закону України "Про управління об'єктами державної власності": "18. Мирові угоди, плани санації та переліки ліквідаційних мас та зміни і доповнення до них у справах про банкрутство господарських організацій з корпоративними правами держави понад 50 відсотків їх статутного капіталу погоджуються з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері управління об'єктами державної власності, Фондом державного майна України (стосовно господарської організації, яка перебуває у процесі приватизації)". Але, вказана норма не може розповсюджуватися на державне підприємство, у зв'язку з тим, що державне підприємство не відноситься до господарської організації з корпоративними правами держави понад 50 відсотків.
Так, корпоративні права держави -це акції, частки у статутному фонді господарських товариств, що належать державі.
Згідно зі ст.ст. 63, 73 Господарського кодексу України майно державної власності, на базі якого створюється державне унітарне підприємство не поділяється на частки, перебуває у державній власності і закріплюється за таким підприємством на праві господарського відання.
Така позиція також підтверджується Фондом державного майна України, який відмовляє у погодженні мирових угод та планів санації відносно унітарних підприємств.
Таким чином, вважаємо, що погодження мирової угоди по справі про банкрутство Державного підприємства "Деркульський кінний завод № 63" із Державним агентством України з управління державними корпоративними правами та майном законодавчо не передбачено.
Слід також зазначити, що боржник спільно з розпорядником майна неодноразово звертався до Державного агентства України з управління державними корпоративними правами та майном (листи №№ 137 від 24.05.2012, 277 від 29.08.2012, № 187 від 17.09.2012)
В свою чергу, Агентство неодноразово повертає надані документи та потребує надання додаткової інформації.
Так, у доповнення до пакету документів, передбачених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", на виконання листів Агентства боржником додатково надавались: форма № 1 "Баланс" станом на 01.07.2012, розшифровка дебіторської та кредиторської заборгованості станом на 01.07.2012, форма № 2 "Звіт про фінансові результати" за перше півріччя 2012, бізнес- план, в якому детально обґрунтовано показники господарської діяльності, що дадуть можливість погасити заборгованість перед кредиторами, завірені копія ухвали господарського суду Луганської області по справі № 20/1026 від 01.10.2010р. (про порушення провадження у справі), завірена копія ухвали господарського суду Луганської області по справі № 20/1026 від 27.01.2011, завірена копія листа № 37-31-2-15/931 від 23.01.2012 Міністерства аграрної політики та продовольства України про надання погодження на укладання мирової угоди, завірені копії мирової угоди у справу Агентства.
Однак, Агентством мирову угоду не погоджено. Листом №21/1/2/129 від 01.10.2012 Державне агентство України з управління державними корпоративними правами та майном знову повідомило про повернення документів та необхідністю повторного подання документів.
Слід зазначити, що повернення документів ДП "Деркульський кінний завод № 63" не містить посилань на норми Закону. Агентство жодного разу не вказало на невідповідність мирової угоди ст.ст. 35-38 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" при укладанні мирової угоди або порушення інтересів боржника при її укладанні.
Знаходження Державного підприємства "Деркульський кінний завод № 63" у процедурі банкрутства позбавляє можливості виконання умов мирової угоди. Крім того, державне підприємство позбавлено можливості повноцінно працювати, залучати інвесторів, бути учасником конкурсів, отримувати кредитування для розвитку.
Враховуючи, що мирова угода укладена з дотриманням вимог Закону Україну "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", погоджена Міністерством аграрної політики та продовольства України, затвердження мирової угоди призведе до відновлення платоспроможності Державного підприємства "Деркульський кінний завод № 63", Міністерство просить суд затвердити мирову угоду у справі про банкрутство Державного підприємства "Деркульський кінний завод № 63".
Крім того, до господарського суду з клопотанням від 16.10.2012 про затвердження мирової угоди звернулися працівники трудового колективу боржника у кількості сорока осіб.
В обґрунтування поданого клопотання представники трудового колективу посилаються на таке.
Міністерство аграрної політики та продовольства України та Фонд державного майна України розглянули також мирову угоду та не заперечують проти укладання на зазначених умовах.
Однак, до цього часу мирова угода не затверджена, справа про банкрутство не припинена.
Таким чином, підприємство знаходиться в процедурі банкрутства вже більш ніж 2 роки, в тому числі практично рік після подання мирової угоди до господарського суду на затвердження.
У зв'язку із знаходженням підприємства у процедурі банкрутства, ДП «Деркульський кінний завод №63»не може працювати належним чином. Потенційні інвестори відмовляють у співпраці. Підприємство позбавлене права на отримання кредитів, участі у конкурсах.
На підприємстві постійно затримується виплата заробітної плати.
Директор підприємства пояснив, що мирова угода неодноразово направлялась на розгляд до Державного агентства України з управління державними корпоративними правами та майном, однак, з Агентства постійно надходять листи з проханням надання додаткових документів.
Листи Агентства про повернення мирової угоди не містять посилання на порушення, на думку працівників, конкретної норми Закону при укладенні мирової угоди. На цей час, Агентство відмовляє в погодженні мирової угоди вже 6 місяців.
Дії Агентства можуть призвести до повернення державному підприємству кредиторської заборгованості у сумі 8 417 715,00 грн., списання якої передбачено умовами мирової угоди і, фактично, до ліквідації нашого підприємства у зв'язку з неможливістю погасити такий борг.
Представники трудового колективу просять суд не допустити порушення інтересів Державного підприємства «Деркульський кінний завод №63»та державних інтересів, затвердити мирову угоду по справі про банкрутство Державного підприємства «Деркульський кінний завод №63».
Розглянувши матеріали справи, заслухавши та оцінивши доводи сторін та учасників у їх сукупності, заслухавши прокурора, суд вважає мирову угоду такою, що підлягає затвердженню, з огляду на наступне.
Провадження у справах про банкрутство регулюється Законом України від 14.05.1992 №2343-ХІІ Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції Закону від 30.06.1999 №784-ХІV), Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України. Закон містить спеціальні норми, які мають пріоритет у застосовуванні при розгляді справ про банкрутство щодо інших законодавчих актів України (ч. 1 Постанови Пленуму Верховного Суду України №15 від 18.12.2009 «Про судову практику в справах про банкрутство»).
Відповідно до ст. 4-1 Господарського процесуального кодексу України, господарські суди вирішують господарські спори у порядку позовного провадження, передбаченого цим Кодексом.
Господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
Відповідно до приписів п. 5 ст. 18 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»та п. 18 ст. 11 Закону України «Про управління об'єктами державної власності»від 21.09.2006. №185-V, мирова угода по справі направлена на погодження з уповноваженими на це органом, з органом управління боржника - Міністерством аграрної політики та продовольства України, яка ним погоджена у встановленому Законом порядку, що підтверджується матеріалами справи.
За змістом ст. 35 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", під мировою угодою у справі про банкрутство розуміється домовленість між боржником і кредиторами відносно відстрочення або розстрочення, а також прощення (списання) кредиторами боргів боржника, яка оформлюється угодою сторін.
Мирова угода може бути укладена на будь-якій стадії провадження у справі про банкрутство.
Рішення про укладення мирової угоди приймається від імені боржника керівником боржника або арбітражним керуючим (керуючим санацією, ліквідатором), які здійснюють повноваження органу управління керівника боржника і підписують її.
Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 36 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" мирова угода може бути укладена лише у відношенні вимог, забезпечених заставою, вимог другої і наступних черг, визначених ст. 31 даного Закону.
Для конкурсних кредиторів, які не приймали участі у голосуванні, або голосували проти укладення мирової угоди, не можуть бути встановлені умови гірші, ніж для кредиторів, які висловили згоду на укладення мирової угоди, вимоги яких віднесені до однієї черги.
З огляду на ст. 37 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", мирова угода укладається в письмовій формі і підлягає затвердженню господарським судом, про що вказується в ухвалі господарського суду про припинення провадження у справі про банкрутство.
Мирова угода вступає в силу з дня затвердження її господарським судом і є обов'язковою для боржника (банкрута), кредиторів, вимоги яких забезпечені заставою, кредиторів другої і наступних черг.
Одностороння відмова від мирової угоди не допускається.
Мирова угода може передбачати положення про розміри, порядок і строки виконання зобов'язань боржника, відстрочення або розстрочення чи прощення (списання) боргів або їх частини.
Згідно ч. 6 ст. 38 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", затвердження господарським судом мирової угоди є підставою для припинення провадження у справі про банкрутство.
Враховуючи зазначене, укладення даної мирової угоди відповідає вимогам ст. ст. 16, 35, 36 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", Положення ч. 1 ст. 38 вказаного Закону містять вичерпний перелік документів, які подаються до господарського суду разом з заявою про затвердження мирової угоди.
Як вказаною нормою, так і іншими нормами зазначеного Закону не передбачено обов'язку подання сторонами мирової угоди доказів обґрунтованості відстрочки та розстрочки за мировою угодою.
Таким чином, при розгляді мирової угоди, укладеної у справі про банкрутство, господарський суд має виходити з того, що мирова угода є способом запобігання ліквідації (припинення) юридичної особи -суб'єкта господарювання.
Сторонами дотримано порядок укладення мирової угоди та умови даної угоди відповідають нормам чинного законодавства.
Вказана мирова угода узгоджена відповідно до вимог чинного законодавства України, обмін вимог кредиторів на активи боржника мировою угодою не передбачається та ніяким чином не порушує інтереси державного підприємства.
Відповідно до ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено мирову угоду.
Враховуючи зазначене, відповідність мирової угоди по справі приписам ст. ст. 35-36 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд, з метою відновлення платоспроможності боржника, ухвалює рішення про:
- затвердження мирової угоди від 13.12.2011, укладеної між Державним підприємством «Деркульський кінний завод № 63», 92833, с. Новодеркул Біловодського району Луганської області, ідентифікаційний код 00846234, в особі виконуючого обов'язки директора Гладкова Сергія В'ячеславовича (наказ №46 від 18.10.2011) та кредиторами, в особі голови комітету кредиторів, Малого приватного підприємства «АГРО», смт. Біловодськ Луганської області;
- скасування мораторію на задоволення вимог кредиторів;
- припинення повноважень арбітражного керуючого Дейнегіної В.М. по виконанню обов'язків розпорядника майна боржника;
- припинення провадження у справі.
Вказана мирова угода є виконавчим документом.
Дана ухвала за правовою природою є рішенням, на яке розповсюджуються приписи ст. 85 Господарського процесуального кодексу України.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. ст. 1, 3 1 , 5, 7, 13, 35-38, ч. 5 ст. 40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. ст. 1, 4-1, 4 2 , 29, 38, 43, 86, 87 Господарського процесуального кодексу України України, суд
у х в а л и в :
1. Затвердити мирову угоду від 13.12.2011, укладену між Державним підприємством «Деркульський кінний завод № 63», 92833, с. Новодеркул Біловодського району Луганської області, ідентифікаційний код 00846234, в особі виконуючого обов'язки директора Гладкова Сергія В'ячеславовича (наказ №46 від 18.10.2011) та кредиторами, в особі голови комітету кредиторів, Малого приватного підприємства «АГРО», смт. Біловодськ Луганської області про наступне.
Державне підприємство "Деркульський кінний завод № 63", с. Новодеркул, іменоване далі - Боржник, яке є боржником по справі про банкрутство № 20/102б, в особі в.о. директора Гладкова Сергія В'ячеславовича, що діє на підставі наказу №46 від 18.10.2011, з однієї сторони, та Кредитори:
Управління Пенсійного фонду України в Біловодському районі Луганської області (ініціюючий кредитор),
Біловодська міжрайонна державна податкова інспекція Луганської області,
Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Старобільському та Біловодському районах Луганської області,
Біловодський районний центр зайнятості Луганської області,
Луганське обласне відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності Виконавча дирекція,
Мале приватне підприємство "АГРО " ,
в особі голови комітету кредиторів Малого приватного підприємства "АГРО " , смт. Біловодськ, обраного головою комітету кредиторів рішенням комітету кредиторів (протокол № 1 від 11.02.2011), в подальшому Сторони, керуючись ст. 35 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", та рішенням зборів кредиторів від 13.12.2011, уклали цю мирову угоду про наступне:
1. Предметом цієї мирової угоди є домовленість між Боржником і Кредиторами стосовно відстрочки, розстрочки та прощення (списання) боргів Боржника перед кредиторами.
2. Метою мирової угоди є відновлення платоспроможності Боржника та погашення його заборгованості на умові відстрочення, розстрочення та прощення (списання) його боргів. Умови цієї мирової угоди не можуть бути гіршими щодо Кредиторів, які не брали участі в голосуванні або проголосували проти укладання мирової угоди, ніж для Кредиторів, які висловили згоду на укладення мирової угоди.
3. Джерелом погашення заборгованості Боржника перед Кредиторами є прибуток, отриманий за результатами господарської діяльності ДП "Деркульський кінний завод
№ 63".
4. Кредитори і Боржник підтверджують, що загальна сума вимог Кредиторів до Боржника згідно реєстру безспірних грошових вимог кредиторів затвердженого ухвалою господарського суду Луганської області від 27.01.2011 становить 10 106 187,44 грн., а саме:
- Управління Пенсійного фонду України в Біловодському районі Луганської області, в розмірі - 1 001 009,41 грн. (894 962,24 грн. -2 черга, 106 047,17 грн. -6 черга);
- Біловодська міжрайонна державна податкова інспекція Луганської області, в розмірі -465 096,28 грн. (356 592,90 грн. -3 черга, 108 503,38 грн. -6 черга);
- Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Старобільському та Біловодському районах Луганської області, в розмірі -3 712,00 грн. (3 712,00 грн. -2 черга);
- Біловодський районний центр зайнятості Луганської області, в розмірі -141 020,93 грн. (122 222,93 грн. -2 черга, 18 798,00 грн. -6 черга);
- Луганське обласне відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності Виконавча дирекція, в розмірі -64 745,67 грн. (43 103,77 грн. -2 черга, 21 641,90 грн. -6 черга);
- Мале приватне підприємство "АГРО", в розмірі -8 417 715,00 грн. (8 417 715,00 грн. -4 черга);
- Заборгованість по аліментах -8 906,26 грн. (8 906,26 грн. -2 черга);
- Відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров'ю громадян -3 981,89 грн. (3 981,89 грн. -2 черга)
5. Сторони встановлюють черговість задоволення вимог кредиторів згідно зі ст. 31 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом":
1 черга -відсутня.
2 черга:
- Зобов'язання перед Управлінням Пенсійного фонду України в Біловодському районі Луганської області, в розмірі - 894 962,24 грн.;
- Зобов'язання перед Відділенням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Старобільському та Біловодському районах Луганської області, в розмірі -3 712,00 грн.;
- Зобов'язання перед Біловодським районним центром зайнятості Луганської області, в розмірі - 122 222,93 грн.;
- Зобов'язання перед Луганським обласним відділенням Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності Виконавчою дирекцією, в розмірі - 43 103,77 грн.;
- Зобов'язання по аліментах, в розмірі - 8 906,26 грн.;
- Зобов'язання, що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров'ю громадян, в розмірі - 3 981,89 грн.;
3 черга:
- Вимоги щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) - Біловодська міжрайонна державна податкова інспекція Луганської області, в розмірі -356 592,90 грн.;
4 черга:
- Зобов'язання перед Малим приватним підприємством "АГРО", в розмірі -
8 417 715,00 грн.;
5 черга-відсутня.
6 черга (штрафні санкції, неустойка):
- Зобов'язання перед Управлінням Пенсійного фонду України в Біловодському районі Луганської області, в розмірі - 106 047,17 грн.;
- Зобов'язання перед Біловодською міжрайонною державною податковою інспекцією Луганської області, в розмірі -108 503,38 грн.;
- Зобов'язання перед Біловодським районним центром зайнятості Луганської області, в розмірі -18 798,00 грн.;
- Зобов'язання перед Луганським обласним відділенням Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності Виконавчою дирекція, в розмірі -21 641,90 грн.;
6. Мировою угодою визначено, що з метою відновлення платоспроможності боржника, відповідно до ст. 36 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", кредитори погоджуються на відстрочку, розстрочку та прощення (списання) суми боргу Боржника на таких умовах:
ПЕРША ЧЕРГА
- Кредитори першої черги відсутні.
ДРУГА ЧЕРГА
1. Зобов'язання перед Управлінням Пенсійного фонду України в Біловодському районі Луганської області, в розмірі -894 692,24 грн. розстрочуються на 30 місяців і підлягають сплаті щомісячно до 25 числа, починаючі з місяця, наступного за місяцем затвердження мирової угоди господарським судом, у розмірі:
1-29-тий місяці -по 29 832,07 грн.;
30-тий місяць -29 832,21 грн.
2. Зобов'язання перед Відділенням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Старобільському та Біловодському районах Луганської області, в розмірі -3 712,00 грн.; розстрочуються на 30 місяців і підлягають сплаті щомісячно до 25 числа, починаючі з місяця, наступного за місяцем затвердження мирової угоди господарським судом, у розмірі:
1-29-тий місяці -по 123,73 грн.;
30-тий місяць -123,83 грн.
3. Зобов'язання перед Біловодським районним центром зайнятості Луганської області, в розмірі -122 222,93 грн.; розстрочуються на 30 місяців і підлягають сплаті щомісячно до 25 числа, починаючі з місяця, наступного за місяцем затвердження мирової угоди господарським судом, у розмірі:
1-29-тий місяці -по 4 074,09 грн.;
30-тий місяць -4 074,32 грн.
4. Зобов'язання перед Луганським обласним відділенням Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності Виконавчою дирекцією, в розмірі -43 103,77 грн.; розстрочуються на 30 місяців і підлягають сплаті щомісячно до 25 числа, починаючі з місяця, наступного за місяцем затвердження мирової угоди господарським судом, у розмірі:
1-29-тий місяці -по 1 436,79 грн.;
30-тий місяць -1 436,86 грн.
5. Зобов'язання по аліментах, в розмірі - 8 906,26 грн., розстрочуються на 30 місяців і підлягають сплаті щомісячно до 25 числа, починаючі з місяця, наступного за місяцем затвердження мирової угоди господарським судом, у розмірі:
1-29-тий місяці -по 296,87 грн.;
30-тий місяць -297,03 грн.
6. Зобов'язання, що виникли внаслідок заподіяння шкоди життю та здоров'ю громадян, в розмірі - 3 981,89 грн., розстрочуються на 30 місяців і підлягають сплаті щомісячно до 25 числа, починаючі з місяця, наступного за місяцем затвердження мирової угоди господарським судом, у розмірі:
1-29-тий місяці -по 132,72 грн.;
30-тий місяць -133,01 грн.
Загальна сума вимог другої черги: 1 076 889,09 грн.
ТРЕТЯ ЧЕРГА
1. Зобов'язання перед Біловодською міжрайонною державною податковою інспекцією Луганської області, в розмірі -356 592,90 грн.; погашатимуться після задоволення вимог Кредиторів другої черги, на протязі 15 місяців, починаючи з місяця, наступного за місяцем останньої сплати зобов'язань перед кредиторами другої черги, у розмірі:
31-45-тий місяці -по 23772,86 грн.;
Загальна сума вимог третьої черги : 356 592,90 грн.
ЧЕТВЕРТА ЧЕРГА
1. Зобов'язання перед Малим приватним підприємством "АГРО", в розмірі -
8 417 715,00 грн. списуються (прощаються) і не підлягають сплаті зі сторони Боржника.
П'ЯТА ЧЕРГА:
- кредитори п'ятої черги відсутні.
ШОСТА ЧЕРГА
1. Зобов'язання перед Управлінням Пенсійного фонду України в Біловодському районі Луганської області, в розмірі -106 047,17 грн.; погашатимуться після задоволення вимог Кредиторів протягом 15 місяців, починаючи з місяця, наступного за місяцем останньої сплати зобов'язань перед кредиторами, у розмірі:
46-59-тий місяці -по 7069,81 грн.;
60-тий місяць -7069,83 грн.
2. Зобов'язання перед Біловодською міжрайонною державною податковою інспекцією Луганської області, в розмірі -108 503,38 грн.; погашатимуться після задоволення вимог Кредиторів, протягом 15 місяців, починаючи з місяця, наступного за місяцем останньої сплати зобов'язань перед кредиторами, у розмірі:
46-59-тий місяці -по 7233,55 грн.;
60-тий місяць -7233,68 грн.
3. Зобов'язання перед Біловодським районним центром зайнятості Луганської області, в розмірі -18 798,00 грн.; погашатимуться після задоволення вимог Кредиторів, протягом 15 місяців, починаючи з місяця, наступного за місяцем останньої сплати зобов'язань перед кредиторами, у розмірі:
46-60-тий місяці -по 1 253,20 грн.;
4. Зобов'язання перед Луганським обласним відділенням Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності Виконавчою дирекція, в розмірі -21 641,90 грн.; погашатимуться після задоволення вимог Кредиторів, погашатимуться після задоволення вимог Кредиторів, протягом 15 місяців, починаючи з місяця, наступного за місяцем останньої сплати зобов'язань перед кредиторами, у розмірі:
46-59-тий місяці -по 1442,79 грн.;
60-тий місяць -1442,84
Загальна сума вимог шостої черги: 254 990,45 грн.
7. Сплата визнаних грошових вимог проводиться Боржником згідно зі ст.31 Закону України "Про відновлення платоспроможності платника або визнання його банкрутом", платежі по кожній наступній черзі розпочинаються після повної сплати боргових зобов'язань попередньої черги.
8. Боржник приступає до виконання зобов`язань перед кредиторами з наступного місяця після затвердження мирової угоди господарським судом.
9. Боржник зобов'язується погасити заборгованість перед кредиторами, визнаними судом у справі про банкрутство, в строк, який становить 60 місяців після затвердження мирової угоди господарським судом. Боржник має право достроково виконати свої зобов'язання перед кредиторами.
10. Протягом п`яти днів з дня підписання мирової угоди розпорядник майна подає її на затвердження до господарського суду Луганської області, у провадженні якого знаходиться справа про банкрутство.
11. Боржник зобов'язується протягом 30 календарних днів після затвердження цієї мирової угоди відшкодувати усі витрати, відшкодування яких передбачено у першу чергу згідно зі ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
12. Мирова угода набирає чинності з дня її затвердження господарським судом і є обов'язковою для виконання Боржником та Кредиторами.
13. Зобов`язання по цій мировій угоді повинні виконуватись належним чином і в установлений нею строк, одностороння відмова від виконання умов цієї мирової угоди, а також одностороння зміна її положень не допускається.
14. Мирова угода може бути розірвана за рішенням господарського суду у разі невиконання Боржником умов мирової угоди щодо не менш як третини вимог кредиторів. В разі визнання мирової угоди недійсною або її розірвання вимоги кредиторів відновлюються в розмірі, які були незадоволені Боржником. Розірвання мирової угоди господарським судом щодо окремого Кредитора не тягне її розірвання щодо інших Кредиторів
15. Якщо інше не передбачено чинним законодавством України, визнання недійсною частини мирової угоди не тягне за собою недійсності інших її частин у цілому, якщо мирова угода могла б бути укладена і без включення цієї недійсної частини. Розірвання мирової угоди господарським судом щодо окремого Кредитора не тягне її розірвання щодо інших Кредиторів.
16. Мирова угода складена в семи оригінальних примірниках по одному для Боржника, голови комітету кредиторів, господарського суду, розпорядника майном, Фонду державного майна України, Міністерства аграрної політики України та органу, уповноваженого погоджувати мирові угоди, відповідно до Закону України "Про управління об'єктами державної власності". Кожен з оригінальних примірників має однакову юридичну силу.
17. В усьому, що не передбачено умовами цієї мирової угоди, її Сторони керуються чинним законодавством України.
2. Скасувати мораторій на задоволення вимог кредиторів.
3. Припинити повноваження арбітражного керуючого Дейнегіної В.М. по виконанню обов'язків розпорядника майна боржника, Державного підприємства «Деркульський кінний завод № 63».
4. Провадження у справі припинити.
Вказана мирова угода є виконавчим документом.
5. Ухвалу надіслати: кредиторам; боржнику; Відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції у Луганській області; арбітражному керуючому Дейнегіній В.М., Міністерству аграрної політики та продовольства України, м. Київ; прокуратурі Луганської області; Державному реєстратору Біловодської райдержадміністрації Луганської області; ВДВС Біловодського РУЮ Луганської області; Державному підприємству «Конярство України»(01001, м. Київ, вул. Б. Грінченка, 1).
Дана ухвала за правовою природою є рішенням, на яке розповсюджуються приписи ст. 85 Господарського процесуального кодексу України.
У судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частину ухвали.
Повний текст ухвали набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його підписання, оформленого відповідно до ст. 84 Господарського процесуального кодексу України.
Повний текст ухвали складено і підписано 23.10.2012.
Суддя Т.С. Кірпа
Суд | Господарський суд Луганської області |
Дата ухвалення рішення | 18.10.2012 |
Оприлюднено | 24.10.2012 |
Номер документу | 26509937 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Луганської області
Кірпа Т.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні