Ухвала
від 22.10.2012 по справі 2а-1036/12/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

"22" жовтня 2012 р. Справа № 2a-1036/12/0970

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

Судді Тимощука О.Л.

при секретарі Маковійчук С.М.,

за участю: представника стягувача - Лазара В.І., представника боржника - Козака Б.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду заяву про відстрочення виконання судового рішення по справі №2а-1036/12/0970 за позовом : Івано-Франківського обласного центру зайнятості -робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття

до відповідача: Городницької сільської ради

про стягнення коштів в сумі 12973,76 грн.

В С Т А Н О В И В:

15.10.2012 року на адресу Івано-Франківського окружного адміністративного суду надійшла заява від Городницької сільської ради Городенківського району Івано-Франківської області про розстрочення виконання постанови Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 07.05.2012 року у справі №2а-1036/12/0970 за позовом Івано-Франківського обласного центру зайнятості - робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (надалі також - стягував) до Городницької сільської ради (надалі також - боржник) про стягнення коштів в сумі 12973,76 грн.

Подана заява мотивована тим, що бюджетом Городницької сільської ради на 2012 рік не передбачено коштів в сумі 12973,76 грн., які необхідно сплатити, згідно з постановленим рішенням, а потрібні кошти можливо передбачити тільки в бюджеті на 2013 рік.

Представник боржника в судовому засіданні заяву про розстрочення виконання рішення суду уточнив, просив суд відстрочити виконання рішення суду до лютого 2013 року.

Представник стягувача в судовому засіданні проти поданої заяви заперечив, з тих підстав, що Законом України «Про зайнятість населення» не передбачено відстрочення чи розстрочення виконання рішення суду в частині стягнення штрафу за порушення вимог вказаного Закону. Проте, враховуючи, що боржником, в даному виконавчому провадженні, є бюджетна установа, а також особливості формування витратної частини місцевого бюджету, при прийнятті рішення з приводу поданої заяви, поклався на розсуд суду.

Розглянувши подану заяву, заслухавши пояснення представника боржника та представника стягувача, дослідивши та оцінивши надані письмові докази, судом встановлено наступне.

На виконання постанови Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 07.05.2012 року у справі №2а-1036/12/0970 за позовом Івано-Франківського обласного центру зайнятості - робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття до Городницької сільської ради про стягнення коштів в сумі 12973,76 грн., видано виконавчий лист від 11.06.2012 року на підставі якого 09.07.2012 року державним виконавцем відділу державної виконавчої служби Городенківського району відкрито виконавче провадження ВП №33330990. В межах вказаного виконавчого провадження 24.07.2012 року державним виконавцем винесено постанову про арешт коштів боржника.

В судовому засіданні встановлено, що згідно з рішенням 6-ої сесії 6-го демократичного скликання Городницької сільської ради №33 від 13.01.2012 року загальний обсяг доходів на 2012 рік в сумі 448200,00 грн., відповідає сумі видатків на цей ж рік, що становлять 448200,00 грн., інших надходжень в 2012 році не передбачено (а.с. 66-70).

В той ж час, вжиті заходи щодо примусового виконання рішення суду в частині накладення арешту на банківські рахунки боржника можуть призвести до невиплати заробітної плати працівникам бюджетних установ, що фінансуються за рахунок місцевого бюджету та невиконання інших соціально захищених статей бюджету на 2012 рік.

Відповідно до частини 2 статті 263 Кодексу адміністративного судочинства України суд розглядає питання про відстрочення або розстрочення виконання, зміну чи встановлення способу і порядку виконання судового рішення в десятиденний строк у судовому засіданні з повідомленням державного виконавця або сторони виконавчого провадження, що звернулися із поданням (заявою), та осіб, які беруть участь у справі, та у виняткових випадках може відстрочити або розстрочити виконання, змінити чи встановити спосіб і порядок виконання рішення.

Згідно з частиною першою статті 36 Закону України «Про виконавче провадження» № 606-XIV від 21.04.1999 року, в чинній редакції, за наявності обставин, що ускладнюють виконання рішення або роблять його неможливим, державний виконавець за власною ініціативою чи за заявою сторін, а також самі сторони мають право звернутися до суду, який видав виконавчий документ, із заявою про відстрочку або розстрочку виконання, а також про встановлення або зміну способу і порядку виконання.

За таких обставин, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення заяви Городницької сільської ради Городенківського району Івано-Франківської області про відстрочення до лютого 2013 року виконання постанови Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 07.05.2012 року у справі №2а-1036/12/0970 за позовом Івано-Франківського обласного центру зайнятості - робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття до Городницької сільської ради про стягнення коштів в сумі 12973,76 грн.

Враховуючи наведене, керуючись ст.ст. 160, 165, 263 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ,-

У Х В А Л И В:

Відстрочити до лютого 2013 року виконання постанови Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 07.05.2012 року у справі №2а-1036/12/0970 за позовом Івано-Франківського обласного центру зайнятості - робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття до Городницької сільської ради про стягнення коштів в сумі 12973,76 грн.

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 КАС України апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Ухвала набирає законної сили в порядку та строки встановлені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя /підпис/ Тимощук О.Л.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.10.2012
Оприлюднено29.10.2012
Номер документу26538578
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1036/12/0970

Ухвала від 13.04.2012

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Тимощук О.Л.

Постанова від 07.05.2012

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Тимощук О.Л.

Ухвала від 22.10.2012

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Тимощук О.Л.

Постанова від 07.05.2012

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Тимощук О.Л.

Ухвала від 13.04.2012

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Тимощук О.Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні