Постанова
від 18.10.2012 по справі 2а-6603/12/0170/12
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

18 жовтня 2012 р. 11:02 Справа №2а-6603/12/0170/12

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Котаревої Г.М., за участю секретаря Реут А.Ю., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Дельта Моторс Крим"

до Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим ДПС

про скасування податкового повідомлення-рішення від 20.06.12р. №0002102204

за участю представників:

позивача - Сьомкін А.Г., довіреність №б/н від 03.01.12р.;

відповідача - не з'явився;

Суть спору: Товариство з обмеженою відповідальністю «Дельта Моторс Крим» (далі - позивач, ТОВ «Дельта Моторс Крим») звернулось до Окружного адміністративного суду АР Крим із позовною заявою до Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим ДПС (далі - відповідач, ДПІ у м. Сімферополі АР Крим ДПС) скасування податкового повідомлення-рішення від 20.06.12р. №0002102204 та визнання нечинним акту позапланової документальної невиїзної перевірки від 13.06.12р. №2429/22-3/33849420.

Позовні вимоги мотивовані тим, що зазначене податкове повідомлення-рішення винесено, а акт складений, в порушенням норм Податкового кодексу України.

Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 05.07.12р. відмовленно у відкритті провадження у справі за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Дельта Моторс Крим» до Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим ДПС в частині визнання нечинним акту позапланової документальної невиїзної перевірки від 13.06.12р. №2429/22-3/33849420.

Ухвалами Окружного адміністративного суду АР Крим від 05.07.12р. відкрито провадження по адміністративній справі та закінчено підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду.

Відповідно до Ухвал Окружного адміністративного суду АР Крим від 19.07.12р. по справі було призначено судово-економічну експертизу та зупинено провадження по справі до отримання її результатів.

У зв'язку із надходженням до суду висновку експерта, Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 24.09.12р. провадження по справі було поновлено.

Представник позивача у судовому засіданні наполягав на задоволенні позовних вимог.

Відповідач явку свого представника у судове засідання не забезпечив, про час, день та місце його проведення був повідомлений належним чином, про причини неявки суд не повідомив.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши представника позивача, дослідивши надані докази, суд

ВСТАНОВИВ:

У період з 31.05.12р. протягом 5 робочих днів посадовими особами ДПІ у м. Сімферополі АР Крим ДПС було проведено позапланову документальну невиїзну перевірку позивача з питань взаємовідносин з ТОВ Виробнича Торгівельна компанія «Окнополь» (ЄДРПОУ 36070617), ПП «Комманд» (ЄДРПОУ 37081766), ПП «Скипер» (ЄДРПОУ 37081677), ПП «Укрторгпартнер» (ЄДРПОУ 36693415) за березень-квітень 2011 року, за результатами якої 13.06.12р. було складено акт №2429/22-3/33849420 (а.с. 9-22).

Згідно з висновками акту перевірки відповідачем було встановлено порушення позивачем п.п. 14.1.191 п. 14.1 ст. 14, п. 185.1 ст. 185, п. «а» п.п. 187.1 ст. 187, п. 188.1 ст. 188, п. 198.2, п. 198.3, п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу України, в результаті чого донараховано податку на додану вартість у сумі 225936,00грн., у тому числі: за березень 2011 року - 105833,00грн., за квітень 2011 року - 120103,00грн.

На підставі виявлених порушень, ДПІ у м. Сімферополі АР Крим ДПС стосовно позивача було винесено податкове повідомлення-рішення від 20.06.12р. №0002102204, яким було нараховане суму грошового зобов'язання за основним платежем у розмірі 225936,00грн. та за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами) у розмірі 112968,00грн. (а.с. 25).

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 1 ст.9 КАС України встановлено, що суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративного судочинства є захист правий, свобод і інтересів фізичних осіб, прав і інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень із боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при виконанні ними владних управлінських функцій на підставі законодавства, у тому числі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до ч.3 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

В актах перевірок відповідач зазначив, що порушено кримінальну справу за фактом фіктивного підприємництва, у тому числі, контрагентів позивача - ТОВ Виробнича Торгівельна компанія «Окнополь», ПП «Комманд», ПП «Скипер», ПП «Укрторгпартнер». До того ж, отриманий зазначеними юридичними особами від контрагентів - постачальників податковий кредит, не було використано у власній господарській діяльності, а було спрямовано на ухилення від сплати податкових зобов'язань інших суб'єктів господарювання.

Як наслідок, відповідачем зроблено висновок про те, що позивач проводить діяльність, спрямовану на отримання податкової вигоди шляхом формування штучного податкового кредиту з ПДВ.

Щодо встановленого за результатами перевірки порушення, суд зазначає наступне.

Статтею 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» визначено поняття первинного документу, - документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.

Частинам 1, 2 статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» встановлено, що підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Відповідно до п. 2.1 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.199р. №88, первинні документи - це документи, створені у письмовій або електронній формі, що фіксують та підтверджують господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення.

Господарські операції - це факти підприємницької та іншої діяльності, що впливають на стан майна, капіталу, зобов'язань і фінансових результатів.

Пунктом 2.4 вказаного положення встановлено, що первинні документи повинні мати такі обов'язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата і місце складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий чи електронний підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.

Відповідно до п. 2.7 Положення первинні документи складаються на бланках типових і спеціалізованих форм, затверджених відповідним органом державної влади. Документування господарських операцій може здійснюватись із використанням виготовлених самостійно бланків, які повинні містити обов'язкові реквізити чи реквізити типових або спеціалізованих форм.

З наведених вище норм вбачається, що акт перевірки є носієм інформації про виявлені порушення вимог податкового, валютного чи іншого законодавства суб'єктами господарювання, в зв'язку з чим, діючим законодавством встановлений порядок оформлення результатів перевірок якого податкові органи повинні дотримуватись.

Згідно 14.1.191. ПК України постачання товарів - будь-яка передача права на розпоряджання товарами як власник, у тому числі продаж, обмін чи дарування такого товару, а також постачання товарів за рішенням суду.

Відповідно до підпункту «а» п.185.1 ст. 185 ПК України об'єктом оподаткування є операції платників податку, в тому числі з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, у тому числі операції з передачі права власності на об'єкти застави позичальнику (кредитору), на товари, що передаються на умовах товарного кредиту, а також з передачі об'єкта фінансового лізингу в користування лізингоотримувачу/орендарю.

Згідно п.188.1 ПК України база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної (контрактної) вартості, але не нижче звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб'єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів), а також збору на обов'язкове державне пенсійне страхування на вартість послуг стільникового рухомого зв'язку).

До складу договірної (контрактної) вартості включаються будь-які суми коштів, вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податку безпосередньо покупцем або через будь-яку третю особу у зв'язку з компенсацією вартості товарів/послуг.

Відповідно до положень п.п. 14.1.181 п. 14.1 ст. 14 ПК України податковий кредит - сума, на яку платник податку на додану вартість має право зменшити податкове зобов'язання звітного (податкового) періоду, визначена згідно з розділом V цього Кодексу.

Право на віднесення сум податку до податкового кредиту виникає у разі здійснення операцій з придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі їх ввезення на митну територію України) та послуг (п.198.1 п.п. «а» ПК України).

З пункту 198.2 статті 198 ПК України вбачається, що датою виникнення права платника податку на віднесення сум податку до податкового кредиту вважається дата тієї події, що відбулася раніше: або дата списання коштів з банківського рахунка платника податку на оплату товарів/послуг; або дата отримання платником податку товарів/послуг, що підтверджено податковою накладною.

Згідно з п. 198.3 ст. 198 ПК України податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг, але не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до статті 39 цього Кодексу, та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою пунктом 193.1 статті 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв'язку з: придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку; придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті, з метою подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку. Право на нарахування податкового кредиту виникає незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

Підпунктами 201.4, 201.5, 201.6 статті 201 ПК України встановлено, що податкова накладна виписується у двох примірниках у день виникнення податкових зобов'язань продавця. Оригінал податкової накладної видається покупцю, копія залишається у продавця товарів/послуг. Для операцій, що оподатковуються, і операцій, звільнених від оподаткування, складаються окремі податкові накладні. Податкова накладна є податковим документом і одночасно відображається у податкових зобов'язаннях і реєстрі виданих податкових накладних продавця та реєстрі отриманих податкових накладних покупця.

Статтею 201 Кодексу встановлено, що податкова накладна видається платником податку, який поставляє товари (послуги), на вимогу їх отримувача, та є підставою для нарахування податкового кредиту.

Згідно до положень п. 198.6 ст. 198 ПК України не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог статті 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими пунктом 201.11 статті 201 цього Кодексу. У разі коли на момент перевірки платника податку органом державної податкової служби суми податку, попередньо включені до складу податкового кредиту, залишаються не підтвердженими зазначеними цим пунктом документами, платник податку несе відповідальність відповідно до цього Кодексу.

Викладені норма свідчать про відсутність права платника податків включати в податковий кредит суми ПДВ, які не підтверджені податковими накладними.

10.01.11р. між ПП «Скипер» та позивачем був укладений договір про надання послуг щодо підготовки та розміщення реклами на ТБ, вартістю 291864,00 грн. з ПДВ (а.с. 141-143).

10.01.11р. директором ТОВ «Дельта Моторс Крим» був виданий наказ №12/01/11 «Щодо проведення рекламних заходів на автомобілі марки «Toyota» про укладання договору з ПП «Скипер» з метою збільшення торгового обігу, росту доходів підприємства, стимулювання збиту товарів та залучення кількості покупців.

Предметом договору №17 є надання послуг з розміщення реклами Замовника в період з 10.01.11р. по 31.12.11р. в ефірі телекомпаній м. Сімферополя (зокрема «ИТВ», «Крым», «Черноморская») згідно графіку розміщення рекламного матеріалу в телеефірі (п.1.1 Договору №17).

На підставі вказаного договору за період березень - квітень 2011 року ТОВ «Дельта Моторс Крим» отримало від ПП «Скипер» рекламні послуги вартістю 291864,00грн., у т.ч. 48644,00грн. ПДВ, що підтверджується даними актів здачі-прийняття робіт (надання послуг) (додаток №1).

Отримання рекламних послуг вартістю 291864,00грн. з ПДВ у повному обсязі відображено у регістрах аналітичного обліку ТОВ «Дельта Моторс Крим» за березень - квітень 2011 року за кредитом субрахунку №631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками» в кореспонденції з дебетом рахунків: №93 «Витрати на збут» в сумі 243220,00грн.; №64 «Розрахунки за податками й платежами» в сумі 48644,00грн.

У червні 2011 року ТОВ «Дельта Моторс Крим» перерахувало ПП «Скипер» грошові кошти за рекламні послуги у розмірі 291864,00грн. у т.ч. 48644,00грн. ПДВ, що підтверджується випискою банку (додаток №1).

Сплата грошових коштів ПП «Скипер» у розмірі 291864,00 грн. з ПДВ у повному обсязі відображена у регістрах аналітичного обліку ТОВ «Дельта Моторс Крим» за дебетом субрахунку №631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками» в кореспонденції з кредитом субрахунку №311 «Поточні рахунки в національній валюті» за червень 2011 року.

Витрати на придбання рекламних послуг у сумі 291864,00грн. пов'язані з господарською діяльністю ТОВ «Дельта Моторс Крим» з огляду на наступне:

Основним напрямком діяльності ТОВ «Дельта Моторс Крим» є оптова та роздрібна торгівля автомобілями (п.2.2 Статуту).

Основним видом економічної діяльності ТОВ «Дельта Моторс Крим» є торгівля автомобілями та легковими автотранспортними засобами (КВЕД 45.11) - відомості Довідки з ЄДРПОУ від 27.04.12 р. №527369.

ТОВ «Дельта Моторс Крим» має дозвіл на право розміщення об'єктів торгівлі (автосалону), виданий Виконавчим комітетом Сімферопольської Ради народних депутатів, за адресою: м. Сімферополь, вул. Данілова, б.43 (дані дозволу №41 від 01.05.06 р.).

ТОВ «Дельта Моторс Крим» поставлено на облік в Департаменті Державної Автомобільної інспекції МВС України з метою реєстрації та обліку транспортних засобів, що реалізуються ТОВ «Дельта Моторс Крим» (Лист вих.№4/82974 від 31.05.06р. ДДАІ МВС України).

Крім того, встановлено, що 20.12.11р. між ТОВ «Дельта Моторс Крим» (Дилер) та ПІІ «Тойота-Україна» (Дистриб'ютор) було укладено договір про призначення уповноваженого дилера продукції «Toyota», відповідно до якого ПІІ «Тойота-Україна» призначає Дилера в якості ТОВ «Дельта Моторс Крим» для продажу продукції (автомобілів марки «Toyota») та надання сервісного/гарантійного обслуговування (дані Дилерського договору).

Згідно договору №17 та актів виконаних робіт змістом придбаних рекламних послуг у ПП «Скипер» є розміщення реклами на телебаченні.

До судової експертизи ТОВ «Дельта Моторс Крим» надані графіки регіонального розміщення реклами в ефірі «Крым», «ИТВ», ТРК «Черноморская» із зазначенням тривалості споту (рекламного ролику) та строків прокату.

З урахуванням наданого наказу №12/01/11 від 10.01.2011 р. ТОВ «Дельта Моторс Крим» придбало послуги з розміщення реклами автомобілів марки «Toyota» в ефірі телекомпаній «Крым», «ИТВ», ТРК «Черноморская» з метою залучення нових покупців, сприяння продажу товару, а, отже, отримання прибутку, що, відповідно, пов'язано з господарською діяльністю підприємства.

10.01.11р. між ПП «Укрторгпартнер» та позивачем був укладений договір про надання рекламних послуг №104/113, вартістю 140 374,44 грн. з ПДВ (а.с. 182-184).

10.01.11 р. директором ТОВ «Дельта Моторс Крим» був виданий наказ №4РД «Щодо проведення рекламних заходів на сітілайтах та розтяжках на автомобілі марки «Toyota» з метою збільшення торгового обігу, росту доходів підприємства, стимулювання збиту товарів та залучення кількості покупців.

Предметом договору №104/113 є виготовлення та розміщення зовнішньої реклами на розтяжках та сітілайтах на території АР Крим. Місце розташування зовнішньої реклами визначаються сторонами в кожному окремому випадку окремо і вказується в Заявці (п.1.1, п.1.2 Договору №104/113).

На підставі вказаного договору №104/113 за період березень - квітень 2011 року ТОВ «Дельта Моторс Крим» отримало від ПП «Укрторгпартнер» рекламні послуги вартістю 140374,44грн., у т.ч. 23395,74грн. ПДВ, що підтверджується даними актів здачі-прийняття робіт (надання послуг) (додаток №1).

В актах здачі-прийняття робіт (надання послуг) виконавцем ПП «Укрторгпартнер» були зазначені кількість сітілайтів і розтяжок та конкретні адреси, за якими вони були розміщені, у т.ч.: розміщення реклами на сітілайтах у кількості 31 шт. на території АР Крим: вул. Пушкіна; вул. К.Маркса; пр. Перемоги; пр. Кірова; вул. Павленко; вул. Самокіша; вул. Горького; вул. Шмідта; вул. Київська; вул. Козлова.

розміщення реклами на розтяжках у кількості 36 шт. на території АР Крим: вул. Гавена; вул. Захарова; вул. Гоголя; вул. Єфремова; вул. Жидкова; вул. Калініна;вул. М.Жукова; вул. Морозова; вул. Паркова; вул. Рубцова.

Отримання рекламних послуг вартістю 140374,44грн. з ПДВ у повному обсязі відображено у регістрах аналітичного обліку ТОВ «Дельта Моторс Крим» за березень - квітень 2011 року за кредитом субрахунку №631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками» в кореспонденції з дебетом рахунків: №93 «Витрати на збут» в сумі 116978,70грн. №64 «Розрахунки за податками й платежами» в сумі 23395,74грн.

У червні 2011 року ТОВ «Дельта Моторс Крим» перерахувало ПП «Укрторгпартнер» грошові кошти за рекламні послуги у розмірі 140374,44грн., у т.ч. 23395,74грн. ПДВ, що підтверджується випискою банку (додаток №1).

Сплата грошових коштів ПП «Укрторгпартнер» у розмірі 140374,44 грн. з ПДВ у повному обсязі відображена у регістрах аналітичного обліку ТОВ «Дельта Моторс Крим» за дебетом субрахунку №631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками» в кореспонденції з кредитом субрахунку №311 «Поточні рахунки в національній валюті» за червень 2011 року.

Витрати на придбання рекламних послуг у сумі 140374,44грн. пов'язані з господарською діяльністю ТОВ «Дельта Моторс Крим» з огляду на наступне:

Основним напрямком діяльності ТОВ «Дельта Моторс Крим» є оптова та роздрібна торгівля автомобілями (п.2.2 Статуту).

Основним видом економічної діяльності ТОВ «Дельта Моторс Крим» є торгівля автомобілями та легковими автотранспортними засобами (КВЕД 45.11) - відомості Довідки з ЄДРПОУ від 27.04.12 р. №527369.

ТОВ «Дельта Моторс Крим» має дозвіл на право розміщення об'єктів торгівлі (автосалону), виданий Виконавчим комітетом Сімферопольської Ради народних депутатів, за адресою: м. Сімферополь, вул. Данілова, б.43 (дані дозволу №41 від 01.05.06 р.).

ТОВ «Дельта Моторс Крим» поставлено на облік в Департаменті Державної Автомобільної інспекції МВС України з метою реєстрації та обліку транспортних засобів, що реалізуються ТОВ «Дельта Моторс Крим» (Лист вих.№4/82974 від 31.05.06р. ДДАІ МВС України).

Крім того, встановлено, що 20 грудня 2011 року між ТОВ «Дельта Моторс Крим» (Дилер) та ПІІ «Тойота-Україна» (Дистриб'ютор) було укладено договір про призначення уповноваженого дилера продукції «Toyota», відповідно до якого ПІІ «Тойота-Україна» призначає Дилера в якості ТОВ «Дельта Моторс Крим» для продажу продукції (автомобілів марки «Toyota») та надання сервісного/гарантійного обслуговування (дані Дилерського договору).

Згідно вказаного договору №104/113 та актів виконаних робіт змістом придбаних рекламних послуг у ПП «Укрторгпартнер» є розміщення реклами на сітілайтах та розтяжках на території АРК.

Додатково до судової експертизи надані фотографії сітілайту та розтяжки, що додатково підтверджує розміщення реклами автомобілів марки «Toyota».

З урахуванням наданого наказу №4РД від 10.01.11р. ТОВ «Дельта Моторс Крим» придбало послуги з розміщення реклами автомобілів марки «Toyota» на розтяжках та сітілайтах з метою залучення нових покупців, сприянню продажу товару, а, отже, отримання прибутку, що, відповідно, пов'язано з господарською діяльністю підприємства.

10.01.11р. між ТОВ ПТК «Окнополь» та позивачем був укладений договір про надання рекламних послуг №43/50 (а.с. 198-200), вартістю 493248,00 грн. з ПДВ.

Предметом договору №43/50 є виготовлення та розміщення каталогів, листівок на автомобілі марки «Toyota» (п.1.1 Договору №43/50).

До початку робіт сторони здійснюють узгодження оригінал - макетів виготовленої продукції (п.3.1. Договору).

01.03.11р. директором ТОВ «Дельта Моторс Крим» був виданий наказ №1/1/11-р про проведення заходів з розміщення (розповсюдження) рекламних каталогів, листівок на автомобілі марки «Toyota» з метою збільшення торгового обігу, росту доходів підприємства, стимулювання збиту товарів та залучення кількості покупців.

На виконання вказаного договору №43/50 та наказу №1/1/11-р за період березень - квітень 2011 року ТОВ «Дельта Моторс Крим» отримало від ТОВ ВТК «Окнополь» рекламні послуги вартістю 493248,00 грн., у т.ч. 82208,00 грн. ПДВ, що підтверджується даними актів здачі-прийняття робіт (надання послуг) (додаток №1).

Отримання рекламних послуг вартістю 493248,00грн. з ПДВ у повному обсязі відображено у регістрах аналітичного обліку ТОВ «Дельта Моторс Крим» за березень - квітень 2011 року за кредитом субрахунку №631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками» в кореспонденції з дебетом рахунків: №93 «Витрати на збут» в сумі 411040,00грн.; №64 «Розрахунки за податками й платежами» в сумі 82208,00 грн.

У червні 2011 року ТОВ «Дельта Моторс Крим» перерахувало ТОВ ВТК «Окнополь» грошові кошти за рекламні послуги у розмірі 493248,00грн., у т.ч. 82208,00грн. ПДВ, що підтверджується випискою банку (додаток №1).

Сплата грошових коштів ТОВ ВТК «Окнополь» у розмірі 493248,00 грн. з ПДВ у повному обсязі відображена у регістрах аналітичного обліку ТОВ «Дельта Моторс Крим» за дебетом субрахунку №631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками» в кореспонденції з кредитом субрахунку №311 «Поточні рахунки в національній валюті» за червень 2011 року.

Витрати на придбання рекламних послуг у сумі 493248,00 грн. пов'язані з господарською діяльністю ТОВ «Дельта Моторс Крим» з огляду на наступне:

Основним напрямком діяльності ТОВ «Дельта Моторс Крим» є оптова та роздрібна торгівля автомобілями (п.2.2 Статуту).

Основним видом економічної діяльності ТОВ «Дельта Моторс Крим» є торгівля автомобілями та легковими автотранспортними засобами (КВЕД 45.11) - відомості Довідки з ЄДРПОУ від 27.04.12 р. №527369.

ТОВ «Дельта Моторс Крим» має дозвіл на право розміщення об'єктів торгівлі (автосалону), виданий Виконавчим комітетом Сімферопольської Ради народних депутатів, за адресою: м. Сімферополь, вул. Данілова, б.43 (дані дозволу №41 від 01.05.06р.).

ТОВ «Дельта Моторс Крим» поставлено на облік в Департаменті Державної Автомобільної інспекції МВС України з метою реєстрації та обліку транспортних засобів, що реалізуються ТОВ «Дельта Моторс Крим» (Лист вих.№4/82974 від 31.05.06р. ДДАІ МВС України).

Крім того, встановлено, що 20.12.11р. між ТОВ «Дельта Моторс Крим» (Дилер) та ПІІ «Тойота-Україна» (Дистриб'ютор) було укладено договір про призначення уповноваженого дилера продукції «Toyota», відповідно до якого ПІІ «Тойота-Україна» призначає Дилера в якості ТОВ «Дельта Моторс Крим» для продажу продукції (автомобілів марки «Toyota») та надання сервісного/гарантійного обслуговування (дані Дилерського договору).

Згідно договору №43/50 та актів виконаних робіт змістом придбаних рекламних послуг у ТОВ ВТК «Окнополь» є виготовлення та розміщення каталогів та листівок на автомобілі марки «Toyota».

Додатково до судової експертизи надані вибіркові звіти та макети рекламних сюжетів на узгодження, які складені на підставі п.3.1. Договору №43/50.

Вибіркові звіти від 17.03.11р. та 25.03.11р. містять інформацію щодо місця розповсюдження, найменування рекламної продукції, кількості рекламної продукції, що поширюється, дати та часу розповсюдження. Зазначені звіти підписані представниками замовника ТОВ «Дельта Моторс Крим», виконавця ТОВ ВТК «Окнополь» та затверджені директором ТОВ «Дельта Моторс Крим».

Рекламні сюжети, що відображені на макетах каталогів та листівок, містять:

• Найменування замовника рекламних послуг - Тойота Україна «Дельта Моторс Крим» (автосалон Тойота);

• Адресу автосалону (м. Сімферополь, вул. Данілова, б.43) та контактний телефон;

• Найменування товарів, які рекламуються із зазначенням марки та моделі, а саме: Toyota RAV 4; Toyota RAV4 JAOS; Toyota Avensis; Toyota Сamry; Toyota Auris; Toyota Corolla; Toyota Yaris; Toyota Highlander; Toyota Land Cruiser Prado; Toyota Land Cruiser 200.

• Характеристики товару.

Вказані вище товари є товарами, які реалізуються ТОВ «Дельта Моторс Крим» з метою отримання доходу, так як вони є в складі товарної номенклатури, що обліковувалась ТОВ «Дельта Моторс Крим» на рахунку бухгалтерського обліку №28 «Товари» в 2011 році.

На рахунку №28 «Товари» ведеться облік руху товарно-матеріальних цінностей, що надійшли на підприємство з метою продажу. Цей рахунок використовують в основному збутові, торгові та заготівельні підприємства і організації (Наказ №291).

З урахуванням наданого наказу №1/1/11-р від 10.01.11р. ТОВ «Дельта Моторс Крим» придбало послуги розміщення каталогів, листівок на автомобілі марки «Toyota» з метою залучення нових покупців, сприянню продажу товару, а, отже, отримання прибутку, що, відповідно, пов'язано з господарською діяльністю підприємства

10.01.11р. між ПП «Комманд» та позивачем був укладений договір про надання рекламних послуг №147/370, вартістю 430128,00 грн. з ПДВ(а.с. 156-158).

Предметом договору №147/370 є виготовлення та розміщення зовнішньої реклами на стаціонарних конструкціях (білбордах). Місця розташування зовнішньої реклами визначаються сторонами в кожному окремому випадку окремо і вказуються в Заявці (п.1.1, п.1.2 Договору №147/370).

01.03.11р. директором ТОВ «Дельта Моторс Крим» був виданий наказ №1/2/11-р про проведення заходів з розміщення зовнішньої реклами на бігбордах, розташованих у містах Керч та Феодосія, на автомобілі марки «Toyota» з метою збільшення торгового обігу, росту доходів підприємства, стимулювання збиту товарів та залучення кількості покупців.

На виконання вказаного договору №147/370 та наказу №1/2/11-р за період березень - квітень 2011 року ТОВ «Дельта Моторс Крим» отримало від ПП «Комманд» рекламні послуги вартістю 430128,00грн., у т.ч. 71688,00грн. ПДВ, що підтверджується даними актів здачі-прийняття робіт (надання послуг) (додаток №1).

В актах здачі-прийняття робіт (надання послуг) виконавцем ПП «Комманд» були зазначені кількість білбордів та конкретні адреси, за якими вони були розміщені, у т.ч.:

розміщення реклами на білбордах у кількості 102 шт. у м. Керчі: вул. Чкалова; Індустріальне шосе; вул. В.Години; Вокзальне шосе; вул. Кірова; вул. Войкова; шосе Героїв Сталінграду; вул. Окр.Приморської армії; вул. С.Петровської; вул. Ген.Кулакова; вул. Спартака; вул. Р. Люксембург.

розміщення реклами на білбордах у кількості 86 шт. у м. Феодосія: вул. Кримська; Сімферопольське шосе; вул. Володарського; Керченське шосе; вул. Первушина; вул. Московська; вул. Чкалова; вул. Федько; вул. Руська; вул. Соборна.

Отримання рекламних послуг вартістю 430128,00грн. з ПДВ у повному обсязі відображено у регістрах аналітичного обліку ТОВ «Дельта Моторс Крим» за березень - квітень 2011 року за кредитом субрахунку №631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками» в кореспонденції з дебетом рахунків: №93 «Витрати на збут» в сумі 358440,00грн.; №64 «Розрахунки за податками й платежами» в сумі 71 688,00 грн.

У червні 2011 року ТОВ «Дельта Моторс Крим» перерахувало ПП «Комманд» грошові кошти за рекламні послуги у розмірі 430128,00грн., у т.ч. 71688,00грн. ПДВ, що підтверджується виписками банку (додаток №1).

Сплата грошових коштів ПП «Комманд» у розмірі 430128,00 грн. з ПДВ у повному обсязі відображена у регістрах аналітичного обліку ТОВ «Дельта Моторс Крим» за дебетом субрахунку №631 «Розрахунки з вітчизняними постачальниками» в кореспонденції з кредитом субрахунку №311 «Поточні рахунки в національній валюті» за червень 2011 року.

Витрати на придбання рекламних послуг у сумі 430128,00грн. пов'язані з господарською діяльністю ТОВ «Дельта Моторс Крим» з огляду на наступне:

Основним напрямком діяльності ТОВ «Дельта Моторс Крим» є оптова та роздрібна торгівля автомобілями (п.2.2 Статуту).

Основним видом економічної діяльності ТОВ «Дельта Моторс Крим» є торгівля автомобілями та легковими автотранспортними засобами (КВЕД 45.11) - відомості Довідки з ЄДРПОУ від 27.04.2012 р. №527369.

ТОВ «Дельта Моторс Крим» має дозвіл на право розміщення об'єктів торгівлі (автосалону), виданий Виконавчим комітетом Сімферопольської Ради народних депутатів, за адресою: м. Сімферополь, вул. Данілова, б.43 (дані дозволу №41 від 01.05.06 р.).

ТОВ «Дельта Моторс Крим» поставлено на облік в Департаменті Державної Автомобільної інспекції МВС України з метою реєстрації та обліку транспортних засобів, що реалізуються ТОВ «Дельта Моторс Крим» (Лист вих.№4/82974 від 31.05.06р. ДДАІ МВС України).

Крім того, встановлено, що 20.12.11р. між ТОВ «Дельта Моторс Крим» (Дилер) та ПІІ «Тойота-Україна» (Дистриб'ютор) було укладено договір про призначення уповноваженого дилера продукції «Toyota», відповідно до якого ПІІ «Тойота-Україна» призначає Дилера в якості ТОВ «Дельта Моторс Крим» для продажу продукції (автомобілів марки «Toyota») та надання сервісного/гарантійного обслуговування (дані Дилерського договору).

Згідно вказаного договору №147/370 та актів виконаних робіт змістом придбаних рекламних послуг у ПП «Комманд» є розміщення зовнішньої реклами на бігбордах, розташованих у м. Керчі та м.Феодосії.

Надання ПП «Комманд» рекламних послуг на користь ТОВ «Дельта Моторс Крим» додатково підтверджений фотокопіями рекламних щитів із зображенням товарів, які рекламувались (див. стор.169-176 матеріалів справи).

Рекламні сюжети, що зафіксовані на фотокопіях рекламних щитів, містять:

• Найменування замовника рекламних послуг - Тойота Центр Сімферополь «Дельта Моторс Крим», адресу автосалону (м. Сімферополь, вул. Данілова, б.43), контактний телефон та офіційний web-сайт (http://www.toyota-crimea.com);

• Найменування товарів, які рекламуються із зазначенням марки та моделі, а саме: Toyota RAV 4; Toyota Avensis; Toyota Land Cruiser Prado; Toyota Сamry; Toyota Auris; Toyota Corolla.

Вказані вище товари є товарами, які реалізуються ТОВ «Дельта Моторс Крим» з метою отримання доходу, так як вони є в складі товарної номенклатури, що обліковувалась ТОВ «Дельта Моторс Крим» на рахунку бухгалтерського обліку №28 «Товари» в 2011 році.

На рахунку №28 «Товари» ведеться облік руху товарно-матеріальних цінностей, що надійшли на підприємство з метою продажу. Цей рахунок використовують в основному збутові, торгові та заготівельні підприємства і організації (Наказ №291).

З урахуванням наданого наказу №1/2/11-р від 10.01.11р. ТОВ «Дельта Моторс Крим» придбало послуги з розміщення реклами автомобілів марки «Toyota» на білбордах з метою залучення нових покупців, сприяння продажу товару, а, отже, отримання прибутку, що, відповідно, пов'язано з господарською діяльністю підприємства.

Таким чином, рекламні послуги, придбані ТОВ «Дельта Моторс Крим» у ТОВ ВТК «Окнополь», ПП «Команд», ПП «Скипер», ПП «Укрторгпартнер», безпосередньо пов'язані з господарською діяльністю ТОВ «Дельта Моторс Крим».

Судом досліджено документи щодо господарських операцій позивача з контрагентів та встановлено, що податковий кредит сформований на підставі податкових накладних, які належним чином оформлені - від 29.04.11р. №24 (сума ПДВ складає 16964,00грн.), від 31.03.11р. №13 (сума ПДВ складає 31680,00грн.), від 29.04.11р. №241 (сума ПДВ складає 38224,00грн.), від 31.03.11р. №284 (сума ПДВ складає 33464,00грн.), від 29.04.11р. №206 (сума ПДВ складає 17787,00грн.), від 31.03.11р. №216 (сума ПДВ складає 5608,74грн.), від 29.04.11р. №64 (сума ПДВ складає 47128,00грн.), від 31.03.11р. №49 (сума ПДВ складає 35080,00грн.) (а.с. 148-149, 166-168, 192-194, 205-206).

Обставини здійснення господарських операцій між контрагентами та позивачем щодо придбання товару (продуктів харчування) підтверджуються актами здачі-прийняття робіт (а.с. 146-147, 163-165, 187-191, 203-204), оплата придбаного товару - рахунками-фактурами (а.с.144-145, 161-162, 185-186, 201-202), а використання позивачем зазначеного товару (послуг) у своїй господарській діяльності - графіками регіонального розміщення реклами в ефірі «Крим», «ИТВ», ТРК «Чеорноморская», фотографіями рекламних біл-бордів, переліком поліграфічної продукції, вибірковий звіт за фактом підтвердження розміщення (розповсюдження) рекламних каталогів, листівок на автомобілі «Toyota» (а.с. 150-155, 166-177, 181, 195-196, 207-226).

Відповідно до ч.1 ст. 4 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру.

Статтею 80 Цивільного кодексу України встановлено, що юридичною особою є організація, створена і зареєстрована у встановленому законом порядку. Юридична особа наділяється цивільною правоздатністю і дієздатністю, може бути позивачем та відповідачем у суді.

Частиною 4 статті 91 Цивільного кодексу України встановлено, що цивільна правоздатність юридичної особи виникає з моменту її створення і припиняється з дня внесення до єдиного державного реєстру запису про її припинення.

Відповідачем, в підтвердження правомірності своїх дій, не надано доказів внесення до єдиного державного реєстру запису про припинення юридичної особи на час здійснення господарських операцій - контрагентів позивача.

З наведеного вище вбачається, що контрагенти позивача, як юридичні особи, на час здійснення спірних господарських правовідносин, були наділені цивільною правоздатністю та дієздатністю, мають відповідно до діючого законодавства, право на здійснення господарської діяльності на власний розсуд та ризик, у тому числі з надання послуг та виконання робіт.

Крім того, на думку суду, чинне законодавство України не ставить в залежність виникнення у платника ПДВ права на податковий кредит від дотримання вимог податкового законодавства іншим суб'єктом господарювання, зокрема по ланцюгу постачання, тим, який не був постачальником товарів (послуг), на вартість яких нарахований ПДВ, що включений платником податку до податкового кредиту.

Як зазначено у частині 2 статті 215 ЦК України визнання судом такого правочину недійсним не вимагається. Висновки про наявність або відсутність ознак угоди, які відносять її до такої, що завідомо суперечить інтересам держави і суспільства зазначаються судом у мотивувальній частині рішення по справі за позовом органів податкової служби про застосування наслідків вчинення угод, укладених з метою, яка завідомо суперечить інтересам держави та суспільства.

Судом встановлено, що висновки відповідача про те, що угоди, укладені між позивачем та його контрагентом є такою, що суперечить інтересам держави та суспільства,є необґрунтованими, не підтверджуються матеріалами справи та не відповідають вимогам діючого законодавства України з наступних підстав.

Відповідно до частин 1 та 2 статті 215 ЦК України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу. Частиною першою статті 203 ЦК України встановлено, що зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також моральним засадам суспільства.

Підстави недійсності господарського зобов'язання також встановлені ч.1 статті 207 ГК України, також до них законом віднесено вчинення угод з метою, що суперечить інтересам суспільства та держави.

У судовому засіданні, на підтвердження господарських операцій, що відбулися у перевіряємий відповідачем період, були надані копії відповідних платіжних доручень та інших первинних документів. Всі первинні документи, що підтверджують здійснення між позивачем та контрагентом вищезазначених господарських операцій, є в матеріалах справи, оцінені судом та визнані такими, що оформлені у відповідності до вимог чинного законодавства.

Згідно з частиною 2 статті 218 Господарського кодексу України учасник господарських відносин відповідає за порушення правил ведення господарської діяльності, якщо не доведе, що ним вжито усіх залежних від нього заходів для недопущення господарського правопорушення.

Судом також враховано, що у разі коли встановлюється, що правочин вчинений з метою, яка завідомо суперечить інтересам держави і суспільства, застосовуються санкції, передбачені частиною 1 статті 208 ГК. Згідно з частиною 1 статті 208 цього Кодексу, якщо господарське зобов'язання визнано недійсним як таке, що вчинено з метою, яка завідомо суперечить інтересам держави і суспільства, то за наявності наміру в обох сторін - у разі виконання зобов'язання обома сторонами - в доход держави за рішенням суду стягується все одержане ними за зобов'язанням, а в разі виконання зобов'язання однією стороною з другої сторони стягується в доход держави все одержане нею, а також усе належне з неї першій стороні на відшкодування одержаного. У разі наявності наміру лише в однієї зі сторін усе одержане нею повинно бути повернено другій стороні, а одержане останньою або належне їй на відшкодування виконаного стягується за рішенням суду в доход держави.

Суд також враховує, що визначальною ознакою господарської операції є те, що вона спричинила реальні зміни майнового стану платника податків, що відображено в бухгалтерському обліку платника податків , що під час судового розгляду було доведено позивачем, а саме наданим документами оприбуткування придбаного товару та його подальше використання в господарські діяльності.

Судом було перевірено факт здійснення господарських операцій та встановлено, що товар від контрагентів позивач отримав, сплатив вартість товару, в тому числі ПДВ, що та використав придбаний товар в своїй господарській діяльності.

Ухвалою Окружного адміністративного суду АР Крим від 19.07.12р. по справі було призначено судово-економічну експертизу, проведення якої доручили ТОВ «Центр судових експертиз».

На розгляд експерта було поставлене питання:

1) Чи підтверджується документами первинного бухгалтерського та податкового обліку позивача отримання та оплата товарів і послуг від контрагентів, зазначених в акті за період, що перевірявся, а також їх зв'язок з господарською діяльністю?

21.09.12р. від експерта до суду надійшов висновок судово-економічної експертизи №135/12 по адміністративній справі №2а-6603/12/0170/12.

Вказаним висновком експерта встановлено:

1) Документами бухгалтерського обліку ТОВ «Дельта Моторс Крим» у повному обсязі підтверджується:

- отримання рекламних послуг вартістю 1355614,44грн., у т.ч. 225935,74грн. ПДВ, від ТОВ ВТК «Окнополь», ПП «Команд», ПП «Скипер», ПП «Укрторгпартнер»;

- сплата постачальникам грошових коштів у сумі 1355614,44 грн., у т.ч. 225935,74грн. ПДВ, за отримані рекламні послуги;

- використання у господарській діяльності ТОВ «Дельта Моторс Крим» отриманих рекламних послуг вартістю 1355614,44грн., у т.ч. 225935,74грн. ПДВ. Суд враховує, що відповідно до ч.5 ст.82 КАС України висновок експерта для суду не є обов'язковим, проте, враховуючи, що експертом було досліджено бухгалтерські документи позивача в повному обсязі, для чого потребувалось спеціальні знання, відповідно до ч. 1 ст.86 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Суд також зазначає, що відповідач в порядку ст. 71 КАС України не спростував доводи позивача та висновки судово-економічної експертизи.

У зв'язку з зазначеним суд вважає, що висновок експерта є повним обґрунтованим, у зв'язку з чим суд враховує його як належний та допустимий доказ.

Виходячи з вищевикладеного, з урахуванням відсутності доказів порушень оформлення податкових накладних, суд приходить до висновку про те, що формування податкового кредиту на підставі отриманих податкових накладних, які відповідно до положень Податкового Кодексу України, засвідчують факт придбання платником податку товарів (робіт, послуг), та є єдиним документом, на підставі якого платник податку може включати до податкового кредиту відповідні суми, здійснювалось правомірно.

Таким чином, суд вважає, необґрунтованими висновки відповідача щодо заниження позивачем податку на додану вартість за березень 2011 року на суму 105833,00грн. та за квітень 2011 року на суму 120103,00грн.

Відповідно до частини 2 статті 11 КАС України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, і не може виходити за межі позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог тільки в разі, якщо це необхідно для повного захисту прав, свобод та інтересів сторін чи третіх осіб, про захист яких вони просять.

Відповідно до п.1 ст. 162 КАС України у разі задоволення адміністративного позову суд може прийняти постанову про визнання протиправними рішення суб'єкта владних повноважень чи окремих його положень, дій чи бездіяльності і про скасування або визнання нечинним рішення чи окремих його положень.

Позивач, відповідно до заявлених ним вимог просить скасувати податкове повідомлення-рішення від 20.06.12р. №0002102204.

Проте враховуючи, що скасування рішення не буде в повному обсязі слугувати захистом порушеного права позивача, суд вважає за необхідне вийти за межі позовних вимог і визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення від 20.06.12р. №0002102204.

В зв'язку з чим, податкове повідомлення-рішення від 20.06.12р. №0002102204 про донарахування податку на додану вартість у сумі 225936,00грн. та за штрафних санкцій у розмірі 112968,00грн., є протиправним і підлягає скасуванню.

Відповідно до ч. 1 ст. 94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету за рахунок коштів.

Відповідно до підпункту 3 пункту 9 розділу VI Прикінцевих та перехідних положень Бюджетного кодексу України у разі безспірного списання коштів державного бюджету (місцевих бюджетів) Державна казначейська служба України відображає в обліку відповідні бюджетні зобов'язання розпорядника бюджетних коштів, з вини якого виникли такі зобов'язання. Погашення таких бюджетних зобов'язань здійснюється виключно за рахунок бюджетних асигнувань цього розпорядника бюджетних коштів. Одночасно розпорядник бюджетних коштів зобов'язаний привести у відповідність з бюджетними асигнуваннями інші взяті бюджетні зобов'язання.

Водночас пунктом 19 Порядку виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або бюджетних установ встановлено, що безспірне списання коштів державного та місцевих бюджетів і їх перерахування на рахунок, зазначений у виконавчому документі про стягнення надходжень бюджету та/або заяві про виконання рішення про стягнення надходжень бюджету, здійснюються органами Казначейства з відповідного рахунка, на який такі кошти зараховані, шляхом оформлення розрахункових документів.

Таким чином, стягнення судових витрат, відповідно до рішення суду, не на користь суб'єкта владних повноважень, здійснюється з Державного бюджету України шляхом їх безспірного списання із рахунку суб'єкта владних повноважень-відповідача.

З матеріалів справи вбачається, що вартість експертизи, призначеної ухвалою від 19.07.12р., у сумі 10000,00грн., була сплачена позивачем.

В судовому засіданні 18.10.12р. проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Відповідно до ст.ст.160,163 КАС України повний текст постанови виготовлено 23.10.12р.

На підставі викладеного, керуючись статтями 94, 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити.

2. Визнати протиправними та скасувати податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим ДПС від 20.06.12р. №0002102204, яким нараховано суму грошового зобов'язання за основним платежем у розмірі 225936,00грн. та за штрафними санкціями у розмірі 112968,00грн.

3. Стягнути з Державного бюджету на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Дельта Моторс Крим» (АР Крим, м. Сімферополь, вул. Данилова, 43, ЄДРПОУ 33849420) за рахунок коштів на утримання Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим ДПС 2146,00грн. судового збору та 10000,00грн. витрат на проведення експертизи.

У разі неподання апеляційної скарги, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення (у разі проголошення відповідно до ст. 160 КАС України вступної та резолютивної частини постанови в судовому засіданні , або, у разі проголошення постанови у відсутності особи, яка бере участь у справі - з дня отримання нею копії постанови).

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження

Суддя Котарева Г.М.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення18.10.2012
Оприлюднено26.10.2012
Номер документу26525745
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6603/12/0170/12

Ухвала від 04.11.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Котарева Г.М.

Ухвала від 11.09.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Котарева Г.М.

Ухвала від 04.06.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Мунтян Ольга Іванівна

Ухвала від 13.02.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Мунтян Ольга Іванівна

Постанова від 18.10.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Котарева Г.М.

Ухвала від 19.07.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Котарева Г.М.

Ухвала від 05.07.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Котарева Г.М.

Ухвала від 05.07.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Котарева Г.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні