Ухвала
від 05.11.2012 по справі 2а/1270/8550/2012
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

"05" листопада 2012 р.№ 2а/1270/8550/2012 Суддя Луганського окружного адміністративного суду м. Луганська Свергун І.О., перевіривши матеріали адміністративного позову Державної податкової інспекції у м. Лисичанську Луганської області Державної податкової служби до Приватного підприємства «Автосоюз» про надання дозволу на погашення податкового боргу з орендної плати за землю за рахунок майна платника податків, що перебуває в податковій заставі,

ВСТАНОВИВ:

02 листопада 2012 року на адресу Луганського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Державної податкової інспекції у м. Лисичанську Луганської області Державної податкової служби до Приватного підприємства «Автосоюз», в якому позивач просить надати дозвіл на погашення податкового боргу по орендній платі за землю в розмірі 17817,48 грн. за рахунок майна, яке передане в податкову заставу за актом опису від 16.11.2009 суб'єкта підприємницької діяльності - юридичної особи Приватного підприємства «Автосоюз», ід. код 32507158.

Розглянувши матеріали адміністративного позову, суд дійшов наступного.

Статтею 106 Кодексу адміністративного судочинства України встановлено вимоги до позовної заяви.

Відповідно до пункту 5 частини 1 статті 107 Кодексу адміністративного судочинства України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи подано адміністративний позов у строк, установлений законом (якщо адміністративний позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними).

Позивач у позовній заяві зазначає, що податковий борг виник за відповідачем згідно з податковою декларацією від 23.03.2009 № 3234 за період з 03.04.2009 року по теперішній час.

На момент виникнення спірних правовідносин спеціальним законом з питань оподаткування, який установлював порядок погашення зобов'язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними цільовими фондами з податків і зборів (обов'язкових платежів), включаючи збір на обов'язкове державне пенсійне страхування та внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, нарахування і сплати пені та штрафних санкцій, що застосовуються до платників податків контролюючими органами, у тому числі за порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, та визначав процедуру оскарження дій органів стягнення, був Закон України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21 грудня 2000 року № 2181-III (далі - Закон № 2181).

Відповідно до підпункту 15.1.1 Закону № 2181 за винятком випадків, визначених підпунктом 15.1.2 цього пункту, податковий орган має право самостійно визначити суму податкових зобов'язань платника податків у випадках, визначених цим Законом, не пізніше закінчення 1095 дня, наступного за останнім днем граничного строку подання податкової декларації, а у разі, коли така податкова декларація була надана пізніше, - за днем її фактичного подання. Якщо протягом зазначеного строку податковий орган не визначає суму податкових зобов'язань, платник податків вважається вільним від такого податкового зобов'язання, а спір стосовно такої декларації не підлягає розгляду в адміністративному або судовому порядку.

Підпунктом 15.2.1 пункту 15.2 статті 15 Закону № 2181 визначено граничні строки стягнення податкового боргу - протягом 1095 календарних днів від дня узгодження податкового зобов'язання. Якщо платіж стягується за рішенням суду, строки стягнення встановлюються до повного погашення такого платежу або до визнання боргу безнадійним.

Статтею 102 Податкового кодексу України, який набрав чинності з 01.01.2011, також визначено строк для стягнення грошового зобов'язання платника податків - 1095 днів з дня виникнення податкового боргу.

Позивачем не зазначено конкретний період, за який виник податковий борг, що не дає суду змоги вирішити питання про дотримання позивачем строку звернення до суду з адміністративним позовом.

Згідно з частиною першою статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.

Суд вважає за необхідне залишити позовну заяву без руху для усунення недоліків шляхом надання суду позовної заяви із зазначенням періоду виникнення податкового боргу (з вказівкою на конкретний місяць, рік), а в разі пропуску строку звернення до суду з адміністративним позовом - зазначити причини такого пропуску.

На підставі викладеного, керуючись статтею 108 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя

УХВАЛИВ:

Адміністративний позов Державної податкової інспекції у м. Лисичанську Луганської області Державної податкової служби до Приватного підприємства «Автосоюз» про надання дозволу на погашення податкового боргу з орендної плати за землю за рахунок майна платника податків, що перебуває в податковій заставі, залишити без руху.

Запропонувати позивачу в строк до 21 листопада 2012 року усунути зазначені в ухвалі недоліки позовної заяви шляхом надання суду належним чином оформленої позовної заяви із зазначенням періоду виникнення податкового боргу (з вказівкою на конкретний місяць, рік), а в разі пропуску строку звернення до суду з адміністративним позовом - також зазначити причини такого пропуску, в іншому випадку позовну заяву буде повернуто позивачу.

Копію ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надіслати позивачу.

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Донецького апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому проваджені або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

СуддяІ.О. Свергун

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.11.2012
Оприлюднено07.11.2012
Номер документу27260004
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/1270/8550/2012

Постанова від 17.12.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.О. Свергун

Ухвала від 21.11.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.О. Свергун

Ухвала від 05.11.2012

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

І.О. Свергун

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні