Ухвала
від 06.11.2012 по справі 14/8547-а
ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

14/8547-А ЛЬВІВСЬКИЙ  АПЕЛЯЦІЙНИЙ  АДМІНІСТРАТИВНИЙ  СУД                                                                           У Х В А Л А                                                                            ІМЕНЕМ УКРАЇНИ 06 листопада 2012 р.                                                                                   Справа № 28261/10/9104                Львівський апеляційний адміністративний суд в складі : головуючого судді                                               Каралюса В.М., суддів:                                                                   Гулида Р.М., Улицького В.З.,         за участі секретаря судового засідання                Федак С.Р., розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Львові апеляційну скаргу Дунаєвецької районної організації Всеукраїнського фізкультурно-спортивного товариства «Колос» на постанову господарського суду Хмельницької області від 08 червня 2010 року у справі за позовом Хмельницького міжрайонного природоохоронного прокурора м. Нетішин в інтересах держави в особі Державної податкової інспекції в Дунаєвецькому районі до Дунаєвецької районної організації Всеукраїнського фізкультурно-спортивного товариства «Колос» про стягнення податкового боргу, -       В С Т А Н О В И В: В листопаді 2007 року позивач міжрайонний природоохоронний прокурор м.Нетішин в інтересах держави в особі Державної податкової інспекціїї у Дунаєвецькому районі звернувся до суду з позовом до Колективно-профспілкового фізкультурно-спортивного товариства „Колос” в якому просив звернути стягнення в сумі 8401,58 грн. податкового боргу на активи Колективно-профспілкового товариства „Колос” на користь Державної податкової інспекції у Дунаєвецькому районі м.Дунаївці. В обґрунтування своїх вимог позивач вказує на те, що відповідно до ст.2 Закону України „Про плату за землю” використання землі в Україні є платним. Плата за землю справляється у вигляді земельного податку або орендної плати, що визначається залежно від грошової оцінки земель, а Земельним кодексом України передбачено, що землекористовачі зобов”язані своєчасно сплачувати земельний податок або орендну плату. Ухвалою суду від 13 грудня 2007 року замінено первісного відповідача на належного - Дунаєвецьку районну організацію Всеукраїнського фізкультурно-спортивного товариства «Колос». В ході розгляду справи судом першої інстанції позович зявав клопотання про збільшення позовних вимог, а саме про звернення стягнення на активи відповідача в сумі 11145,49 грн. станом на 28.02.2008 року. Постановою Господарського суду Хмельницької області від 08 червня 2010 року у задоволено позов. Звернено стягнення 11145,49 грн. на активи Дунаєвецької районної організації Всеукраїнського фізкультурно-спортивного товариства „Колос” агропромислового комплексу України м. Дунаївці на користь державної податкової інспекції у Дунаєвецькому районі. Не погодившись із зазначеним судовим рішенням, Дунаєвецька районна організація всеукраїнського фізкультурно-спортивного товариства „Колос” агропромислового комплексу України подала апеляційну скаргу, в якій просить скасувати постанову господарського суду Хмельницької області у справі №14/8547-А від 08 червня 2010 року і прийняти рішення яким повністю відмовити у позові. Вимоги апеляційної скарги обґрунтовує тим, що фізкультурно-спортивне товариство „Колос” агропромислового комлексу України є закладом фізичної культури та спрорту, що повністю утримується за рахунок коштів місцевого бюджету. Відповідно до положень чинного законодавства вищевказаним закладам передбачені пільги щодо сплати земельного податку. Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи скарги в їх сукупності, колегія суддів дійшла висновку, що апеляційна скарга не підлягає до задоволення, з наступних підстав. Як встановлено судом першої інстанції, Дунаєвецька районна організація Всеукраїнське фізкультурно – спортивне товариство „Колос” агропромислового комплексу України, в м.Дунаївці зареєстрована як суб”єкт підприємницької діяльності – юридична особа та перебуває на обліку як платник податків, зборів у державній податковій інспекції у Дунаєвецькому районі, м.Дунаївці. Проведеною Хмельницькою міжрайонною природоохоронною прокуратурою перевіркою встановлено, що відповідач користується земельною ділянкою на тереторії Дунаєвецької міської ради для обслуговування фізкультурно-спортивного комплексу на підставі державного акту на право користування землею. Також встановлено, що заборгованість відповідача по сплаті земельного податку склала 11145,49 грн. Суму заборгованості підтверджено податковим розрахунком земельного податку від 15.05.2007 року. Колегія суддів вважає такі вимоги щодо сплати податкового боргу підставними, виходячи з таких підстав. Відповідно до ст.2 Закону України „Про плату за землю” використання землі в Україні є платним. Плата за землю справляється у вигляді земельного податку або орендної плати, що визначається залежно від грошової оцінки земель. Розміри податку за земельні ділянки, грошову оцінку яких не встановлено, визначаються до її встановлення в порядку, визначеному цим Законом. Згідно з ст.96 Земельного кодексу України землекористовачі зобов”язані своєчасно сплачувати земельний податок або орендну плату. Відповідно до ст.14 Закону України „Про систему оподаткування” до загальнодержавних податків та зборів належить плата за землю. В силу норми ст.9 Закону України „Про систему оподаткування” платники податків та зборів зобов”язані сплачувати належні суми податків і зборів у встановлені законами терміни. Відповідно до ст.27 Закону України „Про плату за землю” контроль за правильністю обчислення і справляння земельного податку, а також орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності здійснюється органами державної податкової служби.  Згідно з ст .12 Закону України „Про плату за землю” від земельного податку звільняються: вітчизняні заклади культури, науки, освіти, охорони здоров'я, соціального забезпечення, фізичної культури та спорту, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів. Як вбачається з матеріалів справи джерелами коштів згідно з Положенням Про Дунаєвецьку районну організацію Всеукраїнського фізкультурно-спортивного товариства „Колос” агропромислового комплексу України є членські внески; фінансова підтримка з бюджету в установленому порядку; фінансова підтримка в установленому порядку Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності; фінансові надходження від ЦР Товариства „Колос”; добровільні пожертвування громадян, підприємств, установ, організацій; спонсорські внески; надходження від створених Організацією госпрозрахункови підприємств, установ, організацій. З вище наведеного колегія суддів приходить до висновку, що ФСТ „Колос” як організація не підпадає під визначення ст.12 Закону України „Про плату за землю” оскільки в ній чітко вказано, від земельного податку звільняються заклади які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів і не мають інших джерел коштів.   У відповідності до ст.200 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду — без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права. Колегія суддів вважає, що оскаржувана постанова Господарського суду Хмельницької області від 08.06.2010 року прийнята з додержанням норм матеріального і процесуального права при правильно встановлених обставинах справи, доводи апеляційної скарги висновків суду першої інстанції не спростовують а тому оскаржувану постанову слід залишити без змін, а апеляційну скаргу без задоволення. На підставі викладеного, керуючись ч. 3 ст. 160, ст.ст. 195, 196, п. 1 ч. 1 ст. 198, ст. 200 п. 1 ч. 1 ст. 205, ст. ст. 206, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, - У Х В А Л И В: Апеляційну скаргу Дунаєвецької районної організації Всеукраїнського фізкультурно-спортивного товариства «Колос» залишити без задоволення, а постанову господарського суду Хмельницької області від 08 червня 2010 року у справі № 14/5847-А – без змін. Ухвала набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до суду касаційної інстанції.            Головуючий суддя                                                                                                            В.М. Каралюс суддя                                                                                                   Р.М. Гулид            суддя                                                                                                  В.З. Улицький Повний текст ухвали виготовлений 09.11.2012 року

СудЛьвівський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення06.11.2012
Оприлюднено19.11.2012
Номер документу27473917
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —14/8547-а

Ухвала від 21.08.2012

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Гладюк Ю. В.

Ухвала від 13.05.2010

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Гладюк Ю. В.

Ухвала від 13.12.2012

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Гладюк Ю. В.

Постанова від 08.06.2010

Господарське

Господарський суд Хмельницької області

Гладюк Ю. В.

Ухвала від 06.11.2012

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Каралюс В.М.

Ухвала від 06.11.2012

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Каралюс В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні