Ухвала
від 08.11.2012 по справі 0870/10499/12
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

УХВАЛА

ПРО ЗАЛИШЕННЯ ПОЗОВНОЇ ЗАЯВИ БЕЗ РУХУ

08 листопада 2012 року Справа № 0870/10499/12

м. Запоріжжя

Суддя Запорізького окружного адміністративного суду Артоуз О.О., перевіривши матеріали адміністративного позову

ВСТАНОВИВ:

06 листопада 2012 року до Запорізького окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Державного підприємства «Регіональний торгово-сервісний центр сільгоспмашин «Агротехпостач» до Державного реєстратора Районної адміністрації Запорізької міської ради у Жовтневому районі, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгово-сервісний центр сільськогосподарських машин «Запоріжагротехпостач», в якому позивач просить:

- визнати недійсним статут ТОВ «Торгово-сервісний центр сільськогосподарських машин «Запоріжагротехпостач» (ЄДРПОУ 33242601);

- припинити юридичну особу ТОВ «Торгово-сервісний центр сільськогосподарських машин «Запоріжагротехпостач» (ЄДРПОУ 33242601);

- зобов'язати державного реєстратора Районної адміністрації Запорізької міської ради у Жовтневому районі внести запис до єдиного державного реєстру про припинення ТОВ «Торгово-сервісний центр сільськогосподарських машин «Запоріжагротехпостач» (ЄДРПОУ 33242601), реєстраційний номер юридичної особи ЄДР 10001629959.

Згідно з ч. 2 ст. 5 КАС України провадження в адміністративних справах здійснюється відповідно до закону, чинного на час вчинення окремої процесуальної дії, розгляду і вирішення справи.

Адміністративний позов подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 Кодексу адміністративного судочинства України, а саме: до суду подана позовна заява, яка оформлена неналежним чином.

Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 106 КАС України у позовній заяві зазначаються зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів.

Як вбачається з поданого адміністративного позову, Державним підприємством «Регіональний торгово-сервісний центр сільгоспмашин «Агротехпостач» подано позов, зокрема, до Державного реєстратора Районної адміністрації Запорізької міської ради у Жовтневому районі, проте позовна вимога про визнання недійсним статуту ТОВ «Торгово-сервісний центр сільськогосподарських машин «Запоріжагротехпостач» (ЄДРПОУ 33242601) стосуються також Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгово-сервісний центр сільськогосподарських машин «Запоріжагротехпостач», яке не є відповідачем у даному позові.

Крім того, суд звертає увагу не те, що у позовна вимога про зобов'язання державного реєстратора Районної адміністрації Запорізької міської ради у Жовтневому районі внести запис до єдиного державного реєстру про припинення ТОВ «Торгово-сервісний центр сільськогосподарських машин «Запоріжагротехпостач» (ЄДРПОУ 33242601) має розглядатися місцевим загальним судом як адміністративним судом, з огляду на наступні обставини.

У відповідності до приписів ст. 1 Закону України «Про місцеве самоврядування», представницький орган місцевого самоврядування - виборний орган (рада), який складається з депутатів і відповідно до закону наділяється правом представляти інтереси територіальної громади і приймати від її імені рішення; виконавчі органи рад - органи, які відповідно до Конституції України та цього Закону створюються сільськими, селищними, міськими, районними в містах радами для здійснення виконавчих функцій і повноважень місцевого самоврядування у межах, визначених цим та іншими законами.

Статтею 5 цього Закону установлено, що система місцевого самоврядування включає, зокрема, міську раду та виконавчі органи міської ради та сільського, селищного, міського голову.

Пунктом 1 частини 1 статті 18 КАС України встановлено, що до виключної підсудності місцевих загальних судів як адміністративних судів підсудні адміністративні справи, у яких однією зі сторін є орган чи посадова особа місцевого самоврядування, посадова чи службова особа органу місцевого самоврядування, крім тих, які підсудні окружним адміністративним судам.

Стосовно позовної вимоги про припинення юридичної особи ТОВ «Торгово-сервісний центр сільськогосподарських машин «Запоріжагротехпостач» суд звертає увагу, що позивачу Кодексом адміністративного судочинства України та іншим законодавством не надано такого права звертатися з такою позовною вимогою.

Згідно ч. 4, 5 ст. 105 КАС України, адміністративний позов може містити вимоги про: 1) скасування або визнання нечинним рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень повністю чи окремих його положень; 2) зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень прийняти рішення або вчинити певні дії; 3) зобов'язання відповідача - суб'єкта владних повноважень утриматися від вчинення певних дій; 4) стягнення з відповідача - суб'єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, завданої його незаконним рішенням, дією або бездіяльністю; 5) виконання зупиненої чи невчиненої дії; 6) встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень; 7) примусове відчуження земельної ділянки, інших об'єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності.

Адміністративний позов суб'єкта владних повноважень може містити інші вимоги у випадках, встановлених законом.

Відповідно до ст. 108 КАС України, суддя встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.

За таких обставин позовна заява підлягає залишенню без руху з наданням строку для усунення недоліків.

Недоліки позовної заяви можуть бути усунені позивачем шляхом надіслання на адресу суду з урахуванням вимог пункту 4 Нормативів і нормативних строків пересилання поштових відправлень та поштових переказів (затверджених Наказом Міністерства транспорту та зв'язку України N 1149 від 12 грудня 2007 року) та фактичного отримання судом до встановленої дати уточненого адміністративного позову.

Керуючись ст. 106, ч. 1 ст. 108 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя

УХВАЛИВ:

Адміністративний позов Державного підприємства «Регіональний торгово-сервісний центр сільгоспмашин «Агротехпостач» до Державного реєстратора Районної адміністрації Запорізької міської ради у Жовтневому районі, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгово-сервісний центр сільськогосподарських машин «Запоріжагротехпостач» про скасування державної реєстрації - залишити без руху.

Державному підприємству «Регіональний торгово-сервісний центр сільгоспмашин «Агротехпостач», у строк до 29 листопада 2012 року, усунути недоліки позовної заяви, шляхом надіслання на адресу суду із супровідним листом з посиланням на номер справи, з урахуванням вимог пункту 4 Нормативів і нормативних строків пересилання поштових відправлень та поштових переказів (затверджених Наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 12 грудня 2007 року № 1149) уточненого адміністративного позову.

Копію ухвали направити позивачу.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі в 5-денний строк з дня проголошення ухвали (якщо ухвалу було постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, то в 5-денний строк з дня отримання цією особою копії ухвали) апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії ухвали суду безпосередньо в суді, то п'ятиденний строк на апеляційне оскарження ухвали суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії ухвали суду.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Суддя /підпис/ О.О. Артоуз

29 листопада 2012 року

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення08.11.2012
Оприлюднено13.11.2012
Номер документу27373583
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —0870/10499/12

Ухвала від 30.11.2012

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Артоуз Олеся Олександрівна

Ухвала від 08.11.2012

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Артоуз Олеся Олександрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні