Ухвала
від 20.11.2012 по справі 11/142
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа: № 11/142 Головуючий у 1-й інстанції: Винокурова К.С.

Суддя-доповідач: Файдюк В.В.

У Х В А Л А

Іменем України

"20" листопада 2012 р. м. Київ

Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

Головуючого судді Файдюка В.В.

суддів: Маслія В.І.

Чаку Є.В.

розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Солом'янському районі м. Києва на постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 05 квітня 2012 року у справі за адміністративним позовом Державної податкової інспекції у Солом'янському районі м. Києва до Спільного підприємства у формі Товариства з обмеженою відповідальністю «Сімек ЛТД» про стягнення заборгованості, -

В С Т А Н О В И В :

Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 05 квітня 2012 року адміністративний позов ДПІ у Солом'янському районі м. Києва до СП ТОВ «Сімек ЛТД» про стягнення заборгованості -задоволено частково.

Не погоджуючись з прийнятим рішенням, позивач звернувся до суду з апеляційною скаргою в якій просить скасувати постанову суду першої інстанції та ухвалити нову, якою задовольнити позовні вимоги повністю.

Суд, дослідивши матеріали справи, вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Як вбачається з матеріалів справи та вірно встановлено судом першої інстанції, СП TOB «Сімек ЛТД»зареєстроване як суб'єкт підприємницької діяльності Солом'янською районною у м. Києві державною адміністрацією 29 березня 1993 pоку, ідентифікаційний код 19342660, за адресою: 03067, м. Київ, вул. Гарматна, буд. 18, офіс 26 за номером 1 073 107 0010 014125 та взято на облік платника податків у ДПІ у Солом'янському районі м. Києва про що свідчить довідка про взяття на облік платника податків № 1858/29-004 від 26 березня 2008 року.

Позивачем в результаті позапланової виїзної перевірки дотримання вимог чинного валютного законодавства України, що була проведена ДШ у Голосіївському районі м. Києва виявлено порушення статті 1 Закону України «Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті», а саме несвоєчасне надходження валютної виручки у розмірі 56 440, 00 євро (370 728, 12 грн.) та ненадходження валютної виручки на суму 440 євро (2 948, 00 грн.) по експортному контракту № 01/ФЕРСОФ/05 від 13 серпня 2005 року з фірмою hhos Group»(Алжир).

Також встановлено порушення п.1 статті 9, п. 2 статті 16 Декрету Кабінету Міністрів України «Про систему валютного регулювання та валютного контролю»від 19 лютого 1993 року № 15-93; п. 2.7 п. 2 Постанови Правління Національного Банку України «Про затвердження Положення про валютний контроль»від 08 лютого 2000 року № 29.

З урахуванням зазначених порушень ДПІ у Голосіївському районі м. Києва винесено рішення про застосування штрафних санкцій: № 0002282220/0 від 29 жовтня 2007 року, яким визначено суму штрафних санкцій, які підлягають сплаті до бюджету у розмірі -170, 00 грн.; № 0002272220/0 від 29 жовтня 2007 року, яким визначено суму штрафних санкцій, які підлягають сплаті до бюджету у розмірі -75 664, 42 грн.

На момент виникнення заборгованості СП TOB «Сімек ЛТД»перебувало на обліку як платник податку у Голосіївському районі м. Києва. У зв'язку із зміною місцезнаходження юридичної особи - м. Київ, вул. Гарматна, 18, оф. 26, яка територіально належить до Солом'янського району - м. Києва, підприємство було взято на облік, що підтверджується довідкою про взяття на облік платника податків від 26 березня 2008 року № 1858/29-004.

У зв'язку із вищезазначеним на момент взяття на облік у Солом'янському районі м. Києва за СП TOB «Сімек ЛТД»значиться заборгованість у сумі 175 834, 42 грн., яка на момент розгляду справи судом першої інстанції сплачена не була.

Відповідно до статті 72 Кодексу адміністративного судочинства України - обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

В матеріалах справи знаходиться копія постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 17 серпня 2009 року у справі № 13/529, яка набрала законної сили 26 жовтня 2010 року (ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 26 жовтня 2010 року постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 17 серпня 2009 року залишено без змін) згідно з якою визнано протиправним і скасовано рішення ДПІ у Голосіївському районі м. Києва про застосування штрафних (фінансових) санкцій від 29 жовтня 2007 року № 0002282220/0; рішення Державної податкової інспекції у Голосіївському районі м. Києві від 29 жовтня 2007 року № 0002272220/0 про застосування штрафних (фінансових санкцій) на суму 75 664, 42 грн. визнано протиправним та скасовано в частині нарахування 64 500, 76 грн.

Відповідно до п. 1.2 статті 1 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» - податкове зобов'язання - це зобов'язання платника податків сплатити до бюджетів або державних цільових фондів відповідну суму коштів у порядку та у строки, визначені цим Законом або іншими законами України.

Пунктом 1.3 статті 1 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»визначено, що податковий борг (недоїмка) визначається як податкове зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобов'язання.

Відповідно до пп. 10.1.1 п. 10.1 статті 10 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»- у разі коли інші, передбачені цим Законом, заходи з погашення податкового боргу не дали позитивного результату, податковий орган здійснює за платника податків та на користь держави заходи щодо залучення додаткових джерел погашення суми податкового боргу шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а за їх недостатності - шляхом продажу інших активів такого платника податків.

Відповідно до пп. 7.2.1 п. 7.2 статті 7 цього Закону - джерелами погашення податкового боргу платника податків за рішенням органу стягнення, які є виконавчими документами, є будь-які активи платника податків (його філій, відділень, інших відокремлених підрозділів) з урахуванням обмежень, визначених цим Законом, а також іншими законами.

Підпунктом 3.1.1 п. 3.1 статті 3 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»встановлено, що підставою для примусового стягнення активів платників податків в рахунок погашення його податкового боргу є виключно рішення суду.

Статтею 10 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»визначено, що державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податкові інспекції виконують, зокрема, такі функції: здійснюють у межах своїх повноважень контроль за законністю валютних операцій, додержанням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги) у встановленому законом порядку, за наявністю свідоцтв про державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності, ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону, з наступною передачею матеріалів про виявлені порушення органам, що видають ці документи, за наявністю торгових патентів; забезпечують застосування та своєчасне стягнення сум фінансових санкцій, передбачених цим Законом та іншими законодавчими актами України за порушення податкового законодавства, а також стягнення адміністративних штрафів за порушення податкового законодавства, допущені посадовими особами підприємств, установ, організацій та громадянами; подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.

Враховуючи, що зазначені рішення про застосування штрафних санкцій були скасовані в частині, вірним є рішення суду про задоволення вимог податкового органу в частині стягнення не скасованих сум.

Таким чином обґрунтованим є висновок суду першої інстанції про часткове задоволення даного адміністративного позову.

Отже при винесенні оскаржуваної постанови судом першої інстанції було дотримано всіх вимог законодавства, а тому відсутні підстави для її скасування.

Відповідно до статті 200 КАС України - суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись ст. ст. 160, 198, 200, 205, 206, 212, 254 КАС України суд,

У Х В А Л И В :

Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Солом'янському районі м. Києва -залишити без задоволення.

Постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 05 квітня 2012 року -залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили в порядку, встановленому статтею 254 КАС України та може бути оскаржена безпосередньо до адміністративного суду касаційної інстанції в порядку і строки, встановлені статтею 212 КАС України.

Головуючий суддя Файдюк В.В.

Судді: Маслій В.І.

Чаку Є.В.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення20.11.2012
Оприлюднено21.11.2012
Номер документу27546772
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —11/142

Ухвала від 22.06.2023

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Андрусик Н.О.

Ухвала від 13.06.2023

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Андрусик Н.О.

Ухвала від 22.06.2018

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Сидорук А.М.

Ухвала від 18.06.2018

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Сидорук А.М.

Ухвала від 06.09.2012

Господарське

Господарський суд Донецької області

Осадча А.М.

Ухвала від 20.08.2012

Господарське

Господарський суд Донецької області

Осадча А.М.

Ухвала від 15.08.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Винокуров К.С.

Ухвала від 17.02.2010

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Маріщенко Л.О.

Ухвала від 25.02.2010

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Сидорук А.М.

Ухвала від 02.09.2010

Господарське

Господарський суд Харківської області

Черленяк М.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні