Ухвала
від 26.09.2012 по справі 2а-1870/8895/11
ХАРКІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 вересня 2012 р.Справа № 2а-1870/8895/11 Колегія суддів Харківського апеляційного адміністративного суду у складі

Головуючого судді: Курило Л.В.

Суддів: Бенедик А.П. , Калиновського В.А.

розглянувши в порядку письмового провадження у приміщенні Харківського апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Державної податкової інспекції в м.Сумах Сумської області Державної податкової служби на постанову Сумського окружного адміністративного суду від 08.02.2012р. по справі № 2а-1870/8895/11

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОМЕТЕК"

до Державної податкової інспекції в м.Сумах Сумської області Державної податкової служби

про скасування податкових повідомлень-рішень,

ВСТАНОВИЛА:

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМЕТЕК" звернулося до суду з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції в місті Суми про скасування податкових повідомлень-рішень від 22.08.2011р. №0001182305/0/66934, №0001192305/0/66930 та від 04.11.2011р. №0001432305/0/89572, №0001412305/0/89568, №0001392305/0/89566.

Постановою Сумського окружного адміністративного суду від 08.02.2012 року адміністративний позов товариства з обмеженою відповідальністю "ПРОМЕТЕК" до державної податкової інспекції в місті Суми про скасування податкових повідомлень-рішень задоволено.

Визнано протиправними та скасовано податкові повідомлення-рішення державної податкової інспекції в м.Суми від 22 серпня 2011року №0001182305/0/66934, №0001192305/0/66930 та від 4 листопада 2011року №0001432305/0/89572, №0001412305/0/89568, №0001392305/0/89566.

Не погодившись з постановою суду першої інстанції, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій просив скасувати оскаржувану постанову та прийняти нову постанову, якою відмовити в задоволенні позовних вимог в повному обсязі.

В обґрунтування вимог апеляційної скарги відповідач посилається на порушення судом першої інстанції при прийнятті постанови, норм матеріального та процесуального права, на не повне з'ясування обставин, що мають значення для справи, з обставин і обґрунтувань, викладених в апеляційній скарзі.

В судове засідання апеляційної інстанції сторони не прибули, були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового засідання.

Враховуючи неприбуття жодної з осіб, які беруть участь у справі, у судове засідання, хоча вони були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового засідання, колегія суддів на підставі п. 2 ч. 1 ст. 197 Кодексу адміністративного судочинства України вважає за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження за наявними в справі матеріалами.

Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши в межах апеляційної скарги рішення суду та доводи апеляційної скарги, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Судом першої інстанції встановлено та підтверджено в суді апеляційної інстанції, що Державною податковою інспекцією в місті Суми проведено планову виїзну перевірку ТОВ «ПРОМЕТЕК» з питань дотримання вимог податкового та іншого законодавства за період з 12.10.2009 р. по 31.03.2011 р., за результатами якої складений акт № 5997/2305/36708080/82 від 05.08.2011 р. (т.1 а.с.21-59).

За висновками акту перевірки податковим органом встановлено порушення позивачем :

- п. 1.32 ст. 1; пп. 4.1.1 п. 4.1 ст. 4; п.5.1; пп. 5.2.1 п.5.2 ст. 5 Закону України від 11 05.1997 р. № 283/97-ВР "Про оподаткування прибутку підприємств" з урахуванням змін і доповнень в результаті чого занижено податок на прибуток в періоді, що перевірявся, на загальну суму 97 257 грн. у тому числі 1 квартал 2011р. на суму 97257 грн. - зменшено від'ємне значення об'єкту оподаткування податку на прибуток за перевіряємий період у сумі 1 441 967 грн. в т. ч. за 1 квартал 2011р. на суму 1441967 грн.

- п. 1.4 ст. 1, п. 4.2 ст. 4, пп. 7.3.1 п. 7.3, пп. 7.4.1, пп. 7;4.4 п. 7.4 ст. 7 Закону України "Про податок на додану вартість" № 168/97- ВР від 03.04.1997 із змінами та доповненнями, п. 185.1 ст. 185, п. 187.1 ст. 187, п. 198.3. ст. 198 Податкового кодексу від 1 12.2010 та. №2755-УІ в результаті чого занижено податок на прибуток в періоді, що перевірявся, на загальну суму 58 104 грн., у т. ч. вересень 2010р. на суму 34583 грн., грудень 2010р. на суму 4893 грн., січень 2011р. на суму 16359 грн., лютий 2011р. на суму 2269 грн., та зменшено залишку від'ємного значення у сумі за рядком 26 Декларації податку на додану вартість за перевіряє мий період у сумі 162 528 грн.

- п. 8.1. ст. 8 Закону України "Про податок з доходів фізичних осіб" № 889-ІУ від 12.05.2003р. зі змінами та доповненнями в результаті чого донараховано пені по податку з доходів фізичних осіб - 100,04 грн., в тому числі за 2010р. - 100,04 грн.

На підставі висновків акту перевірки винесені податкові повідомлення-рішення від 22.08.2011р.: № 0001182305/0/66934 про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на прибуток на 97257грн. і нарахування штрафної санкції 1грн.; № 0001192305/0/66930 про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість на 58104 грн. і нарахування штрафної санкції 9870 грн.; № 0001212305/0/66931 про зменшення від'ємного значення суми податку на додану вартість на 162528 грн. і нарахування штрафної санкції 1 грн.; № 0001202305/0/66935 про зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток у сумі 1441967 грн. і нарахування штрафної санкції 1 грн. (т.1 а.с.14-17).

Не погодившись з вказаними рішеннями, ТОВ «ПРОМЕТЕК» оскаржило їх в адміністративному порядку.

ДПА в Сумській області в рішенні про результати розгляду скарги залишила без змін податкове повідомлення - рішення ДПІ в м. Суми від 22 серпня 2011 року №0001182305/0/66934 про збільшення грошового зобов'язання з податку на прибуток; скасувала податкове повідомлення - рішення ДПІ в м. Суми від 22 серпня 2011 року №0001202305/0/66935 у частині визначення штрафної санкції у розмірі 1 гривня; збільшила визначене у податковому повідомленні - рішенні ДПІ в м. Суми від 22 серпня 2011 року №0001192305/0/66930 грошове зобов'язання з податку на додану вартість за основним платежем на 10000 грн.; збільшила у податковому повідомленні - рішенні ДПІ в м. Суми від 22 серпня 2011 року №0001212305/0/66931 розмір від'ємного значення ПДВ на 20757грн. та скасовала визначену штрафну санкцію у розмірі 1 гривня (т.1 а.с.95-102).

На підставі рішення ДПА в Сумській області, ДПІ в м.Суми винесені податкові повідомлення - рішення від 04.11.2011р.: № 0001432305/0/89572 про зменшення від'ємного значення суми податку на додану вартість на суму 183285 грн., № 0001412305/0/89568 про збільшення суми грошового зобов'язання з податку на додану вартість на 10000 грн., № 0001392305/0/89566 про зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток у сумі 1441967 грн. (т.1 а.с.18-20).

Не погодившись із податковими повідомленнями -рішеннями відповідача, позивач для захисту своїх прав звернувся із зазначеним позовом до суду.

Задовольняючи позов, суд першої інстанції виходив з того, що ДПІ в м.Суми, як суб'єкт владних повноважень, не довів правомірності своїх рішень. Також, зазначив, що податкові повідомлення-рішення державної податкової інспекції в м.Суми від 22 серпня 2011року №0001182305/0/66934, №0001192305/0/66930 та від 4 листопада 2011року №0001432305/0/89572, №0001412305/0/89568, №0001392305/0/89566 не відповідають вимогам законодавства, тому підлягають скасуванню.

Колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції з наступних підстав.

Перевіркою встановлено, що ТОВ «Прометек» у періоді, що перевірявся здійснювало реалізацію стисненого природного газу на автомобільній газонаповнювальній компресорній станції, надання послуг з технічного обслуговування та ремонту автомобілів, а також послуг з миття автомобілів.

Протягом зазначеного періоду товариство декларує збитки з податку на прибуток та від'ємне значення з податку на додану вартість.

При проведені аналізу понесених ТОВ «Прометек» витрат, які сформовані на рахунках 90 «Собівартість реалізації» і 92 «Адміністративні витрати», та отриманого доходу, сформованого на рахунку 70 «Доходи від реалізації» встановлено, що витрати перевищують дохід у сумі 1244445 грн., а саме: за І квартал 2010 року на 71887 грн., за півріччя 2010 року на 235253 грн., за 9 місяців 2010 р на 588349 грн., за 2010 рік на 870388 грн., за 1 квартал 2011 року на 374057 грн.

На думку податкового органу, витрати на придбання товарів (послуг) не можуть перевищувати доходи від їх реалізації, коли така різниця є економічно і юридично необґрунтованою, тому вона повинна бути віднесена до валового доходу у сумі 1244445 грн. (2010 рік у сумі 870388 грн., І квартал 2011 року у сумі 374057 грн).

Відповідно до п.4.1 ст.4 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» валовий дохід - загальна сума доходу платника податку від усіх видів діяльності, отриманого (нарахованого) протягом звітного періоду в грошовій, матеріальній або нематеріальній формах як на території України, її континентальному шельфі, виключній (морській) економічній зоні, так і за їх межами.

Також у статті 4 цього Закону наведений перелік доходів, які включаються до складу валового доходу, і ніякої різниці між витратами і доходами від реалізації у складі даного переліку немає.

Згідно п.3.1 ст.3 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» об'єктом оподаткування є прибуток, який визначається шляхом зменшення суми скоригованого валового доходу звітного періоду, визначеного згідно з пунктом 4.3 цього Закону, на суму валових витрат платника податку, визначених статтею 5 цього Закону, і суму амортизаційних відрахувань, нарахованих згідно із статтями 8 і 9 цього Закону.

Тобто податкове законодавство визначає терміни «дохід» і «прибуток» як абсолютно різні поняття, і зовсім не тотожні, як зазначено в акті перевірки.

Твердження відповідача про те, що оскільки компенсація за витрати, понесені в зв'язку із господарською діяльністю підприємства, не була отримана від покупців, то відповідно товари, роботи, послуги, вартість яких не увійшли до ціни продажу вважаються безоплатно наданими, і відповідно, є безпідставним.

В дійсності, всі товари, роботи, послуги передані за плату покупцям товарів і споживачам робіт і послуг. Компенсація за реалізовані товари, роботи і послуги отримується або у вигляді попередньої оплати, або у вигляді оплати грошовими коштами після поставки товарів, робіт, послуг.

При цьому ціна реалізації товарів, робіт, послуг формується на підставі витрат і цін, складених на ринку в умовах конкуренції.

Крім того, відповідно до ст.6 Закону України „Про ціни і ціноутворення" в господарському обігу застосовуються вільні ціни і тарифи, державні фіксовані та регульовані ціни і тарифи.

Стаття 7 вказаного Закону зазначає, що вільні ціни і тарифи встановлюються на всі види продукції, товарів і послуг, за винятком тих, по яких здійснюється державне регулювання цін і тарифів.

На ринку стисненого природного газу існує жорсткий контроль за цінами реалізації зі сторони Антимонопольного комітету України.

З матеріалів справи вбачається, що ТОВ «Прометек» отримав Рекомендації від Сумського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України щодо утримання від дій, які можуть призвести до порушення законодавства про захист економічної конкуренції (т.2 а.с.92-103).

Будь-яке підприємство здійснює свою діяльність на власний ризик, а результатом діяльності підприємства може бути як прибуток, так і збиток. ТОВ «Прометек» в своїй діяльності спрямоване на отримання прибутку.

Відповідно до ст. 42 ГК України підприємництво - це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб'єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних та соціальних результатів та одержання прибутку.

Тобто, одержання прибутку при здійсненні підприємницької діяльності є метою, якої прагне досягти суб'єкт господарювання.

Іншою ознакою підприємництва є його здійснення на власний ризик підприємця, що означає покладення на нього тягаря несприятливих наслідків такої діяльності (в тому числі можливих збитків).

Позивачем надано обґрунтування від'ємного результату об'єкту оподаткування податком на прибуток, в якому зазначено про значну конкуренцію на ринку реалізації стисненого природного газу (на ринку стисненого природного газу в м. Суми та Сумському районі працюють 9 (дев'ять) АГНКС, з яких на момент перевірки ТОВ «ПРОМЕТЕК» експлуатувало лише 1 (одну) АГНКС), систематичний контроль зі сторони Антимонопольного комітету України, витрати підприємства (на придбання газу та його переробку, на оренду АГНКС, адміністративні витрати, витрати на електроенергію та ін.).

Тобто, позивач не міг реалізовувати свою продукцію - стиснений природний газ, по більш високій ціні ніж він реалізовував.

Крім того, податкова інспекція під час перевірки не встановила, що позивач реалізує стиснений природний газ по ціні нижчій від закупівельної.

Також податкова інспекція не ставить під сумнів обґрунтованість орендної плати, адміністративних витрат, витрат на електроенергію та інші витрати позивача.

Збитковість діяльності підприємства пояснюється лише недостатнім об'ємом реалізацій стисненого газу, що підтверджується відповідними розрахунками (т.2 а.с.101-103).

Отже збитки підприємства пояснюються об'єктивними причинами, які не спростовані відповідачем, а тому висновки податкового органу про те, що відсутність прибутковості в діяльності ТОВ «ПРОМЕТЕК» є порушенням чинного законодавства, є безпідставними.

Так, матеріалами справи підтверджується, що товари, роботи, послуги надавалися лише за компенсацію, тому вважати їх безоплатно наданими і відповідно вважати заниженим ПДВ на суму 248 889 грн. немає жодних підстав.

Первинні документи, які були надані для перевірки (звіти РРО, видаткові накладні, акти виконаних робіт, наданих послуг), засвідчують, що підприємством відповідно до п. п. 1.4 ст. 1, п. 4.2 ст. 4, пп. 7.3.1 п. 7.3 ст. 7 Закону України "Про податок на додану вартість", п. 185.1 ст. 185, п. 187.1 ст. 187, п. 198.3. ст. 198 Податкового кодексу України, відображені податкові зобов'язання з ПДВ згідно з датою виникнення податкових зобов'язань з поставки товарів (робіт, послуг) - датою, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: або дата зарахування коштів від покупця (замовника) на банківський рахунок платника податку як оплата товарів (робіт, послуг), що підлягають поставці, а у разі поставки товарів (робіт, послуг) за готівкові грошові кошти - дата їх оприбуткування в касі платника податку, а при відсутності такої - дата інкасації готівкових коштів у банківській установі, що обслуговує платника податку; або дата відвантаження товарів, а для робіт (послуг) - дата оформлення документа, що засвідчує факт виконання робіт (послуг) платником податку.

Діяльність ТОВ «Прометек» відповідно до статуту спрямована на отримання прибутку. Позивач отримує доходи від реалізації товарів, робіт, послуг і відображає їх в повному обсязі в Декларації з податку на прибуток підприємства і Декларації з податку на додану вартість відповідно до податкового законодавства.

За таких обставин, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що висновок податкового органу щодо донарахування валових доходів на суму 1244445 грн. і податкових зобов'язань з ПДВ на суму 248889 грн. є такими, що суперечать правилам податкового обліку, визначеним Податковим кодексом України, Законами України «Про оподаткування прибутку підприємств», «Про податок на додану вартість».

Щодо віднесення до валових витрат підприємства суми 573 989 грн. по придбаному у ТОВ «ГП «Промсервіс» природного газу у лютому 2011 р. і нікчемності правочинів, укладених між ТОВ ГП «Промсервіс» і ТОВ «Прометек», суд зазначає наступне.

Висновок про нікчемність вказаного правочину зроблений податковою інспекцією в акті № 4171/2301/36708080/43 від 10.06.2011 р. «Про результати позапланової невиїзної перевірки ТОВ «ПРОМЕТЕК» з питань достовірності визначення показників податкової декларації з податку на додану вартість за період з 01.02.2011 р. по 28.02.2011 р.», на підставі висновків якого винесені відповідні податкові повідомлення - рішення, які були оскаржені позивачем у встановленому законом порядку.

Посилаючись на вказаний акт перевірки, ДПІ в м. Суми дійшло висновку щодо нікчемності договору купівлі-продажу природного газу (на промислові потреби) № 9598 від 30.12.2010 р., укладеного між ТОВ «ГП «Промсервіс»та ТОВ «ПРОМЕТЕК» не підтверджено наявності поставок товару від окремих підприємств-постачальників ТОВ «ГП «Промсервіс», а правочини між ТОВ «ГП «Промсервіс» та ТОВ «ПРОМЕТЕК» здійснені без мети настання реальних наслідків.

Визначальною ознакою господарської операції є те, що вона повинна спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків. Витрати для цілей визначення об'єкта оподаткування податком на прибуток, а також податковий кредит для цілей визначення об'єкта оподаткування податком на додану вартість мають бути фактично здійснені і підтверджені належним чином складеними первинними документами, що відображають реальність господарської операції, яка є підставою для формування податкового обліку платника податків.

Як вбачається з матеріалів справи, ТОВ «ПРОМЕТЕК» здійснює реалізацію через автомобільну газонаповнювальну компресорну станцію (АГНКС) за адресою: Сумська обл., Сумський район, с. Токарі, вул. Шевченка, 22 стисненого природного газу (метана).

Постачальником природного газу на підставі договору купівлі-продажу природного газу (на промислові потреби) № 9598 від 30.12.2010 р. є ТОВ «Галузеве підприємство «Промсервіс».

Факт отримання природного газу від ТОВ «ГП «Промсервіс» і реалізація цього газу споживачам підтверджується: показниками лічильника газу, встановленого на АГНКС, що є підставою для розрахунків за спожитий природний газ і за його транспортування; актами на передачу природного газу між ТОВ «ПРОМЕТЕК»і ТОВ «ГП «Промсервіс», зокрема, у лютому 2011 р. в обсязі 242 022 куб.м - акт № 369/1.9598 від 28.02.2011 р. на суму 688 786,87 грн., в т.ч. ПДВ 114 797,81 грн., про що вказано в акті перевірки; актами приймання-передачі обсягів природного газу і рахунками ПАТ «Сумигаз» на транспортування природного газу по розподільчих мережах газорозподільної організації на підставі договору про надання послуг з транспортування природного газу № 9598/Т-2010 від 01.02.2010 р., зокрема у лютому рахунок № 1562/1.9598 від 28.02.2011 р., акт від 28.02.2011 р. в обсязі 242 022 куб.м. на суму 49430,57 грн., в т.ч. ПДВ 8238,43 грн.; актами приймання-передачі послуг з транспортування природного газу Сумським ЛВУМГ філії УМГ «Київтрансгаз» на підставі договору з транспортування природного газу магістральними газопроводами № С/2010-Т/996 від 31.12.2009 р., зокрема у лютому - акт від 28.02.2011 р. в обсязі 242 022 куб.м. на суму 18529,20 грн., в т.ч. ПДВ 3088,20 грн.; актами про обсяги переданої споживачу (спожитої споживачем) електричної енергії і рахунками ВАТ «Сумиобленерго» на підставі договору №5К від 10.02.2010р. (електроенергія є однією з основних складових технологічного процесу на АГНКС, її використання у лютому 2011 р. підтверджене актом від 01.03.2011 р. і рахунком № 13-40/989 від 01.03.2011 р. на активну енергію на суму 39206,76 грн., в т.ч. ПДВ 6 534,46 грн. і рахунком № 13-40/990 від 01.03.2011 р. на реактивну енергію на суму 1 079,66 грн., в т.ч. ПДВ 179,94грн.; поданими до ДПІ в м. Суми звітами про використання реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок), в яких зазначаються щомісячні обсяги виручки від реалізації стисненого природного газу (т.1 а.с.134-176, 220-241, т.2 а.с.11-24). Відпуск стисненого природного газу споживачам здійснюється безпосередньо з касового апарату, тобто фактичне отримання стисненого природного газу споживачами відображене як на контрольній стрічці РРО, так і в щомісячних звітах про використання РРО, що своєчасно надаються до ДПІ в м. Суми, зокрема за лютий 2011 р. вхідний номер ДПІ в м. Суми 32794 від 14.03.2011р.; декларуванням податкових зобов'язань ТОВ «ПРОМЕТЕК» в повному обсязі, про що свідчить наведена в акті перевірки інформація із системи співставлення податкових зобов'язань; платіжними дорученнями, які підтверджують факт перерахування грошових коштів за природний газ.

Вищевказаними документами підтверджується, що укладені між ТОВ «ПРОМСЕРВІС» та ТОВ «Прометек» угоди є реальними, та такими, що у повному обсязі відповідають вимогам чинного законодавства.

За таких обставин, сума валових витрат 573989 грн. на придбання природного газу від ТОВ «ГП «Промсервіс» сформована вірно.

Відносно включення до валових витрат і до складу податкового кредиту рекламних послуг, придбаних у ТОВ «Еко-Суми» слід зазначити.

ДПІ в м.Суми обґрунтовує неправомірність включення до валових витрат і до складу податкового кредиту рекламних послуг тим, що рекламні послуги надаються не за адресою платника і тим, що на рекламній стелі зазначений логотип «МЕТЕКО», а не назва підприємства позивача.

Відповідно до Закону України "Про рекламу" реклама - інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару. Будь-які обмеження щодо місць розташування рекламних засобів в законодавстві відсутні.

Рекламна діяльність полягає у донесенні до споживача спеціальної інформації про предмет реклами. До основних функцій реклами належать: передача інформації про товар чи послугу, ознайомлення з ним потенційних клієнтів і агітація покупців на користь даного товару чи послуги.

З матеріалів справи вбачається, що автомобільна газонаповнювальна компресорна станція, де здійснює господарську діяльність позивач, розташована на повороті з вул. Харківська м. Суми на с. Токарі.

Для надання повної інформації щодо розташування АГНКС і цін на газ, на вул. Харківській розташована стела, що належить орендодавцю АГНКС.

Стела за адресою: м. Суми, вул. Харківська (поворот на с. Токарі) і реклама на тролах на опорах за адресою : м. Суми, вул. Харківська розташовані на автошляху - шляху прямування автотранспорту і спрямовані на розширення клієнтської бази підприємства та, відповідно, на отримання доходу і прибутку.

Крім цього на стелі зазначена інформація щодо товару - стисненого природного газу (метана) -його ціни, а також щодо підприємства - ТОВ «Прометек»- АГНКС і пункту технічного обслуговування та ремонту.

Отже стела і реклама на тролах на опорах в повному обсязі виконують всі функції реклами.

З огляду на викладене, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що факт отримання позивачем рекламних послуг від ТОВ «Еко-Суми» підтверджується необхідними первинними документами (т.1 а.с.177-204, т.2 а.с.25-33).

Відповідно до п. 1 ст. 4 Закону України "Про захист прав споживачів" споживачі під час придбання, замовлення або використання продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право на необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про продукцію.

Тобто рекламні послуги, отримані від ТОВ «Еко-Суми», є вимогою законодавства про захист прав споживачів і мають безпосереднє відношення до господарської діяльності.

Логотип «МЕТЕКО», розташований як на самій АГНКС, так і на стелі, і на рекламних вивісках знаходиться в стадії юридичного оформлення як торгова марка підприємства з діяльності по реалізації стисненого природного газу.

Рекламні послуги, отримані від ТОВ «Еко-Суми», дійсно сприяли появі нових покупців, і, відповідно, зростанню доходу від продажу стисненого природного газу. Тобто рекламні послуги безпосередньо пов'язані з господарською діяльністю, і, відповідно, правомірно віднесені до валових витрат сума 12559 грн. і до податкового кредиту сума ПДВ - 2500 грн.

На підставі вищевикладеного, колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції, що податкові повідомлення - рішення державної податкової інспекції в м.Суми від 22 серпня 2011року №0001182305/0/66934, №0001192305/0/66930 та від 4 листопада 2011року №0001432305/0/89572, №0001412305/0/89568, №0001392305/0/89566 суперечать вимогам чинного законодавства.

Відповідно до ст. 159 Кодексу адміністративного судочинства України, судове рішення повинно бути законним та обґрунтованим.

Колегія суддів вважає, що постанова Сумського окружного адміністративного суду від 08.02.2012 року відповідає вимогам ст. 159 КАС України, а тому відсутні підстави для її скасування та задоволення апеляційних вимог апелянта - відповідача у справі.

Відповідно до ст. 200 Кодексу адміністративного судочинства України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

На підставі викладеного, колегія суддів, погоджуючись з висновками суду першої інстанції, вважає, що суд дійшов вичерпних юридичних висновків щодо встановлення обставин справи і правильно застосував до спірних правовідносин сторін норми матеріального та процесуального права.

Доводи апеляційної скарги, з наведених вище підстав, висновків суду не спростовують.

Керуючись ст.ст. 160, 167, 195, 196, п.1 ч.1 ст. 198, ст.200, п.1 ч.1 ст.205, ст.ст. 206, 209, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -

У Х В А Л И Л А:

Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції в м.Сумах Сумської області Державної податкової служби залишити без задоволення.

Постанову Сумського окружного адміністративного суду від 08.02.2012р. по справі № 2а-1870/8895/11 залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копії особам, які беруть участь у справі, та може бути оскаржена шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили.

Головуючий суддя (підпис)Курило Л.В. Судді (підпис) (підпис) Бенедик А.П. Калиновський В.А. ЗГІДНО З ОРИГІНАЛОМ: Курило Л.В.

СудХарківський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.09.2012
Оприлюднено13.11.2012
Номер документу27388401
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1870/8895/11

Постанова від 08.02.2012

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.О. Бондар

Постанова від 08.02.2012

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.О. Бондар

Ухвала від 08.12.2011

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.О. Бондар

Ухвала від 26.09.2012

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Курило Л.В.

Ухвала від 22.03.2012

Адміністративне

Харківський апеляційний адміністративний суд

Курило Л.В.

Постанова від 08.02.2012

Адміністративне

Сумський окружний адміністративний суд

С.О. Бондар

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні