cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Держпром, 8-й під'їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,
тел. приймальня (057) 705-14-50, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"05" листопада 2012 р.Справа № 5023/3998/12 вх. № 3998/12
Господарський суд Харківської області у складі:
судді Хотенця П.В.
при секретарі судового засідання Гаврильєвим О.В.
за участю
позивача - Щолокова Н.О., дов. № 08-11/3272/2-12 від 03.09.2012 року відповідача - не з*явився
розглянувши справу за позовом Харківської міської ради, м. Харків
до Товариства з обмеженою відповідальністю "Дюна", м. Харків
про внесення змін до договору
ВСТАНОВИВ:
Розглядається позовна вимога про внесення зміни до договору оренди землі від 30 грудня 2005 року № 75347/05 шляхом визнання договору про зміну до вказаного договору оренди землі укладеним.
В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що орендна плата за спірним договором оренди землі не відповідає вимогам чинного законодавства, оскільки Рішенням Харківської міської ради від 27 лютого 2008 року (із змінами та доповненнями) затверджено Положення про впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01 січня 2007 року, яким змінено розмір нормативно-грошової оцінки земель.
Представник позивача у судовому засіданні та у наданому правовому обґрунтуванні підтримує заявлені позовні вимоги і просить їх задовольнити у повному обсязі.
Представник відповідача у судове засідання не з*явився, відзив на позовну заяву суду не надав.
Приймаючи до уваги принципи змагальності та диспозитивності господарського процесу, закріплені пунктом 4 частини 3 статті 129 Конституції України, статтями 4-3 та статті 33 Господарського процесуального кодексу України, суд вважає, що господарським судом в межах наданих йому повноважень сторонам створені усі належні умови для надання доказів у справі та є підстави для розгляду справи за наявними у справі матеріалами у відповідності до статті 75 Господарського процесуального кодексу України.
Розглянувши матеріали справи, вислухавши пояснення повноважного представника позивача, судом встановлено наступне.
Рішенням 37 сесії Харківської міської ради 4 скликання "Про надання юридичним та фізичним особам земельних ділянок для будівництва (реконструкції) та подальшої експлуатації об'єктів" від 06 липня 2005 року №121/05 Товариству з обмеженою відповідальністю "Дюна" (відповідачу) надано в оренду земельну ділянку по пр. Тракторобудівників, 162, загальною площею 0,1578 га. для будівництва кафе з магазином та подальшої експлуатації строком до 01 червня 2030 року
На підставі рішення "Про надання юридичним та фізичним особам земельних ділянок для будівництва (реконструкції) та подальшої експлуатації об'єктів" між позивачем та відповідачем 30 грудня 2005 року було укладено договір оренди земельної ділянки площею 0,1578 га., який зареєстровано у Харківській регіональній філії Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах" в Державному реєстрі земель 30 грудня 2005 року за № 75347/05.
Згідно пункту 5 договору від 30 грудня 2005 року, нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить: на період будівництва згідно з довідкою № 3075/05 від 25 жовтня 2005 року 251909,00 грн., на період експлуатації згідно з довідкою №3076/05 від 25 жовтня 2005 року 1259543,00 грн.
Відповідно до пунктів 9, 11 договору, орендна плата за земельну ділянку вноситься орендарем (відповідачем) рівними частками щомісячно протягом 30 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця у грошовій формі на рахунок Державного казначейства у Харківській області. Інформація щодо реквізитів отримується у відповідному органі державної податкової служби за місцем знаходження земельної ділянки. Розмір орендної плати за земельну ділянку в місяць становить: на період будівництва 2005 рік - 419,28 грн., 2006 рік - 617,27 грн., з 2007 року - 1164,66 грн.; на період експлуатації з 01 червня 2007 року - 3469,97 грн.
На підставі пункту 10 договору від 30 грудня 2005 року обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції.
Згідно пункту 13 договору розмір орендної плати переглядається у разі: зміни умов господарювання, передбачених договором; зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів; внаслідок інфляції - щорічно; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами та в інших випадках передбачених законом.
Рішенням Харківської міської ради "Про затвердження "Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01 січня 2007 року" від 25 грудня 2007 року №335/07 затверджено базову вартість одного квадратного метра земель міста Харкова у сумі 253,30 грн., яка отримана на підставі витрат на освоєння і облаштування території міста станом на 01 січня 2007 року та підлягає в подальшому індексації в порядку, встановленому законодавством України. Пунктом 4 рішення Харківської міської ради "Про затвердження "Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01 січня 2007 року" встановлено, що Методика розрахунку орендної плати за землю вводиться в дію з 01 березня 2008 року.
Рішенням Харківської міської ради від 27 лютого 2008 року №42/08 (зі змінами та доповненнями) затверджено Положення про впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01 січня 2007 року".
Пункт 1.1. Положення регламентує надання підприємствам, установам та організаціям міста, фізичним особам інформації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок для обчислення земельного податку, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності та здійснення цивільно-правових угод із земельними ділянками.
Пунктом 2 встановлюються обов'язки суб'єктів процесу встановлення плати за землю:
Юридичні особи - землекористувачі та власники земельних ділянок - на підставі даних державного земельного кадастру щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок самостійно обчислюють земельний податок за встановленою формою та надають її до відповідної податкової інспекції разом з податковою декларацією на поточний рік, сплачують земельний податок згідно з встановленими строками.
Відповідно до пункту 3.1. Положення замовник (землекористувач): підготовляє копії документів на право власності чи користування земельною ділянкою або проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості); подає заяву на виконання робіт з підготовки вихідних даних для нормативної грошової оцінки окремої земельної ділянки та виготовлення інформаційного файлу земельної ділянки у встановленому форматі до Підприємства - оцінювача та подає заяву, підготовлені вихідні дані для нормативної грошової оцінки окремої земельної ділянки та інформаційний файл земельної ділянки у встановленому форматі до Управління Держкомзему у місті Харків для надання інформації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки у формі Витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.
Для приведення розміру орендної плати у відповідність до вимог чинного законодавства щодо нормативно-грошової оцінки земель та укладання договору про зміну договору оренди землі від 30 грудня 2005 року № 75347/05 Управління земельних відносин Харківської міської ради листом від 15 травня 2008 року № 5013 повідомило відповідача, що з 01 березня 2008 року змінюється базова вартість 1 кв.м. земель м. Харкова та запроводжується новий порядок визначення орендної плати за користування земельними ділянками, в зв*язку з чим відповідачу необхідно замовити витяг із технічної документації про визначення такої оцінки і надати його управлінню земельних відносин для проведення зазначеного розміру у відповідність до чинного законодавства та оформлення договору про зміни договору оренди земельної ділянки. Вказаний лист Товариство з обмеженою відповідальністю "Дюна" отримало 28 травня 2008 року, про що свідчить наявне поштове повідомлення.
Листом попередженням від 19 листопада 2009 року №9841/0/84-09 Управління земельних відносин Харківської міської ради повідомило відповідача про обов*язковість укладання договору про зміну договору оренди землі в зв*язку з запровадженням нового порядку визначення розміру орендної плати за користування земельних ділянок, зазначило, що відповідачу необхідно замовити витяг із технічної документації про визначення грошової оцінки земельної ділянки і надати його управлінню земельних відносин для приведення зазначеного розміру у відповідність до чинного законодавства, а також зазначило, що у разі невиконання вказаних вимог у місячний термін дане питання буде вирішено в судовому порядку.
Листом - пропозицією від 21 липня 2011 року №6817/0/84-11 Управління земельних відносин Харківської міської ради направило відповідачу на розгляд та погодження три примірника договору про зміну договору оренди землі від 30 грудня 2005 року № 75347/05 та три примірника розрахунку орендної плати в зв*язку зі зміною розміру орендної плати, з пропозицією повернути у двадцятиденний строк після одерження пропозиції до управління земельних відносин для подальшої їх передачі до Управління Держкомзему у місті Харкові для проведення державної реєстрації в установленому законодавством порядку. Вказану пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "Дюна" отримало 29 липня 2011 року, про що свідчить наявне поштове повідомлення.
Як вбачається з матеріалів справи, відповіді Управлінню земельних відносин Харківської міської ради відповідачем надані не були.
Згідно статті 1 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" територіальна громада - жителі, об*єднані постійним проживанням у межах села, селища, міста, що є самостійними адміністративно-територіальними одиницями.
Відповідно до частини 2 статті 2 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", однією з форм місцевого самоврядування є представництво спільних інтересів територіальних громад сіл, селищ, міст через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи. Згідно п.п. 1 пункту "б" частини 1 статті 33 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать, зокрема, здійснення контролю за додерженням земельного та природоохоронного законодавства, використання і охороною земель.
Згідно частини 1 статті 13 Конституції України земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, що знаходяться на території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених Конституцією України.
Відповідно до статті 12 Земельного кодексу України до повноважень міських рад у галузі земельних відносин на території міст належить: здійснення контролю за використанням та охороною земель комунальної власності, додержанням земельного та екологічного законодавства.
Згідно пункту 12 Перехідних положень Земельного кодексу України до розмежування земель державної і комунальної власності повноваження щодо розпорядження землями в межах населених пунктів, крім земель, переданих у приватну власність, здійснюють відповідні сільські, селищні, міські ради, а за межами населених пунктів - відповідні органи виконавчої влади.
Відповідно до статті 83 Земельного кодексу України землі, які належать на праві власності територіальним громадам сіл, селищ, міст, є комунальною власністю. У комунальній власності перебувають усі землі в межах населенних пунктів, крім земель приватної та державної власноті, а також земельні ділянки за їх межами, на яких розташовані об*єкти комунальної власності.
Одже земельна ділянка за адресою: м. Харків, пр. Тракторобудівників, 162, площею 0,1578 га, належить територіальній громаді міста Харкова в особі Харківської міської ради на праві власності.
Статтею 124 Земельного кодексу України встановлено, що передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування шляхом укладання договору оренди земельної ділянки.
Згідно статті 651 Цивільного кодексу України та вимог статті 188 Господарського кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом; а також у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору (ст. 652 ЦК України).
Відповідно до статті 632 Цивільного кодексу України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.
Статтею 653 Цивільного кодексу України встановлено, що якщо договір змінюється або розривається у судовому порядку, зобов'язання змінюється або припиняється з моменту набрання рішенням суду про зміну або розірвання договору законної сили.
Згідно статті 654 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється.
Відповідно до положень статті 188 Господарського кодексу України сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозиції повідомляє другу сторону про результати розгляду. У разі, якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) або у разі неодержання відповіді у встановлений строк, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду.
Згідно з листом Комунального підприємства „Харківського міського бюро технічної інвентаризації" від 13 січня 2012 року № 334 вказано, що за Товариством з обмеженою відповідальністю „Дюна" право власності на об'єкти нерухомого майна, розташовані по пр. Тракторобудівників, 162 в бюро не зареєстровано.
З метою удосконалення порядку розрахунку розмірів орендної плати при укладанні договорів оренди земельних ділянок, орендодавцем яких, згідно із земельним законодавством, виступає Харківська міська рада та збільшення надходжень до бюджету від орендної плати за землю, рішенням 19 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 27 лютого 2008 року №41/08 затверджено Положення про порядок визначення розмірів орендної плати при укладанні договорів оренди землі в м. Харкові.
Вищезазначене Положення про порядок визначення розмірів орендної плати при укладанні договорів оренди землі в м. Харкові, право розпорядження якими має Харківська міська рада, розроблено з метою створення єдиних організаційно-правових та економічних засад визначення та справляння орендної плати за земельні ділянки, орендодавцями яких згідно із земельним законодавством виступає Харківська міська рада.
У разі прийняття уповноваженим органом рішення про внесення змін щодо ставок орендної плати за землю та затвердження нових коефіцієнтів, що використовуються для розрахунку орендної плати за земельні ділянки, такі обставини можуть бути не взяті судом до уваги лише у разі скасування такого рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування в установленому законом порядку.
Управління земельних відносин Департаменту містобудування, архітектури та земельних відносин Харківської міської ради згідно з рішенням 1 сесії Харківської міської ради 6 скликання "Про затвердження структури виконавчих органів Харківської міської ради 6 скликання" від 24 листопада 2010 року є самостійним виконавчим органом Харківської міської ради.
Управління земельних відносин Департаменту містобудування, архітектури та земельних відносин Харківської міської ради виконує функції, а саме:
4.1.У правління відповідно до покладених на нього завдань здійснює наступні повноваження:
4.1.1 участь у розробці проектів і програм з реорганізації, упорядкування благоустрою та забудови окремих територій та міста в цілому;
4.1.2 участь у підготовці місцевих програм використання та охорони земель, здійснення самоврядного контролю за використанням та охороною земель;
4.1.3 підготовка спільно з іншими виконавчими органами міської ради пропозицій про надання земельних ділянок у власність або користування громадянам та юридичним особам;
4.1.4 підготовка пропозицій щодо викупу земельних ділянок для суспільних потреб територіальної громади міста;
4.1.5 здійснення заходів з роз'яснення юридичним та фізичним особам питань щодо порядку оформлення права власності або користування на земельні ділянки для експлуатації об'єктів містобудування;
4.1.6 виявлення земель, що використовуються не за цільовим призначенням та з порушенням вимог земельного законодавства;
4.1.7 підготовка пропозицій щодо плати за землю, виконання розрахунку орендної плати для оформлення договорів оренди землі;
4.1.8 підготовка проектів рішень щодо викупу, продажу та надання у користування земельних ділянок для експлуатації та обслуговування об'єктів містобудування, передачі у власність та припинення права користування земельними ділянками;
4.1.9 оформлення договорів оренди землі;
4.1.10 координація робіт з розмежування земель державної та комунальної власності;
4.1.11 здійснення інших функцій, що випливають з покладених на управління завдань.
Згідно акту обстеження земельної ділянки по пр. Тракторобудівників, 162 у м. Харкові від 26 січня 2012 року № 210/12, встановлено, що зазначена ділянка використовується Товарситвом з обмеженою відповідальністю „Дюна" в мажах та на умовах договору оренди землі від 30 грудня 2005 року №75347/05. Додаткова угода до договору оренди землі від 30.12.2005 року №75347/05 Товариством з обмеженою відповідальністю „Дюна" не укладена.
Статтею 2 Закону України "Про плату за землю" передбачено, що використання землі в Україні є платним. Плата за землю справляється у вигляді земельного податку або орендної плати, що визначається залежно від грошової оцінки земель. Розміри податку за земельні ділянки, грошову оцінку яких не встановлено, визначаються до її встановлення в порядку, визначеному цим Законом.
Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України" від 3 червня 2008 року №309-УІ внесено зміни до частин четвертої та п'ятої статті 21 Закону України "Про оренду землі", відповідно до яких річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, надходить до відповідних бюджетів, розподіляється і використовується відповідно до закону і не може бути меншою для інших категорії земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється Законом України "Про плату за землю" (який був чинний на момент виникнення спірних правовідносин ).
Річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, не може перевищувати 12 відсотків їх нормативної грошової оцінки.
Відповідно до статті 30 Закону України "Про оренду землі" зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо суттєвих умов договору землі спір вирішується в судовому порядку.
Згідно статті 13 Закону України "Про оцінку земель", нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.
Відповідно до статті 15 Закону України "Про оцінку земель", підставою для проведення оцінки земель (бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок) є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.
Рішення Харківської міської ради "Про затвердження "Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01 січня 2007 року" від 25 грудня 2007 року № 335/07, рішення Харківської міської ради "Про затвердження "Положення про впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01 січня 2007 року" від 27 лютого 2008 року № 42/08 та рішення Харківської міської ради № 41/08 "Про затвердження "Положення про порядок визначення розмірів орендної плати при укладанні договорів оренди земілі в м. Харкові" зі змінами та доповненнями внесеними на протязі 2008-2009 років не оскаржувались, в судовому порядку не скасовані, а тому вони є чинними.
Відповідно до статті 144 Конституції України та статті 73 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", рішення Харківської міської ради є обов'язковими для виконання за території міста Харкова.
Отже, нормами чинного законодавства передбачено можливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках встановлених договором або законом. Оскільки сторонами в договорі оренди передбачена можливість збільшення розміру орендної плати, а орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, тому законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.
Враховуючи, що грошова оцінка землі законодавчо змінена та відповідно до цих змін, згідно з чинним законодавством, повинні бути внесені зміни до договору оренди землі від 30 грудня 2005 року.
З огляду на викладене, суд вважає, що позовні вимоги позивача є обґрунтованими, законними, підтвердженими матеріалами справи і такими, що підлягають задоволенню.
Відповідно до статті 44 та статті 49 Господарського процесуального кодексу України витрати по сплаті судового сбору, у разі задоволення позовних вимог, покладаються на відповідача.
Враховуючи викладене та керуючись статтями 6, 8, 19, 124, 129 Конституції України, статтями 12, 93, 125, 126, 189 Земельного кодексу України, пунктом 12 Перехідних положень Земельного кодексу України, статтями 179, 188, 193 Господарського кодексу України, статтями 629, 649, 651, 653, 654, 792 Цивільного кодексу України, статтями 15, 30 Закону України "Про оренду землі", статтями 5, 13, 15, 21 Закону України "Про оцінку землі", статтею 2 Закону України "Про плату за землю", статтею 73 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", статтями 1, 4, 12, 22, 33, 41, 44, 49, 75, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, -
ВИРІШИВ:
Позов задовольнити повністю.
Внести зміни до договору оренди землі від 30 грудня 2005 року № 75347/05 шляхом визнання договору про зміну договору оренди землі укладеним у наступній редакції:
ДОГОВІР ПРО ЗМІНУ
Договору оренди землі
Зареєстрованого "30" грудня 2005 р. за № 75347/05
у Харківській регіональній філії Державного підприємства
"Центр державного земельного кадастру при
Державному комітеті України по земельних ресурсах"
"11" липня 2011р.
Харківська міська рада Харківської області в особі міського голови Кернеса Геннадія Адольфовича з одного боку та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЮНА" в особі генерального директора Лимаренка Віктора Вікторовича з другого боку, домовились про нижченаведене:
І. Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України "Про оренду землі", рішення 17 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 25.12.2007 р. № 335/07 "Про затвердження "Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2007 р.", рішень 19 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 27.02.2008р. № 42/08 "Про затвердження "Положення про впровадження нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2007 р." та № 41/08 "Про затвердження "Положення про порядок визначення розмірів орендної плати при укладанні договорів оренди землі в м. Харкові", рішення 25 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 10.09.2008 р. № 242/08 "Про внесення змін до рішення 19 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 27.02.2008р., №41/08 „Про затвердження „Положення про порядок визначення розмірів орендної плати при укладанні договорів оренди землі в м. Харкові", листа Державного комітету України із земельних ресурсів від 11.01.2011р. №344/22/6-11 змінити та викласти у такій редакції пункти 5. та 9. договору оренди землі, зареєстрованого "30" грудня 2005р. за № 75347/05:
"5. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки відповідно до витягу з технічної документації (додаток до листа №2338 від 09.06.2010р.) становить 2873869 грн. (два мільйони вісімсот сімдесят три тисячі вісімсот шістдесят дев*ять гривень).
При змінах в нормативній грошовій оцінці земель за рішенням міської ради Орендар за свій рахунок виконує розрахунок оновленої грошової оцінки земельної ділянки і направляє один екземпляр відповідному органу державної податкової служби за місцем знаходження земельної ділянки".
"9. Орендна плата за земельну ділянку вноситься Орендарем щомісячно у грошовій формі на рахунок Державного казначейства у Харківській області. Інформація щодо реквізитів отримується у відповідному органі державної податкової служби за місцезнаходження земельної ділянки.
Розмір орендної плати за земельну ділянку згідно з розрахунком №1792/10 від 20.10.2010р. на рік становить 5,6% від її нормативної грошової оцінки і складає 160936,66 гривень (сто шістдесят тисяч дев*ятсот тридцять шість гривень шістдесят шість копійок), або в місяць - 13411,39 грн. (тридцять тисяч чотириста одинадцять гривень тридцять дев*ять копійок)."
2. Цей договір про зміну є невід'ємною частиною договору оренди землі, зареєстрованого "30" грудня 2005р. за № 75347/05 у Харківській регіональній філії Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру при Державному комітеті України по земельних ресурсах" і складений та підписаний в трьох примірниках, один з яких залишається у органі, що провів їх державну реєстрацію, а два інших видаються сторонам по договору.
ОРЕНДОДАВЕЦЬ ОРЕНДАР
Харківська міська рада ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
Харківської області ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЮНА
м. Харків, м-н Конституції, 7 61035, м. Харків, вул. Тобольська, буд. 42
код 04059243 р/рах 26005052201042 в ХГРУ
"Приватбанк"
МФО 351533 код 31556859
В особі міського голови В особі директора
/ підпис/ /підпис/
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Дюна (61035, м. Харків, вул. Тобольська, буд. 42, ідентифікаційний код 31556859) на користь Харківської міської ради (61200, м. Харків. м-н. Конституції, 7, ідентифікаційний код 04059243) 1073,00 грн. судового збору.
Видати наказ після набрання рішенням законної сили.
Повне рішення складено 05.11.2012 р.
Суддя Хотенець П.В.
Суд | Господарський суд Харківської області |
Дата ухвалення рішення | 05.11.2012 |
Оприлюднено | 12.11.2012 |
Номер документу | 27354971 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Харківської області
Хотенець П.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні