Постанова
від 12.11.2012 по справі 1570/3087/2012
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 1570/3087/2012

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

06 листопада 2012 року м. Одеса

У залі судових засідань № 25

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Свиди Л.І.

при секретарі судового засідання - Кочмар М.І.

за участю сторін:

представника позивача - Крот О.Д. (по довіреності)

представника відповідача - Орленко М.В. (по довіреності)

представника третьої особи - не з'явився

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у Ренійському районі Одеської області Державної податкової служби до Сільськогосподарського виробничого кооперативу «Ренійський», за участю третьої особи ПАТ «Ренійський елеватор»про стягнення заборгованості, -

ВСТАНОВИВ:

До суду звернулась Державна податкова інспекція у Ренійському районі Одеської області Державної податкової служби з адміністративним позовом до Сільськогосподарського виробничого кооперативу «Ренійський», за участю третьої особи ПАТ «Ренійський елеватор»про стягнення заборгованості по фінансовій допомозі у розмірі 10000 грн. з рахунків Сільськогосподарського виробничого кооперативу «Ренійський».

Представник позивача адміністративний позов підтримав, на заявлених вимогах наполягав з підстав, викладених у позові, оскільки за відповідачем рахується заборгованість по фінансовій допомозі у розмірі 10000 грн., наданої згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 11.09.1997р №1003 «Про фінансову допомогу на проведення комплексу робіт в осінньо-зимовий період 1997/98 року», а тому зазначена сума має бути стягнута з відповідача.

Представник відповідача позовні вимоги не визнав, просив у задоволенні адміністративного позову відмовити, оскільки підприємство розрахувалось з державою за отримання фінансової допомоги.

Представник третьої особи у судове засідання не з'явився, про дату, час та місце розгляду справи третя особа була повідомлена належним чином та завчасно (аркуш справи 92), а тому справу розглянуто за його відсутності.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника позивача, представника відповідача, а також обставини, якими обґрунтовуються вимоги та заперечення, докази, якими вони підтверджуються, суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає задоволенню повністю з наступних підстав.

Сільськогосподарський виробничий кооператив «Ренійський»зареєстрований 06.03.2000 року Ренійською районною державною адміністрацією, що підтверджується Свідоцтвом про державну реєстрацію (перереєстрацію) суб'єкта підприємницької діяльності -юридичної особи (аркуш справи 24) та є правонаступником Колективного сільськогосподарського підприємства «Ренійське»згідно Статуту СВК «Ренійський», затвердженого 28.02.2000 року (аркуші справи 25, 26-40).

На обліку платника податків відповідач знаходиться у ДПІ у Ренійському районі Одеської області ДПС, що підтверджується Довідкою про взяття на облік платника податків №139/1805 від 07.05.2012 року (аркуш справи 9).

Постанова Кабінету Міністрів України 02.03.2011 року затверджено «Порядок обліку заборгованості, в тому числі простроченої, перед державою за кредитами, залученими державою або під державні гарантії, бюджетними позичками/фінансовою допомогою, наданими Міністерством фінансів у 1993 - 1998 роках, нарахування пені та списання безнадійної заборгованості»№174, який регламентує дії органів виконавчої влади та банків-агентів, які від імені або за дорученням центральних органів виконавчої влади надали суб'єктам господарювання кредити, залучені державою або під державні гарантії, а також дії Мінфіну, який надав бюджетні позички/фінансову допомогу у 1993 - 1998 роках, та які здійснюють їх обслуговування і ведуть облік заборгованості за ними з метою забезпечення реалізації права вимоги погашення простроченої заборгованості перед державою за такими кредитами, бюджетними позичками/фінансовою допомогою та встановлює механізм нарахування пені Мінфіном на суми простроченої заборгованості перед державою за кредитами, залученими державою або під державні гарантії, та територіальними органами Державної казначейської служби на суми простроченої заборгованості за бюджетними позичками/фінансовою допомогою, наданими Мінфіном у 1993 - 1998 роках.

Пунктом 15 Порядку №174 від 02.03.2011 року передбачено, що прострочена заборгованість за кредитами, бюджетними позичками/фінансовою допомогою, яка не погашена боржником протягом 30 календарних днів після настання строку платежу, а також нарахована на суму простроченої заборгованості за кредитом, бюджетною позичкою/фінансовою допомогою пеня стягуються в установленому законодавством порядку органами державної податкової служби за місцем реєстрації боржника відповідно до подання територіальних органів Державної казначейської служби.

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України №174 від 02.03.2011 року УДКСУ у Ренійському районі Одеської області внесено до ДПІ у Ренійському районі Одеської області подання №2 від 23.03.2012 року для здійснення до СВК «Ренійський»заходів щодо стягнення простроченої заборгованості через несплату фінансової допомоги згідно Постанови КМУ №1003 від 11.09.1997 року, яка станом на 23.03.2012 року складає 10000 грн. (аркуш справи 16).

Відповідно до ч.9 ст.17 Бюджетного кодексу України №2456-VI від 08.07.2010 року прострочена заборгованість суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету (включаючи плату за користування такими кредитами (позиками) та пеню) стягується з такого суб'єкта господарювання органами державної податкової служби, що є органами стягнення такої заборгованості у порядку, передбаченому Податковим кодексом України або іншим законом, включаючи погашення такої заборгованості за рахунок майна цього суб'єкта господарювання. Позовна давність на вимоги щодо погашення такої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) не поширюється.

Положенням п.1 підрозділу 10 «Інші перехідні положення»розділу ХХ Податкового кодексу України №2755-VI від 02.12.2010 року встановлено, що погашення простроченої заборгованості суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) за кредитом (позикою), залученим державою (Автономною Республікою Крим чи територіальною громадою міста) або під державну (місцеву) гарантію, а також за кредитом з бюджету (включаючи плату за користування такими кредитами (позиками) та пеню) здійснюється у порядку, визначеному главою 9 «Погашення податкового боргу платників податку»розділу II цього Кодексу.

Як вбачається з матеріалів справи, ДПІ у Ренійському районі Одеської області ДПС направлялись листи №9351/9/24-045 від 07.09.2011 року, №11435/10/24-045 від 23.11.2012 року на адресу відповідача з вимогою про погашення боргу по фінансовій допомозі (аркуші справи 19, 7), а також сформовано податкову вимогу №35 від 12.10.2011 року (аркуш справи 20), які відповідач отримав (аркуші справи 17, 18), проте заборгованість до теперішнього часу не погасив.

Згідно Довідки №1462/10/19-045 від 24.04.2012 року (аркуш справи 15) за СВК «Ренійський»наявна заборгованість перед бюджетом по фінансовій допомозі наданої згідно Постанови Кабінету Міністрів України №1003 від 11.09.1997 року «Про фінансову допомогу на проведення комплексу робіт в осінньо-зимовий період 1997/98 року»у розмірі 10000 грн., яка станом на теперішній час не погашена, а тому має бути стягнута з відповідача.

Відповідно до п.п.20.1.28 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України № 2755-VI від 02.12.2010 року органи державної податкової служби мають право застосовувати до платників податків фінансові (штрафні) санкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів суми грошових зобов'язань та/або податкового боргу у випадках, порядку та розмірі, встановлених законом.

Згідно із п.п.20.1.18 п.20.1 ст.20 Податкового Кодексу України органи державної податкової служби мають право звертатись до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.

Враховуючи вищевикладене та оцінюючи надані докази в сукупності, суд вважає, що оскільки відповідачем не повернуто суми по фінансовій допомозі, заборгованість відповідача залишається не погашеною та відповідачем не надано доказів щодо сплати коштів, позовні вимоги Державної податкової інспекції у Ренійському районі Одеської області Державної податкової служби обґрунтовані, відповідають вимогам чинного законодавства, у зв'язку з чим підлягають задоволенню повністю.

Відповідно до приписів ст. 94 КАС України судові витрати з відповідача не стягуються.

Керуючись ст. ст. 69-71, 94, 158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Державної податкової інспекції у Ренійському районі Одеської області Державної податкової служби до Сільськогосподарського виробничого кооперативу «Ренійський», за участю третьої особи ПАТ «Ренійський елеватор»про стягнення заборгованості по фінансовій допомозі у розмірі 10000 грн. з рахунків Сільськогосподарського виробничого кооперативу «Ренійський»-задовольнити повністю.

Стягнути суму боргу по фінансовій допомозі у розмірі 10000 грн. з рахунків Сільськогосподарського виробничого кооперативу «Ренійський», код 00855428, 68810, Одеська область, Ренійський район, с. Нагірне, вул. Новосьолов, 12, відкритих у банках в АТ «Імексбанк», МФО 328384, №26004011241001, №26045011241004, №26046011241003, №26047011241002.

Постанова набирає законної сили у порядку ст. 254 КАС України.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку шляхом подачі в Одеський окружний адміністративний суд апеляційної скарги на постанову протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Апеляційна скарга на постанову подається до Одеського окружного адміністративного суду, та одночасно її копія надсилається до Одеського апеляційного адміністративного суду.

Повний текст постанови складено та підписано 12 листопада 2012 року.

Суддя Л.І. Свида

.

.

Дата ухвалення рішення12.11.2012
Оприлюднено13.11.2012
Номер документу27374042
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —1570/3087/2012

Ухвала від 05.04.2013

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 11.01.2013

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 31.05.2012

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Свида Л. І.

Ухвала від 28.08.2012

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Свида Л. І.

Ухвала від 18.06.2013

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 04.04.2013

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Постанова від 12.11.2012

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Свида Л. І.

Ухвала від 17.05.2012

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Свида Л. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні