Постанова
від 04.09.2012 по справі 2а-8446/12/0170/24
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

cpg1251

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013

ПОСТАНОВА

Іменем України

04 вересня 2012 р. (12:02) Справа №2а-8446/12/0170/24

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого судді Кащеєвої Г.Ю., за участю секретаря Багдасарян Н.В., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Приватного підприємства "Помол Крим"

до Державного реєстратора Виконавчого комітету Сімферопольської міської ради АР Крим, Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби

про визнання протиправними дій та скасування рішень,

за участю:

представник позивача - Арзамасцев Г.І.,

представник позивача - Іванова А.В.,

представник відповідача 2 - Калінчук К.В.,

представник відповідача 1 - не з'явився

Обставини справи. До Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим звернулось Приватне підприємство «Помол Крим» (далі - позивач) з адміністративним позовом до Державного реєстратора Виконавчого комітету Сімферопольської міської ради АР Крим (далі - відповідач 1), Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим Державної податкової служби (далі - відповідач 2) у якому просить суд визнати протиправними дії Державного реєстратора Виконавчого комітету Сімферопольської міської ради АР Крим про внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису № 1882143004015056 від 15.02.2012 року про відсутність юридичної особи Приватного підприємства «Помол Крим» (код ЄДРПОУ 13775636) за місцезнаходженням; визнати протиправним та скасувати запис Державного реєстратора Виконавчого комітету Сімферопольської міської ради АР Крим про внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису № 1882143004015056 від 15.02.2012 року про відсутність юридичної особи Приватного підприємства «Помол Крим» (код ЄДРПОУ 13775636) за місцезнаходженням; визнати протиправним та скасувати рішення Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим ДПС № 27/15-2 від 15.02.2012 року про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість Приватного підприємства «Помол Крим» (код ЄДРПОУ 13775636).

Позовні вимоги мотивовані тим, що 15.02.2012 року Державною податковою інспекцією в м. Сімферополі АР Крим ДПС на підставі п.п. «ж» п. 184.1 ст. 184 Податкового кодексу України прийнято рішення № 27/15-2 про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість ПП «Помол Крим». Позивач вважає, що вказане рішення є протиправним, оскільки відсутні встановлені законодавством підстави для анулювання реєстрації платника податку на додану вартість, а запис № 1882143004015056 від 15.02.2012 року, внесений Державним реєстратором Сімферопольської міської ради АР Крим до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців про відсутність ПП «Помол Крим» за місцезнаходженням не відповідає дійсності та внесений з порушенням норм Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців».

Представники позивача у судовому засіданні підтримали позовні вимоги та просили задовольнити позов у повному обсязі.

Відповідач 2 у судовому засіданні заперечував проти позовних вимог з підстав, наведених у письмових запереченнях на адміністративний позов.

Відповідач 1 у судове засідання явку представника не забезпечив, надіслав клопотання про розгляд справи за його відсутності.

Розглянувши матеріали справи, вислухавши пояснення представників сторін, дослідивши надані сторонами докази по справі у їх сукупності, суд,-

ВСТАНОВИВ:

Приватне підприємство «Помол Крим» є юридичною особою (код ЄДРПОУ 13775636), зареєстрованою 14.05.1991 року Виконавчим комітетом Сімферопольської міської ради АР Крим за адресою: 95044, АР Крим, м. Сімферополь, вул. Гавена, буд. 99, кв. 5, що підтверджується свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи серії А01 № 613997 (а.с. 8).

Позивач взятий на облік платника податків у ДПІ в м. Сімферополі АР Крим ДПС з 30.05.1991 року за № 850/115, про що свідчить довідка про взяття на облік платника податків форми № 4-ОПП від 07.12.2010 року № 4184/29-0 (а.с. 9).

Позивач зареєстрований 22.07.1997 року як платник податку на додану вартість у ДПІ в м. Сімферополі АР Крим ДПС за індивідуальним податковим номером 137756301292, про що свідчить свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ від 27.01.2011 року № 100319556 (а.с. 10).

З матеріалів справи вбачається, що спірні правовідносини виникли у зв'язку з прийняттям Державною податковою інспекцією у м. Сімферополь АР Крим ДПС рішення про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість від 15.02.2012 року № 27/15-2.

Судом встановлено, що на адресу позивача надійшло рішення про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість від 15.02.2012 року № 27/15-2 (а.с. 11).

Підставою для прийняття рішення вказано наявність запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням. Датою анулювання є 15.02.2012 року.

Судом також встановлено, що на адресу державного реєстратора надійшло повідомлення ДПІ в м. Сімферополі АР Крим ДПС від 13.02.2012 року № 111/29-0 про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням (а.с. 73).

Як зазначає відповідач у своїх запереченнях, 14.02.2012 року державним реєстратором виконавчого комітету Сімферопольської міської ради направлено на адресу юридичної особи ПП «Помол Крим» повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки щодо підтвердження відомостей про юридичну особу від 14.02.2012 року (вих. № 11/01-21/178), яке було повернено на адресу відповідача 1 з відміткою про відсутність адресата за його місцезнаходженням.

Судом досліджені копії конверту та кур'єрської накладної Кур'єрської служби доставки, на яких проставлено штамп «адресат відсутній» та встановлено, що дійсно 14.02.2012 року на адресу позивачу відповідачем 1 направлено «документи», проте які саме встановити неможливо, оскільки відсутній опис вкладення або будь - які інші позначення.

Судом досліджено повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу від 14.02.2012 року, в якому зазначено, що протягом місяця до 14.03.2012 року позивач повинен підтвердити реєстраційні відомості про Приватне підприємство «Помол Крим».

Судом досліджений також витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, відповідно до якого 15.02.2012 року внесено запис про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням (а.с. 70-72).

Таким чином підтверджуються твердження відповідача стосовно того, що повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу направлено та повернено з відміткою 14.02.2012 року, а запис внесений 15.02.2012 року.

Відносини у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців врегульовані Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» від 15.05.2003 року № 755-IV (далі - Закон № 755).

Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру (ч. 1 ст. 4 Закону № 755).

Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (далі - Єдиний державний реєстр) - автоматизована система збирання, накопичення, захисту, обліку та надання інформації про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону № 755).

Відповідно до п. 1 ч. ст. 1 Закону № 755 державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців від імені держави здійснює державний реєстратор.

Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців проводиться державним реєстратором виключно у виконавчому комітеті міської ради міста обласного значення або у районній, районній у містах Києві та Севастополі державній адміністрації за місцезнаходженням юридичної особи або за місцем проживання фізичної особи - підприємця (ч. 1 ст. 5 Закону № 755).

Згідно з п. 5 ч. 1 ст. 1 Закону № 755 місцезнаходження юридичної особи - адреса органу або особи, які відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступають від її імені (далі - виконавчий орган).

Відповідно до частин 1 та 5 статті 16 Закону № 755 єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення органів державної влади, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру. Єдиний державний реєстр створюється і ведеться спеціально уповноваженим органом з питань державної реєстрації, який є його розпорядником та адміністратором.

Згідно з ч. 1 ст. 17 Закону № 755 відомості про юридичну особу або фізичну особу - підприємця включаються до Єдиного державного реєстру шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно із законодавством України.

В Єдиному державному реєстрі містяться також відомості про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням, про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу, а також відомості про зарезервовані найменування юридичних осіб (ч. 5 ст. 17 Закону № 755).

Статтею 19 Закону № 755 передбачено, що юридична особа зобов'язана подавати (надсилати) щороку протягом місяця, що настає за датою державної реєстрації, починаючи з наступного року, державному реєстратору для підтвердження відомостей про юридичну особу реєстраційну картку про підтвердження відомостей про юридичну особу. У разі ненадходження в установлений частиною одинадцятою цієї статті строк реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу державний реєстратор зобов'язаний надіслати поштовим відправленням протягом п'яти робочих днів з дати, встановленої для подання реєстраційної картки, юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору зазначеної реєстраційної картки. У разі надходження державному реєстратору від органу державної податкової служби повідомлення встановленого зразка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням державний реєстратор зобов'язаний надіслати поштовим відправленням протягом п'яти робочих днів з дати надходження зазначеного повідомлення юридичній особі повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки. У разі неподання юридичною особою протягом місяця з дати надходження їй відповідного повідомлення реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність підтвердження зазначених відомостей датою, яка встановлена для чергового подання реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу. Якщо державному реєстратору повернуто поштове відправлення, державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням.

Відповідно статті 13 Закону України "Про поштовий зв'язок» послуги поштового зв'язку надаються на договірній основі згідно з Правилами надання послуг поштового зв'язку, що затверджуються Кабінетом Міністрів України, та повинні відповідати встановленим нормам якості. Договір про надання послуг поштового зв'язку вважається укладеним після оплати користувачем вартості цієї послуги, якщо інше не передбачено відповідними договорами.

Стаття 19 вказаного Закону передбачає, що користувачі мають право на одержання поштових відправлень на свою домашню, службову адресу, до запитання чи з використанням абонементних скриньок.

Відповідно до пункту 91 Постанови Кабінету Міністрів України від 05.03.2009р. № 270 "Про затвердження Правил надання послуг поштового зв'язку", поштові відправлення, поштові перекази доставляються оператором поштового зв'язку адресатам на поштову адресу або видаються/виплачуються в об'єкті поштового зв'язку.

Пунктом 95 вказаної Постанови передбачено, що у разі відсутності або несправності абонентської поштової скриньки, невиконання вимог щодо її встановлення, відсутності договору юридичної особи з оператором поштового зв'язку про доставку пошти оператор поштового зв'язку зобов'язаний письмово повідомити користувача послуг поштового зв'язку про свою відмову від доставки адресованих йому поштових відправлень, періодичних друкованих видань.

Згідно пункту 116 Постанови, у разі неможливості вручення одержувачам поштові відправлення, внутрішні поштові перекази зберігаються об'єктом поштового зв'язку місця призначення протягом одного місяця з дня їх надходження.

Пунктом 117 зазначеної постанови встановлено, що поштові відправлення, поштові перекази повертаються об'єктом поштового зв'язку відправнику у разі його письмової заяви, письмової відмови адресата від одержання чи закінчення встановленого строку зберігання.

Таким чином, за умови направлення на адресу позивача повідомлення щодо необхідності подання державному реєстратору реєстраційної картки шляхом засобів зв'язку, які не передбачені законом, з урахуванням чого не було дотримано і відповідних строків, достатніх для отримання такого повідомлення позивачем державним реєстратором не було дотримано порядок внесення змін до відомостей про юридичну особу - ПП «Помол - Крим», які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

Таким чином в частині визнання протиправними дій Державного реєстратора Виконавчого комітету Сімферопольської міської ради АР Крим про внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису № 1882143004015056 від 15.02.2012 року про відсутність юридичної особи Приватного підприємства «Помол Крим» (код ЄДРПОУ 13775636) за місцезнаходженням, визнання протиправним та скасування запису Державного реєстратора Виконавчого комітету Сімферопольської міської ради АР Крим про внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису № 1882143004015056 від 15.02.2012 року про відсутність юридичної особи Приватного підприємства «Помол Крим» (код ЄДРПОУ 13775636) за місцезнаходженням суд вважає позовні вимоги обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Суд звертає увагу на те, що станом на 21.08.2012 року відповідно до спеціального витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, зробленого судом статус відомостей про юридичну особу підтверджено, проте з метою повного захисту прав позивача вважає за необхідне скасувати запис про відсутність юридичної особи за місцезнаходженням у судовому порядку.

Оцінюючи дії Державної податкової інспекції в м. Сімферополі АР Крим ДПС щодо анулювання реєстрації платника податку на додану вартість Приватного підприємства «Помол Крим» суд зазначає наступне.

Пунктом "ж" 184.1 статті 184 Податкового кодексу України визначено, що реєстрація діє до дати її анулювання, яка відбувається у випадку, якщо в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців наявний запис про відсутність юридичної особи або фізичної особи за її місцезнаходженням (місцем проживання) або запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.

Відповідно до підпункту 5.2.11 пункту 5.2 статті 5 Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Державної податкової адміністрації України від 22.12.2010 року № 978, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.12.2010 року за № 1400/18695, рішення про анулювання реєстрації за ініціативою податкового органу приймаються за наявності відповідних документів (відомостей). Такими документами є повідомлення державного реєстратора, відомості з Єдиного державного реєстру щодо наявності запису про відсутність юридичної особи або фізичної особи - підприємця за місцезнаходженням (місцем проживання) або запису про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу (підстава-підпункт "ж" пункту 184.1 статті 184 розділу V Кодексу).

Організації роботи органів державної податкової служби щодо встановлення місцезнаходження платника податків, які відсутні за зареєстрованим місцезнаходженням визначено наказом Державної податкової адміністрації України № 336 від 17.05.2010 року "Про затвердження Положення про організацію взаємодії підрозділів податкової міліції з іншими структурними підрозділами органів державної податкової служби для встановлення місцезнаходження платника податків" (далі - Положення № 336), листом Державної податкової адміністрації України № 15371/7/10-3017 від 30.07.2010 року Про направлення Методичних рекомендацій щодо взаємодії органів державної податкової служби при скасуванні державної реєстрації суб'єктів господарювання, анулювання свідоцтва платника ПДВ (у т.ч. через процедуру банкрутства та/або скасування державної реєстрації).

Відповідно до п. 3.1 Положення № 336 щодо кожного платника податків, який відсутній за місцезнаходженням (місцем проживання) та місцезнаходження (місце проживання) якого не з'ясовано, структурний підрозділ органу ДПС проводить такі заходи: шляхом спілкування (телефон, пошта, факс, виїзд за місцезнаходженням тощо) із платником податків, з'ясовує його фактичне місцезнаходження (місце проживання); за допомогою Єдиного банку даних платників податків встановлює місце проживання засновників і керівників платника податків та отримує інформацію стосовно інших платників податків, де зазначені особи є засновниками чи керівниками.

У разі підтвердження відсутності платника податків за місцезнаходженням (місцем проживання) структурний підрозділ органу ДПС, який є ініціатором запиту, готує за відповідною формою запит на встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків та направляє до підрозділу податкової міліції (п. 3.2 Положення № 336).

Також, згідно п. 12.4, п. 12.5 Порядку обліку платників податків і зборів щодо кожного платника податків, стосовно якого виявлена відсутність його за місцезнаходженням (місцем проживання) та нез'ясоване його фактичне місцезнаходження (місце проживання), підрозділ органу державної податкової служби, який з'ясував зазначений факт, готує та передає підрозділам податкової міліції запит на встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків за встановленою формою. До Єдиного банку даних юридичних осіб та Реєстру само зайнятих осіб вносяться дані про подання запиту.

Суду не надано доказів виконання відповідачем зазначених норм.

Відповідно до п. 4.1 Положення № 336 начальник підрозділу податкової міліції за отриманим запитом на встановлення місцезнаходження платника податків, який має стан «10» приймає таке рішення: про організацію підрозділом податкової міліції заходів для встановлення місцезнаходження платника податків; про повернення запиту та матеріалів перевірки ініціатору запиту у разі не зазначення підстав для встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків.

Згідно з п. 4.2 Положення № 336 підрозділ податкової міліції при прийнятті рішення про організацію заходів із встановлення місцезнаходження платника податків обов'язково здійснює вихід за його адресою. У разі незнаходження за адресою платника податків необхідно: якщо платник податків зареєстрований за адресою жилого приміщення (квартири), опитати власника такого приміщення (квартири) (за згодою) щодо місцезнаходження за вказаною адресою платника податків, а також місцезнаходження посадових осіб платника податків, та оформити відповідно такі заходи (пояснення або рапорт); якщо платник податків зареєстрований за адресою приміщення, в якому розташовано виробництво, офіси тощо, необхідно опитати власника приміщення - орендодавця (за згодою) щодо оренди та місцезнаходження платника податків, вказаного у запиті (пояснення або рапорт).

Відповідно до п. 4.3 Положення № 336 за даними адресного бюро Міністерства внутрішніх справ України встановлюються місця реєстрації фізичних осіб та всіх посадових осіб, засновників платника податків (заходи оформити довідкою або рапортом).

Згідно з п. 4.5 Положення № 336 за встановленими адресами здійснюються виїзди та опитуються засновники і керівники платника податків (за згодою) щодо фактичного місцезнаходження платника податків та документів фінансово - господарської діяльності (заходи оформити поясненням або рапортом).

Пунктом 4.8 Положення № 336 передбачено, що кожний проведений захід оформлюється документально (довідкою або рапортом).

Підрозділ податкової міліції не пізніше 10 календарних днів з часу отримання запиту в обов'язковому порядку письмово повідомляє ініціатора запиту про проведену роботу за встановленою формою. У разі необхідності вказаний термін може бути продовжений за рішенням керівника підрозділу податкової міліції до 30 днів з дати отримання запиту. У разі встановлення місцезнаходження платника податків підрозділ податкової міліції протягом наступного робочого дня письмово направляє ініціатору запиту інформацію про місцезнаходження платника податків (п.п. 4.10-4.11 Положення № 336).

Згідно з п. 4.12 Положення № 336 запит на встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків вважається виконаним, якщо: місцезнаходження платника податків встановлено, що підтверджено виходом на відповідну адресу та оформлено документально; встановлено, що платник податків зареєстрований на осіб, які не пов'язані з утворенням та господарською діяльністю платника податків, та вжито всіх заходів, передбачених п. 4.13 розділу IV Положення.

Судом встановлено, що начальником підрозділу податкової міліції складено довідку про встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків від 13.02.2012 року № 563/26-31 (а.с. 74).

Суд зазначає, що в тексті довідки вказано про проведення працівниками необхідних та достатніх заходів щодо встановлення місцезнаходження платника податків. При цьому довідка містить відмітку в пункті 3, в якому зазначено "Місцезнаходження платника податків не встановлено та/або встановлено, що суб'єкт господарювання зареєстрований на осіб, які до діяльності юридичної особи або фізичної особи-підприємця жодного відношення не мають, вжито всіх заходів передбачених пунктом 4.13 розділу IV Положення"; відмітки та записи в інших розділах щодо встановлення місцезнаходження платника податків відсутні.

Як вказано в довідці підрозділу податкової міліції ДПІ в м. Сімферополі АР Крим ДПС від 13.02.2012 року працівниками податкової міліції були проведені необхідні та достатні заходи щодо встановлення місцезнаходження платника податків ПП «Помол Крим», однак зазначена довідка не містить переліку вказаних заходів, у ній не зазначені причини, з яких можливо зробити висновок, що вказані заходи є достатніми для встановлення місцезнаходження платника податків.

Суду під час розгляду справи також не надано доказів вжиття будь - яких заходів щодо встановлення місцезнаходження позивача.

Суд зазначає, що в довідці зазначено про виконання вимог п. 4.13 Положення № 336. Відповідно до зазначеного пункту у разі вжиття заходів для визначення місцезнаходження та встановлення, що засновники і посадові особи не пов'язані з утворенням та господарською діяльністю платника податків, підрозділ податкової міліції: службовою запискою повідомляє структурний підрозділ ДПС, який ініціював заходи, про встановлення ознак фіктивності платника податків; ініціює зміну стану платника податків з "10" - запит на встановлення місцезнаходження (місце проживання) на "23" - місцезнаходження не встановлено або "32" - фактичну адресу не встановлено, юридична адреса масової реєстрації; повідомляє структурний підрозділ органу ДПС який ініціював заходи про їх припинення щодо встановлення місцезнаходження платника податків та передає керівнику органу ДПС службову записку та матеріали відповідно до вимог п. 2.3.1 Порядку взаємодії структурних підрозділів органів державної податкової служби під час підготовки та супроводження справ у судах і ведення претензійно-позовної роботи, затвердженого наказом ДПА України від 22.02.2008 року № 106 "Про організацію роботи юридичних підрозділів в органах державної податкової служби", із змінами; матеріалів до юридичного підрозділу для проведення відповідної позовної роботи; виконує доручення юридичного підрозділу та супроводжує матеріали у судах.

Суд зазначає, що ДПІ в м. Сімферополі АР Крим ДПС не надано доказів того, що під час проведення заходів встановлено, що засновники і посадові особи не пов'язані з утворенням та господарською діяльністю ПП «Помол Крим», та не надано доказів щодо вжиття перелічених заходів.

Суд зазначає, що на підтвердження фактичного знаходження підприємства за його юридичною адресою, а також обізнаності Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим ДПС як з адресою реєстрації позивача, так і з його посадовими особами (контактними даними) надані документи, які дослідженні судом під час розгляду справи, а саме: витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців щодо відомостей позивача станом на 05.03.2012 року; податкові декларації з ПДВ за 4 квартал 2011 року та роз шифровки податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів (Д 5) та доказ їх отримання органом податкової служби (квитанції); заяви про видачу свідоцтва про право сплати єдиного податку на 2012 рік; заяви про застосування спрощеної системи оподаткування на 2012 рік; розрахунок сплати єдиного податку суб'єктом малого підприємництва - юридичною особою за 4 квартал 2011 року; повідомлення про об'єкти оподаткування або об'єкти, пов'язані з оподаткуванням або через які проводиться діяльність форма № 20-ОПП станом на 19 грудня 2011 року; акту камеральної перевірки своєчасності сплати податку на додану вартість до бюджету від 04.01.2012 року та податкового повідомлення - рішення від 26.01.2012 року.

Суд звертає увагу на те, що з тексту рішення ДПІ в м. Сімферополі АР Крим ДПС від 15.02.2012 року № 27/15-2 про анулювання реєстрації платника податків ПП «Помол Крим», вбачається, що позивачем подавались декларації з ПДВ з І кварталу 2011 року по IV квартал 2011 року (включно).

Відповідно до частин 1,2 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Дослідженими по справі доказами суду не доведено факту відсутності позивача за зареєстрованим місцезнаходженням. Крім того дії відповідача не відповідають вимогам чинного законодавства України та привели до встановлення недостовірних відомостей, за наслідками яких позивачем було анульовано реєстрацію платника податку на додану вартість.

Таким чином суд знаходить позовні вимоги обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно до ч. 1 ст. 94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України.

На підставі викладеного, керуючись статтями 160-163,167 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний позов задовольнити у повному обсязі.

2. Визнати протиправними дії Державного реєстратора Виконавчого комітету Сімферопольської міської ради АР Крим про внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису № 1882143004015056 від 15.02.2012 року про відсутність юридичної особи Приватного підприємства «Помол Крим» (код ЄДРПОУ 13775636) за місцезнаходженням.

3. Визнати протиправним та скасувати запис Державного реєстратора Виконавчого комітету Сімферопольської міської ради АР Крим про внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису № 1882143004015056 від 15.02.2012 року про відсутність юридичної особи Приватного підприємства «Помол Крим» (код ЄДРПОУ 13775636) за місцезнаходженням.

4. Визнати протиправним та скасувати рішення Державної податкової інспекції у м. Сімферополі АР Крим ДПС № 27/15-2 від 15.02.2012 року про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість Приватного підприємства «Помол Крим» (код ЄДРПОУ 13775636).

5. Стягнути на користь Приватного підприємства «Помол Крим» з Державного бюджету України судовий збір у розмірі 32,19 грн.

Постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її проголошення. Якщо проголошено вступну та резолютивну частину постанови або справу розглянуто у порядку письмового провадження, постанова набирає законної сили через 10 днів з дня її отримання у разі неподання апеляційної скарги.

У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим протягом 10 днів з дня проголошення. У разі проголошення вступної та резолютивної частини постанови або розгляду справи у порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом 10 днів з дня отримання.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду.

Суддя Кащеєва Г.Ю.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення04.09.2012
Оприлюднено07.11.2012
Номер документу26941505
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-8446/12/0170/24

Ухвала від 21.08.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кащеєва Г.Ю.

Ухвала від 08.02.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Костенко М.І.

Ухвала від 28.01.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Цикуренко Антон Сергійович

Постанова від 04.09.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кащеєва Г.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні